Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MixY
tag
válasz
tboy93 #197676 üzenetére
Sajnos mindenképp sedan kell (kombi asszonynak meg nekem se tetszik
), későbbi családbővülés miatt, úgyhogy a kisebb autók azért nem jöhetnek szóba.
Még sokáig a Mitsu Lancer X volt képben, az újabb 1.6-osokkal nincs semmi baj még a lánccal se, 1.8-aknál is 130ezerért kicseréli az ember és örök élet a motor, 1.6 jól is fogyaszt, de valahogy a beltérrel nem vagyok kibékülve, nagyon fapadnak néz ki... -
MixY
tag
válasz
tboy93 #197659 üzenetére
És a Mazda 6 GH 2.0-ról vélemény? Esetleg vétel után kezdeni kapásból egy alvázvédelemmel (bár attól persze a sárvédőív rohadhat később ugyanúgy).
Oké el kell engednem akkor ezt a 6 literes fogyasztást, akkor legyen max 8, az még abszolút vállalható :D.
Vagy vállaljak be egy 1.4 TSI-t, amibe ki lett cserélve nemrég a vezérlés stb... -
Lacko32
tag
válasz
tboy93 #195757 üzenetére
Sajnos mennie kell majd. Nem lesz gazdaságosabb, olcsóbb se a fentartása. Hiába a legnagyobb kiadásom egy kuplung csere volt.
Fiatalabb már nem lesz.
Egy Jazz járhatóbb út, kisebb, kompaktabb.
Az Opel pesti utakra és nagybevásárlásra, család cipelésre lett véve.
Viszont az 1.4 T 6.4-es átlagfogyasztása 130-as pályatempó és 110-es autóúton való közlekedéssel nagyon elcsábított. Belvárosban 9.4 -
toompa
őstag
válasz
tboy93 #195727 üzenetére
Tudom mivel jár egy autó. Itt a szervíz költségekre gondoltam.
Nem matricára, kötelező éves olajcserére, stb.
Fék csere és gumikat megoldom, az nem éves költség.
Azt nem akarom hogy bármi baja van, 6 kiló, mert akkor itt rohad meg a kertben.
Remélem így érthetőbb voltam. -
válasz
tboy93 #195715 üzenetére
Vannak akik a kiforrottságot helyezik előtérbe, vannak akik az újabb designt, nem vagyunk egyformák. Konkrétan a C3 eladásakor többen említették ismerősök akik nézték a hirdetést, hogy ennyiért már van a kettes is (igen, de milyenek). De azt is elvitte az első ember aki eljött megnézni (a Picassoimat meg még sose kellett felraknom hirdetésbe).
Szűrésnél én is csak ahogy Qru írja FL/motor miatt szűrök évjáratra, nem az érdekel milyen szám van a forgalmiban. Akit az érdekel jobban, nem az én vevőm.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboy93 #194792 üzenetére
Nyiregyhazan vagyunk. Innen ugyebár Pest is 200 km, Balaton megint 100-150 km pluszban. Hamar ossze lehet azert rakni. Ha belegondolsz az havi 2-3ekm korul van, ingyen benzinnek valoszinuleg hamarabb elindulnal olyan helyre is ahol most meggondolod ketszer, hogy mesz e vagy sem.
-
-
footy
addikt
válasz
tboy93 #194429 üzenetére
Csak hát teljesen mashogy kell hasznalni, mint egy turbost.
A szivok EU5tol mind, a Hondak pedig amugyis csak akkor mennek ha kinyomod a szemet, ez a hetkoznapi eletben nem kellemes. Egy CVT Jazz kisvarosi hasznalatra besbuy, de egy 1.8 Civic az pont az ellentete... (+ a kerdezo szeretne feljebb lepni dinamikaban)194430slett27
+10LE +15Nm
Ebbol semmit nem fogsz eszrevenni. A J astra nehez, turbo nelkul halott. Nem leszel vele elorebb mint a mostani Bravoval, sot plusz kockazat az ismeretlen auto.
Nekem jopar turbo dizel(270 ezerrel is) es benzines autom is volt(van). Tudod hanyszor csereltem turbot? Egyszer sem, NULLA alkalommal.
Ha idejeben le van dobva az olaj semmi baj nincs veluk.
Nem ertem miert kapkodsz ha nincs nagyobb baj a Bravoval, a kapkodasnak sosincs jovege... -
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #194395 üzenetére
Háhh, a Jazz-hez csak 100790 Ft a gyári.
-
bexinho23
őstag
válasz
tboy93 #194361 üzenetére
Kalandos lehetett az az autónézés...
Köszi a kimerítő választ, ebben a sorrendben fogom végignézni az autót. Remélem minden rendben lesz vele. A hideg motor miatt akkor megpróbálok egy kora reggeli időpontot lebeszélni, úgy biztosan nem melegítik be előttem más lehetséges vevők. -
BeZol
őstag
válasz
tboy93 #193989 üzenetére
1,5 éve vett már újrakezdő órákat, és elmondása szerint jól is ment neki, ugyanakkor amint beült h vezesse a kocsimat, hát az a no comment kategória volt (ittas robogózás miatt nem volt jogsim, így szükség volt rá h vezessen). 70nel se mentünk országúton, városban/falvakban 30, buszos/kamionos dudált szénné, kormányba 4-5ször bele kellett nyúlnom mert nem vette észre h picit kanyarodik a sáv, útpadka, rossz sávtartás, észre se vette h sávot vált, stb.. Balra/jobbra irányok természetesen stresszhelyzetben szintén nincsenek meg. Agyrém az egész, de meg kell tanulnia és kész, neki több idő lesz mint az átlagnak, hát ez van...
Köszönöm még1xer az ötleteket mindenkitől. -
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboy93 #193084 üzenetére
Erre szoktam azt mondani, hogy kár, hogy a modern világunkban már csak az számít, hogy mi a jogszerű...
Azért adnak vissza egyre kevesebb helyen pénzt, ha visszaviszed az árut, mert a leleményes emberek arra használták, hogy felvegyék a hitelkártya-visszatérítést a semmire (sokan ki sem léptek az Auchanból, irány a vevőszolgálat visszaváltani), illetve ingyenes készpénzfelvételnek is jó (ha kártyával fizetsz). Nekem mondjuk az ilyenektől viszket a tenyerem.
Ma voltunk könyvesboltban. És ha már megmutatták, hogy milyen könyvet ajánlanak 1,5 éves gyereknek, belelapozgattunk, hogy melyik tetszik neki, akkor már megvettem, akkor is, ha a neten 800 ft-tal olcsóbb. A néninek nagyobb eséllyel lesz állása így jövőre is.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #192767 üzenetére
Akkor másképp fogalmazom meg. Egy jó Accord árán egy másik márkából kaphatsz egy modernebb, jobban felszerelt, csendesebb, kényelmesebb autót, akár még kisebb fogyasztással is (motor függő). Mindezt cserébe azért, hogy talán ritkábban kell vele szervizbe járni (nem olcsóbb, csak ritkább).
Én is ebben a kategóriában nézelődtem, de a racionális énem nagyon hamar kizárta a 8-as Accordot. Inkább vettem egy lelakottabb verzió árán egy patika Superb 2.0 CRTDI-t, és még akkor sem fogom megbánni, ha holnap letérdel a DPF, kéttömegű, turbó triumvirátus, mert egy hasonló állapotú Accord még ezekkel az alkatrészekkel együtt is drágább lett volna. -
st6969
őstag
válasz
tboy93 #192578 üzenetére
Klíma gyakran megy télen is, sőt van is benne egy páramentesítés gomb, az fullon rányomja a légkondícionált levegőt a szélvédőre, ami gyorsan megszünteti a párát, ha nem túl sok van rajta. De ha "vastagon" párás, akkor ezzel is rengeteget kell járatni. Arra gondolok, hogy a rendszeres takarítás ellenére marad szennyeződés, ami jobban megfogja a párát. Inkább úgy kérdezem akkor, hogy milyen vegyszert és milyen anyagú törlőkendőt használtok? Vettem a Lidlben egy háromszög alakú tisztítót, amin mikroszálas tisztítókendő van, de képtelen vagyok csíkozás mentesen letörölni.
#192579 BigBlackDog
Köszi a glicerin tippet, de sajnos nem fővárosi vagyok. Nem tudom, lehet-e glicerint bárhol is beszerezni...anno óriás szappanbuborék folyadék készítéséhez kerestünk, de nem találtunk. Utánanézek -
-
kerxy
őstag
válasz
tboy93 #192137 üzenetére
Igen, ez jogos, az elmondások alapján "pályás" kocsi volt, bár azt nem tudom, egy cég arra miért nem dízelt vesz :)
Végig márkaszervizbe vitték (elég nagy vállalatról van szó), és mindig időben megkapta a kötelező szervizeket is, de még a szervizkönyvét nem láttam. Mit érdemes majd rajta figyelnem?
-
-
gabor9991
addikt
válasz
tboy93 #191811 üzenetére
ÁÁÁ, nem csak a mesében.
Itt ez a [17 éves Passat 1.9 tdi] és épp csak egy picivel van benne több mint 100e km
És leinformálható!!! -
diegho
nagyúr
válasz
tboy93 #190431 üzenetére
Igazából a legjobban eddig a Fiesta tetszett 2010 körülről. Polo-ból ezek [link] férnek bele, ez ráadásul valamiért nagyon szimpatikus forma is számomra, ráadásul ilyent vezettem már elég sokszor és semmi bajom nem volt vele. Szóval ja, van pár kisautó, amit még meg akarok próbálni, itt Kanizsán is van pár amit meg tudok nézni üléspróba miatt:
[link]
[link]
[link] -
Doki16
addikt
válasz
tboy93 #190413 üzenetére
Azt én nem tudom, de jobb elmondani, mert úgyis lesz olyan hülye aki elkezdni pörgetni, mert látta videóban, hogy ilyet csinál és mennyire menő már
(#190412)BigBlackDog: Biztos van olyan mérnök aki eltudja magyarázni az okát, de én ennyire nem értek hozzá. Az összes hibrid autó könyvébe le van írva, hogy ne tologassuk vagy vontassuk a kocsit valamint felemelve ne pörgessük a kereket. Elvileg megtudja keverni az elektronikát. Persze nem gond ha félretoljuk 1-2 métert.
-
válasz
tboy93 #190248 üzenetére
Ez valami roppant barátságos
Bár megnéztem élőben, nem voltam tőle elájulva, meg két ismerős a motor miatt is lebeszélt róla - nem tartják elégnek az 1.4 8szelepes szívót, 77 lóval. Kár, mert amúgy csinike megjelenésre.
(#190261) molnarpeter
Köszönöm, ezért is vagyok döntésképtelen. Ellentmondásos-kevert vélemények keringnek ezekről. Sajnos úgy gondolom, muszáj lesz próbaköröket tenni, amire nem mindenki "nyitott".Debrecent elengedem, itt vagy nincs semmi, vagy túlárazva. -
oliwire
őstag
válasz
tboy93 #190005 üzenetére
Lelkük mélyén tudják, hogy így nyomon követve sokkal jobban karban lehet tartani, és tudni, mikor milyen kopó alkatrész ideje jött el a cserére
Csak nem sok embernek van hozzá türelme, kitartása ezeket vezetni.De most látva, hogy itt a fórumon többen is így állnak hozzá, ha megtalálom az új autómat, akkor bizony én is mindent vezetni fogok
Én az összes kiadásomat szoktam vezetni, kategóriánként, az iOS-en elérhető Spending app-ban, abból szerintem tudnék kategóriákra szűrni, hogy mit is költöttem a kocsira
-
őstag
őstag
válasz
tboy93 #189986 üzenetére
Valóban, de az értékvesztéssel előre nehéz számolni, és típusonként is nagy a szórás. Meg volt bőven infláció is.
Így 15 évesen már tudható, hogy eddig 1.3-1.4 millát veszített az értékéből. Ez jó értéktartásnak mondható, bár kis autók között nem kiemelkedő. Havi 7200-7800 ft.Van olyan kocsi is a családban, igaz az nem újonnan került ide, aminek nem csökkent az értéke két év alatt, hanem nőtt. De ez kevésbé jellemző egy használt autónál.
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboy93 #189597 üzenetére
Biztos kényelmesebb a passat, de egy olajcsere árából megvan a cliora az éves casco
Én 65ezret mentem vele 2 év alatt és nem éreztem benne rosszul magam. Nem írta, hogy mekkora és mennyien utaznának benne, de nekem a 185 centimhez és 85 kilómhoz nem volt kényelmetlen. A hátsó utassor kicsi, oda max gyerekeket ültetnék be hosszabb távra. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
tboy93 #189541 üzenetére
A linkelt olcsó kitakart rendszámos 2016-os 2 millió. [link] 169.000km-el.
3 millióért 2013-as vagy 2014-es van belőle papíron 80000-90000 km-el. [link]Na most, ha 1 millióért adnak új motort új turbót bele, akkor nem látom, hogy melyik a kockázatosabb.
A 169.000 lehet 300.000 is, lehet, hogy az utolsókat rúgja. Na de a 2013-as is tekertnek tűnik, lehet, hogy az is az utolsókat rúgja 3.000.000Ft-ért. -
Kisficko
újonc
válasz
tboy93 #189472 üzenetére
Nem tudok vinni senkit. Nincs egyik sem jó állapotban. Annyit kellene költeni rá, hogy csak annak érné meg aki maga javítja, vagy annak se!
Szerintem ezek mind bontósok. Persze, hogy nem fogok ilyen üzembetartóiba belemenni.
Kipufogón nincs mit nézni, mert cserés!
Soha nem fogom megvárni többet, amíg ilyen idősek lesznek az autók!Egyik már a teloba étkezésre kínálta a nemi szervét mikor mondtam, hogy én még várnék más ajánlatot.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Ultimate előfizetések
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest