- iPhone topik
- Véletlenül megmutatta a 17 Pro Max hátlapját a Xiaomi
- Nem lesz Xiaomi 16
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor 20 - jobb későn, mint soha!
- Elindult a One UI 8 frissítés
- Megéri lecserélni a Nothing Phone (1) és (2) készülékeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36241 üzenetére
Nem szabad megegyezni ilyenekben a szolgáltatóval, mert képesek házon belül, anno saját használatra vásárolt, lelakott készüléket előkeríteni a számodra.
Tény, hogy bár a cseh szerviz sokszor nem elég hatékony, ami nagyban függ a hiba egyértelmű leírásától, amit a szolgáltatónál a magasan kvalifikált ügyintézők a sajátos nem létező helyesírásukkal csak még jobban megnehezítenek, de semmiképp nem szabad neked megtörni, hogy majd a szolgáltató megoldja, mert ezek csak látszólag hangzanak jól, amúgy mindig csak rosszabb helyzetbe kerül az ember, mert a szolgáltató mindig arra fog törekedni, hogy nulla ráfordítással vagy esetleg a legolcsóbban megússza.
Én számodra inkább azt javaslom, mert az említett megoldásból úgyse lesz semmi, amit te is elfogadnál, hogy a TeleMax egy átvevőhelyén add le és csak kb. ilyesmit írjanak a munkalapra, hogy foltos, pixelhibás kijelző (a dolgok jelen állása szerint úgy tudom, hogy csak ez a hiba áll fenn).
Szerk.: Beért a készüléked a VSP Data-hoz, szóval ne nagyon egyezkedj a szolgáltatóval, várd ki, hogy ezúttal mit kezdenek a készülékkel.Nem mondom, hogy ezzel minden problémád egyből megszűnik, de jelenleg az ingyenes postai kiszállításon kívül semmi más nem szól a szolgáltatón keresztüli leadás mellett, főleg akkor nem, ha azt nézed, hogy amikor a szolgáltató nem részese a dolgoknak, akkor a HTC is könnyebben hajlik bármilyen cserére, mivel az ő partnerük a TeleMax, így ha ők barmolnak el valamit, akkor az nem egy olyan fél hibája, mint a szolgáltató, akikkel a HTC nem tud mit kezdeni, mert nem állnak velük szerződésben.
A HTC esetében sok dolog máshogy működik, így a készülék cseréje is a szervizben, házon belül történik, nincs csereigazolás vagy bármi hasonló, így nagyon sok fejfájástól megkímél a gyártó, ami egy nagyon jó lépés, mert a szolgáltatónál mindig csak a gond van, ha az ember besétál egy ilyen kiállított igazolással.
A másik dolog, hogy amit írtál, hogy ők majd megegyeznek a szolgáltatóval, az konkrétan azt jelenti, hogy nem csinálnak semmit, mint ahogy eddig.
A garancia meg nem cserében hosszabbodik, hanem a jogszabály szerint a szervizben töltött idővel kitolódik a készülék garanciája, ami a te esetedben a csak az utolsó javítás esetén kapott új kijelzővel alapból +3 hónap.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 16 Pro 128GB One 2027.07.11. Apple jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3507
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3506, 92% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3505, 93% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3504
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3206
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E752 - i5-3GEN I 8GB I 320-500GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest