Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #155421 üzenetére
Az ilyen izzó kiégéses problémát úgy lehet megoldani, hogy keresni kell egy autóvillamossági szakit, aki megoldja évekre a dolgot. Itt felénk van ilyen ember, de általában Pugokat kell javítania ezzel a problémával.
Sokkal olcsóbb és kevésbé idegőrlőbb, mint folyamatosan cserélgetni az izzót. -
FrankMonzano
őstag
válasz
tboy93 #153681 üzenetére
Fiesta, Grande Punto, focus, stb... Ezeket nézegettem. Az olaszban annyira nem bízok, a vasaló stiftet meg nagyon nehezen barátkozok. Fiesta, civic, esetleg g/h astra. Sajna ez a G4 nem a legmegbízhatóbb, kellene valami stabilabb autó. Egyik sem lenne előrelépés, azzal tisztában vagyok, fontosabb az, hogy stabilabb legyen, meg persze azért ne úgy üljek bele, hogy az élettől is elmegy a kedvem.
-
DNReNTi
őstag
válasz
tboy93 #153256 üzenetére
Nekunk hosszu utakra, palyazasra van egy Mondeo, de azt az asszony nem szereti mer nagy.
Elso sorban varosi hasznalatrol beszelunk, a kinezett peldany 140k km-rel elado, 2005-os. Nalunk szerintem jo ha 3e km bele fog menni evente. A lanc allapotat en tudom valahogy ellenorzini vasarlas elott? Mondjuk egyebkent is tervezem elvinni szervizbe egy atvizsgalasra, csak igy veszek autot.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
tboy93 #151714 üzenetére
több helyről hallottam én is, h állítólag a törvény szerint tilos jelezni.
Amit magam részéről nem értek. Hiszen papiron a trafik azért vannak, hogy csökkenjen a sebesség. egy villantástól pedig csökken a sebesség.
lacos001:sikerült kiválasztanod egy olyan sorentot, ahol a kinti eladó már a hirdetésben jelzi, h oda is importálták, és semmilyen garit nem vállal rá, és csak újraexport.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
tboy93 #151377 üzenetére
Nem mindegy mit vesz, amikor a Golf I. úgyis otthagyja, mint eb a szaharát?
-
theuprising
tag
válasz
tboy93 #150748 üzenetére
Van, de semmi extra, 90/116 lovasban van, mondjuk én sem értem miért létezik Corollában ha ilyen gyenge.
Sőt, a 2.2 D4D (a problémás) is van. 1.6 TDCi Focus is kb ilyen erős, de legalább jobban fogyaszt.Egyik haverom taxizik egy 2009-es Focus 1.6 TDCi-vel, nem rég cserélt benne kuplung-lendkerék párost 360ezer km-nél, megbízhatónak tartja és jól is fogyaszt (városi használat mellett 5.5). Nem hiába van sok taxisnak ilyen (bár mostanság már egyre kevesebbnek, jövőre már nem lehet taxiba állítani ezeket ezért az utóbbi fél évben elkezdték eladogatni őket).
-
outsiders
aktív tag
válasz
tboy93 #150738 üzenetére
Nekem a manuális kell, gyűlölöm az automatát....
Ez még hálisten nem is DPF-es, legjobb 163 pacis D5 verzió. Szöghajtást kell megnézetni mindenképpen mi a gubanc, nem megy a négykerék... Ezen kívül minden patent (turbó 3 éves, vezérlés másfél, fékek rendben, kettőstömegű és kuplung hibátlan).
-
8th
addikt
válasz
tboy93 #150193 üzenetére
Engem nem érdekel ha egy autó törött volt de az sem hat meg ha törött és nekem kell talpra állíttatni. Sőt, az a lehető legjobb verzió mert ott nincs mellébeszélés, egyértelmű a szitu. Ezek a legjobb vételek. A többség hozzád hasonlóan gondolkodik ezért olyan összeget mondasz be az eladóak ami csak ráfér az arcodra. Úgy is oda fogja adni vastagon ára alatt mert tíz emberből nyolc azonnal lecsapja a telefont ha meghallja, hogy az autó törött vagy épp törött volt. Az sem igaz, hogy mindenki tákol. Ez csak tipikusan a fillérbaszó tulajok jellemzője akinek nincs annyi kavics a zsebében, hogy tisztességesen összerakassa az autóját egy töréskár után. A fényező is abszolút részletkérdés. A legrosszabb esetben valamelyest elüt az elem színe a többitől. Nagy kaland, egy tizenéves kocsinál együtt lehet vele élni nem befolyásol semmit. Célszerűbb venni egy azonos színű bontott karosszériaelemet azt felrakatni és összepolíroztatni. Olcsóbb is és a rétegvastagságban is kisebb lesz az eltérés mint egy utólag fényezett elemmel. Fentebb egy nyolc kilós használt autót linkelt a kolléga ami nyilván nem garázsban töltötte az elmúlt tizennégy évet. Badarság lenne elvárni, hogy minden szempontból makulátlan karc és sérülésmentes legyen. Ilyen nincs. Az autó egy egyszerű használati tárgy ami ki van téve az elemeknek és a többi közlekedő okozta veszélynek. Akként is kell kezelni.
-
rbalint88
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboy93 #149917 üzenetére
Az a hely véleményem szerint csak arra jó, hogy megtekints ezt-azt (pl. amit még nem láttál élőben) és általában tudsz ülőpróbát is venni.
Mondjuk a parkolási lehetőségek is olyan kitűnőek arrafelé (vásárlóknak kb. csak a Nagykőrösi út mellett, a porban van lehetőség), hogy inkább nem időztünk sohasem hosszabb nézegetéssel, nehogy a végén a saját kocsi se legyen már a helyén.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #149829 üzenetére
Rozsda nem jellemző max az alján, futómű és a szokásos kopók, kormány is kopoghat tekergesd meg állóhelyben is, hogy nem ropog-e.
Az alapmotor az 1.1-es ami Seicento-ban is van 54 lóval nem leszel a belsősáv réme cserébe nagyon jól fogyaszt. Én egy ilyennel nyomtam le egy Bp-Frankfurt-Bp távot és semmi gond nem volt, a 150-et (óra szerint) hozta. Az olajat sem eszi ha nem volt rideg tartáson. A vezérlés csere se egy horror költség. Az 1,2-es motor 69 lóval már potensebb jóval, ha Anyudnak lesz érdemes nem fapadosat venni a city szervó miatt imádni fogja. A futómű kicsit billegős (kivéve a 100hp verziót) de gondolom nem a time attack-en akar indulni vele...
mod:
Integrale: Jogos, Seicentot akartam írni nem Puntót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tboy93 #148951 üzenetére
Ültél már ilyenben? Ez a gyengébbik.
-
m3tr0
őstag
válasz
tboy93 #147705 üzenetére
Én úgy gondolom,hogy a 7gen sem egy nagyon műanyag autó belül.
Legalább is érzésre egyáltalán nem. Persze műanyagnak műanyag csak nem mindegy milyen.
Az ajtókon nekem nem kopogós műanyag van plusz jó tapintású szövettel van bevonva egy nagy része.
A műszerfal is puhább tapintású, talán csak a váltó körüli rész ami kemény.
Hely van benne, én a 6genhez mérem, attól jóval tágasabb.Én mostanában szinte csak pályán járok, és meglepődtem mikor 5.-ben odalépve is lehet gyorsítani.
6genbe az 1.5-ös motorral 120-ról csak 4.-be visszaváltva volt esélyem.Ez valószínűleg a rövidebb váltóáttételnek köszönhető a 7genbe, ettől többet forog, de mégis 6.1-et ír a BC fogyasztásra.
(Ebben volt 4 út (60 km) pesti dugózással a rakparton araszolva.)
-
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #146870 üzenetére
Ezt a manualisvalto hivoseget sosem ertettem. Egy avensisbe, ami utazoauto, abszolut nem huliganos, minek kell a gulyaskavaro palca azt nem ertem
akkora vezetes elmenyt ad es a pocse is hosszabb lesz tole ket centivel... na mindegy. 2.4 meg szinten megall 10l alatt, de legalabb van kis erotobblet, ha kellene. Spriccmonotoron is meg lehet nezni, baratsagos a fogyasztasa. Egy literert nem szopnek a gyurubajos, vanyadt 1.8-cal.
De mar megkaptam parszor, hogy hedonista burzsuj kcsg vagyok, szoval ha mas is uy latja, hogy az en gondolatmenetemben van a hiba, akkor elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #146681 üzenetére
Némelyik égőt eszi (izzóőrrel orvosolható), klímakompresszorral lehet esetleg gond, hátsó hídnál az egyik szilent drága (viszont egy Niva-féle tökéletesen jó hozzá!
), váltónak nem árt az olajcsere 80-100 ezer km-enként (1 és R tud nehezebben kapcsolhatóvá válni), világos belső ritka - de a világos szövet még ritkább, kormány bőr 350 felett szakadt ki csak, váltószoknyán előbb látszik meg a méter (200-at azért kibírhat biztosan), fényszóró a halogénes is projektoros (én gyári xenonra szavaznék, ha már lúd), könyöklő fedélnél tud valami elpattanni (olyankor le/hátra tudod nyomni kicsit, ha finoman ráterhelsz). Hirtelen ennyi ugrott be
-
diegho
nagyúr
válasz
tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
-
diegho
nagyúr
válasz
tboy93 #146185 üzenetére
Az avensis elég tágas belül, bár kisebb, mint a CarinaE. A konkrét példány egy 2.0 D4 közvetlen befecskendezéses. Nekem pont ilyenem volt. A motor elég kényes az olajra és az üzemanyagra is. Ez azt jelenti, hogy 10 ezrenként szigorúan olajcsere és normális benzin kell bele (etanoltól meghal szóval azt még véletlenül se). Ha karban volt tartva és hajtva volt rendesen, tehát nem csak városban, hanem pályán is, akkor nem nagyon szokott gond lenni velük. A Toyota Koto-ban nekem azt javasolták, hogy havonta legalább 100km-t hajtsam meg rendesen úgy, hogy kapcsoljon a vezérlés (ha jól emlékszem 5000 körül kapcsol). Ezeket pályázásra tervezték, nem városba. Amúgy nem mondhatni, hogy drága lenne hozzá az alkatrész, a kopó dolgot teljesen normál áron vannak, a specifikus alkatrészek drágábbak. Pl az iridium magos gyertya 8000/db (Denso kell bele, az NGK amit a Unix árult - lehet változott 2011 óta - nem volt bele való az NGK gyár szerint sem!), igaz 90k km-ig elmegy. Ha nem rohad és nem látszik benne háromszor annyi km, mint amit az óra mutat, akkor jó vétel lehet.
Szerk: 2010 körül volt rá egy visszahívás, az üzemanyag csövet cserélték, nézzétek meg, mi a helyzet a konkrét példánynál.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #143402 üzenetére
Olvasom soraidat, és rájöttem nagy átok neked az a honda..
Honda ide vagy Honda oda 16 éves, 7g 1.4 szívó kuvikra ennyit költeni már ..máár nem is tudom.
Vagy nem érdemes eladnod és belekell rakatni valami motort , vagy tényleg nem érdemes már eladni aztán odaadod majd asszonynak.
-
batai15
félisten
válasz
tboy93 #143402 üzenetére
aza 60 egyrészt csak alkatrész , meg vezérlés 40. ez 100k felett van , és egyszere egy kocsira az már nem rossz.
köze nincs egy futóműhöz meg ilyenek. az alváz megint olyan hogy egyszeri nagy tétel amivel jó ideig nem kell foglalkozni.
Mint mondtam az előzőt is karban tartottam ennél se lesz másképp.
Nem kell rögtön arra gondolni hogy az ember spúr **** , ill azért egy 206rol beszélünk , nem egy komolyabb kocsiról. Mind össze ebben is annyi volt a lényeg hogy remélem nem lesz a kocsival különösebb gond. -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #143271 üzenetére
Legtöbbet a megallason bukja el az ember. Orak mennek el egy ilyen hosszu ut soran, ha sokat meg-meg allogatsz es nem leszel pihentebb a vegen + nehany megallastol sem.
Akik velem jönnek, tudjak, mi a rend
nyilvan szolidarisabb vagyok olyankor, de az 1200 km alatt 3 nal több megallas nemigen (MunezXBK, remelem figyeled!
) van
Az 1200 km 1 megallassal azert spartai, azt egyedül futottam
, de az Astraval azert az nem kenyelmes....ezert nezegetem a Panamerat
-
footy
addikt
válasz
tboy93 #143258 üzenetére
En mar parszor emlitettem, hogy a japok alaparon sem adnak rossz ulest. (legalabbis, Honda,Mazda Toyota/Lexus) A germanoknal(a premiumoknal is) pedig felaras mindig. Le is lettem hurrogva hogy pedig az alapules is mekkora fasza, pedig egy fostos hokedli az audiban is.
-
lenko
aktív tag
válasz
tboy93 #143258 üzenetére
Nem feltétlen csak a comfort ülés a kényelmes, én jobban preferálom a gyári sok esetben recaro sport ülést.
Erősebb kanyarvételnél, vagy akár egy szimpla hegyi kanyargós úton, az nem árt, ha nem a kormányba kell kapaszkodni, ill. megfeszítve tartani magad, hogy ne ess ki az ajtón, mert az ülés semmit se tart... -
batai15
félisten
válasz
tboy93 #143193 üzenetére
azért még mindig bennem van a félsz, bár tényleg sok emberbe bele van égve minden hülyeség.pl edzek hányszor hallom hogy zsírból izmot ,na akkor valami ilyesmi lehet ez is.
no remélem nem szolgál rá hogy fos francia,szerintem nem jártam volna jobban 1misiert egy gombóc swiftel szvsz.. nem hiszem hogy a 206 motoron kívül bonyolultabb pl első futómű , legalábbis szerintem.
igen kiderül hogy fog szuperalni .. néztem azért pl 245ezernel is elég szép összeget költöttek rá(200k durvan) a motorra,remelem ilyen connon rail nem fossa el magat mostanság . -
HookR
addikt
válasz
tboy93 #143156 üzenetére
Az eleje biztos, hogy valamennyire sérült volt, mert a lökhárító a lámpa és motorháztető között nem illeszkedik szépen. A hűtőmaszk króm V-alakja jobboldalon konkrétan ketté is van törve, azt ki se cserélték.
Valószínűleg nem véletlen, hogy adott generációból a kínálat alsó felét képviseli árban, de értelem szerűen egy alapos átvizsgálással és az előélet lenyomozásával lehetne tisztábban látni. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #142697 üzenetére
Mi kerül 100k ba három olajcserén? Ha tegyük fel számolok pld egy 18ezres olajat akkor is 18x3= 54e(FT).
Szűrők rádobnak egy 10est kb ha mindent kicserélsz.. Azaz 75-80e ft cakkpakk. Ha nem cserélsz 10ezrenként szűrőt akkor ennél olcsóbb.. Gondolom Te cseréled otthon olajat nem? Mert akkor nem kell rászámolni plusz munkadíjat.. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
tboy93 #142697 üzenetére
Nagy szerviz volt 60k. + a fékek az 20k. Gumi az vaci új volt mikor vette, akksi megint nem volt cserés. Olajat meg megvenni nem nagy szám az a pár ezer Ft. és mi cseréljük.
Az izzó, kötelező, súlyadó az meg számomra olyan hogy az alap. Az minden kocsinál van. De amúgy izzót is csak azért vett rá mert ő jobb fajtát akart venni. Amúgy amivel vette mai napig megvan és jó még.
Költeni költött másra de az mind "csinosítás" miatt. Pl menetfény, alufelni. De ennyi volt.
-
Plafoon
tag
válasz
tboy93 #142469 üzenetére
Vidéken élek és 50 km-es körzetben ilyen árban gyakorlatilag minden 2. használtautó passat. Accord és ceed 1-1 darab van csak, kérlek még írj ilyen autótípusokat hogy melyik alkalmas autópályázásra ennyi pénzből. Lemaradt hogy passatot pont nem szeretnék venni ez az egyetlen típus.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest