-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36241 üzenetére
Nem szabad megegyezni ilyenekben a szolgáltatóval, mert képesek házon belül, anno saját használatra vásárolt, lelakott készüléket előkeríteni a számodra.
Tény, hogy bár a cseh szerviz sokszor nem elég hatékony, ami nagyban függ a hiba egyértelmű leírásától, amit a szolgáltatónál a magasan kvalifikált ügyintézők a sajátos nem létező helyesírásukkal csak még jobban megnehezítenek, de semmiképp nem szabad neked megtörni, hogy majd a szolgáltató megoldja, mert ezek csak látszólag hangzanak jól, amúgy mindig csak rosszabb helyzetbe kerül az ember, mert a szolgáltató mindig arra fog törekedni, hogy nulla ráfordítással vagy esetleg a legolcsóbban megússza.
Én számodra inkább azt javaslom, mert az említett megoldásból úgyse lesz semmi, amit te is elfogadnál, hogy a TeleMax egy átvevőhelyén add le és csak kb. ilyesmit írjanak a munkalapra, hogy foltos, pixelhibás kijelző (a dolgok jelen állása szerint úgy tudom, hogy csak ez a hiba áll fenn).
Szerk.: Beért a készüléked a VSP Data-hoz, szóval ne nagyon egyezkedj a szolgáltatóval, várd ki, hogy ezúttal mit kezdenek a készülékkel.Nem mondom, hogy ezzel minden problémád egyből megszűnik, de jelenleg az ingyenes postai kiszállításon kívül semmi más nem szól a szolgáltatón keresztüli leadás mellett, főleg akkor nem, ha azt nézed, hogy amikor a szolgáltató nem részese a dolgoknak, akkor a HTC is könnyebben hajlik bármilyen cserére, mivel az ő partnerük a TeleMax, így ha ők barmolnak el valamit, akkor az nem egy olyan fél hibája, mint a szolgáltató, akikkel a HTC nem tud mit kezdeni, mert nem állnak velük szerződésben.
A HTC esetében sok dolog máshogy működik, így a készülék cseréje is a szervizben, házon belül történik, nincs csereigazolás vagy bármi hasonló, így nagyon sok fejfájástól megkímél a gyártó, ami egy nagyon jó lépés, mert a szolgáltatónál mindig csak a gond van, ha az ember besétál egy ilyen kiállított igazolással.
A másik dolog, hogy amit írtál, hogy ők majd megegyeznek a szolgáltatóval, az konkrétan azt jelenti, hogy nem csinálnak semmit, mint ahogy eddig.
A garancia meg nem cserében hosszabbodik, hanem a jogszabály szerint a szervizben töltött idővel kitolódik a készülék garanciája, ami a te esetedben a csak az utolsó javítás esetén kapott új kijelzővel alapból +3 hónap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hálózati / IP kamera
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Pixel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Linux haladóknak
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 5700XT 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Honor X8 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest