- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Netfone
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
mokus1 #189205 üzenetére
Ha a kezdeti kokszosodást nem kezelik időben, később csak a gondod lesz vele. Kb olyan 30 ezertől jöttek a gondok. Ez volt a fő problémánk, hogy ahova hordtuk (márkaszerviz) le se szarta ezt. Nem foglalkoztak vele, hogy két olajcsere között (10 000 km nem 30 ezer!!) miért eszik meg 10l olajat. 10 liter! Szerintük ez normális. Más márkaszerviz is alátámasztotta. Maszekhoz gari miatt nem akartuk vinni csak olajcserét csináltuk meg. Utólag belegondolva lehet ezt kellett volna csinálni...na mindegy.
Azt hiszem főleg ezeket a motorkódokat szidják: N14B16; N12B16; EP6; EP6C.
Vezérlés elállítódott magától, csörgött a motor, mert a lánc megnyúlt. Kicserélték a láncot+vezérlést, de csörgött továbbra is. Aztán hideg reggelen nem indult, az indítókulcs elfordulása után, nem történt semmi. Kis idő után életre kelt, de dadogott. Ezt eljátszotta párszor aztán a szerviz, motor vezérlő hibát állapított meg, kicseréltek majd a MAP szenzort is és utána helyrejött, de a vezérlést megint cserélték. Mire körbeértünk kb a 3-4. olajcsere után megint csörgött a lánc, megint lánc csere. És ez így ment 30-40 ezrenként. Persze vezérléscsere megint...Csak az Én véleményem alapján ne vesd el. Lesz itt szerintem más aki lehet dicsérni vagy kiegészíteni/megcáfolni fogja amit írtam.
-
parandroid
félisten
válasz
mokus1 #189198 üzenetére
Figyu, mi tényleg szerettük, igaz, nem sokat volt nálunk. 60k körül vettem, valamivel 90 fölött kitörték alólam. Nyilván ebből is vannak torkavéres példányok, 200k km fölött meg bármi lehet halálcsapda, de a közismerten büntető német piacon még mindig mindennapi látvány a gen2 mini, és a használtak között is prémiumnak számít. Ezért is nem viszik keletre tömegesen.
p -
hdman
őstag
válasz
mokus1 #91402 üzenetére
Jol tudod!
140e km-rel vettem tavaly, most 180 van benne, ezalatt egy kettőstömegűt cseréltem kuplunggal, meg egy szivósort.
Volt még egys más szépészeti okokbol, nyári gumik, xenon izzó, akksi, izzítógyertya,stb. Már asszem egyszer betettem a listát.
Illetve egyszer belém tolattak, a lökösön lett egy nyomódás, de azért cserélhettem egy klima és vízhűtőt.
-
Xmodule
őstag
válasz
mokus1 #91332 üzenetére
2.4D classic. 163lo. D5 meg 185 ló lett volna de olyat nem találtam csak 2006os automata AWD vel. Ott meg ugye a fogyasztás lett volna több. Ez meg 6seb manual. Nagyrészt úgy is 100as tempoval megyek ott meg 6.ba szépen halkan megy. Ennyire nem örültem meg kocsinak pedig volt már 4db BMWm is. De ezt szeretem eddig a legjobban. Belül nagyon kényelmes!
-
-
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #88335 üzenetére
Hehe, na jó, de az dízel.
Apósom 2.5-ös régi dízel Omegájával mentem 1-2 hónapot és bizony az is meglepően keveset fogyasztott. Tehát ja, ez így normális.
Amúgy szerintem nem olyan rossz az a 9-9,5 körüli fogyasztás ilyen körülmények között a benzinestől. Majd meglátjuk ősszel klíma nélkül mit dob.@peterkeT:
Na jó, de a félóránkénti pisilés egy felnőttnél már orvosi eset.
Komolyan. Ez azért nem olyan általános. A gyerek mizéria inkább
-
footy
addikt
válasz
mokus1 #87488 üzenetére
A 166 az eg kulon allatfaj
Viszont ott az ICS-ben van DSP, en a helyedben beallitanam az idokorrekciot meg hasonlokat.
(#87491) neduddki
Szerintem a ket orszag kozotti adatcsere nem mukodik meg. A multkor magyrorszagon is beleszaladtam egy trafiba es se a magyar se az osztrak cimemre nem jott semmi. -
nesa
veterán
válasz
mokus1 #86273 üzenetére
Nem, amugy a konyvebe ne az AH nezd meg hanemm mekkora indito Ampert ker, boztos a 90 es is belefer, valoszinu a konyveba talalsz egy 650-700A korululi erteket utanna megnezed mit is az aksidon es nyugottan lehet aludni, ha veletlen kevesebb lenne akkor se dul ossze a vilag lehet 1 evvel kevesebbet bir ki az akku.
-
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #85402 üzenetére
Ritka rondák ezek a felnik... Amúgy elsőre nem lenne csúnya. De az elrontja az egészet. No meg ahogy látom elég rendesen átépített.. 97'-ben szvsz még nem volt ilyen eleje ezeknek... Így viszont nem illik a hátuljához...
Meg nem tudom mi az a piros kinövés a lökös jobb (szemből nézve bal) oldalán? Műtétileg eltávolítható?Meg az eladó se lehet valami nagy nemtom ki.. 6 ingyenes kép van, ő 5-öt tett fel, köztük egy éjszakait / estit, de a belsőről egy darab sincsen. Persze azért megkímélt állapotú, de a km-t nem merte kiírni. Ráadásul dögnagy 2.8-as motor.. zabálhat rendesen. Mindezért 1,4M kicsit sok. Jó, biztos a sok "plusz" kerül ennyibe, de összességében inkább mínusz.
Szerk.: Amúgy a képekre én is kíváncsi vagyok. Nekem is nagyon tetszett az a típusú Alfa.
-
tomcsi23
veterán
válasz
mokus1 #84800 üzenetére
Élvezte, hogy mindenki kotródik le előle.
Amúgy volt már rá példa, hogy valami "izmos" jószág tolt hátulról - pont az érdi emelkedő előtt, és ahogy befejeztem az előzést (tempomat 140), ki is soroltam a középsőbe. Emberünk meg gyorsan el akart menni mellettem, csak aztán meggondolta magát, valahogy kifogott rajta az a kis emelkedő és szépen visszalassult, majd besorolt mögém. -
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #84800 üzenetére
Persze, és majd szlalomozok az autók között, mint valami vezetéstechnikai pályán.
Amúgy tudom tudom... már gyűjtök a csekkre.
Nemrég hallottam valakitől, hogy vesznek még 500 trafipaxot és fixen kirakják 20-30km-ként a pályán... plusz az útdíj ellenőrző autók is mérni fognak... Nem lesz szép világ.
Bár én kibékülök a 140-es tempóval is ha arról van szó.@runner 125:
Köszönöm! Asszem átmegyek a "szaktopikba" mert van még kérdés...
Végülis sikerült ablaktisztítóval lekapargatni a sok bogarat... de aztán rájöttem, hogy a motorháztető meg az első lökhárító is tele van... a mosó azt se viszi le...
Egyébként a por meg a kosz annyira nem látszódik ezen a "pezsgő színen" de a bogarak igen.Más:
Ja és van pár profibb kép az autóról a kereskedőm által: -
válasz
mokus1 #84656 üzenetére
de pont ezt mondom (és emvy még részletezte is), hogy teljesen felesleges ez a "rohanás", mert csak perceket, tízperceket nyersz vele. és nincs az az időbeosztás ami ezt szerintem szükségessé tenné. ha késel, akkor azon az se segít, ha 180-nal mész a megengedett sebességhatár helyett.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
mokus1 #84594 üzenetére
lemesz az M0-rol, eloszor lesz egy Lukoil bezinkut egy korforgalomnal, a korforgobol lehetne bemenni az Aldi-hoz es az mellett/mogott van a NKH bazis is, de oda valszeg nem a Aldi felol kell bemneni, hanem tovabb SzSzm fele haladva, vmi vilagoskék(?) kerites utan. Ezutan lesz kb fel km vmi szantofoldszeru, ahol vmi szedd magad szokott lenni neha, aztan balra van egy Shell kut, Szszm kezdetenel es mielott meg a Lidl-hoz elernel ott van a vizsgakozpont a zebranal
pl google maps-n menj vegig az uton, en azt szoktam
klikk
-
trassher
addikt
válasz
mokus1 #84548 üzenetére
Ezek amúgy hogy ilyen olcsók? Pont ma néztem dízeleket 800-ig hahun és sok ilyet is láttam.
tboy93: Akkor is csak 1,3M-nál járunk.
AMD Power: Elhiszem. Sajnos pont az utak miatt nézegetek egyszerűbb futóműves autókat. Dupla keresztlengőkaros autók szóba sem jöhetnek emiatt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #83838 üzenetére
Köszi!
35km-re tőlünk, Szombathelyen.
Lehet elvonási tüneteim lesznek, az utóbbi napokban már napi 4-5 órát tuti eltöltöttem a hahu-n.
Köszönöm a korábbi sok segítséget, autó megnézést még egyszer, lett volna pár potyautunk, ha nem vagy.hdman
Itt a link, Honda topikba beraktam őket, de ez az:
freaghill
Nem kintről van, alkalmi vétel volt.
Azt hiszem hétfőn rakták fel a hirdetést, kép és gyakorlatilag szöveg nélkül. Korábbi tapasztalatokból azonnal igyekeztem lecsapni, így felrakást követően fél órán belül hívtam, másnap egy ismerős srác elment ránézni, ő lőtt pár képet róla még mosatlanul, ismét telefon és ma már ott voltunk reggel. -
Kornel
veterán
válasz
mokus1 #83647 üzenetére
ezzel nincs is gond.
de arra van idő, meg energia, hogy a körforgalom/vasúti átjáró/stop tábla mellett lapuljon 2-3-4 rendőr a kocsiban, arra várva, hogy ki nem indexel, vagy kinél vált pont pirosra a lámpa, illetve ki csurog ki gyök kettővel a tábla ellenére, és máris kapod a csekket, ellenben egy autólopási ügynél nem is történik érdemi nyomozás, és ezt meg is mondják. persze utóbbiból semmi bevétel nem lenne, esetleg a közbiztonság javulna, ha pár tolvaj-megbízó hálózatot felszámolnának, illetve megfelelő büntetéssel példát statuálnának, ami ugye a törvényalkotó felelőssége lenne.
mivel ezek csak álmok egyenlőre, ezért én inkább fizetek évi 50k casco-t, mivel a környéken se garázs, se őrzött parkoló, ráadásul fél éve éjszaka még bele is futottam a parkolót figyelő sötétített kocsiban ülő emberbe, akit miután jól megnéztem, el is húzott dolga végzetlenül, miután fentről is néztem, hogy mire vár. -
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #83225 üzenetére
Felső lengőkarok szokták hamarabb beadni a kulcsot 18-20k/db körül van a gyári vagy gyárival megegyező minőségű, ezek azért elég sokat elmennek, az olcsó kínai/egyéb vackok 10-20k km alatt is újra tönkremennek. Alsók drágábbak (30k) de azokkal kevesebb a gond.
156-om van.
De ahogy nézem hasonlók az árak 156 és 166ba is. -
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
Ugyanúgy kényes a rossz utakra mint szinte bármelyik több lengőkaros megoldás (A4, 3er, stb...).
Drágának csak akkor drága, ha nem tudod milyet és hol kell venni (nem feltétlenül a legdrágább a legjobb és nem mindig a gyári a legdrágább), szerencsére Alfás körökben ezirányban is egyre több a tapasztalat és a jótanács. -
Integrale
veterán
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
TC
Ugyan úgy túl igényes ezekre az utakra mint a 156-é is, azonban rendes minőségű alkatrészekkel (amik drágák) sokáig húzzák."A 66-os futóműve (stabrudak, lengőkarok) és gumiszilentjei nem bírják jól a magyar utakat, amikor minden patent és jó, akkor – eltekintve az elsőre furának tűnő passzív hátsókerék-kormányzás okozta finom kúszástól – csodálatosan jó tud lenni a futómű"
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
Szegény mokus1 az én becsületesnepperem, de itt is köszi neki, h mindig segít 1-1 pesti autót megnézni, de sajnos ma is csalódni kellett.
Persze nepperünk a hirdetésben és telefonban is csalódásmentesnek titulálta az XL-7-est, ami pl a beltérre igaz, de a korrózió erősen körbevette már ezt is..
.. h a szokásos masszív rozsda ne látszódjon, frissen rücsizve:
Ez van, be kell látni, nem lesz 2,5-ig korroziómentes 7-8-9 éves SUV az igényeimnek.
-
Kornel
veterán
-
tomiii.
aktív tag
válasz
mokus1 #82400 üzenetére
igen, ő. a rendőrök megmondták, hogy ezért nem büntetnek, semmi értelme.mondtak, hogy tagadjak mindent es 1 ember szava van egy ember szava ellen, akinek nincs bizonyiteke
ezzel a termeszetvedovel mindig a baj van, sajt telkukon nem enged az embereknek keritest epiteni es hasonlók.
5000/6 óra nem vészes, majd akkor holnap beszelek a polgarmesterrel
-
raczger
őstag
válasz
mokus1 #82022 üzenetére
Nem hiszem, ahogy kiismertem az eladót elég őszinte és annyira nem ért így az autókhoz, szóval nem hinném, hogy tudott róla.
Azért akarja nagyon eladni, mert most vett egy másik autót.
Teljes átvizsgálás volt, más nagyobb hibát nem találtak, szóval remélhetőleg nem egyből jönnének még mellé több százezer forintos javítások.
-
runner 125
nagyúr
válasz
mokus1 #81444 üzenetére
Tudom h miattam tekerik az órákat, de garantált kis futású autó kell. Korábban is írtam, HR-V-ért is hajlandó lennék 2m fölött adni, ha garantált a futás és az állapot, magyarán nem az átlag piaci áron akarok venni egyértelműen széttekert autót, hajlandó vagyok többet fizetni érte.
HR-V-ből a minap volt fent egy 2006-os benzines, 2,6-ért, tuti 130k km-rel, alvázászm közzétéve, 2 nap alatt elvitték, de azon látszott a törődés és a patika állapot. Nah ilyen kell nekem is.
-
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #81443 üzenetére
Hát nézd az ugye sokmindentől függ.
Ha nem az árkategória alja akkor talán reális lehet.
De mondom, tényleg nem sokat jelent csak egy picit. Magas árszinten lévő autó is lehet szar.Amúgy csak sógorom BMW-jét tudom felhozni példának.
Ő vett egy - asszem 2.5-ös - 5-ös BMW-t 1 millióért. 1995-ös évjáratút, automatát.
Tényleg patent kívül-belül, de .... én már csak elvből sem adnék ki 1 millát egy 20 éves autóért. Teljesen mindegy mennyire gyári állapotú vagy hogy milyen idős svájci orvos használta-e vagy sem... Az alkatrészek jórésze akkor is 20 éves a kasztni is 20 éves...
No de mindegy. Végülis az elmúlt fél évben csak 2x volt szervizben a vásárlást követő alapon kívül.De hát ő tudja.
-
Dany007
veterán
válasz
mokus1 #81436 üzenetére
Csak azért kérdeztem mert az óccsó mindig gyanús.
Bár igazából nem sok jelentősége van csak az esély %-okat változtatja.
Amúgy én is úgy vagyok vele ha már túl régóta fent van akkor az problémás valamilyen szempontból.
Csak azt nem értem ha hónapok alatt se viszik el, mért nem csökkent az áron? Láttam több ilyet is... Fent volt pár hónapig, nem vitték. Lejjebb vitt 50-100k-t az árból pár nap után el is vitték.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest