Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
Kakaduku #141991 üzenetére
Mindenki másképp gondolkodik e téren. Új autót szerintem úgy van értelme venni, hogy 3-4 évesen lecseréled. Nyugaton se viccből csináljak ezt. Normál használat mellett ugyanis akkor kezdődnek a komolyabb kiadások az autóra. Nálam az új autó alapból felejtős. Nem azért mert nem tudom megvenni, hanem mert van egy összeghatár ami felett nem venném meg. Alapjában én nem fogom tudni neked mi kell de az biztos hogy pl én hamarabb vennék mondjuk 4 misi ért egy fullos használt mondeot, accordot, mazda 6 stb mintsem egy uj Vitarat. Nem azért mert a Vitara rossz lenne, pusztán a minőség, felszereltség kevés annyi pénzért. De ez az én igényem nem a tiéd. Írd össze mik az igények, mely autók tetszenek olvass utánuk. Neked kell dönteni mi tetszik itt pedig elég sokan tudnak tapasztalatot, véleményt mondani róluk.
-
tresh
veterán
válasz
Kakaduku #141980 üzenetére
De egy szónak is 100 a vége, ennyi pénzt használt autóért soha, hogy eseteg bukjam az egészet, mert egy szar roncsot vettem.
Azért ha reális határok között keresel használt autót közel sem fogsz szart venni. Nyilván egy 2015-ös 7-es bmw 4,5 misiért valószínű hogy egy tákolt fostarisznya. De ennyi pénzért igen is lesz jó vétel 1,5-3 éves használt autókból ami teljesen rendbe van. Amúgy meg az új autónál pont az első fingás joga kerül kb 500-600k ba ha kihoztad a szalon kapujából
De tény mindenki más,én inkább veszek használt leinformálható autót, jó felszereltséggel, igényeimnek megfelelően 70-80% áron. Mintsem 2 év alatt bukjak min 1 misit rajta.
-
Sur1G
aktív tag
válasz
Kakaduku #141911 üzenetére
Üdv!
Én is rá voltam kattanva az új Vitarára, mert a páromnak nagyon tetszett. 1-2 hétig teljesen beleéltem magam, hogy végre veszünk egy új kocsit, mennyire jó, meg szép, meg megéri stb..., amit ugye a tesztek írnak. Aztán kipróbáltuk és jött a teljes megsemmisülés. Akinek nem feltétlen fontos a magasított üzem, szerintem kap jobb autót ennyi pénzért. A motor döglött, a belső anyagok minősége pedig kritikán aluli (a teljes belső ajtókárpit mozog mikor behúzod az ajtót, csak sokadszorra vagy erős csapásra csukódnak az ajtók, rossz úton új korában is zörög, a műszerfalról nem is beszélek inkább). A Vitara után visszaülni a 11 éves Corollába maga a mennyország volt. Más emberek számára lehet ezek nem annyira fontosak dolgok, én nagyon sajnáltam. -
válasz
Kakaduku #141918 üzenetére
Ne a fórumnak vegyél autót, hanem magatoknak!
Amúgy hosszútávra én is a Vitarát választanám; franciát csak garanciaidőn belülre.
Más opció az új autók közül 4,5-ig:
- Hogy ne némettel kezdjek; az 5 ajtós Tipo egész szimpatikus, nem kelet-európai, mint a 4 ajtós (lásd Thalia).
- 4,5-ért kapsz egy tisztességes alapfelszereltségű Golf 1.2 TSI-t, vagy egy jobban felszerelt Jetta 1.4 TSI-t.
- új Opel Astra K-t is kapsz ennyiért. -
sheep
addikt
-
-
válasz
Kakaduku #141800 üzenetére
A vitara nekem is nyerő lenne, de nem mindenki rajong a családban érte (belseje visszalépés lenne, és ezt nem mindenkinek veszi be a gyomra). Az i30 meg hasmagasságban kevés (abból meg én nem engedek, ha feleségemen múlik akkor már új i30 vagy astra lenne).
Úgy kb. térdre állva imádkozok/reménykedek hogy valamelyik hyundai suv-ba (tucson vagy a most érkező kisebbe) berakják azt a 2.0 literes atkinson ciklusú szívóbenzinest sima 6-os automatával ami a nemzetközi elantrában van. Az úgy biztosan jobb csomag mint a suzuki vitara/scross (és semmi bajom velük). Félek a duplakuplungos automatától, turbótól és a direkt befecskendezéstől (kb. ebben a sorrendben). De automata az kellene a rövid városi utakra.
Nem lesz új autóm soha
Főleg amíg a jelenlegiek elgurulnak és nincs olyan amiben meg tudnánk egyezni (arra nem adunk ki sok közös millót hogy valamelyikünk a száját húzza).
-
westcoastog
veterán
válasz
Kakaduku #141658 üzenetére
Voltam itt kb 1,5 éve megnézni egy escortot.
Képeken nagyon szép volt, de mikor megláttuk a kocsit, kb a bontóból volt kirángatva, minden ablak karcos, összes kárpit leszakadva, zárhíd gány módon visszahegesztve, kipufogó/kocsi alja porlott, Alig indult be, köszönés nélkül otthagytuk a fazont aki megmutatta. -
lenko
aktív tag
-
roberto211
őstag
válasz
Kakaduku #141577 üzenetére
"Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál."
Na ezt látod jól teszed
Nekem is nagyon bejönnek az új hyundaiok s elvileg megbízható is meg úgy néz ki gyakorlatilag is.. Nepper haverom hetente jár ki egy régebbi i30 al foglalózni németbe autókat meg összegyűjteni, havonta beleteker vagy 15ezret és semmi baja.. Új autót vennék akkor vagy hyundai vagy suzuki lenne.. Lehet h a vw belül minőségibb, jobb, nagyobb a presztízse de én nem ezt veszem alapul ha autót veszek..
-
válasz
Kakaduku #141571 üzenetére
A direktbefecskendezésés motorok (dízel és benzines is) kokszosodnak - van márka amelyiknél jobban, a másiknál kevésbé. VW-ből rengeteg direktbefecskendezéses benzinest adtak el (FSI-k, TSI-k), ezért a közvélekedés szerint a VW-k kokszosodnak, pl. a Fiatok meg nem, de utóbbiból töredék mennyiséget gyártottak a VW-hez képest.
Mennyibe kerül a lánccsere?
- Csak a lánc + láncvezető sínek kb. 40 ezer Ft + munkadíj.
- Ha a vezérlésállító-kerék is cserés, az munkadíjjal együtt 200-240 e. Ft; de ha jó bele a nemrég kiadott komplett javítókészlet (80 e Ft), akkor kb. 100-120-ból meg kell állnia. -
Declare
őstag
válasz
Kakaduku #141565 üzenetére
1.: ezzel nagy luftot nem rughatsz...tetszik nem tetszik kerdes, az mas ugye
2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai
3.: felejsd el. Elsö generacios tsi + dsg....szoporoller faktorok sorakoznak szepen.
4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak.
(#141568) focvis az a ketö motor nem ugyan az?
mod: jah latom a golf a 140 lovas, a masik a 122 lovas. En mondjuk nem tudtam, hogy lenyegileg különbözik a kettö
-
diegho
nagyúr
válasz
Kakaduku #141538 üzenetére
Nem saját, de nagyon egyszerű hahu-n keresni, szépen megadsz 5 jóféle autót 2M körül én ezeket adnám:
Toyota Corolla
Honda Civic
Ford Focus
Skoda Octavia
Kia CeedBe kell lőni a legrészletesebben, hogy mi legyen benne. Első tulajtól, szervízkönnyvel, 150k km alatt, 1500ccm felett stb és ami kijön az a pár darab az először megnézős.
Autót pedig bárhonnan vehetsz, csak azt vedd meg, amelyik neked a legjobban megfelel és a legjobban le tudod ellenőrizni.
Ez mehetett volna az előzővel egybe is... már mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- SzoftverPremium.hu
- 12 részletre , MSI Cyborg 15 gamer laptop RTX 4050
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS: Vállalati hardvermegoldások és nagykereskedelmi lehetőségek
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 48TB+400GB rack szerver - 2xE5-2680v3,128GB RAM,2x10G NET,H730p RAID
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest