- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz
q13579 #214709 üzenetére
A 122/125 lovast veheted bátran, csak készülj vezérléscserére, ami zsebbenyúlós.
Bele kell rakni a legújabb cikkszámú gyári vezérléskészletet, mivel átdolgozták a kezdeti problémás vezérműláncot, ráadásul kapott +2 szemet a láncszemet, a lánckerekek + fogakat.
Vagy 2012 utáni autót kell venni, mivel ezek gyárilag az előbb említett vezérléssel építették be; de a pontos hónapnak utána kell nézni TFSI Hungary csoportban FB-n, vagy alvázszám alapján lekérdeztetni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
q13579 #214706 üzenetére
Outlander hirdetéseket néztél?
1) Szvsz már visszaállt némileg a piac, van értelmes autó ennyiért is. Ampera (de az 4 üléses és karosszéria javítás drágább), V60 D6/D5Twin Engine (csomi alja magas), esetleg C-Max Energi PHEV (ennek meg a váltója tud drága balhét csinálni - bár mintha lenne javított verzió x évjárattól). Full villany meg a "trió" (i-MiEV/C-Zero/iOn), klíma kompresszor tud drágahiba lenni, szvsz ha megfelelő szervizben cserélgetve van a töltet (olajjal) néha-néha, jobban bírnák. 500e (USA modell) is jó.
2) 5 ajtós is becsúszott, nem a konkrét autók miatt, csak konfiguráció pédaként linkelek:
A3 1.6 MPI tiptronic
A3 1.6 MPI elvileg DSG (nem vagyok képben teljesen, mikor mit legóztak)
A3 1.2 TFSI DSG 1.2-ben azért kevesebb a hibalehetőség, bár a váltó ott lóg a levegőben.
CT200h?BMW 1er (ha találsz fenntartásban tetsző motorral)?
-
vzsryl
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #196888 üzenetére
Mindenképpen érdemes megpróbálni náluk egy határozottabb fellépéssel együtt. Lehet elzavarják, de semmi veszteni valód nincs. Ha Start/stopos akkor agm kell majd bele és fel kell tanítani. Varta az ajánlott, mert azok gyári száma beírható és ismeri a kocsi elektronikája is.
-
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #194199 üzenetére
Bátran ajánlom neked akkor az általad is nézett GTE-t. Az már ízlés kérdése, hogy Passat vagy Golf tetszik.
Én pont ugyanezek miatt cseréltem a szintén hibrid Aurisomat egy GTE-re. Nagyon nem bántam meg. Olyan jó, hogy még 160-nál is megindul és nem az van, hogy ki kell kullogni a külső sávba. A villannyal nagyon komoly nyomatéka van a rendszernek. Ettől már csak a Volvo V60 D6 jobb, de az meg villanyban nem olyan erős. Ha esetleg mégis kiakarnál probálni egy másik hibridet ami sajnos nem olcsó akkor egy GTE kell neked, főleg, hogy mondtad ezeket szereted kívül belül. A Passat nagy autós kényelmes a Golf pedig kicsi és potensebb, sportosabb. Nem véletlen kapta a utóbbi a GTI üléseket. Ha esetleg érdekel a továbbiakban is ez akkor belemehetünk a részletekbe. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
q13579 #194190 üzenetére
Opel Ampera... Most miért, az Opel az nem német? Na, szóval ilyen felhasználásra tökéletes
Van több független szerviz, nincs kötve a kezed amúgy szvsz
Német vonalon amúgy szerintem pont ez a kategória, ahol már turbó és dupla kuplung nélkül sajnos nehéz megúszni. Illetve előfordul 1-2 hagyományos váltó, csak ott vagy nagy ccm miatt száll el a fogyasztás, vagy a motor szívás mellé így hirtelen belegondolva -
molnarpeter
nagyúr
válasz
q13579 #193468 üzenetére
Azt, hogy előleg legyen
foglaló elszáll, előleg megmarad (adásvétel meghiúsulása esetén). Mondjuk ha benéz az eladó egy eurofleet/carnext/hasonló helyre, akkor hamar le lehet tudni, és úgy lesz hová panaszkodnia hiba esetén, mármint sürgősen autót venni úgy kisebb kockázat.
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #193070 üzenetére
Az elmúlt két évben nulla volt az értékcsökkenés.
2017 augusztusában az elsők között vettem Holland Aurist az országban. Akkor volt a 2015-ös 166-ot futott autó 4,6 millió. Ahhoz képest semmit nem mentek lefele az árak. A HSD nagyon tartja az árát a mai napig. Ha nem ragaszkodsz a Cooper Carhoz, akkor turni kell a HAHU-t és néha felkerül pár gyöngyszem, ami ugyan nem Executive de LED fényszorós. És még az is lehet kevesebb km van benne. 2 év múlva egy 100e km körül futott hibrid Aurist még vígan elfognak vinni és gyanítom nem nagyon lesz árcsökkenése. Jelenleg a piacon nincs nagyon alternatíva helyette csak a Corolla, de az meg lényegesen drágább akárcsak a Mondeo.
Vegyél inkább egy Golf GTE-t. Tudok egy jó példányt ami eladó -
Senhi
aktív tag
válasz
q13579 #193074 üzenetére
Én is ebben a dilemmában voltam februárban. Beszéltem is cooper carosokkal, hogy nekem valami újabb kéne kevesebb kilóméterrel és bár tudtak volna hozni (konkrétan egy akkor 4 eveset, 5.2-ért, 60ezer km-mel), de végül találtam itthon selection modellt picivel drágábban jóval újabbat, gyakorlatilag még bejáratós 30 ezer km-mel és 5 év garanciával (amiből 3 volt akkor még hátra és szükség is volt rá azóta...). Ez 5.5 misi volt.
Szerintem írjál rájuk, hogy keressenek neked újabbat. Vagy hahu és kis (sok) szerencse, ki lehet fogni.
Nekem túl kicsi volt az ár differencia egyszerűen a 150 és a 30 ezret futott közt, inkább utóbbi mellett döntöttem. Persze azóta sok minden változott, de ahogy nézem az auris nem lett olcsóbb. -
válasz
q13579 #193070 üzenetére
ez nehéz dió lesz. tudtommal a srácok főleg hollandiából hozzák ezeket a gépeket, arrafele jellemzően ekkor cserélik le. magyarországon pedig nagyon kevés executive-ot adtak el, mivel drága volt. ha megnézed, az executive-ként hirdetett autók kb 5-10%-ka lehet valóban executive felszereltségű. én kb. április óta nézegetem ezeket, de nem jött szembe a tuti vétel, így le is tettem erről a típusról.
-
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #192571 üzenetére
Az Auris a megbízhatóság miatt lenne csak előrelépés. Az FL azért nincs sokkal lejjebb mint egy sima A4. Tehát abban járnál jobban, hogy olcsó fenntartani és egy atombiztos konstrukció. Egy bármilyen PHEV jobban fogja kérni a pénzt, a V60 D6 és a GTE is azért drágább fentartású. Még a Cmax ami prius technika és olcsó fenntartani.
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #192568 üzenetére
Nem pluginból nagyon tudom ajánlani az Auris Hybridet. Nagyon megbízható az egész kocsi és egy bombabiztos automata váltója van. Van belőle kombi jó nagy csomagtérrel. Én ezt venném a helyedben. (ahogy egyébként tettem is, mondjuk utána váltottam GTE Golfra
)
Outlandert nagyon utálnád egy Audi után, a felsoroltjaid közül a Golf képviseli a legjobb minőséget.
Amúgy még bele mehet a kosárba a C-Max és a V60 D6.
De arra számíts, hogy 5-ért nem lesz sehol se keveset futott példány, max sima Aurisból van 100k km körül.A sima Golfot nem ajánlom, mert a száraz hétsebességes DSG van benne. Nem a legmegbízhatóbb fajta. Csak akkor érdemes venni ha kevés kilométeres.
-
válasz
q13579 #188217 üzenetére
Octavia nem rossz választás, egész vállalható anyaghasználattal, nagy térrel. Audiban szvsz A6 és fölött igazán prémium a beltér, a kicsi audik még nem akkora durranások. És peterkeTnek igaza van, dízelnél millió és egy dolog lehet, ami ennyibe fáj javítani, az állapot a fontosabb.
-
parandroid
félisten
válasz
q13579 #188217 üzenetére
500k ezen a szinten nem nagy különbség, ha az audiban több az extra, amik neked fontosabbak (ülésfűtés, vagy 4 automata elektromos ablak, vagy gyári navi, tolatókamera, parkhilfe, esetleg ezekből több is), vagy ha annyival jobban tetszik a beltere, ülések kényelmesebbek, akkor azt kell venni. Gyakorlatilag ha kell rá venned egy garnitúra gumit (neadjisten fenivel), vagy beesik valami nagyobb javítás, máris kifizettél 500k-t amúgy is, szóval inkább az állapot legyen a döntő. Azt akarom ebből kihozni, hogy ennyi különbség simán lehet két octavia között is.
p
-
válasz
q13579 #180027 üzenetére
nem rábeszélni akaralak félre ne értsd
de ha tényleg ennyi a festékérték az egész elemen, nem gitt a fele, akkor ez azt jelenti hogy elemet cseréltek gyári újra (a magas összeg is alátámasztaná ezt)
na most függően attól, hogy miylen javítás kellett (vagy nem kellett) még, ez szerintem simán oylan mintha nem történt volna semmi...
persze ha mondjuk kellett javítani esetleg az oszlopokat, vagy futóművet, az másha nagyon jó az autó (árban, felszereltségben), akkor én alapos átvizsgálással megpróbálnám ezt kideríteni, ha csak kicsit jó, vagy átlagos, akkor hagynám a fenébe
-
válasz
q13579 #180019 üzenetére
nem írják a fizetős reportban?
vagy ez még csak az ingyenes?
mindenképpen tisztázni kellene vásárlás előtt
egyébként vannak ügyes fényezők, ahol nehéz biztosra megmondani, hogy utólag fényezett-e az elem vagy gyárilag, habár amennyire én tudom a pótelemeken mindenképp vastagabb elsz valamivel a fényezés az alapozó miatt -
Dare2Live
félisten
válasz
q13579 #179734 üzenetére
Az első gen TSIkkel volt probléma probléma bőven. Azokat én tényleg kerülném. Utána lehet meni pl 1.8 EA888 aszem 2012ig problémás, 1.0 nem jut eszembe meddig a nem láncos már jó....
Viszont az újakról én nem hallottam rosszakat flottában tudok többről amik már 300.000km felett vannak és semmi bajuk. Tény nem városi tötyörgősök.Az az előnyük meg megvan, hogy ha nem nyomod nem fogyaszt, ha nyomod akkor eszik de megy is.
-
.:Koska:.
csendes tag
válasz
q13579 #179721 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Nagyjából 90%-ban mindig el tudtam/tudom hozni itthonról az autót, maradék 10% volt amikor már egyeztetni kellett ki viszi el az autót.
Így főleg az első teljesen saját autó feelingről szólna a vásárlási szándékom, + nyáron azért a klíma hiányát nagyon érzem.
Keret az nem teljesen fix, ez a 1,5M a 3-4 havi fizetési határon bent van. Ha ennél sokkal többet költenék rá akkor úgy érezném, hogy kihasználatlanul áll az autóban a pénz, + túlzottan félteném.2-es Octaviából nem nagyon találtam még áron belül.
V-ös golfokat nem néztem eddig, köszi a javaslatot. B5.5 passat van szembeszomszédnak, az is szimpatikus kinézetre.
Ez a kocka kombi kinézet ami nagyon tetszik.Még a volvo v70 tetszene, de abból nagyon kevés van itthon, meg kereten is túllógna)(#179725) 8th:
Köszi a megerősítést. Külső képek alapján tetszik. Belsejéről rakhatott volna fel többet mondó képeket. A hírdetés szövege nem volt bizalomgerjesztő, hogy egy hívást megérjen.
Ha annyira megbízható és leinformálható akkor felrakhatta volna az alvázszámot meg a szervízkönyves fotókat.
Egy hónapja raktam parkolóba, azóta az ár annyira fix, hogy levitte 75k-val. Eredetileg 850k-en nyitott.Tudtok megbízható céget javasolni behozatalra? Becsületesnepper? Nézegetve mobile.de-t jóval nagyobb kínálat lenne fabia, octavia, golf vonalon.
Ha egy hivatásos intézi egy [ilyesmi octavia kombi] mekkora nagyságrendben állna meg? -
tibbike01
őstag
válasz
q13579 #179687 üzenetére
Köszi!
Alapvetően én is lemondtam (pedig nagyon szerettem volna) az A4-ről hasonló dolgok miatt, mint amiket írtál. Nem sürgős az autóvásárlásom. Most egy 2004es 1.6 Seat Leont hajtok, amivel az égvilágon semmi probléma nincs. Ilyenkor mindig úgy gondolkodok, hogy várok még egy évet, addig is legalább nem a leendő autómba teszem a kmreket, illetve bízom benne, hogy 2020-ban valamelyest tovább csökkennek az árak.
Jó lenne kifogni egy jól felszerelt 1.4 t Astra K vagy egy 1.5 ecoboost Focust. De a 150lovas benzines Vovlo S60 (ami fehérhollo a használtpiacon) lenne a legnagyobb vágyam. Az biztos, hogy 3,5 milliótól többet nem adok autóért.
Szerk: talán még egy 1.6os Aurisba is átülnék.
-
freeknight
őstag
válasz
q13579 #179525 üzenetére
Igen, jól látod, 4-5 millió az pont az a magic number, amikor sok embernek nem kérdés, hogy egy zsírúj SX4-be ül be, vagy egy minimum 50ezret futott Golfba.
A dízel meg tényleg nem pörög mostanában annyira, ezt nepper ismerős is megerősítette. Szerinte még az örök klasszikus 1 milliós árkategóriában is lassabban pörögnek az 1.9 tádék (bár ott elsősorban már azért, mert a kasztni kezd elrohadni körülöttük).
Egyébként ennek a magyar piacon szerinte nem a dízelpánik az oka, hanem csak az, hogy a megbízható, egyszerűen fenntartható dízelek már elöregedtek, ha az ember nem akar rozsdaboglyát, akkor már egyre többször fut bele dpf-be pl.A magyar ember nem szereti az olyan kocsikat, amikben olyan kopó-fogyó alkatrészek vannak, amik negyed- vagy félmilliós számlával örvendeztetik meg a tulajt. A modernebb dízelekben meg ugye ott a kéttömegű, dpf, magasnyomású alkatrészek stb. Sokan tartanak ezektől.
Arról már nem is beszéltünk, hogy a modernebb turbós benzinesek is képesek 6 liter körül fogyasztani, szóval már a dízel takarékossági előnye is kezd egyre jobban eltűnni, sőt, lásd a hibrideket, pl az új Camry 5 literes auto-bild vegyes tesztfogyasztása, ami egész egyszerűen parádés, és teljesen feleslegessé teszi a dízelmotorokat személyautóban.
-
Doki16
addikt
válasz
q13579 #179525 üzenetére
Auris hybridről tudok egészen konkrétan beszélni. Használtautóról ne is válogass. Elég sok a kókler. Szinte az összes példány csoporton belül kell el és nagyon viszik őket. Érdemes benézni az Auris Clubba mert ott mindig van egy két jó példány. Bár 5 millióért nem fogsz kis futott példányt kapni. 180k km-es kocsim ment el ennyiért.
3 hét alatt egy telefon se?
Az Audi dízelt 13 hónapig árultuk, mire egy ember végre hívott
Tehát nem keseredj el. A Kia-nak meg valószínűleg úgyis nagyobb lesz a keletje.
Amúgy visszatérve az Auris Hybridet nagyon tudom ajánlani, egy baromira megbízható és nagyon olcsón fenntartható kocsi. Kis városi utakra legjobb a HSD.
-
Dare2Live
félisten
válasz
q13579 #179063 üzenetére
95gram felett 95eur/gram lesz az adó flotta szinten.
Átlagember a fogyit érti konvertálva bármi ami többet fogyaszt mint 4.5l/100km arra flotta szinten megy az adó.
Jelenleg ilyet egy toyota prius, Skoda/VW fabia/polo 1.2 TDI Blue/greenline, fogyira kihegyezett 1.0 benzin.... tud.
Eközben egy jelenlegi SUV simán 180gram/km felett van. 85*95eur = 8075eur = +2.6misi. adó.
Flotta szinten átlagolnak ezért fontos sok gyártónak az elektromos.Abban meg kételkedjen senki, hogy nem autógyártók hanem mi fogunk kifizetni....
Autógyártok jövőre mindenhova behozzák a kis ccmes hengerlekapcsolásos motorokat, ilyen, olyan hibrideket, menni fog 1000el a tömegcsökkentés.... és kanyarodik mindenki az elektromos irányba.
A jelenlegi áremelkedés oka meg a forint árfolyama. Importőr euroban fizet. Nem mindegy, hogy 5hónapja 316ft volt az euro most meg 330.
-
válasz
q13579 #178878 üzenetére
Én az értéktartásnál azért sokkal komolyabb tényezőnek tartom a jelenlegi időjárást. Pár éve még ritka volt , de utóbb már majdnem hétköznapi hogy jön egy-egy nagy zuhé - amit a városi vízhálózat nem tud elvezetni. Vagy ha akármi is van vízátfolyás, zombi invázió vagy 3/3-s választási győzelem (mondjuk az utolsó kettő nagyon hasonlít
) akkor is jól jöhet a 4x4.
-
-
-
Doki16
addikt
-
válasz
q13579 #178772 üzenetére
Ha külföldön vásárolsz, pl: Hollandiából, akkor rendesen rá tudsz parázni, ha meglátod, hogy egy autónak hány tulaja volt. A különbség az, hogy egy flottás autó általában még átmegy 2-3 dealeren, mire tényleges használóhoz jut, mivel ott nagyon kevés autót adnak el közvetítő nélkül. Ilyeneket jó tudni, mielőtt tévesen ítélsz meg egy autót.
-
-
pit stop
addikt
válasz
q13579 #178619 üzenetére
Focus sokkal több cégnél céges autó, én legalábbis az összes ismerős cégnél tudok akinek nagyobb flottája van. Skoda kicsit régebben volt csúcson - abból korábban több céges volt szvsz., manapság Ford menő cégeknél úgy mint régebben Skoda. Csak hogy írtad, hogy meg akarod egyből látni a parkolóban - én Focust ejteném ki egyből.
Leon kevésbé steril, mint a Golf, bár dsg fura kicsit benne (nem tudom Golfba jobb-e). De nagyon szerethetőt össze lehet rakni belőle, én is most azt vezetek, egy próbakört megérhet.
-
cisco007
csendes tag
válasz
q13579 #178619 üzenetére
Valóban a Kia Ceed nagyon tetszetős, de sajnos a cégnél nem elérhető, csak az említett gyártók. A Kia belső nagyon tetszik. Beltér nagyon fontos számomra, mégiscsak azt látom az idő nagy százalékában
Emiatt valszeg kiesik a Toyota, azzal az ocsmány tablettel. Persze élőben megnézem majd mindenképpen.
VW Golf a magas ár miatt esik ki úgy gondolom, alig tudok bele konfigurálni valamit és már 8.750.000nél járunk, ami ugye -20% = 7M
Scalat látnom kell élőben, hogy tudjak bármit mondani.
Ford most úgy érzem elég esélyes. De még az Octaviáról sem mondtam le, legjobban azzal jönnék ki árban (konfigurátorban egyik tétel az hogy minusz 900.000? Hát persze hogy beikszelem
), sokkal több mindent bele tudnék pakolni, kérdés, hogy hány hónap múlva jönne meg
-
Wmwinters01
tag
válasz
q13579 #176158 üzenetére
Egyet értek... jártam én is így... Mazda3 2007 1.6 meg ufóCivic 1.8... telefon, időpont egyeztet... mazdánál kereskedő honda magánszemély... át akartam nézetni, de nem alkudni -honda amúgy is áron alul volt- hanem h tudjam, hogy mit veszek és ne utána derüljön ki h valamit elhallgattak és a roller másik felére kerültem...
Mazda
Megnéztem, próbakör, tetszett, nem volt különösebb probléma.. mazdánál alá akartam nézni mert fekve nem látni mindent, mint aknából... kereskedővel időpont egyeztetve -pénteken délelőtt néztem, szombat reggel hívtam h szerdára találtam helyet ahol átnézik, szakszervíz- ... hétfőn hívom, hogy mikorra menjek, meg kivel megyek (kérte a srác ha ő nem hív, hívjam h beszéljük meg) ... ahogy elmondom h kivagyok mit akarok, hatásszünet ... "Ja hát most mondta a főnök h lefoglalózták" .. kössz h szóltál...Honda ugyan ez, de ott direkt megmondtam az embernek, hogy legyen szíves mondja meg ha keddig nem tud várni (szintén hétvége .. szombaton reggel néztük meg az autót, próbakör, kuplung volt fura, szerintem cserés lesz párezer múlva), mert az időmet ne rabolja ő is mint a kereskedő a másiknál... "persze, egyértelmű, keddig tartja nekem, meg amúgy se lesznek otthon a hétvégén.. vasárnap arra sétáltunk párommal, rá 10percre kapom az SMS-t, bocs jött egy pár és foglalózták.... de Ő legalább dobott egy SMS-t...
-
rbalint88
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
q13579 #174952 üzenetére
Golf és Octavia esetében az árlistákon van olyan opció, hogy xxx ezer Ft használt beszámítás, de közben nem kell hozzá semmilyen autót ott hagyni. Őstermelői kedvezmény is van, amit érdemes megnézni, de a pontos kedvezményt mindig csak a kereskedésekben tudják megmondani személyesen, az adott felszereltségű, konkrét modellre.
-
Declare
őstag
válasz
q13579 #171242 üzenetére
Szerintem sem kell ettöl nagyon megijedni. Mennyi km van most az autoban? Ha sokkal több es azota semmi baja, akkor en nem felnek tulzottan. Ezeket az autokat nagyüzemben toljak ki a futoszallagok...siman benne van, hogy valami hibas....ha azt idöben kicserelik attol még minden mas lehet tip top.
-
válasz
q13579 #168747 üzenetére
A szalon ajtaját átlépve közel 30% a veszteség. Nem számít a km, lehet árulgatni de statisztikai hibahatáron belül lesz a komoly vevők száma. Amint a km meglódul már csak a csoda fog megmenteni a nagyobb értékvesztéstől.
Akinek egy autó értékvesztése fáj, az vegyen cégre és számolja el , vagy béreljen autót - nem neki való a saját tulajdon. És ezt kérlek értsd jól! -
-
F-ECT$
titán
válasz
q13579 #168134 üzenetére
Dettó. Mi benzines Versot kerestünk 4-5 év körül, 100e km-rel, és aztán csodálkoztunk, hogy az újkori 6-6.5M-hoz képest nem hogy 3-3.5M körül nem találunk, de 4M-ért is csak 1-1 külföldről behozottat.
Aztán megnőtt egy picit a gyerek, már nem kell vinni babakocsit meg etetőszéket, elférünk a Corollában, így marad az egyelőre...
-
HKorn
veterán
válasz
q13579 #168134 üzenetére
Pontosan így voltam én is fél éve, végignéztem minden szóba jöhető autót. 4 év körül kerestem újszerűt 60-80K Km-el, aztán fél év keresgélés után meguntam és vettem egy Vitarát újonnan, mert kb csak fél millával került többe, mint a 100 ezret futott, bizonytalan előéletű Golf és társaik.
-
válasz
q13579 #168076 üzenetére
"1) Hibátlan és újszerű állapotban lévő autóra mentem, erre kaptam egy olyan autót, ami olyan szinten volt hátulról megtörve, hogy 2 lökhárítót, csomagtérajtót, tolatóradarokat stb. cserélni kellett, illetve pótolni, a hátsó tartó idom jó részét, mindezt számomra teljesen ellenőrizhetetlen módon, csak annyit mutatott meg a csomagtérből, hogy milyen elem lett egy az egyben kivágva, majd más darab beleheggesztve.."
ha egy autónak hátulról nekimennek, akkor cserélni szokták a lökhárítót természetesen szenzorokkal együtt, a csomagtartót meg hozzá szokták fényezni, hogy egységes szine legyen
ha elüt a szín, akkor nem sikerült annyira jól a javítás, de ezt nem írtad az előző posztban
azt hogy kivágtak darabot, azt nem tudom értelmezni, nem is lenne értelme így javítani egy csomagtérajtót -
grizlisandor
veterán
válasz
q13579 #168067 üzenetére
Jóautók szerintem egy elég jó reklámfogás. Nem elriasztani és elkeseríteni se akarlak, csak figyelemre inteni.
(#168069) Pumma:
A hely ahol ezt tapasztaltam, Welt partnernek van jelölve, és kereshető az összes használtautón hirdetett autójuk Weltautós programmal.(#168071) MunezXBK:
Nem általánosítani akarok, egy rossz tapasztalat alapján, meg hát ugye ez Magyarkizisztánban történt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest