- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #1059 üzenetére
2-250 körül vegyél bizonyítottan probléma mentes autót, amiknek a fenntartási költségük kevés..aztán, ha már tudod, hogy mennyire nem tudsz minden pillanatban figyelni mindenfelé minden körülmények között (ez kb 2 év, ha sokat vezetsz), utána cserélsz!
Emlegették már az astrát, emellett nem kell félni az 1,6 1,8-as benzines audiktól sem...kóreait, olaszt, franciát inkább ne, japánéknál csak óvatosan nézelődj
Üdv! -
#10726912
törölt tag
válasz Typhoon47 #1069 üzenetére
ez így valóban paradoxon..kissé ostobán fogalmaztam
bizonyítottan alatt értettem az évek alatt kialakult véleményeket, tapasztalatokat más felhasználók és szakértők körében.probléma mentes: ha gyári állapothoz közel álló autót választ, ne kelljen rettegni a rossz minőségű alkatrészek, vagy a rossz, vagy bonyolult műszaki megoldások miatt..így talán már kevésbé paradox.
BOCS mindenkitől! -
#10726912
törölt tag
Már csak havi 300km-et járunk a kocsival, ebből 250 a munkába járás emészt fel...egy-két út nyáron, de kis hazánkban ez sem jelentős táv...ettől jobban hova szokjon le az ember??? Igazán érdekel, vajon hol a határ... Legjobb lenne,ha egyszerre letenné mindenki a kocsiját: beesne az arcuk! Bár ez már a Hol volt... kategória.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Volt egy olajkályha temprám.1,9-es, nem turbós, új korában 65 nyihás...előzéskor horpadtra vertem az oldalát és közben üvöltöttem rá: Ne te neeeee....Tiszaúj-Nyíregyháza között 60-65 km-el mentem az IFA után, sokat és sokáig, mert nem volt belátható tiszta repülőtér hossz az előzéshez. Még most is meghatódok az emlékektől...
-
#10726912
törölt tag
válasz zoo8800 #1517 üzenetére
löööööflööööflöööflööflöflöflflfl...ez az egyes fokozat.. A benzines más. Bár a kisköbcentis-kislovas benzinesekben meg idegesítő, hogy úgy kell velük menni, mint a robogókkal:ha nem hallod a motor üvöltését, akkor ne várj gyorsulást
Qru : Ha vissza váltva megindul, bánja a fene...csak menjen már a szerencsétlen, mer nagyon jönnek szemből...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Próbáld meg alaposan kipucolni a felnit. Mindkettőt. És nézd meg a gumikat is, nincs-e sérülés rajtuk. Ha nem szűnik a remegés, vidd el egy centírozásra. A gumi nyomás is legyen megfelelő. A jobbra húzást nem tudom, azt inkább szerelőtől kéne megérdeklődni...bár a gömbcsuklókat, talpasokat és a gumi betéteket(remélem, ez a nevük) felemelt kerekek megmozgatása mellett te is megnézheted...
Üdv! -
#10726912
törölt tag
Én is inkább off-ban...nekem audi80-am van 1.8 benzin, karbis, kereszt tankos gömbölyű..ettől egyszerűbb motor nem nagyon van..a kocsi 87-es évjárat, 11 mázsa feletti, de Tiszaúj mellől Pestre és vissza 28 liter benzinnel mentem. Szűk 400 km és PEsten is kellett tötyögnöm 40-50-el fél órát.. A szomszédban ugyanez az évjárat, csak 1,6-os, ő egy literrel kevesebből járkál..Alkatrészek nevetségesen olcsók hozzá és nem rívom el magam a látványtól, hogy jaj de xarul néz ki, stb, sőt kifejezetten tetszik....a régi kocsik sokszor hozzák a maiak szintjét fogyasztásban és tarthatóságban. Egyik ismerősnek 1,4-es opel astrája van, K-s rendszám, 9 liter a városi fogyasztása. Másiknak Lanosa van, 1,5-ös...szintén 9 liter a városban...és az enyémtől 15 évvel fiatalabbak...200-ért az enyémtől újabbat is lehet venni. A sierra is jó gép, volt a családban....de a vásárlók szíve joga, hogy mit vesz.
Üdv![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Sokan rettegnek, mert ezek régiek. Pedig nagyon sokszor semmi új nincs a mostaniakban
Anno is volt klíma, szervó, meg ABS és mindenféle pöcskiverő...a használat miatt elkopó dolgokat mindben cserélni kell..lengéscsillapítót,stb.A légzsák talán az egyetlen, ami nem volt minden napos és elég ritka. Ha vásárol valaki, akkor nézze meg, hogy mit vesz, ez nincs másképp egyik évjáratnál sem(műszaki állapot, esetleges törés, stb) Amiatt is nyugodtabb vagyok, hogy az enyémbe a motor és a váltó csere sem gond. A mostaniakban meg csak a ránézés is komoly pénz..Nem kell, rendben vannak. De kellhet majd.
A tv-ben meg naponta látom: a mostani kocsi használati darab, amiket cserélgetnek x év után, a régi meg felújítandó használati darab, aminek múltja van és 10, 20 vagy akármennyi év jövője. Megveszik a kocsit, aztán 5 év múlva meg már azt nézik, mit vegyenek helyette. Sokkal többért, mint amennyiből a meglévőt tarthatnák. Emiatt már sokszor vakartam a fejem... Cserélném az enyémet, persze...egy ugyanilyenre, amiben minden dolog megvan, ami ebből hiányzik. Van belőlük. Vagy majd ezt építem át és veszek hozzá egy donort. Az lenne az igazi
Majd egyszer.
Üdv!
Leállok az offokkal, a régi kocsiknak kis hazánkban úgysincs nagy kultúrája, csak ócskavasként tekint rá az emberek nagy többsége..holott ha így haladunk, az üzemanyag árak meg a járulékos költségek miatt az lesz a 80%-uk, évjárattól függetlenül -
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #1755 üzenetére
Qru ,Napfénysüti: Szerintem is az a legjobb...de a fene tudja, mi alapján választ az ismerőse...ezért linkeltem mindegyiket: a Kalos ifi és klímás, ebben ki is merült az előnye...a Seat meg amolyan nép szeretett...régebbi évjáratokat pont ezért nem is nézegettem. Majd dönt az ismerőse
Üdv!
zoo8800: trikóban max a fürdő felé lopmost vakargatva...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #1757 üzenetére
Ha megvan, ami tetszik neki és más nem nagyon számít, csak a szerelem OPEL CORSA B...akkor körülnéz és talál bőven. 1,11,5 literrel kevesebbet eszik, de...Nekem nem szerelmem... Sajnos kizárólag fogyasztás alapján nehéz ennyiből venni olyat, ami kényelmes, és-vagy klímás, és fiatal tehát tartható elvileg különösebb gond nélkül. Havi 6-700 km-nél a kisebb fogyasztás havi 4000+-t jelent...de mikor haladni is kéne...meg lehet utálni a gyenge motoros kocsikat.
BMW001: nem én vásárlok Kis fogyasztású (mint kiderült, pl: CORSA B) kerestetik AMD Power ismerősének, erre kér javaslatokat max 350K-ért. A Kalos az 1-es Swift és a Fiat helyettes: attól jobb...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Kicsúsztam az időből, meg el is bambáztam: 1, 1.5 liter, nem 1.11.5
-
#10726912
törölt tag
Nem hiszem, hogy a 24 éves Audim motorja hatékonyabb, mint a mostaniaké...1,8-as és 7 liter 130-nál, 9 városban, 300 ezer feletti futott km után. Ennyit számít, hogy milyen a kasztni formája? 130-nál 3000 körül forog a motor. Nem igazán értem... Ezek az ignis-vagon motorok fogyasztás alapján taposott bömbik is lehetnének....valami nagyon nem kerek ezekben az adatokban.
Üdv. -
#10726912
törölt tag
válasz kisza25 #1789 üzenetére
Hát...ostoba divat. Az biztos, hogy a valamikor 88 pacit "dübörögtető" motor 5-ben 120 felett már eléggé lusta, de addig lehet követni a forgalmat. Ha menni akarok, meghúzatom 4-ben, kompromisszum is van a világon. De ez a divat viszont leeszi a tulajok haját, miközben szétpörög a motor
Üdv.
a_tesz : Akkor valami el van qrva a sokat kajálóknál...de nagyon.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz izomhod #1934 üzenetére
Akik balesetet okoznak, azokat nem engedném többet kocsi közelébe. Ez lenne az ésszerű. Túl sok az ostoba az utakon...kb egy óra alatt 10-et kell kikerülni belőlük a városban: nem figyelnek, nem látnak, nem gondolkoznak...ráférne a jogsitulaj tömegre a tisztogatás
A pénz fizettetés...itt? ööö Jó vicc.
Üdv. -
#10726912
törölt tag
válasz leroyclub #1965 üzenetére
A4 vagy bömös. előbbi technikás, utóbbi sportosabbként emlegetett. Német királyságok
Nekem jobban tetszik az A4, de a németeken kívül nem igazán érdekelnek a kocsik...ők tudtak, tudnak és fognak is tudni AUTÓKAt csinálni Ennyiért viszont inkább 80-ast tudsz nézni, az A4 kicsit húzós, a BMW is, de ezt már írták.Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2030 üzenetére
A felsoroltjaidhoz képest szerintem ez jobb választás. Kevésbé hajlamos a rohadásra, nem drága a kopó cucc hozzá és jó minőség. Fogyasztásban meg ahogy taposod: nekem a 87-es évjárat 1,8 benzin kijön 8 liter vegyesből. A sedanokkal nem igazán jártak határt, ahhoz kicsi a csomagtér és a tank is. De ez is csak egy tipp. [link]
Üdv.
MOD: ha megnézed, nézd meg a felhasználók véleményét is..[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2095 üzenetére
Sajnos kiábrándítóan gyenge...12 mázsa két emberrel és a teljesítmény+ a futott (bevallottan) km valószínűleg nem kímélte a motort Vagy nagyon nem húzatod és a hátszél gyorsít, vagy próbálsz gyorsulni és füstölni fog. Gyorsulni akkor sem. Ha dieselt nézel, akkor 1,9 td-t, de ez elég drága, mert a fogyasztás tekintetében aránylag jó és strapa bíró motorokként ismerik őket. De hidd el, jobban jársz, ha benzinest veszel, ilyen korú kocsiknál ezek a motorok jobb állapotban vannak. Az enyém pl 300 ezer felett ment már, de olajcserétől-ig nem kell után töltenem. Ritka az ilyen korú jó diesel, sokan sokfelől tankoltak bele, nem kímélték őket sajnos..és 75 Le alatt ne vegyél, mert nagyon nem mennek. HA 270 körül számolsz rá, akkor 320 körül is nézelődhetsz, alkut bele kalkulálja mindenki, aki eladni szándékozik.
[link]
[link]
Ezekhez hasonlót néznék ennyiből...vagy az 1.8-as benzinest.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz joker55 #2127 üzenetére
Egyetértek Qru-val , kiegészíteném a Ford palettával: az is Rover és Alfa kategória . Nekem is ez a sorrend a felsoroltjaidból: Toyota, Mitsubishi, Nissan (ebből az Almerakat is érdemes átnézni ugyanezzel a lendülettel), a Mazda már kicsit "izé", Opelt is meg lehet említeni, de csak nagyon jó állapotban lévőt és ne dieselt. Azért egy apró adat, mint "max mennyiből" is...az nem ártana, talán van más márka is, amit érdemes megnézni...a németek is csináltak megbízható darabokat hasonló igényeket kielégítve (Audi, Wolksvagen), ha már emlegetted az Opelt, Fordot..
Üdv.
Anulu79: Majd jelentkezz, ha van fejlemény! Sok sikert![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Manitou #2201 üzenetére
Általános tévedés az ismerőseim körében is hogy cool a verda, ha honda meg civikk...mit nekik szaladómű meg 100-nál több paci, esetleg minimum kettőésfél hajtott kerek...csak a brumm puffancs, meg sportszipka kell és üveghangon úgy megy...de úúúgy...
Civiksumik hajrá!
hööööÖÖÖÖÖNNNNNNDDDAAAaaaaaa.....[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2259 üzenetére
Fiat temperám volt...egy örök harc az üzemképtelenség ellen. komolyan 2* örültem neki: rohad, kilyukadt a 16 éves!! dígó csoda hűtője, a lengéscsillapító 240 ezernél full gatya volt már, motor füstölt, víz forrt, váltó mint a moslékos vederben a kanál...az ablaktörlő motorja elromlott.Nem beszélve a kontakt hibáról, ami kb egy helyen volt jellemző: a kocsi összes elektronikai csatlakozójánál...tehát egy nagy kontakt hiba volt az egész kocsi. S még mindig a '91-es évjárat, ezt 3-4 éve adtam el...
Suzuki swift megbízható, de két '94-es évjárat van ismerősöknek: amellett hogy 90 felett zajos, és fertelmesen kényelmetlen, mindemellett a két darab rongyosra van rohadva. mint a Fiatom anno.
Még mindig a galván kasztnis Audikat tudom ajánlani, megbízhatók, egyszerűek, de minőségi alkatrészekkel.Lada egyszerűségűek, német minőségből. Keress 230 körül, aminek érvényes a vizsgája és el tudod hozni 200-ért. Itt nézelődhetsz...
Üdv. -
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #2264 üzenetére
Ezek szerint van különbség az olasz és a német galvanizálás között. meg az olasz és a német autók futóműve, hűtője és mindene között. Van olyan autó, ahol nem megszokottak ezek a jelenségek. Van a szomszédomnak is audija. Az '86-os évjárat, 1,6 benzines. Darusként dolgozik, ezzel az audival járja vele az országot. Nála sem megszokott jelenség a rozsda és a hűtőlyukadás mg futómű. Pedig magyar utakon jár vele. Többet futott, mint az enyém.Nekem mindegy, ki mit vesz. Nem emlegettem egyéb márkát, Anulu említette a temprát, nekem van belőle tapasztalatom. Mentem mindkettővel. Volt, tartottam, használtam őket. Ma mentem 250km-et az audival. Ha szólnának, hogy menjek vissza, mennék. Lehet venni 200-ért suzukit. Meg fiatot. CSAK jó lenne, ha valaki végre beszélne ezek gyengeségéről is: arról, hogy Megvásárolhatók!
De ez csak az én véleményem...
Üdv![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Biztosan van a német kocsiknak hibája. Az enyémnek is van. 200 ezerért vehetők között az egyik legjobb márka ez. Ennyit próbáltam leírni. A kocsim 4 éve van nálam, előtte a sógoromé volt bő 7 évig. Ismerem 10 évnyi múltját.
A haverom suzukiján ( '94) a küszöbök mellett a fél padlólemezt is csrélni kellett. A szembe szomszédomnál még csak kéne, nincs pénze rá.
Tempráról ne beszéljünk. Sajnálom, akinek nem lehet más, csak az, vagy a kis-nagy tesói.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Polír pasztát neki, pár óra alatt végzel vele, most jó idő van hozzá. Lehet kapni javító krétát, eltüntetni nem tudja a csikarásokat, de kevésbé lesz feltűnő. A külső műanyagokat is érdemes leápolnod, emellett a gumikat és a felniket is: ne legyen fakult a felni, és ne legyen kiszürkülve a gumi, minden újszerűen hasson. A belsejét is ápold le műszerfal ápolóval, előtte persze egy alapos tisztítás. Az ablakokat se hagyd ki, ragyogjanak. Fényképezd le natúrban a belsejét, aztán tedd vissza a kormányvédőt és vegyél szürke ülés huzatot rá. Valami díszítés mentest...és így is fényképezd. A motorteret is pucold le legalább egy sor brigéciollal és azt is tedd fel. Pár évet fiatalíthatsz a külsején. Sok használt eladó kocsi van fent, tedd látványosan igényessé, látszódjon rajta, hogy nagy becsben tartottad. A dísztárcsákat is ide számolva 10-15 ezer forint és egy napi munka alatt mindezt meg tudod csinálni, de cserébe lesz bőven érdeklődő.
Sok sikert!
Üdv! -
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #2304 üzenetére
Persze, sokan mondják, hogy az a jó, ha poros a motor, mert látni az esetleges olaj szivárgásokat. De ha most letakarítja, mert nem volt már rég megcsinálva, mire megveszik, lesz újra rajta egy kis por...de elég lehangoló látni egy elhanyagolt motorteret. Arról nem beszélve, hogy célszerű is tisztán tartani, mert utánna hamarabb észre lehet venni minden friss szivárgást. Nem csak eladás előtt tartom így a kocsim, tisztítás után el is szoktam bambulgatni benne egy kicsit, esetleges hibákat keresve. Ha valamilyen gond van vele, az úgyis jelentkezik, mire megnézi az első vevő...nem kell hozzá hosszú út.
Én a fentebb leírt takarítások után adtam el a Fiatom, enélkül nehéz lett volna megválnom tőle. így egy hetembe került, pedig annak volt baja bőven.
Üdv![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #2380 üzenetére
A telet így is kibírja, aztán ha lesz rá pár napja, természetesen az a módja, ahogy leírtad
Üdv! -
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2513 üzenetére
golf
[passat]
vento]
golf variant
klímás tdi golf
Nem linkelek többet, nézelődj, van bőven. Inkább a passatot venném, a nagyobb sose hátrány. 1.9 TDI előnyt jelent, klíma se baj, ha van. ebben az árban a golfok vannak többségben, a kombikkal el lehetne járni.
Bár ez a passat talán a legjobb, amiket találtam.
Üdv. -
#10726912
törölt tag
válasz Norbi14 #2568 üzenetére
Csodálkoztam kicsit, hogy eddig senki nem emlegette a sült krumpli szag után loholó rendőrt... a környékünkön volt már emiatt büntetés. De akkoriban ez eléggé felkapott dolog volt, a tv is harsogta...jövedéki csalást követsz el, ha étolajjal jársz gázolaj helyett. Büntetik, ha elkapnak. De lassan a rendőrök már csak annyit csinálnak, hogy járják az áruházak parkolóit és nézik a rendszám táblán a címkét Volt olyan alkalom, mikor a kisteszkóban egyszerre 3 kékfehér verda gurult a sorok közt Szvsz: nem jellemző, hogy emiatt lebuksz, de ha elkapnak, akkor vagy letérdelsz és csúnya szőrös szonda...vagy hivatalos,de gaymentes szopás lesz.
Üdv! -
#10726912
törölt tag
válasz Norbi14 #2572 üzenetére
Ötlet: ha nem érződik a kipufogó gázon, akkor nincs bukta...nem szoktak mintázni. próbálkozzatok 10 liter gázolajhoz egy liter étolajat...ha erős szag, mehet 2 liter étolaj a 10 literhez...ne legyen feltűnően erős a szaga. Ha ingyen van, akkor a 10/2-nél csak 320 forintos gázolajjal jársz...
Üdv.
mexicanraven: A sógoromnak 2.5-es bmw motoros omegája van, 160-ért vette, 95-ös évjárat, hengerfejtömítés kiment benne, meg el volt dugdosva benne a waakumcső egy csomó helyen...megszerelte (tömítés csere, csövek a helyükre, 4 rossz izzító gyertya csere, stb) 3 hónapja dajcslandba jár ki gond nélkül melózni. volt egy pár elektromos rom benne, azokat kijavította, Gázolaj szivárgott pár helyen a motornál, emiatt kályha szag volt, az is megszűnt...klíma megy, hűt..csak a sebváltó van bosszantóan rossz helyen: ha 5-ben van, a könyöklőről nem éred el... Lóg a kezed a levegőben, mint a 80 éves nyanya bőre.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Újoncka #2600 üzenetére
Feketében néz ki a legszebben szerintem, de Minden apró koszmosz ragyog rajta...a méregzöld és a bordó nem közkedvelt (én sem szeretném, az astra-nak nem áll jól szerintem ). Az ezüst is nagyon jól néz ki és nem kell kétnaponta át takarítanod, mert belepte a por...emiatt kedvelik sokan, épp ezért könnyebb is tovább adni. Mindenképp vigyél magaddal a vásárláshoz olyan embert, aki valóban ért a kocsikhoz, tudja, milyen rejtett hibákat keressen. Sok sikert a vizsgához és a vezetéshez
Üdv.
Mod: a swift nem alternatíva Nézhetsz golfokat, azok jobbak szerintem az astráknál....bár a 3-as sorozatnak vannak gyengéi, ettől függetlenül szerethetők és sok van belőlük. Németekből Audi, Wolk., Opel...japánból Nissanéknál ill Toyotáéknál nézelődj. Ebben az árban megvehetőkhöz mindegyikhez van bontott alkatrész bőven.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Újoncka #2610 üzenetére
+1
Legszívesebben utánuk mennék és kiverném a vezető fejével a kib@szott fényvetőjüket a helyéről. Mindegy, hogy xenon vagy halogén, ahogy hobbizoli is mondja: így látok vele jól...én meg azt látom, hogy nem látok tőlük semmit. Érdekes módon száz számra jönnek velem szemben a kocsik, a rendőröknek mégsem tűnik fel..
Üdv.
Manitou: Egy gázfröcss, egy liter nafta. Jó kis takarékos kocsi ez, csak az a baj, hogy sokat eszik...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #2644 üzenetére
Nem jó az audi, akiket ismerek A6-al megátkozva, mind panaszkodik rájuk, hogy nyöszögnek, nem mennek és mindig leállnak, ha nem tankolnak bele, vagy kiveszik a kulcsot... Meg randák is és kényelmetlenek...a kotró meg egyenesen kínzás: micsoda dolog az, hogy az egyetlen mechanikus kerekenkénti hajtás nem hagy beragadni a fagyba, sárba, hóba Aki a BMW-re panaszkodik ismerős, meg már szabadulna tőle, az meg az ő hülyesége...az audinál jobb az opel, hisz az sose kopel, sosincs semmi baja, csak mikor megáll, vagy nem megy...
A négy karika meg csak egy fogyatékos olimpiai jel. Ez is csak bunda. Mint az összes többi sikerük[link]
Üdv.
soldi3r +1[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Nem értem...ez a Milyen autót vegyek topic??
Ha igen...akkor Annyi köze van a le mans-nak ehhez, hogy sorozatban a BMW-t látom csupán, mint megvehető és ajánlott meg a többi hozzá szólás...az audi meg lehurrogva.Az audi sokszor hosszú évtizedek óta bizonyít verseny körülmények között és napi használat során egyaránt! A link pusztán egy a sok százból...Akár melyik évjáratot emlegethetjük. 25 évet is vissza mehetünk. Igen, a BMW és a Merci is jó autó, jogos elismerés övezi ezeket a márkákat is, nekem se rína a szám, hogy ha azokba kéne beleülnöm..mindemellett márkának volt egy-két mellé nyúlása motorok terén. De ezt így, hogy audit ne!... herótom van attól, hogy míg ismerőseim a napi szintű használat során nem panaszkodnak az Audira: A-4-6-8, addig itt k.b. annyit látok, hogy az Opel hamarabb van ajánlva. Utcai kula gépek?? Napi használatra keresnek itt kocsikat átlagban. Ahol is az audi, mint javaslat, le lett hurrogva...pedig az utcaiak között menet tulajdonságok és teljesítmény és küllem terén is az elsők között van.
Szóljon valaki, ha igazolni tudja, hogy ahhoz drágább az alkatrész (azonos évjárat és kategória persze) mint a bömöshöz vagy mercihez. Minimum ugyan olyan tartósak, mint a másik két márka.
De biztos a környékemen élő audisok a kivételek. Velem együtt pusztán szerencsések vagyunk itt ezen a tájon...
Vagy végképp nem értem -
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2654 üzenetére
Volt anno is baklövésük, pl a 2.3-as 20 szelepes benzinesük. az is megbízhatatlan darab. A sógoromnak egyébként nem volt baja a PDTDI-vel, 2,5-es 180 LE volt neki egy avant quattroban.....De az én véleményem az, hogy ha valóban jó kocsit akar az ember, akkor vagy a Mercedes,vagy BMW, vagy Audi. Mindhárom darabnak vannak használható és tartható darabjai. Nekem az Audik terén van kicsit nagyobb ismeretem, az 5 lengőkaros rendszer cseréje lehet zsebbe nyúlós, de ez se évenkénti kiadás és a vezetési élményt, ha nem csapatni akar az ember, hanem haladni, akkor arra tökéletes.
Üdv.
giigz Ezt, hogy az 5-ös mellett el lehet szaladni...ez így túlzás. Abban is vannak olyanok, amik vetekszenek az audival. Összteljesítményben fej-fej mellett vannak, nemhiába megy mindig ezen a vita: BMW-Audi... Az audi szélsőséges esetekben lehet pontosabb, a BMW viszont jóval szabadabban vezethető. Pusztán egy dupla garázs kéne...nem inkább tripla ...s a Merci-bömös-audi 3-ast fényezgetném naponta.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Van Audi, amit olcsóbb fenntartani, azok a nem extrásak. Nem igazán értem a sutyuki mögött kullogást:s Ennyi erővel mindenki vegyen sutyuki-t és kullogjanak egymás után??? 70-nél is van különbség a sutyuki meg az Autónak nevezhető autók között. Miért drága a fenntartásuk????? Akár a skoda is lehet az. Meg az Opel is. Egy A6 is lehet szimplán közlekedő jármű, meg lehet nagy meg erős motoros meg egyéb...nem presztis kiszállni egy olyan kocsiból, amin minden apróság a vezető és az utazók komfort érzetét szolgálja. Mindezt nagyon szerényen. Kisebb kocsi, kisebb össztömeg=kevesebb fogyasztás. A4...? Mezei 1.9 TD? Esetleg az 1.6 benzin?? Tudod, A-ból B-be... Tudom, ahelyett egy Astrát. Minden napi használatra is vannak autóik. Amiknek nincs szervíz igényük. S ez még csak az Audi emlegetése. BMW-t is vehetsz napi használatra....Két ajtós szekrény?...milyen kocsiba fér az bele? Opel omega kombiba se férne el...vagy az A8 longba
A vezetési élményt mindig, minden márkánál meg kellett fizetni. Az meg nem is annyira luxus már, inkább nevezném biztonságosnak, mikor 4 hajtott keréken és sok csillagos töréstesztes légzsákos járművel közlekedsz mondjuk télen...és még haladni is tudsz, ha szükség van rá: gyerekkel kórházba...meg a 14 órás út is lehet fárasztó. Még a vezető márkáknál is. Inkább az általánosított sok-sok bosszúságos szerviz emlegetés helyett emlegessük már a 6 éves 9 litert fogyasztó 1,4-es benzin motorokat, a gyárilag eszi az olajat motorokat, az ugyanolyan drága alkatrészeket, mert nem túl régiek...
Inkább vennék olyan kocsit, ami jó anyagokból van össze rakva, felsőbb kategóriás, jó állapotban van, de 15 éves akár, mint a fröcssöntött zúgós motorú menet közben szétpergő 5-8 éveseket. Azok kb a tömeg közlekedés színvonalát nyújtják. Az is elvisz A-ból B-be...De ez a legszebb a demokráciában: a választás szabadsága.
Üdv.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszú h.sz-ért. Több reagálásom nem lesz. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...