- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Telekom mobilszolgáltatások
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megindult világhódító útjára az új Samsung fülhallgató
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz
djculture #18090 üzenetére
Nem viszel te semmit sehova a négyeskének sehol semmije és 2 év alatt nem is fognak szrból várat építeni alá. Utána meg a következő brancs törölni fogja az írmagját is.
Tégy különbséget a között, hogy mi az, amit garantáltan megtehetsz és aközött, hogy mi az, ami megéri. Valamint gondolkozz logikusan.
A négyeske december végéig garantáltan elindul, mert köteles elindulni. A három grácia hálóján fog lényegében elindulni. Saját háló kiépítését Budapesten fogja kezdeni. Tehát válthatok rá. Az más kérdés, hogy milyen tarifával indul, tehát nekem megéri-e. Ez év végéig kiderül.
Két év alatt lesz saját hálója vidéken is. Persze a leggyengébb a többihez képest. Az átváltóknál a hazai roaming megszűnésekor lesz kérdés, hogy az a lefedettség nekik elégséges-e vagy sem. Én Bp-en használom az év 90 %-ában a mobilt, tehát pl. nálam csak a bp-i lefedettség a fontos. A ritka vidékre egy tartalék kártyás bármelyik másiknál elég. A dupla mobilt felvállalnám, ha a négyeske tarifája miatt a kis kényelmetlenség megéri.A következő brancsról. Okulj a múltból is!
Nem emlékszem pontosan, de 2-3 évig a négyeskének meg kell maradnia, különben elveszti a frekit.
Egy új brancsnak még egy esetleges ráfizetés mellett érdemes kivárni ezt az időt, mert többért lehet eladni egy céget (mondjuk a kínaiaknak) már működő hálóval és mondjuk 500 ezres ügyfélszámmal, mint egy visszavett frekit a három gráciának meghirdetni, eladni. Utóbbiból sokkal kevesebb pénz jöhet be. Ha mégis ezt választják, miért?
Valamint egy új/régi brancs, akár meg is tarthatja a céget egy új BKV-ként. Ne feledd, az egyik kutya, a másik eb.De ezek csak feltételezések nálad is és nálam is.
Legyünk optimisták! Miért ne működhetne a négyeske valóban piaci alapokon, középtávon nyereségesen? -
Veriakilis
senior tag
válasz
djculture #17568 üzenetére
Sziasztok!
Újabban ismeretlen szám hívogatja időről-időre (hetente1-4 alkalommal) a mobilomat.
Én tartósan külföldön vagyok, és ha véletlenül kinyomás helyett felveszem akkor feleslegesen leeszi csak a pénzemet (dominós vagyok).Hogy tudom megakadályozni, illetve hol tehetek panaszt?
Esetleg le tudom tiltatni, tiltani?
Vagy meg tudom nézni valahol, hogy milyen számról hívogatnak?Ha felveszem,- mert eleinte felvettem gondolván hátha valaki tényleg keres - akkor nem szól bele senki, és pár másodperc múlva leteszi...
Mintha csak azért csinálná valaki, hogy ha véletlenül felveszem, akkor fogyjon a pénzem.De más is hívhat hívószám nélkül, aki ismerősöm, neki sem veszem fel emiatt.
Mit lehet tenni?
Segítséget előre is köszönöm:
Veriakilis
-
djculture
félisten
válasz
djculture #16975 üzenetére
Lemaradt 1 hónapja ugyanez volt a tigázzal. A februári kemény tél 60 ezres gázszámlával kétszer terhelték meg a folyószámlámat.1 hónapomba került hogy visszautalták Ezek után ne vesse senki szememre hogy maradok a csekkes fizetésnél. Érdekes egyébként ha az embertől levonnak jogtalanul egy valag pénzt arra kamatot nem adnak fél év után se De bezzeg az ember tartozik 30 napon túl ketyeg a banki alapkamat kétszeresének 360.ad része naponta. Ezek a mai közállapotok. Amúgy elnézést az offért térjünk vissza a T-mobile os ügyekhez
-
nord_
veterán
válasz
djculture #16799 üzenetére
Platina szintű ügyfelek már jellemzően olyan csomagban lehetnek, ahol a díjcsomag legalább 750-1000MB, de akár 2GB adatforgalmat tartalmaz. Ehhez képest 600Ft-ot kérni plusz 200MB-ért tényleg kihagyhatatlan ajánlat, főleg, hogy az alapcsomagban bennfoglalt adatmennyiség bőven-bőven elegendő internetes hívásra. (Még én se jutok el az 1 gigás plafonig, pedig elég rendesen használom a 3G kapcsolatot, nem csak a telefonon, hanem megosztva tableten is.)
-
nord_
veterán
válasz
djculture #16551 üzenetére
Az lenne a korrekt a szolgáltatók részéről - hogy ha nem is járulnak hozzá a díjcsomagos hűség kötbér nélküli felmondásához - hogy felajánlják a lehetőséget: vagy marad a leforgalmazható perc mennyiség adó miatti áremeléssel, vagy pedig az adónak megfelelő összeg szerint csökkentik a leforgalmazható perceket, úgy, hogy a havidíj nem változik.
Szerk:
Blueye, azért, mert akinek nincs díjcsomagos hűsége, az válthat olcsóbb díjcsomagra! Magyarán szabadon eldöntheti, hogy ugyanannyit beszél nagyobb számláért vagy kicsit kevesebbet telefonál, hogy ne csökkenjen a családi büdzsé. -
balazsbence
senior tag
válasz
djculture #16350 üzenetére
Bocs,hogy ide kontárkodok,de ezt én is cáfolnám... Ugyan nem mai a történet,de leírom, t-home-mal kapcsolatos. Egyik oldalról teljesen jogosnak vélem a dolgott,a helyzet az volt,hogy sajnos csúsztam a befizetéssel,és úgy adódott,hogy kikapcsolták a netet,illetve a tévét. Mindez történt december 22-én.Másnap,december 23-án mindent, a visszakapcsolási díjjal együtt visszafizettem, az ügyintéző mondta,hogy 24 órán belül visszakapcsolják. Ugye másnap karácsony volt,nem voltunk a lakásban, lényeg a lényeg,hogy dec 30-án kerek szemekkel figyeltem,hogy nincs se net,se tv. Felhívtam a t-t,mire közölték,hogy dec 22-én egyoldalú szerződésbontás történt,nemfizetés miatt.Mi a fa.Az ügyintéző ezt nem látta 23-án? Ez több éves történet,akkor kb 22000 ft volt ez a "díj,amit ugye nem nagyon voltam hajlandó befizetni.Aztán kb 3-4 év után mikor ez a számla már volt 80-90 ezer is,sgyszercsak jött egy 20000 ft-ról.ezt se nagyon értem.Azt befizettem,kaptam egy elköszönőt,és csókolom. Erre valami racionális választ adhatna valaki,mert a mai napig felhúzom magam. Ha érdekel valakit, van egy t-homemal kapott modemem-meg vevőm is
-
Turbomann
tag
válasz
djculture #16343 üzenetére
Az csak az irónia miatt írtam, ahogyan a kerek erdős részt is. Hihetetlen az országos leállás is, de nem be rúgva intéztem. Viszont este jöttem rá miért is kellet a motoros futár. Még ekkor sem eset le a tantusz. A felháborító az egészben, hogy még neki állt feljebb. Már mint aki becsapós ügy szolgának. Nem szóltam, mert mérgesen már teljesítette a leírást, de akkor se fogadom el ezt a : egy évig vehetem igénybe. Ez nálam akkor is azt jelenti, hogy egy évig használhatom fel és nem hűség meghosszabbítására gondolok elsőre.
-
-
Mr X
veterán
válasz
djculture #15471 üzenetére
Tudom, hogy nincs meghatározva, hogy x javítás után van jogom ezekhez.
Arra számítok, hogy a szolgáltató nem fog belemenni a cserébe, így marad az elállás. Megtagadhatja ezt a szolgáltató? Mondhatja azt, hogy nem fogadja el az elállási szándékom? Illetve milyen formában kell jeleznem ezen szándékom? Csak mondom a szervizesnek?
Illetve, webshopban vettem, és az Europarkban levő T-be hordom a javítások miatt. Okoz ez a webshopos vásárlás valami gondot a fenti ügynél?
-
válasz
djculture #15184 üzenetére
Te is nagyon jól tudod, hogy számos példát lehetne írni arra is, hogy a T sem drágább a másik (általad említett) szolgáltatónál.
(pl. SGS 2...)(Egyébként egyetértek veled abban, hogy igen drágán adják a készülékeket, s egyáltalán nem becsülik, ha valaki aláír két évet. Érzékelhető kedvezmény inkább akkor van, ha valaki drága díjcsomagra is hűséget vállal.)
-
manchester85
veterán
válasz
djculture #14968 üzenetére
Akkor az Apple miért nem emel árat?
Az amerikai szolgáltatók miért nem emelnek árat? (200$)Hát én nem tudom, de szerintem a tisztességes piaci árszabás nem így működik. Ha valamit visznek, mint a cukrot, akkor örülsz, hogy jó üzletpolitikát folytatsz, nem pedig megvárod, míg magad ellen nem fordítod a vásárlókat. Áremelésre általában külső indokokkal szoktak magyarázatot adni, nem pedig azt, hogy háá jóó megy, akkor legyünk minél mohóbbak. Ez még talán a piacon el is menne, de ezekre a multikra sokkal egységesebb árszabás szokott jellemző lenni, ahogy a nyugati példák is mutatják.
-
Nietzsche_
tag
válasz
djculture #14541 üzenetére
Nálam már azért megoldotta ezt egy-két ügyfél
Ki kell mozdulni a gép elől és az univerzálisabb t-mobile és t-home oldalon ügyködő értékesítőkhöz kell menni ilyen komplexitást felölelő kérdésekkel... Bár lehet így is lesznek első körben furcsán pislogó szempárok, de a lényeg, hogy te tudd, hogy mit akarsz...
Na bzz, kész vagyok... nem lesz jó ez az öt nap itthonlét egy huzamban...
(idejét nem tudom mikor volt üdülésen kívül pihim ennyi egyhuzamban...
Látod-látod, erről beszéltem...
T-pontban meg csak dobsz valami papirost magadról, s már csinálhatják is jelszavak nélkül... a személyes ügyfélszolgálatnak is megvan azért az előnye...
-
Jake88
tag
válasz
djculture #14506 üzenetére
Párszor velem is előfordult,hogy külföldi számról hívtak. Bár nálam +61-es szám volt. Az-az Ausztrália.
Teljesen mind1 egyébként mert internetes hívások is lehettek abba meg mind1 milyen szám volt. Én is használtam ilyen alkalmazást és +1,es meg +44-es számokkal telefonálgattam nagyon régen.
Hiába állítottam be,hogy Hungary. -
Phantomhive
aktív tag
válasz
djculture #14400 üzenetére
azt hiszem nem fejezem ki jól magam.
jól tudom, h minden szolgáltató kér kezdőrészletet. ez a vodánál 35, a t-nél pedig talán 30.
ezt én nem akarom megúszni, ez teljesen rendben van. de ha ezen felül MÉG pluszban akarnak kérni valamit, akkor az már nem vicces, mert 135K fölé megy a végára a telefonnak, ami sok.
tehát én ezt bármelyik szolgáltatónál kifizetem. a nagyobb gondom az, hogy a T-mobilenál egyáltalán nem akartak részletre adni telefont, míg a vodánál adnak, csak épp nincs -
Dyrtyho
őstag
válasz
djculture #14368 üzenetére
Figyelj, a mostani modern telóknak azért gyenge az aksijuk, mert ha belegondolsz, ezek az Androidos telók már olyanok mint egy nagyon pici laptop, és azért egy normál laptopnak az aksija se bírja napokon keresztül, azért az is majdnem mindennap tölteni kell, és jó hogy ezek a telefonok zabálják az áramot, hisz rengeteg alkalmazást elbírnak futtatni, és ahhoz azért kell áram jócskán....hisz ezeken a telefonokon már nem symbianos meg mit tudom én milyen platform van, ezeken már operáció rendszer van.
Úgy hogy ezeket a tényezőket figyelembe véve majd talán egy 5-6év múlva már fogják annyira bírni az aksik, hogy ne kelljen naponta tölteni a telefonokat.
-
tjb007
nagyúr
válasz
djculture #14090 üzenetére
Mivel gyakorlatilag ez a legolcsóbb megoldás ezért természetes, hogy egyre "népszerűbb".
Annyit elárulhatok, hogy egetrengető dologra nem kell számítani, nem lesznek 5 forintos percdíjak (gondolom ezt ti is sejtettétek) sem egyéb, a piacot felforgató ajánlatok. További részletek 15 nap múlva, addig is irány a Lidl -
runner 125
nagyúr
-
Something_
őstag
válasz
djculture #13105 üzenetére
Olvastam, hogy mi írt 1430 és meg is értettem, hogy dominoról előfizusra ingyenes, én csak azt írtam utána hogy tudtommal csak a hűség megkötése 5000 ft. (domino nélkül)
De ezt mind érdekességként hoztam fel, hogy dominoról előfizusra hűség nélkül "ingyenes", utcáról besétálva, pedig 5.000 Ft -
1430
senior tag
válasz
djculture #13105 üzenetére
Már megírtam egy órája.
-
Something_
őstag
-
válasz
djculture #12984 üzenetére
aki nem akar netezni, az azzal kezdje, hogy automatikus szinkronizáció, frissítések...stb kilő!
mondjuk részemről a mai okostelefonok elképzelhetetlenek valamilyen mobilinternetes csomag nélkül, havi néhány százas - szerintem - már nem összeg egy apróbb mobilinternetes csomagért...
202577 ft? az szép... -
Coolmat
őstag
válasz
djculture #12857 üzenetére
Köszi a linket, viszont itt egyik módszer sem az általam is írt *102# . Ez a Fun ilyen öszvér, vagyis félig előfizu, félig feltöltőkártyás, és ennek megfelelően a *102#-es lekérdezésre ezt írja: Havi keret X Ft, Dominós része Y Ft ami felhasználható ...-ig. Ezt többször is lekérdezve nem csökkent a havi keret, szóval merem remélni hogy ez a módszer ugyanúgy ingyenes mint Dominónál.
-
manchester85
veterán
válasz
djculture #12711 üzenetére
Na ez jó nagy marhaság volt. Nem létszükséglet, és? Azért kell megkérni vmi árát, mert nem létszükséglet? A műszaki cuccok árai inkább esni szoktak, mint emelkedni. Nyavalya telefon? Miért? Igen, ez is tönkremehet, miért ne mehetne? Jah, még dicsérjük is meg őket, persze.
Ennek a hozzászólásnak úgy ahogy van, semmi értelme nincs. Buta közhelyekkel tarkított, e-paca, már meg ne haragudj. És nem azért, mert egy másik álláspontot képviselsz.
-
domerator
veterán
válasz
djculture #12257 üzenetére
Hányszor elhangzott már, hogy nem életszerű a díjcsomag árát beleszámolni a készülék vételekor az akcióba... ha bárki úgy dönt, hogy egy sima telóval MM M díjcsomagot használ (és akár kihasználja, akár nem) akkor is kifizet ugyanennyit...
...és ez nem nézőpont kérdése.Na blueye megelőzött... ő is így gondolja, ahogy életszerű...
-
blueye
veterán
-
Something_
őstag
válasz
djculture #12257 üzenetére
Hát ha havi 8000 ft-ot lebeszél átlagosan jelen pillanatban, akkor nyert 63k-t, mert ingyen van a telefon.
Természetesen ha kényelmesen havi 4000 ft-ot beszél, akkor full pénzkidobás.
Sajnos sokan beleugranak az olcsó telefonba, mert nagy csomaghoz olcsón/ingyen adják.
Mint pl régebben az iPhone-osok, megvették 0 ft-tal, és havi 10-15e-es számlát bevállaltak és orrba szájba telefonáltak, hogy ne legyen pénzkidobás.. -
tjb007
nagyúr
válasz
djculture #10230 üzenetére
Ezen az ég világon nincs semmi vizsgálni való.
Adott egy (speciális) díjcsomag ami tartalmaz X GB mennyiségű adatforgalmat, ennek a leforgalmazása után a további adatmennyiség után túlforgalmazási díjat kell fizetni. Ő ezen felül az X GB adatmennyiségen felül elhasznált még 6GB -ot ami -dedike szavait idézve- extrém felhasználásnak minősül. Ezzel neki is tisztában kellett lennie, szóval ezen nincs mit magyarázni.
Vannak díjcsomagok amikben az adott adatmennyiség elérése után sebességkorlátozás van, át kell váltani egy ilyen csomagra és ilyen többet nem fog előfordulni.
Tiltani a net elérést meg azért sem lehet mert akkor meg az lenne a probléma, hogy az ügyfél nem tudja igénybe venni a szolgáltatást amikor igénye lenne rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- OLED TV topic
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Trollok komolyan
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest