Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
alázógyík #141142 üzenetére
Ha rajtam múlna már az összest beszüntettem volna ... nagyon gáz az egész !
Az a baj hogy amit már korábban is mondtam az embereket nagyon jól meglehet ám etetni a marketingel, pedig elég csak kicsit a dolgok mögé nézni !
Hogy miért is léteznek gőzös mosók ? azért mert a kedves tulajdonosnak nem volt 10M Ft -ja arra hogy kiépítsen egy csatornarendszert !
Az autó a legnagyobb ellensége ez a gőzös tisztítás, ettől már még a benzinkutakon a kefés darálós mosás is fényezőkímélőbb mint ez !
(#141143) B-L-A-C-K
Ügyesen letagadják hogy az már rajta volt, nagyon ügyesen kitudnak ám bújni a felelősség alól, persze ha ezt nem látom akkor én sem hinném el
Közöm nincs egy kozmetikához sem szóval nekem biztosan nem konkurencia, csak jó tanácsból írtam nehogy pórul járj !
De komolyan fogok erről csinálni egy gyönyörű szép tesztet ... majd nyáron szépen lepolírozom az autóm és lefényképezem, és amikor koszos lesz elviszem egy ilyen gőzös csodába és utána is csinálok egy képet, meghökkentő lesz a különbség, ebben biztos lehet mindenki !
Autókozmetikás topikban szerintem tudnak a srácok mesélni ! és mindegy nem Off -olok tovább, majd várom a véleményed hogy milyen lett az autó
-
LógaGéza
veterán
válasz
alázógyík #140896 üzenetére
és tboy93: Köszönöm a választ!
Visszakerestem itt a topikban, és csak a 2004 utániakra szűrtem kezdetnek
Kutyacsontok amúgy is fogyóeszközök nálunk, jók az utak erre... Át fogok tuti nyomkodni mindent, és hidegen egyébként se taposom.
Két dolog van ami még felhívta a figyelmem: ugye a kiszemelt az 140 lovas. Fizikailag van különbség a gyengébb 116 lovashoz képest, vagy csak szoftveresen van visszabutítva?
Kettőstömegű mennyit bír ezekben? Mennyire könnyű észrevenni, ha csereérett, mik a hibajelenségek? -
lenko
aktív tag
válasz
alázógyík #140768 üzenetére
Kinek mi. Nekem a jazz ingyen sem kéne, csak azért mert megbízhatóbb.
(#140769) Mágus2 Ha garázsban tartott, ezt meg is lehet kb. felezni, egy végig utcán állt társához képest. A passatom B5 szintén ilyen volt 18évesen eladtam, most 19 éves, és semmi baja, se rozsdapötty, gyári futómű stb-stb.
(#140772) alázógyík
Az.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
alázógyík #140768 üzenetére
15 éves.
Szinte még zsenge.
Nem felezek semmit... minden gumi alkatrésze 15éves. Majd amikor folyni kezdenek a fékhengerek, vízcsövek, motor tartó megfárad, meg a futóműben az összes szilent, majd akkor kiderül, hogy hiába futott keveset év akár vattában is tárolhatták. S
-
lenko
aktív tag
válasz
alázógyík #139940 üzenetére
Volkswagen Golf IV Lim.2.3 Highline Ez egy picit jobb vétel, egyébként 266e Ft lepapírozni+még útiköltség, és piros szélű rendszám.
Ez alkuval 1.3-1.35M-ba állna meg most. -
válasz
alázógyík #139837 üzenetére
Vagyonosodási illetékre gondolhat?
Azt meg a külföldről behozott autók forgalomba helyezésekor kell fizetni. De ott is mindegy, mennyi idős...én erre válaszoltam, de akkor kifejtem bővebben
vagyonosodási illeték nem létezik, vagyonszerzési van, ezt külföldről-belföldről vett kocsira egyaránt kell fizetni
regisztrációs adót, meg külföldire kell fizetni, mielőtt forgalombahelyeznéd(#139838) MunezXBK
tudom, nem is állítottam az ellenkezőjét -
#94529552
törölt tag
válasz
alázógyík #139040 üzenetére
Vicces, ennyi erővel senki ne vegyen autót a földön, mert mindegyikről tud valaki rosszat mondani, hogy xy-nak volt problémája az adott típussal. Mondtam, hogy a Renault-t nem ismerem, de egy keveset futott Fabia-t bármikor bevállalnék. Inkább ez kéne nekem, mint az 1.4 16V-s, vagy az 1.4 8V-s ős Skoda motoros. De Polo is jöhet.
-
#94529552
törölt tag
válasz
alázógyík #139007 üzenetére
Vannak az említett 2 márkánál szervizes ismerőseim, és jókat röhögnek az ilyen betegágyas jellemzéseken.
B-L-A-C-K Tudom, csak írtam, hogy jól néz ki, de nem venném meg az 530D-t. Rokonnak volt ilyen, aztán 535D-re cserélte, mert még erősebbet akart, de egyéb más dolgok miatt már ezt is eladta. Voltam vele egy hosszabb úton, hát bejönne azért, na.
-
válasz
alázógyík #138887 üzenetére
Nekem is van egy taixis ceed-es ismerősőm, 1.6 dízel, gatyáját ráköltötte már az autóra
turbó 2x, egyszer felújítva, aztán cserélve, aztán az üzemanyagrendszerrel volt valami. Sok százezer ment rá és valami 2 hónapig kiesett a melóból. Jah meg gátlókat zabálja a pesti útrendszer, de az nem az autó hibája.
-
footy
addikt
válasz
alázógyík #138102 üzenetére
A bravonal nagyobb a civi csomagtartoja: (bar azert az sem kombi)
Bravo:335L
Civic:370L -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138102 üzenetére
A bravónal sokkal nagyobb.
Tudom, mert ugye az is opció volt, nézegettem elég erőteljesen.
Amúgy pesti vagy?
Raneznek most egy 150 pacis bravora, ha van valakinek a közelben.A Honda hivatalos honlapján csak a 9. gen-t talalom, arra ír 477 litert, mint az általam linkelt oldalon is.
-
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138095 üzenetére
Hivatalos adat szerint 485 liter.
3db 205/55 r16 gumi felnivel fér el kalaptartoig, persze ugye résekkel. (Nem tölti ki a teret)
Ha a kalptartot levettem volna, akkor bement volna mind a 4, de inkább döntöttem 1 ülést.Az biztos, hogy kompaktok kozott az egyik legnagyobb csomagtere van.
(Nem kombikkal összehasonlítva) -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138090 üzenetére
Hidd el elég nagy az a csomagtartó.
[link]
[link]
[link]És kb. egy szinten van a TJET-EL 😉
[link]
Persze ezt pörgetni kell, az tény.Nem azt írtam, hogy sport kocsi, hanem azt, hogy sportos.
Ergo kemény a futóműve, ott van az úton, es a kanyarokban is.
Nem dolongel, nem himbalozik, mint egy hajó, mint a mai autók többsége.
Ennyi, semmi több.
Ja, a gyári fék is nagyon jó, olyat lassul, hogy kifejeled a szélvédőt.Ennyi, semmi több, de ezt már írtam előtte is.
BlackSoul:
Nézzétek meg egyet élőben, próbáljátok ki, uljetek végig, én csak javasolni tudom.
Oke, nem a legszebb, de ennyiért biztos, hogy a legmegbízhatóbb technika.
És kategóriájában a nagyobbak közé tartozik, emelett kényelmes is. -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138060 üzenetére
Igen, egy mezei kompakthoz képest az.
Nem feltétlen menetdinamikara, de egy 2.2 ctdi egy chippel már menni is tud.
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.
A 22/45 r17-es gyari papucsok is a minél nagyobb stabilitást és kanyarsebesseget szolgálják, és a kerekek is az autó 4 sarkában vannak.Ezeket így egyutt egy tetszőleges kompakt sem mondhatja el magáról a polgári változatokban, nem RS vagy GTI, stb-re gondolok.
-
Declare
őstag
válasz
alázógyík #138009 üzenetére
En egy keveset futott dizeltöl ugyan ugy tartanek, mint egy extrem sokat futottol. A sajat automon latom es a szerelöm is mindig mondja es mutatja a különbseget a dizel es dizel között, amikor nala van az auto ....helyben futkosos dizel szvsz a legroszabb, a dizel nem arra van, hogy naponta 15x beinditsak es menjenek vele 3 km t. Az extrem sokat futott dizel is riziko nyilvan, de egy evi 30-40-50k futott dizel auto szvsz tökeletes...az jo esellyel nem varosban forgolodott hidegen...de ez nyilvan szvsz
Hogy mitöl felnek az emberek a büvös 100k km fölött ez nekem erthetetlen
raadasul az elsö komolyab szervizek is szerintem 100-150k között megtörtennek...
(ez most nem az autodra vonatkozik, hanem altalanossagban
)
(#138008) kornelka ez igy van persze
de azert en is figyelgetek par tipust a mobile.de-n es bakker 1-1 szep es jo auto az tenyleg villanasnyi ideig van fent
-
Integrale
veterán
válasz
alázógyík #135289 üzenetére
Vezettem a szedant es a hatchbacket is, hosszabb tavon mind a kettot, a csapott faru osszerakottabbnak tunt, merevebbnek, anyagminosegen kivul semmi baja nincs annak az autonak. Szog egyszeru technika, kivulrol kifejezetten pofas. A lampak hamar mattulnak, emblemakkal egyutt, ikketve az ajtokarpit textilje is elvalik az alatta levo anyagtol 10 eves korukra, de ez konnyen es gyorsan orvosolhato.
Nem torik rosszabbul mint barmi abban az idoben, az, hogy mennyire latvanyosan torik, az nem egzaktan osszevetheto masik modellel. -
SaNyEe
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz
alázógyík #135041 üzenetére
Mondjuk ez sem elhanyagolható, ezt most ki is hagytam, pedig anno én is emiatt mondtam le a vadidegenek* által behozott külföldi származású autókról többek között (nem akartam még esetleg meglepetésként jelentkező a hatóságok felé fizetendő pluszköltségeket a megvétel után, amik papíron már be lettek fizetve elvileg a kereskedő által
).
(#135043) MunezXBK: Sajnos nem mindenhol ennyire átlátható a történet a tapasztalataim alapján. Szóval kiegészítve magam;
* "...vadidegenek által, nem átlátható és egyértelmű módon behozott..." -
Kobe
veterán
válasz
alázógyík #133447 üzenetére
Azt én is kiböktem hogy nem pucoltak ki rendesen lehet igy autentikusnak tunik
csak nekem fura hogy tavaly aug óta ki van vonva forgalombol, ezota parszaz km lett belerakva (gondolom ekkor vittek nepperhez), elvileg nincs tekerve mert 2012 ota minden evben a realisnak tuno 25k kmet raktak bele, bar 2012 elott lekerdezhetetlen, de ha ennyire tiszta az eloelete es a kinalat legolcsobbja akkor hogy nem vittek el.....bezzeg a 2.0 accord executiveot amit kineztem 2 nap alatt elvittek
-
Primary92
senior tag
válasz
alázógyík #131059 üzenetére
Nem.
Alapvetően 700000 forintot szánnék autóvásárlásra, de ha +100000-et hozzárakva számottevően jobbat tudok venni, akkor hozzáteszem.
Van az említett kókusz. Csak felmerült, hogy helyette vesznek egy újabb autót. Ezért kérdeztem, hogy mi lehet a reális ára, mert miután teljesen ismert az előélete (1. tulaj), elgondolkodtam rajta, akár hosszabb távra is terveznék vele. Jelenleg nem kínálják semennyiért, csak szeretném tudni, hogy kb. mennyiért jó vétel reálisan. Ennek függvényében nincs kizárva, hogy többet költök egy autóra. -
Primary92
senior tag
válasz
alázógyík #131051 üzenetére
Ez két külön kérdés. Az ismert Focusra esetleg többet is rászánnék, ezért kérdezem, hogy mennyit érhet, de alapvetően nem akarok 700(-800) ezernél többet költeni most autóra.
[rvilike]:
A nincs és nem is volt más baját a külsőre értettem. Elől egy jó éve voltak cserélve a lengéscsillapítók, féktárcsák, hátul a csapágyak, a vezérlés is volt cserélve. Családon belüli autó, de nincs kizárva, hogy eladó lesz. Inkább egy ismert előéletű autóra költenék, mint egy randomra -
Primary92
senior tag
válasz
alázógyík #131015 üzenetére
Ha még megtoldom 100k-val?
Egy megbízható forrásból származó 10 éves Focus Trend 1.6 Ti-VCT kombi kevesebb, mint 150000 km-rel, szervizelve mennyiért lehet jó vétel? Karcok itt-ott vannak, az orrán a műanyag elem fülei elhajoltak, meg a hátsó sárvédő íven egy tenyérnyi horpadás, de garantáltan nincs és nem is volt más baja.
-
zoo8800
veterán
válasz
alázógyík #130451 üzenetére
Ami elbszódott a 2001-2003 köztieken, azt már rég meg kellett javíttatniuk, mert hamar előjött a hiba
Csak évjárat miatt nem zárnék ki egy Stilot sem
(#130449) Handball94
elektromos kütyüket nyomkodd végig /különös tekintettel a digitklímára/, a hátsó futómű szilentje se örök darab, a légszák adhat hamis riasztást, stb.
A tető is be tud ázni, keress beázásnyomot.
A 6-7 literes fogyasztás mese, vegyesben inkább 8 liter körül lesz -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #129751 üzenetére
Oke.
Egy nem alap motoros astra megint 5M tájékán jár.
Corsa meg nem kell.Bár ennek okán már a napokban ranezegettem a használt astrakra is. (J)
Runner: sokszor egy rugora jár az agyunk
A másodikat megnéztem élőben.
Vegyes a kép, nem zártam ki elsőre, de azért nem is foglalkoztam volna le azonnal.
Elol törött volt, a lokos csalen áll.
A motorter koszos(olajos?!?!), nem melto egy ennyit futott hondabol, nem is ertem.
Belül itt ott kiulve, a pluss szetfoszolva, nem vészesen, csak épp annyira, hogy engem idegesítsen.
Ja és 2,5M-rol indult, talaln ideadna 2,2M-ert, de ilyen állapotban még annyiért se vagyok benne biztos, hogy számomra!!! (Mielőtt a többiek nekem esnek) megérné.
Ha fekete lenne, talán így is elvinnemAz első... Hát gondolkoztam, hogy megnézem, de ott vettem a SSS-om.
Az is makulátlan volt, mint ahogy ez is annak néz ki.
Aztán gyanúsan ellopták ugye.
Nem állítom, hogy volt kulcs hozzá, mert sose tudom meg, de felvetődött bennem, hogy akár ezek, akár az ez előtti nepper is benne lehet a buliban.
Sose tudni.
Ja és gyanúsan ajanlgattak a cascot megvételekor, ilyet azelőtt még nem tapasztaltam. -
-
-
norbert1998
nagyúr
válasz
alázógyík #127548 üzenetére
A neved elég sokmindent elárul
És nem, sajnos nem iszom rendesenJártam itt anno én is, 150-ért is sikerült autót találni, de a vége robogó lett, 55-ért, amire 20-at költöttem és tökéletes(mondjuk szervizben ez minimum 100 lett volna) . Mivelhogy azt mondtátok, 150-ért normális robit se kapni, nemhogy autót.
Ez meg, mint mondtam, gyorsan kell. A Felicia jó lehet, megnézem, és köszi azt
-
válasz
alázógyík #126323 üzenetére
Hát biztos kivétel vagyok, de nekem nem jött be az 1.4 stilo. Volt 3,5 évig. 2 évesen hűtővíz hiány (rendesen szervízelt) miatt autópályán kellett vele hazabicegni. És szoktam nézni 2 havonta kb azt hozzáteszem. 3 évesen motor hibákat jellezgetett és a szervíz jóízűeket tippelgetett (több is) hogy mit cseréljek még. Újra kellett indítani mint a windowst és elmúlt a hibakijelzés... Végülis nem állt le soha alattam (teljesen
), de azt hiszem nekem ez nem való (távolkelet és szívóbenzin ha már a szívóbenzin maga nem elég).
Bár uncsitesóm mentalitásával lehet hogy szuper. Valami hibajelző ég? Megy az autó rendesen? Akkor nem érdekes... Alfás a csávó
-
w333
félisten
válasz
alázógyík #124349 üzenetére
Nem mondom azt hogy tökéletes autó ... mindenképp meg kell az ilyet személyesen nézni egy egy teljes átvizsgálást végezni rajta, majd mérlegelni hogy érdemes e még rá költeni vagy venni egy másikat ami jobb állapotban van
(#124350) !Overdose!
Szerintem semmi gond nincs vele, oké leírás nincs de így külsőleg elég egyben van az autó ... kb. 2-3 hónappal ezelőtt volt fent egy bordó színű 340000 km -s 320i ami patika állapotú volt kb. 600k -ért árulták de ahogy látom már elkelt, ki kell fogni én azt mondom hogy 600k -ért ki lehet olyan E36 -t fogni ami költségmentes de csak és kizárólag 320i vagyis a 2.0 literes sor 6 hengeres motorral ami sokkal megbízhatóbb mint a 4 hengeres 1.8 aminek valószínűleg a lelkét is kihajtották már ... míg egy 2.0 6 hengeres sokkal jobban bírja, fogyasztásban is kb. ugyan annyi E34 520i -m volt ismerem ezt a motort nagyon és azt kell mondanom hogy szinte megölhetetlen
-
ADAM1337
nagyúr
-
8th
addikt
válasz
alázógyík #123879 üzenetére
Nézőpont kérdése mert 3-4kilóért közlekedőedénynek papír swift vagy bkv helyett tényleg hibátlan. Régi swift árszinten mozog hozzá az új alkatrész bontókban is hegyekben áll hozzá minden, és a régi stiftnél azért egy sokkal élhetőbb autószerűbb autó. Egy 90lovas full fapad tekerős ablakos tdi kombit bármikor bevállalnék ütni vágni rohangálni. De az a használt autók fehér hollója, egyszerűen nincs. Akinek van az meg hülye lesz eladni. Meg is értem. Az az autó örök mint a nyomorúság és sokkal kevésbé rohad mint az ötajtós verziók.
-
-
kolosanyi
veterán
válasz
alázógyík #120298 üzenetére
Nekem egyre jobban.
(#120303) roberto211
Meggondoltam. Ismerősé volt, egy tehetős hangszerkereskedő felesége használta leginkább városban. Újonnan vették a kaposvári szalonban, végig oda hordták szervizelni is. Ismert előéletű, egész kényelmes, egyszerű, elég megbízható autó. A Clioban túl sok dolog nem tud elromlani, faék az autó. A manapság minimális kényelmi és biztonsági extrák benne vannak, nekem több nem kell. Még egy ködlámpát teszek bele, meg megcsináltatom a j minimális jégkárt és kész.(#120304) dkpist
85-90%-ban városban autózok, nekem, bocsánat nekünk elég ez, ketten vagyunk. Ha valahova megyünk, azért országúton se forgalmi akadály, illetve pályán is használható. Nem fogok vele BMW-ket levillogni, de nem is ez a célom.(#120306) Integrale
Így van. Plusz még beszámíttatom az öreg Suzukit a 4 felnire szerelt téligumival és elég jó áron megúszom. Ráadásul kifejezetten tetszik az autó. -
roberto211
őstag
válasz
alázógyík #109807 üzenetére
Nekem speciel nincs. Bele kell ülni es megkell nézni. Sztem minden korrekt rajta. Es jol ellett találva.
En sima rapidba ültem. Mikor hoztak vissza aaa tol. Hat en meg annak a belsejétol nem vagyok elájulva. De se a kulsejetol.
"Mint egy Swift k.b". II es Swift belsejevel sincs bajom de azert ez jóval eltér a Swift belsejétol.
Munez: Legalabb most mar kezded kihasználni a dízelt
amúgy en azt nem számolom hogy havonta mennyit megyek csak tankolastol tankolasig meddig azt szamolom. Azt tudom hogy február óta 5ezer párszáz km-t mentem mert akkor volt oracserem. Akkor 33korul volt benne most meg majdnem 39000km. Nem nem az autóban van ennyi hanem az órában mielőtt megkerdezned
. Motorban van kb 200e sztem. Ha nem több. Párszor biztos atgurult az óra , mivel ausztriai kocsi volt ott meg gondolom nem napi 2x2 km t mentek vele.
Bár találtam benne 10, valamennyi eurós mcdonalds számlát. Lehet csak szaladozos autonak használták -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #109787 üzenetére
nem rossz, nem rossz, egyet ki kéne próbálni majd.
(#109788) joamilestoné: na ezeken gondolkozok én is, de van benne kettőstömegű, turbo, stb.
ha megtartanám mondjuk 10 évig, akkor tuti cserés lenne legalább az egyik, és azon kívül is lehet rá költeni, ha mondjuk belerakok vagy 200-250k km-t.1.6 szívó meg csak menne, és menne ezalatt, úgy, hogy nem is eszik többet a japánoknál.
-
-v-
addikt
válasz
alázógyík #109248 üzenetére
A dolog tényleg egyszerű, el kell vinni próbakörre, kimenni országútra pályára, aztán hozzáadni hogy ha még beleülnek ketten csomagok klíma (ha lesz ilyen use-case), akkor is elégedett leszel-e ezzel, aztán ha nincs vele bajod akkor hadd szóljon - azt is át kell gondolni hányszor lesz olyan, hogy több emberrel csomagokkal mész valahova, mert most évente 1x egy nyaralást ki lehet bírni, nem megy nem megy, na bumm, ha 90%-ban városban egyedül használja valaki, akkor nem hiszem hogy ez szempont ..
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest