- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz
diegho #152577 üzenetére
Egy elfogult választ kaphatsz a kérdésedre: ha jó állapotban van átnézés alapján is, akkor igen. Mi tavaly novemberben újítottunk be egy ilyet, igaz, automata váltóval, de gyakorlatilag pár bosszantó apróságon kívül semmi gond nincs vele. Ilyen, hogy a vezetőoldali ülésben a perselyek már ki vannak kopva, így egy minimálisat hintázik. Illetve már két műszerfalizzó is kiégett, amióta megvan, úgyhogy lassan rá kell szánni egy napot ezeket rendbe rakni. Ja és valami elkezdett a kipufogóban zörögni, lehet hogy fog kérni egy új katalizátort. De már 14 éves, szerintem ekkora gondokat ennyi idősen el lehet nézni. A kaszni rendben van, a kopó-fogyó dolgok nem kerülnek sokba. Ezen kívül viszont nekem csendes az előző autóim után, nem megy rosszul automatával sem, és elég sok hely van benne.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
#94529552 #133611 üzenetére
Olyan szempontból érthető hozzáállás, hogy ha nem gyári technológiával történik az alváz- és üregvédelem, akkor ők hogyan vállaljanak más munkája után garanciát? Az utólagos védelem viszont nem fog védeni az esetleg már a gyárban bekerült rozsdás acél ellen.
De egyébként ezek az átrozsdásodás elleni garanciák se érnek sokat, hordd az autót 12 évig márkaszervizbe, évenként legyen bepecsételve az ellenőrzés ténye, és ha ezalatt esetleg törés van az autón, az is csak gyári technológiával legyen javítva (ez mondjuk egy kis értékű 5-6 éves autónál nem biztos, hogy gazdaságos). De már csak egy egyszerű kőfelverődést, vagy horzsolást se javíttathatsz máshol, ami azért könnyen kerül az autóra...
-
a_tesz
Korrektor
Amire leginkább érdemes figyelni, az a rozsda, a legjobb, ha aknából, vagy emelőn meg tudjátok nézni. A küszöb ilyen idős korában már általában csereérett, de ezen kívül az első nyúlványoknál érdemes megnézni, van rajtuk egy kis háromszög alakú lyuk, ahol a kormánymű jön ki, az is el szokott rohadni, illetve a hátsó futómű bekötési pontja. Máshol is lehet rozsda, de az viszonylag egyszerűen javítható, ezek amiket felsoroltam, kissé macerásabbak. A motorjával ezeknek még nem szokott gond lenni, ha 1.3 és nagyon kerepel, akkor lehet hogy csak szelephézagot kell állítani (azt nem nagyon szoktak, pedig kéne 40 ezrenként ellenőrizni), ha füstöl, akkor valószínű már a végét járja, mert a 96 előttieknél nem jellemző se a dugattyúszoknya letörése (97-2000 közti alumínium szelepfedeles 1.3-asoknál jellemző), se a szelepszárszimmering baja (16 szelepesek betegsége), és az injektorgond is elkerüli ezeket, valamint az 1.0-akat is. Más gond nem jut eszembe hirtelen, esetleg a féltengelycsukló, mert abból sajna egyre nehezebb jót kapni hozzá, fél-egy év alatt simán szétszakad a porvédő gumiharang rajta, és akkor lehet cserélni, de nem nagy tétel, munkadíjjal megáll 100 euró alatt. Képekről egyben lévőnek tűnik egyébként.
-
a_tesz
Korrektor
82-es király, h a nincs busz, kamion, vagy motoros
, Zirc-Bakonyszentlászló közti rész az igazán élvezetes, és ha erre jár, akkor Zirc-Mór-Bokod-Oroszlány is jó, a Mór-Oroszlány részen elég új az út is. Kiváló még a Tótvázsony-Pécsely-Dörgicse, ott is elég nagy részen új a burkolat. Zirc-Bakonybél is jó lenne, de ott sajna az út minősége elég rossz, bár kanyarból van elég
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz
runner 125 #84849 üzenetére
Félig vicc volt csak, nekem sem stílusom a kirívó felni. Egy szép fényezés azért ráfér, én a helyedben akár kétszínűben is elgondolkoztam volna, elég jól mutatna rajta egy szürke/fehér perem, és az autó színére fújt belső rész, csak ezüstmetálon ez pont nem adja ki sehogy
-
a_tesz
Korrektor
válasz
runner 125 #84845 üzenetére
Egy polírt neki, aztán villantós lesz a javából
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
DroneZ^ #77814 üzenetére
Nekem E46 328-ról van fogyasztás terén, autópályás 130 9 literből megvan, városi közlekedés (Pest) 11-14 között, dugótól függően, nagyjából a másik két motor is így fogyaszthat. Persze ez sok mindentől függ, mennyire nyomod neki (az elején úgyse tudod megállni
), hol használod jellemzően, milyen távokra.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
#10726912 #77765 üzenetére
Mivel kérdezett, ezért legalább tisztában van vele, hogy nem tökéletes a tudása, emiatt én azt gondoltam, hogy segítek neki. Én pedig szintén a saját szemszögemből az ő lehetőségeihez képest a legjobb megoldást választottam, mivel ő is felhozta a kisebb méretre váltást.
A tükröket meg le kell a p...ba szerelni, csak feleslegesen növeli a légellenállástEz a gumikérdés egyébként sajnálatosan alul van értékelve itthon, nyilvánvaló okokból, sajnos pont elég régóta dolgozom már járműdinamikai témakörben ahhoz, hogy ez nyilvánvaló legyen. Az én véleményem az, hogy gumin, féken sosem kéne spórolni, és jó lenne, ha az emberek vezetni is tudnának, vagy legalább tisztában lennének a közúti cselekedeteik következményével.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
#10726912 #77760 üzenetére
Nézd, nem szeretném a kollégát ekézni, mert nem tudja, mi a különbség a 16" és a 17" között, de ilyen kiinduló feltétellel én inkább azt mondom, hogy vegyen meg egy biztosan új gumit, minthogy rásózzanak egy "jó ez még tesvírem" használt szettet, aztán feltekeredjen vele egy fára. Mellesleg a C4-re, mint kompakt autóra tényleg nagy szükség van feltenni a 17-es kereket, mikor jött ki gyárilag 15-össel is. A félreértések elkerülése végett, tudom, hogy a Golf 4 is ugyanígy kompakt, tudom, hogy van köztünk olyan, aki 18-as kerékkel használja, de neki ez hobbi, másnak meg csak eszköz, és úgy is áll hozzá mindenki.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
#10726912 #77752 üzenetére
De most komolyan, inkább vegyen ki tudja, milyen előéletű használt gumit, ráadásul feleslegesen nagy méretben, mint váltson egy értelmesebb, elérhetőbb árú felniméretre, amire megvehet egy új gumit? Mi a baj veletek, emberek? Főleg, ha be is vallja, hogy nem teheti meg, minek ezt erőltetni? Akinek telik rá, nyugodtan vegye meg a 20 colos malomkereket, vegyen rá prémium gumit 600 000 Ft-ért, de akinek ki vannak számolva a dolgai, ne a biztonságot áldozza fel a szépségért.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
DeFranco #76835 üzenetére
Nekem a Swiftemen 17 mm vastag a féktárcsa gyári mérete, és 15 mm a határ, ameddig kophat. BMW-nél azt hiszem, 4 mm volt ez a különbség, szóval az elosztva kettővel (mert ugye a féktárcsa mindkét oldala kopik) 2 mm a "váll" mérete, valahol 1-2 mm között mozoghat a tiednek is a megengedett mértéke. Egy tizedet azért elég sok idő fogyasztani, főleg pályán, de majd egy szakember rámér (vagy ha van tolómérőd, te is megteheted). Az értékeket meg valami szervizkönyvből kilesheted.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
szőröscica #76796 üzenetére
Nem számoltam, de ezen a télen kb. húsz reggel volt tiszta ködös-párás az idő, amikor törölgettem, de ugyanolyan párás maradt, na olyankor például elég jól jön. Ja és ezt úgy, hogy viszonylag keveset is voltam itthon. Én biztos meg fogom csinálni, már a rendelést leadtam a fűtőlapra, rákötöm a hátsó szélvédő fűtésére, aztán ennyi.
-
a_tesz
Korrektor
Akkor kicsit hozzászólok. Az EU-ban 2012. novembertől csak olyan autó kaphat típusbizonyítványt, amelyikben rendelkezésre áll a keréknyomás-ellenőrző rendszer, és az a terv, hogy 2014. novembertől csak olyan autó helyezhető forgalomba, amelyikben található ilyen rendszer.
Egyébként tényleg kétféle van belőle, a nyomásszenzoros, illetve amelyik az ABS (legyen inkább keréksebesség-) jeladó jelei alapján működik, de nem lehet márkára lebontani ilyen egyszerűen, hogy ki melyiket használja, pénz beszél, kutya ugat
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
boogie84 #76673 üzenetére
Egyedi forgalombahelyezés (=műszaki vizsga) a NKH-nál (díja 40 000 Ft, de ha érvényes a német műszaki, akkor csak 20 000, de ebben most nem vagyok egészen biztos), regadó befizetése a NAV-nál (díjkalkulátor itt, 2003-ban már biztos Euro3 volt), papírozás (rendszám 8500 Ft , forgalmi 6000 Ft, törzskönyv 6000 Ft) okmányirodában (vagymi járási hivatal...). Meg idéntől még a vagyonszerzési illeték, kalkulátor itt, de ezt azért nem értem, mert a törvényben az van írva, hogy ha a vagyonszerzés belföldön történt, ami esetedben nem igaz, de sajnos az állambácsi bevasalja...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
bitpork #75462 üzenetére
Elvileg ha azonos motorkódú a motor, mint ami papír szerint benne van, akkor nincs vele gond, mivel kint is sokszor csak a motorkód van beírva, nem a motorszám. De ez is változó, én 2011-ben vettem a Swiftemet, és a forgalmiba mégis beírták az egész motorszámot, ismerős egy fél évvel előttem vett egyet, neki csak a kódot írták be. Igaz, nem ugyanabban az okmányirodában csináltattuk, szóval sok múlik az ügyintéző néniken is.
-
a_tesz
Korrektor
A második rendben van, szülőknek ilyen van feketében, most lesz 7 éves, de eddig két baja volt, egyszer a kulcsban lemerült az elem, tavaly télen meg az akksi dobta be a kulcsot
Sokat vezettem, miután megvettük, azon kívül, hogy magasan ülsz benne (mint minden mai autóban), nekem teljesen bejött. Pesten és autópályán nekem 7 liter volt az átlagfogyasztás, országúton 5,5, de volt ismerős, akinek mindegyik érték két literrel több volt. Szerintem észfüggő, mert azért lassan én sem szeretek menni...
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
neduddki #73782 üzenetére
Nekem is ez a tapasztalatom, jó dolog a kabriózás, de elég rendesen meg tudja növelni a használhatóságot egy keménytető. Ha meg tényleg nem cuccolós autó kell, én se vennék ilyen utcai autókból átalakított kényszerkabriót (nem is vettem
).
Szerk: #73771 zsolt19900: egy rendes keménytetővel túl sok hátránya nincsen, sőt. Általában a fűtés is elég jó, és sokszor még hűvösebb időben is tudsz lenyitott tetővel, felhúzott szélfogóval közlekedni, nem fogsz fázni. Az MX-5 teteje sem egy ördöglakat, adott esetben igen könnyen fel lehet húzni, ha pl. menet közben elered az eső. Egy baseballsapka mondjuk legyen rendszeresítve, napsütéses időben jó szolgálatot tesz, túl melegben nem kellemes, ahogy égeti a tűző nap a fejedet, meg egy kicsit a huzaton is segít, ha teljesen le van engedve minden.
Ha meg tényleg motor meg élményautó között vacilálsz, nem nagyon van más jó megoldás szerintem, sokkal közvetlenebb élményt ad egy MX-5, mint egy bármilyen, tetejétől megszabadított autó.
-
a_tesz
Korrektor
Nekem is Bosoko van, eddig jó, előtte volt Valeo, két hónap nyári használat után csíkozni kezdett, pedig odafigyeltem, hogy ne porosan töröljek vele. Azon felhúztam magam, két évet elmentem két pár barkácsáruházas 600 Ft / 2 db szettel, nyár végén meg beújítottam a Bosokot, azzal már töröltem jeget is jócskán, de még semmi baja, és 130-nál sem ugrál.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Dr.FantastiK #70136 üzenetére
Már több ilyen motoros Mercit hajtottam, meglepően felsőbbrendű érzés, főleg a német autópályán. Lehet vele kényelmesen gurulni, de ha kell, elég rendes nyomatéktengert tud a kerekekre szabadítani. Mondjuk tizenkettő alatt semmikor sem evett, de ebben semmi meglepő nincs
Ha a lehetőség adott, szerintem élj vele, magamnak sosem vennék ilyet, de meg tudom érteni annak az álláspontját, aki ilyenre vágyik.
-
a_tesz
Korrektor
Mondjuk annyiban igazat adok, hogy bár ennyi gond lenne a közlekedők világítótestjeivel, de tartom továbbra is, hogy ez is zavaró. Nem túl régen lettem meg egy angol autó honosításával, annak is projektoros lámpája van, de ami szenvedés volt vele jogi meg tényleg világítástechnikai oldalról is, az nem volt egyszerű. Próbáltam rengeteg mindent közben, úgyhogy azért elég jól körüljártam nem csak a szabályos, hanem a tényleg gyakorlatban zavaró dolgokat is.
-
a_tesz
Korrektor
Engem az a vetítési kép is vakít, meg ez is, amit te linkeltél (meg mindenki mást is).
Csináltam egy kis összehasonlító ábrát a lényegből, a bekarikázott rész nagyon nem egyforma, és sajnos pont a bal oldalra esik, ha megnézed, a xenonosnak még a bal oldali foltja magasabbra is világít, mint a jobb oldali vízszintes rész. Ha ez nem vakít, akkor semmi.
Winkler Róbert munkásságáról meg annyit, hogy nagyszerűen ír, de műszaki kérdésekben olyan szinten analfabéta, hogy meg is kérdezem autós újságírói mivoltának létjogosultságát... A Mazda 3 oroszországi kalandjai példának okáért nagyszerűen sikerültek, és elég széles látókörrel rendelkezik úgy általában, de sajnos olyan szinten süt róla a bölcsész végzettség, amivel már nem tudok mit kezdeni.
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
bitpork #65715 üzenetére
Persze, de azért a hetente szerintem túlzás. Álltában meg aztán főleg nem tudsz annyit tölteni vele, amennyi szépen lassan elfogy belőle, plusz hidegben (nem fűtött garázsban áll) több energia is beindítani, és az akkumulátornak sem abban a nagy hidegben a legjobb beindítani az autót, most ha havonta egyszer leviszem és beindítom, abba nem halok bele
Megjáratni lenne az igazi egy rövid körre, de téli gumi nélkül nem fogok elindulni.
-
a_tesz
Korrektor
Én például azért vettem, mert van két autóm, meg egy motorom, télre csak egy autót használok, a másik a motorral együtt téli álmot alszik. Ezalatt az akkuk fenn vannak a lakásban, és hogy tavasszal ne kelljen újat venni, töltőre rakom őket. Ezt eddig nem tudtam megcsinálni, igaz, a második autót idén vettem meg, a motor meg eddig nem volt nálam, arról otthon gondoskodtak eddig.
-
a_tesz
Korrektor
Természetesen
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Kornel #64355 üzenetére
Hét évig hajtottam 1.0 Swiftet, volt benne fordulatszámmérő, plusz a váltóáttételek is megvannak, azért van róla némi fogalmam. Az én 4WD-m rövidebb fokozatokkal rendelkezik, mint az 1.0 nagyvérű, szóval tudom, miről beszélek
Az enyém 5. fokozatban 100 alatt picivel forog 3000-et, legyen mondjuk 98, innen egyszerű arányszámolással 140-nél 4300, az 1.0 ennél kevesebbet forog ennél a tempónál
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Kornel #64349 üzenetére
De ez csak negyedikig ment el
És igen, csak négyezret, az enyém rövidebb, mint az ezresé, és 140-nél forog 4200-at. Most úgy néz ki, egy injektorcsere befigyel, mert olyat csinált, amilyet Suzukinak nem is lehet, félmelegen nem akart beindulni
Két Suzuki mesternek is előadtam a panaszom, mindkettő egyből az injektort mondta, úgyhogy lehet benne valami, 40 ezer forint viszlát
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Kornel #64342 üzenetére
Jó, csak megy ez is úgy, mint az első generációs Clio 1.2, és nincs is annyi baj vele, ezért fura a preferencialistája
Szerk. #64343-ra: egyszer állj meg egy méterrel hamarabb egy jobb gumi miatt, mint ahol egy KAMA3 lökhárítója kezdődik, máris többet spóroltál, mint 8k...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
AMD Power #64291 üzenetére
Én a helyedben befizetnék egy ilyenre (ha nem pont erre) : [link]
Ha már 1.2-es Clio-t nézegetsz, ez nem megy rosszabbul, majdhogynem zsír új téli gumival (35 ezer Ft), két év műszakival, ha még egy százast rá is kell költeni, elég kevésből kihoztad, és a fejedet se fogja lezabálni.
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz
neduddki #60331 üzenetére
Szerintem nem véletlenül növelték meg a csereperiódust 1 év vagy 15 000 km-re '99-ben, mindenféle konstrukciós módosítás nélkül
(ez mondjuk kissé ellentétben állhat az előbbi kijelentésemmel, na de tudjuk, mennyit fejlődtek az olajak az utóbbi 20 évben)
Szerk: mennyé', már majdnem 3 csilliárd buznyák a főnyeremény
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Dare2Live #60008 üzenetére
Én a múltkor 2 nap állás után beindítottam a kocsit, átálltam vele, szóval a motor ment vagy 10-15 másodpercet, és utána töltöttem bele olajat. A betöltősapka leszedése után nekem is füstölgött vékonyan, szóval én nem feltétlenül gondolnám bajnak ezt, vagy akkor az én autóm se jó
-
a_tesz
Korrektor
válasz
!Overdose! #59945 üzenetére
Már az előzőről olvasott beszámolók alapján is éreztem, hogy ki kell menni, ej, de kár, hogy már más van betervezve... Remélem, jövőre is lesz még ilyen
-
a_tesz
Korrektor
válasz
!Overdose! #59934 üzenetére
Neked biztos külön csorgott a nyálad, Takumi, látva a sok hacsit
Kimennék holnap én is, de nem lett kész az autóm, amivel érdemes lenne odamenni (nézőként meg inkább nem fájdítom a szívem).
-
a_tesz
Korrektor
Engem parkolóban vizsgáltak német rendőrök céges P-rendszámos autóval, de miután telefonáltak egyet, azt mondták, hogy minden rendben van, és jó utat kívántak. Azt tudom, hogy az olaszok pl. nem fogadják el.
Szerk: az egyértelműség kedvéért az eset Németországban történt. Mutattam nekik, hogy bele van írva, hogy az egész EGT területén érvényes, de mivel nem tudtak magyarul, nem hitték el
Mondjuk ez érdekes, hogy ha már egyszer érvényesnek akarják több országban, legalább 2-3 nyelven még beleírhatnák a magyaron kívül...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
zolikaDB #58420 üzenetére
Mondjuk ehhez nem árt tisztázni, mi adja neked az élményautóban az élményt? Ha csak gyorsan akarsz menni egyenesen, akkor nem a MX-5 a te autód. Viszont egy kanyargós hegyi úton olyat lehet autózni egy MX-5-tel, mint nagyon kevés más autóval, és azok jellemzően egy, de inkább két nagyságrenddel többe kerülnek. Nagyon nehéz bármilyen sportos, de hétköznapi autóval összehasonlítani, és mondom ezt úgy, hogy nem kevés, a köztudatban sport-, sőt majdhogynem versenyautónak vélt járművel hozott már össze a sors.
A másik tapasztalatom az, hogy amíg ezt csak leírom/elmondom valakinek, nem ért egyet, aztán amikor beül egy ilyenbe, általában fordul a nézőpontja, és szép lassan megérti, miről beszélek (már ha nincs autó ellen beoltva
). Szóval én mindenképp javasolnék egy próbát először, ahány élményautó, annyiféle élményt lehet velük szerezni, és mind másért jó
Szerk: magyarítottam rajta egy keveset
-
a_tesz
Korrektor
válasz
lorcsi #57117 üzenetére
Ezt a "Colt"-ot Malajziában gyártották, Mitsubishi licensz alapján, de azért messze nem ugyanaz a két autó, ami a minőségüket illeti, és nem a Proton javára. Továbbá ismerős elmondása szerint alkatrészek rendelésénél a legváratlanabb daraboknál megtörténhet, hogy más kell bele, mint a Coltba, és nehéz beszerezni. Az amerikai kivitel duma meg jó vicc
-
a_tesz
Korrektor
Én csak kérdezem, mindenféle konfrontálódás nélkül, hogy lehet véleményt mondani valamiről, amit nem is próbáltál? A cégnél is van egy jobbkormányos autó, ahol dolgozom, meg egy másikkal végigjöttem Londontól Budapestig javarészt autópályán, de országúton is, és egyikkel se volt sose semmilyen gond, simán lehetett előzni vele országúton is, mekdrájvba meg nem mentem
Egyetlen valós hátrányát látom, a cégnél a kapun nehéz egyedül kimenni, mert a bal oldalon van a kártyaolvasó
Valaki a múltkor felhozta, hogy Lengyelországban egyszer valaki jobbkormányossal beledurrant egy motoros konvojba, hát könyörgöm, balkormányos autókkal mennyi balesetet okoznak Európa jó oldalon vezető felén? Szerintem ez nem érv...
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Kephamos #53505 üzenetére
Nagyjából egy Fiesta. A környék meg, hát, igen, amikor két éve autót akartam venni, végigjártam az egész Debreceni utat, de inkább sírni volt kedvem, milyen hülye lehúzós dumákat találtak ki, ha valami hibáját meg mertem említeni egy megnézett autónak. Mind öreg bácsitól, kevés km-rel, garázsban tartva, megkímélt állapotban, aztán a valóság egy kicsit szomorúbb képet festett, de persze az árazásban inkább az ő verziójuknak megfelelő számok szerepeltek.
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
Cseréltesse ki a szélvédőt, a többit meg hagyja így, legalább nem akarják majd ellopni a vasat, meg a t*szkóba' se kell félteni többet, hogy rányitják az ajtót. Rakhatnék mosolygós smiley-t, de nem fogok, tapasztalatból beszélek (igaz, az enyém nem néz ki ennyire durván).
Szerk: egy ilyen beszerzése, és pár nap rászentelése is sokat segíthet, tökéletes úgyse lesz sehogy sem
-
a_tesz
Korrektor
Hát ezt mindig az adott sebességhez, és a berakni kívánt sebességfokozathoz kell viszonyítani. Mondok egy példát, úgy könnyebb megérteni. A Swiftem 50 km/h-nál forog harmadikban 2500-at, negyedikben 2000-et. Ha én kuplung nélkül akarok váltani ennél a tempónál, akkor miután kivettem, meg kell várnom, amíg 2000 felett egy kicsivel forog a motor, és akkor hirtelen betolni negyedikbe, és akkor nincs recsegés, csak bevette a fokozatot, és mehetek tovább. Amikor a 4t Trabimban nem volt kuplung, mert elszakadt a bowden, akkor csináltam ezt, csak abban fordulatszámmérő sem volt, így a fülemre kellett hagyatkozni a váltás időpontját illetően, de nem bonyolult, csak rá kell érezni
-
a_tesz
Korrektor
Ezt szerintem fel se kéne vennem, de nyilván akkora tapasztalatod van vele, hogy mekkora kula
Két és fél éve van ilyenem, igaz, nem Subaru címkével, de nekem még nem tűnt fel, hogy milyen trágyadombot vezetek. Élményautónak van másik, az igaz, bár hóban ez a jobb, de nem is arra van, hanem hogy beülök és pöcc-röff, megyek bárhova, bármikor. A legutóbbi hóhelyzetkor sem hagyott ott sehol, nem szoktam vele mozgó akadály lenni, nem borítottam még bele sok százezer forintot, nem szállok ki összetörve egész nap vezetés után, nem tudom, mit kéne még tudnia, hogy ne legyen szar. Na mindegy, csak elgondolkoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Építő/felújító topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest