- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #208589 üzenetére
Barátom 1.4 szívó Golf 4-et cserélné. Talált egy Bluemotion 2011-es fehér kombi 6-ost. 200k km fölött picivel, és eddig egész egyben van (törés mentes, motortér száraz, turbo nem olajos).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #208555 üzenetére
lassan nem a felszereltseget kell nezni, hanem a melyik motorral gyartottak a melyik honapban, meg a melyik muszakban
ez egy rohej -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #208555 üzenetére
Köszi az infót.
Akkor magyarul nem egyszerű egyik sem.
Nekem régen volt 2010-es 2.0 CRTdi 7-es Passatom, a 140 Le-os. 310e km-ig hajtottam abban egyedul 1 db EGR szelepet kellett cserelni, nagyon szerettem. Se turbó, se kettostomegu, se egyéb probléma nem jelentkezettt. Szerencsém volt csak? -
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #208551 üzenetére
Már nincs ennyiért, háromféltől indulnak a jó akksis darabok sajnos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #208541 üzenetére
Na és ha már adagolót emlegettem - szintén Debrecen, egy évvel régebbi, egy százassal kevesebbet futott, hátha engedne az árból [link] kérdés, rozsda mennyi van, első sárvédő ránézésre cserélt (igazából ezt vegyük jó hírnek).
-
ZolkoW
őstag
válasz
molnarpeter #208541 üzenetére
ja, a "nagyon jó motor, váltó" nem erre a cserére utal?
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #208495 üzenetére
A benzines jobban ajánlott, mint a Diesel ?
-
bandi0000
nagyúr
válasz
molnarpeter #208480 üzenetére
Laikus kérdés, de ezek a módosítások nem fognak visszahatni műszakiztatás során?
Amúgy a DPF-es verzióban ugyan ezeket meglehet tenni, csak ott még a DPF lenne ami elromolhat és pénzbe kerül, bár azt is olvastam, hogy valaki azt is kikapta
-
bandi0000
nagyúr
válasz
molnarpeter #208477 üzenetére
M47 az a facelift elötti ugye?
Vicc amúgy de először ezeket nézegettem, csak nem annyira jó véleménnyel vannak a motorral kapcsolatban, igaz 1-2 dolgot ki kell iktatni, és akkor elvileg tök jó, csak nem vagyok a híve ezeknek az okoskodásoknak, de mivel árban is szimpatikus így lehet ràbeszélem magam
A b6 passat nem igazàn tetszik, még esetleg a superb, de ott is a drágábbak jönnének be kinézetre
-
Vérboci
addikt
válasz
molnarpeter #208449 üzenetére
de az meg nem láncos. a szövegkörnyezetből azt gondoltam, arra írja
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #208400 üzenetére
Mindenképp benzines fog kelleni.
-
Llew
senior tag
válasz
molnarpeter #208293 üzenetére
Pixelking kérdésére 3 M határral Qru Civicet ajánlott 2.2 i-cdti-vel, ami a 7. Gen. Itt kapcsolódott be Neoteric 9. Gen civiccel, ami 4,5 M-nál indul. Erre reagaltam.
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #208171 üzenetére
Jó ötlet, mert a műszerfal sem kék, ami ismét kizáró ok (Hyundai), mert kb. 1 óra után már jojózik a szemem éjszaka.
TFSi-től nem kell f@sniKormányfűtésről le tudok mondani, most sincs.
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #208162 üzenetére
Lehet Merci is, áttettem a kérdést a Mercedes topikba. Jó lenne, de azért a kezem nem lóg a bilibe
Lehetőleg itthon is, de külföld sem kizárt (Svédország, Románia főleg elérhető), méret: középkategória, ötajtós, esetleg szedán, 'ne adj Isten SUV. Kombi nem, 99%-ban egyedül utazom.
Volvo V40 CrossCountry lenne a zálom, de egyrészt többen lebeszélnek, másrészt a takaró alól nem akarok kilógni2 extra nagyon fontos: xenon vagy LED-es fényszóró, valamint fűthetőt ülés+kormány. De legalább ülés.
-
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
Ja, azt néztem hogy 4M-ért árulják, mi meg kb 7M körül akarjuk majd felrakni a szívóbenzin 2017-est javítás után.
-
TrollBalint
addikt
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
ha dízel, akkor gondolom a kettőstömegű lesz az egyik, ami mondjuk egy nyomós érv, hogy ne akarjak dízelt...
a vezérléscserére valami kb. árat tudsz mondani? Mert még nagyjából sem tudom belőni mibe mennek ezek, még sose cseréltettem vezérlést, egyik autómban sem -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
Mondjuk az injektorok amik eloszeretettel haknak meg idejekoran.
-
IOX
tag
válasz
molnarpeter #208111 üzenetére
Ezek közül a VW-k legkevésbé ajánlottak. 97-ben a németek azt mondták a legjobb VW a Skoda, mert nem vendégmunkások szerelik össze.
-
fabri07
aktív tag
válasz
molnarpeter #208094 üzenetére
Köszi szépen! Hát tudom diesel, csak inkább rövid távokon megy de azt sokat, és sok a leállítás, beindítás bár ez lehet nem kedvező egyik techonológiának sem!
Amúgy láttam S-Cross hibridet, 7.1m ársávban az mennyire lett jó konstrukció?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208105 üzenetére
Köszi, de gondolom úgy van értelme plug in hybridet venni, ha az ember néhanapján töltögeti is külső forrásból ugye?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208100 üzenetére
Tehát a PHEV is visszatölti az akksit lassításnál? Vagy csak konnektorról tölthető?
Lehet használni PHEV-t konnektor nélküli töltéssel is?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208096 üzenetére
Jól hangzik, nem is tudtam, hogy van ilyen. De ez csak plug-in-hybrid? Szóval tölteni kell otthoni hálózatról? Bocsi kicsit zöldfülü vagyok a témában.
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208094 üzenetére
A GTE mit jelent a passatoknál?
-
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #208060 üzenetére
Tehat akkor inkabb hagyjam a Polokat ugye?
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #208022 üzenetére
Kéne, fizu is hozzá.
-
válasz
molnarpeter #208018 üzenetére
Köszönöm!
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207981 üzenetére
Ohhh. Thx.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207979 üzenetére
"zsák esetén" Mindent értek, ezt a részét nem.
Öregszem bakker.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207968 üzenetére
Én a narancsot és a meleg fehéret kedvelem, vagy az Ypsilon zöldje is még oké, de bármilyen kék rettenetesen zavarna.
Utólag már a legelső telefonom, a Siemens C55 kéke sem tetszik.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207966 üzenetére
A Golfod nem kéken világít?
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207954 üzenetére
Hálás köszönet. A leírtak alapján maradok az 1.6 CRDi-nél, persze a 116LE-vel. Aztán optimalizáltatom mert a gyári adatok nem túl biztatóak dinamika szempontjából. Egy 2009-es autónak ennél jobban kellene mennie.
Eddig csak benzines autóim voltak.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207948 üzenetére
Tyűűű az nagyon kicsi.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207942 üzenetére
Valahogy így igen. Mindegyikre kell költeni azzal tisztában vagyok (2003-2006) évjáratok lesznek ebben a kategóriában csak nem mindegy mennyit. Ez gazda függő is erősen, ezzel is tisztában vagyok. Valami legjobb ár/teljesítményűre gondolok. Eleve franciáktól tartok, FIAT-ot nem tudják megjavítani 10 szerelőből 8 nem ért hozzá (és nem is akar
). Ford-ból nincs annyira nagy tapasztalat (mondjuk ami eddig volt azzal nem volt gond).
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207916 üzenetére
Egyszerűen eltűnt a hirdetés.
Ma meg nem vették fel a telefont, így nézhetek másikat.... -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207916 üzenetére
Bocsánat, de nem beszélek annyira jól orosul, mint 80-as években, így a videó nem értem... -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207913 üzenetére
Akkor melyik a jó "motorkódú" az 1,6-osból?
Vagy a motorkódból nem lehet meghatározni?
Egy (ahogy az előbb írtam ) 2018-as 100e km-est néztem ki, igazolható előélettel.
Ez még egy 50e km-ert nem megy el? -
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #207861 üzenetére
Jézus mi ezen ilyen drága? Egy romhalmaz ahogy kinéz. És fapadosabb mint egy 4-es Golf. Ezek újonnan alig voltak drágábbak szerintem amcsiba
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #207808 üzenetére
Ennyi meg nem rossz de bmw topikban nem sok jóval kecsegtettek.
Esetleg ez mennyivel jozanabb választás?
-
válasz
molnarpeter #207800 üzenetére
nem rossz, abból bármi?
Ami még a dizel ellen van az a szmogriadó, eddig csak M0-ig járt be dolgozni, mostmár beljebb.
Megmondom őszintén kifejezetten számítottam a te válaszodra.
Tudsz még pár titkos tippet mondani? -
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207711 üzenetére
JSZP-n lekérdeztem, 1.4 TSi 140LE-s változat, ez azért szeret enni sprintmonitor szerint.
-
válasz
molnarpeter #207685 üzenetére
Mondjuk ha lesz már az 1.6-os benzinesen alapuló hibrid és belefér akkor én is simán inkább azt venném mint a proace-t.
-
válasz
molnarpeter #207685 üzenetére
De az itthon nincs ha jól tudom.
-
F.B.I.
veterán
válasz
molnarpeter #207642 üzenetére
Köszönöm.....erre az asszony most mutogatja az Aygo-C1-107 benzines triót.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #207644 üzenetére
Van, de még nincs olyan idős a magzat, hogy a támogatás igényelhető legyen. Ezért írtam, hogy augusztus vége...
-
válasz
molnarpeter #207638 üzenetére
Köszönöm
-
válasz
molnarpeter #207636 üzenetére
Munkatársam ezt nézte ki [link]
Bár itt ötfokozatú váltott ír . -
válasz
molnarpeter #207632 üzenetére
Az nem jó . Köszönöm szépen .
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207628 üzenetére
Akkor 5 gang FTW!
-
icemad
nagyúr
válasz
molnarpeter #207613 üzenetére
Nem igazán volt semmi látható hiba, csak jobb szeretem megelőzni a bajt. Ugyanúgy húzott, megvolt a visszatáplálás is. Csak visszatápláláskor fura zúgó hangot adott ki. Más embernek fel sem tűnt volna, de én egyből hallottam, hogy gond van. (kb 50k kilométert vezettem, egyébként szuper autó, nagyon szerettem) Na ezzel a "hanggal" vittem szakszervízbe, ott egy hétig keresték a hibát. Végül csináltak egy 4 órás váltódiagnosztikát, ott jött ki, hogy valami szorul a váltóban, amikor generátoros üzembe vált. Azt mondták, hogy soha sehol nem láttak még ilyet. Ezt elhiszem, elég ritka a hat éves személyautó 205k kilométer futással. A szerelő azt mondta, lehet, hogy 1000km után lesz belőle valami gubanc, lehet, hogy 100000 után. Én meg nem kockáztattam...
-
Poultier
tag
válasz
molnarpeter #207590 üzenetére
Először mi is a kp-s megoldáson gondolkoztunk, de annyira felmentek a kamatok(+ mai mnb bejelentés), hogy nem éri meg hitelbe beszállni most imho.
2 gyerek van már, a 3. van tervben a közeljövőbenTom1939
3 munkatársam is 5008-at kért, az egyiknek már 2 motorcsere is volt, a másiknak random elektronikai hibák, a főnit elérte az adblue szivattyús szívás. Szívok én eleget a munkahelyen, hogy ne akarjak még a munkábajáráson is rovázniTöbbiek
Igen, valószínűleg csak a ráfizetős opció működik, vagy kivárni a következő előléptetést -
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207565 üzenetére
Egészen leszűkül a kör akkor, ha csak a hahu-t nézem. Szeretnék azért 6L körül maradni fogyasztásban, még tán az 1.4 TSi ha belefér az 1.2 háromhengeres nem túl meggyőző. Bár picit kompromisszum ez a 6L, évi 25 inkább 30k mellett szeretnék valamennyire a szervízköltségekre is gondolni. Korábban itt lebeszéltek a 2M körüli nézelődésről, most úgy látom az árakat inkább 3M, vagy 3.5M körül lehet mk3-as Octaviat venni, de megy fel az ára.. esetleg Rapid, abból nem tudom milyen az 1.4 dízel vagy az 1.6, 1.2-es benzinest nem szeretném abból sem.
2.0CR fogyasztásra befér 6L alá, valakinek személyes tapasztalat?
-
user12
őstag
válasz
molnarpeter #207528 üzenetére
Köszi a tippet.
Ha VW , akkor Golf/Golf+, azokat szoktam nézni, de inkább csak B-terv szinten vannak
Polo már volt 10+ évig, azért annyira nem szerettem bele, hogy megint azt vegyek. Találtam még elég jónak tűnő J Astrákat, de attól meg a feleségem tart (az F széria rossz híre miatt - bár már nem egyszer mondtam neki, hogy az a múlté, de ennek ellenére sem bízik benne).
Egyszóval nem egyszerű -
válasz
molnarpeter #207502 üzenetére
Ah kellene bele még automata meg led lámpácska is
Meg szerintem többet ér mint 4 éve amikor vettük. Szerintem valamikor nem olyan sokára crosstar jazz lesz helyette aztán csókolom (asszony elveszett, csak a honda, már a toyotámat is legagyizta
, suzuki ignis felvetésen meg kb megsértődött).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #207441 üzenetére
"Mint a 2.0 TDI lényegében"
Csak egy pár százzal (6-700) magasabb fordulatszám és nagyobb (~1-2L) fogyasztás.
A dinamika oké (amúgy érzésre szerintem az sem egyforma), de a másik két dolog már jobban érzékelhető. -
mettyuz
tag
válasz
molnarpeter #207432 üzenetére
Tervezünk napelemet tetetni a tetőre, onnan a töltés kialakítása már nem nagyon kaland.
Az Ampera nem játszik, sem nekem, sem a feleségemnek nem tetszik.
A Ceed cseréje necces, ott a "tetszés" faktorral nehéz szembemenni.
Ami tetszik a feleségemnek jelenleg: XCeed, Mini, Golf VII/Gold VIII, Lexus UX, Mercedes A.Í
Ezekből nem rentálisan ha cserélnénk a mintkét autót viszonylag eltartana a megtérülés (még 700-800 forintos benzinárral is)Autópályán a GTE-ben lévő 1.4 TSI mennyire fogy el / mennyi tartalék marad benne?
@icemad: nem rossz, a csomagtartó tényleg nem acélos
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #207404 üzenetére
Pont igy tortent, amikor apam eladta a kocsijat
o meg kapott egy gyorshajtasi csekket is, 200+ kmh-rol. Elhajtotta oket a fenebe.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #207401 üzenetére
Köszi.
-
prime77
aktív tag
válasz
molnarpeter #207388 üzenetére
Az igény az lenne, hogy aránylag problémamentes legyen az autó, tehát egy jól megcsinált konstrukció legyen.
És, hogy a fogyasztása ne legyen már 10-15 liter!
Inkább az a 8 alatt!
Üzemanyagárak ugye nagyon elszálltak.
Ráadásul 140 lóerős Golf nagyon jól is megy, előzésnél jól jön ez, és biztonságos is.
Ennyi. -
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #207353 üzenetére
Az csak egy drága alkatrész példa volt. 300k km-t általában gond nélkül kibírnak. Persze ez felhasználás függő is.
Annak idején én is azért néztem meg több Mondeo-t is, mert azokban nem volt AdBlue, de "sajnos" az ~1M-val drágább Superb eltekerte a nyakam (ebben sincs). Ettől függetlenül a Mondeo-k mocsok jó ár/érték arányú autók, legalábbis a használt piacon. Ez igaz a fókára is, csak ugye nekem nagyobb méretű kellett, ezért azokat annyira nem néztem.#207356 Vismajor01 : Értem, nekem mindegy. A lényeg, hogy én erre ajánlottam autót:
"melyik lenne a legjobb vétel 4 millió Ft-ig.
Évi 30.000km ingázás főleg autópályán, legyen minél megbízhatóbb és kisebb fogyasztású."Az 1.6t+-os automata, 2.4L-es, automata Volvo nem teljesen ez a kategória.
#207357 batai15 : Ezért sem ajánlanék automatát akkor, amikor a költséghatékonyság a cél.
-
titta73
tag
válasz
molnarpeter #207263 üzenetére
Igen, 1,6 turbó benzin a motor, 6 sebességes hagyományos automata váltóval. Szerintem a Kona-ban és a Kia Niro párjában volt az eredeti rendszer.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #207240 üzenetére
&tboldi: dánke.
kereskedéses-beszámításos áron lenne a gép, ráadásul ugye a dízel+olasz kombó nagyon sok helyen felezi a piaci árat, ezért gondolkoztam el.
anno a clio dci és a hdi minden olajcserénél kapott gázolajszűrőt, ez rendben lesz, a megveszem a gépet.
Szóval összességében nem problémásabb, mint mondjuk az 1.4 hdi, sőt. -
Dazsar
aktív tag
válasz
molnarpeter #207221 üzenetére
Semmilyen, az enyémre futottam így. Kia Ceed 2008. 3 évet bírt, és sajnos elkezdte enni. Motorgenerál lett, mert annyi minden cserélve lett már rajta, hogy nem volt szívem eladni, meg hát így? És így kiváncsi voltam hogy lehet e ilyet, mert hát az elég sok mindent elárul a motorról ha zabálja már, persze itt benzines autókról van szó. Most az hogy 1e km/ pár deci annyira nem számít, de azért egy 1l/1e km sok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207214 üzenetére
Német és japán autókban is landolt ez a motor, nem csak olaszban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207206 üzenetére
Nincs kedved benézni az olajos topikba?
-
Bull Boss
őstag
válasz
molnarpeter #207206 üzenetére
honnan lehet tudni, hogy részecskeszűrős vagy sem? Vezérműtengely baja volt az ismerősömnek arra emlekszem. Régebbi 116, 131Le-sek jók?
-
icemad
nagyúr
válasz
molnarpeter #207050 üzenetére
Kb minden nap. Melóba járós autó, szóval akkus Flex, csavarozó gép, akkus ütvefúró, 2 nagy szerszámos koffer, kobak, bakancsok, esetleg szereléshez szükséges anyagok stb. elférjen benne. A mostani c-maxban is elfér, ha a hátsó üléssort lehajtom, de ez hosszú távon nem túl kényelmes.
(Ha pl családdal megyünk valahova, akkor mindent kipakolni, utána vissza, stb, nyaralásnál is előny lenne a nagyobb csomagtartó.)
Erre a c-maxra meg se tetőcsomagtartót, se vonóhorgot nem lehet tenni. -
válasz
molnarpeter #207002 üzenetére
ilyenek szerintem csak külföldről vannak
a B48 eleve a kétliteres négyhengeresek, igaz? (tehát a 16i és a 18i kiesik)
S-Drive 20i automata nem túl sok van mobilén sem, a legolcsóbb €24.000 ami a mai euró árfolyam mellett.... úgy 2,5-3 millával vastagabb a keretünknél (plusz honosítás)
egyébként ahogy látom, nagyjából 4 év / 20e km lenne a futása az autónak csere előtt, ugye ezért jöttek fel a fiatal dízelek is, hátha annyit még kibírnának mielőtt minden drága alkatrész letérdel. aztán inkább megfordítottuk, és azt néztük eladni egy benzinest vagy dízelt lesz könnyebb 4 év múlva, így mostani állás szerint csak a 4 év múlva esedékes extra értékvesztést jelenértékesítve vennék csak (szuper olcsón) dízelt. -
válasz
molnarpeter #206999 üzenetére
2016-os S-Drive 18d, wikipedia szerint B47
-
válasz
molnarpeter #206973 üzenetére
Koszi. Minden esetre én mérlegelném, mennyit éri meg rá áldozni. Mostoha terep ez a 4m ft-ig, de újszeru-kis futású legyen, és persze az esztétika a legfontosabb : ')
-
PofaJenö
senior tag
válasz
molnarpeter #206890 üzenetére
Pl, erre lennék kíváncsi [link]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
molnarpeter #206844 üzenetére
Gondoltam rá én is, de arra jutottunk, hogy praktikusabb lenne egy nagy autó.
Így is úgy is kell egy másik autó, mert párom sajnos ropira törte az övét. Sokszor annyi cuccal indultunk, hogy 2 autóval kellett jönni menni. Ha lenne egy nagy, akkor abba beférünk bőven, így elég egy autót tankolni, egy matricát venni. Ha második autó + utánfutó, akkor mindet évente műszakiztatni, mindre biztosítást fizetni nem biztos, hogy kifizetődő lenne.Szóval végülis úgy döntöttem párom megkapja a mostani autóm (2018 civic), én pedig keresek egy olyat amibe mindent is be tudunk pakolni.
-
kuyarashi
őstag
válasz
molnarpeter #206791 üzenetére
Igen, ezt vágom.
-
MaddeNNNN
addikt
válasz
molnarpeter #206797 üzenetére
Octavia meg az Opel Insignia nekem nagy vaddisznó, egyelőre amíg ketten vagyunk nincs ekkorára szükségem. Ismerősömnek van Megane-ja, az nekem nem jött be.
-
L@co
aktív tag
válasz
molnarpeter #206782 üzenetére
Jelenleg nincsen, de ha lenne mi jönne még szóba?
Illetve a teraszról le tudok lógatni egy hosszabítót, de gondolom rendes wallbox-ra gondoltál. -
mody123
tag
válasz
molnarpeter #206770 üzenetére
Köszi szépen. Skodák, Seatok tetszenek
Minden álmom egy hibrid de amik vannak ebben az ár sávban ( prius, insight ) nem jönnek be nekem.
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #206758 üzenetére
Abszolút, ugyanis teljesen mindegy, hogy milyet vesz. Ezért is próbálok terelni az egyszerűség felé... De azért nőknél elég nehéz, ugyanis ellégé belezúgott a dodzsba...
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #206755 üzenetére
Szerintem inkább ajánlok neki egy Dustert. Azzal legalább nincs probléma.
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #206753 üzenetére
Köszi a hasznos infókat. Meglepett, hogy fospédé van benne.
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #206748 üzenetére
Csak a leglényegesebb infók hiányoznak
Ez a kinézett példány: [link] -
planbmokus
senior tag
válasz
molnarpeter #206710 üzenetére
Egyenlőre egy 2 éves kissrác és két pitbull osztozik a helyen, de elképzelhető, hogy 2-2-re bővül a nép.
Esetenként haverokkal kiruccannánk koncertre, Bécs-Prága-München háromszögben. -
válasz
molnarpeter #206662 üzenetére
szerintem, ha csak ideiglenes cihelődőbódénak kell, még egy kis rozsda is belefér
nemrég volt nálam klímás, és sdi-s Seat Inca-val tolta, erősen körberohadva küszöbökön, kerékjáratok körül
De megy-visz-pakolható. Ha nem hosszú évekre tervez vele valaki...
-
pinnacle
nagyúr
válasz
molnarpeter #206621 üzenetére
Köszi! Ha nem találok gyári felnit gondoltam veszek 4db lemezfelnit. Viszont úgy látom majdnem olyan drága, mint az alufelni. Nekem akár ez is jó lenne. Világos színű, nagyon koszolódik.
Van valami amire érdemes figyelni alufelni vásárlásnál vagy mindegy milyet veszek.
-
M3aN
senior tag
válasz
molnarpeter #206619 üzenetére
Nem csúnya, nekem eszembe sem jutott. Az 5 henger miatt külön érdekes lehet. Köszi a tippet
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206509 üzenetére
Túl szedanos ergo nem magasított és pakolni se sokat lehet bele, ugyanez a bajom az A5-A7 duóval.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #206420 üzenetére
315e-nél jár az 1.5dci és remélem még sokáig elszalad.. lekopogom idén eddig egy termosztátnál járok, igénytelen szekér ez no.. 4-450-nél ha megáll egy szavam se lehet! Más tészta mikor 70-80ezernél kezdődik egy porlasztócsúcs, vagy ahogy írod 10 deka párizsi és fut tovább a gép
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
molnarpeter #206403 üzenetére
Néztem a kugát, az 14.4, de nem bőrözött. Nálam hasonló a ford is, 14.4 ért valami többet várnék. Ott például az ajtókon mérhető a gagyiság, eskü amúgy akkor már egy octavia is elég lenne sokkal olcsóbban, jó fogyasztással és dinamikával, már ha lehetne kapni.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206311 üzenetére
Most ott tartunk, hogy fölösleges két tölthető autó. Arra jutottunk hogy nem feltétlen azért kell két autó mert ketten állandóan egyszerre megyünk máshova. Feleségem bejárna dolgozni az elektromossal, nekem meg otthon ott lenne a másik autó ha kell, de én ugye otthonról dolgozom. Aztán ha megy a család nagyszülőket látogatni akkor a nagy autóval mennénk közösen. Azt számoltam, hogy 10e km menne az elektromosba egy évbe és 5000 az utazós autóba. A villany autó ingyenes fogyasztása meg balanceolja az utazos fogyasztást. Ha az egyik 0at fogyaszt a másik meg 10 litert akkor az nálam 5 liter :D
Igazából raerunk várni az elektromos autóra, meg kívárni h lesz e megint állami támogatás.
Haverom főnökének most eladó az autója és nagyon raizgultam lehet ez is a baj. F10 550i
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206308 üzenetére
Fiat 500e -bol csak az amerikai ami jó, ott meg 5m a legolcsobb ami i3 ár.
Zoé nagyon bénának tűnik, akkor már újonnan egy Dacia Spring :D
Gumi nem zavar egyszer kell megvenni utána meg casco. Meghibasodasokrol meg nem olvastam de egyelőre még azt se találtam ki hány autónk legyen nemhogy pontosan micsoda :)
Elektromos autó nem akkora dilemma mert van kb 4 normális amit megtudunk fizetni (spring, i3, golf, Hyundai)
A nagyobb gondolkodás az a kenyelmes-tagas-pakhato premium dízel kocsi melle amibe kb évente 5 ezer menne és ott 4-5m körül minden van. Nekem nagyon nagyon tetszik a bmw 5 gt de nem biztos h meg évi 5 ezerre is bemerem vállalni, meg úgyis h a másik autót kvazi ingyen tartom fent.
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #206306 üzenetére
Golf VI (2012 1.6cr), gondolom a motorok ugyanazok bennük. Sajnos a szerelőm a dízelmotorokat nem igazán szereti, nem is vállal nagyobb dolgokat velük. Az mindenképp érdekes lesz, ha bontottan kell alkatrészt keresni meg valakit aki kicseréli
Egyelőre nem aktuális a csere, de már semmit nem merek elkiabálni. Ha még 200-250ig jó lesz, az egy darabig azért kitart.
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #206297 üzenetére
Ez csak duo :D
Mievet bottal sem sajna
-
válasz
molnarpeter #206230 üzenetére
Exedyt lattam talán 250 körül.
-
mikrofon
veterán
válasz
molnarpeter #206230 üzenetére
És mennyi a beszereles még hozzá?
Csak azt ne mond hogy még kb ugyan ennyi. -
mikrofon
veterán
válasz
molnarpeter #206226 üzenetére
A 400e-s kettőstömegű lendkerék 400e-s áránál még durvább. Azta....
És ez kb mikor vágható? -
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #206215 üzenetére
Hm, ez új volt. Köszi
-
Manitou
veterán
válasz
molnarpeter #206050 üzenetére
Igazából csak nézelődtem. Érlelődik bennem a dolog, hogy venni kéne valamit. ( kicsit befektetési célból is lenne) A gondolatok cikáznak. Volt itt már gondolatban PHEV, vagy valami játszós hobby autó (2. autónak). Inkább japán vonal a kiszemelt.
Preferencia, hogy inkább haladós legyen, mint forgalmi akadály. -
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #206069 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #206058 üzenetére
Túl sok az első kerékre az a 350 Nm. Jó állapotú Continental ecocontatctot még harmadikban, száraz aszfalton is könnyen eltekerte. Ha ki akarja valaki használni akkor kell egy jó Michelin pilot.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #206043 üzenetére
Kábelköteg cserélve plusz főtengely jeladó.
Most kevesebbet fut, de városban amikor többször előjött eddig is. Csak ugye eddig hibakód nem volt, így gyanús volt a dolog, hogy vagy váltó vagy valami kapcsolódó dolognál nincs meg a szinkron.
Kéne indító kuplungot is cserélni majd, meg klíma is csapágyas már, stb..
-
oliwire
őstag
válasz
molnarpeter #206028 üzenetére
nem rossz amúgy, adatok alapján nincs sokban elmaradva az Ampera. Szerintem bérlek majd egyet, és kipróbálom, puding próbája..
-
Manitou
veterán
válasz
molnarpeter #206030 üzenetére
Elég fejejtősnek tűnik gyorsban ránézve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest