Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Brenyo #11689 üzenetére
Honnan kapsz te ennyiért ilyet?
Ennyiért egyértelműen az X2 inkább szerintem Mirrors Edge miatt meg Physx... Háááát. Enyhén túlzás emiatt venni Physx-es cuccot. Van néhány zászló benne, meg vagy két rongydarab: [link]Persze jól néz ki, de azért a teljesítménykülönbséget nem hozza be a látványbeli.
Ami még parás lehet a két kártya között, az az X2 jóval nagyobb fogyasztása. Bár ha ez nem szempont, akkor szerintem nincs nagyon kérdés, hogy melyiket inkább. -
Drizzt
nagyúr
80%?
Ezthogy matekoztad ki? Egy gtx260 kb. = 1 4870, egy gtx280 gyorsabb, mint a hd4870, mondjuk legyen átlag 20%. Tehát 2 Hd4870-nél 2 gtx280(gtx260 órajelen) kb. 10-20%-kal kéne gyorsabb legyen. Nálam így nézett ki a racionális levezetés.
Mindenesetre az árverseny remélem beindul. Egy jóárasított hd4870-et, vagy gtx280/285-t szívesen bepróbálnék.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Firestormhun #4310 üzenetére
"Abban az ati+nv kártya kombóban jelátadáson kívül gyanítom nem csinál semmit sem a radeon. Grafikát, fizikát egyaránt a GF kari számolhatja. Hülyeség ezzel vesződni..."
Physx topicban eddig úgy tűnik, hogy gyorsabb amikor beraknak Atik mellé akár egy 8500Gt-t is, s Physx támogatott játékot futtatnak hardware-s módban. -
Drizzt
nagyúr
Hmm-hmm. Szerintem mégse lesz árcsökkenés a Fudzillás utalás alapján. Ahogy német boltokat néztem, az árarányok kb. hasonlók a magyarokhoz képest, csak Mo-n magasabbak abszolút értékben, bár most az Ati kártyák is elég magasan vannak ahhoz képest, ahol már voltak. Fura.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Firestormhun #4187 üzenetére
Nekem szerintem 10 se volt.
Hétfőn ott leszek, ahol a "főgépem", majd megnézem akkor újra, hátha rosszul rémlik.
-
Drizzt
nagyúr
A Human Head demot valaki nézte Gtx26/80-nal? Milyen sebességre képes? Úgy emlékszem 8800Gts-sel nagyon lomha volt.
-
Drizzt
nagyúr
Bocs, hogy új poszt, de szerintem idjön. Szóval physix-es techdemok, youtube-ról futás közben:
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Firestormhun #4048 üzenetére
Köszönjük, szép, részletes.
-
Drizzt
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Dark KillerX #3736 üzenetére
Ezek a játékok úgy tudom mind bír majd dx9-es móddal is, szóval ha más nem, akkor dx9-ben játszol majd vele, s ott valószínűleg nem lesz sebességbeli probléma. Hogy látványbeli lesz-e, s mekkora, az meg majd elválik. De például Sc2, D3-ban ezer százalékig biztos vagyok, hogy simán max-on fogsz tudni játszani, ha a mostani kinézetüket nem javítják fel alaposan.
Engem most a 4850 X2 kari mozgatna meg, csak nem vagyok még olyan biztos az érkezésében. Ha jön jó áron, s kapható is lesz, akkor valószínűleg be próbálok majd szerezni egyet. Ha nem, akkor már szptemberig várok, úgyis megy minden jól. Csak műtétem után akartam meglepni magam, de az meg hamarabb lesz, mint Szept. -
Drizzt
nagyúr
válasz
Dare2Live #3574 üzenetére
Tudom FFuad, de akár augusztus vége is lehet az 55 nanos. Ehhez remélhetőleg magasabb órajelek is társulnak majd. Még a 4850 X2 is érdekes lehet, amennyiben jön, s hamar teszi. De szerintem szintén augusztus végefelé várható.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
#65755648 #1786 üzenetére
És kit érdekelnek a nehézségeik? Az a lényeg, hogy az Nvidiának már 2006 végén volt dx10-es videokártyája, az Atinak meg csak jóval később(nem mellesleg hatalmas csalódást okozva az ígéreteikhez képest sajnos). Akkor hogy ne lehetne azt mondani, hogy az Nvidia vezette be először a SM4-et kártyáikon.
"Egészen más dolog az ilyen késés, mint az, amikor az NV GENERÁCIÓKON keresztül képtelen beépíteni egy technológiát, amit ATI már rég használ... Na ott van némi késés..."
Nem más semiben. Nv amúgy nyilatkozta korábban, hogy dx10.1-et egyáltalán nem fog használni kártyáin, legközelebb ha újítanak az dx11 lesz(és az nem garantált, hogy a következő generációra ez már igaz is). -
-
Drizzt
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
válasz
BloodyEddie #1415 üzenetére
Ezek már a várt eredmények körül lennének így. Izgi, hogy máshol is van-e gyorsulás, s ha igen, akkor ilyen mértékű-e.
-
Drizzt
nagyúr
Na ha fenn van valahol a teljes teszt, azt megköszönnénk.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
biggamer #1206 üzenetére
A CM
irt úgy tudom több mint egy évvel a Crysis előtt jött, TDU se menne, ha jól emlékszem, pedig az is jóval korábbi.
Attól függetlenül mind1, sok sikert a gépcseréhez. Én 4 év után cseréltem kb., s addig tényleg nagyon jó szolgálatot tett. Egy ideig még a mosatnim is jó lesz, mondjuk addig, amíg el nem kezdek dolgozni, bár az már nagyon a levegőben lóg(egyetemből még 1 év van, de már bőven beleférne mellé a munka, úgy gondolom).
-
Drizzt
nagyúr
válasz
raskolnikoff #1094 üzenetére
Nem tudom. Annyi biztos, hogyha adott kritériumokat teljesít egy gpu, akkor lehet dx9-esnek, vagy 10-esnek, vagy épp 10.1-esnek nevezni. Tehát lehetőségekben nem különbözik két dx10-es kártya, abban azonban már bőven lehet különbség, hogy milyen utasításokat milyen gyorsan hajt végre, illetve esetlegesen milyen extra funkciókat tudhat még az alap dx10-es elvárásokon felül. Sok grafikai eljárást lehet találni például az nvidiás gpu gems könyvekben, amiket egy ideje ingyen lehet olvasni a developers.nvidia.com-on, de biztos van ilyen könyve az Ati-nak is.
Hardverről nem tudok mondani sajnos semmit, csak haloványan látom át a dolgot. -
Drizzt
nagyúr
válasz
raskolnikoff #1092 üzenetére
Igen, elég régóta. Persze ez nem azt jelenti, hogy minden tele lesz egyéni ötletekkel, de ha valaki kitalál valamit, akkor van lehetősége értelmes sebességgel megvalósítani/kipróbálni azt. Azt is magad állíthatod össze, hogy a vertex shader milyen formában kapja meg az adatokat, erre a gpu regisztereit lehet használni. A kimenet formátumát is megadhatod. Ma például vizsgáztam épp, s kellett csinálni két dolgot is shaderekkel(mondjuk ilyen tárgy.
). Nagyon sok dologra használhatók, de azért nem pont úgy lehet programozni őket, mint mondjuk ahogy egy cpu program kinéz, megkötések
-
Drizzt
nagyúr
válasz
janos666 #1073 üzenetére
Ja, ez az sm2.-s textúra így fura, bár vannak azért finomságok, meg extra dolgok textúrákkal kapcsolatban az újabb shader modellekben. A vertex shader elsődleges feladata a modellezési, a nézeti, s a kamera transzformáció végrehajtása. Mivel ezek a transzformációk háromszögtartók, ezért mesheket(poligonhálót) szoktak grafikus hardverrel megjeleníttetni. A pixel shader feladata a pixelek színének kiszámolása. Ez legegyszerűbb esetben lehet például textúra olvasás, vagy egy fix szín alapján. A pixel shader bemenete a vertex shader kimenete, minden képpontra interpolálva. Az árnyalást el lehet végezni mind a VS-ben, mind a PS-ben. Előbbit Gouraud(per-vertex), utóbbit Phong-shadingnek(per-pixel) nevezik. Utóbbi spekuláris visszaverődések esetén sokkal szebb eredményt ad.
A programozható shaderek lehetőséget adnak arra, hogy mind a vertex shaderre, mint a pixel shaderre egyéni programkódot írj, Cg, vagy HLSL nyelven. Így gyakorlatilag nagyon sok dolgot meg lehet csinálni, pl.: geometry instancing, normal mapping, ....
Gs-ről nem nagyon tudok elmondani semmit, meg grafikus hardverről se. -
Drizzt
nagyúr
válasz
VinoRosso #892 üzenetére
A sw fejlesztők jó ideje rá vannak kényszerülve az optimizálásra, elvégre is két éve sikerült látványosan fejleszteni a játékok megjelenésén, annak ellenére, hogy a rendelkezésre álló számítási kapacitás szinte semmit nem nőtt.
Másrészről meg minden elfut 1680*1050-en egy 35e-es kártyával, mi kell még? -
Drizzt
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #841 üzenetére
Kaptál tesztkártyát, vagy mi ez a magabiztos kijelentés?
-
Drizzt
nagyúr
válasz
suddenly #278 üzenetére
Ma "kidob" rá 22-t. Legrosszabb esetben is legalább 15-t fog kapni érte 3 hónapon belül, ha el akarja adni. Ettől lejjebb nem nagyon mehet már az új ára a GS-nek.. 7e forintot meg csak megér, ha nem csak passziánszozni tud. És szerintem ezzel a 15-tel nagyon alcsó becslést mondtam.
1 hónap elvileg...
De pl.: R600 esetén emlékezhetünk hányszor hangzott el, hogy 1 hónap múlva megjelenés, aztán legalább fél évet késett. Akkor hiszem el, hogy valami jó, ha már kapható. -
Drizzt
nagyúr
1024-re elég ez a kártya... Főleg ha hozzáveszed, hogy már most lesz valamid, jelentősen már nem eshet az ára, s így akkor sem maradsz meg a falat nézve, ha esetleg sokáig nem lesznek kaphatók az új kártyák, vagy elkezdik tologatni a megjelenéseket.
Persze te döntésed, csak én ezt tenném, hasonló szituban.
Tesztet hirtelen nem nagyon sikerül találni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- Palit GeForce RTX 3080 GameRock 10GB
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- AKCIÓ! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest