Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Nkboy #123327 üzenetére
Rosszul gondolod, melyik evjarattol kotelezo a check engine lampa?
Egyebkent minimal ido alatt megtudom csinalni hogy latszolag a teszt is lefut egyszeruen atvezetek 2 szalat az ABS teszt lampatol vagy barmelyik masiktol, belogatom az egot es mindenki boldog, de erre semmi szukseg.
(#123326) Qru
Pesten lehet de szerintem itt videken 3 doboz sorer kiutik, 8-10km-re egy faluba van citro markaszerviz ezt megfogjak oldani, ez nem egy szemelytelen videk, sok az erdek osszefonodas.
-
Kornel
veterán
válasz
Nkboy #119679 üzenetére
Mar ahol...
Nekem itt a jo kis vgate kikapcsolhato bt adapterem, ha eg a csekklampa, kiolvasom, es torlom.
Egy kis forum+egy elm327-es adapter es jobban jarsz, mint a markaszervizek nagytudasu szakembereivel, tisztelet ankivetelnek.
Az adagolos mondeot elvittem markaszervizbe diagra, telefonon egyeztettem a motorkodot, illetve hogy biztos ertenek-e hozza, oda mar kell egy bosch kts cucc, par millaert. Persze telefonba nagyon okosak voltak, aztan eloben negyed ora utan aztmondja a csavo, hogy ez nem cr? Mondom nem vaze, adagolos. Ja, hogy ahhoz nem ertenek, de a tobbi markaszerviz se.
Koszi, ulj elore egyes. -
Typhoon47
senior tag
válasz
Nkboy #101256 üzenetére
Persze, mondom, adott valamire (turbó, befi, diag (novoth)) szakosodó szervizek vannak. De olyan akihez betolom a hibás vasat és 2 napig rá se nézek, majd jön a telefon, hogy mehetek érte, konzultáció, fizetés, gari, számla és még le se rabolnak.. na olyat linkelj nekem. Én voltam most a pohunál a phaetonnal kötelező szervizen, nah velük meg lennék elégedve, csak egy olajcseréért (+ pár szűrő, diag, átnézés, takarítás, konzi) elkértek br. 160k-t.
-
endruboy1
senior tag
válasz
Nkboy #100907 üzenetére
Nem az ülésbe mennek a kábelek hanem oldalra abba a hogyishívjákba ami a 2 ajtót választja el. Oldallégzsák sincsen. Ez egy 8. gen Corolla, 2000-es amúgy.
Így elég tág ez, holnap lövök róla képet ha nem felejtem el. Ha valamilyen audio akkor azt lenne jó még tudni, hogy ki vagy bemenet-e. -
zolikaDB
veterán
Első eset van. Lassan melegszik, megyek valamennyit reggel, épp 85 fok, piros. Leesik 80-ra 1 perc alatt, utána nehezen megy fel 85-re. Megyek vidékre, felmegy 85-re szépen, ott is marad az út során, de pl télen ha megállunk cukrászdában, és kijövök, megint esik vmennyit. És 85 főlé sosem megy...
Opelfórum szerint az alsó termosztát az enyém: [link] Itt 92 fok nyitási hőmérsékletet ír... -
-v-
addikt
De most te mi a tökömről beszélsz? Igen arról szól a videó, hogy ez a sok gyökér "nekemjáraközépsősáv" majom nem húzódik le soha, és ha te folyamatosan haladsz a szélsőben - mint a videóban a srácok 01.00-tól, mert látszik nem váltottak sávot hanem ezer éve ott dekkolnak csak utolérték pistabácsit - akkor elmehetsz-e jobbról.
-
EQMontoya
veterán
Szerintem kicsit túl van lihegve ez a fogyasztás téma.
Ebben egyetértek. Néha kíváncsi lennék pár embertől olyan számításokra, amiben benne van minden:
-biztosításra, súlyadóra költött összeg
-amortizáció (vételár - jelenlegi (saccolt) érték
-karbantartásra és javításra költött pénz
-elfogyasztott benzinIgen, a karbantartásba benne van a gumicsere is (nyilván ha defektet kap valaki a drága budapesti utak miatt, az nem, de az elfogyasztott gumigarnitúra, mondjuk a használat éveire leosztva igen).
Este lehet, összeírom én is, mellbevágó lesz, pedig ebből az összehasonlításból még egész jól fog kijönni az IS egy új autóhoz képest (ugye, amortizáció...)
-
parandroid
félisten
A BMW és az Audi fiatalosabb, a Merci öregesebb gyártó (az új A Klasse, valamint a CLA, GLA, meg az új C és E is azért már más tészta, de azok meg Mo-n újan azért nem olyan gyakoriak), márpedig az idősebbek általában kevesebbet mennek, így ritkábban cserélik le az autót. No meg ugyanezért céges autónak is népszerűbbek az előbbiek, mivel a cégvezetők is általában a dinamikusabb, fiatalosabb autókat kedvelik azonos kategórián belül.
p
-
kalmanchris
tag
Szerintem az Audi és a BMW sokat fejlődött ebben a szegmensben, főleg az előbbi. Mercinél nálam rossz irányba mennek el design terén. Kinti tesztek is rendre jobbnak hozzák ki a másik két márkát - legalábbis amiről én tudok - mint a mergát. Az árát viszont nagyon tartja. Én ezzel magyaráznám.
-
nesa
veterán
Nem, nagyhirtelen kb 6db ugrik be ebbol 3 taxi volt ,1 kolegame, 1 a szerelome, meg 1 mit tom kie, mind szidta hogy 100k+ km utan nemakar hidegbe indulni....
Szerelom 1x tragyalenek nevezi, maskor meg foskeveronek.
Nem osszekeverendo a szinten 1,7 es turbos ISUZUval mert az jo cucc asztraba volt vag y3 fele 1,7
-
neduddki
nagyúr
-
Kornel
veterán
-
Stafni
aktív tag
Szerintem most van sok munka. Kicsit megindult az építőipar és e miatt nyomják fel az árakat. Sokan ajánlatot se képesek adni, volt olyan aki a telefonszámot nem jegyezte meg és egyik reggel itt dudált hogy jött dolgozni. Előtte azt beszéltük, hogy visszaszól, hogy mit mennyiért csinál. Még reggel se tudta, amikor megjelent.
-
BlacKSouL
addikt
250-300 azért nem egy stabil üzeme, de simán talpraáll belőle
Érdekesek voltak ezek a motorok. Eléggé kevés volt nekik a léghűtés, és pláne erősebb hegyi menetnél, ha nem volt nagy tempó, akkor hajlamosak voltak túlmelegedni. Aztán a hegytetőn visszafordult az ember, levette a gyújtást, elzárta a csapot, és gurult lefelé üresben, közben a motor meg szépen dohogott, míg ki nem ürült az úszóház.
De viccesebb volt zsúfolt parkolóban megállni, felállítani, látványosan kivenni a kulcsot, aztán elmenni onnan, az emberek meg nem értették mitől megy magának a gép.
-
zsambek
aktív tag
Szia,
Nkboy:
Alapjárat, üzem, mindig, ha mondjuk gyorsítok akkor szerintem nem, de egyébként mindig.kornelka:
Igen, az lesz a terv. Múltkor azt csináltam, hogy le Székesfehérvár, meg vissza. Amióta megvettem január óta, csak szívok ezzel, szóval remélem, hogy ezzel tényleg megoldódik, mert lassan az lesz, hogy inkább továbbadok rajta.joamilestoné:
Azért vittem Weisz Danihoz, mert nekem őt ajánlották, mint nagy motor profit. És eddig én se tudok rá egy rossz szót mondani, ahogy elvittem hozzá, elmondtam a hibámat, rögtön mondta, hogy EGR lesz. Rádugta a gépre, meg ment vele egy kört, és ez pedig csak megerősítette a feltevését, szóval nekem több nem kell. Voltam márkaszervizben is, ott hagytam 2 hétre az autót, nem tudtak vele semmit csinálni, szóval óriási fellélegzés volt ő számomra.zsambek`
-
Kornel
veterán
egy: az enyémen nem kell vezérlést cserélni, igen, tényleg nem.
kettő: az enyémen már minden kivan cserélve, szóval egy darabig nem kell, főleg ha én vezetem
egyszóval folyamatosan meg van rajta csinálva minden, ami kell.
az előző autóimat is úgy adtam el, hogy a vevő megfizette azt, hogy egy jól karbantartott kocsit vesz, nem egy romot. szóval nem adtam sz..éé h.gyéé a kocsijaimat. -
-
joshua7
veterán
Ja, Golf VI-ban is pont így működik. Az egyik leghasznosabb extra. Én a 21-es/3-as úton szoktam járni, ott sajnos sok a tönymörgő (80 vagy akár 70 km/h(!) a max), sokkal kényelmesebb egy gombot nyomogatni, mint fékezni vagy a gázt nyomni folyamatosan. Miután kitapasztalta az ember, még fékezni sem kell, csak lelövöd a tempomatot és gurulsz, majd ha látod, hogy már gyorsul az előtted lévő, visszakapcsolod. Én városon kívül már a bal mutatóujjal gyorsulok/lassítok leginkább.
-
-
JanR
addikt
Jó, oké
De viccet félre téve, egy 2.5 V6 TDI, vagy egy 3.0 liter körüli benya motor már elég szépet szakít. Azokkal is lehet már előzni rendesen.
szerk: Én is ezért veszek nagy motorral szerelt autó.. elegem van belőle, hogy a többség tudomást sem vesz arról, hogy mi van körülötte. Hiába a többletfogyasztás, a családom és én is biztonságban érzem magam. Adott esetekben nem azon kell gondolkodni, hogy melyik árokba húzzam bele a kocsit..
-
-
Semmi. De nyert pár hónapot esetleg évet az életből, és fizethette a járulékait a közösbe.
Azt szögezzük le h bolondbiztos rendszer nem létezik. Van aki biciklivel megy úgy fának hogy meghal. De törekedni kell a lehető legjobb megoldásra. Ismered a mondást hogy a "A demokrácia a legrosszabb kormányzási forma - nem számítva az összes többit, amellyel az emberiség időről időre megpróbálkozik!" -
Kornel
veterán
apámat annak idején 10-15 éve egy 80+ vénember majdnem elütötte a parkolóban úgy, hogy a kocsija mellett állt, és éppen el tudott ugrani. a kocsi hátsó sárvédője teljesen összetört, apám pedig ott állt mellette. előtte fél órával 3 kocsit tört össze, de a rendőrök elengedték, mert nem volt alkohol a vérében. persze volt 5 fajta gyógyszer, az ember a lábán se bírt állni, úgy be volt gyógyszerezve. persze orvosi alkalmassága volt ettől függetlenül. ehhez nem kell orvos, hogy lássa bárki, hogy már nem tud vezetni.
-
-
Kornel
veterán
őszintén?
tesómnak kerestünk kocsit pár éve, egyebek mellett képbe jött az escort is.
volt ilyen is, olyan is, persze sok volt a rom.
viszont 1.3-as láncos motorral jót nem láttunk, pedig megnéztünk párat, alapból mind csörgött, csattogott, menni egyébként se megy, cserébe keveset se fogyaszt.
végül egy 1.6 zetec motorosat vett, na a kettő között ég és föld a különbség, az utóbbi javára, és árban sem volt difi kb.(#71949) neduddki : ja ezt akartam írni, hogy ahhoz a motorhoz képest a suzuki g13ba vagy g13bb motorja egy mérnöki csoda, össze se lehet hasonlítani, és árban ugyanott van... persze az csak egy suzuki, amibe ha olaj meg víz van, akkor nagy baj nem lehet, ráadásul nem eszi le a fejed se, de hát akinek nincs pénze, annak legalább büszkesége legyen, nehogy már beüljön egy suzukiba
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest