- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz
ZolAK #219323 üzenetére
Toyota Rav4
Bár ebből a keretből nem fogsz sokat válogatni
Outlander nem ajánlom, akksi egy sz -r benne sajnos. v60 jó lehetne, de kell bele szerezni rászabott szivacsot mert van egy 10 centis lépcső a csomagtér és az ülés között, meg az egész elég bunkeres lenne, kicsit klausztrofóbiás. Bár van akit ez nem zavar, én Prius2ben is tökjót aludtam.
-
szebe
addikt
válasz
ZolAK #216694 üzenetére
Bár ennyiért szinte új J-t kapni, szóval nem valószínű hogy előjön, de azért az 1.4T esetében szeret repedni a turbo öntvénye, meg az M32-re is érdemes figyelni.
Nem tudom Megane4 mennyire bajos, ott is van még szívó 1.6 a Nissantól, meg a későbbi tce-kkel sincs akkora gáz talán.
-
-
dj79
senior tag
válasz
ZolAK #216110 üzenetére
az inkább halovány, mint halogén, ráadásul hir2 foglalatú, szóval nincs nagy merítés magasabb fényerejű izzókból (kínai ledeket meg felejtsük el). Mondjuk a p3 halogénje sem világbajnok.
A prius mindig drágább volt, mint az auris, köszönhetően a hype-nak. Mondjuk a p3 hátsó lábtere nagyobb, nem kevéssel, cserébe az aurisoknál több az erősített inverteres példány, olcsóbb a casco, ráadásul már a faceliftes p3-nál is alkalmazott, jobb megoldású hengerfejtömítés került bele. A nagyakku szűrőjét otthon is könnyen ki lehet szedni takarításra az aurisnál, ez főleg kisgyermekeseknek illetve kutyatartóknak lehet fontos.
-
426os
őstag
válasz
ZolAK #202773 üzenetére
Giulietta eléggé képben van (bár méretileg kompromisszum, de legalább szeretném), viszont annak is elszállt az ára. 1-1,5 évvel ezelőtt 3-3,5M-ért bőven voltak FL utáni T-jet-ek, ma ennyiért csak az alja van sok km-el, illetve FL előttiek.
K Astra-t is nézegetem, de valahogy nem érzek birtoklási vágyat iránta. Furcsa mód, egy Octavia mk3 vagy Golf7 jobban bejön, pedig sosem voltam nagy VAG fan. -
válasz
ZolAK #201836 üzenetére
Komfort: 308, Megane és Leon kb hasonló (előbbinél pici előny alufelni szerű 5 küllős lemezfelnivel), de mind korrekt. Üléseket próbáld ki, Leon alapülését nem vágom (panasz nem olvastam), a másik kettőét sokan dícsérik.
Költségek: Megbízhatónak számítanak, szervizelésben sincs semmi extra (kéziváltóval főleg).
A turbó motorok eggyel finnyásabbak az olajra. A nissan féle 1.6osról nincs sok infóm, nem gondolnám rossznak, de elvileg a Renault K4M alul kicsit nyomatékosabb volt alul/jobban vette a lapot (legalább rövid váltót raktak mellé, hogy élhető legyen). A tsi/eb2 itt már javított revíziós, koksz vezérműlánc/oldódó vezérműszíj már nem (olyan) problémás (megfelelő olajjal).
5-10km-es etapokat a puretech bírja legjobban (nagyon gyorsan bemelegszik).Bővíthetőség: Megane anyósülés síkba dől, 308 (SW) ülés előre és lefelé mozdulva síkba dől (ezzel a másik kettőt veri, ill alacsonyabb a csomi padló; részletek adac autotest-eknél vagy ridc.org.uk-n).
Vezethetőség: Mindegyiket jó terelgetni. A pozíció talán M4-ben a legjobb, és ez kanyarodik a legsemlegesebben az alap futóművel. A Leon FR-ként igazán jó (kormány kicsit érzékelten simán), 308nál a kormány mindegyiknél kicsi és közvetlen, a hangja ennek a legizgalmasabb.
Puretechből hatos váltósat vennék. A 100/110/130 lovas változatok (tényleg) csak sw-esen különböznek, de városban nagyon jól jön a hatos váltó. M4-ből is inkább az 1.2 tce-re céloznék egyébként.Világítás: M4-é ezek közül a leggyengébb ledes, de az is jobb a halogénnél. Vetítőlencsésen (308, M4) az oké hogy jól irányított a fény, de csökkenti a fényerőt. Ezen egy jó minőségű ledes főfény mondjuk könnyen segít.
Javaslom, hogy az AA/Carplayt is esetleg vedd fel a szempontok közé (későbbi eladhatóság miatt is).
Vismajor01: Attól függ. D5S és 2000 lumenig az egyszerűbb ledek kb pariban vannak, felette ha D2S/D3S kanyarkövetős, az az előbbinél jobb, de egy mátrix led meg ettől is jobb (az sztem csak az újabb Volvókban van).
-
-
t256
őstag
válasz
ZolAK #198196 üzenetére
Szia,
Köszönöm a választ!
Azóta utána jártam és valóban a hajtáslánc az Toyota a Mondeo Hibridben.
Az Auris nagy szerelem, de félek kicsi lenne. Múlt hétvégén volt szerencsém ülni egy Corolla Hibrid kombiban. Első kérdésem az volt, hogy az ülésmagasságot hol tudom állítani. Kicsinek tűnt. Igaz én az anyóson ültem, nem vezettem.
Ezen a vonalon még van egy Prius Plus is, mint elképzelés. Azért a Plus, mert a hátsó két "gyerekülést", ha lehajtom, akkor van egy nagyobb csomagterem.
Az MK3 Mondeo nagyon kiszolgált minket, háromszor költöztünk vele.
Ezért keresem minden autóban a csomagteret és a nagy utasteret. Ez volt az első autóm egyébként. -
Veron
addikt
válasz
ZolAK #196382 üzenetére
Nekem meg a használt Leont köpi ki az Excel nyertesnek, de éppen csak veri az új Juke-ot. Az igazsághoz tartozik, hogy nem számoltam fenntartási költséggel, csak a vételi finanszírozást kalkuláltam... és pont ezért még Auris sem szerepel benne.
De szívesen megosztom a táblázatot és összetehetjük az Exceleket, hátha megmondja a tutit.
(a képen a végső költség nem az autó ára, hanem az alternatív költséget is beleszámoltam) -
ngaba
aktív tag
válasz
ZolAK #192244 üzenetére
A kérdést nem fogom tudni megválaszolni, csak néhány észrevétel:
- A Megane 1.6 szívóval 4000-et fog forogni 130-nál (6 sebességes váltóval is). Vagy legalábbis nagyon meglepne, ha lényegesen kevesebbet... Szívóból minimum 1.8 kellene kényelmes pályás utazáshoz (Toyota Avensis például, illetve nemrég volt szó az alternatívákról, olvass vissza).
- A Pug 308 SW jó dízel opciónak. És sokkal inkább európai dízelt vennék, mint Japánt. A Renault 1.5 dci-jénél is jobbak a Peugeot HDI-jei szvsz.
- A Plug-in C-max jónak mondott.Benzinesből érdekes lehet nem közvetlen befecskendezéses modern turbóst is nézni, ami minimum 1.4-es: Ezek egy fokkal megbízhatóbbak (nem kokszolódnak), mint a közvetlen befecskendezésesek, de jellemzően többet fogyasztanak. Ha most vennék autót, ilyet néznék, azért írom. Engem is érdekelne egy teljes lista ezekről, szóval remélem a többiek folytatják a sort, szóval átmegyek kérdésbe is:
Ott van ugye a t-jet, illetve a J Astra 1.4 turbója. (A K Astrában már közvetlen befecskendezéses van sajnos.) Illetve a Renault 1.4 tce motorja is ilyen elvileg, de az csak 2012-ig van, ha jól tudom.A J Astra egyébként jó, csak nehéz... Az 5 ajtós még OK, de szerintem gyerekkel úgyis kombi lesz. (Kérdés #2: Rakták azt a B14NET motort más GM autóba, ami nem olyan nehéz?)
Új hozzászólás Aktív témák
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest