- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Ezt az ufo nem ufo dolgot fejtsük már meg.
Azt eddig értem hogy Robby aki zongorázik és sokat gyakorol és feltehetően amúgy is ostehetseg jol megy mert az ujjai éreznek valami mást többet mint mondjuk én.
Felteszem ezért zongorázik mert ahhoz volt érzéke és a kettő összefügg. Feltehetően az összes végtagnal ilyen ezért a pedálokat is jobban kezeli.De kontrollerrel ha gyorsan lehet menni - márpedig szerintem a 8:40 gyors - akkor ott nincs ffb nincs pedál nincs kormány.es akkor borul az elmélet hogy az érzékeny/ edzett kéz hoz plusz tempot.
Vagy Franklin szeme ufo és mindenféle fizikai visszacsatolás nélküli tud gyors lenni csupán azzal ha látja a monitoron a megforgas első jeleit?
Vagy a racing Line ennyit számít itt (szerintem acc be az életbe nem mentem még ugy fogy be lett kapcsolva) hogy a 8:40 egy normál idő vele.
Mert ha ugy nézzük én nélküle mentem egy hét alatt 9:15 ből 8;24 be és az ufók meg előttem vannak 24 mp el tehát innen nézve meg a 8:40 semmi különös?
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
bnorci71
addikt
én elkezdtem úgy a Nordot, hogy legyen szamárvezetés, mondjuk azt hogy AC-be már mentem körbe tehát azért hellyel közzel képbe voltam. Kb 10 kör után kikapcsoltam és jobban ment. Én abba láttam a gondot ,hogy a csíkot figyeltem, hogy kanyarba ha már piros fék, de csak addig amíg zöld onnan gáz ,hogy narancs legyen. De lehet ez bejön valakinek.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
őstag
válasz Bandit21 #7852 üzenetére
Függ a kor is, ki mennyire vakmerő 1-2 kanyarba bemenni jó nagy sebességgel.
Amúgy te is sokat gyorsulnál, ha lenne egy jó monitorod magas frissítéssel, és alacsony késleltetéssel.Na de ha ezek mind megvannak, ami a bemeneti eszközöket érinti, akkor szerintem onnantól az emberi képesség függ, hogy megvan-e benne az adott kör, vagy nincs.
Ez ilyen vagy rá tudsz érezni, vagy nem kategória. Mennyire kifinomult a végtag, milyen ügyesen tudsz bánni a pedállal, és a kormánnyal, mennyire gyors a reflexed, és így tovább.
Nyilván elméleti része is van, hogyan veszek be egy adott kanyart, hogyan gyorsítok ki stb.Sok-sok gyakorlással javítható a köridő, de ott is elfogod érni egyszer a limitet, és nincs tovább.
Elég ha megnézed az F1-et, vagy bármely más sportot, hogy csapaton belül mennyi különbség van, vagy a Porsche Cup, ahol azonos autók vannak, hogy ott mekkora a difi az első meg az utolsó között. Vagy itt az ACC LFM Pro-ba, ahol sokan mennek ugyanolyan autóval, mégis futamon nagy eltérés van.Meg kell nézni, hogy hol vannak a határok, nyilván sok hibával jár az elején, de onnantól kezdve máshogy kezeled az autót, tudod hogy többet is ki lehet hozni belőle.
Akkor vagy gyors, amikor érzed, hogy eggyé váltál a kocsival, és csukott szemmel is végig tudsz menni az adott pályán. Ezt az érzést kell elérni.
"Egy hozzá nem értő gondolata..."
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
biker
nagyúr
Kipróbáltam több autót, jó részével a flugplatzig nem jutok el.
a merci meg az m4 egész jó, de 8:40 alá nem ment
utána mentem 2 kört iracing porscheval, 8:45 szintén sok kis hibával, szerintem ott beljebb lennékElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
F296-tal mentem két mért kört: 8:33.647
A körhintában majd szétszedte a kezem a DD1... -
biker
nagyúr
a tegnapi 1,5 óra nord meghozta a könyökfájást
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #7852 üzenetére
8:40 nem túl gyors. Fél percet kap, ami azt jelenti, hogy az igazi fékezős, kigyorsítós kanyarokban ott hagy 1-2mp-t, mert a csík színét követi. Hülyebiztos módi, amihez nem kell sem ffb, sem pályaismeret, csak a nyilat és a színét kell követni. Csak ez nem kompetitív (mondjuk lfm-en). Referenciaként 8:4x-es köröket gt4-es autókkal mennek.
-
Bandit21
addikt
Ez relatív persze nem gyors de egy azt írta életében 3 kört ment összesen előtte és úgy ment 8:40 et.
Biker gondolom nem 3 hanem 300 körnél jár és úgy megy 8:40 korul.
Én egy hét alatt jutottam 8.20 közepébe.Ehhez képest a 3 kor után 8!40 gyors főleg a csikkal ami össze vissza narancs néha ott is ahol full padló a tempó.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
A Mekivel nekem is meggyűlt a bajom. Egy-két elkönnyülős résznél olyan volt mintha repülne, a visszaérkezésnél meg egyből keresztbe vágta magát. Próbáltam állítgatni, de csak rosszabb lett.
Nézd meg a 296-ot. Nekem az volt eddigi 3 autó közül a legjobb. Fri3d0lf Spa setupján faragtam kicsit. Biztos nem a leggyorsabb beállítás de lehet, hogy egy tesztet megér. Majd átküldöm, csak a hétvégi WTCR-ig pihentesd a könyököd.
Jobbulást! -
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #7860 üzenetére
Racing line assisttal nem sok tapasztalat kell szerintem. Csak követni a vonalat és ha piros, akkor fékezni, különben meg parketta. Gondolom én, mert sosem használtam. Így nem tartom elképzelhetetlennek a 8:40-et.
Más pályán sem túl jó eredmény GT3-as autóval GT4-es köröket autózni, szóval annyira nem dobtam hátast ettől.
Persze nekemis először 9 feletti koridőim voltak (ha végig tudtam egyáltalán menni), aztán ahogy mentek a km-ek, úgy csökkent drasztikusan és gyorsan a köridő. 8:25 relatíve gyorsan meglett. Innét viszont már izzasztóbb volt 20 körülre lemenni (3. szektor gyakorlás kellene nagyon a 15-höz).
-
Bandit21
addikt
A racing Line nekem is új, elsőre nem értettem tegnap mitől narancs néha. Aztán offoltam de elfelejtettem confirm-et nyomni
Bementem egy kyalami public ba időmérő nélkül utolsó 10 helyről.
Feljottrm 3 nak (az első fix 41.500 körül ment az sok volt nekem sajna csak 42 közepe ment ) de confirm nélkül ott maradt a racing line
Rohadt idegesítő volt...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #7824 üzenetére
Tegnap hotlap módban (törés kikapcs) körözgettem F296-tal. Végére ment a 2:15. Sikerült gyorsulni minden szektorban, de főleg az utolsóban. Így bátrabban lehetett feszegetni a határokat, mert nem az volt, hogy ropira törtem az autót, aztán mehettem felvezetőt és aztán éles kört és 10 perc múlva juthattam el a következő tanulandó kanyarig. Ez így jelentősen gyorsít a tanuláson.
Metásított agressive setuppal álom volt vezetni ezt a ferkát a mercihez képest (mondjuk lehet amiatt, mert a kormányszöget nem állítottam vissza 800-ról 640-re és talán emiatt volt furcsa az irányítása), és olyan helyeken megy el könnyedén, stabilan parkettával, ahol a mercivel bele kellett emelni, mert különben sok lett volna.
Kipróbálom 640-es kormányszöggel is majd az amg-t.
-
Bandit21
addikt
Örülök, annyi csalódás azért fog érni hogy a hotlap miatt a gumi kb végig optimum környékén van így en amit eddig ott tudtam az fp vagy online nem mindig jött össze.
Én eddig mindig lfm fp szerveren voltam a leggyorsabb mert ott optimum a pálya az idő is jó és a sok autó gumizza jobban mint a hotlap.De az itt az n24 en a legjobb dolog viszont hogy hotlapba törés nélkül elmész a közepéig ahogy akarsz aztán lehet nyomni. Ez a legjobb gyakorlás.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Na a benzint végképp elfelejtettem pedig itt az az egyik amit írni akartam. 55-60 l a minimum amivel kimegyek ott a hotlap 13 hoz képest azért van difi, az a -40 -50 l rendesen dolgozza a futóművet gumikat meg eleve a balanszot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
IntelKiller7
veterán
A Track Medalokat csak singleplayerben lehet gyujteni?
Mi a leggyorsabb modja?
Multkor pl mentem 10 kort hiba nelkul, semmi csuszas, nem lassan. Megsem adott semmit.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
kzolee216
aktív tag
válasz IntelKiller7 #7869 üzenetére
Kapcsold be a HUD-nál a kijelzőt, amin látszodik menet közben a progress. Most fejből nem tudom a nevét, de ott kell lennie. Elég 3.5 tiszta kör. Én quick race alatt csináltam meg, hogy az SA pontom is gyarapodjon. 2 nap alatt mehettem lfm-re. Most már teleljesen maxos vok.
Megtaláltam:
Go to options, press HUD, set the Rating Practice Info setting to "Track Competence".[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz IntelKiller7 #7869 üzenetére
Ha a rating multiplayer only akkor mehetsz 1000 kört is hiba nélkül single player-be, nem fog összejönni.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
IntelKiller7
veterán
Azert durva, hogy 70 feletti SA-s szervernel is mennyi kreten jar fel jatszani. 😵💫
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
GalaHU
őstag
válasz IntelKiller7 #7875 üzenetére
Most toltunk Zsozsával egy Publicot, az első kanyarban roncsderbi, olyan pasasokkl akiknek nem sikerült még Qualy időt se furni...
Aztán a törött autóval oda is lett a végsebesség...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
IntelKiller7
veterán
Itt is ment a roncsderbi. Utana az auto csak ugy ment egyenesen, ha 90fokban allt a kormany.
kar, hogy Xboxon ilyen keves szerver van. Es azok is ilyen jok… tudnam az ilyen minek jatszik ilyen jatekkal..Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
GalaHU
őstag
Holnap kivételesen megint tudunk este játszani, megy még a Biker szervere?
Mik az aktuális belépési adatok?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
Épp tegnap agyaltam azon hogy beirok a kormányos topicba hogy basszus annyian vagyunk és mégis általában 4 fő már sok ha fent van. Pedig megy a szerver állandóan.
Én ma este akkor jövök mindenképp remélem 21 óra után ott leszek.
Gerisoft szerver és "peha" vagy "peha-admin" a kód.
Utovbival mennek a /restart /reset /next parancsok (meg még sok más)
Fp 1 órás Quali 20 perc talán és utána jön 3 verseny, egy nappal egy éjjel egy pedig ami este kezdődik és hajnalban van vége gyorsított idővel.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz IntelKiller7 #7875 üzenetére
Sajna pc-n se jobb én az első kanyart általában offolom, rajt után félre állok hulljon a fergese.
De azért vannak néha egész jó társaságok, legutóbb egy 30 fős kyalami futamon senki se volt kretén.
De volt már olyan spa is ahol egy barom már az időmérőn oda állt a kemmel végére és féktávon be úszott mindig elénk.
Versenyen meg ki ütött mondott hátulról aztán (Isten bizony így emlékszem hogy volt sárga zászló vagy sc pedig most hirtelen ha kérdezik azt mondanám acc be nincs) azzal szórakozott hogy az általa okozott baleset miatt lassan köröző autókba szállt bele 200-al újabb és újabb sárgát/Sc-t okozva.De azért ez ritka az első kanyarban ki szokott derülni ki a fő barom.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
aktív tag
válasz Bandit21 #7879 üzenetére
Sztem sokan (köztük én is), nem igazán profik.
Ezért, pl. én, nem is szeretném, még véletlenül sem elrontani mások szórakozását.
Setupolni sem tudok (meg nem is szeretnék ezzel szórakozni), meg gyorsnak sem mondanám magam.
LFM licensz is eléggé nyögvenyelős volt, 1.59 alá nem is tudtam egyáltalán bemenni Paul Ricardon.
Aztán kipróbáltam valamit, VR fel, jöttek is az 58-as idők egymásután, na így lett meg a teszt
Amúgy inkább körözgetek vagy egyedül offline-ban, vagy AI-k ellen.
Van hogy publikon indulgatok, de csak azért, mert vannak nálam is bénábbak
Ott inkább az óvatos tipus vagyok, inkább hagyom elmenni ha valaki gyorsabb, de nem akarom hogy engem szapuljon a végén
Legjobb helyezésem 6. volt a huszoninduló közül.
Mondjuk erre büszke vagyok -
Bandit21
addikt
válasz speter33 #7881 üzenetére
Az mindig jo ha van olyan eredmény amit megjegyzett az ember hogy na az... Legyen egy 6 hely akár, ha látod a többiek tempóját és tudod kb hova várhatod magad és összejön akkor mindegy hogy első ötödik vagy tizedik a lényeg hogy küzdeni kellett érte.
Nekem egy lfm 3 helyem van egy futam közbe esosse való watkins glen. Kb 5-6 helyre jöttem fel talán egy béna időmérő után.
Majd a futam felénél leesett az eső, az utolsó negyedében már komolyan szakadt.
Én kint maradtam száraz gumin mert úgy láttam a box több veszteség időben mint a vizes gumi előnye a hátralévő körökre.Bejött a számítás 3 lettem és nem értek utol a vízesre váltók. Viszont az az utolsó etap, full vizes pályán kékre hűlt gyakorlatilag használhatatlan száraz gumikkal... Sose feleltem el.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
IntelKiller7
veterán
Még mindig a McLaren 720 a legjobb autó sprint futamokra?
Annyira Porscheznek, de kb mindeki Mclarennel megy.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
JulesTS
őstag
Esik az eső...
-
-
Bandit21
addikt
Este 8-10 korul/közt legyetek már szívesek visszajönni.
Bazi nagy pálya elferunk.speter33 nyilván hacsak nem vagy ufo nem itt fogod rögtön felvenni a fonalat de majd kérünk másik pályát Biker -tol holnapra amit mindenki ismer
Barcelona HRing Suzuka Spa Silverstone? Mi legyen?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
aktív tag
válasz Bandit21 #7904 üzenetére
9:08 lett.
Nincs gondom ezzel a pályával, majd begyorsulok valamikor.
Meg utolsónak is kell valakinek lennie
Meg bennem nincs az a mindenképpen nyerni akarás, meg az utolsó századok kipréselése.
Én csak minden feszkó nélkül szeretnék önfeledten autókázni, nem gond ha a végén végzek
Vannak ennél fontosabb dolgok is az életben[ Szerkesztve ]
-
kzolee216
aktív tag
Ferrari 296 mennyire nehezen kezelhető kocsi? 3 napja próbálok rá átszokni McLaren-ről és hát csúszkál mint a fene, óvatosan kell a kanyarból kijönni. Ja go setup-ot használok rá. Monza-t 1:47,5 körül futom vele.
[ Szerkesztve ]
-
kzolee216
aktív tag
válasz IntelKiller7 #7909 üzenetére
Azzal 1:47.9
-
kzolee216
aktív tag
Problémám a versenynél jön főleg elő. 25 perces versenynél az utolsó 10 percben nagyon kell figyelnem, mert pikk pakk 90 fokba fordulok egy-egy kigyorsulásnál. LFM-ben harcolok a kocsival és valszeg még nem teljesen szoktam meg, vagy meg kellene tanúlnom kicsit a setupok állítgatását. Sajnos a keréknyomáson kívül a többi dologhoz nem nagyon értek.
[ Szerkesztve ]
-
IntelKiller7
veterán
válasz kzolee216 #7911 üzenetére
Akkor van még hova gyorsuljak. Egyébként ezekkel a gyári előre beállított beállításokkal lehet valamit kezdeni, vagy inkább nézzek beállításokat a YouTubeon vagy hasonló helyeken.
Anno setupoltam rFactorban, de már nem igazán emlékszem, meg ott F1-et nyomtam inkább.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
JulesTS
őstag
válasz IntelKiller7 #7913 üzenetére
Külön szakma a setup-olás, vannak leírások, videók róla, volt előadás is. De pl. pont az ACC az ami az "esport" / "Meta" setuppal pont a valós működésnek ellentmond...
Ahogy egyébként lehetne vele valamit kezdeni, hogy megtanulni, mi mere való és mit változtat, utána próbakörök, egy valami változtatni, próba körök, másik irányba változtatni, próba körök, következő dolgon változtatni... és ezt végtelenségig folytatni... -
mmdms
addikt
-
kzolee216
aktív tag
Ha veszek Go setupot, akkor az azt jelenti, hogy onnantól megkapom a változásokat is, vagy csak az aktuális állapotnak megfelelő setupot vásárolom meg, tehát később a frissebb verziót újra meg kell vennem? Mert ha nem frissíthetem, akkor azért elég húzos árban mennek ezek, ha behúzok egy autót minden pályára.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #7904 üzenetére
Jöttem, de Adenauer Forst-nál megcsíptem a füvet és odacsaptam az elejét. Kicsit, sérült de így sikerült később a hátulját jobban megtörni, ami hozzásegített, az eleje teljes leamortizálásához. 180 fok holtjáték lett a kormányközépnél, nem tudtam a boxig visszaevickélni..
-
Géjza
őstag
válasz kzolee216 #7917 üzenetére
Ha éves előfizut veszel egy kiválasztott autóhoz, akkor folyamatos frissítéseket is kapsz hozzá. De le is van írva, hogy miket tartalmaz. Azaz nem csak megvételkori állapotnak megfelleő egyszeri setup pack-et kapsz egy kiválasztott autóhoz, hanem 1 évig frissítéseket, támogatást hozzá.
Ha havi előfizut veszel, akkor havonta összesen 30 setupot tölthetsz le autótól függetlenül (mondjuk 10-et leszedsz F296-hoz, 7-et AMG-hez, 4-et Astonhoz, stb.). Amíg keresed az autód, addig ez a jobb módi. Ha már meg van az autód, ami bejön, akkor az éves előfizuval jobban jársz anyagilag (havi 10 font vs éves 28 font), de ha közben rájössz, hogy mégis más autóval (is) mennél, akkor ahhoz is vehetsz egy pack-et (vagy havi előfizut) vagy vadászol hozzá pl youtube-ról setupokat.
-
IntelKiller7
veterán
Nah vegre 1:50 alatt Monzan, stabilan versenyen is.
kicsit allitgattam a beallitasokon.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Új hozzászólás Aktív témák
- LG LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Riasztó topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...