- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
válasz
ati012 #15527 üzenetére
Korai (1994-es) B MV6 Omegánk volt. Imádtunk közlekedni vele, de a korai évjárat miatt voltak vele gondok. Főleg elektromos, amit sikerült kb. 6 éves korára megcsináltatni... Újonnan vettük, 200 ezer km ment bele 11 év alatt. Volt gumicső lyukadás hegyre felfelé Ausztriában, aztán később hűtőlyukadás is asszem. A végén kipurcant az automata váltó, szervizüzemmódba került. Eladás előtt rendbe lett rakva, de már 17-18-at evett Budapesten, úgy ahogy most a V6 TDI 4motion Passat nem megy 12.5 fölé.
-
-
mycso
veterán
válasz
ati012 #14072 üzenetére
Ne tőlem kérdezd....kollégámat megbüntették (nem sok valami 1-2000Ft-os összegre), mert 2 hónappal hamarabb kifizette az autóját.
Be kellett volna mennie módosítani a szerződést, hogy az utolsó 2 hónapban nem tárgyhó xy.-áig rendezi a törlesztőt, hanem szeretné a maradékot egy összegben kifizetni.Mondom bank/szerződés függő, csak megemlítettem, hogy Rick nézzen utána, nehogy beleszaladjon egy ilyenbe.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ati012 #13602 üzenetére
Tipo-ban 1.7TD sosem volt, csak 1.7D, 1.9D es 1.9TD
Elektronika meg hacsak nem DGT-rol van szo, akkor osszesen a vilagitas bennuk meg az izzitas, nincs benne semmi precizios dolog a fix geos csigan kivul, egy igazi oldschool elokamras dizelmotor.Nekem 1.9TD Grantourismo volt 5 evig, ez 92LE meg 186Nm, es az kevesebbet eszik, mint az 1.7D, csak nem kicsit jobban megy.
A masik amit meggondolnek futkoraszos autonak az a mk1 Punto 1.7TD, ha vki fosik a LPG-sitestol.
Bele egy intercooler -gyarilag nincs benne-, meg egy GT1749-s vált.geos csiga, meg ha mar van ezektol plusz nyomatek ugyis ~180-190Nm meg 85-90LE, akkor a 1.9TD Tipo hosszabb valtoja, eszik varosban 5.5-6-t es "megy" alul-felul is, 1000kg-s bodet ez mar teljesen jol viszi. Aki arc egybol belevaghatja 1.9TD Tipo motort is igy korbeepitve, az hasonlo setup-ben 105-110LE meg ~240Nm, azert az mar nem szar. (1.7TD Punto alapbol 69LE meg 134Nm)Jo lehet meg a Saxo 1.5D is, de az fosgyenge, alig eszik kevesebbet es nem megy sehogy (57LE, 100Nm, 960kg). Meg a Totalcar-s cikk ota 400k alatt abbol csak tyúkólak vannak eladok
-
Zewa
senior tag
válasz
ati012 #13602 üzenetére
Nem tűnik rossznak de BRUTÁL teljesítmény meg BRUTÁL hang azért kissé erős asszem.
1160kg?! durva...
Micra 1.5D kicsit drága illetve a Saxo is a határokat feszegeti.
Kornelka: Mint mondtam csak traktor játszik illetve hiába 97e km, ez az ár szerintem nagyon sok(k) érte.
PUG 205 1.9dezsőt ajánlottak még többen de az kissé öregecske.
...306 szóba jöhet.Golfok kissé túl vannak árazva.. kiesett.
-
-
-
Louloudaki
aktív tag
válasz
ati012 #13559 üzenetére
igen közben megtaláltam köszi. akkor a fogyasztás nem olyan vészes, csak ez a cikk kiábrándított kicsit amit küldtél
Smani az alkatrész költséggel számoltam, hogy több lesz meg nehezebb mint egy akármilyen népszerű kocsiba, de ha kiderül, hogy lehetetlen beszerezni, akkor leteszek erről az álmomról -
Louloudaki
aktív tag
válasz
ati012 #13554 üzenetére
úh a 20 lityó az már sok. 10-12t még tolerálnék. nade 20? napi használatra?
igen amúgy valóban nem tucatautót szeretnék, tudom hülye vagyok, de mindegy.
ő lenne az
köszi a cikket, asszem ezt még erősen át kell gondolni. bár lehet hogy nem mindegyik hulladék. márkás jónak mondott kocsiból is láttam már olyat ami lépten-nyomon meghalt. lehet visszatér az első ötlet hogy porsche 944 csak abból most épkézláb állapotú 2 milla körül van. -
Louloudaki
aktív tag
válasz
ati012 #13511 üzenetére
köszi ha megvettem akkor majd megkereslek privátban, hátha tudsz adni pár kontaktot hogy kitől vegyem az alkatrészt
jó durván néznek ki ezek a fotók
amit én kinéztem, az fullos állapotban van meg csilivili meg veteránbiztosításos (hirdetés szerint)
rozsda miatt szerintem majd körbenézetem szervizben vétel előtt. 590.000re tartja a hirdető, az árnak okés 2 személyes kocsira?
fogyasztásra van valami tipped vagy túrjam a netet ezerrel, hátha megtalálom? -
Louloudaki
aktív tag
válasz
ati012 #13505 üzenetére
igazából az érdekelne, hogy alkatrészt honnan lehet szerezni hozzá, meg mennyire megbízható, nem kell-e hetente szervizbe vinni ilyen-olyan hibák miatt. kinéztem egy 1986os fierot, mondjuk ha élt ennyi évet meg 2013ig van rá műszaki akkor esélyes, hogy működik, csak nem akarok nagyot szívni
másik tippem meg egy porsche 944 csak az árban nem annyira kedvező. -
Dare2Live
félisten
válasz
ati012 #12445 üzenetére
Ezt a 2.verziót megjegyzem.
Amikor felhívtak csak a polgári per jutott eszembe aminek ugye nincs értelme...
"milyen 30ezer? Hol élnek ezek?"
Nem ez volt az igazán durva, hanem, hogy rá se kérdezett, hogy személyi sérülés.... hanem így ennyi.Komolyan megfordult a fejembe, hogy felhívom őket, felveszem azt beküldöm homárba... Bár ugye gondolom vmi k* nagy bűn lenne rögzíteni amit mondanak.
-
Smani
senior tag
válasz
ati012 #11869 üzenetére
Ha nem piti tolvajokkal van dolgod hanem olyannal akik megtendelésre dolgoznak bizony el fogják vinni. Anno 2002-ben éjszaka a ház elöl lopták el az új passatunkat. Volt spéci rejtett kapcsolós riasztó, pager minden. Változár mentetteeg de csak azért mert 4.-be tudta csak beeröltetni és 2 utcával feljebb leégett a kuplung és otthagyták. (emelkedős részen lakunk)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
ati012 #11636 üzenetére
fékeztél már úgy igazán nagyot kanyarba (nem olyan kanyarra gondolok ahol fél centit mozgatsz a kormányon, hanem ahol értelmes tempoval érkezve kiesel az ülésből, na ilyenbe fékeztél már bele egy combosat)?
jah persze ala natur kocsiba, fék szervon kívül nincs nagyon semmi extra, se kormány szervo, se esp, se semmi, jah bocs hátsó féknek van egy mechanikus fék erő elosztója.
akkor szerintem nem kell kritizálni miért kanyarok elött szoktam inkább fékezni és kanyarba motorfék, utcaibb jellegű autókra amibe nincs abs (ill maradjunk abba hogy 98 elötti abs-es van benne) még jobban ez igaz, mert még könnyebben meg indulnak keresztbe, vagy épp egyenesen.
-
Balupapa
senior tag
válasz
ati012 #11614 üzenetére
Polo-Punto 1 méret.
szerk: egyébként YT-n van már pár iylen videó. érdemes megnézni mennyivel RÖVIDEBB a fékút abs esetében PLUSZ közben kormányozható marad az autó! sajnos egyszer már szükség volt rá nekem 1 vészfékezés közben és leesett az állam, hogy milyen jol ment.
az abs akkor bukik nagyot érzésem szerint ha hepe hupás dobálós az út...akkor vmiért mintha nem engedné fékezni a kerekeket.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
ati012 #11587 üzenetére
Nem de pont ez a jó benne. Hatalmas arc és ezerrel tolta neki a Trabanttal anno. Asszem ők csinálták meg hogy mikor kiesett a Trabi egyik kereke a navigátor felült az átellenes oldalon a motorháztetőre hogy egyensúlyban maradjanak és úgy mentek tovább. De talán sikerült így is árkot fogni.
-
Turbolada II
őstag
válasz
ati012 #11462 üzenetére
A végletekig próbálok becsületes lenni, szóval nem.
Bitpork: ha tehetős emberről van szó, akinek nincs ideje a szavatossági igények érvényesítésével bajlódni, akkor hagyja a fenébe, viszont amennyiben a 42000Ft is számít, akkor álljon ki az igazáért.
A szakértő sem olyan vészesen drága: [link]
-
-
Rick4
félisten
válasz
ati012 #11335 üzenetére
Mégis mennyi kellene hogy legyen?
Számoljunk egyet: Ha pl. napi 12 km-t mész oda, meg ugyanennyit vissza, akkor az napi 24km, 22 munkanapra jár 4700Ft, havi 500km-t mész és így évi 6300-at, ekkor az olajcsere, a gumiztatás sehol sincs, de az autót nyilván használod magáncélre is, mégis zsebre tettél 57 rugót a bő lére eresztett üzemaynagszámításon felül. Ha ebből nem tudok kihozni, a kemény 6 ezres futásra a karbantartást, akkor baj van, és a köbcentihez tartozó apeh norma is korrekten ki van számolva, tehát abból is marad valamennyi.. Jelenleg ez 1000-1500cm3-ig 8.6 l/100km. Számolhatsz 1-2 ezer km-rel is, hidd el, ennyibe mindenki belefér. Normál esetben van egy Suzukid, eszik 5-5.5 litert, és 100km-re kapsz 4753Ft-ot. kb. a fele megmarad. -
Kornel
veterán
válasz
ati012 #11337 üzenetére
A segély nem is lenne baj, ha nem nőne... de a munkába járás térítése szerintem nem tartozik a segélyek közé... a 9 Ft / km pedig egy vicc, sok esetben pedig nincs alternatívája a kocsinak, nekem tömegközlekedéssel kb. 3-3,5 óra lenne oda vissza a munkába járás, kocsival pedig kevesebb, mint 2 óra, nyilván x óra munka után a kocsit választom, bár lassan elgondolkozok rajta...
-
mycso
veterán
válasz
ati012 #11337 üzenetére
Ááá, "rendesek" ezek a haverok a parlamentben...emlékeim szerint fix 9ft volt régebben, és pár éve nagylelkűen megváltoztatták, hogy a cégek akár többet is adhatnak (ezzel leverték magukról a dolgot, a munkáltatók meg hülyék lesznek megemelni).
(#11339) kornelka: ja és igen +1, nem segély kell ide, hanem munkahely+dolgozni akaró emberek+normális bérezés...
(én is amit írtam 1óra utazást, az csak oda értendő, hazafele általában több, mert olyankor sz@rul jött a busz...)
-
-
-
-
-
aphra2
senior tag
válasz
ati012 #11235 üzenetére
Ja, ja tényleg jó hsz ,.. a nyomatékról jut eszembe, mindig a szokásos diesel mantra,
hogy a diesel nyomaték.
Ami egy nagy kamu , ha nincs rajta turbo, amit ha egy azonos köbcentis benzinesre is ráraknak akkor ott is megjön a nyomaték , ráadásul sokkal szélesebb tartományban. -
hobizoli
nagyúr
válasz
ati012 #11235 üzenetére
Jah es meg vmi a fordulattal egyre no a veszteseg, egyreszt a surlodasok miatt, masreszt meg mert az eppen szivo utemben levo henger az fekezi a forgast, azaz egymas ellen dolgozik szivo es munkautemes
Nyilvan a munakutemes gyoz ebbol, mert a fordulat emelkedni fog, de abszolut ertekben nem lesz annyi a nyomatek, mintha masik nem vonna el ebbol semmitPl turbosban lehet is erezni a nyomasmero (ha van) hesszelese nelkul is, mikor porog mar annyira a csiga, hogy a legszallitasa kiegyenlitette a nyomast 0-ra rendszerben (szivo motor vakuumban megy), ekkor mar maskepp viselkedik a motor, mert eltunik ez a szivo utemu henger forgast fekezese dolog, es a munkautembol nem von el mar semmit erre az
Amikor meg nyomas van, akkor meg tolja is a dugattyut a legnyomas le maga elott. Es mindezt amibol ez eloall egy a szivomotornal amugy semmibe elveszo energia hasznositasa, amivel a rendszer hatasfoka igy nagyban noEzen kivul a toltescsere hatekonysaga is jobb a turbosban, szoval ezekbol osszesen annyi jon ki, hogyha ket azonos csucsteljesitmenyu motort nezunk es az egyik turbos masik szivo akkor a turbos mindig kevesebbet fog enni atlagban ha ugyanugy hasznalod oket, mikozben meg jobbna is megy.
Errol szol a downsizeing
De ha ugyanugy menot hasonlitasz ossze, akkor a turbos lehet kisebb csucsteljesitmenyu is, a nagyobb reszterhelesi ereje miatt, amivel amugy ugyanazt a dinamikat hozza utcan, es akkor megtobb lesz a fogyi diffi:
pl 120LE turbo vs 140-150LE szivo, ezek kb ugyanugy mennek utcan, csak nagyon nem ugyanugy esznek hozza.Vagy pl ha hegyekben jarsz akkor ahogy csokken legnyomas a szivo veszit az erejebol, a turbosnal meg a szenzor alapjan kiegyenliti a nyomast akkor is a "jo"-ra.
A 2. VH-ban is mar ezert (is) voltak feltoltottek a repulok is.Nem mellesleg egy rajabb emelkedon jol is jon a plusz nyomatek
emelkedo=nyomatektemeto
probald ki ugyanakkora csucsteljesitmenyu szivoval es turbossal, a turbos siman meg gyorsit is, aki dimbes-dombos helyen lakik, annak musthave -
válasz
ati012 #11106 üzenetére
régi autókban sokban így volt
nekünk pl volt egy régi ford kisteherautónk, abban konkrétan vagy hatszor átfordult
1.3-as benzines még mindig jól működött (volt persze javítva többször), de sajnos 18 év alatt teljesen elkorrodált a szerkezete
gumis megemelte az emelővel és elkezdett lehajolni az eleje meg a hátulja
bontóba akartam beadni, de még így is akadt egy érdeklődő, aki végül adott érte adásvételivel 20 ezer forintot
az átírása meg volt háromszor annyi, röhej, lehúzás -
-
Nordik
őstag
válasz
ati012 #11036 üzenetére
Úristen, azt a kis kb 50 centis részt 15-25 ezerért fényezik le?
Akkor valami mást kell kitalálnom. Talán karosszériafóliázással olcsóbb lenne és nekem az is megfelelne. Vagy házilag nem tudom megcsinálni? Hol tudnék kikevertetni esetleg festéket hozzá? Az nemtudom mennyire nehezíti a dolgot, hogy ezüstmetál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest