Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tboy93 #180172 üzenetére
Annyit tudok róla, hogy Németországból jött, a szokásos duma,hogy egy öregé volt. Ha jól emlékszem akkor a küszöb vagy az ajtó volt megnyomva és bontóból lett rá véve egy tök új. Ennyi hibája volt úgymond. Akkor volt benne 100ezer km körül.
Azóta nála van és gondos tulaj, az biztos. -
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #179801 üzenetére
Le lehet alvázvédőzni, nagyon sok új autónak gyenge már a festése/alvázvédelme
Ha telik suzukira inkább azt, de amúgy annak is vannak furcsa dolgok az alján 1-2 éves korában.
Egy biztos, hogy a használt 10 évesnél tovább fogja bírni
Amúgy a hondánk 20 éves, kb félidőben karosszériáztatni kellett és most megint kellene.
Sógornőm suzuki vitaraja is megjárta idén a karosszériást -
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #179239 üzenetére
Fordnál pl. 20 ezres periódus van, céges használattal, országot járva szvsz nem egy veszélyes dolog. VAG esetén érdemes lehet körülnézni, hátha van flexibilis intervallumon szervizelt autó, akkor figyelembe veszi az autó a használatot és annak függvényében előbb kér szervizt.
-
válasz
tboy93 #178933 üzenetére
Régi Ford Galaxy-ban megfordítható az első ülés (mind a kettő, nekem ilyen volt), mondjuk menet közbeni biztonságról nem beszélnék...(persze az anyósülésről lehet ebben az esetben nyilatkozni)
@(#178934) ngaba
Egyterűvel hoztuk el a menhelyről kutyillát. A hátsó ülés előtt feküdt (na nem végig, mert kissé mozgékony...), simán elfért... Na jó, azért a régi Galaxy az nem kicsi - cserébe a legvariálhatóbb, ami a piacon létezik, ide értve az Alhambra, Sharan unokatesókat. De ez csak a régiekre vonatkozik, ahol kiszedhető ülések voltak. Az újak nem adják meg ezt a szabadságot.@(#178937) molnarpeter
Ó, hogy ez nem jutott eszembe... pedig szemezgettem vele már párszor... -
-
Viszlát
addikt
válasz
tboy93 #178671 üzenetére
Értem, akkor én vezethettem nagypapásan, vagy amit az előző hsz-ben írtam, hogy nagy dugóban nyilván ez simán benne van, hiszen kisebb autók is megesznek annyit. De azért ez ritka, a normál dugós pesti közlekedésben nem álldogál az ember 1-2 órákat, hacsak nincs valami extra esemény ami miatt torlódás van. Illetve talán érdemes pontosítani, hogy nem napi vagy egy adott út vagy 100km fogyasztására gondoltam, hanem tankátlagra. Nekem egyszer sikerült kicsivel 12 fölött megetetni vele, de akkor nagyon-nagyon siettem.
-
válasz
tboy93 #178549 üzenetére
Az 1.3-as meg megy is rendesen, haver 1.0-asaban ultem, az A merci, amin tanulok, ahhoz kepest elegge mas vilag. Stiftet is nezek majd, ha megyek a jogsival autot nezni, lassan oda jutok.
pug 206, punto 2, clio, twingo, swift, egesz szep lista lesz lassan a 3-400 as kategoriaban
-
-
válasz
tboy93 #178541 üzenetére
Kérdés a pályázás alatt mit ért. Itthon simán lehet járni még egy P2vel is, óra szerint kicsivel 170 felett van a vége. 120-130-as tempóval én teljesen jól megvoltam vele egy Bp-Szeged távon.
matyi012345: 4 km-es távokra a Priusnál jobban fenntartható nem lesz, max elektromosban. P2ben az ASR (vagy TCS) viszont totál agresszív, engem idegesített, hogy télen 1-1 nagyobb gázadásra egyből elveszi a hajtást, hogy ne pörögjön.
NB2: Mondjuk a vétót nem igazán értem. Kisautó létére már van benne DSBS vagy RBS. 4 csillagot kapott az ncapen. Az utasvédelme kiemelkedően jó - mondjuk a 2010 óta gyártott autók passzív biztonsága sokat nem fejlődőtt), a gyalogosvédelem a gyengébb ( 69%). A 4 csillag oka az, hogy az NCAP ráment az aktív biztonsági cuccokra, lévén a passzív rész nagyon már nem fejlődik, legalábbis számottevően nem. Ezek meg jellemzően pl: nem kisautókban vannak, pl: Active Bonnet (aktív gyalogosvédelem, "felnyíló" motorháztető), teljeskörű AEB (gyalogost nem, csak az autókat érzékeli előtted és vészfékez) , LAS (sávelhagyás figyelmeztető). Ezek alapján ez egy biztonságos autó, csak ha elbambulsz, akkor nem fogja a kezed.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #178210 üzenetére
pont ezert gondoltuk a 147 1.6TS-T-t is megokositani
csak ott a CR magasabb, hogy igy fujhato legyen, de van ra terv mar
1-1.1bar-n 240-250lo az teljesen fain
az a ivcc hogy megneztuk menyibe kerul egy gyari dugo (nem az alfanal), es csapszeggel gyurokkel tobe kerul, mint a Wossnertol a kovacsolt
hujevagy? nincsenek ezek maguknal180lojjra felokostott 1.9 16v JTDm-k tudnak 7sec alja idot huzni kiloig
egy ilyen 147 1.6T lenne 5.5-6sec korul, ha sikerul jol elindulni vele
az mar bekoszonne a GTA-knak is, mert az 6.3sec
DW futomu, 330mm-s 4dugos Brembo fekkel, az a Hring-n timeattack-n is jokat menneegy isminek a 156 1.9 16v 175lora felirva, slick-l, kipakolva az utasteret 2:08-s idot ment
futomu sem gyari kemnysegu volt persze, de azert egy dizeltol szerintem eleg jo
es ez csak egy szeria motor volt a szeria turboval, nem vmi 2056 meg 2260-s csigas ereszd el a hajam -
Zewa
senior tag
válasz
tboy93 #177971 üzenetére
Az eleg baratsagos. Nekem nyaron barmilyen atlagos kozepkategorias benzines benyeli pecsett a 8-at, telen a 9-10-et. (pl Astra 1.6)
"felkapcsolod a tompítottat, érezhetően erőtlenebb lesz" 2*55W +2*10W a tompitott, 0.13*1.34= 0.174LE. Kotve hiszem hogy ezt barki megerzi..
-
-
kisza25
félisten
-
-
-
ribarszki
őstag
válasz
tboy93 #177339 üzenetére
1700-1800kg körül van felszereltségtől függően az új Sorento. Amúgy tényleg nem lép nagyot ekkora kasztinban ez a dízel motor. Az 1.4 TSI Octáv 2.2es dízel W211es Merci is jobban gyorsult. De én ezt a sportos vezetést nagyon régen elengedtem. Kényelmes, hajós, ringatózós autó kellett amibe jó beleülni és nem a rohanás a fontos, hanem a családdal kényelmesen elmenjek A-ból B-be. Ilyen volt a W115ös, a W124es és a W211es Mercim.
A 3as Octáv viszont a világ csalódása volt. Mint egy Wartburg..
A Sorento viszont nagyon bejött amikor vezettem. De az is igaz, hogy a W124es hajós ringását, csodás fuzóművét, epeda üléseit, elérhető, értelemes árú autóban még nem találtam meg... -
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
Leírták ketten is, ha egy kínai cég tőkét tol egy másikba, nem jelenti azt, h az egész filozófia, vezetőség, irányítás, gyártásminőség cserélődik /romlik.
A svéd - kínai kollaboráció eredményét meg szerintem nem kell magyarázni senkinek. Azóta iszonyú léptekben fellendületek az eladások, évről évre jobb eredményeket produkálnak és a Ford idők után végre újra szép autók születtek/nek..
Józan paraszti ésszel gondolkodva, ha tényleg romlik a minőség, rosszabbak az autók, akkor szvsz nem nőhet évről évre az eladás ilyen ütemben.
XC 90 kapcsán, azért 2003-ban a megjelenésekor, töredék extra, elektronika volt benne egy maihoz képest. Nem volt Android alapú infotainment (troll on: ami lehet akár önmagában is nagy, mindenre kiható bug), nem volt ennyi biztonságtechnikai eszköz, stb. Ismétlem, nem védeni akarom a típust, mert az is előfordulhat, h tényleg rosszabb lett mint az előd, vagy szimplán direktmód van így tervezve, kivitelezve, gondolván, h ha már csúcsmodell, akkor fizessen vastagon a user továbbra is.
De ha nagyon kehes lenne az XC90, szerintem találkoznánk jó néhány blogpost-tal, cikkel, mert a sorozatos blokkrepedések 3 milliós kárral nem veszhetnének el az éterben. -
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
A teljes tervezési folyamat is Svédországban maradt, a vezetők is európaiak, ugyan azokkal a beszállítókkal dolgoznak, mint a többi prémium márka, Kína csak a pénzt adta a fejlesztésekhez, aminek most szüretelik a gyümölcsét, mivel nagyon jól fut a szekér.
Szerintem is baromság ez a "kínai Volvo" szöveg, abban az értelemben, ahogy sokan gondolják, semmi alapja nincs.
Szerk.: egyébként személy szerint én is elkezdtem nézegetni konstruktőri pozíciókat Göteborgban náluk, ha úgy alakulna, hogy elhagynám az országot a közeljövőben.
-
ribarszki
őstag
válasz
tboy93 #177051 üzenetére
Egy rokonom az új XC90-re cserélte a régi XC90-es Volvóját. Ahogy kijött az új, rögtön az első vásárlók között volt. Hogy ők bétatesztelők voltak-e, nem tudom (állítólag már változtattak a konkrét motortípuson), de teljes motorcseréje, majd teljes váltócseréje volt garanciában. Elég meredek...
-
válasz
tboy93 #175948 üzenetére
MX5be is beférek.
Többnyire, nyitott tetővel.
(és megvakarom az alvázat magam alatt
)
Bevallom régi emlékeimben a sima vasalót is kényelmesnek találtam, nemrég voltam kipróbálni egy leharcolt Swift Sportot és hááát, legjobban a kormány zavart, elég alacsonyan volt és a mélysége sem állítható, Priusban is igazából az egyetlen zavaró dolog volt, hogy a kormány a királyi ékszer közelében forgott, nem kívántam magamnak egy légzsákos találkozást.
A Twingo sokkal tágasabb belül. Cliot már nem akarnék, amire én használnám arra a 200 lovas RS már túl sok, a GT 128 meg langyos. Twingo RSt még nem sikerült kipróbálnom, elég kevés van eladó itthon. Újabb swiftek sem lehetnek rosszak, de azok 2,5 milliótól indulnak, annyit nem adnék most érte.
-
-
-
-
válasz
tboy93 #175704 üzenetére
lehet velem van a baj, de szerintem nem rossz egy autótól ha a tervezési élettartama végén eszik 0,13 liter olajat 1000km-en, és amugy nagy baja nincs
10 litert meg az összes ilyen egyhatos bekap városban, cserébe olcsón javítható és megbízhatónak is mondható
ha meg fel kell ujítani a motorját, hát legyen, gondolom megvan 150-200 ból, cserébe megint kibír vagy 100e km-t biztos -
-
Phobion
őstag
válasz
tboy93 #175527 üzenetére
Köszi!
Méret: hatchback vagy kombi, rajtam kívül 1 főt viszek minden nap, páromomat, de néha jó lenne, ha egy kisebb bútort eltudnánk szállítani
Egyéb kívánalom nincs, csak klíma és elektromos ablak legyen benne.
SZERK.: Ha tud valaki esetleg most olyan hirdetést, amit érdemes megnézni, kérem írjon, köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #175464 üzenetére
Meg az L12/L13 i-DSI-k, mert kokszolódik az EGR... Oh, wait...
(#175463) Core2duo6600: Prius-ban könnyű cserélni a kisaksit? Nem kell hozzá számítógépen matatni? Nem tudom, ezért komolyan kérdezem.
Amúgy tekintve, hogy a gyári aksi sem több 40k Ft-nál, és a győri Honda Flick (ezt ismerem) rezsióradíja 12k Ft, jól lehúzták a kollégádat.
-
galervin93
addikt
válasz
tboy93 #175228 üzenetére
15ezres kisvárosban nőttem fel, hárman vagyunk testvérek, a családunkban sosem volt autó(!). És közben az egész országot bejártuk, igen, közösségi közlekedéssel.
Én Pesten lakom már 3 éve és most fogom csak megvenni az első autómat.
Busz, vonat, rövidebb távokra séta, bicaj. És felnőttem, élek. Lekopogom nem is olyan rosszul, az hogy Magyarországon lenézik az embert hogy nincs kocsija, hát boldogok a lelki szegények. Én meg röhögök azokon, akik "csakazértis" vesznek, pedig marhára nem telne rá. Megérdemlik akkor, hogy szenvedjenek. -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #175068 üzenetére
Igen
. Pl nekem a melygarazsban a parkologepbe a sima golf olyan lazan befer hosszra, mint a huzat. Az octavia mar csak ugy, hogy van max 1 cm az orranal, a passat meg csak ugy, ha effektive hozzaer a rendszamtablakeret a parkolo elejehez. Aztan ugye a parkolasrol ne is beszeljünk....hanyszor hianyzik az a bizonyos 1 cm
Golf 7 ben klausztrofobnak lenni az azert egesz enyhen a költöi tulzas kategoriaja....
(#175067) koxkids en nem felnek töle egyaltalan. Nezz azert utana konkretan, milyen motorkod van abban az autoban, amit szeretnel es guglizz ra
(#175071) 8th eleg az, ha pl azt mondjak, hogy egyre kemenyebben megadoztatjak a dizel üzemanyagot a szemelyautoknal. Mar most is dragabb a dizel Magyarorszagon, igy aki nem megy tenyleg nagyon sokat, vagy nagy terhelessel eleg hosszu idö alatt terül meg az az 1 milla plussz, amibe a dizel kerül. (ugye pont most szamolgattam, h baratnömnek erdemes e dizel-t venni es arra jutottam, hogy 3-5 ev alatt megterülhet, de elöbb nem nagyon....kis sebessegnel, meg varosban nincs több 1,5 - 2 liternel a fogyi különbseg 100 km en). Ha az arres meg nagyobbra nyilik, egyszerüen nem lesz ertelme dizelt venni es mar ki is van nyirva a technologia a szemelyautokban. A nemeteknel is azert viragzik, mert 60 ft al olcsobb kb litere....raadasul az autobahnon lenyegesen kevesebbet eszik 200 on.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174907 üzenetére
Igazad van 2008 akart az lenni
, akkor volt a ráncfelvarrása az ufónak, nem a 10genről beszéltünk.
Cyborg Igen a Longlife szerviz(QG2 kód) 30 000 km/2 év, amelyiket előbb eléri, vagy a kijelző szerint, ez utóbbi nincs oda írva? Mivel ez a használattól is függő dolog, és a 30k csak a maximumot jelöli, azt sose szokta elérni. -
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174873 üzenetére
Ok, de azért ne degradáljuk le Kornél véleményét se amit a használat során szerzett, mert máshol is hasonlókról írtak, elég a Vályi cikkét elolvasni. Ráadásul 2015-ben még ugyanígy ajánlottad az ufo civic 1.8-at Kornélnak is, pedig ezt nem is ismerted, csak a márkajelzést láttad, és nem volt vele használati tapasztalatod semmi. Aztán azóta meg rajta kívül az itteniek közül többen is dobták az ufót, és mást használnak, és ez is magáért beszél. A 2018 utáni frissítéskor több problémán javítottak, de az alul híresen nyomatékszegény, és városban túl szomjas motor nyílván maradt benne ugyanaz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #174865 üzenetére
Gondolj bele, hogy mennyivel kényelmesebb ha hozzá sem kell érni a váltóhoz, sőt még kuplunghoz sem. Én is szeretek váltani, és élvezem azt, amikor egy szívó benzines autónak az ereje igazán 4000-es fordulat fölött jön meg, de sajnos ez már egyre kevesebbeknek számít. El kell dönteni, hogy kinek mi a fontos.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174865 üzenetére
Képzeld, igen, emígy is meg amúgy is. Az Ufo pörgettyű azért nem kellene, de most hogy jön ide a te 1.4-esed? Ami egy más karakter volt, és nem az alapján kell megitélni az összes többit. A linkelt hsz-be egyébként hogyhogy nem kötsz bele?
Nem tudom mi ez a kivételezés.
-
-
kisza25
félisten
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest