- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
akos727 #165344 üzenetére
"egy kocsit kirak valaki, ahogy áll egy parkoloban v az utcan, hozzá szöveg: "üdv cartárs" és tetszőleges emojik"
Volvo csoportban is sokszor van ilyen. "Itt van köztünk a tulaj?" Miért, mit csinálsz vele, ha igen, elé térdelsz?
Szerencsére ez a viselkedésforma nem jellemző annyira.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
akos727 #165322 üzenetére
Az emberek egyformak. Pontosan ugyanez megy az Ampera forumban is, az integetes, meg az amperas bogre es torolkozo, de oldjunk meg mindent nulla forintbol es olajat is csak akkor csereljunk az 1.4-es varrogepben mikor lement nullara a visszaszamlalo es amugyis ma meg ingyen tolteni sem tudott 2kwh aramot. Es ezek nem bontoszokevenyek, hanem 3-5 millio forintos autok.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
akos727 #158591 üzenetére
71k km -el lett veve, ami garantalt, lel ett kerve a teljes service history a szerviztol. 20k km alatt tonkrement az EGR (100k, a BMW -be nekem az uj 51k volt, a gyari, hol itt a Skoda olcsosaga?), klimakompresszor(130k), most meg szetesett a kuplung szerkezet. Es egyebkent is kulturalatlan sz@r ez a CR, a valtoja borzalom, 1700 -nal meg rezonal a motor, tehat nyirja a kettostomegut, szoval a 4. -et 70 -el erdemes kapcsolni legkorabban, igy 90 -nel a 6. is elegge karosnak tunik. Nyoszorog, zorog, egyszeruen az autogyartas szegyenei.
footy: Olasz es francia kizarva szinten.
-
rbalint88
addikt
válasz
akos727 #145005 üzenetére
Kuplungot kettostomeguvel egyutt szokas cserelni. Nekem valeo kettostomegu 120e, kuplung erosites kevlarozas 60e -kb ugyanennyi egy normal uj szett is, huzocsapagy 20e, munkadij 40e lesz kb. Kettostomegut minimum sikoltatni erdemes, de ha 10e km mulva beszarik, akkor 40k munkadij megy a lecsoba. Szoval keszulj ugy, hogy az is cseres.
-
Integrale
veterán
válasz
akos727 #143641 üzenetére
Az elmult X evbol nem volt jo benzines Alfa. A TS jo, de kenyes a JTS szinten, a turbosak jok 1.4, 1.8.
Stiloban a dizeleken kivul semmi sem csereszabatos a 147-tel. Tok mas padlolemez (Stilora nem epult Alfa), futomu (McPherson + csatolt, 147 ket lengokaros elso, es tobb lengokaros, fuggetlen hatso) stb. Utobbi mindenkeppen olcsobb a Fiat eseteben, 147 futomevet egyszer rendberakod normalis alkatreszekkel, akkor sokaig jo, de az 200e, Stilonak elol van ket lengokarja, meg par osszekoto es slussz.
-
rbalint88
addikt
válasz
akos727 #143600 üzenetére
147 jtd 8v jo valasztas. Futomuvet egyszer rendberakod jo minosegu alkatreszekkel es akkor sokaig nincs gond vele. Mindenkeppen magas felszereltsegut keresnek, tempomat es digitklima legyen benne. Ulesfutes sok borosben sincs sajnos, azt ki is lonem, a futetlen bor csak buntetesnek jo.
A tobbi se rossz konstrukcio, de ebben az arkategoriaban mar leginkabb allapotot veszunk, nem tipust. Nem tudom mennyire surgos a vasarlas, de ebben a kategoeiaban kell turelem, hogy kifogj egy jo vetelt.Jojo5: ebbol a negybol az elso jutna el nalam a megnezesig. A tobbi eleg alap felszereltsegu.
-
kenguru99
senior tag
-
rbalint88
addikt
válasz
akos727 #135980 üzenetére
szikiék személyében van jó szerelő hozzá, több hetes várólistával... fenntartható egyébként, alkatrész van, néha teljesen baráti áron, néha zsebbenyúlósabb a konkurenciához képest. de azon azért megakadtam, hogy egy szemre jónak tűnő példány 300ezer Ft
második autónak tuti inkább ilyet vennék, mint valami twingot vagy puntot. évi párezer km-re pont mindegy a fenntartásbeli különbség
-
-
-
válasz
akos727 #131267 üzenetére
Érdemes küön kezelni a kettőt. Ha a hiba olyan jellegű ami már felveti a rejtett hiba lehetőségét, akkor lehet kérni bírósági úton az eredeti állapot visszaállítását. Ami attól függetlenül, hogy nehezen de elérhető, nem garantálja hogy visszakapod a pénzed. Az eladóval próbáltál már megegyezni valamilyen formában? Vagy mindentől elzárkózik?
-
válasz
akos727 #131257 üzenetére
Bizonyítási eljárásban fénykép az elég nehézkes szerintem (mivel val hitelesítve a dátum stb.). Lehet hogy leírtad, de azt nem értem hogy lehet rendszám ilyen kis eu-s matrica nélkül... Én inkább a hivatalos eljárás irányából fejteném vissza (hogy is kapott rendszámot). Ha az az irány nem megy, akkor a fénykép már elég gyenge bizonyíték.
Én szakvizsgázott jogász vagyok, de nem ügyvéd. Általában figyelembe kell vennie a haszon/költség együtthatót egy jogi eljárásnál (az időd és az idegeid is bele kell számolni!). Neked eljáráshoz ügyvéd kell, villámgyorsan több lesz az mint a jelenlegi bukta (mely csak akkor jön vissza ha nyersz).
Szóval ha az újrarendszámozás költsége a bukta, én aa helyedben biztos nem próbálkoznék, max egy tértivevényes felszólítással (bár én avval sem, nálam elv ha kilátásba helyezek egy jogi eljárást, akkor az be is következik nem megfelelő reakció esetén).
Úgy venném hogy hibáztam, ennyi a tanulópénz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
akos727 #129622 üzenetére
Elégedett voltam vele, olyan kb 180-200k km volt benne (pontosan már nem emlékszem) és 372k-val lett eladva. Az olajat kicsit csipegette ennek mértéke attól függött, hogy mennyire nyomtam neki.
Nagyon jól ment és szép hangja volt sor4-es viszonylatban. Amúgy is élem a hosszmotoros autókat, mikor megtúráztatod és elkezdi billegtetni a kasztnit...Hibalista az rövid. A szokásos kopókon kívül csak egy turbó és a vaakum cső cserén kívül nem volt semmi hézag vele. A bele csúnyán öregszik de hát ez van. Ja és nekem nem jött be a kék műszerfal világítás se.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
akos727 #121030 üzenetére
Ez a gumis/felni topikba való kérdés.
Nem váltóméret szóval csalni fog a sebességmérője a kocsinak, módosul a futóműgeometria így ha nem állítatod be a futóművet akkor félre kophat a gumi, a nem tervezettnek megfelelő terhelés miatt a futómű alkatrészek is gyorsabban kopnak el...
-
kolosanyi
veterán
válasz
akos727 #119148 üzenetére
Ritkán megyek pályára, szóval nem gáz ha olyankor kicsit többet forog, többet eszik. Párhavonta csak, akkor is egy Kaposvár-Budapest útról van szó. Gondolom azért nem vállalhatatlan ez a motor se. De igazából egyelőre csak gondolkodom, meg felmérem, hogy milyen a környéken a piac. Annyit én is tudok, hogy nem futott teljesítményt meg évjáratot, hanem állapotot kell nézni használt autónál, konkrét típust meg nem néztem ki, férjek el benne elöl, ennyi. A fenti A4 a klíma miatt esik ki, meg nyilván meg kéne nézni élőben is, mert a hirdetés egy dolog.
-
kolosanyi
veterán
-
-
-
8th
addikt
válasz
akos727 #94262 üzenetére
Azért linkeltem ezt mert ilyenen már ültem és tudom, hogy kényelmesen elférek rajta. Az, hogy nevetséges hatást kelt és, hogy ki mit szól hozzá nem igazán érdekel mivel nem nekik venném, magamnak. Nagy kár, hogy van ez az idióta 125ccm-s megkötés elég lett volna teljesítményben meghúzni egy ésszerű határt mondjuk 11helyett 13kW-nál mint "nyugaton" mert ccm-ben kicsit feljebb lépve már sokkal élhetőbb motorok is vannak. Haverom egy Yamaha XT-t hajt. 350ccm 1henger 4ütem és 17lóerőre le van fojtva gyárilag. Azzal már ellennék én is. Robogó viszont biztosan nem kellene.
-
Declare
őstag
válasz
akos727 #91795 üzenetére
Na hat ez az...engem ezzel nem vitel közelebb a megoldashoz
Tehat akkor Daniaban egy takaritonö/segedmunkas nem engedhet meg egy autot maganak?
Mert (euroba szamolva) irtad, hogy 1500 körül keres egy takaritonö....hat abbol hogy fizet ki evente 4000 euro biztositas?? De meg egy netto 3000 euro fizubol sem ertem nagyon, ha beleszamolom, hogy kaja aranyarban van meg a lakas berlet/rezsi is+ a többi
Egy corsarol beszelgetünk ha jol emlekszem nem egy M6 os BMW röl
Mert ebböl az jön ki, hogy Daniaban eleg nagy luxus az auto
-
Dany007
veterán
válasz
akos727 #90072 üzenetére
Mondjuk szervizeléskor és / vagy szerelőnél nem olyan rossz dolog az, hanem egy ritka tök ismeretlen autót viszel oda, amire a szerelő is csak ferdén néz rá hogy mi is ez... ?
Így sem egyszer normális, a típushoz értő és megbírható szerelőt találni, hátmég ha valaki olyan típussal próbálkozik ami ritka és kb ismeretlen.Nekem anno a 2001 utáni Selica volt a kedvencem, de mondták hogy felejtsem el, mert annyira ritka hogy a bontott alkatrész kb felejtős, csak a sokszoros árú gyári van, no meg kevés szerelő ismeri a típust is és sok szívásom lehet ebből miatta...
De még most a Mondeonál is ott tartok, hogy "keresek" - egyelőre még csak ismerősök által és gondolatban - egy olyan szervizest aki tényleg ért a típushoz és ismeri... Mert itt Vp környékén egyet ajánlottak aki Fordos, de ő meg főként csak alap szervizekre "való". Nekem meg olyan hely kéne, ahol kb mindenhez értenek... Megnézetném a futóművet, a váltót, váltó olajat cserélnék meg hasonló nyalánkságot... Tudom vigyem márkaszervizbe.Bezzeg Renault szervizest tudnék nem is egyet...
@hdman:
Na tessék. Erről beszéltem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest