- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #150948 üzenetére
Pontosan ,pontosan. Ez sincs szetesve hal isten ,lábon jött 830km -t.
Jó nagy hely van a kombiba az bizti
.
Jovoheten lesz eladó sorba ha minden jól megy.
-
Jojo5
őstag
válasz
bajnokpityu #150928 üzenetére
Laktam mar par orszagban, sot folyamatosan utazok, de egy szekhez hasonlitani egy kocsit...
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #150924 üzenetére
De én ezt nem értem. Miért baj ha van tegyük fel átlagnál több km az autóban , pld kinti autóknál de sokkal megkíméltebb? Nem azt mondom hogy nincsennek hibái mert vannak pláne régieknek de közel sem annyi mint egy hasonló nem import magyar autón. Most hoztunk 2 focust 1 dizel meg egy benzines turnier.
El nem merem mondani mennyiért .. Dizelnel kell cserélni vmit hátsó feknel meg csomitetot lefujni, benzinesnel meg vagy a kábelt kell átnézni vagy biztosíték csere itt meg két küszöböt kell lefujni mert cseres volt de nem fújták le. És mind a kettő vizsgas csak honositani kell. Igaz van benne majd 300e km de bőven felveszi a versenyt a 600ezres magyar fókákkal. Ezek meg lesznek névre írva max egy 500as. S teljesen jók.
Tehát lényeg a lényeg németet -koreait előbb vennék kint mint itt magyarba. Pláne ha régebbi autóról van szó.
-
alázógyík
addikt
válasz
bajnokpityu #150924 üzenetére
Nem is értem, hogy mindig van aki elhiszi, hogy fiatalabb, olcsóbb, kevesebb km, jó állapot, és még stimmel is minden az autóval. Ebből max. 1-et választhat.
-
8th
addikt
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
Ott ahol neki jó. 2000rpm alatt egy kétliteres TD motor csak szenved pláne a mai sár nehéz autók súlya alatt. Szerintem az a tuti ha felváltást követően nem esik be 2000rpm alá a fordulat onnan már jól húz tovább nem erőlködik. Persze legmagasabb fokozatban finom egyenletes gázzal el lehet karistolni 1700-1800rpm-el de az megint más téma.
-
Coyot
őstag
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
Ahogy írják felhasználás függő, ha nem tudsz vezetni kinyirod 100k km alatt. Én 326k nál cseréltem és nem volt még hangja, cserébe a kuplungom el volt mocsokmód kopva így inkább dobtam az egész szettet és kapott egy újat.
Mondjuk lassan lassan el kéne felejteni már az utcai dízelekkel ezt az 1200as fordulaton közlekedést. Kerttőstömegű miatt 1500 alatt NEM használjuk soha, plusz már az énféle pdtdi is szereti ha nem 1800on szórakozom vele, simán lehet forgatni 2500 fölé is nem lesz tőle semmi baja.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
2000rpm körül. És azzal stabilan lehet autózni.
Kettőstomegű mitől megy tönkre? Ha sokat "dolgozik". És hol van nagyobb vibració? Alacsony fordulaton. Következetest mindenki vonja le.Ahogy írta Integrale is, egyik motor sem szereti az alacsony fordulatot. Benzines sem, főleg meg hideg motor mellett, amikor elvaltasz 1400rpm-en
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
Egyik motor sem szereti, ha alacsony fordulaton van hasznalva, plane nem terhelve. Nagyobb es mas jellegu a kopas, lendkerek, katalizator, reszecskeszuro stb sem orul neki.
-
válasz
bajnokpityu #150486 üzenetére
Őszinte.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #150374 üzenetére
Ettől függetlenül nem szeretne vw-t a leendő tulaj (após). Két autóra szűkülne így a kör: Honda Jazz, vagy Swift2. Mikre kell figyelni az adott típusoknál? Van motortípus akár kód, amit jobb kerülni? (Jól látom, hogy klíma nincs mindegyik Swiftben?)
-
bakkir
tag
válasz
bajnokpityu #150351 üzenetére
Mire gondolsz?
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #150319 üzenetére
1.4 fóka 1 jól megy
Kérem?
-
válasz
bajnokpityu #150319 üzenetére
Hogy érted, hogy "1 jól megy"?
Nem vagyok én olyan nehéz lábú... de eskü, ha hasonló áron, hasonló állapotban szembejön egy 1.6-os, akkor azt fogom elhozni.
(#150320) blt.62
Naon' sukár!(#150322) Qru
2004-es modell is jó még a Focus-ból?
-
Gergőke88
addikt
válasz
bajnokpityu #149831 üzenetére
Az új 1.4 turbo egyelőre csak a K Astraban van.
-
válasz
bajnokpityu #149831 üzenetére
Az 1.4 láncos, az 1.6 szíjjas.
-
alázógyík
addikt
válasz
bajnokpityu #149387 üzenetére
Semmi gond, használd őket egészséggel, boldogságban.
-
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #149386 üzenetére
A szamalaloval barmit ki lehet iratni
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #149386 üzenetére
hogy mennyire nem érzem problémának jelzi, hogy megint ilyen blokkos kocsit keresek
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149371 üzenetére
Ma megmondom neked, a civic evett pályán 7-7,5-et, városban 8+, országút 6.
Vegyesben 7,5 volt.
Én 6,5-et tervezek az 1.4T-vel, elég hosszúak a fokozatai. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149366 üzenetére
A 80-180 adat biztosan elírás.
Ha mással hasonlítod össze, akkor is látszik.
A többi meg legrosszabb esetben is egal környéke. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149294 üzenetére
Kérdezz rá a következő szervíznel.
Vagy szerezz egy service manualt -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149257 üzenetére
Egy a lényeg, hogy EGR nélkül szép az élet.
Azért mondjuk engem is meglepett, hogy euro3 óta először nincs EGR. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149254 üzenetére
Boosterjet-nel a gyár által meg van erősítve, hogy nincs EGR.
Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:
Az illetékesek szerint nincs semmilyen előírás, javítás erre vonatkozóan.Sajnos ezeknek a fajta motoroknak a hírnevét nagyon lerontotta egy bizonyos márka, aminek nem írom le a nevét.
A Suzuki néhány dolgot máshogy oldott meg, így alap konstrukciós problémákat küszöböltünk ki. Erre példa, hogy mivel nincs EGR rendszer a motoron, ezért nem jut vissza kipufogógáz és így korom a szívó oldalra.
Eddig nem volt ilyen jellegű reklamációnk, pedig már biztos van több tízezret futott ilyen autó.
Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére! "Utána mondták fórumban, hogy már az euro6-os 1.6-os scross-ban sincs, gondolom ugyanez igaz a vitara-ra is.
Állítólag bizonyos szívó és kipufogó szelepeket osszenyitnak, de nem értek hozzá. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149221 üzenetére
A suzuki ezért dobta az EGR-t a turbos motoroknál, nincs semmilyen kipufogó gáz visszavezetés.
Legutóbb azt mondták, hogy már az euro6-os M16-ban sem, ezt megerősíthetnéd, vagy cáfolhatnád Vitara tulajdonosként. -
Land
veterán
válasz
bajnokpityu #149221 üzenetére
Konkretizálva a T-Jet nem közvetlen befecskendezéses.
De visszagondolva én sem szerettem a dízel 159-nél a turbólyukat, amikor 1100-ról kb 1600-ig (turbó töltés kezdetéig) "felpörgött" a motor. Egy tempósabb kanyarban 3-asban egy örökkévalóság volt mire 1600-ig elküzdötte magát a motor turbó nélkül. Ekkor simán beleértek a seggembe, aztán hirtelen kilőttem. A jelenlegi szívó benyás kocsim azt a "kritikus" rész sokkal vállalhatóbban és sokkal gyorsabban eléri, majd túlhalad rajta.
(Persze nyilván vannak már elég pici turbólyukkal rendelkező autók, melyek szinte alapjárattól húznak. ) -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149132 üzenetére
Én ülés próbával nézegettem az autókat, az biztos, hogy sokat nőttek a kisautók (rio, baleno), de közel nem akkorák, ami még egy nagyobb testalkathoz kényelmes lenne.
lenne egy javaslatom, citroen grand Picasso, szerintem az méretben tökéletes lenne neked.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149130 üzenetére
Ez nyilván jó kérdés, ha van eszük, akkor konzisztensen ugyanazt mérik mindenhol
Az biztos, hogy a számok csak támpontoknak jók, mert sok múlik a belső kialakításokon is, ahogy írtad fentebb. -
válasz
bajnokpityu #149055 üzenetére
Viktornak pedig bejön. Meg Andy-nek és Árpinak is. Olyan rossz nem lehet.
Multivan, nem Transporter.@Kornél: én Fordot sose...
-
válasz
bajnokpityu #149040 üzenetére
van jobb ötlet az 2.2es smax-nál, ha 3 gyerekülés el kell férjen a 2. sorban, és nem akarok mozgó útakadály lenni?
VW T6 Multivan.
Ha zsé nem számítmert 20 m újonnan. Esetleg T5 Multivan?
-
máyköl
veterán
válasz
bajnokpityu #149050 üzenetére
Nálam sem lenne kérdés, egyértelmű Vitara. Scross nem gyerebe.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149050 üzenetére
Fél éve fut a FL az scross-bol, a megosztó első hűtőrács ellenére is a 6. legtöbb példányszámban eladott modell volt iden eddig.
Jön ez még feljebb is, hidd el.
FL-est hasonlítottal, vagy a FL előttit? -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149046 üzenetére
Az idei autó eladási statisztikák: [link]
-
Vesztor87
senior tag
válasz
bajnokpityu #149046 üzenetére
Lehet, de sok esetben ezeknek a valóság alapja konvergál a 0-hoz... Egy nagy motor erőlködés nélkül viszi a kasztnit, van tartaléka, nem kell szétforgatni se.
Kornel ajanlata szimpatikus. Kár hogy Nissan tali nincs felém. A Nissanosak valahogy nem nagyon bandaznak... Toyota fb csoport aktív, addig a Nissanba semmi....
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149046 üzenetére
Ha nincs kedved összehasonlítani, akkor nem muszáj.
Részemről áll az ajánlat, nem lakunk messze egymástól. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149042 üzenetére
Értem én, annyit tudok, hogy nekem ezek fontos szempontok, amiket felsoroltam.
Ha van kedved és energiád, akkor valamikor összefuthatunk, illetve a suzuki topicban is szerveznek valami topictalit talán, és akkor lehet méregrtni meg hasonlítgatni. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149040 üzenetére
Ez a TC álláspontja szó szerint.
Csak nem ott dolgozol?De hogy a tényeket is érintsük:
FL előtti Scross ugyan nincs előttem most, régen néztem, de a FL utaninak a műszerfala felül, és az ajtó kézzel érintkező része puha, habositott műanyag. Egymás után beülve, és megnézve teljesen má, mint a Vitara-é, amibe még csak próbálkozásnak sincs nyoma, hogy jobbra akarták volna csinálni. Menj be egy kereskedésbe, nézd meg.
Ülőlap hosszabban 2 cm különbség van az Scross javára, van akinek ez mindegy, nekem az egyik első számú szempont.
Emellett ha a TC-on kívül más teszteket is megnézünk, akkor pont azt írják, amit én is mondtam : [link]Tesztalanyunk például egyértelműen tágasabb a kifejezetten sikerterméknek tekinthető Vitarához viszonyítva: a tengelytávja 10 centivel hosszabb, a teljes mérete pedig 12,5 centiméterrel, amelyet jól érezni a belső téren, legfőképp a hátsó sor helykínálatán, mi több, a csomagtér is 55 literrel öblösebb, összesen 440 liter űrtartalmú. Az első sor kényelme és helykínálata egyértelműen nem kap kritikát, széltében és hosszában ugyanis teljesen jó az autó, ahogy a hátsó sor is tisztességes komfortot nyújt.
Gondolom 10 centi tengelytáv különbség és 12,5 cm hossz különbség elhanyagolható...
És akkor a régi 1.6 motorral szerelt fogyasztások:
Eszerint fordítva van, de legyen fifty fifty, olyan kicsi a különbség
Mod: felszereltsegrol szólva FL után fordult a helyet, a Vitara-nal sok minden még nem elérhető, ami már egy GL+ Scross-nal alap.
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #125346 üzenetére
Ennyi erővel a 2.0 pd tdi-nél se hiba az olajpumpa tengelye, fogjuk fel tervezett karbantartásnak.
Nincs azzal semmi baj, ki kell cserélni (meg még mást is) és akkor jó.
Na én befejeztem -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #125343 üzenetére
Te meg a saját egy mintás statisztikád szerint állítod hogy nincs velük semmi gond. Nincs több kérdésem.
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #125330 üzenetére
Két dolog jut eszembe arról, amit írtál, a nepperűző elején ami ki van írva: "Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak."
Az, hogy van akinek a 2.5TDI meg a TSI is jól meg problémamentesen működik semmit nem jelent."namost amig nincs saját tapasztalatod az állításaikról"
Ez meg ne haragudj de olyan szinten korlátolt állítás az információ korában ... kezeljük már helyén az 1 elemű minákat .. amikor pár klikkel százak meg ezrek tapasztalatát éred el a neten, meg szakemberek véleményét olvashatod, nyilván az a mérvadó nekem van egy TSI-m 5 ezer kilométere és még nem volt baja akkor ez hülyeségMeg attól még mert szereted szar rajta a lánc, bírom amikor ez a "jajdeszeretem" elfogultság előjön, és akkor a tények is hirtelen megszépülnek
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #125323 üzenetére
Az AutoBild tipikusan VW berenc, ugyhogy akar hiteles is lehet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #125330 üzenetére
Légy erős, ez a cikk nem TC-s, hanem egy tükörfordítás. De hát nem is várom el, hogy tudd, hisz' el sem olvastad csak kritizálsz a vakvilágba.
Btw az előbb ismerted el, hogy valóban van láncgond a TSI-kkel, most meg még sincs? Hmm, érdekes...
Mielőtt a mennybe emelnéd a TSI-ket: a cégünknél 100 db 1,8 TSI van 3 éve, ebből kb 1/3-án már láncot kellett cserélni. SAJÁT költségen mert a VAG nem hajlandó elismerni a lánc problémát (érdekes módon a turbós Opelekkel egy ilyen gond sem volt).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #125316 üzenetére
1,2/1,4-es városi kiskocsikról volt szó.
De a többi nagyobb TSI is hajlamos rá.
"A motor, amelyről a VW-csoport legszívesebben hallani sem akarna már, az EA111. Pedig valójában az összes, VW-csoportos TSI-motor vezérműlánc-kórban szenved, de leginkább a 2011 nyaráig gyártott pöttöm 1.2 TSI." - [link]
Vehetsz problémamentes autót is... én nem szeretem szívatni magam de ugye mindenkinek kell egy hobbi.
Vagy említhetjük a szívó 1,2-est is a vag-tól: "Itt is a vezérművel adódtak a legnagyobb gondok, mivel a rosszul megválasztott hidraulikus láncfeszítő túl nagy játékot hagyott a vezérműláncnak, amitől az képes volt akár több fogat is átugrani."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #125327 üzenetére
Rendes űrtartalmat kell venni. Nem 0,9Tce-t. 1,8-2,5 a töltés előtti tartományban sem vérzik el.
-
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #125316 üzenetére
1 eset
Jah, az index forum is tele van ilyen "1 esettel"
Meg az autobild is csak viccbol irta meg.valóságban meg jó előre szól a kocsi, először hangos indításnál, aztán hibakód, majd sokára szakad. és csak az 1.2 és 1.4essel volt ilyen, a nagyobbakban még nem szakadt el lánc.
Attol, hogy szol elore a kocsi, meg ugyanugy cseres. A teny az hogy a tobbi gyarto tudja helyesen meretezni a lancot, a VW-nal (es sok BMW-nel is) pedig egy hoki kempinglancot raktak be az 1.2/1.4TSI-hez... -
tomiii.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #125316 üzenetére
"megint 1 esetből lesz általánosítás," vs "h a szervizeket nem értesítették, h valós a probléma"
Most akkor van valós probléma, vagy nincs?
BTW: Egy láncos motort ne kelljen már úgy kezelni, mint egy szíjasat, figyelni a lánc állapotát és cserélgetni pár évesen. Szar a konstrukció, amit azóta már javítottak, azért mert szar volt.
-
válasz
bajnokpityu #124791 üzenetére
Már megszoktam
Nekem az volt a jel, hogy rendeltem karácsonykor ebayről egy fasza hondás kulcstartót és nem jött meg, plusz a beleszerelt médiafejegység baszik működni a telefonommal. Nekem ezek már a korábban unásig emlegetett "problémáimmal" egyetemben elegek ahhoz, hogy lecseréljem a kisasszonyt, de ragaszkodóbb, mint egy pióca.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
bajnokpityu #124789 üzenetére
Jónak mondod.
-
válasz
bajnokpityu #124755 üzenetére
Főleg a Suzihoz kellene, ugye ritkán, keveset van használva (12 éves 95k km-rel) és kb. évente hibát ír, ezt ellenőrizném, mert szervizben nem igazán világosítottak fel róla hogy pontosan mi is a hibakód, stb., csak hogy EGR szelep, és "...hajccsa meg rendesen..."
#124754 footy: Már megközelítőleg a célhoz vezet, az is elég lesz. Sajnos típusspecifikus eszközt nem áll módomban venni, mert Suzuki (WagonR+, Vitara), Vw (Jetta, Bora) és Renault (Megane II) van a családban, így költséges lenne annyi eszközt vennem, tekintve hogy WagonR+ bizonyos időn belül lecserélésre, vagy sokadik autó helyére kerülne.
-
TaaT
nagyúr
válasz
bajnokpityu #124696 üzenetére
"utóbbi években sajtó irányából is megszaporodtak a lejáratások, és ez sztem nagyon nem oké.."
Főleg a VW irányába, de ez még a nagy diesel gate előtt volt, azóta mindenki nyugodtan bele törölheti a lábát a VW-be hiszen csak ők gyilkolják halomra a fóka bébiket, a többi gyártó mint a ma született bárány. [link]
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #124684 üzenetére
Jobb minőségű az Octavia beltere mint a Focusé? Akkor mi nem ugyan olyan Focusban és Octaviaban ültünk.
Kívülről pedig nem is kérdés, főleg a FL Octavia 2. -
válasz
bajnokpityu #124684 üzenetére
Egyáltalán nem tetszik a kettes octavia. A hármas is fenntartásokkal. És mivel most 3 millió a keret abba a focus fér bele és az is tetszik a legjobban. A sima octavia futóműve nem hiszem hogy a focusénál jobb lenne.
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #124325 üzenetére
Papíron. De abból kiindulva, hogy a 7-es Golf is könnyebb a 5/6-nál, nem nehéz elhinni, hogy a valóságban is.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
bajnokpityu #123557 üzenetére
Ezért nézegetem a magyar példányokat, azokról könnyebben kiderül, ha tekerve voltak, vagy hakapeszi maki szervizében javították őket.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #122999 üzenetére
Ez igy van.
Mar 15 eve is jol csinaltak ezt a mufajt, tesom escorttal jatszotta el ugyanezt
Egyebkent a 2.0 joval erosebb azert. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #122997 üzenetére
Szerintem tobbert is elment volna, ha csak epp elkezdett rohadni.
Valaki jol jart vele -
válasz
bajnokpityu #122844 üzenetére
Nem kell nyilvánosan megköszönni, nem ezért írtam!
Ha már nem fogod köpködni a gépsárkányodat vásárlás után, én és Te is boldogok leszünk
kornelka: volt, elmúlt. Leléptem, mindenki megnyugodott
-
aero.
veterán
válasz
bajnokpityu #122838 üzenetére
Nem az, de latod, hogy veszekedescunamit indit el es a valaszadok gyilkoljak egymast a melyik a jobbon objektiv segitsegadas helyett, ahogy Qru is emlitette, sokadig eset. Lehet hasznos dolgokat is megtudni belole, van aki tud hozzaadni erdemi infot egy-egy tipusbetegsegrol stb, de en inkabb megkimeltem magam ettol. Az en autombol talan meg egy db van csak ph-n, kineztem, megtetszett, nem erdekelt mas velemenye, ennyi.
Egyetem, auto almok, szuk keret, nem egyszeru, de csak le kell ulni es szamolni mit lehet megengedni es mit nem. Lehet alkatreszarakat nezegetni stb, utana irany a kereskedes.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #122819 üzenetére
na ha ebbe az irányba mozdulsz, akkor majd várom a teljes sztorit, behozatallal papírmunkával, kezdeti ráköltéssel, stb., mert ezek a 2009-es accorodok nagyon begyere nekem
a kombi a legszebb.(#122820) joamilestoné: 2006-os 3,3M-ért... na persze. meg az 500+k haszna rajta.
ennyiért 2009 utánit hozol kintről. -
szőröscica
addikt
válasz
bajnokpityu #122819 üzenetére
Igaz, kell benne kavargatni a levest, de minden nem lehet tökéletes.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #122812 üzenetére
skoda mellé valami grancsirke vagy explorer vagy 4runner vagy hasonló terepes párszázért? kutyázni pont jó, mellé a családnak meg megmaradhat az oktáv. arra meg mehet vonóhorog+futó vagy tetőbox a csomagoknak. csak egy tipp, nyilván a teljes hátteret nem ismerem.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #122475 üzenetére
Azt akartam mondani eppen, hogy olyan halk, mintha nem is lancos lenne, ellenben egy ket lancossal.
Talan 0w20-as olajjal hallottam a lancot egy kicsit hidegen a k12b-ben, de 5w30-al nem.
Mas markat most nem mondok, mert nem a fikazas a cel
Egy teny, hogy lanc sehol nincs polcon suzukihoz, mert nem kell. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #122136 üzenetére
Az korrekt, nagy sietségben még jól is jöhet
Én - ha lehet - le is szoktam engedni az ülést, hogy elférjenek a térdeim. Tanulóvezetőként meg a 10ó10p fogás ellen lázadtam a 9ó15p fogással - mint nemrég kiderült a rántópadon, jobb is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #122133 üzenetére
Ha a csuklódat a teljesen kihúzott kormány tetejére teszed, az autók nagy részében még akkor sem lehet fekve vezetni szvsz. Előrébb tolt ülőlappal meg nem férnek el az ember lábai, illetve a benyomott kuplungpedálhoz beállítva azt megintcsak észrevehető a rossz pozíció. Nemrég voltam vezetéstechnikán, ott egy olyan háttámlaszöget sikerült állítani, ami a nagyon támasztótól (kb. derékszög) hátrébb van, és pont kényelmes már.
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #122133 üzenetére
teljesen kinyújtott karral nem éred el a bajuszkapcsolókat, mondjuk állítható kormánynál simán el lehet feküdni úgy, hogy nem lesz nyújtva a kezed
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #122130 üzenetére
Pedig már szabályos ülés- és kormánybeállításnál ki kéne, hogy bukjon, ha fekszik a sofőr, hiszen nem véletlenül találták ki, hogy teljesen kinyújtott kar ne férjen a kormány mögé.
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #122130 üzenetére
Meg az autót se lehet úgy rendesen kezelni, Senna volt az egyetlen aki tudott így jól vezetni
-
tomcsi23
veterán
válasz
bajnokpityu #121584 üzenetére
+1, a bosch aerotwin már fél év után zavaróan csíkozott.
-
demars
addikt
válasz
bajnokpityu #121554 üzenetére
Bosoko valóban nagyon jó... Sajnos nem találtam a hondámhoz 575 mm-es méretben
-
válasz
bajnokpityu #121524 üzenetére
Ajha ez tényleg jó fogyi. Nagyon eltalált motor az.
-
mdani01
aktív tag
válasz
bajnokpityu #121522 üzenetére
Akkor nem csak nekem tetszik ezekbe a szinekbe
végul melyik szin lett?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bajnokpityu #121526 üzenetére
vagy mas gumi van rajta
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121526 üzenetére
Ra kell rakni a vitara sw-et
Spritmonitor szerint akar tudhatja is.
Enyem biztos nem tudja, hiaba ugyan az a motor, ha lepadlozom, meg a benzinmutato is megmozdul lefele, kis tulzassal -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121524 üzenetére
Az igen barati, nekem 7 korul van a sport, de most megy felfele.
Scross is tudja ezt a fogyit nyilvan akkor, mivel ugyanaz a technika.
Ahogy mondtam is, tetszik a vitara, de valoszinu az scrosst valasztanam. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121522 üzenetére
mennyit eszik neked átlagban?
vezeted valahol?
ehhez képest az enyém egy benzintemető, pedig ugyanaz a motor, máshogy hangolva -
válasz
bajnokpityu #121487 üzenetére
Kicsi szívem mindig is hátulhajtósat szeretett volna.
(#121489) bitpork: Én a kis Pandát is megpörgettem télen, atomjól lehetett kézifékkel csúsztatni és még szabályozni is, a Punto már kevésbé volt kezes, a Civic meg azonnal ellenfékez
Szóval kilinccsel előre, onnantól meg mind1 hol hajt
(Hátul az igazi!!!)
-
válasz
bajnokpityu #121487 üzenetére
Ez csak menetirány kérdése
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121361 üzenetére
Nem. Azert, hogy a fizikailag alkalmatlan emberek - legyen szo akar fiatalrol, akar oregrol - ne okozzanak balesetet.
Az elobbi peldad tipikus esete ennek. Garantalom, hogy egy pav vizsgan nem menne at, ha 130-nal megijed es eldobja az autot.
En peldam, hogy fatert annak idejen egy begyogyszerezett (leszedalt, 7 fajta cucc volt benne) oreg majdnem elutotte egy parkoloban az auto mellett allva, de elugrott, igy csak az autoja lett gtk.Rwin5: szerinted morbid, szerintem csak tenyszeru.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121353 üzenetére
Varoson kivul nem elozok jobbrol, ha ram celoztal.
Varosban meg nem tilos, szerintem. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121351 üzenetére
Ezt igy elmeselve nem tudom sajnalni.
Tanuljon meg vezetni, bar van amit nem lehet tanulni, van aki fizikailag se kepes se, soha se.
Ennek elennere mindenki megkapja a jogsit, ha tudja, hogy nem megy, es van esze, akkor rogton az elso vizsgan fizet, es gond egy szal se. -
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #121347 üzenetére
Sajnálom az ismerősöd, de autópályán jobbról elhaladni szabályos. Gondolom akkor ugyanúgy "megijedt" volna és elrántja a kormányt. Látod éppen ezekről beszélek, megijed az autópályán mert elmegy mellette egy autó?? De most komolyan ... magával meg az utasával baszott ki, hogy ilyen képességekkel autót vezet
vigyáznak egymásra
Igen ez nagyjából bármelyik fejlettebb, normálisabb országban így van. De ez magyarország, látni kell itt mi van, hogy közlekednek az emberek, milyen a morál. Ha alkalmas vagy rá, hogy ebben a közegben vezess, akkor vezess. Ha nem akkor magadat és másokat veszélyeztetsz az alkalmatlanságoddal. Igaz vagy nem ... ?
Én is szeretnék olyan országban élni, ahol az emberek tekintettel vannak másokra, nem pedig mindenáron eltaposni akarják a másikat. Megváltoztatni nem tudom ezt itthon, vagy megszokom és alkalmazkodom az itthoni "szabályokhoz" vagy lelépek külföldre.(#121351) bajnokpityu: autópályán is szabályos. Találgatni lehet, csak nem érdemes, ha úgy is van ahogy mondod, sajnos ebből is van jó pár az utakon, sok itthon az ostoba ember, ezekre fel kell készülni
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #121340 üzenetére
Mondom nem a mentot kovetve haladtam elore.
(Indexet hasznalva) balrol jobbrol mindig a leggyorsabb savba beszurva, sok-sok menet utan megvan fejben, hogy hol melyik sav halad a legjobban.
Itt maximum az indokolatlan savvaltas a szabalytalan, ha szabalytalan egyaltalan.Magus: meg, ha mar fizikailag nem alkalmas ra.
Pav vizsgat kene mindenkinek tenni, 60 ev felett meg evente.Rvilike: igy van. +sok.
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #121322 üzenetére
HOgy lenne nehéz?? Fél kig gitt, egy kis teszkóóós festék és már kész is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #120957 üzenetére
Gyorsabb voltam de lerázni nem tudtam úgy értem az ellépni nem tudtam tőlét. De ez nem meglepő, 4 le volt a diffi a két kocsi között és az enyém nehezebb is volt. Zöldnél eljöttem mellette de aztán jött végig a sarkamban.
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #120334 üzenetére
Nekem is csak akkor van 10 körül amikor itt bent mászkálok. De nekem javarészt ez a BP használat. Rövid utak, rengeteg lámpa, sok dugó. A nagy átlag jóval lejjebb van persze. De nem keredik el a szemem ha 1 tank benzin elmegy csak a városban és 10et mutat a számláló
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #120334 üzenetére
Ezt hogy és mivel mérted? Illetve milyen forgalomban?
-
válasz
bajnokpityu #120334 üzenetére
akkor meg is van ki tartja fel a forgalmat
-
válasz
bajnokpityu #120247 üzenetére
30-40k km után vezmu csere? Az akkor minden csak nem jó motor a céges skodakon olajat cserélünk 30 ezrenkent nem hogy vezmuvet.
-
tresh
veterán
válasz
bajnokpityu #120258 üzenetére
Igen 1.2 tsi-n láttam szétszedve mit tud művelni egy szakadt lánc hála nem nekem kellett avval foglalkozni
Csak azért furcsa mert a régi láncos szívó motorok lazán bírják sőt a 2lityis tdci ami láncos 420ezernél kezdett el csörögni a mondeoba.. azért az szerintem annyi km után nem meglepő ráadásul az kapta az ívet több láb is taposta a cégen belül.
-
válasz
bajnokpityu #120254 üzenetére
Úgy tudtam a régi 1.4TSI 2011-12 körülig nem ajánlott.
Na igen, láncról lett szíjjas, és már nem annyira problémás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #120247 üzenetére
Ja igen, azt nem írtam hogy városban.
Nekem ott lazán benyalt 12-t úgy, hogy nem koppon hajtottam. Országúton jó a fogyi meg pályán is elmegy kategória még.
mod:
Hűtő: Bitpork írt róla meg én is anno.
Tsebacsi: 1,4-ből az turbós-kompis változat lesz, arról jót még nem nagyon olvastam...
Felejtsd el. 1.8 vagy 2.0.
-
válasz
bajnokpityu #120249 üzenetére
Ok, Köszönöm, és Neked is Qru
-
válasz
bajnokpityu #120245 üzenetére
30k km-en belül van a legtöbb, gondolom ott még nem nagyon van szó cseréről (az utolsó komment alapján mégis
) , max 1-2x lehetett az olaj (remélem). Még csak kutatok, a kipróbálás és a döntés nagyon a pénztárca függvénye. Egyszerűen nincs sok alternatíva megbízható automata turbós benzinesre, ami megy is, és nem akkora, mint egy szűk koporsó. Ja és nem kerül tímilliókba
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #120245 üzenetére
mondjuk hozzá tenném, enyém most lett 101e km-es, és azt is városon kivül, nagy részben pályán töltötte.
vezmű általában 30-40e körül kijött ezeken, nekem pont a használat miatt 90nél kellett cserélni.
az 1.8 és a 2.0 gyakorlatilag ugyanaz a blokk.qru: városban zabál sokat. nekem volt vele 5.8as fogyi is. de a 3 éves átlag az olyan 8.teljesen emberi ekkora autótól 200lóval.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #119960 üzenetére
Ilyenek most a Ladások, ha olyan rendőrt fogsz ki még a kormányba is beleköt, pedig csak egy másik Ladából tetted át. De mondjuk neki is volt fiatalkorában és tudja, hogy a kettő között van 3 év évjárat különbség.
Én meg berakhatom a komplett Scorpio futóművet a Sierra alá, mert fingjuk sincs róla és csokira össze passzol.
-
válasz
bajnokpityu #119958 üzenetére
Arra gondolsz h csak azért mert egyiknek másiknak pl adott típus van, akkor jobban kötekedik? A tipizálási paraméterlista nem elérhető nekik minden az országban forgalmazott autóra? Nem abból dolgoznak?
-
!Overdose!
őstag
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Nagyon kéne már egy dislike gomb...
-
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Persze mindegyik, ezt még is te honnét tudod? Hülyeséget ne terjesszünk már.
Egyáltalán tudod, hogyan működik az a szoftver?
(#119881) bitpork De van ami hozza az elvártat egy múltkori cikk írta, talán kettő típus felelt meg.
Abban egyetértek, hogy a többi gyártót se kell félteni, de ilyen kijelentést, hogy az összes gyártó csaló szoftot használ nevetséges kijelentés.
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Ezt az alaptalan feltetelezesed inkabb ne terjeszd!
(Mar reg lebukott volna a tobbi gyarto is, nem beszelve a VW tobbi motorjarol.)A sorra dolnek be a markak szinten baromsag, ahogy a kulonbozo oldalak is foglalkoznak veluk, le van irva kerek perec, hogy ilyen teren tisztak, csak a valosagban nem hozzak az adatokat, aminek ha utana olvasol, akkor lathatod, hogy maga a meresi ciklus baromsag.
Se klima, se lampa, se radio, raadasul asszem meleg motorral mernek.
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #119580 üzenetére
Nem mindegy, hogy
- tudja a gyar, hogy a motor hangolasa miatt valos korulmenyek kozott tok mas ertekeket produkal az auto, mint a tesztcikluson
- a motor konkretan fel van keszitve a tesztciklus felismeresere -
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #119580 üzenetére
Mivel verte at a tobbi gyarto a nepet, plane tudatosan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Óra topik
- PlayStation 3
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest