- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz
GLOCK34 #83334 üzenetére
Miért nem akarod bevinni az összes számot?
Amúgy lehet előtte le kell választani azonos folyószámláról, vagy hogy hívják, aztán tudod bevinni csak az egyiket, de a szétválasztásakna díja van (talán 5k)
Ha hoztál ki készüléket, akkor 44 napig még a készülékes ár vonatkozik a Mobil L-re... Aztán ha nem írsz alá hűséget, ugyan annyi a listaára a csomagnak, és 44 nap múlva írhatsz alá csak díjcsomagra a díjcsomag kedvezmény miatt... -
szemesi69
addikt
válasz
GLOCK34 #77845 üzenetére
Szia! Ezt a történetet elküldöd ide sehsupport@samsung.com és kéred a készülék cseréjét, mellékeled a gari leveled és számlád másolatát, ha vannak képeid is a telefonról, amiken látszik a hiba, azt is csatold. Ők majd felveszik veled a kapcsolatot, ki fogják vizsgálni az ügyet, befogják kérni a telefont a szerződött szerviz partnerhez /telemax/, ha első körben le akarnak rázni, ne hagy magad, újra kell írni nekik és kérni a cserét, mondjuk nekem 6 szerviz volt, mire a a telemax hajlandó volt elismerni, hogy a készülék hibás, ezt követően a samsung megkeresett, hogy csere utalványt ajánlanak, Ha eddig eljutsz, akkor már csak annyi a dolgod, hogy a csere utalvánnyal, besétálsz a vásárlás helyére, és az akkori áron, ha már nincs náluk ilyen készülék kaphatsz másikat, vagy akár az árát is visszakérheted.
Nekem 2015 áprilisban volt ilyen ügyem, szóval nyugodtan indulj neki, de első körben a samsungal vedd fel a kapcsolatot írásban a fenti email címen. -
MittuDomain_
őstag
válasz
GLOCK34 #77845 üzenetére
Nem 100% az infóm, de úgy tudom, 3 "sikertelen" javítás után jogosult vagy igényelni teljes új ugyanilyen, vagy azonos kategóriás készüléket, ahol a vásárláskori ár számít. (Kollégámnak 3 ilyen alkalom után küldtek újat - mást - miután megigényelte. Céges előfizu volt.) Nem számít, T, Voda, Speedshop... volt-e a vásárlás helye.
Azaz ha a Note4 anno 200e volt, de már csak 120, akkor is 200ig válogathatsz.Szerintem nem kell effektíve fogyvéd-hez panasszal menni, csak csörögj rájuk és kérdezd meg telefonon, így van-e?
-
válasz
GLOCK34 #64225 üzenetére
az újraaktiválás miatt a teljes keret adott, hiába volt már abból adott intervellumban elhasználva bármennyi, mostanság meg van olyan anomália, hogy többet mutat/dupláz a rendszer a csomagban lévő adatkeret kapcsán.
lugosi; nem, ott nincs ilyen, először elfogy a turbo, utána pedig ketyeg a megújuló adatkeret.
-
válasz
GLOCK34 #64219 üzenetére
igen, a honlapon a kapcsolódó leírásban és az ászf-ben is olvasható, hogy olyankor a díjcsomagban foglalt adatkeret újraaktiválására van szükség.
visszakapcsolja neked a telefonos ügyfélszolgálat, vagy magad is megteheted az önkiszolgáló ügyfélszolgálat segítségével, utóbbihoz leírás a téma összefoglalójában. -
djculture
félisten
-
joelke HU
őstag
válasz
GLOCK34 #52995 üzenetére
Az hagyján, hogy külsőre más, de az áraik is egészen elképesztőek lettek. A kamatmentes részletfizetésük immáron kamatos, nem is kicsit.
Példa:
iPhone 5s 16GB Next S díjcsomaggal
Egy összegben: 111 760 Ft
"Kamatmentes" 24 havi törlesztővel: 0 Ft kezdő + 24x8446 Ft, azaz a végére 202 692 Ft
Nesze neked karácsonyi akcióPedig épp ma akartam besétálni a T-be, mert hosszas vívódás után rászántam magam az előfizum meghosszabbítására és egy szifon beszerzésére, na de így biztos nem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
GLOCK34 #37958 üzenetére
Sajnos Andrea nevű ügyintéző a telekom chaten akkor ezt rosszul tudta, mert fizikálisan több példányban is megtaláltam már az üzletünkben fehér, illetve a sötétebb variánsában is (hivatalos T-Pont és nem T-partner (nekik alapban más a raktár készületük tartozékokat illetően, mivel más forrásból dolgoznak ált)).
LG területi képviselőjétől meg már akkor tudtam róla, hogy lesz, amikor még több hónappal a tényleges megjelenése előtt beszélgettünk erről
Sajnos elég sok tartozékról elmondható: A weboldalon még nem hogy fotó, de a létezésünknek sincs se híre se hamva: de üzletekben megtalálható.
Hasra ütéses alapon pl. ami a múltkor szemet szúrt: a gyári 10.1-es Note tok pl.
A két szélső színben találkoztam velük:
-
Soulfly842
addikt
válasz
GLOCK34 #37933 üzenetére
Én még T-Pontban nem láttam fóliát (hozzánk még nem jött), de a gyári LG G2 ablakos, flipes tok 8 E körül van
(#37869) vgyuri
A megoldás volt "feszülős, testhezálló", vagy a hölgy?
(#37935) zoli62
két konkrét egyházi flottában kaptak most ilyen tájékoztatás azt hiszem...
Automatikus a jóváírás.
(#37936) stickermajom
Az egy dolog, hogy titkos a szám, battyogj be szépen és kérj egy marketing tiltást is.
(#37951) bul07
Milyen díjcsomagban vagy?
(#37954) cris78
Persze, minden továbbiak nélkül, csak a hűségidőre figyelj és ha van, akkor arra hogy milyen díjcsomagra írtál hűségidőt. Ha tarifakategórián belül maradsz, akkor minden továbbiak nélkül lehetséges a váltás.
-
Blackmirror
őstag
válasz
GLOCK34 #36149 üzenetére
Én pl. tartozékot vittem vissza hozzájuk 2.munkanapon átvételtől számítva.
Oda kellett mennem a szervizes pulthoz és ott intézte is a dolgot a srác,pénzvisszafizetés és csere között választhattam,cseréltettem pikk-pakk el lett intézve.
Gondolom egy nagyobb értékű dolognál-mobiltelefon jobban átvizsgálják a hiba okát stb. -
Vangelis
félisten
válasz
GLOCK34 #35380 üzenetére
KI kell használni az ilyen hülye árazásokat.
1000ft pluszért simán megéri a -1Év hűség!
De ha már megkaptad minden képen jelezd, hogy neked a webshop 1725ft-ot írt! Az egy év alatt 1200Ft így pont visszajön ami elment.
Azt már nem is írom, hogy a karácsonyi akció még mindig ott van a FUN alatt. Még lassan csak egy év telt el.
De majd szólok nekik. De mivel ott van majd azt is kérd tőlük!
-
válasz
GLOCK34 #25859 üzenetére
Engem a szolgáltatás minősége zavar miközben apró drágulások vannak ... kb 10 éve dominósként 20 forint körül beszéltem, most meg előfizetőnként 37 forintért ... Így valszeg átmegyek a vodafone-hoz 12 év után mert a céges flotta ott van. Bár a szolgáltatás minősége ott is hasonló
-
-
Soulfly842
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, CW90
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest