Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #202932 üzenetére
A 2007-es Lancián sem, nagyon szép állapotban van, egyedüli hibája, hogy hátul mindkét “ajtókárpitnál” elengedett a ragasztó.
-
dj79
senior tag
válasz
tboy93 #202932 üzenetére
Pont ez az, hogy a faceliftesek pont rohadtul ellenálló anyagokból lettek összerakva.
Kint sem a kevesett futott, megkímélt példányok olcsóak, azok az idők pár éve elmúltak.Miénk is 14 éves volt, de nem igazán látszott rajta.
V.Stryker: abból is a faceliftes a jó, vagy esetleg kereshetsz benzines Aurist (1.4 vagy 1.6)
-
olajbogyo
aktív tag
válasz
tboy93 #202779 üzenetére
Ja, nekem a 2,5 éves Ford Kugám 36ekm van benne. A múlt héten beesett a lábam alatt a kuplung. Elvitte ugyan a Ford Assist, de azóta is a szervízben van(múlt hét szerda óta). Garanciális az igaz, de azért ennyi futással, ne legyen már gond a kuplungal....gondolom én?! Még ha lennék akkora lúzer is, hogy egyfolytában a kuplungot taposnám, ezen rövid idő alatt, akkor sem lenne szabad ilyesminek lennie szvsz.
Az ez előtti autóinkban nem volt ilyen gond, pedig 100ekm volt az egyikben mikor eladtuk, az új tulajnak azóta sem volt vele gebasz. Ja, és a most vett kis swiftben sem volt még kuplungal gond a180ekm alatt. Azt mondták a szervizesek, hogy kuplung munkahenger cserés lesz a kicsike. Jelenleg működik ugyan, de azért elkerülendő a hasonló lerobbanásokat kicserélik inkább, No, erre várok, talán ma, vagy holnap meglesz....igérték. -
válasz
tboy93 #202728 üzenetére
Néha van, hogy szenzitívebb időszakaim vannak, akkor egyszerűen émelygek-rosszul vagyok pl. bevásárlóközpontban, vagy, az udvarról beszűrődő beszélgetések zajára, egy órás városon kívüli autózástól meg órákra fülzúgás-fejfájás-KO és taccs.
Olyankor mondjuk mindenkire rá kell szólnom, hogy picit halkabban beszéljen, mert, épp' mellette állok, nem egy terem másik végében.
Hű, de utálok vezetni, főleg városon kívül.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #202718 üzenetére
Egyetértek.
Egyedül az autópálya tempóval van gondja. Nem annak elérésével és tartásával, hanem a 4000 feletti fordulatszámmal, ami értelemszerűen a fogyasztást és a zajt is kellemetlenné teszi. Mondjuk annyit tuti nem zabál, mint annak idején az Almera, sőt a G Astra jobban fogyaszt városban, mint az Almera néha országúton. -
grizlisandor
veterán
válasz
tboy93 #202691 üzenetére
Röviden egy izgalmasabb golf!
Inkább 2009< évjáratút néznék, ott volt egy FL, elvileg sokat javult a beltér.
1.4TSI 122/125 ló az vehető, láncos vezérlés, utolsó kiadásos láncok már nem bicikliláncok, ha csörög, cseréltetni kell. Szépen mozgatja az a motor a bódét.
200k kilométer futás körül vagy legkésőbb, ha égéskimaradásra panaszkodik kell egy dióhéjas takarítás, meg egy injektor tiszítás. max 5W30 olaj, de a 0w30 az ajánlott bele.Hibák:
Szokásos vag, hogy az első sárvédők mögött takarítani kell, mert lerakódik a por, sár, levél kombináció.
Csomagtérajtó nyitómechanika szokott törni, mert nagy dizájnötlet volt, hogy a Seat márkajel legyen a nyítófül, de a mechanika kicsit alul lett tervezve. -
-
t.imi
addikt
-
Bdanyy
addikt
válasz
tboy93 #202588 üzenetére
Előre is szólok, hogy nem igazán értek hozzá, hogy erre hogyan kellene szakszerűen megfogalmazni
Nekem autófüggő, hogy mennyire zavar, hogy manuális. Valahogy az 1.6crtdi 5 sebességes vw motornál kényelmetlen hogy sokkal többet kell váltogatni pl a benzines 1.8t-hez képest (megszoktam annál, hogy szélesebb tartományban használhatóak a sebességek). Lehet a manuális vw dízelt nem szeretem, mert a pdtdinél (6 sebességes váltóval) is ugyanez az érzésem volt, hogy mennyivel jobb lenne automatával.
Kiváncsi vagyok egy mostani manuális 1.4/1.5/2.0 tsi milyen lenne, főleg hogy a kisebb motorokhoz nem tartós dsg jár. -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #202534 üzenetére
amugy tenyleg
es a Android-s fejegyseg gyartojat nem sujtja a csiphiany, aki egy porszemnyi tenyezo az elekronika vilagaban?
neki jut csip, es fele annyiba sem kerul a 3x olyan tudasu fejegyseg nala, mint a autogyartonal, akik 50k-s mennyisegekben rendelne, es sokkal jobb arat tudna kapni, meg felszippant egybol nagyobb keszleteket is
minden gyartonak ezek a legjobb vevoi
vmi nagyon el van itt ....va -
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #202368 üzenetére
Azóta volt infláció, több minden van az autókban alapból és olyan dolgokat is rendelhetsz, ami régen nem volt, amúgy mint magánszemély ezért vettem tipo-t 4,5M ért, mi nekem kell benne van (kivéve ülésfűtést, de azt majd orvoslom) cégesben egy kia proceedet vennék, ha lenne rá lehetőségem
Most városi harcosnak meg a seat ibizát használom -
ngaba
aktív tag
válasz
tboy93 #202360 üzenetére
"A minősége meg sem közelíti a Honda Accordomat, az ajto csukodasa, a műanyagok, a fényezés sokkal gagyibbnak hat"
Régen nagy "japán" autó fan voltam, de európai autók után én szinte minden japán autónál ezt érzem, meg hogy "nincs bennük anyag". Plusz a legtöbb nem is tetszik. Talán a Honda épp kivétel, de az megfizethetlen. :) Meg a Mazdák bejönnek, csak hát...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #202105 üzenetére
Köszi, de nálunk is 2db van rokonságban, az egyik konkrétan fateré, meg egyébként is elég sokat tudok az F és G Astra-król, F-em volt is. Én szeretem ezeket az autókat (sokkal jobban, mint a nagy etalon Golf-ot), és amikor az Almera-t vettük, akkor is G Astra-t akartam, de a feleségem erősködött, hogy legyen változatos, ne mindig csak Astra-t vegyek. Azóta nincs belevau abba, amihez nem ért.
Na jó, a Superb-nél figyelembe vettem, hogy Octavia mániás, de ár/érték arányban ez sokkal jobb vétel volt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #202102 üzenetére
Ennyiért ha a következő műszakiig (2023 december) kihúzza, aztán bontóba kell gurítanom, akkor is megéri nekem. Az Almerát 4 éve 850-ért vettem, és a motorhiba miatt 100-ért tudtam eladni…
A lehető legpusztítóbb felhasználásra kellene, ezért nem is görcsölök ezen a részen. Van rendes, családi autónk is… -
kisza25
félisten
-
válasz
tboy93 #201277 üzenetére
ne kell flottakezelő. de ha nincs erre policy-tok, akkor kétlem, hogy lenne egy ember, aki intézi a szervizt, mosást, takarítást, gumicserét, biztosítási dolgokat, assistance-t stb.
jellemzően a cégek ezt szeretik kiszervezni olyannak, akinek erre van erőforrása. persze vannak olyan cégek is, akik saját flottát lízingelnek és maguk üzemeltetik.
összekonfigurálsz egy kocsit, erre a flottakezelő kér ajánlatot jellemzően az importőrtől, a megadott lízing időtartam meg futásteljesítmény adatokkal számol maradványértéket, meg egy adag egyéb dolgot (cégató adó pl.), és így kapsz egy havi lízingdíjat, take it or leave it. érdemes több flottakezelőtől ajánlatot kérni. pl. az én esetemben a 12 milliós listaárú kocsik olyan nettó 150-170 ezer forint környéki havi lízingdíjjal mennek.
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #201251 üzenetére
Tipo kombi, de jelenleg azt hiszem csak az 1,6 130 lovas dieselt lehet venni automatával
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #201277 üzenetére
Lehet közvetlenül is bankkal intézni, használt autó is játszhat, ha áfás. Flottakezelőnél viszont ha vesznek 30 autót, ott a kedvezmény mértéke más kávéház, plusz igény esetén kérhetsz mindenféle szolgáltatást a gumi logisztikától szerviz hozom-viszem dolgokig, ha nem akarsz vele foglalkozni. Plusz ha bármi miatt kiesik alólad a kocsi, akkor kapsz csereautót, ilyesmik. Szóval Excel
-
válasz
tboy93 #201264 üzenetére
Akkor octavia 1.5tsi dsg. Állítólag nagyon jó csendes gép lett az új. Kicsit elbénázták (túltolták) a fedélzeti rendszert, de ha megbízhatóság (de kb a dsg-től félnék csak) hosszú távon nem számít akkor megnézném. Flottába beférhet (listaáron nagyon drága).
dj79: enye benye rossz vagy
De én is peugeot 3008-ban ülnék ha nem ezt gondolnám. Mind az 1.2 mind az 1.6 benzinesük köszi nem kérem kategória (dízel jó, de az én felhasználásomhoz az nem jó)
-
válasz
tboy93 #201251 üzenetére
És itt előjön a milyen automatával kérdés ami miatt az scross után olyan nagy szünet van árban a következő választásig (főleg hogy én benzinest akartam és abból is megfelelőt megbízhatósági szempontból).
Ennyiből én biztos corolla hibridet néznék (az az automata ok, csak nekem kicsi elől és a legfőbb probléma ennél is ugyanaz mint az scrossnál, elég vacak a hangszigetelés).
Ha városban jársz sokat akkor én "száraz" duplakuplungos automatát nem vennék. Senkitől.
-
-
alázógyík
addikt
válasz
tboy93 #199537 üzenetére
https://coopercar.hu/
Elite Auto
Fair Kft.Őket ismerem, rengeteg ember vett autót tőlük a Prius, Auris és Hyundai/Bravo topicokban.
-
válasz
tboy93 #198837 üzenetére
A Vitara melyik kategória best buy opciója? A 7 milláért/bármennyiért kapható legigénytelebebbé
A papíron jól mutató extrák, a kivitelezés, a megoldások... Messze nem a konkurencia szintje. Illetve de, de 10 évvel ezelőtti.
EL1T3: Capture, Kona(amíg kapni), 2008, Puma, akár fiatal Niro vagy Sandero Stepway is szóba jöhet. Ja, meg az S-Cross is normálisabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi 9T 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest