- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple Watch
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyáliSanyi
őstag
válasz
AnonymusX #121783 üzenetére
Új Sim aktiválva!
Aznap Csütörtök délután megrendeltem az új Sim-et az alábbi linken. Hétfőn reggel hozta ki a Gls .
Csak ma aktiváltam. Egyszerűen ment. 20 számjegyű, (karakterű) kód bediktálása után már aktiválták is! A régi számom maradt.
A régi Sim meg mehet most a vitrinbe.
Egyszerűbb volt ez így részemről (azt hittem korlátozáskor a Telekom üzletek is zárva vannak, meg kedvem se volt ezért elmenni), köszönöm a tanácsot mégegyszer.
-
-
balinlin
senior tag
válasz
AnonymusX #121399 üzenetére
"Jó ha tudod, hogy a Gigaerős Net és Gigaerős Net +csomagok esetén a Peer-to-peer jellegű fájl megosztás és letöltés (különösen Bittorrent), illetve egyéb folyamatos, hálózati túlterhelést jelentő forgalomtípusok használata esetén a letöltési/feltöltési sebesség 2/0,2 Mbit/s. Virtuális magánhálózat (VPN) használata vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történő forgalmazás (pl. SSH) esetén 10/5 Mbit/s.
Utoljára frissítve: 2021. január 14." -
Roxkex
senior tag
válasz
AnonymusX #121077 üzenetére
DrBubo77 #121076 köszi a választ !
Még 1 kérdés felmerült. Magát az átirányítási díjat csak akkor kell fizetni, amikor az átirányított hívást felveszem ? Tehát TSZ1 csörög átmegy TSZ2-re. Felveszem TSZ2-n és ekkor már kezdi a percdíjat az átirányításért.De mégis hogy lehetne vissza élni vele ?
-
m1lan
őstag
válasz
AnonymusX #120700 üzenetére
Attól függ, hogy milyen konstrukcióban nézed. A Voda minden csomaghoz 25.000 forint kedvezményt ad, a legkisebb 2990 forintos csomaggal így 253.890 ft az S21, a Telekomnál a 3390 forintos Mobil S + 4GB mellé 300.080 ft.
Ha minden szolgáltatónál a legnagyobb csomagot nézzük, akkor a Telenor adja a legolcsóbban, Hiper XXL mellé 159.990 Ft. Utána jön a Telekom 209.880 Ft-tal, és végül a Voda a 253.890 Ft-tal. De persze itt azért számolni kell azzal is, hogy listaáron pl. a Telekom legnagyobb csomagja a legdrágább, a Vodáé pedig a legolcsóbb.
Mondjuk ez egy ritka pillanat, a pirosaknál általában a 30-40.000 forint kedvezmény annyit jelent, hogy megkapod 10.000 forinttal olcsóbban a MediaMarktos árához képest.
-
válasz
AnonymusX #119727 üzenetére
Az, megóvják a felhasználókat az ilyen bonyolult dolgoktól.
Nem tudom, miért van így, de az iOS bizonyos esetekben nem ad kellő konfigurálhatóságot, ami néha a szolgáltatói részt is érinti. (Megint más funkciókban meg jobb, mint bármelyik más gyártó típusa vagy oprendszere - tudom, ezen az elfogultak napestig tudnak vitatkozni, de én így látom, mondom ezt úgy, hogy most iPhone-om van - abban használom a privát és a céges előfizetésemet is -, de előtte Samsung volt, korábban Huawei, Nokia és így tovább, közte is többször iPhone, szóval rendszeresen ugrálok a gyártók között. -
válasz
AnonymusX #119725 üzenetére
iPhone esetén a kapcsolódó menüben nem ellenőrizhetők és konfigurálhatók külön a különböző hívásátirányítási opciók.
Kóddal megoldható persze minden, vagy a SIM kártyát másmilyen, megfelelő készülékbe áthelyezve, eszközölni a szükséges ellenőrzéseket és módosításokat.garfield545: Ha minden feltétel adott, működik a szolgáltatás.
-
bepken
veterán
-
szabonagyur
félisten
válasz
AnonymusX #119145 üzenetére
Annyiban talán számít, hogy céges az előfizetés vagy sem, hogy pl. nálunk minden VPN-n megy, még a levelezés is és mobil eszközről elérek minden hálózati erőforrást akár nem kis forgalmat bonyolítva, de mégsem kapcsolnak le soha. Ugyebár lakosságinál nem igazán VPN kedvelők.
-
enginev3.0
félisten
válasz
AnonymusX #117484 üzenetére
Ez jó hír
Mindig kíváncsian várom az új csomagokat, bár az otthoniakra jobban kíváncsi leszek, mondjuk ott sok lehetőségük nincs, kicsit módosítanak a kisebb csomagok sebességén, meg az árakon -szerintem felfelé- mert a spec áras díjak most nagyon BB-k, és nem hiszem hogy ezen még lefelé faragnának
-
válasz
AnonymusX #116797 üzenetére
Tönkrevágja? Értem. És? Korlátozza, le is tilthatja felőlem. Ha rákérdezek, akkor ne hazudjon nekem. Nem a lelkemnek fáj ez főleg, hanem mivel volt egy 2-3 napos szívásom már szolgáltató hazudozása miatt, napokig szenvedtem a gépemmel meg az oprendszerekkel, hogy rájöjjek, miért nem működnek nekem alapvető fontosságú oldalak. Ha a nyomoronc idióta nem hazudott volna, hanem azt mondja, NAT-olva lett, de kérésére visszaállítjuk, elnézést a kényelmetlenségért.......ez nem T-nél volt, de pont az ilyenek miatt érdeklődök, ha olyat tapasztalok, ami nem lehetne. Gondolom megérted, miért nem szeretem, ha ilyenekben tudatosan félrevezetnek.
De szerintem senki nem szereti, ha hazudozás miatt nem tudja kiszűrni, hol a hiba, mert ilyenkor hajlamos vagy a saját oldaladon keresgélni és elmegy sok értékes időd.
-
ElektrikusDE
senior tag
-
válasz
AnonymusX #116788 üzenetére
Talán??? Tutira, pár napja multiSIM-mel kapcsolatos kérdésem volt, már az elején szólt, hogy pillanat megkérdezi és a bonyolultabb kérdést még fel sem tettem! Előtte egy nappal szintén érdeklődni próbáltam, erre a síkidióta gyerek kért pár adatot és egy perc múlva örömmel újságolta, hogy juhúúúú sikerült aktiválnia! Szó sem volt arról, hogy én ezt kérném, azzal kezdtem egyértelműen, hogy lenne multiSIM-mel kapcsolatban kettő kérdésem. Nem is mertem a lényegesebb kérdéssel felizgatni, inkább megköszöntem a segítségét és búcsúztam. Aztán felfüggesztettem a weboldalon. Az egyik határozottan állította, hogy bekapcsolni és felfüggeszteni csak őgy lehet, ha betelefonálok. De ez nem is volt kérdés, mert láttam a weboldalon az opciót, nekem az lett volna fontos, ami nem volt ott, mégpedig az, hogyan lehet felváltani a 3999/hó opcióra, ami nincs 1/1Mbps-re korlátozva.
A legrosszabb, hogy már nem merem felhívni őket, annyira nulla tájékozottsággal bírnak multiSIM ügyben, hogy az már kicsit elképesztő! Gépanettka vagy ki a fene is csúcs volt, mert másfél percig csak arról beszélt, mennyivel jobb nekem, ha a weboldalon intézem az ügyeimet. De qrva jó, hogy mondod!!!
Mivel pont a multiSIM-et akartam ott bekapcsolni, csak éppen az oldal már egy napja Karbantartás alatt volt! Az biztos, ha nem egyszerű, mindenki által könnyen megtalálható kérdése van valakinek, nyugodtan telefonáljon az ÜSZ-nek, de legyen kéznél utána pár szem Xanax.
(egyelőre nem is kapcsolgatom a multiSIM-et, most kell egy darabig folyamatosan vidéken)
Erről jut eszembe, ilyen spécibb esetekre nincs valami műszaki help telefonszám, ahol a nevükön kívül mást is teljes bizonyossággal meg tudnak mondani a vonál túlsó végén?
-
anglergab
addikt
válasz
AnonymusX #116765 üzenetére
Egy eszköz afölé csak letöltéssel/torrenttel mehet valószínűleg, de a jelenlegi mobilnet nem arra való. Azaz nem igazán helyettesítheti jelenleg a vezetékes netet.
Persze ha nincs ezekre szükség, akkor helyettesítheti (ha nincsenek sokan a szektorban, nem forgalmaznak sokat, és jók a rádiós viszonyok, van elég betáp a tornyon, jó a torony betápjának a minősége, van CA, a telefon CA-képes stb.) -
válasz
AnonymusX #116056 üzenetére
4 GB-os csomagot nem látok sehol, viszont az 500.-ft Mobil S kedvezmény 2020. szeptember 30-ig él új előfizetés esetén!
(#116055) Tompika777
A honlapon még mindig ott szerepel pl. a Most, hogy ingyen nyújtják
Minek kéne ott szerepelnie? Ingyen van. Egyébként totál értelmetlen lenne előre odaírni, hogy holnaptól mennyi lesz, mivel nem tudod bekapcsolni hamarabb. Figyelemfelhívásnak ott a kapott SMS a mindenkori ÁSZF változásokról.
-
zzola
titán
válasz
AnonymusX #115759 üzenetére
Ma bementem Telekom fiókba. Szó nélkül kicserélték a kidobott domino kártyákat újra, ingyen. Most próbáltam végigcsinálni az aktiválási folyamatot, de nem lehet megcsinálni. AZ automata szerint nem jó az ügyfélkód vagy a SIM PIN, pedig mindkettő jó.
Nesze neked Telekom...már most tele a cipőm az egésszel. -
zzola
titán
válasz
AnonymusX #115757 üzenetére
Nem érted, amit írtam.
Ha kivárom a 15 napot, akkor tudják ativálni, ha nem, akkor menjek be személyes, kérjek egy Domino kártya cserét, majd hívás indítással aktiváljam az új SIM-et.
A Domino kártya csere előfizetésre váltás esetén nem is volt kérdés.De persze értem, amit írtál.
Be kell mennem akkor. -
lord_m
senior tag
válasz
AnonymusX #115733 üzenetére
Köszi, megnéztem, házhoz kértem, GLS 1+rendelés azonosító alapján ma hajnalban( 5:30) még a Csomagelosztó központba érkezett (Alsónémedi). Ez a legfrissebb adat.
Tehát még nem írja, hogy kézbesítés alatt. Remélem, szombaton nem kézbesítenek, max akkor hétfőn.
Pedig eddig GLS mindig szokott emailt küldeni...
Köszi a többieknek is, majd figyelem azért a mai nap folyamán!
-
anglergab
addikt
-
válasz
AnonymusX #110672 üzenetére
Super!
Köszönöm, épp ki akartam lőni az oldalt, mert nem gondoltam, hogy ma fenn lesz, de a hsz-ed után frissítve csak bejött! Az a listaár, amit linkeltél, a másik árlista nem tudom mire vonatkozik.
Amit furcsállok, hogy miért csak ez a két készülék került be a csomagba, mikor a Redmi 7 és a Mi 9 sorozatban is vannak még elég vonzó készülékek. Már az A3 is kijött...... A Redmi Note 7 70ezer alatti árával kifejezetten király ár/érték arányban.
Amúgy még nem túlzottan lehet variálni a konstrukciókkal, Dominoról váltással most nem jön be a Xiaomi......
kalanchoe
Látom nálad már behozta szűréssel. mondjuk új előfizuval nekem is bejön, de sokkal kedvezőbb Dominoról váltani.
No most már nálam is bejött, csak alapból a készülékek felől kellett közelítenem, nem a saját meglévő számaimról elindulva megpróbálni váltani.
-
válasz
AnonymusX #110667 üzenetére
Az bizony könnyen előfordulhat! Ezek szerint ott nem láttad még, köszi az infót amúgy! Épp Mi 9 SE-re vadászom értelmes áron, a kettőtök linkje között azért durva eltérés van, azért akartam megnézni, hogy alakulnak az árak a honlapon.
Te vagy aki látja, infózza már be ide, ha a honlapon is megjelennek a Xiaomik!
Előre is
-
hellopeti
csendes tag
válasz
AnonymusX #109635 üzenetére
Köszönöm szépen. Miért nem ide írtam először? 😀 Sajnos az ügyfélszolgálatok sokszor hozzá nem értő dilettáns hozzáállásáról személyes tapasztalatom is van, amikor évekig a Vodafone ügyfélszolgálatán dolgoztam. Nagyon sok olyan munkatárs volt akiket egyszerűen nem érdekelt a téma, nem is értették, ezért csak felületesen, vagy egyáltalán nem informálódtak. Ők voltak a versmondó lányok (és fiúk). Ezt jól tudja akkori kollégám, aki a Mobilarena-t alapította.
-
válasz
AnonymusX #108994 üzenetére
Én egyáltalán nem arra gondolnék először, hogy téves értesülés volt, mint ahogy arra sem, hogy távozó emberek mondtak volna ilyet, nekem nem derül ki semmi ilyesmi, vagy nagyon felületesen olvastam.
Gondolom, ha hamis hír lett volna, akkor a telekom azért reagált volna valamit egy hwsw cikkre, de a saját fórumán legalábbis csak jelezte volna ennyi idő alatt, hogy valami téves értesülés lenne: [link]Egyébként itt a fórumon is olvastam, hogy volt tesztidőszak, szóval szerintem annyira azért nem lehetett téves az az értesülés.
-
lacibacsi
addikt
válasz
AnonymusX #108816 üzenetére
Köszi! Kérni fogom (ha nem megy másként)
(#108817) szemesi69: Köszi! Most nem pöccentem be, de ez mindenkinek jó így, mert néha tudok vörös fejjel hangoskodni...
Hétfőn visszatérek hozzájuk és nem hagyom lerázni magam. Ragaszkodni fogok a pénzvisszatérítéshez.
(#108818) Dilikutya: Régen szinte mindig voltak alternatív megoldások. Én még olyanra is emlékszem, amikor alkudtam a telefonra az üzletben és végül kaptam is 10k engedményt a 80k-s telefonra.
-
válasz
AnonymusX #106757 üzenetére
Igazából egyik sem. Tegnap a fickó mutatott egy olyan doksit ami egyébként a Telekom oldaláról töltött le amint egy PDF-ben táblázatos formában vannak benne a zónák. Ezek baromi régi felosztások azóta teljesen megváltoztak...
Holnap fogok beszélni telefonon az ügyintézővel majd megkérem, hogy küldje el emailben. Baromi jó kis táblázat volt és úgy érte el, hogy a keresőbe beírta azt, hogy "nemzetközi". -
#77646080
törölt tag
válasz
AnonymusX #99067 üzenetére
Valóban, az nekem is feltűnt, hogy a 1777 NEM az előfizetéses ügyintézés száma.
Destroyer91
Hogyan aktiválhatom az új készülékemhez kapott, másik méretű SIM-kártyát?
Ez alapján:
1) legyen kéznél az új SIM (mert kell a rajta lévő, 20 jegyű azonosító)
2) egy másik számról hívd fel a 06(80)639-999 számot.
Amúgy, ha bent voltál, szerintem kérhetted volna azt, hogy helyben aktiválják, ez a legegyszerűbb. Nekem már több alkalommal megcsinálták.
-
-
thomas77
senior tag
válasz
AnonymusX #94981 üzenetére
Talán még ez a jobb megoldás...
Amúgy jó, hogy benéztem az ajánlatot és ezt jól ki is veséztétek, de szerintem nem csak én vagyok ezzel így. Továbbra is azt mondom, hogy félrevezető az ajánlat. Egy olyan szolgáltatáshoz ad ajándékot, aminek minden eleme havonta megújul, ezt kivéve. Nem ártott volna hozzátenni az "egyszeri" szót a 10GB elé.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- AKCIÓ! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest