- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Apple iPhone 17 - alap
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
Köszi a részletes választ.
Legutóbb mikor visszakaptam májusban, akkor fel is hívtam a htc ügyfélszolgálatot, ahol felajánlották a cserét, amit el is fogadtam, de elvileg most is csak alkatreszcsere volt a keszulekben (holnap v hétfőn kapom kézhez, akkor derül ki biztosra). Lehet irok egy levelet már ma a t-mobile ügyfélszolgálatara, hogy a reklamációt még garanciagaranciaidon belül elinditsam.
-
ferob
őstag
Ha valakit esetleg érdekel a mielőbbi javítás a jövőbeni szervizeltetések kapcsán, akkor leadás előtt meg kell kérdezni, hogy melyik napon van elszállítás, ami a példámnál maradva, ha keddi nap, akkor hétfőn érdemes leadni a készüléket, így a VSP Data még azon a héten csütörtök/pénteken megjavítja a készüléket és legkésőbb hétfőig kiadja.
Attól függően, hogy szolgáltatón keresztül lett-e leadva vagy a TeleMax egyik átvevőhelyén keresztül, két eset lehetséges.
Ha szolgáltatónál lett leadva, pl. a Telekomnál, akkor ők már többnyire igénybe veszik az MPL szolgáltatását (érdemes rákérdezni), így az ügyfél a lakcímére kapja vissza a megjavított készüléket, mint üzleti csomag, ami az előző példánál maradva, valószínűleg csütörtöki napon történik meg, így a javítás összesen 10 napot vesz igénybe, de azt tudni kell, hogy csak az veheti át, akinek a neve meg lett adva a leadáskor, ami nem kell, hogy megegyezzen a készülék tulajdonosával, valamint első sikertelen kézbesítéskor a futár nem hagy értesítést, de másnap újra megpróbálja.
Azt is érdemes tudni, hogy a futárnak a teljes csomagolást ott helyben vissza kell adni és csak a készüléket, a munkalapot és a Telekom papírját kapja meg az ember, mivel a dobozt, a borítékot és a szelvényt (esetleg a kölcsönkészüléket, ha van) vissza fogják küldeni a Telekomnak.
Ha a kölcsönkészülék sérült vagy nincs meg, akkor a futár nem adhatja át a javított készüléket.
A kézbesítést megelőző napon (vagy a kézbesítést követő napon, aminek semmi értelme, így erre senki ne támaszkodjon) a javításkor megadott telefonszámra a posta SMS-t küld, hogy a várható kézbesítés a következő nap, valamint a csomag számát is megadják, ami aznap este már követhető is a posta oldalán keresztül.
A másik lehetőség, ha egy TeleMax átvevőhelyen lett leadva, ezeknél fordul elő leginkább a heti egy elszállítás, ami heti egy visszaszállítást is jelent, amiről nagyon könnyű lecsúszni, valamint ezeket az átvevőhelyre viszi ki a futár.
Új hozzászólás Aktív témák
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó projektorok!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3126, 98% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 - i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A4000 8GB 1 év gar.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő