Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
VR6-Fan #34378 üzenetére
'89-ben ez űrtechnika volt. A nagy átlag akkoriban még bőven ladázott, skodázott. Akinek esetleg a Merkúr meghozta az évekkel ezelőtt befizetett Favoritot az már nagy királynak számított. Akkoriban itthon átlag autósnak elkezdted volna magyarázni, hogy ez nem négy csak két hengeres és van benne start-stop rendszer, közvetlen befecskendezéses, g-töltős és ha sík úton gurulsz vele ~2litert fogyaszt százon néztek volna rád, hogy melyik zárt osztályról szöktél ki.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
VR6-Fan #16794 üzenetére
H!
vagy inkabb Te ezt megnezhetned, miszerint a 94/12/ec 1994.03.23jelent meg /tehat e datuim elott nincs minosites!/, ES /itt a lenyeg/ ha egy jarmuvet mar minositettek egy feltetel szerin azt elvenni nem lehet es automatikusan nem kapja meg a jobbat haba teljesitette azt a normat, tehat leeht, hogy a motor tugya /ezt nem is vonom es vontam kecscsegbe/, de egy 92es gyartrasu jarmu /motrocsee nelkul/ csak juri1es lehet, es ezket a jarmuveket nem is lehet egyeni kuloneljarasban ujraminisiteni, amiket leeht, azok a specialis europei minositessel nem rendelkezo jarmuvek /usa, tavolkelet, etc/ amiknek soha nem is volt, ennek koltsege, ugy 1k juro ha jol emlexem, van egy totalcaros blog, ami alajan igen hosszu beszelgetst fojjtattam, Finszter Ferenccel, es kdierult, amit irtam, es ugye a blogban megjeltn dogok hibasan vannak ertelmezve
az hogy az altaltok behozott autokon mi van, az mar az ott is jol mukodo kiskapukat mutatja /ha nem votl motocsere/, de a nemetk nem izgatjak kulonosebben maguakt, hiszen toluk elmegy az auto, nalunk meg halvany lila finja sincs errol a 99%nak aki ezzel foglakozikudv
neduddki
mod: footy: "Toyota Avensis T22 1.8/110 LE" na ijejn nics a az 1zz-fe az ~129-135lo, a 3zz-fe meg ~110lo:- ) hoppp bocs, de lehet ha ranfelvarras elotti, bocsanat akkor lehet ha 7a-fe
-
SureStudio
tag
válasz
VR6-Fan #16777 üzenetére
Szia!
Forgalmi+zöldkártya, esetleges szervízköltségek, durván 100.000-et mondanék rá. Regisztrációs adót most nem tudom fejből, de szerintem számolj nyugodtan 1-1.5 millióval.
egyszóval: drága nagyon, kb úgy fog kijönni, mintha itt vennéd meg :S milyen kocsit akarsz behozni?
-
m3tr0
őstag
válasz
VR6-Fan #13888 üzenetére
Amit linkeltem a zöldet azt elvitték...másikat meg nem nagyon találok ilyen árkategóriában.
Amúgy nézegetem az mx-5 -öket is csak azoknak az ára magas és mégis csak 20 éves autók...meg ugye csak két ülés van benne. De azért hátha rászánom magam egyre.
A golf is jó lenne, csak nehéz olcsón jót találni. Majd meglátom.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #13091 üzenetére
Nem, most is vannak motorok kettőstömegűvel és kiegyenlítő tengellyel is egyszerre.
pl 1.4 TDI, 2.0Tdi. A kiegyenlitő tengely az egyenletes járásért felelős, a kettőstömegű, meg a vibrációktól óvja a váltót.
Lényegében az ALH, AFN, AHF, ASV, AGR kódú motorok alapja ugyan az, csak az adagolóban, turbóban befecskendező rendszerben különböznek. Egyikben sem volt soha kiegyenlitő tengely. a gyengébbeket gyártották egytömegűvel, később kettőstömegűvel is. Az erősebbek mindegyikében van kettőstömegű, elvétve akad gyári AFN egytömegűvel.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #13089 üzenetére
Tudom, hol abban a kiegyenlitő tengely??? Minek is lenne. Az első pár darab egytömegűvel volt, mint a 66kW, utána ment bele a kettőstömegű. Én még nem láttam kiegyenlítő tengelyes AFN-t, sőt az újabbakban sem volt. A PD- nél kezdtek ezek divatba jönni, de csak a 2.0 Tdi-ben.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
VR6-Fan #12514 üzenetére
az lehet, hogy induláskor 30-40Nm-t ad le egy motor, de azért van váltó is a kocsikban, hogy azt jó parasztosan mondva "felszorozza".
az egyenes vonalú haladáshoz szélcsendben egy átlagos autót véve, 120km/h sebességű haladáshoz 40 lóerő környéki teljesítményre van szükség.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
VR6-Fan #12502 üzenetére
így van, a vezérműprofil-eltolás nem újdonság már az audinál, igaz korábban a változó szelepvezérlést oldották meg két eltérő profil alkalmazásával. a lényege, hogy a vezérműtengelyen egy (illetve több) elcsúsztatható persely van, amit elektromotorral tudnak tengelyirányban mozgatni, ezzel a két profil közt tudnak váltani. itt is hasonlóképpen van megoldva, csak az egyik profil gyakorlatilag kör keresztmetszetű.
szerk: itt egy link hozzá
-
mobilefan
aktív tag
válasz
VR6-Fan #11950 üzenetére
Hát én max 1.4-ig nézem a kötelező miatt.
varoz: Az 1-el újabb ami tetszik belőle
Nem csúnya az astra ha nincs leharcolva szerintem, és az egyszerűsége miatt tetszik.
A másik a primera meg ugye sedan,ide pestre nem nagyon kell nekem "nagy,hosszú" autó,örülök sokszor ha parkoló helyet találok mikor elkérem a B vectrát.Az is elég batár,nagy hosszú kocsi.8th:nem tudom, lehet bele kéne ülnöm és akkor más lenne a helyzet
Nekem személy szerint tetszik a felicia mert "octavia"-s az eleje, hátulja meg olyan golfos.
Tipo-ra nem mondom már,hogy annyira tetszik,de még határeset belefér...
Próbálok a pénzemért a nekem legmegfelelőbbet választanihobizoli:Hát klíma nélküli lesz az tuti
munezxbk:ja nem, dehogy gond az még belefér.kereskedésben van sajna,nem tudom, lehet megérne 1 próbát...
tiger_huhhhh:Jézusom jókat linkelsz, 2.6 benzin
Fogyasztás,kötelező ?
Szép darab,de csak addig nyújtózkodom míg a takaróm ér. -
mobilefan
aktív tag
válasz
VR6-Fan #11947 üzenetére
körülnéztem de nem találtam érdemben "szépet".
Ami elfogadható lenne számomra kívűl-belül az 500 felett van....8th:hát olyan kis esetlen a formája,semmilyen autó fazont nem lelek benne
Míg a felicia tetszik,golf is tetszene,f astra 3 ajtósba tetszik,láttam 1-et gyári állapotban 399-ért székesfehérvári.....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #11821 üzenetére
na mert ezt kb ugy irtad, mintha 2n+1x ennyibe kerulo Golf-k kozul keresve sem talalnal olyat, ami nem rohadna sehol LOL
Egy hengerfejtomites csere meg nem a vilagvege, 8-10k plusz a szereles, rendesebb helyen 30k-bol megall.
Dizel hengerfejet ha nem muszaj nem feltetlenul kell reflexbol sikolni, mert egyre nagyobb lesz az amugy is magas CR-e es egyre elobb kiqrja majd.
De ha nagyon para, 80k-ert kapsz bele egy masik papiros motort, oszt hello. 1800-ert atvezetik a forgalmiba a motorszamot, ha mar eleve azzal mesz oda eredetvizsgara is vele, es az uj forgalmiba es torzskonyvbe mar az a masik motor szama kerul be eleve
-
megema
őstag
válasz
VR6-Fan #11846 üzenetére
Ilyen értelemben fail, persze. Én csak arra akartam utalni ezzel, hogy a dinamikusságot nem feltétlenül a kg/Le arány mutatja meg, mivel ~ azonos arány mellett elég szép eltérések lehetnek.
Kinek mi a durva...
Nem szoktam kifejezetten gyorsulgatni, így amikor unokatesóm elvitt egy körre a C70-nel, néztem egyet. Az azelőtti komolyabb élményem egy 360 lovas, kompresszoros Jaguar XJ volt. Ahhoz, és a V6 TDI-hez képest is elég komoly volt.
-
megema
őstag
válasz
VR6-Fan #11830 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű... 2.5 V6 TDI 4motion Passat: 9.7 kg/Le, 2.0 benzines 406: 9.9 kg/Le. A kettőt valóságban össze sem lehet hasonlítani... Ha már csak a gyorsulást nézzük papíron: Passat 8.2 mp, 406 10.6 mp. Ha jól rémlik. Azért ha a Passatnak nyomsz egy padlót, akkor elég rendesen ülésbe süppedős szituáció áll fenn.
Nemrég ültem Volvo C70 T5-ben, ami 270 Le-re van chipelve: 5.4 kg/Le. Ez már valóban durva. De nem annyival durvább a Passatnál, mint amennyire a kg/Le arány különbség alapján lennie kéne. Én inkább a kg/Nm arányt ajánlanám.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
VR6-Fan #11723 üzenetére
Pont ezt akartam most írni, de lekéstem.
Én is így tapasztaltam, hogy ABS-el mondjuk 30m, ABS nélkül álló kerekekkel 35m, ABS nélkül, nem csúszva lassítva 25. Hasra ütött számok ezek. Azért volt ez a nagy vita, mert a többiek úgy gondolták, hogy ABS nélkül blokkoló kerekekkel. Viszont satuzva tényleg jobb az abs. -
m3tr0
őstag
válasz
VR6-Fan #11723 üzenetére
Én már kezdem érteni.
Valószínűleg abból ered a probléma,hogy sokan nem tudnak jól fékezni, ergo túlerősen nyomják a pedált és az ABS-es autó érzékelői úgy érzékelik (durva fékbe taposást),hogy nagy fékező erőt kell kifejteni ami ki is fejtődik, ezért a kerekek megcsúszása ellen működésbe lép az ABS és úgymond "túl működik" vissza-vissza veszi a fékerőt ezért hosszabb fékutat eredményez mintha egy jó sofőr egy megfelelő fékezés technikával egy ABS nélküli autóval fékezne és így ő hamarabb meg tud állni mint az ABS-es rossz technikával fékező egyén.Jó felé kapizsgálok?
-
Nordik
őstag
válasz
VR6-Fan #11569 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy szűretlen levegő juthat a rendszerbe. Fals levegő ha jól átgondolom máshol keletkezik.
Tehát alapjába véve a motor teljesítményét nem csökkenti.
Hát remélem azért szigetel így is rendesen és nem jut be rossz levegő. Valami tömítést esetleg ha kicserélek ott? Vagy van egyáltalán? Gondolom a karbit nem kéne megfúrni egy menet miatt, máshogy nemtudom hogyan lehetne megoldani.
-
-
Balupapa
senior tag
válasz
VR6-Fan #11517 üzenetére
na ja, ez sztem sem az
megkéri az árát -
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #9985 üzenetére
mert a teljesitmeny az nagyobb fordulatbol vagy nagyobb nyomatekbol jon csak
-a nagyobb fordulat nagyobb dugattyu sebesseget jelt ugyanabban a motorban
-a nagyobb nyomatek meg nagyobb rahato erot jelentfizikat nem lehet megbaszni
Persze ha felhuzott autot nem "ugy" hasznalod nap-mint-nap, akkor elmehet sokaig, vagy akar a vilagvegig is
-
#10726912
törölt tag
válasz
VR6-Fan #7847 üzenetére
Senki sem vágyik rá, én meg használom minden nap..
S nem egy éve. A faék itt kezdődik
A hosszmotoros elrendezés és a hozzáférhető motor már csak bónusz
De ezt is csak halkan, isten ments, hogy eggyel többen legyek, aki ezt kedveli, így egyre olcsóbbak a donorjelöltek is
-
Rick4
félisten
válasz
VR6-Fan #7836 üzenetére
Pontosan 6500 volt, vannak jobbak is biztosan, de nekem arra az évi 2 alkalomra tökéletes ez is. Ráadásul ez direkt olajos szennyeződésre direkt tiszta víz volt, csak próbaképp, korrekt lett.
Van jobb cucc: [link] meg komolyabb anyag is: [link]
Muhaha 10 rugóval többért ugyanaz: [link] mint az enyém.. [link] és a marketing: Az ultrahangos tisztító ideális ajándéknak is. -
dízelracer
őstag
válasz
VR6-Fan #6835 üzenetére
Azért az igazsághoz hozzá tartozik, hogy szerintem ott motorikusan valami nem volt kerek annál a konkrét autónál. Mondjuk én kapásból csipsztyuning ellenes vagyok. Persze ha módosított hardverhez kell programot illeszteni az más de senki ne higgye már magát okosabbnak a gyári mérnök team-nél. Nyilván nem véletlenül olyan a program egy autó ECU-jában amilyen.
-
Balupapa
senior tag
válasz
VR6-Fan #6794 üzenetére
rosszul láttad
nem csinaltak 1.4 mpi 68hpval.
Gebriel: A mondat melyik része nem volt érthető?
neduddki: tudom, azért is példáztam azzal
de attol még nem porsche motoros
-
Rick4
félisten
válasz
VR6-Fan #6400 üzenetére
Valóban megkímélt, nem rozsdás, de még rozsdapötty sincsen rajta, se alul, se felül, mindene rendben van, és valóban jobb, mint a 76 ezret futottnak hirdetett, foltos, kiült ülésű...
astrából elég az 1.6, ezt se hajtom se gyorsan, se nagy fordulaton. Egyik jó képességem, hogy el tudok időben indulni. Pedig a hólyagom is rendben van.
-
Rick4
félisten
válasz
VR6-Fan #6396 üzenetére
Köszi, bár nem sokat számít ez se, karácsony előtt lett 5 éves a 3. regem..
Nekem is pár napja tűnt fel..
Nekem meg muszáj teletankolni, gázból így is napi 3/4- vagy 1 egész tank belemegy.. A Luminába havi kb 180-at tankoltam, és akkor 6 ezreket mentem, ezzel 8 ezernél tankolok kb 120-at, és ebben van 3 ezerért havi 1x benya is. A másikkal lett volna épp a duplája. Szóval mikor úgy alakult hogy több dolog lett, gondoltam csinálok valamit, mert ez így csak nem frankó, nem eszi el a kocsi a hasznot, de akkor se faxa, hogy erre ennyit fizetek. Bár épp ma beszéltem a szerelő haverral, azt mondja ne vegyek semmiképp h astrát (mert épp beszéltük a görgőcsere idejét, meg hogy hogy picit nagyobbra cserélném a Punto-t, vállban szűk) inkább vegyek g astrát, azt mondja ismer srácot aki olaszba járkál vele, 700 ezer van a kocsiban és semmi baja.Egyébként mindent írok ami cserélve lett, óraállás, dátum, alkatrész és szerelés ár, megvan minden számla is, bár ez lehet hátrány, nem előny..
-
Rick4
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz
VR6-Fan #6330 üzenetére
annyival igen hogy az államcsőd nem rögtön a választások után következett be, hanem majd csak idén fog
aki meg ott tart hogy a kormánynak köze van ahhoz hogy 320 az euró az még nagyon kezdő a politikában
azt csinálnak velünk kívülről amit akarnak
akinek van esze már rég nincs megtakarítása Ft-ban...
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
VR6-Fan #6316 üzenetére
Annó boldogult ifjú koromban amikor még megszállottan szerettem autózni volt nekem egy sierra rs coswort gia-am.Szép cosworth szárnnyal,dupla karbi,sperr difi ,bitang futómű,mitököm.Na az alkalmatlan volt a városi közlekedésre úgy nagyjából,de az tény,hogy kőbányán az éles saroknál ,nem kellett a lábam levenni a gázról kanyarodás közben. Az a kocsi úgy fordult ,hogy elmondhatatlan.Derékszögben padlógázzal.
-
opeter87
senior tag
válasz
VR6-Fan #6316 üzenetére
a Focusban tudtommal már sperr van és azzal azért könnyebb.
a G1 meg szívó, szóval nem ébred ekkora nyomaték ilyen hirtelen.nem mondtam, hogy a hátsóval könnyebben menne, én a négy kerék híve vagyok
Első keréken ekkor nyomaték gondot tud okozni szerintem. Bár olvastam anno egy Ferrari 458 Italia vs. Fiat 500 Abarth tesztet, ahol a versenypályán valami 1-5 km/h volt csak a különbség a két autó közt a kanyarokban
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest