Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz AnonymusX #116788 üzenetére

    Talán??? Tutira, pár napja multiSIM-mel kapcsolatos kérdésem volt, már az elején szólt, hogy pillanat megkérdezi és a bonyolultabb kérdést még fel sem tettem! Előtte egy nappal szintén érdeklődni próbáltam, erre a síkidióta gyerek kért pár adatot és egy perc múlva örömmel újságolta, hogy juhúúúú sikerült aktiválnia! Szó sem volt arról, hogy én ezt kérném, azzal kezdtem egyértelműen, hogy lenne multiSIM-mel kapcsolatban kettő kérdésem. Nem is mertem a lényegesebb kérdéssel felizgatni, inkább megköszöntem a segítségét és búcsúztam. Aztán felfüggesztettem a weboldalon. Az egyik határozottan állította, hogy bekapcsolni és felfüggeszteni csak őgy lehet, ha betelefonálok. De ez nem is volt kérdés, mert láttam a weboldalon az opciót, nekem az lett volna fontos, ami nem volt ott, mégpedig az, hogyan lehet felváltani a 3999/hó opcióra, ami nincs 1/1Mbps-re korlátozva.

    A legrosszabb, hogy már nem merem felhívni őket, annyira nulla tájékozottsággal bírnak multiSIM ügyben, hogy az már kicsit elképesztő! Gépanettka vagy ki a fene is csúcs volt, mert másfél percig csak arról beszélt, mennyivel jobb nekem, ha a weboldalon intézem az ügyeimet. De qrva jó, hogy mondod!!! :W Mivel pont a multiSIM-et akartam ott bekapcsolni, csak éppen az oldal már egy napja Karbantartás alatt volt! Az biztos, ha nem egyszerű, mindenki által könnyen megtalálható kérdése van valakinek, nyugodtan telefonáljon az ÜSZ-nek, de legyen kéznél utána pár szem Xanax.

    (egyelőre nem is kapcsolgatom a multiSIM-et, most kell egy darabig folyamatosan vidéken)

    Erről jut eszembe, ilyen spécibb esetekre nincs valami műszaki help telefonszám, ahol a nevükön kívül mást is teljes bizonyossággal meg tudnak mondani a vonál túlsó végén?

    [ Szerkesztve ]

    mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki

Új hozzászólás Aktív témák