- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eleglide C1 - a középérték
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zolikaDB #1941 üzenetére
a biztosítás miatt biztos, hogy nem éri meg kinti rendszámmal használni az autót, a törött kocsikat lehet jó áron venni németben, olyat amin kinyílt a légzsák, de nem lett komolyabb baja(30km/h felett már nyílhat), mert németben olyan autót amiben már egyszer kinyílt a légzsák nem lehet újra forgalomba helyezni,
a biztosítás amúgy azért olyan drága, mert tartalmazza az autópálya díjat, sőt még a más országból jövök díját is(mivel ingyenesen lehet használni)
amúgy nekem volt vectrám nagyon sok bajom volt vele, igaz az még a legutolsó faceliftes a vectra volt, de pl kia ceed sw-t kapsz 2milla környékén 2008-ast amiben elég komoly a felszereltség, ha szerencséd van még garisat is kifoghatsz(7év garival indulnak)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz zolikaDB #1945 üzenetére
na igen a kia ceed alsó közepes annak megfelelő anyaghasználattal, maga a motor és futómű páros plusz váltó viszont nagyon rendben van, de persze, ha te mást szeretnél az természetesen a te dolgod,csak egy tipp volt,
az opelt én az insigniától merem csak szívből ajánlani, nekem nagyon sok gondom volt vele(opelvectra),
de 2millából az nem fog menni olyan 4,5 körül indul a hasznát kombik ára
én amúgy Ausztriában melózok egy pár éve,
én úgy csinálom, hogy otthon évesen fizetem a biztosítást és a cascot is, így nincs vele nyűg, a kettő együtt egy évre 50eFt, egy zsír új kia pro ceed-re azaz nincs 200€ a kettő együtt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz zolikaDB #1949 üzenetére
egy kia pro ceed-et
tudom,hogy nem újat akarsz, hanem 2milláért,de azért már kapsz 2008-ast sw-tEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
megema
őstag
válasz zolikaDB #1945 üzenetére
'94 és '05 között volt egy újonnan vásárolt Opel Omega B MV6-unk. Full-full változat, automata váltóval. Hihetetlenül kényelmes volt, nagyon szerettük. Viszont ennek megvolt az ára is. Első széria volt, ami az országba érkezett, így sajnos elektromos problémákkal küszködött. Sokszor fordult elő, hogy be kellett bikázni, mert lemerült az akku. Kb. 6 éves korára sikerült találni egy szakit, aki meg tudta csinálni. Az motoros roló is elromlott benne. Fogyasztásról új korában nem tudok nyilatkozni, de a végén, eladás előtt már 17 lityit bekért városban. Persze ez lábfüggő, és nálunk nem volt kímélve.
Ezután márkát váltottunk, így konkrétan a B2/C-ről nem tudok nyilatkozni. Előtte volt két A Omega is, de azokról sem tudok sokat.
Más: Sikerült elkiabálni a dolgot a szüleim Passat-jával kapcsolatban. 8 évesen jelentkezett az első gond. Péntek este, bevásárlás után álltak volna ki a parkolóból. Motor leállt pici füst mellett. Autóklub kihív, hosszbordás szíj szakadást állapítottak meg. Reméljük, hogy ennyiben megáll a dolog, de ugye lehet hengerfejes és vezérlés cserés is... Annyi jele volt (ha ez volt az), hogy pár hete időszakos jelleggel volt valami hang pár másodpercig motor indítás után. Még előttem sem sikerült produkálnia apámnak, így csak ő hallotta. 2.5 V6 TDI 4motion 145 ezer kilométerrel... Mázli, hogy komfort tagságija van apámnak MAK-nál, így 6.000 forintban megállt a szállítás Dabasra (25 ezer kedvezmény).
Amúgy korábban említettem, hogy szolgálok hosszú távú fogyasztással. 12.5-öt eszik Budafok - Zugló ingázással, nem kímélve, de nem is nyélgázon.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz zolikaDB #2821 üzenetére
Alfának nem a motor a gyengéje...A futómű ami hajlamos viszonylag hamar megadni magát, és eléggé horror áron vannak hozzá alkatrészek,
Amúgy amit linkeltél az pont érdekes egy példány, 8 évesen még talán hihető is lenne kis naívitással a 79k kilométer, de a leírás szerint "A vezérlésben 5-ezer km van(szíj, vízpumpa, feszgörgő, görgő)", sztem 74 ezer km-nél ritkán dobálják ki a vezérműszíjat. -
válasz zolikaDB #2904 üzenetére
azért 4-es golfból 19disel ~2004 körülit már ki lehet fogni jobb állapotút, após is egy ilyet vett gyönyörű állapotban van(igaz neki a 2es golfja is hibátlan)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
h1n1_900
senior tag
válasz zolikaDB #3460 üzenetére
Peugeot partner 1.9D
Jó kis szívó 2003-as. Szállításra van használva. 180k km van benne de kötelező szervizeken kívül semmit nem költöttünk még rá. Klíma van benne és meglepően kényelmes. Bár nem egy izomautó de a motor megölhetetlen. Családnak is kényelmes van benne hely300k-ért vettük egy cégtől 2éve 140k km-el. (azért mert eladták a céget) Amúgy a piaci ára kb 1M körül mozog.
[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
NTonee
veterán
válasz zolikaDB #3460 üzenetére
A lényeg, hogy a franciának sincs több baja, mint bármelyik más országból származónak. Minden gyártónak vannak rosszabb példányai, rossz szériái.
Az enyém pl egy 2000-es évjáratú 1.4 16V 95pacis Renault Megane. Eszik nálam 6.5 litert átlagosan (mondjuk 90% országút), nagyon kényelmes (debreceni hazautakon is), tágas. Fapad+klíma, de olyan dolgok vannak benne az alap felszereltségben, amik még apám 2006-os pözsó 206-osában sem. Ezzel is csak annyi gond van, hogy 12 éves lesz februárban és 250e km körül van benne (megbontatlan motorral!). Elkopnak dolgok, igen. De hogy ne csak az enyém legyen példa, ott van a PSA HDI motorja, ami híresen jó, takarékos és megbízható. A rönó DCI motorok is eléggé ott vannak, pláne a 2006-os update óta.
Az tény, hogy egy francia autónak magas a szervizköltsége, de nem azért, mert gyakran kell vinni, hanem mert drága az alkatrész. A lényeg, hogy német autóban is találhatsz rettentő nagy szopórollereket, ahogy franciában is, olaszban is, stb. Nem országfüggő, nem gyártófüggő. Sokszor leírtam már, a kulcsszó a karbantartás, meg nem kell kitaposni a belét, és akkor többnyire rendben vannak. Venni akartam pl egy 99-es Audi A6 2.5TD-t. A szerelőm majdnem leordította a fejem telefonban, hogy meg ne próbáljam, pedig neki csak jó lett volna, ha gyakoribb ügyfél leszek.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3474 üzenetére
Egy? Több is van Egy konkrétan a kolegámnak is van. 2 literes V6-os kézi váltós, szövet kárpitos, direkt ilyet vadászott. Imádja Illetve neki ennek az eggyel előbbi változata van, ez a fajta: [link]
Olyan kocsit keresett amiben elfér kényelmesen 196cm/115kg, max 2 literes a motorja, japán, és árban is oké. Ő is csak véletlen akadt rá erre a típusra, elég ritka jószág.
De az újabb típus csak kivülről más , a belseje tök ugyanez, meg a motor is úgy tudom. Megbízható gép. Alkatrészárak sem vészesek főleg egy vele egy kategóriában lévő némethez franciához képest, nem mint ha kéne.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3481 üzenetére
MIért? A 607-es 3 literes V6-al ?
Ez legalább 2 literes, annyira nem zabálja le a a hajadat mint a 3-as, plusz minden járulékos költség is kevesebb rá, de az autó mozgatásához már kellő erő van benne. És a hangja is szép a V6-nak Ráadásul nem nyomorogsz benne.
Én manuális váltóval venném + bőrrel, ha neked az tetszik. Bár a bőr ülésnél egy jobb van, a szövet -
NTonee
veterán
-
-
válasz zolikaDB #3840 üzenetére
valamit valamiért
azt is hozzátette, hogy az még tűrhető ő csak 30-35ekm-ert megy évente
na mondom én meg sokallom a 6,5lityit mikor évi 12ekm-ert megyek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Mr.Grincs
veterán
válasz zolikaDB #7456 üzenetére
Marha sokat tekertek bele aztán meg visszatekerték, hogy el lehessen adni. Sok céges van köztük, meg sok magánember is sokat rak bele. Sokba kerül ezeknél a motoroknál is a felújítás....Egyszer majdnem vettem én is egy 2004 es fehér mondeót dízelt. Lebeszéltek róla. Bánom is meg nem is.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz zolikaDB #7468 üzenetére
A munkatársam fél éve vette kb skoda fábia kombit azt hiszem 900 ért 1.9 szopódízel. Nagyon meg van elégedve vele. 6 literrel eljárkál vele. Nincsen semmi hibája. Amikor megvette akkor vezrlést cserélt meg izzítógyertyákat. Szerintem érdemes megnézned.
A TDi motoros fabiákról nincs infóm, így arról nincs véleményem.
De ez az 1.9 szopódízel jó választás lehet annak ellenére hogy turbó nincs benne, van abban nyomaték rendesen úgyis. És ez a kombi fabia egész nagy csónak. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
zoo8800
veterán
válasz zolikaDB #33261 üzenetére
A típusba én nem mennék bele, majd választasz magadnak, amelyik tetszik.
Ha leírtad a tipikus dízel szopófaktorokat, akkor nagyjából tudhatod, hogy mi a válasz. Kézi váltóval a DMF, automata váltóval pedig magával az automata váltóval lehet beszopni egy szép vaskos szerviz számlát.Én inkább a tipikus neppertelepeket kerülném, és egy valamennyire ismert előéletű autót keresnék. Amiket linkeltél, azok tipikus utazóautók, amik ennél többet szoktak futni 5-6 éves korukra.
Ezt megnézném a helyedben.
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #33261 üzenetére
HI!
az a totoya engones ebben atotyik banvan kitragyal va jo keresgelest:- )))
udv
neduddki
p.s. mod:
halkan jegyzem meg zavar vagyon az eorben megint merten ave1-ban is csak a d4d motort tom...bocsosszekevertem, na azzal barmikor jobban megvennek oto mint cr-val[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolikaDB #33261 üzenetére
Ha 2.0/2.2es Toyota dízelt akarsz nézz utána, benne van a szívás lehetősége. Kérdezz meg pár pl BPi taxist...
Egy Toyota dízelről tudom, hogy ha gyakran cserélték az üzemanyagszürőt akkor 200kkmig nem valószínű bármi baja lenne az az 1.4es. De azt ekkora hodályokban nem raknak. Amúgy amiket néztem yaris 1.4 dizelt, pedig az elvileg városi autó de mindben benne volt az évi min 30.000km. Persze nem csoda azalatt aki logikusan gondolkodik nem vesz dízelt. Innen egy 7éves dízel Avensiban nekem már gyanus a 150kkm.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...