Hirdetés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Légies akkut kap az iPhone 17 Air
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bluegene
addikt
hát ha azt nézzük h a 9800GTX+ jó pár %-kal gyorsabb a sima 9800GTX-től(+8-12% sztem) és a 192sp-s GTX260 lassabb a GTX280-tól 20%-kal, akkor a 9800GTX+ 1GB(GTS250) és a GTX260 között olyan 15% lehet, ami nudli
most tunning nélkül
sztem a GT200-zat eleve gyorsabbnak tervezték, csak a kihozatal(melegedés) miatt visszavették a shader órajeleket, tehát egy gyárilag túlhajtott G92 veszélyesen megközelíti a lenyesett GT200-zat
-
Pipó
őstag
Nem próbáltam, de nem sokára már az jön. Ez a legújabb whql driver, végre sikerült Vistán a nekem megfelelő felbontáshoz tartozó Hz értéket is belőni (korábban az csak az omegával ment), nem akartam rögtön leszedni. Ha valakinek tuti jól működik ez az órajel váltás, megírhatná melyik drivert használja. THX (Egyébként kártya bios hiba nem lehet?)
Szerk: bár a bios gondnak ellentmond, hogy a két oprendszer alatt nem teljesen egyforma a viselkedése. Vistán a net alatt mindig fullon megy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
janos666
nagyúr
Ezt még nem is hallottam. Ha 66 helyett 220-on hagynám szaladgálni az FPS-t az csökkenthetné a monitorom inputlagját?
Én most még azon parázok hogy vajon egy 16x AF és 4x MSAA szűrés okoz-e ms-umokban mérhető lagot szűrésmentes állapothoz képest? (csak a supersamplet tudom elképzelni hogy ott okozna 2 FPS késést 2:2-es supersample, és 6-ot a 4:4-es...)
-
janos666
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kb. ez is lesz a trend... A DX10.1-et elsősorban a jobb, gyorsabb Deferred Rendering-hez használják fel. De tulajdonképpen ez realizálható, hiszen ép ésszel átgondolva lényeges előrelépés itt történt. Ezenkívül a DX10 használata is egy kicsit meglendül majd. Valszeg több helyen használnak majd Particle GS-t, megnő egy picit az ALU:Tex arány, és remélhetőleg látunk majd egy kis Indirect Lightning elvű feldolgozást is.
-
Dare2Live
félisten
Szerintem a középkategóriában a 4850/4870el már az ATI nyujt jobb ár/értéket innentől ő a jobb. Ha NV keménykedik max lejjebb rakja a 4870árát neki még mindig megéri.
Az R700al meg a felsőkategória is egyértelműen elveszik.
A kérdés nekem csak annyi, hogy most fordula kocka és 1-x évig ATI lesz e a jobb vagy van NV tarsolyában vmi ... -
Firestormhun
senior tag
Mintha a kedvedért tették volna fel ezt a kérdést.
COD 5 interjúból részlet:
[I] PCGH: From a developer's point of view, can DX 10 be seen as a milestone in game development?
Cesar Stastny: Nope. The reason is that no major consoles including XBox 360 from Microsoft supports it's API. For cross platform developers like Treyarch it doesn't make sense to use DirectX 10 since it is not portable to consoles like DirectX 9 is for Xbox 360. [/I]
S ez már a sokadik ilyen válasz sokadik embertől. Pár ember itt azt hiszi PC-n kívül nincsen élet és csakis a galád nv tehet arról, hogy nincsenek normális DX10-es programok.
Nem fognak a fejlesztők ground up DX10 engineket irogatni amikor a sokkal jövedelmezőbb konzolok nem tudják azt. Ha nem fizet nekik valamelyik gyártó, akkor tesznek magasról DX10-re. Ideje lenne már ezeket felfogni. -
R.Zoli
őstag
Mikor is jött ki az AC?És a Dx 10.1 patch hozzá? Hány napot élt az a patch? 1 hetet talán? Na ez az NV féle hatalomgyakorlás...
A tesselator ki és bekapcsolását be lehetett volna építeni több játékba is csak akkor úgy nézne ki mint a Lost Planet ,hogy XBox-on szépen "lekerekítettek" a sziklák míg PC-n szögletes minden... Mekkora blama lenne NV-nek ha lehetne tesselatort bekapcsolni PC-n pár játéknál és az ő kártyáin sokkal bénább lenne a grafika és minden szögletesebb... Nyugodj meg ha NV kezében lenne olyan kártya mint most az Ati kezében van akkor Tesselált felületek milliói röpködnének és a csapból is az jönne ,hogy az NV mennyivel superior... A DX 10.1-ről nem is beszélve...
Persze ez az AMD hibája is mert hagyják magukat elnyomni és aki hagyja magát azzal ezt is teszik...Több agresszivitás kellene AMD részéről...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hopp elszámoltam... 160 mintavételező kell az nV-be 40 TA-TF mellé.
Ugye a DX10.1-ben kötelező előírás a Gather4, így egy címzőhöz minimum 4 mintavételezőt kell társítani. A 40 TMU-s adat gondolom TA:TS:TF 40:160:40-es arányt vázolna.
AZ AMD az RV770 textúrázóblokkjából kivágta a szűretlen mintákkal dolgozó csatornát. Az RV770 most már 40:160:40 arányt használ. Az RV670-ben még volt értelme a Vertex Fetch csatornának, mert logikusan hangzott, hogy megnő a VTF használata az R600 idejéban, most már lényegtelen a csatorna használata, mert a Geometry Shader helyettesíti a VTF-fel megoldható eljárásokat és nem mellékesen gyorsabb is. -
Bluegene
addikt
[OFF]világosan le van írva minden
[link]
azóta pedig kijött a 8.5, 8.6-os driver ami miatt a 9600GT nem a 3870-essel hanem a 3850-essel került egy kategóriábaDX10.1 pedig gyorsít (legalábbis AC-nél volt 1X dx10.1es patch és lényegesen gyorsabb lett, persze nv közbeszólt), talán fölzárkózik jobban a 4870es
speedr: én meg téged röhöglek ki te ***, a crysis-t a leggépigényesebb játék mégis min fut jól, úgy készítették hogy az nvidia kártyáknak feküdjön, de máshol is ez van többnyire(kivétel pl: COJ..)[/OFF]
részemről befejeztem, asszem mindenre kiterjedő választ adtam, ez pedig a GTX 280/260as topic
[link] erről a benkmarkról meg annyit h itt alig gyorsabb az nvidia igaz "csak" DX10es, de ne mondjátok h a driver nem számít, ha ráküldenénk egy DX10.1-et AA-val lehet fordulna a kocka[ Módosította: Atlantis ]
-
Bluegene
addikt
az csak a driverek miatt volt, meg a játékokat nvidiára írják(a régebbi radeonok gyengék texturázásban, a 9600 pedig erős, emiatt, egyébként újabb tesztekben a 3850nel van egy szinten)
de mind1, általában kijön a számolási teljesítmény ha optimalizálva van
a DX10.1 esetében lehet egyenrangú lesz a gtx 280 a 4870nel talán, persze az nvidia nagyon fog küzdeni a DX10.1es patch-ek ellen(újabb szivatás radeon tulajoknak), de talán ezúttal nem így lesz, vagyis néhány esetben lesz dx10.1 patch
mondjuk érdekes aki kártyát vesz és laikus, és picit utánanéz
DDR5 vs DDR3
DX10.1 vs DX10
55K vs 120K
ati vs nvúgyis elolvas egy tesztet, sztem
, meg megnézi a banki egyenlegét
-
Bluegene
addikt
és? a 4870 1,2 teraflops
a gtx 280 csupán 0,97 teraflops(a 4850 is 1 teraflops kereken)előbb utóbb kijön, majd ha kiforrják magukat a driverek
az is lehet hogy gtx 280-at még annak se érdemes venni aki az abszolút leggyorsabbat szeretné, ismétlem lehet hogy lemarad a 4870től, DX10.1-et se tud ami pedig gyorsítja a radeonokat, ráadásul újabban lehet radeonra történnek a fejlesztések(miután piacot nyernek a 4800asok előreláthatólag), ezzel nem bántani akarom az NV-át a G80/G92 kiváló volta 4870X2 pedig sokkal de sokkal gyorsabb lesz, még pár hétig viszont tart a gtx 280 pünkösdi királysága, a gtx 260 mellett pedig semmi sem szól, nem flémelni kívánok csak megdöbbentő hogy gyorsabb krájsziszban
-
ludasmatyi
tag
-
Tenulságos cikkeid vannak. grat!
Legalább az is megerősítést nyert, hogy a 3850-emnek elég a 2.66-on járatott X2. Most 2.5-ön megy és elégedett vagyokTehát akkor elvben akármekkora is a memóriaigény, nem szabad akadnia? Legalábbis, ha nem alapból limites... ATI-nál tudtam, hogy remekül működik, de valamiért az maradt bennem, hogy nV oldalon nem ennyire gördülékeny. Elvben tehát elképzelhető, hogy 1GB-nál nagyobb igényt is könynedén és akadásmentesen lekezel egy 512MB memóriás kártya is? Na ma is tanultam valamit.
Ettől még rettentően sok a 800+ MB
-
beteg
őstag
örülök, ha segíthetek vele!
amúgy mostmár komolyan, a megjelenés napján veszek 3 db ati-t, van itthon p5w64-em, az 4 slotos, össze eresztem őket!!(#2252) nygma: inkább csak nem értem
nekem semmi bajom az ati val, de komolyan! nekem csak a leggyorsabb kari kell! nem a 40%-al lasabb, tökmindegy mennyiért adják
azt mondják ez már betegség
-
#65755648
törölt tag
Ja hát ha neked megér +50-60-70k-et a 8800GT SLI-hez képest az, hogy az egy évben általad játszott (tipp) 10-20 játékból 2-6 játék 30FPS helyett 60al menjen(azok ahol SLI rosszul skálázódik), a többi játék meg kb ugyanúgy, akkor lelked rajta, vegyed a 280-ast...
Hát igen, 512Mb tényleg kevés, 2560*1600-ban AxAA és 16xAF mellett már akár 30-50% lassulás is tapasztalható SLI-ban 280-hoz képest...nagyon kell az 1 GB...
-
Bluegene
addikt
ismétlem, szerintem a 8800GTX-re ennyit ráverni szép teljesítmény, még ha kissé későn is jött a dolog.sztem sokkal többet rá fog verni fél-egy év múlva már sokkal nagyobb difi lesz a 88gtx és gtx280 között akár kétszeres is, vagy még annál is több, ami indokolt
ki kell h "forrja" magát a kártya, 2006 novemberében a 8800GTX sokkal lassabb volt az akkori driverekkel, mint ma
ugyanígy elfog húzni a 4850-es a 9800gtx és társaitól(1000gflops vs 500gflops), hiába mutatnak ma mást a tesztek, ezért inkább az újabbat vegyétek
-
Dare2Live
félisten
-1-
Magyar realitásoknál maradva én kihagytam az 2*/3*SLI GT280akat a számításból. Azmeghogy egyszer ide egyszer oda billen az kb = a kb ugyanazt nyújtjával csak 130K helyett 65Kért. Az nagyon nemmind1.-2- ok várjuk ki. A hszem eredetileg NV fanek sírdogálása miatt írodott azért van benne a 2.rész.
-3- akkor legyen 4870 CF.
""Hülye aki új NVt vesz?"
szerintem ott megy félre az egész, hogy nem veszitek figyelembe, hogy ez a kártya minimum 50% árprémiummal indul pusztán a státusza miatt"Ha figyelembe veszem úgy nem igaz az állításom? btw nagyon nem tudjuk mekkora rajta az árprémium, tippem nincs a kihozatali arányra és az 512bites crossbar PCB árára de kb a k* drágára tippelek.
-
Drizzt
nagyúr
-
raskolnikoff
őstag
Értem hogy most ez a trend de sztem lenne mit feljeszteni egy 1680x1050es kategóriában is...igaz a crysisért nem éri meg...már azon gondolkoztam hogy lehet hogy az a cryengine2 is egy hasonlóan fölöslegesen bonyolított motor lehet mint a call of juarez-é...más játékban jól teljesítenek a mai 30-40k-s kártyák. Kíváncsi leszek majd a Tiberium-ra az is cryengine 2-vel készül...
-
VinoRosso
veterán
ez így van, de a semminél mint írtam ez is több. Annyi leszűrhető belőle, hogy egyforma feltételek mellett mire képes a többi vga-hoz képest. Nem messzemenő követkteztetések ezek, de amig nincs más referecniának ez is jó. 3dm06 listán is vannak default beállítással(no tuning) értékek. Aztán hogy hol áll meg a kari, az még persze nyitott kérdés marad...
-
Firestormhun
senior tag
-
Firestormhun
senior tag
MADD+MUL marad, de állítólag lesz még valami extra dolog is, csak nda alatt lévő user nem akar többet elárulni.
-
keszegduda
őstag
Ezt sosem értettem meg eddig hogy miért csak a markra verik magukat, ráadásul ezt a 4 meg 2 magos proci kihajtja avagy sem téma szintén zenész...3d markban a több magos proci esetén több pontot ad, de játékban nem sok + fps...
A GT260/280 egy továbbfejlesztett G80-nak mondható vagy egy teljesen más alapokra épül? -
VinoRosso
veterán
valóban van egy trend a fogyasztás minimalizálására, de ez csak rövid távú, ha megnézed hogy hosszabb távon mi érvényesül, akkor egyre több mag, nagy fogyasztás lesz a jövőben. A fogyasztás csökkentését javarészt a csíkszélesség csökkentésével érték idáig el, ha jön a 32nm jövőre, azután már nem sokminden van hátra, max 20-25nm ha lesz egyetalán, de szerintem az már kétséges. Így nem marad más hátra mint a minél több mag, minél több tranyó, azaz minél több fogyasztás. Kivéve, ha egy kicsit takarékosabban bánnak a meglévő erőforrásokkal. Pl nem ilyen Vistákat fejlesztgetnek, hanem esetleg valami "céloprendszert", amiben mondjuk bootkor ki lehetne választani, hogy mit szeretnél csinálni, játszani, filmet nézni, netezni stb.. és annak megfelelő minimálkernelt ill modulokat tölt be. Hozzáteszem egy ilyennel akár már most is sokkal jobban futna az összes gamma.
-
VinoRosso
veterán
én nem tudom de ha ez így megy pár éven belül iszonyatosan meg fog nőni a gépek felvett teljesíténye,és végre talán eljön az az idő, amikor rá lesznek kényszerülve a SW fejlesztők is, hogy hatékony SW-eket termeljenek, mert szerintem sennki nem fog 1000Wos gépeken játszani.
-
VinoRosso
veterán
Hát igen, elviekben gondoskodik róla, sőt ha pont olyan adatfolyamokon kell dolgoznia, amik nagy mértékben függetlenek egymástól, akkor még ki is lehet használni 649GFLOPS-ot, mondjuk egy jó kis CUFFT-vel. Az a baj ezzel, hogy a játékok nem ilyenek, mert rengeteg függés van az adatfolyamban mert igen sok a giccses játék, túl vannak effektezve, ez többszöri újraszámolást, soros utasításfeldolgozást feltételez, ahol minden lépésnek meg kell előznie az utána lévőt, nem lapolódhatnak át,ez szimpla vezérlésfüggés, itt valóban tökmind1 a mem sávszéélessége. A másik meg az az eset, ha az egyes fázisokon belül lehetséges lenne a párhuzamosság fokát növelni, de a számításokat párhuzamosan végző részegységek közt adatfüggés van, vagyis az egyiknek a másik által termlet adatra kell várnia(meghosszabított randevú), és nem mind1, hogy mennyit vár ilyenkor, főleg ha memintenzív számításokról van szó(szűrés,anti aliasing, különféle képkorrekciós számítások nagy méretű textúrákkal) és ez igen összetett lehet, többszörös függések is kialakulhatnak, és még ehhez hozzájön a szálak nyilvántartási költsége, szinkronizációs számítások, ami meigint plusz memóriaidő. Ezért egy idő után az adatbusz telítődik, és a már adatra váró, szabad shadereket sem lehet inicializálni, és itt romlik le nagyon a mag kihasználtsága, mert a forgalom akkorára nő, hogy eldugítja teljesen a memvezérlőt. Ez már néha annyira komplex függéseket eredményez, hogy úgy lehet feloldani a gordiuszi csomót, hogy egyszerűen kivágod az összes lapot a rákba a memóriából, és újraütemezel mindent. Tipikus példa erre a g92 vergődése Crysisban 1650x1050 16xAA 16xAF mellett, vagy a 3870-eké pár játékban. Mindkettővel mértem, szinte az összes driverrel, és a min fps mindíg 0 volt! Úgy nézett ki a gamma, hogy egyszer ment pár másodpercig 10 fpsen, aztán 5 másodperc mosolyszüntet, aztán 10 fps és igy tovább. Ugyanez GTX-el 21 fps stabilan, akadás nélkül, csak nagyon ritkán ment 20 alá, min aszsem valami 15 volt. Sőt gx2 is detto ugyanez csak ott annyi a különbség, hogy 60-70 fps a max. Próbálkoztam persze mem órajel emelésével, de annyit ért mint halottnak a csók, még ddr4 2500nál sem 3870-nel sem, 0 hatása volt erre a jelenségre.
Az meg már más káposzta, hogy nem is nagyon foglalkoznak a progamozók azzal, hogy megfelelően HW-hez illesztett kódot generáljanak, kivétel ezalól persze a lobbi, de még itt sem egészen teljesül ez, mert alapvető korlátai vannak, illetve ha valamit villanatni akarnak vagy ha célhardverről van szó, ahol konkrétan a minél hatékonyabb kód generálása követelmény. A sw fejlesztők általában úgy állnak hozzá a dolghoz, hogy a HW egyre nagyobb teljesítményű lesz, és ezért nem kell törödniük erőforrás kezelési problémákkal, ők megírják, a gyártók legyártják, te meg vedd meg jó drágán, és az sem érdekes, hogy ez milyen hatásfokkal működik, mennyi a fenntartási költsége, milyen gyorsan avluel stb. Emiatt jelenleg ott tartunk, hogy a HW-t kell illeszteni az alkalmazásokhoz.
-
Firestormhun
senior tag
MUL-ok alacsony kihasználtsága miatt G8x/G9x architektúrán gyakorlatilag csak only MADD teljesítményről beszélhetünk, ami csúcs GF karin is maximum ~400 GFlops.
GT200 szérián állítólag meg lett ez a "missing MUL", szóval ha 930 GFlops-ból valóban ki is tudja használni azt a 930-at, akkor igencsak nagy ugrás lesz a mostani szériához képest.
-
VinoRosso
veterán
na és az AA-t mi számlolja meg az AF-et? Mi végzi az interpolációt? A baj az, hogy a GPU-nak mindig a lassú memóriára kell várnia, és tétlenül fütyörészik addig, mire valami adat előtántorog a memóriából. Hiába teszel be gyors memóriát, sok a shader a nagyfokú párhuzamosság miatt, csak éppen azt felejtették ki, hogy ezeket valagyan el is kéne látni melóval, ezért csak a busz szélességének növelésével lehet megfelelő kihasználtságot elérni, ha a memória lesz a szűk keresztmesztet( nagy felbontású textrúrák mintavételezésénél pl AA ). A 16 ROP mire kevés...megint csak a 128 shaderre. Bár ha azt vesszük, hogy a mem miatt ezek amúgy sicsenek annyira meghajtva mint kéne, akkor végülis nem kevés.
-
Fulter
csendes tag
Én is ezt számoltam reggel, amikor láttam a diagramot, hogy ez szép, de mondjuk egy 9800gtx-hez képest ezek alapján átlagban nem lesz annyival gyorsabb, mint amennyire nyomták, hogy 1,5szer erősebb streamprocik (bár annyival alacsonyabb az órajel is :S), meg ugye 2szer annyi ezekből.
Ezek alapján ugye a 4870 az eddigi %-os viszonyítások alapján egészen megközelíti majd gtx260-at, lényegesen alacsonyabb áron...
Ma reggelig még biztos voltam, hogy gtx280 lesz az új vga-m, de ha jók a spekulációk, akkor valószínűleg felsőkatban az R700 lesz a nyerő... -
Bundás22
őstag
-
TazLeacher
nagyúr
Nagy tévedés. A konzol-pc dolog már eldölt. A konzol piac az ami haldoklik, csak még nem látszik, erről már máshol is kifejtettem a véleményem.
10 éve még volt konzol, ma már egyre kevésbé.
Régen mi volt a konzol? Rádugtad a TV-re, be a kazettát, majd nyomtad a game-et. Ma meg mi megy? Vedd meg a konzolt. Kell hozzá egér? Vehetsz. Kell billentyű? Vehetsz. Bizonyos konzolokra telepíteni kell. Filmet nézhetsz rajta, zenét hallgathatsz, játszhatsz neten. Belerakunk egy OPrendszert, kap egy DVD-írót és szövegszerkesztőt, és kész a PC. 1-2 éven belül ezek belekerülnek úgyis, mert miért ne. És akkor ott fogunk tartan, hogy az olyan PC-t fogjuk konzolnak hívni, amibe nem lehet cserélni az alkatrészeket. Miért van az, hogy mindenki a PC haláláról beszél, amikor a konzol évek óta azért küzd, hogy minél inkább "pcsedjen"? (ez a szót én találtam ki, ugye, milyen király?)
Ez miért jó a játékfejlesztőknek? Mert nincs vita, hogy milyen gépen megy, nem megy. Ha holnaptól azt mondanák, hogy 1 féle processzor, 1 féle VGA, csak 2 GB ram, és adott alaplapot lehet venni, ugyan ilyen rohadt könnyű lenne PC-re is fejleszteni. Csak szerintem pont ez a szép e PC-ben. Nekem ez tetszik, neked az, és ezt veszem, mert ezzel jobban megy X játék, Te azt veszed, mert neked az Y a fontos. Én szeretem "piszkálni" a gépet, mind csavarhúzóval, mind egérrel. Én élvezem. Konzoloztam én is, de valahogy van egy feelingje leülni a gép elé...
-
leviske
veterán
Te miért kötsz bele minden hsz-omba?
Nem írtam olyat, hogy architekturális változásokon esett keresztül... épp annyit változtattak, hogy a legtöbb ATi fan jogosan várja, hogy legyen gyorsabb, mint a G92.
Az pedig még nem egy 100%-ig eldőlt verseny, hogy konzol, vagy pc... végülis a PC-ket naprakészebben lehet tartani.
De mind1, nem offolok tovább, mert még megkapom a Bundás23 elnevezést.
-
leviske
veterán
Hát ez akkor is egy kissé túlzás...A 88GTX-hez a GTX280 legalább felmutat komolyabb gyorsulást, ezt a 9800GTX nem tudta megtenni, pedig jóval magasabb órajeleken üzemel.
A srác pedig nem arra tért ki, hogy ugyan arra az architekturára épül, mint a G80... ennyi erővel HD2900=HD3800=HD4800
(#355) janos666 : én viszont határozottan meglepődtem volna, ha lett volna benne DX10.1... az nV a megjelenésekor autómatikusan azt reagálta, hogy a DX10.1 felesleges.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Politika
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Windows 11
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest