- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
Új Ford Outback volt már?
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
-
CB
senior tag
Jajjjj!
Ha egy idegen idetéved, és az utolsó 100 hozzászólást elolvassa, biztos nem vesz Subarut
Én imádom a CVT váltót.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Ha jól van hangolva akkor nincs is azzal semmi baj.
Lassan elkezdhetem az olajcseréhez összelegózni a cuccokat. Lehet kipróbálom a gyári olajszűrőt MaterMark ajánlására. A szerelőm meg nagyon futtatja a gyári Toyota olajat. Azzal még azért barátkozom...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
ültem most többször apámék rav-4-esében (2015-ös, benzines 4wd, cvt), teljesen jó, jól is húz, örülnék, ha az asztmás foresterem így menne. ja, és 1200 km-re nézve is 8,6 literes a valós fogyasztása agglomerációs közlekedéssel. az azért meglepett, nekem inkább 13+ liter.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
Én az enyémet szinte csak hosszútávon használom (rövidke kisvárosi tötymörgés szokott benne lenni), a teljes átlag 7,4 l/100 km.
Vegyesen szerintem (sosem tudtam teljesen kimérni) 10-12 lenne, de ez csak tipp.
Szereti a hasát városban, az biztos.
A 90 km/h sebességet komálja a legjobban, ott volt már, hogy 6 l/100 km alá vittem nyáron hátszéllel .
Én is imádom, padlógáznál a másodperc töredéke alatt adja a teljes nyomatékot. A CVT-s motorhang alig jön be az utastérbe, megkímél a bőgő motortól.
A legjobb, hogy kényelmes vezetés mellett alig kell a gázpedálhoz és a fékhez nyúlnom, szinte mindig a kormányról lassítok-gyorsítok. Ügyes vezetés mellett a féket kíméli, mikor tud, motorfékkel lassít, még lejtőn is.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Az enyém 130 km/h -nál biztos többet kér 10 liternél.
Olyan ritkán megyek 110-nél gyorsabban, hogy nem tudom most megmondani, pedig biztos próbáltam már. 110-nél eszik 7,4 l-t 100 km-en.
Én inkább korábban indulok, hogy spóroljak. Nagyon sóher vagyok, és szeretek nyugisan vezetni. ki egyszer rácsaphat a kocsimra, az nagyon jól jár.
Most lépem át a 40000 km-t, 6 éves a kocsi. Szerviz minden évben szigorúan novemberben, és minden csere gyárira, nem utángyártott cuccokra. Olajcsere csak hozott olajjal, ami a gyári előírt, nem amit a szerviz tolerál.
Megkap mindent, ami kell. De meg is érdemli eddig.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
CB
senior tag
Hova tűntek a fotók az összefoglalóból?
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Nekem lenne igényem rá. Szeretek dicsekedni vele.
Mondjuk azért az nem semmi, hogy 6 évvel ezelőtt az extrái ebben a kategóriában milyen ütősek voltak, most meg nem győzöm kapkodni a fejem, hogy miket tesznek ennél alacsonyabb kategóriákba is.
Igazán ami nekem nagyon hiányzik, az az android autó. Jó lenne, ha a waze nem telefonról menne.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Az utólagos okos fejegység nekem is megfordult a fejemben, csak az a baj, hogy ebbe valami méretpontos fejegység kellene, ami ráadásul legalább olyan jól mutat beszerelve, mint a jelenlegi. Abból meg nem sokat gyártanak. Találtam már, de kétségeim vannak.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
czanga
őstag
Na majd töltök fel én is egy új képet, csak ki kell keresnem majd egy szép adagból, hogy mi az ami épp tetszik.
Nekem közben volt egy radiátor csere, mert elfáradt a minimum (ha cserélt volt már valaha) 10+ éves műanyag felület a szélen és a bemeneti csonk mellett 10 centin hajszélrepedt lett. Monorról vidáman haza hozott minket, itthon vettem észre másnap az apró tócsát a kocsi alatt. Há' mondom ilyennicccsss'. Most volt egy raklap vízcső cserélve stb, aztán megint szivat.
Na végül radiátort cseréltünk, és minden jó. Gyári nincs, Koyorad és társai k. drágák. Szart nem akartam. Maradt a Nissens mint elfogadható alternatíva, ami egy baráti segítséggel 38-ból meg volt ami elég jó ár. Zoli barátommal egy fél délután alatt bedobtuk, aztán le is teszteltük. Príma lett, és bár a régi hűtő lamellái okék voltak (means nem ferdék), de érezhetően gyorsabban kezd vissza hülni az autó egy erősebb terhelés után Bár lehet csak placebo, de ezt hagyjuk meg nekem.
-
Qru
MODERÁTOR
Koszi Sracok! Akkor hallgatozok, hogy honnan jon a hang pontosan. Illetve ami fura, hogy csak kinyomott kuplungnal van hangja. Sebessegben hidegen sincs hangja.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
Nem, az vicc volt. A nyelestengely pont fordítva zajong, kinyomott kuplungnál csendes. És nem nyikorog, mert olajban fut.
De a kinyomócsapágy lehet. Ha már sokat futott, öreg benne a zsír, hidegben nem tud elég olajat kiengedni. Később majd már melegben is nyiszorogni fog.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14745 üzenetére
Frankó. Pedig nem váltogattam sokat, javarészt országúton megyek vele ahol nem kell sűrűn váltogatni (bár használtan vettem kitudja mit kapott előtte). Remélem nem kinyomócsapágy lesz. Mindegy, ha igen akkor csere. Egyelőre figyelgetem, hogy mi van mert most kezdte csak el.
Gyorsan ránézve 10k körül van Sachs. Mennyire macerás ezt cserélni?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
A zsír magától is öregszik valamennyire.
Ha kinyomócsapágy, akkor jellemzően ki kell venni a váltót, mindegy, hogy hossz- vagy keresztmotoros az autó.
Mivel ez a művelet időben és pénzben is húzós, ezért olyankor már a kuplungot is cserélni szokták egyúttal, hogy még egyszer ne kelljen szétkapni.De ha kinyomócsapágy, akkor sz*rd le, asszony Ignisében is nyiszorog, azt mondta a szerelőm, hogy majd akkor vigyem oda szétbombázni, amikor tényleg kuka mert az utca végén is hallani amikor kuplungol.
A feszítőgörgőket azért érdemes ellenőrizni, mert ha mégis valamelyik az, az nagy kárt tud okozni ha beáll a csapágy. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #14747 üzenetére
Köszönöm! Akkor így marad amíg elviselhető szinten marad a dolog. Ez is nagypapa autó volt, csak még viszonylag időben kimentettem, nem annyira lelakott a váltó mint Parcié. Meg nyilván egy manuális váltót gatyába rázni sokkal-sokkal olcsóbb egy egyszerűbb mutatvány...
Görgőkre külön ránézek/fülelek.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest