- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Bazsee71 #175436 üzenetére
Én nem vagyok kereskedő de most a második kocsimnál ami onnan van látszik csak valami. Igaz ezzel szalmát hordtak ülés lehajtva, de attól lehet mégsem a nemtörődömség az ok ahogy én hittem
(#175437) kisza25: ^^ A Lujzi is onnan jött nulla rozsdával. Maxon inkább a szarokbele látszik.
-
-
H A M M E R
csendes tag
válasz
Bazsee71 #175279 üzenetére
Pontosan melyik felszereltség, melyik motorral próbáltad a Ceedet é sa Focus-t?
Én nem mentem próbakört még, de nekem a külső benyomásaim részben eltérőek.
Én Ford Focus Business felszereltségbe ültem be, és jobban bejött kívülről is és belülről is mint a Ceed Silver és Gold (A ceed silver még 15 ös acél felnivel van, amivel játékautónak néz ki, a gold-ban meg belül a fekete zongoralakk nem tetszett, nagyon látszott az ajtónál a por rajta).
Az ülések is nekem a focusban kényelmesebbek voltak (igaz nekem most is focusom 2007 van, és lehet ezt szoktam meg). A HIFI-t viszont én is úgy éreztem, hogy a Focusban lényegesen olcsóbb. Igaz lehet rendelni prémium HIFI-t csak az a készleten lévő autókban nem nagyon van, alkudni meg azoknál lehet jobban.Én városban használnám inkább, ezért a nem turbós, nem részecskeszűrös motorok játszanak. Viszont azt olvastam, hogy a Focusban az olcsóbb verzióban a futómű is olcsóbb. Szóval ha te az egy literes leglcsóbbat vezetted, abban gondolom az egyszerűbb futómű volt. Fekvőrendőr, aknafedél volt? Melyik volt kényelmesebb, halkabb?
-
gippazoid
senior tag
válasz
Bazsee71 #174971 üzenetére
Skodát most már nem vennék, a minőség már a béka segge alatt. Tele a motortér török és román alkatrészekkel, egyik barátom hasonlította össze a Golf és egy vadiúj Octavia 3 motorterét. Utóbbiban csak ilyen cuccok voltak.
Amúgy is rámentek a költségcsökkentésre, nem hiába van a legnagyobb nyereség a Skodákon a konszernen belül.
-
Core2duo6600
veterán
válasz
Bazsee71 #173905 üzenetére
Budaörsi avagy pálya meletti szalonba menj, és sanszos, hogy pályán lesz a vezetés, a BMW nél így volt, amikor kipróbáltam az akkori 3 ast talán e46 os volt.
Ők is tudták, hogy nem akarom megvenni, nyilt nap alkalmából voltam ott.
M1 M7 közös szakasz, majd M1 majd M0 és vissza az M7 esen, majd valahol forduló, egy felüljáron, akkor még nem úgy nézett ki, mint ma, nem volt ott az a körfogalom a felüljáron, lehet már megsincs az a rész ahol visszafordultunk, az értékesítő egy métert sem vezetett.
Tulajdonképpen másfelé nem is lehetett menni, mert a kereskedés kijárata egyírányú volt a pálya felé emlékeim szerint, de nem ma volt, vagy 15 éve. -
theooracy
aktív tag
válasz
Bazsee71 #173911 üzenetére
Kiánál a Ceed-re 100.000Ft. a Sportage-ra 150.000 Ft kedvezményt adnak, az akciós áron felül és slussz. Meg valami olyat magyarázott az értékesítő, hogy az első két szerviz díját (munkadíját) átvállalják. Vagy valami hasonló. (erre pont nem emlékszem pontosan, de valami ilyesmit mondott) Azért én még egy gumiszőnyeg garnitúrát kikevernék magamnak...
-
theooracy
aktív tag
válasz
Bazsee71 #173905 üzenetére
Nem tőlem kérdezted, de pár hónapja voltam egy Ceed-el teszt vezetni. Nálam ez úgy működött, hogy beültünk, az értékesítő vezetett egy darabig, közben elmondta a tudni valókat a kocsiról, majd egy mellékutcában megálltunk, helycsere és én vezettem vissza a kereskedésig... Ez kb. 5-6 kilométeres táv volt, oda-vissza, tehát kirándulni azért nem lehet elmenni tesztvezetés címén..
Szerintem autópályára nem lehet menni....
-
Gergőke88
addikt
válasz
Bazsee71 #173832 üzenetére
Az Octavia ezek közül a legöregebb, az Astra is már 3 éves technika.
Nekünk 2 db K kombi van a családban 1.4t (150le).
Alapvetően meg vagyunk vele elégedve, jól fogyaszt az automata is (szinte csak BP. és 8l körül az átlaga).
Az új focussal, ceedel egyelőre nincs tapasztalatom -
válasz
Bazsee71 #173742 üzenetére
24 éve ingázok az M7-en, eleinte évi 50-60, mostanában 35-40 alkalommal megyek a Bp.- B.szentgyörgy - Bp. távon. Régebben simán végig lehetett tolni 200-zal, persze időnként lassítani kellett akkoriban is; mostanában már csak 150-180-at nyomok a forgalom miatt, ill. megfontoltabb lesz az ember az évekkel. A legrosszabb a pénteki forgalom Bp-ről kifelé, egészen Siófokig, akkor nyilván ritkán lehet 180-at menni.
És nem megyek senki fenekébe, nem villogtatok, nem indexelek; ha nem húzódik le, elmegyek finoman jobbról.
Ez mind OFF.Arról szólt a diskurzus, hogy ezt nem csinálod meg a mai elektromos autókkal, kivéve a Teslat, 15 milliótól felfelé.
Szerk: Autót kb. 5-6 alkalommal törtem, mindig városban koccoltam valakit; a jogsimat egyszer vették el, faluból kifelé megelőztem az előttem 40-nel haladó autót, a falu végén állt a traffipax. Részemről ennyi.
-
maximilian4
addikt
válasz
Bazsee71 #173603 üzenetére
Igen azt is néztem. Ezt a Békéscsabai szalont fel is hívtam. nagy valószínűséggel el is visszük. Egyre jobban nézem annál szebb ez az autó. Nyilván jobb lenne az 1,6-os 204 lovas motorral, de így marad ez az arany középút. ADA csomag az nem tudom mit jelent, de nekem bőven elég ez a felszereltség is. Fűthető kormány, fűthető ülés, tolatóradar, tolatókamera, sok légzsák meg elektrinikus segítő biszem baszom (amiket mindig kikapcsoltam a seat-ban is, már amit lehetett), meg persze a légbeömlők.
(#173615) Pumma
Igen, tudom. Igazából már belenyugodtam. Tatásan stílusosan autókázni jó lesz. A csomagtér eszméletlenül nagy (kutyaketrec pont befér kutyával). Lehet menni vele síelni, bicajozni...és ez a panamera segg. Shooting brake (hosszú cupe) kialakítást ma nem nagyon kapni. Kommersz gyártó nem is csinál. Van a panamera, meg a mercinek egy modellje. De az nem 6 fél.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest