Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
bmwsan #127987 üzenetére
Kösz, ez így már konkrétabb, azért én is rákerestem ezekre az alkatrészekre:
-klímakompresszor: 110k
-egy db lengéscsillapító: 10k-60k
-kuplungszett+kettős tömegű: 200k-300k
-hardy tárcsa: 8k-35k
-gyertyát külön nem néztem meg, az egy átlagautónál is megvan 5k/db (pl a mazdámban is ősszel volt cserélve és 20k volt a 4db)Pl ezek az árak így rendben vannak, nem látom, hogy egy átlag középkategóriás autónál ezek az árak sokkal magasabbak lennének. Nyílván az első szerviz az nem 50k, egyetlen autónál sem, de az, hogy éveken át fél-1 misit locsoljon rá valaki évi 8k km-rel, az teljesen irreális még egy ilyen német autónál is.
(#127990) Declare: Minden részlet érdekel. BMW fórumban szerintem már tegnap is megtaláltam erről a beszélgetést, de még egyszer megnézem.
-
raczger
őstag
válasz
rbalint88 #127981 üzenetére
Még mindig úgy gondolom, hogy ez az évi fél-1 misi, a lerúgott szarokra igaz, aki úgy vesz ilyen autót, hogy a vételára sincs meg neki, ezért megveszi a legszarabbat. Szerintem bitpork jó példa, fotóiból látszik, hogy milyen alapossággal nézte meg az autóit vétel előtt.
Mindenesetre próbálok tulajokat találni, hogy aki ilyen összegeket költött rá, konkrétan mire, mert ezt így nem tudom megfogni, hogy a semmibe írva ilyen összegek jönnek itt elő.
Ismerősödnek milyen e60-ja van és eddig nagyobb dolgok közül mit kellett cserélnie?
-
raczger
őstag
válasz
rbalint88 #127975 üzenetére
Stratusra is elég komoly pénzek mentek már el utóbbi években, pedig "majdnem" első tulaj volt a bátyám.
A6-ról pont azt olvastam, hogy drágább a fenntartása, mint a bmw-nek. Igazából még valahogy mindig nehezen hiszem el, hogy egy német
prémiumközépkategóriás (én valahogy még mindig nem fogadom el a prémium szót ezekre, nálam az inkább a8, 7er, de ez most lényegtelen), megkímélt autóra ennyit kelljen költeni, elkezdtem nézni az alkatrészárakat, de valahogy nem látom hol folyhat el annyi pénz.Itt nem az a lényeg, hogy a6 vagy bmw, viszont a fentebb leírtak kritériumok alapján ez jött ki. Dízelt én még mindig nehezen ajánlanék neki a rövidtávok miatt, elég hamar bejöhet ott is fél millás szervizszámla, ahogy a két éve vett C4-jére is ráköltött már lassan 1 misit.
Ahogy írtam pl a Mondeo nagyon is jó lenne (tetszik is neki), de abból benzines automatát találni szinte esélytelen, max németben.
-
raczger
őstag
válasz
rbalint88 #127946 üzenetére
A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?
Egyébként volt egy 2.5 V6 Chrysler Stratusa, valami ismerős szerelője azt mondta neki, hogy fenntartási költségben kb ugyanaz lenne a BMW.S-Max ahogy írod nem teljesen egy kategória, de abból nincs is hahun automata benzines.
Van már egy dízel citroenje, a km-ek abba mennek. Helyben járkálás pedig 1-5km-eket jelent olykor, arra dízelt semmiképp sem akar venni.
-
raczger
őstag
Bátyám hamarosan autót szeretne venni, nem könnyű a helyzet:
-nagy kombi
-benzines, legalább 2 literes motor (nem kell turbo)
-automata
-az autóra 2.5M lenne
-fogyasztás annyira nem lényeg, évi kb 8k km-re lesz, második családi nyaralós/helyben járkálós autónakEddig Audi A6-os hirdetéseket nézett (2004 utánit), de 2.4 V6-ból mobile.de-n is csak multitronic váltós volt, amit sehol nem ajánlanak (felhívott pár váltóval foglalkozó céget, váltófelújítás akár 700k is lehet).
Most mondtam neki a BMW 525i E61-et, tiptronic váltó ha jól tudom vállalható, motorról sem olvastam rossz véleményeket.
Volvo V70 neki belülről annyira nem tetszik neki, Avensis sem, Vectra sem, Accordból a kombi sem. 3-as bmw meg már kicsi lenne, ahogy az Audi A4 is.
Ford mondeo tetszene neki, csak abból itthon egyáltalán nincs automata kombi. Habár az igaz, hogy külföldről való behozatal sincs kizárva, de azért jobb lenne itthon találni.
Esetleg van más ami szóba jöhet szerintetek?
Jelenleg ezt a bmw-t mondtam neki, hogy érdemes lenne megnézni.
-
raczger
őstag
válasz
roberto211 #126690 üzenetére
Nem rohadósak, anyám másfél éve vett kb 450k volt, sehol sem találtunk rajta rozsdát (2001-es évjárat).
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #126160 üzenetére
S60-al nekem csak egy bajom volt, mikor kipróbáltam, vezetési élményt nem igazán adott (bár ez inkább szubjektív). Viszont én a 2.4-es 140 lovas benzinest venném. Anno azt az infót kaptam, hogy a 140 és 170 lovas csak szoftverben különbözik (meg akkor már chiptuning is) és úgy 18x lóerőt kaphatsz, ami azért már nem mehet rosszul. Ami nagyon tetszik nekem az s60-on az az 5 hengeres motor, nagyon szép hangja van.
(#126183) w333: bőven 10 liter alatt van: [link], annyit eszik mint egy átlag 2 literes
-
raczger
őstag
Csak nem ezzel?
Régóta eladó, elég sokat ment le árban, ennyire nem viszik ezeket? Vagy valami nagy gáz van vele. -
raczger
őstag
válasz
Zedroxine #125551 üzenetére
Dízelt nem ajánlanék ilyen futás mellé (meg szerintem más sem a topikból), benzinesből még Honda, Accord, Toyota Avensis, Volvo S60. Talán egy Avensis 1.8 lehet a legjobb, ha a fogyasztás annyira számít, bár én inkább a 2 litereset ajánlanám, ilyen használat mellett nem lenne nagy különbség. Az Accordot a 2 literes motorral kicsit lomhának mondják és az is fogyaszt a legtöbbet. Viszont most itt kb tizedekről beszélünk. 1 literes fogyasztáskülönbség, az havi ~2000Ft különbség. Ezt csak jobb kifizetni, mint majd egyszerre a kuplung+kettős tömegűt 300k-400k-t dízel esetén.
-
raczger
őstag
válasz
Integrale #125444 üzenetére
Az Accordnak és Mazdának is a beltere jó anyagból van. A kinézet pedig szubjektív, Accord beltere nekem se nagyon jön be, a Mazdáé pedig nagyon.
(#125443) kornelka: Ezek már kevésbé rohadnak, kell belőle találni egy rozsdamenteset, alvázvédelmet csináltatni rajta, aztán nem nagyon lesz vele gond. Én inkább az alkatrészáraktól félnék, igazából a sima Mazda6-hoz képest teljesen más autó, talán csak a beltérben találhatóak meg ugyanazok az alkatrészek, mint a többi 6-osban.
-
raczger
őstag
[link]
Holnap megyünk megnézni bátyámmal, elvileg törve nem volt, km állás is valósnak tűnik. Igazából csak azért linkeltem be, hogy tud-e valaki típushibáról, mit kellene jobban megnézni, illetve esetleg láttok-e valamit a hirdetés/képek alapján, ami gázos lehet. -
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120080 üzenetére
Mazda6, 108kw
-
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120078 üzenetére
Ez van.
Nekem most egy 10 éves autóra kgfb + Casco 121k, szóval neked a 170k/év egy 225 lovas 15 éves autóra már nem is tűnik olyan rossznak. Számold ki, hogy megéri-e ennyiért Cascot kötnöd.
-
raczger
őstag
válasz
h1ght3chzor #120076 üzenetére
Itt a Cascoval lesz a gond szerintem, 15 éves autóra eleve kevés helyen lehet már kötni, ahol meg igen, ott pedig gondolom rendesen megkérik az árát. Csak a kgfb része nem hiszem, hogy évi 60k-70k-nál több lenne.
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #119716 üzenetére
Évi 5k? Én is annyit megyek. A bringámmal.
Bár való igaz, azt gumizni drágább, mint egy autót.
-
raczger
őstag
Tesóm nézeget egy alfát, ha jól tudom ezzel a motorral nincs különösebb gond?
Van számla a vezérléscseréről illetve a kettőstömegű+kuplung cseréről.Ja a dízelről nem tudom lebeszélni, nem megy annyit, hogy megérje, azaz évi 15k km-t.
Már tervezi, hogy lemenjen megnézni, így ha Zalaegerszegen tud valaki megbízható szerelőt/szervizt, megoszthatná velem.
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #119040 üzenetére
Szerinted tényleg komolyan gondoltam az ajánlást?
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #118832 üzenetére
Ismerősöm szívbeteg, neki pl a szíve nem bírja. Ki lehetett bírni a 40 fokot az autójában, de én már manuális klímásat se vennék.
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #118434 üzenetére
Kösz mindenkinek, erre majd akkor figyelünk. Előéletet lecsekkolta, azzal elvileg nincs gond, nem volt ropira törve.
-
raczger
őstag
Holnap haverom megnéz egy autót, megyek vele én is, egy 2003-as Honda CR-V-ről lenne szó. A kérdésem, hogy van-e valami, amire nagyon kell figyelni ennél a típusnál? Egyébként erről lenne szó.
-
raczger
őstag
Pont ma 1 éve vettem meg az első autóm (Mazda6), eddig szépen teszi a dolgát, egyetlen hibája jött még csak elő, mondjuk az rögtön másnap, motortartó bakot kellett még tavaly cserélni. (Fogyasztása)
Szóval bárki gondolkozna ilyen Mazdában, arra +110k km-t tippeltem, hogy évente annyi fog belemenni, ez egész jól bejött, mert 9900km-t nyomtam le vele (tudom, hogy ez nem számít soknak, de én nem melóra/melóba járásra használom a kocsit).
-
raczger
őstag
válasz
bitpork #116651 üzenetére
Polo +1, havernak van 1.2-ese már pár éve, meg van vele elégedve, németben lehet érdemesebb olyat venni Jazz helyett.
Kicsit nézegettem mobilen és láttam egy sedan Polot, ilyet még képről sem láttam.
-
raczger
őstag
Az E46 alap ülése nekem nem jött be, pedig egyáltalán nem vagyok nagy (180 centi, 70kg). Az E90-nek már jobb az ülése, viszont ott a beltér nagyon kicsinek érződött nekem a Mazda6 után, az kicsit zavart.
A 1.5M-et én persze itthon gondoltam, kint biztos találni már ennyiért. Én 1.6-ért olyan E46 318i-t néztem meg, hogy az már vicc... mondjuk elég pofátlan is volt a nepper. Itthonra vagy a hulladékokat hozzák, vagy pedig olyan szinten fölé lövik a piaci árnak.
Egy 330i M-Packettel, na az fincsi lenne
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #116240 üzenetére
323f-nél csak a szokásos mazda probléma lehet gond, a rozsda. Szerintem bontott lököst nem nehéz találni (mazda csoportba is sokszor tesznek fel olyat), nem annyira ritka autó. Vegyen egy V6-osat
Cliot nekem nem ajánlotta ismerős, nagyon szereti a Renault-kat, de azt meg a Thaliat nem ajánlotta még ő sem. Már nem emlékszem az okára, 1 éve már annak.
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #116235 üzenetére
Pedig a Mégane tökéletes lenne a leírt célra. Biztonságos, kis fogyasztású, de mégse tetű lassú, olcsó alkatrészek stb...
Ugyan csak 1 éve van anyukámnak ilyenje, de a tapasztalatunk alapján megbízható.Faterodnak mondd meg nyugodtan, hogy elfelejtheti a sztereotípiákat, még mindig vicc ez a 3F-es szabály. Környezetemben elég sok a francia autó és mindenki meg van elégedve a sajátjával.
Esetleg Fabia/Polo, Dacia Logan? Nem nagyon jut eszembe más.
-
raczger
őstag
Múltkor épp elgondolkoztam, hogy milyen jó lenne egy kis + ló, lecserélni a sima 6-ost mps-re. Pont egy ismerős hirdeti a sajátját elég jó áron, de nem merném még bevállalni a cserét. A fogyasztása engem annyira nem zavarna, csak az összes többi költségtől félnék, biztosan drágább minden alkatrész bele, mint a sima 6-osba.
-
-
raczger
őstag
válasz
tresh #115555 üzenetére
[link]
Utóbbi pár tankolás külföldi út miatt magasabb, fullon volt a csomagtartó, 4 ember, 4 bringa a tetőn, hegy-völgy, autópálya 120-as tempó. Ahhoz képest mondjuk nem volt rossz a fogyasztás szerintem.(#115556) Gergőke88:
Újra ilyet vennél? Igen
Szervizköltség? Elején volt szokásos olajcsere, szűrők cseréje, illetve az eddigi egyetlen hiba az a motortartó bak, elfolyt belőle az olaj (bak 22k, olaj-szűrőcsere munkadíjjal 23k), illetve ekkor szét kellett szedni az egyik hátsó féket, mert rosszul volt benne a fékpofa, nem tudom, hogy nálam mozdult-e el, vagy már vétel előtt ilyen lehetett-e.Tapasztalat 1 év után? Tényleg egy dologra kell igazán odafigyelni, a rozsdára, nálam kapott alvázvédelmet, kerékjárati íveken nem is volt rozsda, alul 1-2 helyen kell majd javítani, illetve a hátsó csomagtérajtónál, a renszámnál kipattogzódott a festék, ott rozsdásodik, azt kellene még idén elvinnem.
Én nagyon szeretem az autót, mert nagyon jó vezetni, szinte nem is érzem milyen nagy autót vezetek (kivéve tolatáskor). Szélzaj az 110-120 felett kezd igazán megnőni, 130-as autópályás tempónál kicsit zajosabb a kategóriatársainál szerintem. De most 120-nál sem volt vészes, pedig 4 bringa volt a tetőn, az már csinál egy kisebb zajt
-
raczger
őstag
válasz
Gergőke88 #115530 üzenetére
Mazda6-ból a 2 literes a jó, 2.3 szereti enni az olajat, az 1.8 is jó, viszont az szinte ugyanannyit fogyaszt, mint a 2 literes, ezért érdemesebb akkor már az erősebbet venni.
Esetleg még Honda Accord vagy Toyota Avensis?
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #114376 üzenetére
+1 Mazdára, az újabbak, facelifteseknél már nem olyan vészes a rozsda ügy, megveszed, egy igényes alvázvédelem és kész
Mazda 3
Mazda 6
Kis rozsda nem gáz, csak ne rohadjon. Mazda 6 faceliftnél már sokat javult a gyári alvázvédelem (bár így sem tökéletes), nálam a kerékjárati íveken nyoma sincs rozsdának, így alvázvédelem után nem is kell aggódnom szerintem emiatt egy ideig -
raczger
őstag
válasz
raczger #114051 üzenetére
Na megnéztük, igazából egész egyben volt a gép, egy baj jött elő, hogy hidegen az alapjárat nagyon ingadozott, majdnem lefulladt a motor, de ezt csak pár perc állás után csinálta, tulaj szerint ő ilyet nem tapasztalt (egyébként szimpatikus volt az eladó).
Szerintem ez az 1.6 közlekedésre bőven elég, nem éreztem lustának.Viszont amiért végül mégsem visszük el átnézésre, hanem inkább elfelejtjük: 2009-ben kapott a gép új rendszámot a papírja szerint, akkor volt tulajváltás, a jelenlegi tulaj 2012-ben vette meg. Tesóm utánanézett a régi rendszámnak és bizony totálkárra törték. Szerintem ezt még a mostani tulaj se nagyon tudta. Kár mert tényleg jónak tűnt.
-
raczger
őstag
válasz
MunezXBK #114058 üzenetére
Biztos van, de csak itthoni autót nézünk (kintről hozott is kiesik), nem nagyon akarom leírni pontosan miért, de a lényeg így a legminimálisabb a kockázat, hogy valami szart, totálkárosból visszahozottat vegyen.
Ha csak ennyi a gond a sima 1.6-al, akkor jó lesz az a bátyámnak. Fogyasztást spritmonitoron megnéztük, meg nem versenyautót akar venni.
(#114059) Integrale: Tehát nincs PD nélküli TDI? Az jó... akkor a dízel teljesen kiesik.
Korábban Corollára majdnem rá tudtam venni, szerintem 1.6-os benzinessel jól járna. Compact 3-as BMW tetszik még neki nagyon, de itthon szinte 0 a kínálat, meg hát ami van azt is széthajtják a boyracerek.
-
raczger
őstag
válasz
footy #114054 üzenetére
Turbó benyás nem kell, meg 1.8t nincs is hahun ebből.
Mazda6 van már egyEgyébként nem akar nagy autót, Mazda3-at mondogattam, de az Audi jobban tetszik neki.
(#114055) MunezXBK: Ezt nehezen tudja eldönteni, nem tudja, hogy mennyit fogja használni, de dízelből csak az 1.9 TDI jöhetne szóba, abból meg nincs túl sok (2 milla alatt egyáltalán nincs is).
PD TDI volt havernak, szerette, de elég sokat kellett költenie rá, majdnem minden dízeles probléma előjött.
-
raczger
őstag
Bátyám szeretne autót venni, valószínűleg holnap megnéznénk egy Audi A3-at. Hirdetés alapján láttok bármi gyanúsat, illetve van-e valami, amire ennél az autónál jobban kell figyelni megtekintéskor?
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #113269 üzenetére
Kommentek között:
"Pont a minimumon volt, de még a lámpa nem gyulladt ki, csak egyszer amikor kanyarodtam élesen és elfolyt az érzékelőtől az olaj. Nálam 2-3 évente elég cserélni és tömítéssel együtt mert keveset használom. De amúgy ja, egyet értek 8-10-ezer km."
Előre sajnálom azt a balféket, aki megveszi az autóját.
-
raczger
őstag
válasz
Sutee89 #113135 üzenetére
A CE és TE csak a felszereltséget jelöli. Benzines motorbó facelift előttiből három verzió van: 1.8, 2.0, 2.3, ahogy footy írta, a 2 litereset érdemes választani, 1.8 is jó, de ugyanannyit fogyaszt, mint a 2.0 és cserébe gyengébb, a 2.3-mal pedig komolyabb gondok lehetnek (túlzott olajfogyasztás, később motor felújítás/csere), ezért az nem ajánlott.
Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha tudsz nézegess faceliftes 2 litereset 6 gangos váltóval, szerintem a legjobban sikerült első generációs 6-os mind közül.
Rozsda: alváz, kerékjárati ívek, küszöbök, hátsó csomagtérajtó, ezek a gyenge pontok tapasztalataim alapján -
raczger
őstag
válasz
matyi19 #113011 üzenetére
Nem olyan sok az, ha nem "padlógáz-padlófékkel" használod, értelmes fogyasztást is ki lehet hozni belőle (de ez szerintem igaz az összes többi 2 literes körüli autóra), saját adataim: [link]
Arra a futásra nem számít annyit a kis-nagy motor és inkább legyen benne egy kis tartalék én azt mondom. Ha nem egy Bp méretű városban mennek el a kilométerek, akkor én biztosan 2 literes benzines autót néznék: Accord vagy Mazda6, esetleg faceliftes BMW 318i, de ott sok a széthajtott bontószökevény, gondolom ott sem más a helyzet. Volvo S60 2.4 140LE? Nem kell megijedni a 2.4-es motortól, ugyanannyit eszik, mint a fent említett 2.0 literes motorok. Ha esetleg kisebb motor mellett döntenél, szerintem ajánlható 1.6-os Focus kombi (2004 utáni).
-
-
raczger
őstag
válasz
killer1203 #111649 üzenetére
Mazda6 dízel? NE!
Ha Mazda6, akkor 2 literes benzines. -
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #111204 üzenetére
Az nem annyira, inkább a 2.0, főleg a faceliftes 147 lóerős 6 gangos (azt linkeltem).
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #111197 üzenetére
Ja, valóban, annak (a koporsónak
) jó fogyasztás adata van.
Szerk: de én azért maradok a nagyobb motornál, másnak ennyit fogyaszt az 1.6-osa
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #111192 üzenetére
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
[link]
Erre lehet azt mondani, hogy fa kormánykerék. Kíváncsi vagyok mit mond a jard, amikor 50-nel mész a városban és hátul a fürdőzők nincsenek bekötve -
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
footy #110606 üzenetére
Én előbb vennék mazda 3-ast ( fogyasztás ), mint bármiféle vw konszern tsi-t. Kár ennyire erőltetni a turbót, szinte teljesen eltűntek ott már a szívó benzinesek, ami hétköznapi közlekedésre tökéletes.
Egyébként eddigi autóid közül te melyikkel voltál a legjobban megelégedve? Kíváncsi vagyok, hova helyezed a 6-os Mazdát.
-
raczger
őstag
válasz
smallmer #110428 üzenetére
Corolla ts?
Haver nemrég vett ilyet (sajnos még nem láttam), nagyon dicséri, nagyon megy és baráti a fogyasztása is. -
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
parandroid #109224 üzenetére
Sárga: Németországon belül
Piros: Németországon kívülItt egy hivatalos határozat, amiben megemlítik:
ún. „sárga rendszámmal” 2012. november 1-től nem lehet Magyarországon közlekedni -
raczger
őstag
válasz
runner 125 #108925 üzenetére
Nálam a kutyaszőr eddig bevált, azóta nem ment vissza a nyest. Illetve érdemes valamivel esetleg betekerni a gyújtáskábelt, nem tudom mivel kellene, mi az amit nem szeret a nyest és egyszerűen megvan. Nekem alapból ilyen gumis valamiben van benne a kábel, ahhoz nem nyúlt, nálam csak a motorháztető és tűzfal szigetelésből evett.
Bátyámnak már többször megrágta a gyújtáskábelét, volt, hogy egy 3 centis fog volt a motorblokkon, illetve a legérdekesebb a múltkor, a motorháztető egy részen tiszta vér volt.
Egyik rokon pedig reggel indításnál megtekert egyet valamelyik szíjnál
(#108926) Famalac: Nyestriasztó spray nem ér kb semmit (legalábbis amit én próbáltam).
-
raczger
őstag
válasz
L4mie #106511 üzenetére
Én fél éve vettem (2005-ös mazda 6) az autómat. A vételár 1.57 m volt, ezen felül ezekre költöttem (benzint azért nem számolom ide
):
Átírás: 90k
Egy éves biztosítás: 47k
Első szerviz: 45k (ebben volt egy 22k-s alkatrész, ami eddig az egyetlen meghibásodása volt az autónak, illetve a motor láncos, így vezérlést nem kellett benne cserélni)
Alvázvédelem: 32k
Új téli gumi + használt lemezfelni + felszerelés: ~103k
Polírozás: ~12k
Plusz néhány apróság (izzó, elsősegély készlet, "kukás mellény"): ~5k
Össz: 334k, és még maradt idénre pár apróság, szerintem még olyan 30k-40k el fog menni -
raczger
őstag
Ahhoz még kellene egy kicsit (sokat) gyűjtenem.
Egyelőre ez még távoli projekt, de mindenképp tervben van, bár inkább már valami pályázásra átalakított gépet vennék szívesebben.(#105463) Declare: Hobbi nekem is van elég. Igazából az egyik hobbiból már tudnék is talán finanszírozni egy olcsóbb csapatós verdát mindenestül.
"ami nekem többet ad, mint egy versenypalyan körözzek"
Ezt mondd azután, hogy egyszer versenyautóval körözöl versenypályán(#105461) hobizoli: Azért a hang is számít, sokat hozzá tud adni a vezetési élményhez.
-
raczger
őstag
válasz
flymi #105058 üzenetére
Anyám vett tavaly ilyen megane-t, 1.6-osat, műszakilag nagyon jó állapotban van, a belső sem vészes, 480k volt és eddig nem kellett rá nagyon költeni. Szóval 500k környékén abból találsz jót.
A mazdáknál elvileg a rozsdára kell figyelni leginkább (nekem újabb 6-osom van), de ahogy már írtad, ott talán kicsit neccesebb a 700k-s határ, de szerintem azért lehet találni annyiért.
Mondeoról nem igazán van infóm, haverom szüleinek volt ilyenje régen, de az 2.5 V6 motorral volt, nem nagyon panaszkodtak róla, csak ennyit tudok.
Ha a pénz nagyon számít, akkor megane-t vennék a helyedben, 1.6 16v motorral, az már egész jól megy. Jó áron megvan, olcsó alkatrész, és ha sikerül találni egy jó példányt, akkor megbízható is lesz.
Én inkább a mazdát választanám, de csak azért, mert nekem számít a vezetési élmény, az pedig a mazdáknál abszolút megvan
Bátyámnak 97-es 323 S V-je van, azt is egész jó vezetni.
-
raczger
őstag
Akinek van fölös 13 millája nekem adhatná és megígérem, hogy ki is próbálhatja
deicide: Azt hiszem láttalak ma elsuhanni, vagy van még egy szép kék OPC Astra az országban
-
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104157 üzenetére
Ez már szimpatikusabb, viszont nem tudom, hogy ez a dízel motor megbízható-e.
Egyébként ekkora futásra, ha szempont a fenntartási költség, egy 1.4 - 1.6-os benzines jobb választás lenne, akár ugyanebből a Focusból (bár kicsit necces az ár, mert ez tényleg a kínálat alja). -
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104154 üzenetére
Az ismerősöd ávente mennyit megy? Milyen távokra használja? Város/vidék/autópálya?
-
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104134 üzenetére
1 milláért külföldről behozott kevés km-es dízel 6-os? Viccnek is rossz, kint sem olcsóbb a jó autó mint itthon. Szerinted mennyiért veszik meg ezek kint az ilyen autókat? Szerintem reálisan 1500-2000 euró között, ha még keresni is szeretnének rajta. Annyiért a német/osztrák nem adja el a megkímélt, jó állapotú autóját.
Én a helyében VW Passat 1.9 TDI-t nézegetnék (vagy Octavia 1.9 TDI), abból több eséllyel lehet találni valami jót.
Lehetőleg PD nélkülit keressetek, de ha jól tudom ez még nem a hibás féle, de aki jobban ért hozzá, az majd úgyis leírja, hogy melyik az a PD-s motor ami felejtős.
Ebben az árkategóriában csak magyar autó jöhet szóba, külföldről behozottat én nem igazán néznék a fentebb említett okok miatt.
Iratkozzatok fel autóvadászra és az újonnan felkerülő autók közül válogassatok, ne a már fent lévők közül, mert ami jó, azt pár nap alatt megveszik.
Én 200k alatt 10-15 éves dízel kombit nem néznék, azoknak a többsége jó eséllyel tekert, ami meg valóban kevés km-es, annak általában el is kérik az árát. Nekem a 9 éves benzinesben van 235k km, dízelt pedig az vesz, aki sokat megy. -
raczger
őstag
Ismerősnek e46 kompressora ~440 lóerő (azt most nem tudom, hogy gyárilag jött-e ki így e46-ból, de szerintem csak a csl van belőle, ami még mindig 400 alatti), de a héten jött mögöttem (utána meg gyorsan előttem
) egy 550 lovas e90-es: [link]
Na persze mondanom se kell, hogy nem indexelt, jobbról előzött, aztán bevágott elém -
raczger
őstag
válasz
sitotomi #103889 üzenetére
Felejtős, kétszer ennyiért sem biztos, hogy találnál egy elfogadható épkézláb példányt e46-ból. Igazából 1.5 milla is kevés lenne hozzá.
VW csoportos 1.9 tdi-t nézegess, VW Passat 1.9 TDI, Skoda Octavia 1.9 TDI, Audi A4 1.9 TDI (bár ennél nem vagyok biztos, hogy 1 milláig bezárólag lehet-e jót venni).
-
raczger
őstag
válasz
deicide #103332 üzenetére
Megoldás a szigszalag
-
raczger
őstag
válasz
Buster17 #102863 üzenetére
Sőt, még olajat se kell cserélned, ha nem akarod használni.
Bocs, de ez nagyon hülye kérdés. Eleve 5 év alatt már több kopóalkatrész cseréje is beeshet, használattól függően. (Féktárcsa, fékbetét, futómű alkatrészek, gumi, izzók, váltóolaj, gyertya, kuplung, stb...).
Helyesen a link: [link]
-
raczger
őstag
válasz
footy #102751 üzenetére
E90 belsőterétől én se vagyok hasra esve, még az E46-osé is sokkal jobban néz ki (szerintem). Ismerősée 320xd chiptuninggal, ott az erővel, nyomatékkal nincs gond, nagyon megy, viszont az ő véleménye az volt az autóról, ha neki kellene fenntartania (céges most), akkor biztos nem venne bmw-t, pedig igen jól keres.
Nem kellett volna eladnod a Mazdát
Gondolom abból már újabbat néznél ennyiért.
(#102753) Declare: "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult, na ez nálam egyenlő az unalmassal, kell bele valami érdekes, izgalmas, amivel lehetőleg nem bonyolítják túl
A legtöbben a középkonzolnál rontják el az egész autó belső terét, jó példa nálam ez a merci: [link]
(#102755) Snoop-y: Volt már neki 6-osa, tudja
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mobil flották
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest