- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Légies iPhone halvány színei
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fulter
csendes tag
itt egy fordítás, nem a legjobb, de a lényeget ki lehet belőle szűrni:
Crysis certain booth and tried to run the bench
Motherboard exhibition and a blast compared to the "unpublished GPU" model-based graphics card is almost certain destruction. However, there is one thing to me.It is certain GURAFIKKUSUBENDA private booth.明かしwander into the identity of the products exhibited inひと通りoverlooking. Hotel room using the booth, lighting've got no NANIYARA dim. Negotiations for the middle of the room is a desk and chair, just after the window exhibits that some units arrayed in theもの悲しくbe sober enough to stand.
Shii-chan Yeah, get the story because we do not know the configuration of PC's running about Crysis? I ask them to let my little bit? Oh, OK. Now a little. Oh my, GPU-Z and CPU-Z is open with them.
- HOHO, is it? PC case to take a look inside? Oh, and the valuation. Yes, okay. No, no, please hold hands. KAKEMASEN hand side panel.
Oh, and then this Crysis Can I finish? Oh, but the setting of "1920 × 1200 dots" "Very High" to.
My computer開きまし, before Crysis questioned by the folder at once. Oh. "Benchmark_GPU". Well, I move it? Oh, OK. Nowクリッthat.
This story is done. Do not fuss about the "guest of discrimination", our readers, the industry folks, NANITOZO thanks.
Képaláírás:
So, this kind of thing now-translated @ google translate
-
Fulter
csendes tag
Szerintem ez a 9800gt pont annyival tud többet, mint amire számítani lehetett: a Hybrid sli-vel.. (bár még írják, hogy lehet lesz 3-way sli, de nem biztos)
És ezt nem kéne lenézni, mert szerintem sokan vannak, akik pont erre vártak (hybrid sli), és nekik bőven elég a kártya teljesítménye... -
Fulter
csendes tag
válasz
juliabrilke #685 üzenetére
Nekem is bejön! Lényege az, hogy egyedül a hybrid sli az újdonság a 88gthez képest, bár mivel nem ref, ezért lehet hogy lesz 3-way sli is.
Ja meg hogy amikor a hybrid sli megy 98gt gyorsítással kevesebb pontot kap, mint a 98gt egymagaDe ez valszeg csak az egyelőre sz@r forceware miatt van...
-
Fulter
csendes tag
Bundás22:Egy jövendőmondó beszéljen belőled!
-
Fulter
csendes tag
Az lesz szeptemberben! Ha még hozza is a gt200 a kellő teljesítményt, akkor is sztem várd meg az 55nm-est, meg akkor már ugye lesz r700, és akkor lehet majd télire válogatni
Bár ha nyárra tervezed a vásárlást sztem akkor sem ez lesz a jó megoldást, mert ezeknek az értéke nagyon le fog esni az 55nmesek megjelenésével (mármint használtan) és hát kitduja majd mikor akarod lecserélni... -
Fulter
csendes tag
válasz
Bundás22 #638 üzenetére
"a spekulációk nem jók"
sztem ezt csak megjelenés után tudjuk megvitatniPont azért emeltem ki hogy spekuláció, mert nem biztos
"1,5szer erősebb streamprocik (bár annyival alacsonyabb az órajel is :S)"
Bocs a pontatlanságért: 1,5szer erősebb streamprocik és valamivel alacsonyabb az órajel isAmúgy én is ugyanezt várnám, mármint hogy 2xes teljesítménye azért legyen az új atik ellen, de sztem a mai grafból nem ez látszik...
-
Fulter
csendes tag
"and it's not single die (maybe single wafer) but two separate dies in same casing like core2 quads ... and why well it's easier to improve MHz yield on smaller dies cutted off from the same place in wafer on different wafers or whatever quality check they use."
Ez egy forumon volt, de ha jól tudom akkor ez nem így van! Ha vki tud erről vmit pls...
-
Fulter
csendes tag
-
Fulter
csendes tag
Én is ezt számoltam reggel, amikor láttam a diagramot, hogy ez szép, de mondjuk egy 9800gtx-hez képest ezek alapján átlagban nem lesz annyival gyorsabb, mint amennyire nyomták, hogy 1,5szer erősebb streamprocik (bár annyival alacsonyabb az órajel is :S), meg ugye 2szer annyi ezekből.
Ezek alapján ugye a 4870 az eddigi %-os viszonyítások alapján egészen megközelíti majd gtx260-at, lényegesen alacsonyabb áron...
Ma reggelig még biztos voltam, hogy gtx280 lesz az új vga-m, de ha jók a spekulációk, akkor valószínűleg felsőkatban az R700 lesz a nyerő... -
Fulter
csendes tag
válasz
Bundás22 #590 üzenetére
[OFF] kicsit azért pontatlan a számolásod
Örülnék neki, ha sli-ben a 3. kártya hozná az első 75%-át
a 3. kártyával jó, ha plussz 30%ot tudsz hozzáadni, és azt se az előző 2 30%-a, hanem egy kártyának (elsőnek) annyiad része
mert ugye ahogy te számoltad első kártya 1x teljesítmény, 2. kártya plussz 50% = 1,5x, 3. kártyával meg nem 1,5*1,5x=2.25x , hanem mondjuk kb +0,3mal lesz 1,8! és ezt beleillesztve a számolásodba 1,8*3*88gts=5,4*88gts, és emellett még azt is illik kiemelni, hogy
3*gtx280 (ugye a tri sli) = 5.4*88gts (ezen az oldalon meg ugye 1 gts teljesítményének a többszöröse)Bocsi az offért! [/OFF]
-
Fulter
csendes tag
osztom a véleményed... attól függetlenül, hogy tényleg van mit az nv-re kenni, a helyzet az, hogy mostani játékokhoz jobban megéri nv-s kártya, és ezért én is gt200-t fogom választani, ha adja a várható teljesítményt...
-
Fulter
csendes tag
válasz
TazLeacher #371 üzenetére
"Itt alapvetően az a vita, hogy szükség van e a DX10.1-re. Szerintem igen, mert Crysis-t ostromló
gépigényekre lehet számítani a DX10.1 nélkül. Az a baj, hogy egy helyben toporgunk, és hasonló
eljárásokat használunk most is, mint 2 éve. Ezen a jelenlegi G80 alapú és feltételezhetően a GT200
architektúra elve sem fog változtatni. Azért alakítják ki a DX10 és főleg a DX10.1-ben az új
eljárásokat, hogy alkalmazkodjanak a grafika fejlődésének írányához. Ezt úgy kell értelmezni, hogy a
háromdimenziós grafika fejlődése meglehetősen kötött. Alapvetően ismertek azok a technikák amik a
közeljövőben és a távolabbi jövőben használni fognak, de az alkalmazott eljárások addig
megváltozhatnak, mert lehet, hogy valaki talált gyorsabb algoritmust ugyanarra a feladatra.
Mondok egy példát, hátha úgy egyszerűbb megérteni. Manapság vagy a nagyon közeli jövőben elterjedt
lesz a Parallax Occlusion Mapping (ilyen van a Crysis-ba, az új 3Dmark Vantage-ban) alapú technikák.
Alapvetően a technika leképzésére már a DX9 is kínált megoldást, de az akkori karik lassúak voltak
hozzá. Ugyan még a mostani VGA-ak sem szerepelnek valami fényesen ennél az effektnél, de már érdemes
erőltetni a POM leképzéséhez, így terjed a technika (SLI, CF tulajok örülnek). A csavar ott jön be,
hogy a DX10.1 tálal a POM leképzésére egy, az eddigieknél, jóval gyorsabb megvalósítást a LOD
utasítások segítségével. Ha az nV támogatná a DX10.1-et akkor a POM vélhetőleg mindenhol LOD
utasításokkal lenne létrehozva a jövőben. Ezzel jól járnának a fejlesztők, mert a LOD utasításokkal
egyénileg definiált szűréseket lehet alkotni, így a POM nem akasztja majd össze a bajszát a
szögfüggő AF szűrésekkel, jó lenne a felhasználóknak, mert a látvány gyakorlatilag ugyanaz, de a
sebesség az ésszerű és átgondolt algoritmusnak hála gyorsabb.
Hogy ne csak egy példa legyen ott van még a leképzési fázisok esete. Például a Quake 3-nél úgy volt
a renderelés, hogy volt egy fényszámítási fázis, majd egy árnyaló és utána még egy fényszámítási.
Nem meglepő a dolog, hogy ez eléggé erőforráspazarló, hiszen kétszer végzünk minden modellen
fényszámítást. Ez a példa a Quake 3 utáni években még bonyolultabb lett. Ám a Shader modell
segítségével van megoldás a problémára: Deferred Rendering, ez is elterjedt lesz nagyon. A lényege
egyszerű, üssük ki a felesleges munkavégzést. Le kell számolni a képet megvilágítás és árnyalás
nélkül, majd a kimaradt munkát utólagosan feldolozni több Render Target-be. A Shader Modell elég
komplex ahhoz, hogy jó eredményeket lehessen elérni. A probléma az AA-val és a Deferred Rendering
fázisokkal van. Az AA már sokszor volt tárgyalva ez az MS sara bele kellett volna tenni a megoldást
a DX10-be. A Deferred fázisoknál viszont továbbra is gáz, hogy a GPU nem dolgozhat rajtuk
párhuzamosan. A DX10.1-ben ezt emgoldották, így a Deferred Rendering technika leképzéséhez redukálva
lett a fázis igények száma, így nőtt a sebesség. Megint jó a fejlesztőnek és a felhasználónak a
dolog, mert a programozónak egyszerűbb dolga lesz az optimalizálással és az AA gondok megoldásával,
míg a felhasználó örülhet, hogy gyorsabba megkapja ugyanazt az eredményt.
Persze az elméletet folytathatnánk tovább a Cube Map tömbökre is. Egész érdekes dolgokat lehet a
technikával leképezni. Természetesen itt is előnyt élvez a DX10.1-es megvalósítás, mert a DX10-ben
minden Cube MAP tömböt külön fázisban keleltt számolni, mí a DX10.1-ben párhuzamosan is elvégezhető
a feladat a GPU erőforrás kapacítására optimalizálva. Az eredmény ugye megint jó a fejlesztőnek és a
felhasználónak, az okok hasonlóak a fentiekhez.
Az, hogy az nV nem támogatja a DX10.1-et és akadályozza az új algoritmusok terjedését csak rossz a
fejlesztőknek és a felhasználóknak is. A fejlesztő továbbra is eszeveszetten fog optimalizálni... De
minek ugye? Ki jön a program (Crysis) és mindenki leszarozza, hogy egy optimalizálatlan szutyok, a
kor szégyene. Pedig jól van optimalizálva, mert amit ki lehetet kihozták belőle. A felhasználó extra
rosszul jár, mert minden évben VGA-t kell vennie. GAI is rosszul jár, mert nem lesz igényeinek
megfelelő VGA tulajdonképpen sohasem.
Egy valaki jár jól, az nV. El tudja adni az új cuccait, az egyre gyengébb PC-s játékipart látva is.
" idézet!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Spórolós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Házimozi belépő szinten
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest