- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Norbi14 #139121 üzenetére
vagy megkockáztatod, hogy hazajössz érvényes műszaki nélkül lábon, ha haza tud jönni az autó vagy leadod bontóba. utóbbit javasolnám, kint nem éri meg megjavíttatni, tréler százezres nagyságrend kintről. kinti rendszámhoz kellene kinti műszaki, amin így nem fog átmenni, plusz a biztosítás megintcsak nem lenne olcsó.
-
Integrale
veterán
válasz
Norbi14 #132385 üzenetére
A fogyasztás rövid távokon lazán 15 liter körül alakulhat, főleg sok városozással.
De én is a V6-ot venném, viszont alaposan át kell nézni motorikusan, mert hajtják őket, a legtöbb pedig az alapvető szervizelés sem kapja meg/kapja meg időben.
Futómű pedig kényes pontja, nem szar, csak nem bírja ezeket a kiváló utakat, viszont ha egyszer rendbe rakod (ami 100-200e közötti összeg, alkatrész minőségétől függően), akkor azért beledarálhatsz pár km-t a következő beavatkozásig, főleg ha tényleg keveset mész. -
Elektrosokk
veterán
-
footy
addikt
válasz
Norbi14 #106919 üzenetére
5.000 euro korul talalni a mobile-en 328-330i-t meg akar M-Paketest is. Viszont ezeket meg haza kell hozni es ilyen autoknal mindig kerdes hogy mennyire voltak torve. (Nyiregyhazan tudtam egy E36 M3-at ami 4x volt kiflibe hajlitva
)
A megbizhatosagrol nem tudok erdemben nyilatkozni de amennyire tudom ezeket sem kerulik el az elektronikai hibak, aztan ott van meg a kenyes futomu, amit nem a magyar utak ihlettek es ehhez jon meg az hogy egy 14-16 eves autokrol beszelunk.
En en 7-8ezer euroval mernek belevagni ebbe a dologba, ugy hogy 5-6-ert autot venni, a tobbi meg maradjon tartaleknak. -
Kornel
veterán
válasz
Norbi14 #99918 üzenetére
használtan gumit venni nagy rizikó.
én visszakérném a gumi és a posta árát is, és vennék újat.
ha más nem, akkor barum, arra mégiscsak van garancia.
új conti gumival jártam úgy, hogy az egyik gyári hibás volt, félrehúzott miatta az autó, de még azt is bizonygatni kellett, hogy kicseréljék, nem is értem ezt a használt gumi bizniszt, hogy miért megy ennyire, ahogy esetedben is látszik, sokszor az olcsóbb a drágább. -
válasz
Norbi14 #96810 üzenetére
sacperkábé ~150k, de a pontos összegért katt ide
egyébként meg cikk róla
[link]
"Ez utóbbi az, ami a legfájóbb pont a Golf Edition-tulajok számára. A mérhetetlen lomhaság. Szenteljünk néhány bekezdést a motornak, nem mintha megérdemelné. 1390 cm3-es, soros, négyhengeres, hengerenként négy szelepes, 75 lóerőt és 128 Nm-t szolgáltató fenevad. A számok első hallásra elégnek tűnnek az alsó középkategóriás kocsi nem túl dinamikus, de a forgalommal lépést tartó mozgatásához.
Még sincs így, s ennek három oka van. Az elsőt nem tudom magyarázni. Talán a környezetvédelmi előírásoknak való megfelelésre törekvés, talán a spórolós beállítások okozzák, hogy a fordulatszám még üresben túráztatva is kínkeservesen, csigalassan ér el a vörös csíkokig a műszerfalon. Ezt a Golf Edition egyébként már előre sejteti: nehezen indul, négy főtengelyfordulat kell a beröffenéshez (ugrásra kész autószerelő olvasóink kedvéért: akku, indítómotor, gyújtás, minden: OK!). Semmi harapás, robbanékonyság, pörgés, mintha a hetvenöt lóból vagy húsz ellenkező irányba lenne befogva..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Norbi14 #77177 üzenetére
Most így utánagondolva... nem is csoda!
A skála két vége között kb fél liter /100km-es fogyi különbség van (hivatalosan 0,65 liter). Most a példámnál maradva az általunk/általam vizsgált Turanza (C) és Potenza (F) közötti fogyi különbség azt jelenti - ha A és G között 0,65 liter a diffi (A-tól G-ig 7 betű van (nem magyar abc szerint, dz/dzs kiesik
)): Tételezzük fel, hogy lineáris a csökkenés/növekedés.
0,65 / 7 = 0,09 liter / 100 km difi van betűnként. C és F között 3 betű a különbség tehát 0,09 x 3 = 0,27 liter / 100 km a fogyi difi. Ezt nem csoda, hogy nem vesszük észre, hisz' nem egész 3 dl...
Fékútnál is játszuk el ugyanezt.
18m a difi (80-ról vizes úton lassítva) fékútban. Turanza (B) Potenza (C): 18 / 7 = 2,5 méter / betű (itt egy betű a difi tehát 2,5m a fékút különbség az adott körülmények között).
De ezeken az értékeken kívül számos más egyéb nem jelzett különbség van köztük (oldalfal merevsége, tapadás szárazúton, stb) azért azt is vegyük figyelembe...
mod:
A számításhoz:
Potenza: RE002
Turanza: T001
-
!Overdose!
őstag
válasz
Norbi14 #54947 üzenetére
Szigorúan a kettő közül a Hankook-ot választanám, de esőben nem remekelt a teszteken.
Startgumin 13k a Fulda EcoControl HP az is jó választás lehet vagy 15k a Bridgestone Potenza Adrenalin RE002. Ez utóbbi gyorsabban kopik, cserébe keményen tapad. Dunlop Sport BluResponse most nincs náluk, de ha találsz jó áron, akkor most az a favorit a legtöbb teszt szerint.
-
Kornel
veterán
válasz
Norbi14 #40675 üzenetére
nem tudom nálad mi számít megbízhatónak, de 600k-ért ne várj csodát. szerintem.
amúgy a felváltás témához egy kis apropó, én 1500-1800 körül már 50-60 körül 5-ben mentem eddig, de szerintem ellustul a kocsi tőle, el fog kormolódni még a szívóbenzin is, úgyhogy most 4-be nyomom a városban, kivéve ha tudom, hogy hosszú távon tudom tartani a ~70-et.
-
-
-
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10071 üzenetére
igen azt tudtam,hogy feszesebb a futómű...
de hogy ültetve is van azt nem tudtam.
klíma így is úgy is kellde ha ilyen cigánykodások mennek,mint amit néztem a 499-es puntónál,hogy a zenét is kiszerelték csontra... ne haragudj... milyen világ ez ....
lehet marad a clio és begázosítom ha sokat enne
-
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10067 üzenetére
ez felejtős mert 699, plusz 2001-es és még a forgalomból is kivan vonva.
ő meg nem lenne rossz,csak nem klímás
őtet néztem még
klímásat akarok mindenképpen.
az opel nem az,le is sz*pom magam nyáron a városban,na meg mikor csajozás van,szeretném ha nem izzadt p*nci tárulna elém hanem finom szép libabőrős -
mobilefan
aktív tag
válasz
Norbi14 #10060 üzenetére
húú, köszi
hát ültetve van eleve -1 nálam.
itt pesten a legnagyobb hülyeség ültetni egy autót.kormány idegesítene az tuti,ha szét van kopva. -1
anyós ülés nem jó. pff
szervó...
na le is mondok erről
akkor marad ez,igaz nem sporting de fiatalabb és gyáribb állapotúnak néz ki.
-
#10726912
törölt tag
válasz
Norbi14 #9720 üzenetére
+1
Van értelme, a koszos ablakoktól, tükröktől eleve agyvérzést kapok, nem biztos, hogy előnyös a porlepte oldal ablakokon keresztül szemlélődni vezetés közben...másrészt meg nekem olyan, mint a második otthon, a lakást se nagytakarítja az ember hetente, de az alapdolgokat megcsinálja mindenki...
De van aki a bicaját is kifényezi hetente, van aki csak használati tárgyként tekint rá...embere válogatja.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Norbi14 #9713 üzenetére
Van értelme? Mármint, a te lelki nyugalmadtól eltekintve? Persze, nem vagyok híve énse annak, hogy lábtérnél 5centis vastag sár/por, cigicsikk, stb, de én nem látom értelmét, ennyit mosni. Persze szép meg minden. Mikor dzsuvás az idő, akkor nagynyomásúval a küszöböket kimosom meg a kerékjáratot, ha sok a cucc már benne, esetleg az alját is. De az hogy retkes az oldala?
Mod: Persze, mert nem imádom ez az autót, ha lenne egy szép fehér rottyraültetett kettesgófom, akkor tuti hogy fogkefével pucolnám a BBS-eket 2naponta
-
Balupapa
senior tag
válasz
Norbi14 #8553 üzenetére
En imadtam
Skyfol volt nekem fent. Hibatlan. Be alig latni, ki meg szurkoletbe is. 99%os uv vedelem, nyaron nem egtem szet, klimat is eleg volt 1-esen jaratni
Es az a kis csibeszes kinezet is jo voltazon gondolkozom h tetetek fel ujra atlatszot (uv miatt) vagy nagyon halvanyt amii még megfelelo...
-
Balupapa
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz
Norbi14 #7964 üzenetére
Ha üzembentartónak írjátok meg, akkor rá kell írni, hogy visszterhes a jogügylet, vagyis pl fizet neked évi 100Ft-ot hogy megkapja a kocsit, ekkor köt rá kötelezőt, új forgalmi 6 ezres, az fizetendő összeg pedig a kocsi paraméterei szerinti átírási illeték negyede lesz. Ocsmányiroda rögzíti, másik példányt leadod a biztosítónak, kiszámolják, hogy az eddig befizetett díjból mennyi jár vissza, és kérni kell szépen a pénzt tőlük. Lekerül a nevetekről, sem súlyadó, se bünti, se más nem érkezik, a kocsiról a kötelező bónuszfokozatát is át lehet majd rakatni az új kocsira (már ha ugyanazon névre kerül ez mint az.
-
ati012
őstag
válasz
Norbi14 #7966 üzenetére
Kalkulátor
Én egy '94-es 1.4-esre ~55ezret számoltam.Még valami: vevővel előre tisztázzátok le, hogy ha ki kell vonni a forgalomból akkor azt ő fogja fizetni.
-
megema
őstag
válasz
Norbi14 #7523 üzenetére
Bizonyos fokú sötétítés engedélyezett elöl is tudtommal, szóval inkább azt kéne megtudni, hogy ez belefér-e. Mert ha a műszakin simán átment, akkor ki tudja...
Passat-ot vittem műszakiztatni év végén, és a szétment gumiharangra csak megjegyezték, hogy cserélendő, de az ismerőssel - aki ajánlotta őket - a hátsóval megegyező sötétségű fóliát leszedették elölről.
-
m3tr0
őstag
válasz
Norbi14 #7521 üzenetére
Az enyém nagyon sötét volt, ezért én mindenképpen le is akartam szedni, meg mondták is,hogy a műszakin csak ismerős révén megy át így.
Nem tudom amúgy,hogy itt vidéken mennyire baszogatnának érte de mivel engem 3-4 naponta megállítanak a rendőrök nyáron így gondoltam jobb a békesség és biztosra megyek.
Ezek szerint pesten figyelnek rá és mérik is. Itt mondjuk nem tudom elképzelni,hogy megmérik, mert kb. járőrautóra sem telik, meg benzinre, de 2 várossal arrébb lévő rendőrök átjárnak bűnt üldözni.
-
m3tr0
őstag
válasz
Norbi14 #7517 üzenetére
Eléggé, bár az út mellett levetetik veled és utána még 20.000 pénzbírság, valakinek pont mostanában volt ilyen a VW-s topikban olvastam.
Akár a megvétel után is leveheted a fóliát és ha hazaértél, utána meg leszeded a ragasztót.
Én amúgy 140 km-t mentem ugyanígy.VW tocsik #22760
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest