Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #7004 üzenetére
Ha nemsokára már a villany is luxus lesz az is meg lesz magyarázva, hogy luxus. Minden relatív.
Rick4: garantáltan nem így viselkednél ha te lennél ilyen helyzetben és veled történne ilyesmi.
Tigger: Az a baj, hogy a 12+hzásnak elöbb utobb megvan az ára az egészségre nézve. Akkor pedig a legkisebb baj az
ha beesik egy 100.000Ft+os bünti.
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #6984 üzenetére
Meglátás ide vagy oda akkor, meg lehet akármilyen közhely. Jah és nem csoróztam le senkit.
Amit írtam a nagy átlagra szólt. Te esetedben is amit leírtál csak egy kényelmi funkciót tölt be az autó nem létszükséglet, és ezen emberek nagy átlagánál így van.
Megélni alig bírnak, de az autó az kell. Aztán ha valami tönkre megy a háztartásban mennek hitelre megvenni azt, mert hát az autót tankolni kell. Utána meg megy a sírás, hogy milyen nehezen lehet itt megélni. -
válasz
dízelracer #6987 üzenetére
esetleg valami állami szervnél panaszt is lehetne tenni
egyenlő bánásmód hatóság vagy iylesmi
esetleg a helyi képviselőnél, önkormányzatnál segítséget kérni
csak ötletelek, hátha... -
#95590400
törölt tag
válasz
dízelracer #6965 üzenetére
ja. és 4800 volt a minimálbér.
-
#10726912
törölt tag
válasz
dízelracer #6984 üzenetére
Azok tartják meg a kocsit a pénzszűkösség ellenére, akiknek létszükséglet. Lassan visszajutunk oda, ahol 20 évvel ezelőtt voltunk: egyre több rozsdásodó kocsi, bicajjal menj a bótba he, kibírod azt a 20 percet a -20-fokban!, a gázkémények helyett a kazánkémények füstölögnek a módos negyedekben is...sok ismerősöm, akinek nem létszükséglet, eladta a kocsit, mert nehezen tudná fenntartani.
De ilyen buszárak mellett eleve kérdéses, mi éri meg jobban, arról nem beszélve, hogy egy alap autó havi szinten annyiba kerül, mint a DIGI tv a max-packal..a végén se kocsi, se gáz, se kábeltv, se net, csak egy 60-as izzó, egy 3 színű tv meg egy kiskályha lesz az élet?? (meg a téli erdő tulajdonosság, ahhoz a cajgát csak meg kell tartani...) -
válasz
dízelracer #6984 üzenetére
próbált már levelet írni a buszjáratok üzemeltetőinek, hogy álljanak meg ott is, ha már úgyis útba esik, legalább naponta kétszer, reggel meg este? Lehet hogy nem jár sikerrel, de egy próbát megér
csak egy tipp volt, üdv -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #6984 üzenetére
Szerintem aki nem bír egy Ferrarit kp-ból kicsengetni annak ne is legyen autója. Megyek is meghirdetni a Hondát.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #6971 üzenetére
Én eddig is azt mondtam, aki hibázik, az fizessen és ennyi.
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #6955 üzenetére
Mindkét esetben napi ötezer forinttal számol az állam, tehát egy ötvenezres bírság esetében tíz napot kell dolgozni a közért vagy ücsörögni egy fogdában.
Ehhh???
Lakosság X%-nak jobban megéri majd leülni, vagy közmunkát végezni mint bemenni a dolgozni, mert ott kevesebbet keres. -
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #6950 üzenetére
Ha szabályosan közlekedsz, hol érdekel, hogy a szabálytalanokat megvágják 2 kilóra? Spec engem sehol. Vágják meg őket 4 kilóra.
-
33as
senior tag
válasz
dízelracer #6931 üzenetére
Ja, az osztrákoknál is így van, ott kb 170 euró egy ilyen játék ha elköltözöl egy másik városba!
-
#10726912
törölt tag
válasz
dízelracer #6931 üzenetére
Ha próbálunk egy kis logikát keresni, akkor tulajváltáskor új rendszámot is fog kapni a kocsi átíratáskor, amin a megye-járás-bármi hovatartozás változásának erejéig fog módosulni. Persze ingyér, ajándékba.
-
nyogo83
senior tag
válasz
dízelracer #6928 üzenetére
Lehet félreérthetően fogalmaztam, ha az jött le egyetértek az ötlettel
Egyébként a rendszám lecserélése lenne a legkevesebb kiadás/utánajárás ha tényleg le kell cserélni, főleg ha belegondolok hogy ha céges flottáról van szó... -
#10726912
törölt tag
válasz
dízelracer #6928 üzenetére
Ez simán a következő értelmetlen fizess még többet jellegű intézkedés lesz. A "Lajosok" meg már most is csak ezt csinálják...
-
nyogo83
senior tag
válasz
dízelracer #6901 üzenetére
Ez az amitől félek én is.
Ami nagyon elgondolkoztatott az LPG beszerelésén hogy NAV-os rokon hallott belső "pletykákat", miszerint nem jött be annyi jövedéki adó az üzemanyagokból mint amivel számoltak a költségvetésben, és várható még jelentősebb emelés(még 30-50 forint).
Már most is csak akkor ülök autóba ha nem lehet másképp megoldani, de közel 500-at már nem vagyok hajlandó fizetni érte.(Vagy LPG vagy bevállalom hogy inkább havi 2x kiugrom ukrajnába 310-ért tankolni)
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #6901 üzenetére
Az még beetetős fázisban van hogy sokan beszereltessék egy vagyonért és elterjedjen. Aztán majd ha már elég népszerű lett akkor szerintem ott is lesz szép adóemelés.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #6848 üzenetére
naná, hogy nincs benne +40% csúcs. és nem is bírja, ha kihasználják rendszeresen az új csúcsot. 20-25% nál többet adó jó chippelésről nem hallottam még. És nem is az új csúcs a lényeg hanem a szélesebb használható fordulatszám tartomány, ugyanabban a stílusban a kisebb fogyi. Aki dízelnek akarja nyomni, hamar csodálkozik (tunning nélkül is).
-
neduddki
nagyúr
válasz
dízelracer #6848 üzenetére
HI!
passatokabn volt az 320Nmis neha gyarialg megadva:- )
udv
neduddki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #6848 üzenetére
Passat 1.9 PDTDI, haver így járt. Miután másodjára is megfeküdt a (igaz jó pár hónappal később) a chipeltetés után eladta a ge...be.
De addig faján ment amíg ment az igaz.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #6837 üzenetére
a gyári mérnök team teljesítmény, fogyasztás tervezésének szempontjaiban a marketing jóval nagyobb súlyú, mint bármi más.
spyduck: PB palack van sok helyen, berakhatod as csomagtartóba. Ha esetleg autógázra gondolsz akkor áruld el milyen kocsid van, kb mennyit mész vele, város/országút aránya, etc.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #6837 üzenetére
azért erre is van ellen példa, pl a 150-180-as 20VT-k azért lusták fent, hogy ne tud 6.-ba szét forgatni őket nyomás is vissza esik ilyen 0,3bar-ra.
de pl ott a g3 gti 16v mocija 150le ugye.... na már most maga a vas meg az egész rendszer úgy ahogy van gyárilag tudja a 170le meg a 210nm-t, csak gyárilag le van korlátozva, hogy anno ne vegyen el piacot a VR6-tól, mert teljesítményre kb azonos a két motor, csak az egiyk rosszabul fogyaszt, nagyobbak a szervíz igényei, de quva jó a hangja
Napfénysüti: valami 182le volt padon a gyárilag 180-as kocsi
most miért kőkemény 15le-t csipeltek a szériához képest
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #6834 üzenetére
Naja.
Újabb sztori: link
2.0 TFSI Passat 200->240 lovas ABT csipsz.
Oké, fékpad így-úgy, de akkor is ciki (326e huf volt).neduddki: ahogy írja VR6 is, kb gyári értéket tudott, hangyafaxnyival felette a komoly, 300k+ ungarische csipsz.
Mod:
Minden rendben volt azzal a mocival, itt az egész sztori. A leon mérését kivéve, a többi ugyanaz a verda (csipsz és utána gyári progikkal - jó, kevésbé egyenletes, de annyira nem gáz szvsz). -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #6834 üzenetére
kicsit ciki lehet, azért hogy éppen hogy megugorja a gyári értékeket
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #6828 üzenetére
tomcsi tudna mesélni a 300 ezres ABT chips-ről
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #6828 üzenetére
Arra kíváncsi lennék hogy ezek a csipsztuningok a motor élettartamára milyen hatással vannak.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #6805 üzenetére
Dolgoztam gyárban ahol VW Sharan meg Audi sor volt. Motortéri és egyéb kábeleket gyártottunk és szereltünk össze. Volt különbség a két márka között a szigetelések, felhasznált anyagok és tesztelés tekintetében, gondolom mondanom se kell melyik márka javára. Bevallom VW Sharant nem biztos hogy mertem volna venni.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #6780 üzenetére
nem az mpi tényleg ősi skoda blokkból lett retusálva, ahogy tudodki írja. Fasza blokk egyébként, tartós, bolondbiztos, ócsó. Anyósomat már majd 9 éve kibírja.
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #6780 üzenetére
Elhiszem neked....de egy biztos. Mind két autónak a motorját egy azon vállat gyártotta.
-
Gebriel
veterán
válasz
dízelracer #6745 üzenetére
Nincs nagy különbség ha nem tévedek nem?
-
33as
senior tag
válasz
dízelracer #6725 üzenetére
Azé a norvégok meg a britek jól belehúztak: 520ft a diesel!
dizelracer: "Mi magyarok csak szemétlerakónak és olcsó bérmunkásnak kellünk az EU-nak... "
Igen,ez van, és nem tudsz mit csinálni!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
dízelracer #6725 üzenetére
Majd az ájemef megemeli a fizukat is
-
giigz
veterán
válasz
dízelracer #6693 üzenetére
Azért, hogy előnyből induljon a benzines. De kétségtelen, hogy a gázzal megy el a legolcsóbban.
-
giigz
veterán
válasz
dízelracer #6688 üzenetére
Az a 80 paci nem kevés oda?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #6658 üzenetére
Jo hat 90-re beallva a PGT gyari adata is 6 alatt van...
-
runner 125
nagyúr
válasz
dízelracer #6662 üzenetére
Az autó Zénóé (Ottóé), egyik legjobb barátom és kollégám. A fogyasztásmániájára nincs magyarázat.
Múltkor mentem vele Szombathelyre, a körfogalomba úgy esünk be mindig, h nem fékezünk, kereszteződéshez úgy érkezünk, h ne kelljen fékezni, úgy állunk meg, h már előtte elveszi a gázt, s úgy gurulunk be - persze azért, h ne kopjanak a _gyári_ betétek.
..sőt, tavaly ősszel valamikor éjfél körül értünk haza Bp.-ről, miután én kiszálltam, ő még elment autót mosni...h a naponta cserés újságpapírokról ne is beszéljek.
De íme, itt a példa, h felhasználás és óvás kérdése a nagy futásteljesítmény, alacsony fogyasztás. Ottó szélsőséges példa, de működik.
-
aphra2
senior tag
válasz
dízelracer #6658 üzenetére
Jah ,..annak a 12 embernek lehet a lábát kéne eltörni
, mert ők a 40-50-el pöcsölők , akiket még egy biciklis is legyorsul , mögöttük meg a kocsisor .
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #6637 üzenetére
Egy 1.8-2.0 dízel fogyaszt vegyesben kb 5,5litert
sprintmonitoron egy V-ös Golffal sokaknak megy a 7-8liter is, csak az első 12 van 5.5 liter vagy alatta... Szerintem az 5.5-ös gázolajfogyi az szolíd tempónál sikerül, akkor egy 1.6-os Astra is 6.5 alatt eszik. -
runner 125
nagyúr
válasz
dízelracer #6637 üzenetére
Hjah, hasonlóan gondoltam én is.
Akárhogy számolgattam, jobban kijön az ember, ha vesz egy 1.6-os benzines autót.Motion
Használtakra gondoltam, új autót/motort én nem vennék.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
dízelracer #6635 üzenetére
Hidd el nincsenek ugyanannyian az utakon, mint egy éve. Valószínűleg az autók száma még nőtt is (az új autók is növelik ezt, csökkentik más egyéb hatások), de a mérések, statisztika alapján az autóhasználat vmivel csökkent, nem csak regionálisan,de országosan is. Egyébként a balesetek száma is jelentősen csökkent, ennek valószínű kisebb része származik az alacsonyabb forgalomból, komoly szerepe van az objektív felelősségnek, a "súlyos" büntetések bevezetésének is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #6635 üzenetére
Hat azert en nem ugy veszem eszre, hogy modern dizelek ne fustolnenek legalabb ugy, mint az EURO2-s dizelek
Tegenp jottem haza melobol, M0-M5 fordulo, ment ott elottem egy S80-s Volvo, onnan tudtam, hogy dizel, hogy amikor kigyorsitott, akkor ~100-nal nem lattam az autot, csak fustot, szo szerint ertsd, mintha egy fekete kodbe mennek, 2m latotavval, eltuntek a piros helyzetjelzoi is, mindezt este negyed hetkor, de annyira okadta, hogy meg a mogottem jovot is csak foltokban lattam lampai miatt, mert engem beburkolt a fusttel, boven jutott belole meg mogem is, nem oszlott el. Hat nem is nagyon erolettem ezt a vakon menest sokaig, be a legbelsobe es sssSSSSSSS ...
Utana maris ertettem mar miert is volt olyan koszos a segge...
Ha csak negyed ennyire fustolt volt a TD Tipo-m anno, beloktem volna a Duna-ba kb.
Az a baj a dizel ZK meressel, hogy teheles nelkul merik, nem ugyanaz allohelyben 5000-s teljes toltes leszabalyzasi fordulaton a fust, mint terhelesen, amikor valojaban is hajta a kereket az auto, tok mas meg a turbo hangja is, uresben eppen csak meghallod 3000 korul azt a jellegzetes turbina hangjat, meg eppen csak kimozdul a nyomasero -ha van egyatalan....-, terhelesen meg mar ~1500-nal tol 1bar-t, mert ott lead 200+Nm-t, es futyul, mint az allat, azt meg szivokent soha nem csinalna ennyi nyomatekot egy tok alap kivitelu 1.8-2 literes dizel se
Benzinesen is probalgattuk, gyari csiga, allohelyben uresben megrugdosod a gazt neki, 5000 korul kimoccan 0.3bar-ra vegre, ha meg gurul pl 2-sben az auto es akkor ralepsz mar 3000-nal csinal akar 1.5bar-t is.
Nem mind1, es azt is hogy merik, allo helyben tartja 3000-n es nezegeti mi van... pedig en tudok vele fekete fustot is csinalni ha akarok.
1.6-s motorn a K04 1500-nal mar futyult, meg mar kimozditja a mutatot is, allohelyben meg 3000-nel se csinalt semmit
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #6635 üzenetére
Igen, de sokan nem tehetik meg azt, hogy lerakjak az autot. Amugy van egy ismim, akik csaladi vallalkozasban egy bizonyos ceg benzinkutja(i)t uzemeltetik.
Nyilvan pontos szamokat nem irhatott csak %-t hozzavetolegesen, de aszondja hetkozben az autok kb 3/4-e dizelt tankol naluk es kartyara, hat ezek a ceges autok, azoknak hoooootokmind1 mennyi az ar, de hetvegen meg a beterok 4/5-e benzint es inkabb kp-val, es nagyon durva visszaeses van forgalomban
Ja es naluk nagyon keves kamion tankol, mert olyan helyen vannak, szoval a dizel forgamat sem az tolja meg -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #6629 üzenetére
jajajaja, elokamras vagy mechanikus kozvetlen befecsi a max dizelbol, ami ennel ujabb az "ilyen" buktatokkal bir
Nyilvan ami ilyen az alsohangon is 15 eves, de zacsko szotyiba kerul es gombokert fenntarthato, lehet bele kannazni is (az elokamrasba), meg sutoolajozni is es biirrgyja... persze kulfoldon, mert itt ez illegalis, es fuuu
Ennel ujabb autoknal az LPG tema jaccik....
...szerintem
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
dízelracer #6016 üzenetére
Nem kicsi az fix, de gondold el, hogy én a 187 centimmel már a Xsara-ból se úgy pattanok ki, mint egy műkörmös lotyó
Mellesleg igyekszem a zsúfolt parkolókban is a legkevésbé zsúfolt helyre állni, nem számít, milyen messze van a célponttól
(és nem a ki-beszállás, hanem az autó épsége miatt)
-
k.
őstag
válasz
dízelracer #6016 üzenetére
Nem tanultad még meg, hogy csak keresztbe/merőlegesen és vagy a parkoló legvégére szabad parkolni?
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #5908 üzenetére
Bőven megbocsátható, a nem garázsban parkoltatott F-Astrak 15évesen néznek így ki. De össze ne hasonlítsuk mondjuk rozsda szempontjából egy Kadetet meg egy rendesen galvanizált karosszériát, legyen az Fiat, Toyota, vagy épp Opel. Baromi nagy az előrelépés, sokkal tartosabb az új.
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #5897 üzenetére
"Úgy nézett ki mint ha max 5-6éves lenne pedig 1989-es."
Mármint úgy, hogyha jól értem folyt belölle a rozsda...?
"Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség..... A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit."
Akkor finoman szólva se volt sokat használva, télen tán ki se lett hozva mert kadet idejében még annyira se galvanizáltak mint F astranal. Éshát a 15+éves F Astrak is rohadnak durván.
"Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol."
Hát mondjuk nem lesznek szétrohadva ennyi használat mellett. Ugye ezen a területen fényévekkel előrébb vagyunk, mint ahol a Kadettnál voltak.
A gumi/műanyag dolgok persze megfáradnak. De az a kadetten is. -
Bigemperor
senior tag
válasz
dízelracer #5905 üzenetére
Inkább sokszor járnék M1 Abrams-sal (és annak változataival), egy-két vicces gyerek megtanulhatná.
Bár a régi "csőrös" Tátrák is elég masszívak voltak.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
dízelracer #5901 üzenetére
Nekem azért hiányoznának belőle bizonyos dolgok. És most nem a kényelemről, hanem a biztonságról van szó.Azért megnézném hogyan szállnak ki belőle egy olyan balesetben, mint amit egy korszerűbb (és nem csak vékony lemezekből álló) autóval még könnyedén lehet venni.Sajnos sok balesetes autót láttam, amikről beszélünk: audi 80, opel kadett, nem pont túlélőautók.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
dízelracer #5897 üzenetére
Szerintem mindkettő. Valószínűleg nem gyári állapotú volt az a Kadett, vagy ha igen akkor huszonév alatt ment 2000km-t és egyébként fűtött garázsban állt.Az ilyenre meg nem kell autó,én a mindennapi használtságot feltételezem egy autónál.Amíg nem voltam rákényszerülve, addig én is tömegközlekedtem.
-
opeter87
senior tag
válasz
dízelracer #5834 üzenetére
A tesztelt Mondeo már 10.000km futott, tehát korántsem zsír új motorról beszélünk, aminek be kéne kopnia, meg stb. (a mai motoroknak meg nem is kell)
A tesztelő kb. 5 sorban ír a motorról és az egész tesztet elolvasva nincs olyan érzése az embernek, hogy júj ez bizony kinyomhatta a szemét, stb. szóval lightos tempóban pláne sok a 10 liter.
Jóval erősebb ez igaz, mint egy átlag autó éppen ezért nem is kell annyira pörgetni stb, ergo könnyebb gazdaságosabban nyomatékosabban autózni vele.Apám 3 literes dízel autója fogyaszt 11 litert városban télen. Állandó összkerékhajtás, automata és forgalmi szerint 1900kg. Szóval a 10 liter nekem sok. Pláne úgy, hogy az előddel 6,5 literrel eljártam városba (az gyengébb volt és manuális, ahogyan már korábban írtam)
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
dízelracer #5800 üzenetére
Aki bmw x6-t vesz az nem fog már költeni, rá hanem betolja a kereskedésbe 99ezer kmternél ha nem előbb és kihoz egy újat. Meg ha meg is tartja akkor nemhiszem, hogy földhözvágja a kopott részek cseréje.
-
válasz
dízelracer #5800 üzenetére
azért lehet hogy tudnak számolni, mert valamiből csak megveszik és fenntartják
nekem is tetszik a 7-es és nem tartozok egyik kategóriába sem
csak azért nem veszek ilyen luxuskocsit mert sajnálnám a fenntartási költségeit és kényelmetlen lenne vele a teremgarázsomban a szűk helyen -
k.
őstag
válasz
dízelracer #5800 üzenetére
Gondoltam, hogy poénból irtad, csak arra mondtam, hogy -bár elég ritka, ez tény- vannak akik úgy használnak 10 év feletti bömit, hogy nem rajkodni állnak be vele a panel elé
A nem kopikot meg úgy értem, hogy a 8 éves G astrán eddig 2 dolog kopott meg:
Az index kapcsoló tetején a reflektort mutató ábra
A váltón a bőrözés.
Semmi más.A 9 éves polon pedig 1-2 helyen-a rádió alatt a kis tárolónál a műanyag kpott meg.
Ezek után egy 3 éves bömi, kopott gombokkal és tsaival csalódás lenne.
Bezzeg a haverom jó kis 50k kmet futott e46-a. Azon nincs semmi megkopva
Jó mondjuk ilyen km számnál illik is rendben lennie. -
k.
őstag
válasz
dízelracer #5800 üzenetére
Bevallom, azért nagyon furcsa ez nekem ,mert ismerősi körben van pár jómódú, és nem számoltak be ilyenről. Meg érted, ha egy szaros G astrán, meg 4es polon nem kopik az ilyesmi, nehogymár egy bömin kopjon.
Nem gondolom, hogy hazudsz, de biztosan kapják azok az autók az ivet rendesen.Nem arra gondoltam, hogy 10 évesen veszi. Pl ott van anyám ex főnöke. 96ban vett egy 7es bömit, fullextra, a mai napig azzal jár. Régebben ment a cég, vett egy x5-öst, de mivel az egyik fia bécsben tanult, odaadta neki, igy járt újra a 7essel. Most nem megy a cég, igy pedig azért nem cseréli le. Na pl ilyesmikre értem. Hogy megveszi újonnan, és racionális, vagy anyagi okból 10-12 évesen -vagy mégkésöbb- cseréli le.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #5622 üzenetére
pagani zondából vagy S1-ből mennyi is
?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #5592 üzenetére
egy ford galaxy, nem csipsz tuningos, tán a 115-ös lehet, óra szerint 210, belső szerint max 300.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #5573 üzenetére
Én még mindig dízel párti vagyok(adagolós, régi ősdízel) csak kiváncsiskodom
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #5457 üzenetére
F Astrával nincs tapasztalat(van, de a fogyasztással nincs) De X14SZ 1.4 8V 60HP-val, egy Opel Combo, 5-5.5ből megvan, pályán 165-170(hátszél+lejtő) meg mindenhol nyélen, úgy egy 10es kb. Corsa B ugyanezzel a motorral, nem gyilkolva, de dinamikusan, ~7l/100km. F astra 9liter hihető, mert a corsához, combóhoz képes az 1.4es F astra annyira nem megy, hogy az hihetetlen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #5398 üzenetére
+ dízelracer: Sajtó helyreigazítás következik: Mint ma megtudtam amik nálunk szolgálnak 2.0 CR TDI-k csak 140 lovasok nem 170-esek. Így már pláne érthető a plusz súly és a -20 LE miatt miért nem harapnak annyira.
Meg kell chipeltetni és kész, 200LE simán bennül van. -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #5402 üzenetére
érdekes, reg adó tekintetébe még mindig nem tudtunk idomulni
-
dízelracer
őstag
válasz
dízelracer #5402 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztési időből: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #5393 üzenetére
Igaz, az kvázi 100%, hogy ugyan azt teszik bele. Akkor van 80-100kg is a különbség.
Nagy sebességnél (értsd 200 felett) mennyit csal az órája ezeknek kb? 10% körül?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #5344 üzenetére
megnéztem ezt a kocsit már személyesen anno. és nem olyan szar valóban mint a többi, persze kb egy milla azonnal ráugrik, ha használni is akarod, de azon kívül szép autó.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
dízelracer #5344 üzenetére
Ez durva.
-
válasz
dízelracer #5317 üzenetére
Persze elpattog, mint minden elsőkerekes. Nem érztem hogy jobban ugrálna az eleje, vagy hogy nem tapadna, viszont ilyen füstölő gumikkal való elindulástól óvjon az ég.
#5319 Vesztor87: Szinte...
-
válasz
dízelracer #5160 üzenetére
Jó, persze lehet szídni, mert semmi sem tökéletes, én szeretem, jobban mint az Ignist, ami szinte ugyan az, aki mástmond annak porszem került a gépezetbe.
ui.: Gumiból minőségit kell rá venni, nem szart, rendesen be kel lőni a futóművet, nem "két sörért a haverral majd megcsináljuk" stílusban és nem darálja, nekem két garnitúra van hozzá, egyiknél sincs kopás vagy darálásnyom. Továbbá 110-120 körül azért ne ilyen autóval közlekedjünk tartósan, autopályázni Passat alatt ne, oda is PD TDI.
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #5272 üzenetére
5teve: amúgy fabiat is lehet gázosítani és annak is elég jó az 1,2 12v motorja
lottóznod kéne -
válasz
dízelracer #5266 üzenetére
na az is a "nem nagyon szeretném" kategória.
-
Bull Boss
őstag
válasz
dízelracer #5230 üzenetére
nekem volt a kezem alatt ilyen lupo 220ezer kmnél K.O. sajna a legtöbb hazai ilyen, ha nem akkor meg visszatekert... kintről érdemes behozatni megkimélt 1.2es lupot de azokat is horror áron adják.. Ami sztem a legjobb vétel olyan polo mint nekem volt (6N/6N2) csak nem GTibe hanem 1.9 SDI be. még a sütőolajjal is elmegy és gyilkolhatatlan akár az ignisem
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #5222 üzenetére
1.2 dízel a vilgá legkisebb fogyasztású autója.
Csak épp a legdrágább üzemanyagból, úgyhogy több pénzbe kerül100km, mint mással.Más: Ma bent voltunk az aegonnál a júliusban kötött kötelező felmondása miatt, össz 6-7 ezresről van szó, de kíváncsi vagyok, mit lépnek. Netről letöltve szépen a formanyomtatvány, melléírva, hogy a melyik a pontos törvény, paragrafus, bekezdés, a dec 31-ig fizetett díjak befizetése szkennelve, mellékelve. Odaadom, értetlenkedés, de hát ezt júliuban kötöttük, csak júliusban lehet felmondani. Igen, évfordulóra csak akkor, én viszont közös megegyezéssel szeretném... Na de olyan nincsen, felmondani csak évfordulón lehet. Mondom akkor semmi baj, kérek oda egy pecsétet névvel, aláírással, meg tessék melléírni, miért nem felel meg ez így. Erre elővett egy füzetfélét, ami a biztosító szabályzata, lefénymásolta, kihúzta zöld filccel, hogy ÉVFORDULÓ... Na mondom, akkor ezeket elkérném,vigyem nyugodtan, csókolom. Kint a kocsiban előveszem a notit, törvény 2 perc alatt, ide vonatkozó paragrafus 1 perc alatt megtalál, mondom akkor most megint bemegyek. Köszönök, néz a nő, mondom, mutatnék akkor valamit. Tessék csak elolvasni, mi van ideírva, én ezt szeretném. Hát, ő nem tudja, ezt nem lehet. De mondom, miért nem, ide van írva, önökre is vonatkozik ebből az egészből minden, meg rám is. Érdekes, hogy nincsen ez az egy sor az önök füzetében, lehet az is hogy nem tudnak róla, de ettől mg létezik. Erre már a mellette lévő nő is magyaráz, hogy de értsem meg... és magyaráz az évfordulóra felmondásról...
Aztán csak felfogták, hogy ezzel így nem jutunk előre, ennyivel nem fognak tudni lerázni, szépen átvették, és intéződik a sorsa... Minden megfelel a kívánalomnak, minden rendben van, kíváncsi leszek, mit kezdenek majd vele...
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #5222 üzenetére
tudom azért vette, mert helyben megy el havi 10ekm-ert
évente120ekm-ert melója ilyen
-
Bull Boss
őstag
válasz
dízelracer #5224 üzenetére
volt már ilyened?
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #5220 üzenetére
ezek a lupo-k mind start/stoppal vannak?mert haver vett egyszer és egyfolytában szívott vele(emiatt a start stop miatt)amúgy fogyija nagyon ott volt
-
Bull Boss
őstag
válasz
dízelracer #5209 üzenetére
kihagyhatatlan ajánlat volt
-
mycso
veterán
válasz
dízelracer #5160 üzenetére
Jajj, nem cipősdoboz az, hanem telefon fülke.
-
dízelracer
őstag
válasz
dízelracer #5160 üzenetére
Ja az kimaradt, hogy 100-110nél simán bever 8litert.
-
k.
őstag
válasz
dízelracer #5160 üzenetére
1.: Tök igazad van, vérgáz a cucc, a 2 évvel öregebb-2004es a Wagon, a Polo 2002-es- konkrét fényárban úszik,, gyakorlatilag nonszensz, hogy ezt igy komolyan gondolták.
2. Nem tudok hozzászólni, utasként ültem benne, de én nem éreztem ilyesmit.
3. Ez tény, de szerintem megszokás kérdése, egy idő után az ember tudja, hogy szélben mire számíthat, és ennek megfelelően vezet. Haver pl nagy szélben direkt óvatosan vezet, mert tudja, hogy a kocsi nem szereti. És ennyi.Az ülés azért furcsa, mert konkrétan a 2001es évjárattol elöl Opel ülések vannak-1:1 megeggyezik apukám G astrájának az ülésével- szóval akkor igy nézve az astrák/corsak nagyrésze is kényelmetlen. Nem mondom, hogy életem legjobb ülése, meg a Pandorf-Budapest út kicsit sok volt a Wagonban, de azért ültem már kényelmetlenebb kocsiban- F astra, Régi swift-.
Ami nagy előny még, hogy irtó jól elfér 5 ember. Mármint egy ekkora autóhoz képest. Én 193 centi magas vagyok, az ülést nem kell teljesen hátratolni, hogy elférjek, és még lazán beférek magam mögé. Mentünk már 5en buliba, 3 jó magas ember, meg 2 lány, és simán elfértünk. Ennyi pénzért ezt nem sok más autó tudja.Tudod, én úgy gondolom, hogy a helyén kell kezelni. Ismerösömék nagyon szeretik, tényleg filléres dolog minden hozzá, jól kilátnak benne, és mivel 99% város, igy ott még jó is vele parkolni. Tény, hogy egy egyszerű, érdekes-
- formavilágú autó, de városban irtó praktikus, és ausztriában nekem már bemutatta, hogy tud kussban is lenni, ha út van alatta.
Az alkatrészek filléresek, a parkolás városban kiváló, a fordulókör pici-3 sávos úton lazán megfordul minden különösebb probléma nélkül- szóval ha valaki városba vette rohangászni, akkor oda kiválló. Nyilván való, hogy nem annyira pályára találták ki, sőt nem is hosszú utakra, de gondolom az ember az olcsó árért ezeket elfogadja. -
k.
őstag
válasz
dízelracer #5156 üzenetére
Az a röhej, hogy már nem egy embertől hallottam ezt, hogy aranyos a wagon-ismerősnek az van, és mentünk együtt már pár helyre-.
Szóval valami lehet benneA mérgezett egér, meg azért relativ, mert ennyi pénzért-pl most egy normális wagon 6 kiló- 76les motorú , igénytelen ótó nem sok van. Egy 50le-s Corsahoz képest pedig tényleg megy mint a mérgezett egér. Főleg a 93les motorral.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #5156 üzenetére
Egyszer ültem Wagon R+-ban. Nem akarok senkit megbántani de remélem többet nem kell (amúgy nincs semmi bajom a Suzukikkal
).
-
kisza25
félisten
válasz
dízelracer #5152 üzenetére
másik ismerős egy volvo S60-al otthagyta őket, igaz ő 270-ig gyorsított, meg az Németországban volt
amúgy haver akit elkaptak: külföldi papíros autó volt Dubai rendszámmal és a rendőrök már előre tanakodtak, hogy hogyan fognak vele beszélni
Aztán haver megnyugtatta őket, hogy beszél Magyarul,
erre úgy megkönnyebbültek, hogy egy csomó dolgot elfelejtettek és egy 20eFt- büntetéssel megúszta a mázlista disznó -
Vesztor87
senior tag
válasz
dízelracer #5022 üzenetére
Igen?
Akkor inkább Almera 8 kilóért... -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4959 üzenetére
Tisztaban vagyok ezzel ne aggodj
Ezert is irtam azt a Novitec 1.6+K04 dolgot, pont errol szol, de van annal egy jobb projekt is. Ez amugy ugy megy, hogy 1500-nal mar pozitiv a nyomasa, 0.1-0.2bar, ~2000-tol van ~0.5bar es 3000 korul ugrik fel a beallitottra, es onnan kitartja... hat nekem 7700-g biztos meg volt a 1.6bar is vele.
Nem is arra hajtunk, hogy feltolunk ra egy T3/T4-s buszturbot, ami 5500-g meg se rezzen, aztan onnan kiba' jo 7500-g, es ott elvaltjuk, az dragra jo ugyan, de utcan egy agyhalal menni vele.
-
dízelracer
őstag
válasz
dízelracer #4959 üzenetére
agyonhelyezett = agyon hegyezett
Késő van már.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #4839 üzenetére
VR6-ra csak VR6 váltó jó
6 gangba a régi TT kvotro 3,2 FSI-t vagy a g4 2,8 24V-t (AWD ill FWD) váltóit rakják alá.
de 400-500le felett ha használod, akkor minimum difi csere, de szikronokat is érdemes kidobálni, ha nem frutizva vált a jónép, akkor a fogak egész jól bírják.ill a gyári VR6 váltó annyira nincs a helyzet, magaslatán, hogy sima gyári VR6-al is a "nap kerék" stiftjét kilehet lőni a bolygó műből és ha nincs szerencsét átüti a vezérlés fedelét és meg akasztja a láncot... erre szokták a rutinosabbak, kapásból kiszedni a difit és leheggeszteni a stiftet elég masszivan.
a cabrioba se jött ki a stift (volt már heggesztve) de a difi 50e km alatt annyira elkezdet lógni, hogy váltás után 1sec-ig hiába nyomod a gázt a kocsi mint ha hezitálna, pedig a váltások nem frutisak, hozzám képest úr vezetve volt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4844 üzenetére
Jol van hasznald is ki a 600+++lojjot mg az ezernyulmokust naponta, ne csak mutatoba, showcar-kent, eccer lefekpadozva, aztan meg treller kiszallitjuk mindehova arcolni, meg elkruzolok forgalomban szepen es hetente 2x odalepek egy-egy elozeshez haromnegyed gazzal.
Ugy az istenhalalfaszaig is kitart minden persze. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4839 üzenetére
Jo persze alarakjak. Csak 2-3 havonta meg cserelik
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4797 üzenetére
Ja csak az ijen 500Nm-khez meg nemtom pl mit szol a valto...
8 litert meg varosban siman beltoltam a TD Tipo-mba anelkul, hogy kormos lett volna a segge, es az a ZK-n puszi nelkul is atment mindig
Kimeneti teljesitmeny csak megfelelo mennyisegu befektetett energiabol lesz
A fizikat nem lehet megb@szni. -
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #4754 üzenetére
Pedig nem alaptalan ez a dolog, páran beszopizták a 2 lityis dízellel 60-70e km környékén. Jobb esetben garis időn belül vagy méltányossági/gyári kitolt garival.
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #4777 üzenetére
Játszós autónak csak TDI? Az b@szna be. Én maradnék a benzinnél, egy-két csigával a motortérben.
"nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom"
Igazad van nincs létjogosultsága a szívó benzinesnek. A BMW Sor6ait is utálja mindenki és 911 GT3-t sem vesznek az emberek....TheChos3nOne: Kicsit sok volt a rejtő regény.. Ettől függetlenül tud helyesen is írni csak nem itt.
-
opeter87
senior tag
válasz
dízelracer #4777 üzenetére
A mélygarázs téma igen fura, mert én is olvastam, de ennek ellenére nem látom, hogy pl. a bevásárlóközpontokba lévő parkolóházaknál levették volna a táblát. (hogy LPG-vel tilos behajtani)
Azzal teljesen egyetértek, hogy a mai gázrendszerek biztonságosak és ez a fajta tiltás egy baromság.
Egyetértek
Én ha nem adtam volna el az előző 1.4-es benzines autómat (2004-es VW Polo), már rég LPG-vel járnék -
Stafni
aktív tag
válasz
dízelracer #4705 üzenetére
Azt a pénzt az araszolás elvitte. Ha csak tolja is az autót, 1,5 óra alatt lehűl és annyival többet be is kajál ilyen hidegben.
10e forintértért is megy a gyíkcsata az új Saturn nyitásánál ocsó LCD birtoklásáért. [link]
-
h1n1_900
senior tag
válasz
dízelracer #4565 üzenetére
Feljebb linkeltem a trabinkról képet
Szalon állapotúra lesz megcsinálva. Első tulajok vagyunk. Pár éven belül megy rá az OT-s rendszám. -
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #4436 üzenetére
A videon mit kell nézni? Nekem egy nagy büdös semmi jön be
mod: na most már ok -
válasz
dízelracer #4436 üzenetére
oké, de ez nem egy nagy borulás abban az értelemben, hogy a tető a kocsi súlyának sokszorosát megtartja általában
az audi 80 ebben a helyzetben összecsuklik vagy mi? -
Stafni
aktív tag
válasz
dízelracer #4425 üzenetére
Én swiftel 3km/h sebessége nekimentem egy kobórqtyának teljesen rommá tört az eleje és kiesett mind a 4 ajtó!
Vékony lemezből van a swift, de szerintem sok mostani új autó is. A feje tetején áll, akkor tényleg meggyűrődik.
Láttam egy egyterűt a 13. kerületben pörgött az aszfalton mint a büdös bogár. Nem volt beroppanva a teteje nagy, ránézésre. Egyik oldala se volt sérült. Valószínűleg felment az útpadkára és akkor borult meg.dízelracer: azt többször is! A legutolsó nem volt olyan jó.
Én azért szerettem, csütörtökön ültem benne. Jó volt, nincs szívem eladni. Tudom, hogy olyan mintha egy kicsit az ember egy kartondobozba ülne, de olyan jó az néha!
Könnyen kapcsol a váltó és jól lehet belőle kilátni, jól vezethető.
-
válasz
dízelracer #4425 üzenetére
arról nem is beszélve hogy a gyűrődik mint a papír azt jelenti, hogy a nyakcsigolyáid, belső szerveid terhelését csökkenti ütközéskor azzal hogy elnyeli az energiát
ezért jobb egy nagy autó sok gyűrődőzónával mint egy kicsi kevésselpersze a technológia, anyagok is finomulnak az évek alatt
az meg hogy a tető nem deformálódik egy nagy borulásnál (vagy csak amennyire muszáj neki a fizika miatt), az azért van, mert alap követelmény ütközéskor, hogy az utascella ne sérüljön
-
Motion_Blur
félisten
válasz
dízelracer #4425 üzenetére
Gyalogos tempóban hogy lehet tetőre rakni egy autót?
Aknára lépett? -
h1n1_900
senior tag
válasz
dízelracer #4425 üzenetére
Es ha 50-el nekimegy egy betonfalnak?
Regi audinak sajnos nagyon roncsolodik az utastere...Nem istenitem itt a swiftet de azert annyira nem rossz mint amennyire leirjak paran.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #4383 üzenetére
Szívemből szóltál. Mert ha 2 nap is beteszi egymás után hát töröljék. Na de 1* beírja hogy hátha valakinek megtetszik az szerintem teljesen rendben van. De mindegy sajnos itt régóta nincs minden rendben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest