Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hdman
őstag
Haveromtól kaptam egy NASA test pilot és egy STIG matricát is, azok is kikerülnek majd, ha hazaért a kicsi kocsi
Laraxior: persze, ez Murphy, hogy pont akkor szarik be amikor kb a legmesszebb vagyok otthonról. Mióta megvan a kocsi, 250-km távolságra otthonról kb 2-3x mentem vele.
Mennyi volt a felújítás? Neten 10-30k ig találtam, de egy komplett generátorszett 70-100k kb.
Kicsit necces volt ilyen sokat menni igy, de 1 hét mulva már röhögünk rajta, hogy milyen barom vagyok, hogy ilyet meg mertem játszani... Bár még most visszagondolva, tényleg elég felelőtlen voltam.
Nekem a mutató az utolsó 1 percben esett le, a sebességet pedig addig mutatta, amig mozgásban volt az autó
Typhoon47: Bár ne történt volna meg, de ha már igy alakult, gondoltam megosztom Veletek
-
#10726912
törölt tag
Nekem az ilyen állapotban meghirdetett kocsikról mindig az jut eszembe, hogy ha a fényképezésre nem pucolta ki-kezelte le a kocsit, hogy ne lomos-romos összhatás mögött kelljen keresni a kocsit, akkor hogy bánt vele hétköznap?? Ez nem őszinte autó hatás. Ez elhanyagolt kocsi hatás.
-
Vesztor87
senior tag
Hát minden autóval be lehet faragni. Olvastam olyat, hogy a vadi új Polo gyárilag volt rossz, az ajtó zsanér vt rossz nem tudom, de minden becsukáskor leverte a festéket, meg ilyenek. Egyik tanáromnak az Ibizája vt olyan (vadi újan vette), hogy berobbant a szélvédője egy sima kocsi mosásnál. Az autó volt vagy 1 éves de akkor már a 3. szélvédő vt benne....
-
-
Qru
MODERÁTOR
Havernak egy tálca sütiért felnyomták a kocsiját a Tecsó parkolóban 2 hete.
Most nagyon megy a távirányító jel lopásos dolog. Simán kinyitották és kivették a hátsóülésről.
Másik ismerős csomagtartóját fosztották ki így szintén a Tecsó parkolóban.Azóta kulccsal zárom inkább nem távtyűvel.
-
8th
addikt
Miért nem? Láttad őket élőben? Na látod. A másik meg az, hogy emberek halálosan félnek a sérült autóktól. Én simán vennék akár törött autót is. Amíg a nyúlványok nem sérülnek engem nem érdekel mit bombáztak le vele. Ha jó áron van akkor simán bevállalom és lesz egy patent állapotú fiatal autóm minthogy ugyanabból a pénzből megvegyek egy 3-4évvel idősebb 2x annyit futott de sérülésmentes példányt.
-
hobizoli
nagyúr
Egy tgk/busz ellen reccsenve sem a legzsak meg az NCAP 5 csillagja sem ved meg, 80-90km/h-s sebessegu utkozesnel szgk ellen sem.
Az, hogy kicsit-nagyon halsz meg, vagy nagyon-nagyon meghalsz, lenyegtelen. Meghalsz.Tudod, mint a FF-ben:
"It doesn't matter if you win by a second or a mile, winning is winning!"
-
VR6-Fan
veterán
oké, de a hatosnál miért nem volt jó az 5-ös megoldása, szóval lehet a gyári is elismerte valamilyen módon, hogy az nem a legjobb ötlet volt.
dlaccc: újabb tipusokból és vannak használhatóak, nem skatujázok senkit, csak moslygok, azokon akik bele nyúlnak, mert állt a szomszédnak, haveroknak kell feszíteni, és nem magának akar normális autót venni amit fent is tud tartani.
első generációs leon/g4/TT pl egy tök élhető autót vannak, szokásos hibáik, azok ki is jönnek, de egyik se élhetetlen, és nem rokkansz bele, szóval jó választás.
-
VR6-Fan
veterán
5-ös golf összes:szar a hátsó futómű, gyenge egyszerűen a sok lengőkaros konstrukció, legalább is ide, biztosan, ez tény. pipa!
1,4 tsi szar, tény, a soproni képviseletre is van némi rálátásom, a fehérvárira is a pobu-ra is, meg saját paraxisba is megfordul pár...
ezen felül a pd-ket nem kell bemutatni szerintem, persze van néhány példány ami ajánlható, nem az egész széria szar, ezt soha nem is mondtam, ha megtanulsz együtt élni a futóművel akkor ennyi.jah meg a klíma panel szokott össze folyni elég sűrűn, most hirtelen más típus baj nem jut eszembe az 5-ösről.
Nem ismerem écs apád, nem is alkotok róla véleményt, de a magyar közlekedési felügyelet egy vicc, semmire se jó /nem feltétlenül a vizsga állomásokat ellenőrző részére gondolok../
én nem hallok én benne vagyok, ennyi.
mod:egyes golf egyes golf, de asszem a kettesbe is rendelhető volt, utána kéne néznem...
a kérdés nem az volt hogy melyik egyesbe, hanem hogy egyesbe. -
Zewa
senior tag
Először is ne haragudjatok hogy beleugatok de ez az öreg autó vs új autó vita egy kicsit mókás már.
Az állapot a lényeg egy használt autónál lehet az 3éves vagy 30.
Egy fiatal autó is lehet igen xar és fenntartása lehet horror de egy öreg vas lehet ennek pont az ellentéte.
A vicc az amikor megveszi a magyar az fiatal vasat mert hogy az kell hogy megmutassuk ki vagyunk de amikor a modern technikából valami meg adja magát akkor nincs zsé megcsináltatni vagy csak kókány módón.
Ebből az összegből vehetett volna egy valóban pöpec állaptban lévő de némileg öregebb autót amihez az alkatrészek is olcsóbbak de az nem olyan menő.. Sarkított példa de sajnos sok emberre jellemző.. -
VR6-Fan
veterán
és már megint magad alázod :-)
remélem a szöveg is olvasható:[link]nézd ezt tanulod, lehetnél annyira okos hogy ez az év autója és tásai nem más mint fizetett reklám...
azt meg kalkulád bele, hogy nyugatabbra, vagy nagyon keletre, nem az alap modell viszik, hanem GTI kb mindenhol vagy GT tdi, hasonló felszereltség, de nem rég linkeltem egy hosszába átrepedt PD dugót a VAG-os topikba, az sem szar ugye, vagy anyag hiba?tisztázzuk, nem ez a szakmám, remélhetőleg nem is ez lesz....
az hogy nincs pénzem hagyjuk, én sem turkálok a Te zsebedbe, nem is szeretnék, igazából 3 misiért autót vennék/csinálnék magamnak és nem gondot vennék a nyakamba.
nem értek hozzá félre értés ne essék, csak közlöm a tényeket amivel nap mint nap találkozok, nézd az tény hogy az 1,4-es motor hulladék, van némi VW szervízes kapcsolatod, belátnál a kulisszák mögé, akkor tudnád mi folyik... de csak a díszletet látod.nézd az elmúlt néhány évben foswágen téma körben letettem egysmást az asztalra szó mi szó nem az újabbak terén, ezért bízok abba hogy nem pont én leszek az akinek alá kéne támasztani azt amit mond.
de ha jön legközelebb egy ilyen év autója 1,4 TSI lefényképezem majd a dugó hézagot, meg a feszítőket csak neked...
azt meg anno magad ismerted el hogy nem értesz hozzá műszakilag, nincs is rálátásod akkor meg minek túráztatod magad?
bajom nekem sincs veled személyileg, csak néha baromságokat irogatsz... :-)
-
VR6-Fan
veterán
jó működik, alázza az 5-öst, a legtöbb tekintetbe, valóban csillagos teszteken sehol sincs, öszintén szólva szarok rá, hogy mire hány csillagot adnak, látok elég törött autót nap mint nap, újat is régit is, kb mindegyikben, ugyan annyi arányosan a málna dzsúz...
baja, keres egy olyan hsz.-t ahol leírtam, hogy nem tudtam haza jönni vele a 3 év alatt.
klíma légzsák köszi, már egyes golfba is voltak...amugy nem értem hogy keveredett ide a szarom, egy 3-as golfot hoztam, kb azonos lóval, azonos felszereltséggel....
igazából Te meg szerintem ne nagyon szóljál a dolgok műszaki oldaláról bele, majd ha lesz 5-ös golfod és 40e km körül kihullik szerencsétlen TSI, és mert kurvára anyázol hogy miért nyúlt meg a lánc, miért ugrott el a vezérlés és miért fos a motorja, elnézel egy úthibát, kissé eltekeredik a hátsó futómű, akkor majd gondolkozol hogy ájj bazz 3-as tényleg öregecske már meg rohadós, de ehelyett a szar helyet csak egy 20éves 4-est kellett volna vennem, lehet csak bosszankodnék az elszakadó ablak emelők miatt, de nem vágtam galyra 20perc alatt az egész autót.
nem az új autóval van a bajom, hanem azzal hogy 70% kb szar, gyárilag :-)
illetve az sem baj, csak az olyanokkal van bajom akiknek ezek az istenek, mert hogy úgy, attól még szar...ezt a jó, működiket, meg úgy mondod mint ha csoda lenne
-
opeter87
senior tag
-
opeter87
senior tag
-
opeter87
senior tag
Elnézést
Már 3éve nincs nálam
, idén májusban adta el tesóm, úgyhogy ez lehet az oka annak, hogy kevertem a dolgokat.
Ha ennyire nem vészes az olajfogyasztás, hogy nem is tudja faterod, hogy mennyi az annyi, akkor nem érdekes.
Nekem érdekes módon a rózsaszínes/pirosas hűtőfolyadékot "ette" kicsit az autó (olyan 40ezrenként pár decit kellett után tölteni) -
macikos
addikt
Itt nem azzal van a gond, hogy 316i, hanem a felszereltséggel. BMW, aztán egy 30 évvel ezelőtti autó fullos volt hozzá képest.
Volt régebben egy 164-es Alfánk. Azt ugye 1984-ben kezdték el fejleszteni és 87-től gyártották! Már akkor volt benne hátul elektromosan állítható, fűthető ülés! 1987. Most 2011-ben meg jó ha elől van ugyanez.
-
macikos
addikt
Hát ja. Nekem CRT monitorom van
Meg nem válnék tőle.
Mondjuk a legjobb, amikor valaki vesz egy BMW-t, mert hát BMW, az aztán az autó, meg lássák a szomszédok hogy ki vagyok. Na és mit vesz? A legkisebb 318 vagy 316-ot, de úgy, hogy éppen hogy ABS van benne, az is csak azért, mert kötelező. Se elektromos ülés, se ülésfűtés, semmi.
Más meg dőzsöl a 8-10 éves, töredék áron megvásárolt 5-ös BMW-ben.
dlaccc: Én 1 milla körül valami hasonló jó kis dízelt vennék: [link]
-
VR6-Fan
veterán
ilyenkor kell pofán röhögni ezeket az embereket, és fél év múlva megkérdezni hogy te rokon mennyit költöttél a 7éves kocsid szervízére, csúnya revans, nyilván ha nem egy 15éves szarba tenyerel bele az ember.
de persze ál tudatós fogyasztóból dunát lehet rekeszteni.
de nem akarom én megváltani a világot, legyenek csak hülyék addig van miből élnem :-)
-
VR6-Fan
veterán
mert nem tudja mindenki.
érdekes mód az én ismeretségi körömben van még jó pár ilyen kocsi nem csak kettes más gyártó szarjai is.
arról meg had ne az adott típus döntsön hogy, szartak rá, vagy egyszerűen a kedves vásárló fasz volt és bele nyúlt.szerintem meg kurvára mindegy milyen idős autót keres az ember...
az igényeket tudja kielégíteni, és a fenttartása finanszírózható legyen, ez a kulcs...
ha meg pár pávázás benne van, mert a szomszédnak 10éves kocsi van akkor nekem 9 kell, már rég bukott a racionális kocsi vásárlás.én is szeretnék jobbat erősebbet fiatalabbat, feltöltöset, de valahogy még sincs, pedig kitudnám perkálni, csak még se, 1-2 racionális gondolat miatt...
-
VR6-Fan
veterán
-
Vesztor87
senior tag
Ez mondjuk nem minden esetben van így. Szüleim a hitelre vett régi Swiftet cserélték Ignisre, mert annak drága volt a hitele, az Ignist minimális önerővel hozták el (2,5 millából fél milla lett befizetve), 10 év hitelre, kb 20e ft-os törlesztőre. Nekik az volt a lényeg, hogy legyen egy megbízható autójuk, mert tudták hogy nem fogják széthajtani. A 3% thm-el nem jártak rosszul, a 6 éves autóban alig 60.000 km van, mosás után újnak visszamehetne a szalonban. Egyszer a parkolóban egy hülye picsa nekik tolatott egy Yarissal, a kerék feletti elem benyomódott (a betétlapnál nem lett beikszelve hogy elismeri a hibát, így csak kihúzatva lett), ettől eltekintve még karcolás sincs a kocsin. Jól megy, jól fogyaszt, megbízható, nem pesti utakon használt a kocsi. Minden használt autót vásárló ilyen állapotú autóról álmodik....
Az Ő esetükben el tudom fogadni a 10 éves hitelt is... -
nyugodtan elzavarhatják a behajtó ismerősödet
nincs joga elvinni a kocsit csak bírósági végrehajtónak
attól hogy hitel van rajta az még az ő tulajdonuk (kivéve ha lízinges)
visszaadhatják önként a banknak, ha akarják, vagy ha jogi úton érvényesítette az igényt, csak úgy elvinni nem lehet -
a_tesz
Korrektor
szerintem egy autót kortól függetlenül addig érdemes használni, amíg nem kezdenek rejtélyes, megoldhatatlan hibái lenni, és nem hagy cserben amikor szükség lenne rá, és nem kerül többe a megbízható állapotát fenntartani, mint egy fiatalabb kényelmesebb megbízhatóbbra lecserélni. szerintem nem öreg a 15 év, bár persze attól függ miből
-
dízelracer
őstag
3éves X6-on kopik a festék az ablakemelő gombjáról. Saját szememmel láttam.
Akkor visszakérdezek. Milyen lúzer vesz ma magyarországon 10éves hetes bmw-t? Max a virslinyakúak meg a lakótelep rajok. Azokat szerinted érdekli mennyin áll az óra? A 10éves használt 7-es bmw tipikus célközönsége kétszázig nem tud elszámolni nemhogy 200.000-ig. -
macikos
addikt
Igaz ez nem csak a BMW-vel van így, ami aggasztó, hogy ez elvileg egy prémium felső kategóriás autó lenne, szóval ennél nem szabadna ilyen minőségbeli problémáknak előfordulni.
Amiről te beszélsz, azok a régi BMW-k. E39, E38, E46,stb. az más tészta. Akkor még nem a spórolásról szólt az élet.
Ettől függetlenül a rozsda imádja ezeket az autókat.
-
Mr.Grincs
veterán
Furcsa, hogy ezt írod, csak mert ez a saját tapasztalatunk volt. Én tudom a saját igazam, ezért bátorkodtam ajánlani, a dolgot. De ilyen történetet nem is olvastam és nem is hallottam.
Ford dízel motorokról hallottam meg olvastam is, hogy a gatyánk is rámehet, de melyikre nem ha nem vigyáznak rá, meg van benne félmillió kilóméter és 80 ezerre tekerik vissza. Na ez a nem mindegy. Ettől függetlenül nem zárkózom el a te általad írt infótól sem, csak meglepett. Pedig jó kis 16 szelepes, szerintem. -
VR6-Fan
veterán
24le-vel is fellehet kenődni a palánkra, szvsz ez még mindig fejben dől el, értelmes ember kezében az "erősebb" autót, csak segítség, kerülgetni a barmokat.
sedan 1,6-ba meg asszem van már stabrúd kicsit combosabb a fék...
de akkor mit szólnál a kocka GTi-hez 700kg 101le....ami már harap az 6,5kg/le alatt van valahol, felette csak megyeket, enyim is valahol határon lehet, én pl nem vagyok hasra esve, tőle, megyeget, meg nem présel ülésbe, de még is a 160le-s tdi-ket lehet vele viccelgetni, hiába rosszabb érzésre.
de nekem kb olyan beleülni mint valakinek egy ilyen 1,3-as stiftbe, ez meg szokás kérdése...
a megy kategoria, az amikor mondjuk 3. frutin nem nagyon tudod megfogni anyósról a kesztyű tartót.ott már nem csak fejben kell rendbe lenni, technikaliag is igen csak, főleg ha az ember 3 betűs szarok nélküli elég nyers kocsiban ül.
ezt a bűvős 6,5/le-s határt, egy normális reflexekkel, fejbne értelmes úr sofőr is simán lekezeli, ha meg van 3 betűs szarság, akkor meg kb egy gyerek is :-)
-
Motion_Blur
félisten
De a 68LE-s autóval is tud menni 150-el az aki akar, szal aki normálisan használja az autót annak csak előny lehet a 90LE, előzéseknél illetve nem kell visszaváltogatni kaptatón.
Feltöltöttem a legfrissebb fogyasztási adataimat is: [link]
92LE/1050kg, szerintem nagyon jó fogyasztást produkál
-
hobizoli
nagyúr
Azoknak vezetni kene megtanulni inkabb, mert amugy barmi massal is elszalltak volna, sot, nehezebb autot jobban viszi a centrifugalis ero kanyarban, meg a tomege miatt nagyobb a fizikai lendulete is.
Megsincs sokon semmivel sem nagyobb fektarcsa elol, erdekes modon.
Ha ez vkinek nagyon megy kategoria, akkor uljon be egy GTi-be. Elarulom, az sem "megy" igazabol meg sehogy.
-
Bull Boss
őstag
Én polo GTi-ről váltottam ignisre
(1.6@125LE / 1.3@93LE) teljesitményben gyengébb, de inkább csak a nyomatékosság hiányzik belőle, összességében egyenletesen húz mintha zsinóron húznák. Én tettem fel 185/60R14 gummákat ignisre(elengedhetetlen) igy már stabil kanyarokban is!! aki csak teheti ignises cserélje le az életveszélyes virsli gumikat egy ilyen méretűre... Am a csomagtartó szerintem egyáltalán nem kisebb mint a wagon R-é. Ebbe is simán befért egy 82cm-s samu tv , de nagy komód is és még sok más... szerintem egy nagyon jó autó az ignis. Igazi igásló. Láncos motor ami indul minden körülmény között, minimális szervizigény, majdnem 100ló, magas felépités (nem utolsó..) mi kell még?!
-
dízelracer
őstag
Nekem WagonR+ -ról három dolog maradt meg élénken az emlékeimben.
1: a belső világítás szánalmas. Amellett hogy alig világít, egy gagyi lámpa búra (ilyet látsz kb az összes 10+éves utánfutón / tréleren jelzőfénynek) és a kapcsolót még véletlenül sem a lámpához tették. Az ott van a műszerfalon. Mikor reflex szerűen odanyúl az ember akkor szembesül vele, hogy nincs ott semmi.
2: kanyarban intenzív gyorsításkor egyszerűen elkezd pattogni a belső íven lévő kerék. Ez amellett, hogy rohadt zavaró még rendesen eszi is a gumit és közben nem gyorsul az autó. (a 76lovas egyébként se).
3: a szélérzékenység. Ha kijössz szélárnyékból résen kell lenni mert a cipősdobozt simán odébb löki egy métert a szél. Ez veszélyes helyzeteket idézhet elő.Emellett kényelmetlenek az ülések, a szar beltér szar minőségű anyagokból van összerakva, zörög minden, pattog az úton, kanyarban olyat billen a bódé, hogy leér a kilincs a földre, erős fékezéskor a blokkolásgátló ellenére is hajlamos beszitálni, az apró kerekeknek hála a legkisebb úthibát is megérezni. Lehet, hogy egy megbízható (tipikus ami nincs benne az nem is romolhat el elv) és jó értelemben véve igénytelen de összességében egy borzalmasan szar autó. Soha sem kéne.
-
AMD Power
titán
Eddig a legdrágább hiba is 18eFt volt. A gyújtáskapcsoló és az is szereléssel együtt. Eléeve egy 13 éves autónál az én hibáim Bármikor előjöhetnek. Nem hiszem ,hogy ha 700e vettem volna egyet sokkal kevesebb "probléma" lett volna vele. Az meg ,hogy szarok a VW zárai az meg szinte mindegyikre igaz sajnos ahogy a VW Polo fórumot olvasom. A másik fele ,hogy én pl az enyémet 550-600e alatt el sem adnám.
-
Dare2Live
félisten
az a baj hogy az sziv akinek azert van autoja mert muszaj, mert el is adna jarna busszal de munka , gyerek... miatt nem teheti.
de hat az szja is ez volt aki 'gazdag' 300knal tobb a bruttoja az jol jar kevesebbet adozik aki meg 300knal kevesebb a bruttoja az tobbet adozik. haveromnak most nem 500k a nettoja hanem 600k. Aki szegeny volt egy 120ks nettoja az kevesebbet visz haza.
de a chf vegrorlesztes is ez aki 'gazdag' le tudja az asztalra rakni a penzt, siman ki tudja valtani mert olyan a fizuja 'gazdag' az fizetheti 180as chf arfolyamon. aki alig birja kifizetni annak nincs segitseg.
FIDESZ
-
m3tr0
őstag
Az még csak hagyján,hogy egy teljes éves díjat kell kifizetni, végü lis ha már kifizetted,akkor használd.
De akkor is ha rá sem megyek?!?! Csak fizessek nekik 20 ezret mert ők kitalálták, azért mert van autóm.Ha ezt megszavazzák akkor sem fogom befizetni, elegem van. Húzzanak a picsába! Meg még egy helyre de azt már nem írom le mert szépen már nem menne.
-
Psychonaut
veterán
Hat nezd, csak azert mert utalom a BKV-t, meg nem jarnek autoval. Penzkidobas. Majd ha tenylegesen szuksegem lesz ra, veszek egy normalisat. Lustasag miatt kvazi kidobni ennyi penzt az ablakon...nekem nem erne meg, de ha neked igen, hajra.
En ket dolog kozul valasztanek:
1, veszek most egy normalisabb autot, akar kolcsonkerek szuleimtol
2, jarok BKV-val, gyujtok meg par evig, majd veszek egy normalis autot sajat penzbolNe erts felre, nagyon szeretek vezetni, es hetvegen ha tehetem, kiviszem a "sajat" (igazabol kolcson) automat, de nem jarnek vele mindennap, es foleg nem vennem meg most magamnak.
-
#10726912
törölt tag
Várhatóan mennyit jársz majd a "kisautóval" havonta? Ha sokat, akkor nincs értelme a kisjószágnak (igénytelen anyagok, nincs hely benne, fenntartási költség kopó alkatrészek terén ugyan annyi, vagy több is). Ha keveset, akkor a trikó helyett pl almera még jobban tartható és havi 500Km-en 5 literes többlet fogyasztást nem fogod észre venni...már ha van akkora különbség.
-
-
Psychonaut
veterán
Mar elkezdted a jogsit? Vagy meg csak ki van talalva, es nem kezdted? Mert ha ez a helyzet, en varnek a helyedben addig, amig mar tudsz valamennyire vezetni - mert bar nem hulyeseg kezdesnek ilyen autot venni, de szerintem ha jol megy, valami komolyabban is gondolkodhatsz (akar F Astra, akar G - mar jopar helyen olvastam ezt toled).
Lehet ovatosan menni nagyobb autoval is, es akkor nem fogod lezuzni. Ha meg mas zuz le, az mas teszta, de az nem a kezdo jogsid miatt lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Fotó állvány eladó
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest