Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- November 24-én jön a Honor 500, itt az első kép róla
- Fordulat: időben startol S26+, nézd meg, milyen lesz!
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
2016.09.07 kötöttem Next M Atk előfizetést,amit nemrég módosítottam Mobil xxl+3GB net csomagra. Jelenleg 8393ft a havidíj Magentásként.
Kérdés,hogy a hűségidő lejárta előtt három hónappal most is él a készülék vásárlás lehetősége vagy sem? Ha igen a havidíj módosul, vagy marad ennyi? -
GLOCK34
aktív tag
válasz
Soulfly842
#97601
üzenetére
Köszönöm!

Még egy kérdés: Ha sikerül a díjcsomag váltás,akkor az internet duplázódik,tehát 12Gb lesz?
Magenta1-ben van a Next díjcsomagom is tudtommal. -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Meglévő Next M Atk. Díjcsomagomat szeretném leváltani ugyancsak korlátlan hang+6Gb net előfizetésre.
Belépve nem hozza a korlátlan hang lehetőséget csak a Mobil L elérhető.
Pár hete még láttam opcióként,de akkor nem módosítottam. Rendszerhiba lehet? -
GLOCK34
aktív tag
válasz
313313
#83333
üzenetére
Köszi!
Elég komoly,hogy Telekom üzletben ma azt mondták,hogy vagy viszem mindet Magentába vagy semmit.
Keresek egy másik üzletet.
Az egyik Next S atk hűségideje 44 nap múlva lejár,szeretném átváltani Mobil L-re. Lehet készülék nélküli árral számolni? Készülék volt kihozva,egyösszegű fizetéssel. -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Magenta 1-re váltásnál a nevemen szereplő minden előfizetést kötelező bevonni?
Van otthoni szolgáltatás,mindhárom, ezen kívül next m atk,next s atk 2db és Move m atk. -
GLOCK34
aktív tag
Mindenkinek köszönöm a segítséget,hozzászólást!

-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy Telekomnál vásárolt Note 4 ami szeptemberben meghibásodott,azóta többet volt szervizben mint használatban.
Első alkalommal szoftveres gond is volt a töltőcsatlakozó,aksi és alaplap mellé. Kicseréltek mindent legalábbis papíron ,kapott egy független szoftvert
,de a hiba nem oldódott meg. Home gomb megnyomása után 15-20mp is eltelt mire megjött a kép. Plusszban a kijelzőt rosszul rakták be,átlósan nézve két sarok bent-kettő kint a keretből.
Vissza a szervizbe,megint mókolták 3-4 napig,majd visszaadták úgy ,hogy normálisan volt benne a kijelző csak a keretet cseszték össze. Elismerték,semmi gond,az is újjul legalább,rendelnek hozzá.
Másnap reggelre a kijelző úgy fityegett benne mint a levált talp a cipőn.
Újra vissza,semmi gond,ragasztó-satu-újra vissza. Ez olyan jól sikerült,hogy vonalkódos lett a jobb felső sarok,sebaj kijelző csere. Ez is megtörtént,most a jobb oldal van felválva teljes hosszában. Itt jár a dolog.
Három szervizben is járt a Telemaxot is beleértve és ennyi jött össze.
A garanciafüzet már betelt.
Szerintetek a Telekomhoz érdemes bemenni,mint értékesítőhöz és kérni a cserét,vagy teljesen halott ügy?
Fogyasztóvédelmet kerülném ameddig lehet,bár már megérdemelnék a szervizek.
Mi a megoldás szerintetek? -
GLOCK34
aktív tag
Szia!
Nem kizárt most,hogy mondod. Valamikor Június elején páromnak kötöttem egy Next-S Atk csomagot személyesen, ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző akkor említett valami kedvezményes internet lehetőséget,de azt hittem csak az új előfizetésre érvényes. Ha jól emlékszem egy hónapig volt érvényes a kedvezmény és párom visszamondta.
Ez lehet az oka? -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Next M. Atk. díjcsomagom van és kb 3 napja nincs mobilinternet. Most beléptem a Telekom fiókba és a következőt írta: "Az előfizetésed nem tartalmaz mobilinternetre használható szolgáltatást!". Akkor hová lett az 500MB adatforgalom?
Kb 50-60 használhattam el belőle. Számlák rendben fizetve vannak erre és a többi előfizetésre is.
1430 vagy online lehet intézni vagy csak személyesen? -
GLOCK34
aktív tag
válasz
djculture
#56484
üzenetére
Persze,igazad van,csak most nagyon berágtam. Ismered a szerződésmódosítás lényegi tartalmát.!
Közel 20k kellene többet kiköhögni mindennemű + ellenszolgáltatás nélkül,ráadásul megpróbálták úgy tálalni,hogy ez legfőképp az én érdekem és hosszútávon kifizetődő lesz.
Hülyének néznek.
Ráadásul kerek perec azt mondta a kis drága,hogy idézem: "Jelenleg Magyarországon nem fog találni a Telenortól magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtó céget."
Ezen letérdeltem,el is jöttem azonnal.
A Telekomhoz pedig annyira "hűséges" vagyok,hogy még megvan két Westel 900 dobozom is.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
313313
#56480
üzenetére
Tiszta vicc az a cég! Én most 2 hét múlva felmondom az üzleti előfizetéseket. Jobb ajánlatot adott a Telekom,jobb feltételekkel.
Lakossági előfizetéseim is itt vannak már évek óta, mobil és otthoni szolgáltatás is.
Lehet szerencsém volt,de a debreceni kirendeltségben eddig mindent profin intéztek,segítőkészek voltak.
Félreértések elkerülése végett: Nincs közöm a Telekomhoz,épületgépész vagyok,úgyhogy volt meló velem rendesen mire mindent elmagyaráztak úgy,hogy meg is értsem.
-
GLOCK34
aktív tag
Mikor változott a Telekom webshop?
Tegnap reggel még más volt. 
-
GLOCK34
aktív tag
[link]
Csak lesz valami... -
GLOCK34
aktív tag
válasz
Soulfly842
#37955
üzenetére
A tokra végül a Telekom chat oldalán kérdeztem rá,és Andrea ügyintéző aztat mondta,hogy a Telekom nem forgalmazza ezt a típusú tokot és elegánsan linkelte a kiegészítők oldalon található motyókat.

-
GLOCK34
aktív tag
Tegnap vett a szomszédom a telefonjára fóliát a T-pontban,szépen fel is rakták. Gondoltam bemegyek,veszek én is,mert szép,jó és óccó.
(Nekem is ua. a típus van)
Szóval bementem,szólítanak és elmondom az Úrnak,hogy mi járatban. Azt monja "G2 készülékre nem forgalmazunk kijelzővédő fóliát". Elmeséltem neki,hogy tegnap itt raktak fel egyet,és e-közben láttam meg,hogy mögötte két asztallal a kollégája egy G2 remegi rá a fóliát.
Csak megkérdeztem,hogy akkor ez hogy is van,mire azt felelte,hogy biztosan az ügyfél hozta.
Ekkor éreztem magam totál hülyén,igazat megvallva nem is értem miért akart ennyire lepattintani.
Nem ingyéé kértem,ha azt mondja nem rakja fel az sem érdekel,de hogy miért kellett a pofámba hazudni azt nem tudom.
Azt már meg sem mertem kérdezni,hogy gyári tokot lehet-e rá vásárolni.
(Az Lg fészbúk oldala szerint igen)
Nos ennyi. Azért 13 év "házasság"után kicsit szarul esik. -
GLOCK34
aktív tag
-
GLOCK34
aktív tag
Akkor jól átb@sztak! Komolyan mondom lassan ügyvédet kell fogadni egy nyomorék mobil miatt is. Ezelőtt azért nem vettem észre,hogy ennyire trógerek,pedig már én is régi motoros vagyok a T-nél.
Az a baj,hogy a másik két szolgáltató is egy nagy trágyadomb,pedig most szívem szerint dobbantanék innen.
-
GLOCK34
aktív tag
Köszi! Úgy néz ki holnap megoldjuk,hogy együtt menjünk. Így biztos nem lesz gond.
Egyébként már a 2.nap is visszavittem,elmondtam,hogy mi a gond (jobb esetben ha nincs wifi nem áll át mobilnetre,rosszabb esetben hívni sem tudok) és azt mondták,hogy vizsgálatra átveszik mert vissza kell állítani gyári állapotra és úgy tesztelik mivel nem állandó a hiba. Naponta 3-4 alkalommal eljátssza és csak újraindítással jön helyre. A kártya biztosan jó,mert próbáltam másik telefonban. -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Előfizetéssel vásárolt készüléket szeretnék visszavinni mert meghibásodott. Online rendelés volt,most 4 napos. Az előfizetés Édesanyám nevén van. Ilyen esetben csak Ő viheti vissza vagy én is? A számla garancialevél nálam van,a készüléket én használom.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
MarKoo
#35585
üzenetére
Nekünk is pont ugyanezt mondták a Piac utcai T-pontban. Hétfőn még vissza kell menni,azt mondták akkorára tisztázódik,hogy kiadhatják vagy sem.
Nekem is átvehető státuszban van a megrendelésem. Az volt a legkomolyabb,hogy rendeltem egy Lg G2 is és még arra is vagy 10 perc alatt tudta érvényesíteni a kedvezményt a saját rendszerükben. -
GLOCK34
aktív tag
Még egy kérdés merült fel közben. Ugye a -20% online kedvezmény és a kupon beváltás nem érintik egymást,tehát igénybe vehető ilyen esetben is?
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
Vangelis
#35381
üzenetére
Köszi!
Van itt néha kavalkád rendesen. Ma pl. nekem a rendszer nem engedte a megrendelést így hívtam a 1430. Kapcsolták is kb 1 percen belül az ügyintézőt,ezzel nem volt gond,csak utána majdnem 10 percbe telt mire be tudott azonosítani. Egyszerűen nem találtak a rendszerben pedig lassan 11 éve van több előfizetésem is a Telekomnál. Jellemzően a hívószám-név vagy hívószám kód nem jött össze. -
GLOCK34
aktív tag
Meggyőztetek srácok!
Tiszta szerencse,hogy ma még nem hagyták jóvá a rendelést. Jelenleg is feldolgozás alatt van kiírva a megrendelésnél.
Egyébként az is komoly,hogy valami ezerpárszáz forint a különbség 1 és 2 év előfizetésnél.
Most 1 évvel rendeltem Aranytárskártya Fun csomaggal 112k-ért. Kemény 1800 körüli havidíjjal.
Persze,jó az a Szent István bármire. Amúgy is gyúrni kell,mert Vangelis nagyon elhúzott!

-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Meglévő Like 50 előfizetéshez rendelhetek Fun aranytárskártya díjcsomagot úgy,hogy még nem vagyok aranyszintű ügyfél? Készülékvásárlás is lenne.
-
GLOCK34
aktív tag
Garanciajeggyel kapcsolatban:
S4 webshop megrendeléssel vásárolva,nekem is kimaradt a garanciajegy. Prémium szerviz igénybevételekor kérték a t-s garanciajegyet,nem is vették át addig a telefont amíg nem pótoltam,hiába akkor már megvolt a +2 hónapos regisztráció is. T-pontba kellett személyesen bemenni és a számla bemutatása után pótolták.
Lehet van más mód is,de nekem ezt kellett végig zongorázni. -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Készülékbiztosítással kapcsolatban lenne egy-két kérdés.
Alap+ csomag van megkötve ha jól emlékszem. A telefon egy galaxy s4 amit céges előfizetésre vásároltunk és a vásárlás napján a biztosítás is meg lett kötve.
A telefon kijelzője (csak a belső lcd panel) eltört. Volt már a telemax szervizben,onnan visszadobták,hogy nem garanciális hiba,mert erős mechanikai hatás következtében sérült. Egyébként nem tudom mi lett vele,mert nem vertem oda semminek,nem ejtettem el de nem is ez a lényeg.
Jelenleg újra vizsgálat alatt van,mert írtam egy reklamációs levelet a samunak,de mivel a csodákban nem igazán hiszek inkább tájékozódom a további lehetőségekről is.
Szóval mennyire bonyolult és mennyi időt vesz igénybe az ügyintézés? Magát a folyamatát már ismerem,mert elolvastam a T-oldalon,inkább tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Van esetleg buktatója az ügyintézésnek? Olyan dologra gondolok ami miatt megvonhatják a biztosítást.
Ha csak a kijelzőt cserélik akkor is 25000 az önerő,vagy az csak a teljes készülékcserénél van?Előre is köszönöm!
Üdv.Norbi -
GLOCK34
aktív tag
válasz
polonic
#34126
üzenetére
Igen,végig a -10000ft csökkentett összeget írta. Nem kizárt valami rendszerhiba,mert átvételkor az ügyintéző is kb 10 perc után tudott belépni a webshop oldalára és még azon belül is volt valami kavarodás,de azt már nem mondta,hogy mi. Részemről az adatok és a megrendelés szám stimmeltek,nem volt semmi probléma.
-
GLOCK34
aktív tag
Bementem egy másik T-pontba,elmondtam az ügyintéző srácnak mi a nyűgöm a telefonnal és hogy szeretnék cserekészüléket amíg bent van a másik javításon. Válasz: "Természetesen,adunk cserekészüléket." Kihozott négyet,hogy válasszak ami szimpi. Ledöbbentem.
Megkérdeztem azért,hogy a másik helyen miért nem adtak vajon,de azt már nem kommentálta csak mosolygott. Szerintem a záróra miatt nem tudott adni a másik helyen. 
-
GLOCK34
aktív tag
Nem is verem a tamtamot,csak kicsit elgondolkodtató,hogy havi átlag 50k számla és 12 év után egy 170k telefon leadásakor nem adnak cserekészüléket. Nekem munkaeszköz a telefon,net lehetőleg wifin keresztül létkérdés. Lehet amúgy az volt a baj,hogy zárás előtt nem sokkal estem be.

-
GLOCK34
aktív tag
Üdv. Mindenkinek! Cserekészülék biztosítása szerviz esetén egyedi elbírálással történik vagy hogyan? Tegnap bevittem a telefont (Padfone 2) az egyik T-szervizbe és azt mondták jelenleg nem tudnak cserekészüléket adni.
Pedig még mondtam is,hogy nem kell semmi extra csak wifi legyen. 
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Készülék biztosítást vissza lehet mondani? Havidíjas előfizetés mellé alap plusz csomag.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
pepe091
#27052
üzenetére
Debrecenben veszem át. Azt olvastam az oldalukon,hogy vidéken kedden vehető át,de gondoltam addig is a nyomon követés lehetséges,vagy legalább kiírják megerősítés képen,hogy kedden xy órától átvehető. Nem is vártam a mai napra,csak azt hittem elkallódott valahol azért nem dobja ki a rendszer kód alapján.
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
T-mobiltól rendeltünk telefont 04.03. Másnap megtörtént a telefonos egyeztetés,majd 04.05 jött az értesítés,hogy "szállítás alatt". "A kiszállító cégnek a csomagot átadtuk."
PPP átvételt kértünk. A csomagkeresőbe ezen instrukciók alapján beütöttem a kódot végén a Webshop rendelési azonosítóval és azt írja ki,hogy ilyen kódszámú csomag nincs a rendszerben.
Nem naprakész az oldaluk,vagy én bénáztam valamit esetleg?
Vevőszolgálatot eddig nem sikerült elérni.
Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném! -
GLOCK34
aktív tag
A Lumia 800 és az Xperia J drágább 2 év előfizetéssel,mint domino 5 csomagban.

-
GLOCK34
aktív tag
Idézet a sajtóközleményből."A Telekom folyamatosan szélesíti a 4G/LTE hálózaton működni képes mobil eszközök választékát is. A már 4G/LTE-képessé vált iPhone 5 és új iPad készülékek mellett kínálatában már megtalálhatók a HTC OneSV és a Sony Xperia Z okostelefonok is, továbbá hamarosan megkezdi az ASUS Padfone 2 értékesítését is, amely telefon és táblagép egyben."
Innen vettem az infót,igaz én is csodálkozom rajta. -
GLOCK34
aktív tag
Padfone 2 kapható lesz a T-nél.

Eddig vajon miért nem állították hadrendbe? -
GLOCK34
aktív tag
Ma reggel rákérdeztem az ügyfélszolgálaton,hogy az Lg Optimus G várhatóan mikortól lesz elérhető.
Az ügyintéző hölgy kis várakozás után azt mondta,hogy a T-mobil nem tervezi a G forgalmazását.
Valaki meg tudná ezt erősíteni-cáfolni? Ha tényleg nem lesz,akkor nem várnék többet a vásárlással. -
GLOCK34
aktív tag
Pont erre gondoltam. Nekem kb 3 éve volt gar.ügyintézés telefonnal a T-nél és nem mondhatom,hogy elégedett voltam. Cseretelefont alig akartak kiadni,végül amit megkaptam az bedöglött a 4. napon.

Pedig ha nem vagyok betegszabin mint most akkor nagyon sokat használom a telefont. (Gar. szervizes vagyok csak teljesen más területen)
Tiszta szégyen amit csinálnak. -
GLOCK34
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!

-
GLOCK34
aktív tag
válasz
Pttypang
#25587
üzenetére
Jutub veszély nem fenyeget.
Munkájával és egyetemmel kapcsolatos oldalakat,fórumokat szokta olvasni,néha pár pdf,world,excel letöltés és annyi.
Ilyen felhasználásra szerintem nagyon jó ez a díjcsomag,figyelembe véve a 100 perc ingyen beszélgetést is.
Kár,hogy suli után kampec. -
GLOCK34
aktív tag
válasz
dedike
#25584
üzenetére
Köszi!

A 32 kbit/s használható valamennyire böngészéshez? Igazából azt sem tudom mire elég 50 mb. Nekem korlátlan net van másik szolgáltatónál,adatforgalommal még soha nem foglalkoztam. A Like díjcsomagot párom használja kb. egy hete,szerintem még futja az 50-ből mert nem tűnik lassúnak a net.
Pár hozzászólással ezelőtt olvastam,hogy nem nehéz összehozni magas számlákat ha nem figyel az ember.
Ennél az adott csomagnál mivel lehet elszállni a beszélgetésből adódó percdíjakon kívül belföldi használat esetén? -
GLOCK34
aktív tag
Like díjcsomagnál ha elfogyott az 50mb adatforgalom mivel lehet bővíteni?
Ha a "Mi történik, ha elfogy a benne foglalt adatforgalom?" linkre kattintok ezt hozza fel,de a díjcsomagok között nem szerepel a Like.
-
GLOCK34
aktív tag
Valaki tudja esetleg,hogy a padfone 2 forgalmazza majd a T-mobil ?
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Az Xperia z kb. mikor lesz elérhető?
Érdemes leadni az előrendelést már most? -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Párom Like 300 díjcsomaggal szeretne szerződést kötni a T-nél. Tanulói jogviszonya megvan az egyik debreceni egyetemen,viszont diákigazolványt még nem kapott. Kikért egy ideiglenes igazolást (A/4 lapon nyomtatva,pecsételve,aláírva) de ezt online megrendeléshez nem tudta használni,mert az igazolás azonosítója több karakterből áll,mint amit be lehet írni megrendeléskor(diákigazolvány azonosítója).
Kérdés az lenne,hogy személyes ügyintézésnél elfogadják-e,illetve ebben az esetben érvényesítik a 10% engedményt készülék vásárlás esetén?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Nyaralás topik
- Kuponkunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen alaplapot vegyek?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Lexus, Toyota topik
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S24+ 256GB,Újszerű,Kabellel, 12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Honor 200 pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3648, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


,de a hiba nem oldódott meg. Home gomb megnyomása után 15-20mp is eltelt mire megjött a kép. Plusszban a kijelzőt rosszul rakták be,átlósan nézve két sarok bent-kettő kint a keretből.

Ráadásul kerek perec azt mondta a kis drága,hogy idézem: "Jelenleg Magyarországon nem fog találni a Telenortól magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtó céget."




dptrsk

