- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
HookR #146246 üzenetére
Ugy latom kb egy iranyban keresgelunk.
A C5 belseje nekem sem annyira gyerebe, az altalad emlitett dolgokon tul leginkabb a pohartarto hianya zavar.
Igazabol ha a lehetne valasztani a C5-ot az 508 belsejevel es kulsejevel, akkor tokeletes lennne. Vagy egy B8 Passat ZF 8HP-val tenyleg maga lenne a tokely. (15e euro alatt termeszetesen)
Nekem meg sajnos minimum 1 ev mire csere lesz. Te mikorra tervezed? -
footy
addikt
válasz
HookR #146191 üzenetére
En mar felhagytam azzal, hogy az autoszerelonek vegyek autot. Nekem kell hogy tetszen es jol kell hogy erezzem magam benne. Mar nem az a lenyeg, hogy ne legyen benne draga/nehezen javithato alkatresz.
Ha szereted a kocsit akkor nem sajnalsz ra kolteni, ha utalod akkor meg mindent sajnalsz tole.
Irok egy par ellenervet hogy nehezebb legyen donteni
Passat B7 elavult, fantaziatlan dizajn, DSG
Golf VII muanyaghatasu auto, DSG
I40W ha elfogadod a belsejet, akkor nem nagyon tudok ellenervet mondani
508SWfransziaebbol csak bizonyos valtozatok csendesek (a testvermodell C5 csendesebb)
Octavia III ez egy olcsositott golf akarki akarmit mond
Mondeo az ujhoz nem volt szerencsem, de a powershift miatt passzolnamInkabb egy V70-et, vagy C-Klasse-t neznek ha csendes automata kombi kell. (mar ha C5-ot nem akarsz)
(#146194) LuxusGSM
Tudod a 3 F-es szabály! Francia, Fiat, és Ford ...
Tudom es mindig kacagok rajta -
-
Poultier
tag
válasz
HookR #145805 üzenetére
Ő is elkapta a hetente más autó tetszik kórt(E Merci, C Merci, A4, 9-3), mint itt a topikban olyan sokan, amiből kigyógyult egy "mazda6kell" megérzéssel. Hetekig kereste az igazit, még a fenti autószalonon megtalálta az igazit, az olcsónjót! 2007-es 1.8-as szívóbenga 6-os 160k méterrel. Nagy volt az öröm, még emberünk észre nem vette, hogy kevés az olaj a verdába, amit gyorsan feltöltött gyárival. Utána ment vele még pár km-t, amikor egy nagy csattanással megállt a kocsi. Szervizben mondták, hogy hengerfejes, és az olajnyomás szétnyomta a dugattyút, majd a hengerbe is jutott bőven, tehát a motor kuka. Másnap javasoltuk, hogy érvényesítse a jótállást a kereskedőnél, aki elhajtotta hogy nem volt tudomása a dologról, ergo nem felelősségre vonható!!! Némi fenyegetőzés után se kapott pénzt, se a javítást nem vállalta a szalon, a srác megcsináltatta saját költségén.
Ez miatt ez a szalon egy kalap bélsárt se ér.. -
rbalint88
addikt
válasz
HookR #145795 üzenetére
Mondjuk a bézs belsőt nem erőltetném gyerek és/vagy kutya mellé, de ízlések és pofonok.
Szövetet sehogy se, bőrt meg csak szellőztetve.
Passatból elég sok van szövetüléssel, ami viszont fűtött, szellőztetett és masszírozós. Na én olyanra hajtok majd asszonynak. Panorámatető nekem is kell, de csak ha nem ázik be.
Az ideális nekem egy olyan gép lenne -ami nincs- ami a fent említett üléssel, Dynaudio hifivel, panoráma tetővel, tolatókamerával, viszont sima halogén fényszóróval rendelkezik. Na ilyen nincs. Amiben megvan a felszerelések nagyja, az mind xenonos, aminek a rizsszem led menetfénye szerintem gáz. Dynaudio horror ritka, eddig még csak bőrös autóban láttam. Mondjuk utólag hifit berakni még mindig egyszerűbb, mint napfénytetőt, de jobb szeretném nem piszkálni az autót.
Ja és Mágus ajánlása - na meg a választék miatt is- 2.0TDI DSG a kiszemelt. A szívást belekalkulálom, de sajnos a hallottak alapján a benzinesekkel sincs kevesebb probléma, cserébe többet esznek. -
Lokids
addikt
válasz
HookR #145736 üzenetére
Akkor nem csak esik nehezemre kiválasztani a megfelelőt.
A vicc, hogy a kis autó is elég, de ott az értékvesztéstől tépném a hajam. A nagyobb már kevesebbet veszít az értékéből, de a fenntartása drágább.
Lehet hiba volt eladni a swiftetMauzeus: Elég rossz autó lehet ekkora értékvesztéssel. Inkább számolj úgy, hogy 5 évesen 50%
-
Mauzes
addikt
válasz
HookR #145702 üzenetére
Az hüvelykujj szabályként igaz, hogy egy SUV vagy erős de akkor sokat fogyaszt, vagy pedig nem fogyaszt rosszul, de akkor azért gyengus? Vagy vannak kivételt jelentő SUV motorváltozatok?
Sedanban azért vannak már elég erős de még szolid fogyasztású verziók.
Én nem akarok erőgépet, de azért ne szenvedjen. Viszont azért a fogyasztás elég fontos, hisz 2 literes fogyasztáskülönbség 100-150k többlet költséget is jelenthet évente.
-
válasz
HookR #143650 üzenetére
Mindig vannak, akik megaszondják, hogy a választásod márpedig szar, hiszen ennyiér van 5-ösbimmer, és akkor a szomszéd a kapájába dől, mert őneki csak 2 éves swiftre tellett a veteményesből...
Én is marha szívesen ülnék egy Jaguárba, de egyelőre kevés értelmes alternatíva van az i40 kombira, a civic menni fog amint elég bátorságot(pénzt) gyűjtök. -
diegho
nagyúr
válasz
HookR #142131 üzenetére
Ajánlott valami, a második szóból szinte semmi nem látszik, talán wechsel a vége, az pedig csere, de az elejét nagyon nem látom.
Update, de talán Zahnriemenwechsel lesz a szó, az pedig vezérműszíj csere, de mondom nagyon nem látni, ráadásul elég hülye betűtípussal van írva - a videón egy pillanatra elég jól látni, az tuti Zahnriemenwechel.
-
Kornel
veterán
válasz
HookR #141513 üzenetére
És az olajpumpa ominózus részét is cserélték benne, mielőtt az elégtelen olajnyomas tönkretette volna a motort?
Diegho: pont ma láttam egy K astrat, elég tetszetős darab kívülről, és a tesztek is dicsérik.
Kíváncsi lennék ra belülről is.Land: sajnos opelek magasról indítanak, aztán a modell ciklus közepén jön az árcsökkentés, de gondolom nem akarod megvárni.
-
footy
addikt
válasz
HookR #140661 üzenetére
Persze ez igy van, a Toyotanal olvastam, hogy ott is inkabb elhangoljak(olyan tartomanyokra amire a ful nem erzekeny) a zajokat nem is annyira a csillapitasra mennek ra.
(#140663) Tsebacsi
Mondjuk annyi, hogy legalabb nincs vagy 8 arnyalat szinelteres a jobb elso ajtonal
Ez lesz a Smoke and Charmos gyokerek himnusza... -
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140575 üzenetére
80-90% dizel, szoval elobb kapsz belole jot nagy esellyel... en 13k €-ig nezegettem oket, az bepapirozva megall 4M-bol, es annyiert 2012 utani faceliftes V70-bol volt valasztek azert, ha nem vagy km fetisiszta es elfogadod, hogy hasznalni veszik oket, ugyhogy a legtobb autoban 150+ a meter.
-
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140568 üzenetére
1.6-os az a ford ecoboost, amit gariban cserélgettek. 2.0 4 hengeres mondjuk bírja, láttam belőle 400 körül futott példányokat, de nem erőltetném azt a motor ennek ellenére. rövid ideig volt gyártásban és hát hangban nem egy kategória az ötösökkel.
1.6 dízellel ne vicceljünk ekkora bódéban, egyébként nincs vele komoly baj. turbó előtti olajszűrőt ki kell iktatni 'szt jónapot. 2.0hdi ugyanez, csak a turbónyűg nélkül.
5 hengerest vennék mindenképpen. unkatesómnak 2.0 d3 geartronicos V60 van, kellő dinamikával tudja mozgatni a bódét és tök jó hangja van. alacsony fordulaton olyan, mint egy vontatóhajó, kiforgatva meg szép érces, fémes hangja van, nagyon szerethető motor. mivel unokatesóm kicsit sem huligán, még csak 170-ig volt elrúgva az is úgy, hogy nyomtam a lábát az anyósról, de ott még van benne akarat.
-
footy
addikt
válasz
HookR #140349 üzenetére
Forumokbol nekem az remlik hogy a D3, D4-ben is az van. Mondjuk egyfajta blokkhoz nem sok ertelme lenne kulonbozo automatakat tarsitani. (mar csak a fejlesztesi koltsegek miatt is)
A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?
A nehez beszerezhetosegrol nekem altalaban az jut eszembe, hogy amikor(tavaly) a Golfon(6os) csereltettem kuplungot, akkor nem lehetett utangyartottakent beszerezni csak hivatalos VW szervizen keresztul 180k-ert.
(Szerencsere sikerult kedvezmenyt es nem nem 2tomeguvel ennyi, hanem ez csak egy kuplung )
Ehhez kepest ha megnezem hogy 164-ert kaphato I40hez kuplung keszlet, nem rettenek meg kulonosen.
Nem tudom mi nem kiforrott az autoban en mikor ra voltam kattanva akkor atolvastam az osszes forumot es az 1.7crdi kezdeti hibajat(2011-ig) leszamitva semmilyen tipushibat nem talaltam.
A koreaiak meg tudnak csinalva sok mindent elsore ami a nemeteknek csak masodjara sikerulAmugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter...
-
footy
addikt
válasz
HookR #140327 üzenetére
Amennyire en tudom az osszes 5 hengeres volvo motorhoz ezt adtak teljesitmeny szinttol fuggetlenul. (egyebken alul ha megnezed a jegyzetet, ott irjak is a D3-D4eket a D5 mellett)
En is ezeket nezegettem es a Gofon is gondolkodtam, de 2 leon es 2db Golf utan nem veszek egy 3.(5.)et.
A Hyundai-nal mi a negativum? A kicsit verszegeny motoron kivul szerintem rendben van az auto. A passat nalam a DSG miatt (es kicsit a jellegtelenseg miatt) esik ki. A V70 pedig draga, de szerintem az a legjobb a triobol. Neztem meg Insigniat is, de nekem az is dragabbnak tunik mint amennyit valojaban er es abban a leggyakoribb az automata pusztulasa. Az Alfa 159-nek pedig 2008 utan szar lett a zajszigetelese.
Viszont amire ujabban ra vagyok kattanva az a C5. Foleg hogy gyakorlatilag fele annyi futasut/idoset lehet belole venni adott penzert mint passatbol. Igy talan a valtoproblemaknak is elejet lehet venni. A zajszigeteles kivalo, a futomu is varazsszonyeg. A HDI pedig eleg stabil konstrukcio es a kisebb futas ezzel kapcsolatban is kevesebb nyugot iger. Az egyetlen ami nem annyira jon be a belter. A kormany kicsit bena es nincs benne rendes pohartarto. 1 darab van az is a konyoklobe epitveUI.: 2.0 PD-t 1. gen DSG-vel kb ha ingyen adnak se. A fabetet egyebkent szerintem is okadas.
-
rbalint88
addikt
válasz
HookR #140327 üzenetére
Ha jó áron adják azt a passatot (értsd 2,5M alatt), akkor simán bevállalnám. Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen. Ennyiért kintről faceliftesből valós 200e km alatti/körüli futású törésmentes D3-t lehet venni automatával és jó felszereltséggel.
-
runner 125
nagyúr
válasz
HookR #140254 üzenetére
Semennyire. A V70 totál saját Volvo fejlesztés, minden téren (blokkok, kaszni)
Közös platformról kizárólag a Focus - S40 vonalon beszélhetünk, de nyilvánvaló, h a Volvo specifikus alkatrészek drágábbak, mint a Ford.
Ha jó példányt fogsz ki, szerintem nehezen kimutatható a felár. Nyilván, ha összetörik, akkor egy új lámpa, tükör, hűtőrács, stb. biztosan drágább, mint egy Passat-hoz, még bontott áron is, mivel jóval kevesebb fut belőlük.
Ettől függetlenül egy jól karbantartott, megkímélt, szervizelt, saját Volvo motoros V70 megkockáztatom h nem jelent nagyobb kiadást fenntarthatóság szempontjából, mint egy Passat B7. -
SUPREME7
őstag
válasz
HookR #139877 üzenetére
Bocs, nem követem a topikot, azóta kicsit frissítettem a cuccot, csak elfelejtettem berakni.
Most már a végén kidob egy egyedi linket.
(#139882) B-L-A-C-K
viszont hirdetés kód alapján megy úgy tudom, és mikor használni kezdtem láttam sajnos nem időrendbe megy.
Ez butaság, max az lehet, hogy sokan ugye törlik/újra felrakják a hirdetéseiket, így többször felbukkan ugyanaz a kocsi, de a hirdetéskód az növekvő számsor, tehát az fixen időrend, mert azt automatikusan kapja a hirdetés.
(#139983) Qru
Szívesen, nyugodtan
-
válasz
HookR #139877 üzenetére
Egy kolléga 1-2 hónapja linkelt ide egy saját maga által létrehozott oldalt, ahova a hahus találati linket bemásolva listázta az autókat a hirdetés kódja (szóval a feltöltés dátuma) szerint csökkenő sorrendben.
Most nincs kedvem visszakeresni, de ha olvassa az illetékes, akkor linkelhetné megint!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
HookR #139877 üzenetére
Hajnalban az előző napon feltettről kapok (nem több napra visszamenőleg). Amit meg mondasz olyat is csinálok, elvan mentve több ilyen, csak pont H-s Astrákat nem nézegettem mostanában, mert ugye ez lenne az utolsó, csak ez meg pont olyan volt hogy érdemes lett volna rámenni, amúgy én voltam a második, szóval nem késhettem olyan sokat, de ez van kár is ezzel már foglalkozni.
concret_hp: Általában ezek ajánlottként jönnek, szóval ha el is keveredne a postán tudod bizonyítani te ilyet nem kaptál, mivel ezeket a postán regisztrálják hogy kiküldték e vagy nem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
HookR #139512 üzenetére
Persze. Emellett szerintem ez így van rendjén, pontosabban oldalról nézve egy embert, a tarkója jóval bentebb van, mint a háta... az autógyártók (főleg korábban), pedig rendszerint 1 síkba tervezték a fejtámlákat, az üléshátlap síkjával... így maxra előrehajtott pozícióban is alig érte el az ember fejét..
Megjegyzem a Volvo-nál külön, orvosokkal teli brigád dolgozik az üléseken.xeon.Szabi
Az S60-ban nekem mozog előre hátra de a magassága biztosan fix, csak a háttámlában 2 pontot megnyomva kihúzható az egész. C30-ban fix?
De most este jól megnézem ismét, annó pedig frankón belőttem minden porcikáját és úgy emlékszem azon is tudtam előrébb húzni. -
válasz
HookR #139512 üzenetére
Nem állítható, a hátsó üléseknél tudod a magasságát állítani és ennyi.
Számomra teljesen kényelmes, pedig nálam maga a háttámla is majdnem függőlegesen áll, de még így sem ér hozzá a fejem a fejtámlához, csak ha szándékosan hátra támasztom, de úgy meg bealszok, annyira pihentet.
-
footy
addikt
válasz
HookR #136368 üzenetére
Az I40-ben nagyon karcsu lesz a szivo 1.6, amennyire en tudom Mo-n nem forgalmaztak 2.0 benzinnel pedig azzal mar elhetobb lenne.
Nekem csak egy rovid kor erejeig volt szerencsem I40-hez, de nagyon meggyozo volt. Palyan nem tudom mennyire hangos, pedig az nekem is erdekes lenne, mert kovetkezo autonak nalam is eselyes.
A belter nagyon jol ossze van rakva(az autopult szerint jobban mint a passat) , szerintem is nagyon meggyozo, engem csak a zongoralakk feluletek zavarnak, de azon tul tudok lepni. -
-
-
-
válasz
HookR #135568 üzenetére
Elvileg élettartam, sosem kellene cserélni. A gyakorlat ezt nem igazolja, a kezdeti TSI-kben állítólag 70 ezer km-enként behalt. Az előző - 2009-es - autómat 167 ezerrel adtam el, abban még az eredeti szett volt, lassan csereérett állapotban.
65 ezer Ft nem tétel, plusz munkadíj (nemtom mennyi, legyen mondjuk 40 ezer). Egy éve még minimum 200 ezer Ft lett volna cakkumpakk, most 100. Kérdezd meg, mennyiért cserélik a más mai autókban a vezérlést (szíj, feszítők, vízpumpa, munkadíj), tippre az se olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest