- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz
Turbomann #33000 üzenetére
Az csúnya baleset lenne, ha kormányzati rendelet tiltaná meg, mivel unio elvei szerint jogellenes a net ilyesfajta korlátozása...
Egyenlőre a szolgáltatók próbálkoznak az ilyen-olyan adók miatt...Azért gondoltam a port tiltást, mert úgy a legegyszerűbb a programok korlátozása. (lásd régen valamelyik net szolgáltatónál a torrent tiltása is port alapján ment...)
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #32833 üzenetére
Igen tisztelt fórumtársam.. Én eleve nem nagyon értem azt hogy kötök egy szerződést amiben vállalom a feltételeket én meg a szolgáltató is erre egyoldalúan megváltoztatja a szolgáltató bármire hivatkozva.
Ezt nem szabadna engednie a törvényeknek, polgári törvénykönyvben ez szerződés szegésnek minősül bármelyik fél tér el a szerződéstől és igen nagy kártéritési igénnyeket itél meg a bíróság.
Itt is nyugodtan kellene ezt alkalmazni. Most ugy van hogy a szolgáltató úgy bújik ki a saját maga által előírt szerződés alól ahogy akar az ügyfélnek meg néha nagy kegyesen megengedi néha meg kötbérek miatt nem. Teljesen átláthatatlan az egész... -
glaci
őstag
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #30466 üzenetére
Ennek semmi köze amúgy a t-mobile-hoz az apple cég ilyen .....(moderálva
). Veheted a másik szolgáltatótól vagy telefon márka boltból mindegy lesz mert az iPhone addig jó amíg nincs probléma vele, ha van akkor az almás cég nagy ivbe tesz rád, meg hogy mi a problémád... Ennél genyább történeteket is tudok ezzel a telefon márkával. Kettétörve kapta vissza az ügyfél agyonkarcolva és egyebek...
-
Huroq
senior tag
válasz
Turbomann #30466 üzenetére
Nehéz továbblapozni egy ekkora hozzászólást.
Én sem írok helyesen, de ez úgy tele van tűzdelve helyesírási hibákkal, hogy már engem zavar.A témához meg csak annyit, hogy a pereddel annyit fogsz elérni, hogy nem 8000 Ft lesz a károd, hanem annál sokkal több, de természetesen ne legyen igazam.
-
válasz
Turbomann #27948 üzenetére
a nagy demokráciában azt azért ne felejtsd el, hogy ez egy nyilvános fórum, amelynek van szabályzata (alapelvek), amit te a regisztrációval és a használattal elfogadtál, így csak olyat és úgy írhatsz le, hogy a szabályokat ne sértsd meg!
nem tisztem hivatalosan megítélni, de jóindulatból annyit írok, hogy - szerintem - sok hozzászólásod kényes pontokat érint, szóval csak óvatosan, nehogy flame...stb miatt - ismét - moderáció legyen a vége... -
válasz
Turbomann #27946 üzenetére
sajnálom, ha neked rossz a tapasztalatod egy szolgáltatóval, de ettől még nem fog mindenki általánosítani, és neked sem szabadna olyanokat leírni - adott formában -, amiket korábban eszközöltél.
van egy véleményed, de azzal nem azonosulhat mindenki, ahogy mások jó tapasztalatával sem, senkire sem lehet ráerőltetni semmit, nem illik elfogultan befolyásolni, és még lehetne sorolni...
azzal nem magadért állsz ki, hogy ilyeneket leírsz.
a bűnözők esetében sem mindegyikre igaz, hogy már másnap szabadlábon van!nézőpont kérdése minden, és te csak az egyik oldalát erőlteted;
-
válasz
Turbomann #27939 üzenetére
akkor te is beállsz amögé, aki leírja, hogy 16 év alatt nem volt semmi komoly problémája a t-mobile - és jogelődei - szolgáltatásával, pedig több előfizetése is van?
a hitel és társai nem érdekelnek, nem veszek házat, autót...stb a bankoknak, inkább csak addig nyújtózkodom, ameddig a takaróm ér. -
Vangelis
félisten
válasz
Turbomann #27939 üzenetére
Senki nem mondta, hogy nem szar mindegyik...
De voda pl telefon árakban xar
Telenyomor: kapcsolási díj, megosztott havidíjak és megosztott előfizetők.
Nekem 3 előfizetés van T -nél és a 3 vezetékes.
Eddig ha gond volt megoldottuk.. kaptam sokszor kedvezményt is..
Olyat is ami két évig folyamatos. (1430 intézte)
Eddig nekem nincs gond.
-
-
qamu74
őstag
válasz
Turbomann #27905 üzenetére
Elhiszem.
Jegyzőkönyvet is én nélkülem írták meg(be x-ve, hogy elfogadom a feltételeket), holott(ez az én hibám ,hogy nem olvastam végig,de sietnem kellett a buszhoz) ha velem együtt írják a jegyzőkönyvet ,ilyen feltételekbe nem megyek bele!Volt nekem telenoros javításom is ,ott a ügyet intéző telenoros hölgy velem együtt írta meg a jegyzőkönyvet.Meg is csinálták a telefont(alaplapcsere volt).Nem tudom,de a Telenor sokkal figyelmesebb az ügyfelekkel én úgy vettem észre(céges teló telenoros). -
Gery1987
őstag
válasz
Turbomann #21729 üzenetére
Van velük bajom nekem is. Nem mondom, hogy nem váltanék, de mivel minden ismerősöm aki közel áll hozzám és a család is 30-as...hát velük csesznék ki, főleg, hogy anyum flottába akar bevonni, ha lejárt a hűségem. Szóval nem lenne jó ötlet. Én még Westel korszakban is ide tartoztam.
-
haddent
addikt
válasz
Turbomann #21712 üzenetére
Vegyél eBay-ről 0.1USD -ért 100db indikátort, szedd szét, cseréld ki szép hófehérre, és vidd vissza, lehetőleg ugyanahoz a csávóhoz és röhögj a pofájába, mert ők nem szedhetik szét, különben az Apple irgumburgum rájuk vág kettő keményet. Nekem már cserélték úgy, hogy el volt belül szakadva szalagkábel, hiányzott belőle csavar stb...
-
csemberlen
őstag
válasz
Turbomann #21584 üzenetére
Én nem jelentettem fel senkit, csak kiálltam az igazamért, kértem változtatást a szerződésben, az ügyintéző javasolta menjek ezért más csomagba. én rákérdeztem, hogy érinti-e a hűségidőt, mondta, hogy nem. Aztán mégis meghosszabbitották onnantól 2 évre a hűséget, reklamáció, sztb, és visszaállitottak mindent. happy. Épp most lépek egy zártkörű T-s flottába.
A szolgáltatók sajnos elmennek a végső határig az árakban, valahol netto 10 -12 Ft körül van a reális percdij, de ezt csak flottában tudod megkapni.
-
válasz
Turbomann #21537 üzenetére
miért én magyarázzam el?
én csak egyszerű előfizető vagyok, semmi több!
mindenki a saját tapasztalata alapján ítél - legalábbis jobb esetben -, és én mint korábban is írtam, bő 15 év alatt nem volt problémám a t-mobile (és jogelődei) szolgáltatásával - több előfizetés ellenére sem -, ezért senki sem várhatja el tőlem, hogy szidjam adott szolgáltatót, mert másoknak van/volt vele problémája!
arról nem is beszélve, hogy a problémás(nak feltüntetett) esetek egy részében nem a szolgáltató a hibás, hanem az ügyfél - ilyenkor pláne nem illik hőbörögni a szolgáltató ellen!
persze a szolgáltatót sem kell félteni, általában él a jogszabályokban rejlő kiskapuk lehetőségével, ami egy olyan ügyfél számára akár csapda is lehet, aki kevésbé járatos a hivtalos szövegek értelmezésébben - bár fontos megjegyezni, hogy számtalan olyan eset is van, ahol a szolgáltató az ügyfél számára kedvező módon tér el a szabályozástól!
olyan szolgáltató nincs, amelyikkel minden előfizetője maradéktalanul elégedett, de ez nem csak a szolgáltatókon múlik, ehhez az előfizetők egy része is kell, hiszen mindennek - legalább - két oldala van!
sajnos az is igaz, hogy néha akár annyin múlik a dolog, milyen ügyintézőt fog ki az ügyfél, mivel szakmai tudás és emberség szempontjából sem egyforma mindenki - nem mindegyik tudja korrekt módon elmagyarázni például a feltételeket, kötelezettségeket...stb, más esetben meg képes lenne rá, mert a hozzáértő, de nem teszi - megfelelően -, mert akkor esetlegesen nem tudná értékesíteni adott szolgáltatást...
a korrekt ügyintéző tudja és akarja is, nem vezeti félre az ügyfelet, teljességgel tájékoztat a hátrányokról is, nem csak az előnyökről - de ez meg nem feltétlenül kifizetődő a szolgáltató és az ügyintéző részére - ettől függetlenül ilyen ügyintéző is van, nem is kevés!
valaki kifog egy kevésbé korrekt ügyintézőt, és hiányos tájékoztatás mellett megköt egy szerződést, aztán jönnek a problémák; az ügyintéző nem volt korrekt, az ügyfél nem volt elég alapos - előbbinél leírtam a hibalehetőséget, de utóbbinál is lehetne oldalakat írni, amikor az ügyfél el sem olvassa a szerződést, hanem látatlanban aláírja, vagy elolvassa, de nem tudja értelmezni, viszont nem kérdez rá a homályos részletekre, és csak a későbbiekben reklamál, de akkor már késő...nekem is van rossz tapasztalatom szolgáltatóval, velem is bepróbálkozott például a t-home, de mivel tudtam, hogy hibáztak, ezért megpanaszoltam a velem szemben történt inkorrekt ügyintézést!
hosszú hónapokon át ment részükről a korrekció, mindig léptek valamit az ügyben, de a mai napig sem sikerült teljesen orvosolniuk a problémát - bár ez már nem zavar engem, mivel elismerték az igazamat, ráadásul anyagilag ők buktak rajta, én pedig nyertem! -
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16349 üzenetére
Ki beszélt itt perelésről, ahogy ismerem T csoportot lehet velük beszélni csak normálisan kell előadni a dolgot nem indulatból. Az meg biztos hogy ha ügyintézővel beszél az ember az utolsó kis lényegtelen dologra is illik rákérdezni. Te esetedben is 1000 percet csak úgy nemfognak ajándékba adni azt gondolni kellett volna és egyböl rákérdezni hogy akkor a hűségeddel ami már lejárt mivan.
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16347 üzenetére
Fgyelj azért jogállamban élünk ha problémád van első sorban hívd fel őket jelezd nekik hogy mitörtént, de legjobb írásban utána lehet tovább vinni az ügyet. Ott kezdőik hogy nemtudom mikor történt ez de x napig bármilyen szerződéstöl el lehet állni az eredeti állapot visszaállitásával. Azaz ha pl leforgalmaztál x pénzt a kedvezményböl azt pl kikell fizetni, készülék egyébb dolgokat ha volt szintén makulátlanul visszajuttatni. Persze ha ültél az ügyön 2 hetet akkor már ne reklamálj.
-
djculture
félisten
válasz
Turbomann #16341 üzenetére
Olvastam amit írtál. Hát kb fele fele a hibázási faktor. Te ott hibáztál hogy elhitted hogy x percet majd ingyen fognak adni és utána lemondhatod bármilyen következmény nélkül. Az ügyintéző meg ott hogy nem közölte veled hogy evvel automatikusan megújul a hűségidőd.
Ráadásul ilyen fontos dolgokat nem buli után bemákolva kell intézni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Elektromos autók - motorok
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Milyen monitort vegyek?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Horgász topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- További aktív témák...
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- 12.000 ft tól elvihető ELITRO Bankmentes , kamatmentes vásárlás .Cooler Master GM2711S Monitor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest