Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
válasz
theuprising #169347 üzenetére
Aachen nagyon klassz hely, előre is üdv a szomszédba
Egyelőre nincs szó a benzinesekről de biztosan azok következnek. Kérdés, hogy mikor.
Az Rx400h ugye Eu4, az még zöld plakettet kap(na).
Két dolgot tanácsolok:
- ha életvitel-szerűen itt fogsz élni, azaz lesz lakcimed és Sozialversicherungsnummered, akkor német rendszám kell a kocsira. Ha jól emlékszem 3 hónapig lehet rajta magyar rendszám, utána ha a rendőr igazoltat akkor bajba kerülsz.
Tehát a kocsit németesítened kell.
- Ez azzal jár, hogy német kötelező biztosítást kell rá kötni. Ami sok mindentől függ, de ha a jelenlegi magyar biztosítód nem igazolja a kártörténeted ( a magyar bónuszrendszerrel semmit nem tudnak kint kezdeni ) akkor hiába vezetsz 20 éve és soha semmit nem okoztál, alappal kezdesz és egy nagymotoros kocsira NAGYON drága lesz a bizti . Neten van kalkulátor - pl az Allianz német oldalán. 2l-es 7 éves Mazda6-ra éves max 20k km futással (elore meg kell adni mennyit fogsz menni) ilyen kb 500Eur lett volna. Szóval szerezz német/angol nyelvű igazolást és kérj előre kalkulációt olyan biztosítótól, ami azt elfogadja. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
theuprising #169347 üzenetére
Még semmi, de majd lesz.
-
runner 125
nagyúr
válasz
theuprising #168851 üzenetére
Hjah. Idővel egyre kevesebb nagy ccm-es szívóbenzin lesz, úgy érzem most kell még lépni.
Az S60-amban D5 van, baromi jó motor és a gurgulászós hangját is csípem, de az, amikor youtube-on megnézel az IS350-ről (vagy bárnelyik V6 benzin motorról) egy videót és belebórsózol, nah ott kezdődik a megérkeztem érzés.A másik kedvencem még a QX70S. Ott van a tarsolyban az is. Igen, tök más világ, viszont annyira más az egész forma, mint a mai SUV-ok, h nagyon megfogott. Emellett szerintem baromi jó az ár / érték aránya. S, persze ott is a 3.7 V6 a másik ok.
Az egyik legkiforrottabb, legjobb V6 szívóbenzin az a blokk.Szintúgy techboozy cimborám folyton azzal csesztet, h ha QX70S-t veszek, teleragasztja Angry Birds disznókkal, mert 1:1-ben olyan.
Kollégám szerint meg ilyennel csak bűnözők járnak.Ok, majd jelentkezem.
-
válasz
theuprising #166756 üzenetére
Nem átnézni, hanem átülni kell
A tehénre fél év alatt több mint 1300€-t költöttem. És nem az alkatrész a drága, hanem az élő munka. Jah és kopókról beszélek.
Viszont hozzá kell tennem, hogy a németek marketingje nagyban tehet arról amilyenek az náczivágenek egy kor / futás felett. Bár az is lehet csak én vagyok tájékozatlan de távol-keleti márkától még nem hallottam h "élettartam" az autó bármely alkatrészével kapcsolatban sem. Már pedig a keményen drogozó egységsugarú júzereknek erre porcosodik és így is járnak el: azaz telibefoschák az alapvető mechanikai és fizikai szabályokat - soha semmit nem cserélnének a gépsárkányon ha nem feltűnően akadályozná őket a használatban. -
stickermajom
addikt
válasz
theuprising #166763 üzenetére
Imádnám, ha városban minden besoroláshoz 5000-ig kéne pörgetni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
theuprising #166760 üzenetére
Nem olyan vészes konstrukció az. 272k km-t ment az 1.8T-nk (B5.5), egy turbó köszönt el ez idő alatt ami teljesen oké.
-
Integrale
veterán
válasz
theuprising #166760 üzenetére
A gyorsulas oke, szep es jo. Es a rugalmassaga a ket autonak?
Besorolasi kepesseg? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
theuprising #166756 üzenetére
Pedig az 1.8T jófajta.
-
Integrale
veterán
válasz
theuprising #166741 üzenetére
Golf V es a 308 mitol szoporoller?
Bezzeg a japanok, azok aztan az atyauristen es sose semmi bajuk.
-
Kácsa
aktív tag
válasz
theuprising #166734 üzenetére
Köszi. Én is az Auris felé hajlok, a Golf Plus a csomagtartó miat jött számításba.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
theuprising #166526 üzenetére
Úgy rémlik a Toyota fb csopiból hogy ez egy általános hiba, az 1,6 és 1,8-nál tuti biztos van, nagyobbakat nem tudom. 2,4-es meg asszem a benyát zabálja ezerrel... szval nemtom
tboy93: kevésbé mint a Mazda? A Mazda is mérce lehet?
-
diegho
nagyúr
válasz
theuprising #166526 üzenetére
Semmi, törölhető.
-
varsam
őstag
válasz
theuprising #166524 üzenetére
Az Accord kombi tényleg elég halottas kocsi, még jobban mint egy Lancer, viszont a sedan szép. Köszi a tippet.
Ezek szerint a 2.2-es CTDi motor jó választás?
Kb milyen fogyasztás várható tőle 130-140 pályatempónál? -
Vesztor87
senior tag
válasz
theuprising #166524 üzenetére
Ave T25-ös 2006-ig nagyon gyakran eszi az olajat, sokukban garis motorcsere is vt.
-
sellerbuyer
őstag
válasz
theuprising #166012 üzenetére
Nagyon köszi a tippeket, nézegetem őket!
-
ALI_G
veterán
válasz
theuprising #165597 üzenetére
Egyenlőre ketelkedem, hogy barmelyik hibridnek olcsóbb az uzemeltetese mint egy benzinesnek (ket hajtomuvet kell karbantartani, akkumulator oregedese). Szivesen vasarolnek elektromos autot, de arrol se olvastam meg olyan tudomanyos cikket ami igazolta volna a teljes eletciklusra vetitett gazdasagosabb mukodest egy sima belso egesu motorral szemben. Cafoljatok ha lehet. A prius amugy nem tetszik. Az ionoq-ot irtam, hogy bejon, de ellent mond az elozo allitasomnak. Ha barmilyen hibrid, akkor csak zoldreszamos erne meg. Fovarosban lakunk.
Bmw-re csak annyit irtam hogy tetszik -
ALI_G
veterán
válasz
theuprising #165593 üzenetére
Egyetertek. En szeretem a valtot, de roviden-tomoren a felesegemnek nem valo a sebvalto
Ha megis valtos lenne, akkor a kormany-ules-pedalnak meg kell feleljen az alacsony meretehez. Nehezen eri el ugy a kuplungot, hogy a kormany/szelvedo ne legyen tul kozel. Bár ezt is elvezeti, de a kovetkezonel ez is szempont, hogy kenyelmesen/biztonsagosan vezethesse. Most o kar vele dolgozni.
Nincs marka preferenciam, de van olyan auto ami nem tetszik/tetszik. Bmw 3, 3as GT, hyundai i30, ix35, sonata, fastback, ioniq, kia seed mind tetszenek. Persze ebbe nem biztos hogy a tobbi parameter is belefer.
-
Szevam
senior tag
válasz
theuprising #165287 üzenetére
Köszönöm, megnézegetem őket
Az autó mérete mindegy lenne alapvetően. Ha kisebb az csak kedvezne a parkolásnál, de ha nagy az sem baj, legalább megtanulom szépen betenni a helyére, akkor később nem lesz gond egy kisebbel (max 2 helyet foglalok el, és elviselem a következő parkoló lenézését, hogy parkolni sem tudok
)
-
Acheron
őstag
válasz
theuprising #160592 üzenetére
Küllemre egyik sem az igazi (bár a 450 valóban túl gombóc lett), beltérben nekem a 450 jobban adja. Az eddig nézett 400h -k beltere nem szépen öregedett, többnyire a bőr ülés van összerepedezve - nagyon.
-
Acheron
őstag
válasz
theuprising #160589 üzenetére
Rx450h talán, de ezek jellemzően drágábbak.
-
Acheron
őstag
válasz
theuprising #160156 üzenetére
Jellemzően pályán lehet ezeket nagyobb fogyasztásba kergeti, ahol a hibrid hajtás nem tud annyit segíteni, és a tempó miatt nagy a légellenállás. De a méreteikhez képest átlagban nem rossz a fogyasztásuk.
A gyári adat pedig minden más típusnál is becsapós. Tapasztalatom szerint ha lehet is hozni, akkor vitorlázással, tojással a pedál alatt (ha bírja az ember idegekkel azt a tempót) -
htomi85
tag
válasz
theuprising #157612 üzenetére
Amúgy ha az ember nem lefingott német 400-ról visszatekert "prémiumot" vesz, ez az alap.
Ismerősi körben aki olcsó japán szívóbenzint (suzuki, mazda) vett szalonból, sosem kellett szervizbe menni a közelezőn kívül. -
válasz
theuprising #157612 üzenetére
Nah ezt jó olvasni, annyit tudok róluk, hogy a rozsda nagy ellenségük szóval arra kell kifejezetten figyelni ami 1 milla alatt eléggé nehéz kifogni jót ebből a szempontból.
Elkezdem bogarászni akkor őket is a polo mellett.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
theuprising #155644 üzenetére
Fogyasztása mennyi 1.8-assal?
-
válasz
theuprising #151768 üzenetére
Milyen 1-2 éven belül DPF-be?
-
Lacy6
senior tag
válasz
theuprising #151761 üzenetére
Amiket leírt igények én oda csak dízelt vennék.
A benzines inkább csak városba való. hosszabb távra évi 20 ezer km-el számolva jobban megéri a dízel.
Alattam a 150 lovas dízel olyan 6,3 litert eszik, úgy hogy városba is sokat megyek és szeretem hajtani.
Ugyanez benzinbe az én lábam alatt 10 liter alatt nem állna meg. Sajnos az van, hogy ha szeretném élvezni a benzines autót akkor pörgetni kell nagyon. Szóval ezek a fogyasztási adatok BENZINES autónál nagyon változóak. A másik, hogy úgy írod mintha évente kellene valamit cserélni. 5 éve van meg ez az autóm és még nem kellett semmit cserélni. Számold ki mennyi mindent tudnék most cserélni a megtakarított összegből.
És a harmadik tényező, hogy benzines autónál is lehetnek magas szervizköltségek, ha így jár akkor dupla kiadás mert még az üzemanyagon is bukott egy megbízható dízelessel szemben. -
Kos 7
tag
válasz
theuprising #151585 üzenetére
theuprising
Hűha, korrekt írás.
Köszi a segítséget srácok
+ Qru, bajnokpityu
-
Kos 7
tag
válasz
theuprising #151581 üzenetére
theuprising
Érthető, ezen pörgök én is. A mostani az 2003-as gyártás, egy 2006-ossal úgy érzem nem lennék előbbre.
Nem sürgős a vétel, de jövő nyárra már nem akarok új gumit venni a mostaniraHa rugalmasabban szemléljük a feltételeket, akkor valami ötlet ?
Mondjuk 2.5M ?
Alfa Romeo 159-el mik a tapasztalatok ? Nagyon bajosak ? -
Kos 7
tag
válasz
theuprising #151579 üzenetére
+ Qru
Most egy Peugeot 307-em van, de egyrészt meguntam azt, hogy nem megy, (1.4 benzin), másrészt már kezd benne lenni a korban.
Honda Accord nagyon jó lenne de a faceliftes, amik inkább tetszenek az már inkább 3-3.5M+.
Méretben a 307es vagy annál nagyobb, de nem kombi.
Benzin, dízel, hát nehéz kérdés, sok a vita róla mindenhol, szeretném, hogy menjen, de ne horror áron.
Ahogy nézegettem sima szívó benzinben 2 liter felett kell nézni, de egy kétliteres dízel kb ugyanazt tudja fele annyi naftával. Kérdés, hogy hosszabb távon a szerviz, hogyan szól közbe ennek.
Esetleg Renault Laguna ? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
theuprising #151577 üzenetére
Meg az Accord is sajnos kiesik.
-
diegho
nagyúr
válasz
theuprising #151518 üzenetére
A nagyobb olajfogyasztás főképp az 1.8 jellemzője volt, de a toyotaklub-on többen is ~150k-ból megcsináltatták, ha éppen olyant fogtak ki, amelyiknek nem volt előtte. Én az 1.8-at tartom a legjobbnak, ha már meg van csinálva, de amúgy az 1.6 is elég jó hozzá. A 2.0 nem a legjobb, a direkt befecskendezés a 2000-es évek elején itthon fellelhető benzint nem minden esetben tolerálta, nekem volt, igaz T22-ben, nem volt vele bajom az 1 év alatt, de elég drága hozzá minden, ha netán hozzá kell nyúlni.
-
lacos001
senior tag
válasz
theuprising #151518 üzenetére
Hi
Egy kis véleményezést kérhetnék?
Ránézésre rendben a masina, de a márkával kapcsolatban még 1 betűt sem olvastam soha...köszi
-
bajnokpityu
félisten
válasz
theuprising #151102 üzenetére
100% városi használat teljesen normális dolog, ha kivégez egy modern dieselt 100e km alatt.
azt nem tartom normálisnak, maikor ismerősök passatjaiban a CR 80nál túl van kettőstömegű és kuplungcserén, miközben alig láttak várost.
-
kalmanchris
tag
válasz
theuprising #151097 üzenetére
Az 1.8 dízel nem francia.
aero. beelőzött. -
aero.
veterán
válasz
theuprising #151097 üzenetére
Pedig az 1.8 az nem francia motor, mondjuk senki nem dicséri túl szó se róla.
(#151098): Az előbb még azt mondtad patika... A piac áraz nem mi sajnos. Egyegy jó példányért tényleg lehet kérni magasabb összeget és sokszor meg is fizetik, de nyilván akad jópár túlzás is. Egy utolsó évjáratos G Astra 1 millióért nem a világ vége (én spec nem vennék), de a múltkor volt itt egy 1.5-ért, na az poén kategória.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
theuprising #151075 üzenetére
Most vettem céges mondeót. Miért is szar?
Inkább mint import lom..
-
probizz
tag
válasz
theuprising #151071 üzenetére
Ezt az autót az egyik barátomnak nézzük.
Nekem a Mondeo jutott eszembe, neki pedig az A4/A6.
Nem feltétel, hogy prémium márka legyen.
20-30K km/év -
bozont
veterán
válasz
theuprising #151043 üzenetére
Igaz nem Ecotec lesz az. Pontosan még nem kérdeztem milyen felszereltség, csak annyit tudok hogy 1.6 és hogy Zafira B. Kicsit keresgéltem neten és ha jól olvastam, akkor ez már az 1.6 Twinport 115LE verzió. Bár ettől sem lesz sokkal fürgébb. Bár ami jobban foglalkoztat és elég keveset találtam róla (legalább is magyar vagy angol nyelven), hogy mennyire megbízható motor ha rendszeres a karbantartás.
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #151046 üzenetére
Nem pont erről beszélt vzsryl.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
theuprising #151043 üzenetére
Ha csattanik' egy másik autóval, akkor a "végeredményben" meglátszik, mi a jó benne...
-
aero.
veterán
válasz
theuprising #151043 üzenetére
Van szívó ecotec is. Pl G astra 1.4
Ja nehezek lettek az opelek, de a K astraval meg az uj Insigniaval van remény.
-
nesa
veterán
válasz
theuprising #150994 üzenetére
Az is csak egy egyteru, szoval ikarus E98 vagy 398 tapasztalat?
Elsosorban az emeletes verzio erdekes , meretben laz tunik realisnak az esszeruseg hatarain belul. -
runner 125
nagyúr
válasz
theuprising #150976 üzenetére
Kösz mindenkinek!
Amit kifelejtettem, nem újat szeretnék. Max 30k Euro mindennel együtt, sőt, a Q50S-t nem is itthonról. Talán ez az első olyan típus, amit egyértelműen nyomott(abb) áron kínálnak a németeknél, mint itthon. Hazai pár éves modelleket 15-30.000km-rel bőven 11M-tól találni, míg kint 26k Euro-tól elérhető ugyanaz.
_Nagyon sokáig favorit volt a 2013-tól elérhető IS, konkrétan az IS250 F-Sport, de nehéz találni belőle szépet, kis futással, pedig egy ideje már nézem kint is.
A 300-as hybrid-et pedig mindenki lomhának tartja. Noh és ott csak egy sima 2.5-ös 4 hengeres Camry motor van, szemben a V6-tal, emellett CVT váltó sem vágyaim tárgya.. főleg, h a hybrid-nél kamu az F1- kormányváltó valódi funkciója, így azt kevésbé preferálnám.
Nagyon ritka, mobile-n is csak egyet árulnak, de létezik belőle 3.5-ös szívó, IS350 néven, 4 kerékhajtással. Nah az már izgalmas, viszont az ára a keretem fölé rúg sajnos és ott az alapfogyasztás is legalább 3-4 literrel több, mint a Q50S-nél.BigBlackDog
A GS450H már nagyon nagy autó, nem feltétlenül kell akkora szedán, illetve szintúgy túllóg a kereten. Persze van már annyiért '12 körüli, de viszonylag sok km-rel, olyat meg nem szeretnék.
LuckyL
Használtban gondolkodom, 2-3 évesen, 15-30k km-rel az új ár 65-70%-ért megvehető, s ahogy fent írtam, ezt kizárólag kintről, így passzolom a garanciát.
focvis
Azt a motort nagyon szidták a Q50-ben mindenhol, 1,7 tonnás autó alá nem biztos, h ideális választás, olyat semmiképp nem vennék.
Hm, valóban? Fene gondolná, japán technika, Nissan prémium márka.vilike
Áh, BMW-m nem lesz, nem akarok azonosulni a vásárlórétegével, tisztelet a baromi kevés kivételnek.
Igen, az, valóban furcsállták az újságírók is, de emlékeim szerint 3 fokozatban állítható, illetve a 3. egy egyedileg konfigolható mód, így egész jól testreszabhatónak tűnik.
rbalint88
A keretemben nem találtam ilyen motorral XF-et, gyanítom újra gondoltál. Nem fog beleférni, max a 3.0 diesel '14-'15 körüli évjárattal. Arról mit lehet tudni, milyen motor? Honnan származik?
Gyönyörű autó, tetszik.gaborbol
Hm, tényleg meg vagyok lepve, de elhiszem, amerikai piacon sok Q50S futhat, így több a használt tapasztalat.
A fogyinál viszont mindenhol azt olvastam, h városban egész jól bedolgozik a villany. Tesztelők 10 liter fölé nem is tudták nyomni az étvágyát.
Helykínálat kb. csak elől érdekel. 187 vagyok, ott korrektnek írták, max hátul lehet szűkösebb ilyen magasság mellett a fejtér. -
Gubbba
tag
válasz
theuprising #150942 üzenetére
A CHR jól néz ki (bár élőben közelről nem láttam még), de mivel remélhetőleg előbb-utóbb családi autóként lenne használva, a csomagtartó nekem kicsinek tűnik. Tudom a Qashqai sem épp ebben a legjobb, de azért egy fokkal jobb. A RAV4 nem tetszik annyira, a CRV nem rossz, ültem is benne, igaz újban, jó tágas, de valahogy külsőre és belsőre egyaránt a Qashqai fogott meg.
-
nandow
aktív tag
válasz
theuprising #150911 üzenetére
Köszi a választ!
7. gen Accordot nézek, 2 literes benzines motorral.
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150802 üzenetére
Tágasnak mondják a többi kisautóhoz képest a magassága miatt. A kombi jóval praktikusabb. Nálam is egyből a Corolla kombi nyerne a 2 közül, és nem a 380 liter csomagtér a
437 literes Corollával szemben.A szervize se kerülhet kevesebbe a kicsikének, ha tudjuk a gyertyacsere mennyibe fájhat, ahogy itt olvastam, és ezt már a vétel utáni kötelezőknél már meg is ejthetünk.
-
Integrale
veterán
válasz
theuprising #150798 üzenetére
A Jazz kb hozza a Corolla mereteit belul.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
theuprising #150798 üzenetére
Ööö...Jazz elég nagy belül.
-
válasz
theuprising #150791 üzenetére
-
gurabli
őstag
válasz
theuprising #150699 üzenetére
Nem, a cég szervizeli. Jogos, ez lesz a fő érv. Valahogy a Fiat közelebb áll hozzám, az Auris valahogy túl nőies (ez hülyén hangzik, és a Fiat sem egy maszkulin autó, de ez is szempont). Az eszem a Toyota felé húz, hiszen nem lehet egy napon említeni a Toyotát es a Fiatot. (meg akkor sem, ha a Toyota már nem a régi).
-
gurabli
őstag
válasz
theuprising #150696 üzenetére
Kipróbáltam, teljesen egyforma
Mondom, a Fiat jobban tetszik, inkább az én ízlésem, kívül és belül is, de ez csak esztétika. Vezetni is kb. egyforma, egyik sem túl harapós, erőmű, kényelmes mind a kettő. De a Toyota szerintem sokkal jobb, már csak azért is, mert Toyota. Vagy tévedek? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
theuprising #150647 üzenetére
A láncos vezérlés szakad, még az 1.6 szívóban is. Szar anyagok a beltérben az árához képest. Egyedüli érték, hogy hátul hajt, azon kívül semmi plusszt nem nyújt. 2,5 M-ért már autók is vannak.
Inkább vegyen egy bogarat.
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150647 üzenetére
Borzalmasan rossz vétel ár/érték arányban. Ismerősömnek 120d van. Jól megy jól fogyaszt jól össze van rakva de annyival nem jobb a konkurens modelleknél mint amennyivel többe kerül. Értékvesztése hatalmas alkatrész drága hozzá ilyesmik. Eléggé szűkös a beltere.
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150577 üzenetére
Turbó? Kettőstömegű? Ha nem vadmalac az ember filléres tétel mindkettő. Ne azt nézd mennyibe kerül hanem azt, hogy negyedmilliót vígan elmegy ha nem vagy falábú, de valójában sokkal többet is. A kintről behurcolt 350-400ezer kilométerről 190-re visszatekert dízelek zömén is a gyári turbó és a gyári kettőstömegű van még. És láss csodát még a magyar parasztnál is kibír soktízezer kilométert mire cseréltetni kell. Aztán elkezd a sok tufa hőbörögni, hogy micsoda egy szar kocsi ez mert 250ezernél már cserélni kellett. Ja, volt benne alapból 400ezer amikor hozzákerült ő beletekert még 50ezret vagy még többet aztán fel van háborodva, hogy egy kopó alkatrész csak 250ezret bírt ki, holott valójában közel a dupláját lefutotta már a szerencsétlen. Turbó ugyanez az ráadásul még felújítható is nem kell azonnal újat venni. Mintha említette volna valaki korábban itt, hogy már a tízen évvel ezelőtti benyás avensisben is volt kettőstömegű.
-
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150584 üzenetére
Így mindjárt más a leányzó fekvése, ugye. Jobb is hogy nem folytatod a linkelést, guglizni más is tud. Az egyik szerint: A legjobb motorokat a Honda gyártja, erről többen is tudnának itt mesélni. De ennek hallatán talán még szegény Alonso is szentségelne sokadmagával most is.
Eleve nincs olyan, hogy legjobb motor, legszebb festmény, nő, stb, arra sok-sok szempont van, és mindenki másképp csinálja (csináljalátja).Az ilyen innen linkelt, onnan másolt cikkeket ezért inkább hagyjuk.
Valaki szerint a Volvonak van jobb motorja, mások szerint Alfa, Opel, VW , BMW, Merga, Suzi, és itt felsorolhatnánk mindegyiket is. Mindenkinek saját véleménye és tapasztalata van, nem annyira egyszerű, hogy guglizunk és elindulunk autót venni, mert rengeteg buktatója van a dolognak. Jah, és mások, és az itteniek tapasztalata igenis fontos, ne degradáljuk le azokat se. Én nem szólnám le egyiket se ilyen lambda szonda és generátoros saját élmények alapján se. De ok, hogy te úgy látod, ahogy, de más meg nem úgy látja. Remélem ez nem gond neked. Én vitázni se akarok, és meggyőzni se téged. -
#94529552
törölt tag
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Mivan? Azt azért hozzátehetnéd, hogy "szerintem", hacsak nem a törvényből olvasod ezeket
hogy mit szabad. De egy generátorjavítás se kötött összegű, nem sablonra megy, hogy mindnek ugyanaz a hibája. Az alkatrészárak se egyformák mindenütt, szóval ez ebben a formában nem igaz. Szerintem legalábbis.
-
szuszinho
őstag
válasz
theuprising #150577 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Nem is gondolkodtam dízelben, és az Avensis is nagyon tetszik.
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Pont az általad említett Skoda Octavia dízeltől kell a legkevésbé félnie. Egyszerű megbízható kiforrott technika volkswagen felár nélkül. Alkatrész átlagos árszinten mozog hozzá. Nem egy taposóakna sem szerkezetileg sem motorikusan. Egy B6 Passatra a felárat leszámítva ugyanez igaz. 2.0pd motorokkal vannak bajok de az 1.9pd kézi váltóssal semmi említésre méltó probléma nincs. "elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
-
diegho
nagyúr
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Az Avensis 1.6 is tökéletesen elég, ha nem pályázni akar az ember. Nekem 2.0 volt, de az 1AZ-FSE nem a legjobb konstrukció, viszont 6.7-el eljártam vele klímával nyáron. 1.5M körül viszont nem biztos, hogy van T25 Avensis olyan állapotban, amit meg is vennék.
-
htomi85
tag
válasz
theuprising #150506 üzenetére
187cm 100kg vagyok.
Eddig 52 ezret tettem bele.
Nekem nem kicsi.
Kollégáimnak sem, 4-nek van még ilyen. -
Alg
veterán
válasz
theuprising #150506 üzenetére
Prius+?
-
htomi85
tag
válasz
theuprising #150468 üzenetére
Mielőtt a megszokott frázisokat puffogtatjuk, gondolkodjunk ha kérhetem.
30 ezernél jobban megérheti a dízel a sima benzineshez képest.
De itt most hibrid az ellenfél. Csak hát aki egyszer vett már hibridet, annak dízele már sosem lesz... -
outsiders
aktív tag
válasz
theuprising #149713 üzenetére
1.4 3 ajtós e12 corollám van 3 éve, egy csöpp olajat nem eszik két csre között, van benne igazolt 185k méter. LEHET vele előzni teljesen normálisan klímával is, baromság amit írsz. Van egy olyan csodálatos manőver, hogy visszaváltunk, illetőleg olvassuk a forgalom ritmusát és lendületből előzünk ha szűk a hely... 4000 felett nagyon szépen megindul az autó, még autópályás tempón is használható (bár nem odavaló alapvetően, hangos 130 felett).
-
dkaro
őstag
válasz
theuprising #149694 üzenetére
Na annyit írt a nepper, hogy a Jazznél nincs jobb.
Van 2005-2006-os abban az árban ami számomra elfogadható, mert mint írtátok a 2005 előttiekkel azért akadnak gondok.
Mennyivel drágább a szervizelése egy Jazznek mint a Corsának? Csak körülbelül, hogy tudjak mire számítsak. -
Kornel
veterán
válasz
theuprising #149707 üzenetére
Igen, leszoltuk mindet, de legalább felhívjuk a figyelmét a lehetséges buktatókra.
-
Kornel
veterán
válasz
theuprising #149705 üzenetére
Mazda rohad, biztosan.
Komplett lakatolas 2-300k, ha normális munkát akar, és utána megint rohadni fog.
7 gen civicek sem már a japán megbízhatóság mintaképei. -
bajnokpityu
félisten
válasz
theuprising #149690 üzenetére
annyitseér.
-
dkaro
őstag
válasz
theuprising #149699 üzenetére
Jah az nem jött le, hogy ő be is hoz kérésre. Akkor átfogalmazom a levelet
-
BigBlackDog
veterán
válasz
theuprising #149690 üzenetére
"...a Becsületesneppernek, ő ingyen ad tanácsot emailben az ilyen egyszerűbb kérdésekben..."
A válasz a "Honda" lesz.
(#149693) Kornel: Igen, én tisztában vagyok vele, csak becsnepperéknél szeretik a Hondát eléggé, ahogy észrevettem (kb. minden második kérdésre az a válasza).
-
dkaro
őstag
válasz
theuprising #149690 üzenetére
Írok, köszi.
De akkor bedobom ide a közösbe
Melyik legyen?
2008-2009 Corsa vagy 2004-2005 Jazz?
Igényeim: Benzin,Klíma,Alacsony fogyasztás, Napi 50km ingázás Bp és agglomeráció között, olcsó szervizelés
Ár max 1.3M -
dkaro
őstag
válasz
theuprising #149688 üzenetére
Szia!
Köszi a válaszod. Egyszerű oka van. Kisebb méretű, alacsony fogyasztású, megbízható autót keresek napi ingázásra bp-re (50km oda vissza). Több ismerős ajánlása alapján Corsára és Fiestára szűkült a kör. Ebből azért lett a Corsa mert 10 évnél fiatalabbat szeretnék a Fiestánál viszont a 2010 előtti "kerek lámpás" nem tetszik az újabbak meg inkább közelebb vannak a 2M-hez mint a 1.3M-hoz.
A jazzt néztem sokáig de ami 1.5 alatt van azok a 2004 és előtti modellek és tudom, hogy használattól függ de a kor azért egy jó kiindulási pont.
Sajnos tényleg nem értek a kocsikhoz a legboldogabb akkor lennék ha lenne olyan szolgáltató aki kiválasztja a tutit, bevizsgálja és elhozza nekem meg csak pengetnem kell és első használat előtti nagyszervizbe elvinni
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest