- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
senior tag
válasz
zgospel #222668 üzenetére
Abszolút így van ~60.000km priusozás után azt tudom mondani, hogy ilyen környezetben a sokszor leállított motor és az elektromos hajtás miatt a fogyasztás 4.5 liter körül van. 7 liter még télen is sok. Esetleg akkor lehetséges, ha télen a fűtés folyamatosan csutkán van járatva.
-
szabonagyur
félisten
-
pècsimunkás
addikt
válasz
zgospel #220996 üzenetére
"Az emberek egyébként általában addig pakolnak, amíg van hely."
Ez így van.
Ha 3-6 szemèlyes furgonnal mennènek az emberek nyaralni, de akárcsak hosszú hètvègèzni, akkor azt pakolnák tele.Mi nyaralni mentünk 4-5 ember/ autó szedánokkal, ès simán elfèrtünk.
Gumi matracokat mindig vettünk újat, pár ruha, ès kèsz.
Nyaraláskor meg büfé, ètterem, kocsma miatt nem vittünk semmi kaját, piát, cigit soha sehova.Pedig nem vetett fel, a pènz, de valahogy megoldottuk mindig a dolgokat.
-
Gombinyó
őstag
válasz
zgospel #220993 üzenetére
Amíg pici a gyerek addig kell a sok hely... utazó ágy, babakocsi, rengeteg cucc, amit vinni kell ha csak egy napra is mész vidékre szülőket látogatni. Mi a corolla ts-be befértünk, annál tágasabb sztem az octavia, de nem mondom, hogy nem jött volna jól néha több, mint 600L csomagtér.
-
-
Bikkrom
senior tag
válasz
zgospel #220127 üzenetére
Annak is van nyűgje. Szimering, töltő túlfeszültség, erad stb. Azért vinném én is szívesebben olyan helyre ahol ezekre a PHEV-ekre szakosodtak. Beléptem egy hete a v60 csoportba facen. Szinte mindenki őket javasolja. Ellen javaslatot nem is láttam.
De Kickass javaslatára hallgatva holnap felhívom a két debreceni Volvo szervizet is. Belme meg OMP. Köszönöm neked is a javaslatot! -
user2
csendes tag
válasz
zgospel #219666 üzenetére
Pontosan, szóról-szóra. 👍 Facebook csoportokat én is messziről kerülöm, mocsár. Típus specifikus honlapokat érdemes böngészni.
#219660: Astra H-t is érdemes nézni, 2mFt körül, kicsivel felette szép, megkímélt példányok is vannak. Szerintem alulértékelt típus, legalábbis "szakmai" berkekben. Technikában valóban kb ua. mint a Cruz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
zgospel #219234 üzenetére
Tökéletesen körülírtad a problémát. A3-Golf a leghalkabb ennyiért, de értelemszerűen az 1.6-os MPI pályán hangos és iszákos lesz. Városban simán benyakal 10-11 litert is egy ilyen verda. Jetta V 1.6 BSE van a feleségemnek, szóval van tapasztalat. Városban nagyon csendes, de 100km/h felett drasztikusan nő a motorzaj. 6-os váltóval jó lenne, de tudomásom szerint a VAG nem párosította ezt a motort 6-os váltóval.
A nagyobb kategória tényleg komfortosabb pályán, még szívó motorral is, de többet is fogyaszt. Egy Avensis T25 1.8-as motorral egész jó kompromisszum lehet, de vagy generál után kell venni, vagy fl verziót, amikor már javították az olajfogyasztás mértékét. 2M-ig lehet lőni szép T25-öst.
-
válasz
zgospel #219232 üzenetére
Nagyon ritkán pályáznék, kb. átlagban heti egyszer. Többi mind városi rohangálás. Dízel ezt nem igazán szereti.
Évi 8000 km a jelenlegi benzinárak mellett, 8l fogyasztással számolva kb. 335e. Ugyanez dízellel mondjuk 6l fogyasztással 260e. Ez 75e különbség évente, viszont dízzelel nagyon könnyen bele lehet futni 6 számjegyű javításokba. Akkor már inkább turbó benzin, de a sok városozás miatt az sem ideális. -
adobodo
csendes tag
válasz
zgospel #219127 üzenetére
Sajnos a környéken nem láttam eladót hogy elszaladjak tesztelni, de kicsik vagyunk, én a 175 centimmel vagyok a legmagasabb a családban.
Nyilván a nyaralásra kell valamit kitalálni, ha más nem lesz, akkor marad a tetőbox.
Optimánál bajosnak láttam a gdi motort, és a beltér is elég szocreál. -
szabonagyur
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zgospel #218662 üzenetére
a flottas ceg is fele km-kent irna elo az olajcseret a kesobbi jobb ertekesitehetoseg miatt, akkor az bele tudnak kalkulalni a lizingdijba is
aztan meg nem ertik miert fazik annyi ember az autoiktol, amikor a belabacsi siman elviszi 10k km-kent olajat cserelni es eleve kimeletesen jar is vele, a flottast meg csak 30k km-nal viszik be es uvegen szurjak neki napi szinten
nem mindnek, de nehez olyat kifogni, amit nem
amirol meg tudjak, hogy nem, annak megvan a tulaja elore, azzal a siman az utcarol beeso vevojelolt mar tuti nem talalkozik
OK, hogy kibirja a gariidot, de -oszinten- te melyikbe ulnel bele szivesebben?
aztan meg nem ertik, hogy 150-160k km-nel miert zabal 1-1.5 liter olajat 800-1000km- alatt
Aisin-nak is volt egy belso doksija a valtoihoz, hogy 20k km-kent kene az olajcsere
az autogyarto aki azt a valtot megveszi tole, mar 60k km-t irt elo a vevonek
100k-nal lejar a gari rola, addig a 4 helyett volt 1 olajcsere benne
na? -
hobizoli
nagyúr
válasz
zgospel #218660 üzenetére
pont a flottas autok azok, ahol konnyen bele lehet szaladni egy lerugottabb autoba, mert uvegen kuldik neki takk hidegen is, nem az enyem
cegnel is volt olyan juzer, hogy december, -5 fok koruli homerseklet egesz nappal, auto ott allt reggel ota a szabad eg alatt
este ki a parkoloba, beulunk, es 3km-re az M0-nal mar 75-80 fokos volt a hutoviz az Astra-ban
szerinted az mit kapott napi szinten?masik 1.6CDTI Insignia kombi, 3-n ulunk benne, elindul 1-sben eppen csak megmozdul az auto, bevaltja 2-sbe es ilyen 4-500rpm-rol, hogy minden egyes munkautemet erzed rangatva kifordul az ~1.5 tonnas bodes autoval a Terez krt-ra, amire a piroslampahoz ertunk a 4-6 vilimegallo peron vegenel, addigra szenvedte fel magat a motor alapjaratig
neztem is hogy ez-a-muki-mi-a-f4szt-csinal-ezzel?
masik alkalommal megyunk egy csapatepitore ket ceges autoval, mindekettoben ugy le volt rugva a kuplung mar 50k ill 60k km-nel, hogy nagyobb gazadasra a revlimiter-ig leforgott a motor, csak a kerekek forgasa ezt nem igazan kovette linealisan
ugyhogy ilyen izirajder tempoban mentunk el oda-meg vissza
(nem volt masik auto)de azert ehhez is eleg sokat kellett tenni
ezt a linglife PR dumat amugy annyian beszoptak, hogy hihetetlen
mert az csak akkor az, ha ugyis hasznaljak ahogy az ahhoz elo van irva, csak az meg nem igazan szokott sikerulni3000rpm felett ne forogjon a motor, hidegen egyatalan ne eroltesse a motort, meg kerulje a hirtelen gyorsitasokat, meg autopalyan nagy tavolsagokat fusson mersekelt sebesseggel ... hat ez tipikusan nem egy teruleti kepviselos auto elete
When to Have Your Oil Changed - BMW Atlantic city -
-
válasz
zgospel #218411 üzenetére
Sajátos vásárlási metódusom hogy általában a kínálat tetejéről választok. Emiatt ilyen negatív tapasztalataim nincsenek. Pedig két 2008-as G Classic II-t extráztam fel, és szedtem le az ajtókárpitokat, majd tettem vissza, de egyik sem zörög. Három Astra van a családban, mindegyik patent, bár egyik sem a mezőny aljáról lett beszerezve.
#218410 kenguru99: Pedig szereti csipegetni az olajat. Ismerős újított már fel ilyen blokkot mert annyira ette (O2).
-
tboldi
nagyúr
válasz
zgospel #217126 üzenetére
Erre már ráálltak, akiket rendszeresen cipelek (bár anyum néha-néha megfeledkezik róla), de az ajtó feltépésére nem. Eleve úgy fogják meg a kilincset, hogy rántják kifelé, hiába mutattam, hogy hüvelykujjal kitámasztani és megvárni, amíg az ablak lejjebb csúszik.
-
AssAssynn
addikt
válasz
zgospel #216949 üzenetére
De hogy vegyek autót, ha nem nézelődök?
Az a baj, nem látsz az én szememmel, hanem a magad nézőpontjából írsz. Igen, nem vettem 4-5-ért se, és tudod miért? Mert nem fért el bennük a 3 gyerekülés.
Zafira is kicsi hátul, a régi és az új is. Néztem, lemértem, feljegyeztem.
-
AssAssynn
addikt
válasz
zgospel #216913 üzenetére
Kedvedért utána olvasok ennek a Volvo-nak azért, bár érdekes mód - csak hogy lásd a dolog másik felét - pont te bántottál azért, hogy túl sok időt töltöttem a vásárlással, most viszont bedobtál egy új típust, aminek megint utána kell olvasni, és el kell menni megnézni párat.
Látod, a többi eset is így alakult.
Az olajtémához: eddig csak te beszélsz itt rettegésről és pszichológusról. Én eddig ezzel a kérdéssel abszolúte nem is foglalkoztam, hanem itt az imént vezettek rá, hogy a nem megfelelő olaj kárt tesz a motorban. Én pusztán erre fel írtam, hogy na vajon, akkor mi van a többi autóval, amibe nem tudom, hogy mit tettek.
Magyarán (csak hogy mindenki értse), kérdés, hogy vajon el kell-e vetni egy olyan autót, amibe nyilvánvalóan rossz olajat tettek, hogy aztán majd megvegyen egy másikat az ember, amiről nem tudja, hogy milyet tettek bele, de lehet, hogy abba is rosszat. Ez nem rettegés, ez egy kérdésfelvetés, amire valakinek annyi a válasza, hogy "vegyél újat". Ez persze logikus válasz, és kizárja a hibalehetőséget, de ettől még használtautó vásárlás a téma.
Az meg, hogy ezeket ide leírom, és téged, vagy valakit zavar. Hát épp, hogy az egész topik az autóvásárlásról szól. Hová illik ez a felvetett témakör, ha nem ide?"Alapból abból kéne kiindulnod, hogy megfelelő karbantartást kapott, de a kínálat közepétől általában már fel tudnak mutatni számlákat a szervizekről, vagy legalább az alkatrészekről."
Na, ez az, ami marhára nem igaz! -
AssAssynn
addikt
válasz
zgospel #216906 üzenetére
Szívóbenzineseket nézek kezdetektől fogva, nem "modern benzineseket".
Ha szerinted jó ez a dízel városban, akkor melyik kocsikba rakták még, nem tudod? Mondom, nekem kell hátra 3 gyerekülés, meg mögé a cumók.Ne ajánlgass ilyeneket, mert én se rosszból írom ezeket. "Látod, nem figyelsz" - ahogy te írnád. Épp most volt róla szó, hogy nem jó a motornak, ha rossz olaj volt benne, most, ha én mégis agyalok kicsit ezen, hogy vajon milyen kerülhetett bele, máris pszichológus. Akkor mi a jó választás?
-
AssAssynn
addikt
válasz
zgospel #216894 üzenetére
Épp az imént írtam, hogy kb. egyik használtautónál sem tudod, hogy milyen olajat tettek bele, még az elmúlt pár évben sem, nemhogy kezdetektől.
Ajánlottál egy dízelt, ami nekem egy nap 8x beindítva, végig hideg motorral járva 1-2km-re nem tudom mennyire jó megoldás hosszútávon. Ráadásul azt se látom, hogy ebbe hogy férne be hátra három gyerekülés. Bár tény, hogy élőben nem méregettem, de tippelek, hogy nem.
-
AssAssynn
addikt
válasz
zgospel #216869 üzenetére
Nézd, nem akarom újra leírni a korábbi kisregényeimet.
Nem mindegy mit vesz az ember sem 5-6e km-re, sem alacsonyabb összegért. Ez úgy hangzik, mintha valaki kiszólna egy luxus villából, hogy 20 milla alatt mindegy milyen házat vesz az ember, úgy sem számít. Akinek meg annyi pénze van, nyilván neki is számít, hogy mit vesz a pénzéért.
De leírtam már azt is, hogy mentem följebb árban, bejártam ezer típust, de ott is ugyanezen hibákba ütköztem.Azt elismerem, hogy sokat írtam már ide, kicsit ég is a pofám, készülök is a ban-ra, de bevállalom.
A-tól Z-ig mindent megnéztem már. Élőben kb. 100 autót, ebből volt vagy 15-20 amihez úgy mentem, hogy ha jó lesz megveszem, de mindet csalódottan hagytam ott. Ehhez hozzáteszem, hogy nem az autókereskedés bölcsőjében lakom.
Csak a netes utánaolvasások szerintem 1 hónapomat vették el, éjszakába nyúlóan, és legalább 15-20 munkanapom elment már erre. Útiköltségre is kiadtam már szerintem vagy 100e forintot.
De ez mit is számít? Lett autóm?
Vagy megnyugodtál tőle? -
grizlisandor
veterán
válasz
zgospel #216510 üzenetére
Ismerősék eltakarították a háztól a 7 év garanciás 1.6 szívó benzin Kia Sportaget 3 évesen, mondjuk a helyi márkaszerviz hozzáállása sokat rontott az imidzsén. Fogyott a hűtőfolyadék, mint kiderült folyt a vízpumpa, a helyi msz szerint ezek ilyenek, ismerős nem hagyta annyiban, képiselettel egyeztetve érdekes kicserélték. Ablakemelő cserénél nem rakták vissza a műanyag elemeket, eltörték a díszlécet, azért is reklomálni kellett. Végül elkezdte az olajat fogyasztani, akkor is jött a nemtörődöm hozzáállás msz részről; így beszámítatták.
Átültek egy új Toyota Yaris Crossba, mert Toyota, meg készletről el lehetett hozni. -
tibbike01
őstag
válasz
zgospel #216504 üzenetére
Minden autógyártó 2 év teljeskörű garanciát ad, amit kiegészítenek 2,3,4 Kia esetében 5 év extra garanciával.
Ez a kiegészítő garancia nem ugyanaz, mint a teljeskörű garancia ergó pl kuplung (ami a DTC váltó gyengepontja nincs benne), de egyéb forgó, mozgó, kopó alkatrészek sem, mint pl egy beállt féknyereg, vízpumpa...stb.Ettől még nem rossz a 7 év garancia, de azért érdemes elolvasni a garanciális feltételeket.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
zgospel #215776 üzenetére
Rosszat linkektem, de már nem keresem meg a 6 sebességest. Csak egy példa volt egyéb ötletre.
Annyi biztos, hogy Megane-ból könnyebb kifogni egy jó példányt, mivel a koreai/japán/német ellenfelek jobban el vannak szállva árazásban.
Ez még szintén nagyon baba: Pug 508 2.0HDI Allure kombi , de 2.2HDI-vel még jobb.
-
#24845312
törölt tag
válasz
zgospel #215143 üzenetére
"...berakod az autót egyesbe, és gázadás nélkül lassan elkezded felengedni a kuplungot. Az autó el fog indulni és alapjáraton haladni fog előre, mert a vezérlő nem engedi lefulladni, adja helyetted a gázt."
Sőt, így föl is lehet váltogatni egészen az utolsó sebességfokozatig, tehát gyakorlatilag 0-ról anélkül fogsz x km/h-ra "gyorsulni", hogy soha nem is érintetted a gázpedált.
-
kisza25
félisten
válasz
zgospel #214800 üzenetére
Nehezebb autókat behozni, behozza a problémásat, olcsón megcsinálja és azt árulja.
Az enyém is úgy eladó, hogy leszervizeltem elötte (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő és klíma fertőtlenítés), kintről behozott autó, ki tudja mi volt vele és utána mentem vele 3ekm-t, hogy nem-e eszi az olajat és a vizet.
Minden hibáját orvosoltam, elektromos ablak kapcsoló, nem szép bőrkormány, hátsó ajtónyitó teleszkóp, tárcsfékek és fékpofák, új akksi, gyertyák, új ablaktörlők és szőnyegek. Olyanra csinálom meg ahogyan én is szívesen használnám.
Így nyugodt szívvel adom el és nem bánt, hogy még így is keresek rajta.
Meg amíg nem megy el, addig én használom és engem zavar, ha valami nem működik rendesen
-
negyedes
addikt
válasz
zgospel #214800 üzenetére
Hataron tul (Nagyvarad) is ezt a dumat toljak. 10bol 4-5 autonal biztos hallottam, hogy nem kell rakolteni, friss szerviz megvolt, vezerlescsere, turbofelujitast is hallottam.
Pont egy Astrat nezegettem, mikor odajott egy masik par is es kezdte alaposan atnezni az autot. Megjegyezte, hogy a vezerles csereideje lejart es ezert engedjen 100-200 eurot, mert ugye ezt mar neki kell megcsinalni. -
molnarpeter
nagyúr
-
_drk
addikt
válasz
zgospel #214354 üzenetére
Nem a lökhárító a lényeg hanem az egész kocsinak az összképe kívül-belül. Ez szinte tényleg új. Mikor csinálták valószínű egybe fújták is vissza le.
Ennél az egy autónál jutottam el odáig hogy egyáltalán lekérdezzem az adatokat.
Szerelővel néztük, nyilván nem nagyítóval de ebbe ő se tudott belekötni, míg az összes tobbin furcsább dolgok voltak.
Még annyit néztem, hogy ennyi km-el dragabban vannak fent az autók, de azt a jelen piaci körülményekhez képest mérje fel valaki mi a reális.... -
diegho
nagyúr
válasz
zgospel #214025 üzenetére
A csere oka, igazából nem tudom mi... a leon10 éves lesz, lehetne kényelmesebb, nagyobb, szebb... rá lehetne írva, hogy passat
Igazából szeretem vezetni, tök jó futóműve van, nem eszik, 5-en is elférünk benne. Nem hiányzik semmi komoly extra, talán egy jobb vezetőülés jöhetne, mondjuk azt meg simán ki is lehet cserélni. -
IMIIKE1998
őstag
válasz
zgospel #213916 üzenetére
+8th, tobias88888:
Köszi, valahogy sejtettem, soknak tűnik, de valóban ennyi lehet a valós költség, főleg a mostani árakkal. Mondjuk valamilyen szinten én is abba a kategóriába esek, hogy "valaki szereti kocsira költeni a pénzét", de nyilván nem eszetlenül. Ha emiatt nem tudok félrerakni, akkor az nekem azt jelenti, hogy túl drága a "hobbim".
Nincs mit ragozni, az autózás még a "Suzuki" szintjén is drága mulatság. -
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Sajnos a korabeli Volvoknak elegge konnyen pusztul
az ulesuk, ezen is latszik, hogy elegge odavan, tisztitas-borfestes kell neki. Viszont legalabb szelloztetos, ami eleg haszbos es ritka funkcio. Az auto a korabeli mekafull, sajnos az allithato gatlok is benne vannak, a valtogomb altal kitakart gombsor a kezelofelulete.
Nem feltetlenul elvetendo a darab, de eloszor inkabb kozelebbi darabot keresnek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Elektronikusan valtoztathato csillapitasu lengescsillapito. Szuper amig mukodik de amugy marha draga a csereje ha elromlik. Havernak volt, o attert a hagyomanyos fix csillapitora.
Jo lenne tudni, hogy a valtoban volt-e cserelve az olaj rendszeresen mert ha nem az is tartogat egy jelentos koltsegtenyezot.
-
dong86
csendes tag
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Valószínűleg eléggé kivannak az első ülések azért nincs róluk kép, a felnik is kaptak az élettől amennyire látszik a képen. Az elektronikus futómű hangolás ponthogy drága lesz ha valamit cserélni kell és nincs olyan szerelőd aki jó áron dolgozik és viheted az alkatrészt. Ennyi km-rel és korban egy ilyen bonyolultságú autó azért képes komolyabb összegeket elnyelni bármikor kb. Egyébként elképesztően elegáns autó még most is.
-
TrollBalint
addikt
válasz
zgospel #212644 üzenetére
A Superb-t nem hiszem, hogy megkérdezem, mert az 12M ha jól emlékszem, azt biztos nem tervezem megvenni
Viszont elírás nem lehet ugye, mert azt írták be, ami a fényképen is szerepelt, direkt néztem a fényképeket is. Persze lehet Qru-nak lesz igaza és úgy csináltak vele, mint a filmben (És akkor meglógtam a Ferrari-val, ha jól emlékszem ez volt a címe)realist: Honnan tudod, hogy 2 hete árulják, a kereskedés mondta? Lehet, hogy hazudik, vagy rosszul emlékszik. Vagy most hozták el egy másik kereskedésből, mert az ország másik végében nem sikerült eladni hónapokig. Ha meg a hirdetés van fent 2 hete, akkor lehet, hogy csak akkor rakta fel újra. Én is találkozok olyanokkal, hogy leveszi, majd újrafelteszi ugyanazokkal az adatokkal (mármint árral, a többi nyilván nem változik). Meg más a kezdőkép
-
Vismajor01
addikt
válasz
zgospel #212230 üzenetére
Nem szégyen bevallani, hogy divatból meg tetszésből vesz valaki SUV-ot. Felesleges ilyen mondvacsinált, racionálisnak tűnő indokokkal feloldozni önmagunkat azért, mert inkább érzelmi alapon vettünk használati tárgyat.
Ez pont nem én vagyok. Megmondtam miért vettem SUV-ot. Kellett a hely, de az is kellett, hogy arrébb tudjon állni. És miután kikölcsönöztem egyet a hétvégére, mert voltak kétségeim, teljesen meggyőzött, hogy ez kell nekem.1. Szerintem a SUV-nak igenis van definiciója, az lehet, hogy régiónként eltér de mi itt az európaiban a lakunk, úgyh nekünk ez jutott. Pl itt ez a link, sztem ha ketten végig mennénk h melyik SUV és melyik crossover akkor nem lenne vita.
2. Nem próbáltam ki az összes SUV-ot és az összes szedánt. Biztos van olyan szedán ami kényelmesebb mint egy SUV. Nekem ezekkel a nem-suvokkal volt tartós tapasztalatom: Prius, Volvo v60 PHEV, Peugeot 206, Honda Civic kombi, Citroen Grand Picasso, Citroen Xsara VTS. Ezekhez képest a Lexus olyan mint egy kényelmes kanapé egy iskolai pad után.
3. Tudom, hogy bármire tehetsz ballonos gumit, nem is azt mondtam, hogy nem. Csak azt, hogy SUV-ra nagyobbat és azzal se néz ki hülyén. Mig az összes szedannak az áll jól ha a gyári vastagságot nyirbálod, nem növeled
4. Rendes motor: 130 fölött is dinamikusan gyorsul min 160-180ig. Kb általánosan a legjobban igy tudom kifejezni. És nem dizel.
5. Én pl földúton nem nagyon járok, de a padkára állást azt egész gyakran megteszem. Pl pont lakótelepen utolsó "hely" üres volt, de oda motorral férsz be kényelmesen, mással nem. De várjál, SUV-val vagyok
Simán felálltam a 20 centis padkára és "kényelmesen" beparkoltam. Kár h nem csináltam képet de sötét volt én meg gyerekkel voltam.
7. Sztem általánosan elmondható h a SUVoknak a csomagtér alja magasabban van mint a szedánoknak, egyterűeknek.
8. Ez lehet hülyeség, nem tudom. A picassoban mondjuk elég menő volt a hatalmas szélvédő. De ami SUV-nál változó az kombiknál is, mi V60-at adtunk el és ahhoz képest a gyerekeknek hátul kész játszótér, és naposabb is sokkal. Persze a V60 csak kinézetre kombi, amúgy nem igazán.
+1 Nem tudom, hogy mennyit éltél amerikában, de én eleget, hogy ezen röhögjek. Valóban sok a redneck aki truckkal jár, sőt sztem a legtöbb. De közelsincs elég redneck ahhoz amerikában h ezzel igazold az F150 eladási számait
Egyszerűen csak egy elképesztően kényelmes, iszonyatosan praktikus, biztonságos gépjármű. Hidd el legtöbben ezért veszik és nem azért mert redneckek.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #212151 üzenetére
Lehet a hibridekben jobb a dct, de nalunk Hyundai flotta van es mind az 1.7dizeles tucsonok, mind az 1.4tgdi i30-ak atestek mar legalabb egy valtofelujitason. Az i30-ak most 4 evesek, egyikben 95, masikban 120ezer km van, 800k Ft/auto volt a kuplung es kettostomegu csere…
Nekem 1.5tgdi mild hybrid van, most van benne 20e km es mar neha csinal furcsasagokat, pedig igyekszem vigyazni ra. -
tibbike01
őstag
válasz
zgospel #212149 üzenetére
Az Arteon is nagy.
Igazából egy új Skoda Oktáv 1.5 TSI DSG lenne a legjobb, pont elég nagy tágas, de nem túl nagy a bódé, a sedánnak is 600liter a csomagtartója, de sajna nincs 9millióért, illetve 1.5TSIhez a széthullós DSG-t adják...
Arteon 2.0TSI DSG-vel városban mennyit kajálna? -
Vismajor01
addikt
-
JackFeryll
őstag
válasz
zgospel #212061 üzenetére
Én utazósnak nem tudok elképzelni jobbat az MK4 mondeo-nál. Ilyen kicsi pénzből ez az autó az ami belülről sem tejfölösdoboz, van futóműve a magyar utakra, csendes és olcsó az alkatrész. Még az accord van talán, de drágábbak és a kombi elég megosztó kinézetű.
Mondjuk ha a fogyasztás mindenek felett van akkor talán megane 3, de az azért fapadabb?A cvt-s első autó ajánlásokat meg nem is igazán értem. Mi lesz ha másét kell vezetni valamiért.
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #212058 üzenetére
Az x-type egy csicsas mondeo, ami annyiban az elonyere valik, hogy talan kevesbe egy foshalom, mint a nagyobb jaguarok, de en igy is messzire kerulnem. Arra keszulj meg, hogy kb vagy el fog hajtani a szerelo, hogy o jaguarhoz nem nyul vagy meglrobal lerantani, merthogy cica$auto es $pecialis szaktudast igenyel. Van hozza szakszerviz is, de nem tul sok (en egyet tudok Bp-n), meg viheted markaszervizbe is
Idegrendszer legyen hozza, meg penz se art, kivenhedt ritka “premium”-mal lehet kemenyeket szivni, amikor kellene valami alkatresz, de utangyartott nincs, gyari horror aron vagy mar az sincs, aztan kereshetsz bontoban kevesbe szar husz eves alkatreszt.
En pont ma jartam igy majdnem, Audi A4 cabrio, mas a homlokfal, mint a szedan/kombie, utangyartott nincs belole, gyarit se gyartanak mar, csak elfekvo keszletek vannak 150ezertol felfele… ugyhogy maradt megis az eredetijenek a megszepitese (feluleti rozsdak voltak rajta, csak egy szerencsetlen elem, nagy muanyag beledolgozott fem reszletekkel). A szedan/kombihoz az utangyartott meg 35ezer
Es megkockaztatom, hogy csak a kabriobol tobbet gyartottak, mint x-typebol komplettengeneric dolog van rogyasig, de kabrio-specifikus alkatreszekkel ra lehet futni a cumira.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Videós, mozgóképes topik
- Lexus, Toyota topik
- Opel topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest