- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194260 üzenetére
[link] Gondolom ez konkrétan a tied. 1205Kg és 90 ló, papíron 12,5 másodperc a 0-100.
Ami még könnyű és erősebb 5 személyes csak a Civic 1.8 és az i30 1.6-van.
A Civic 8,9 másodperces, az i30 9,9.
A Civic-nek mennie kellett volna.Alfa Giulietta 1.4 meg multiair. Az 170 ló és 7,7 másodperc.
Az sem bíztatóbb, mint az 1.4 TSI DSG.
Kifejezetten sportos RS modelek jöhetnének szóba. Pl. Skodából van.Ha fiatalabb kell és erősebb, és a költségkeret is erősen véges, akkor nem nagyon lesz más.
Vagy az erőről vagy az évjáratról valszeg le kellene mondanod, vagy több lé kell.
-
ngaba
aktív tag
válasz
slett27 #194256 üzenetére
Közben rájöttem, hogy azt kellett volna kérdeznem, hogy van-e valami baja, mert annyira öreg nem lehet.
Én nem kótyavetyélném el ennyiért... Nézd meg, milyen autókat árulnak 600 ezerért... (Rám tavaly valamelyik kereskedésben egy 18 éves Passatot akartak sózni 900-ért... Néha nem értem a piacot.)
Igazából ez az összeg önmagában nem olyan sok, ha autózásról van szó. A korábban emlegetett MultiAir majdnem el tudja vinni, de egy tetszőleges kocsivételnél bevizsgálás, átírás, új gumik (majdnem mindenki *** gumival ad el autót), esetleg vezérléscsere stb., aztán már el is ment a harmada-fele. Ha annyira kell ez az összeg (pár 100 ezer is számít), akkor nem is biztos, hogy érdemes váltani. (Ennél én többet költöttem 1 év alatt az "új" autómra.)
Racionálisan nézve addig hajtanám, amíg szét nem esik.
(Vagy ha nem lehet eladni, akkor rokonnak ingyen / távolabbi rokonnak, barátnak jutányos áron.) Ismered => kisebb kockázat.
Persze értem, hogy ez itt most érzelmi kérdés.
Ja, és hogy diegho is örüljön: 1.6 szívó J Astrára cserélni tényleg semmi értelme.
-
válasz
slett27 #194242 üzenetére
két hét alatt nekem sem jött egy hívás sem a proceed-re, eddig 265 megtekintésnél jár a hirdetés. ennyiből azt gondoltam, hogy valaki legalbb, felhív, hogy hé paraszt, mennyit engedsz a feléből, mert most indulunk nyíregyházáról autót venni, kápéra!
de semmi
kaptam 3 sms-t kereskedéstől, de az a baj, ha most viszem el, két héttel később akkor nekik is levágós, hogy rohadtul nincs rá kereslet, így pofátlan árat mondanának, az tuti. szerencsére nem kenyérre kell, de őle akarom tudni a mizériát. meg úgy sajnálom szegényt, hogy csak ott álldogál len az utszán :/
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194232 üzenetére
Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy az állapotot nagyon meg kell nézni, mert visszatekerik az órát, így az nem mérvadó. Ez leginkább akkor érvényes, amikor a 10 éves autóban 50.000km van. Nem tudhatod az állapotáról, hogy 50, 150, 250 vagy 350 ezer a valós.
Persze erről sem tudhatod, hogy nem-e 350-ről vagy 400-ról tekerték.
Felfele marha ritkán tekerik, szóval annyit lehet tudni, hogy amit nem cseréltek, az már sokat futott.
Nem vagy sem előrébb, sem hátrébb. Lehetne kirakva ugyanez 75.000-el és 300.000-el drágábban. Nagy lutri az egész, egy zsákbamacska. Én ezért is kezdtem el megnézni, hogy mit tudnék megvenni tök újonnan. Az 0km-es, gyári fény, és semmi nincs elkopva. Itt csak az a biztos, vagy, ha van rokonságban, ismerősnél amivel láttad, hogy kb. mi történt a használat alatt, miket, mikor cserélgettek rajta. -
dj79
senior tag
válasz
slett27 #194232 üzenetére
Ezt nem nézted? . Talán az egyetlen normális kereskedés a környéken.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194206 üzenetére
Itt van egy 120 lovas verzió, csak ez drágább és még öregebb is.
Egyik munkatársamnak egyébként ilyen van, eddig elég sok gondja volt vele. Németektől hozta. Nem működött a rádió, 1 hónapot várt japánból alkatrészre, összerakták neki, nem lett jó. Vett bele egy olcsó érintős kínai kütyüt beépítőkerettel.
1x beindította reggel, hogy kicsit melegedjen, mire kiment, dőlt belőle a füst. Akkor cserélt egy trafót és 4 gyertyát.
Nem sokkal később elment vele horgászni, hazafele elment az ereje. A vezérlésnél a kerék belső felén van valami ék, az eltört, kiesett és az egyik szelepsor külön szabadon forgott. Az közel 200K-s mutatvány volt.1x odébb álltam vele, vezetni jó, meg kényelmes. Pozitívum, hogy szinte egyáltalán nem rohad így 10 éves korában. Egyedül a csomagtartón van két gumi/műanyag távtartó vagy ütköző. Na ott van neki rajta két kis 1cm-s rozsda, mert az valahogy leszedi idővel a fényezést.
Másik kis apró hiba, hogy a fényszórók nem a legjobbak. Valahogy a belső kialakítása vagy csak az övé nem a legjobb, de Osram H7-ből a legerősebb van bent neki, és még azt is keveselte. Rendeltünk neki bele off-road-ost, semmivel nem lett jobb. Aztán rendelt egy LED-est, azzal még rosszabb volt, pedig ismerősének eladta, másik autó másmilyen búrájában teljesen fa...a volt. Ha sokan mész sötétbe, akkor ezt érdemes ellenőrizni, nehogy vétel után derüljön ki, hogy nem lehet együtt élni vele. -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194065 üzenetére
Nem tudom nézel-e még Lancereket: Van most egy sedan Lancer [link] közel hozzád. 8 gumi, 8 alu felni.
Mondjuk lehet, hogy még így is van rajta egy kis extra felár. 1,5 most ezeknek az alja.Én meg ugyanitt nézek egy Swift-et. 2016/10-es 2.680.000. Az alja ezeknek most 2.390.000. Mondjuk a 2.-on nincs ennyi karc és parkolási lezúzás. Pesten fénykép alapján jobbat kapnék olcsóbban, csak hát a fénykép az csak fénykép.
2017-es újabb generációsból nem akarnak eladni valami jót jó áron.
1 évvel újabb már 3.500.000. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #194060 üzenetére
Nálam nem a szín az elsődleges, de van egy kivétel, rózsaszínt egyáltalán nem vennék.
Illetve ha van rá mód, akkor az ezüstöt, a feketét, a fehéret és a szürkét is kerülném, unalmasak, jellegtelenek, de ha nincs más, akkor még ezeket elfogadnám.A sajátom piros, újonnan ezt sem választottam volna, de ezzel nincs bajom. Szerencsére mélyebb árnyalat, nem olyan rikító.
Sárgában, kékben vagy padlizsánlilában jobban tetszik. -
vzsryl
nagyúr
válasz
slett27 #194049 üzenetére
Az Insignia valójában inkább 1700kg+, nem 1.5 tonna.
A Lancerből az 1.8-as nem megy jobban az 1.6-osnál, de ennek okát én sem tudom.
A helyedben tuti turbósat vennék, különben benned marad a hiányérzet a következő autódnál is.#194050 Red_Bull: A G Astra bő egy generációval öregebb konstrukció, viszont ha pl. 1.4-es motorral választod, akkor megbízhatóságban hasonló, mint a stift, ráadásul nagyon olcsó hozzá minden alkatrész. Tulajdonképpen kényelemben és hangszigetelésben sincs nagy különbség, mert az Astra hiába régebbi, mégiscsak eggyel magasabb kategóriába tartozik. Fogyasztásban sincs nagyon különbség, mert a vasaló stiftből az első generációs elég szomjas volt, ami az utódjánál már nem állt fent. Viszont ha számít a csomagtartó mérete, akkor inkább Astra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #194049 üzenetére
Nem akartam lelőni a poént előre, van aki kevésbé érzékeny az ilyen dolgokra.
Szóval igen, a Lancer nem feltétlen a prémium minőségérzetéről híres.
A 140 lovas 1.8-as motorról nem annyira olvastam rosszat, szerintem nem egy időzített bomba. Viszont az Insigniához erőben azért kicsit kevés lehet szerintem (bár volt abban a bódéban 1.6 szívó is, ha jól tudom). Én a 125 lovas elődjét használtam még A Zafirában. Nem volt annyira sportos, de azért lehetett már haladni. Próbaúton pályán is voltatok kint? Így tippre azt mondanám, hogy ott lehetne inkább érezni a motorerő/nyomaték hiányát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
slett27 #194028 üzenetére
Drága méret és feleslegesen nagy arra a kocsira. Egy 16 vagy 17-es bőven elég és a te használati szokásodhoz egy jobb 4 északos gumi amúgy is elég lenne. Nem kell cserélgetni szezononként, elég 1 szett felni és ebben a mostani bolond időjárásban is partner. Tnap előtt még -7 holnap után meg már +14 fok lesz...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194007 üzenetére
Én is néztem Lancer-t itt a környéken, de hamar letettem róla. Szerintem elég elavult a bele, sokat is fogyaszt. Amit linkeltél aszem annak 10 liter felett van a katalógusadat városba. Kívül a korához képest és ma is jól néz ki szerintem, de én úgy állapítottam meg a magam szempontjait, hogy én fogom vezetni, és a belsőjét fogom nézni, látni 95%-ban.
Ez mellé rájön a megyei extra 150-300K felár, és egy adag japánautó felár, amit szerintem még mindig érdemes lenne nekem kifizetni, de az tény, hogy tetemes.
Annó nekem ezekből egyébként az sedan EVO verziók tetszettek. 6,5-től már van is öreg belőle. 13-ért már egész jó. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
slett27 #193858 üzenetére
Az alkatrész árak magasabbak mint egy Swift/Vitara esetében de amúgy nem egy ördöglakat az az autó sem (és nem is elromlós). Egyféle motor 2 féle váltó (manuális és CVT) szóval nincs túl sok varia vele azért.
A gyártónak volt bukta mert keveset tudtak eladni belőle, így utód nélkül megszűnt a gyártása elég hamar. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
slett27 #193850 üzenetére
Próbálkoztak de Kizashi pl nagyon nagy bukta lett. Most ugye átvettek pár Toyota modelt (Hibrid
AurisCorolla, hibrid RAV4), cserébe átadtak ők is pár modellt (Baleno ahogy írod).Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota Starlet -
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #193800 üzenetére
Szintén zenész. A meglevőt mi is úgy vettük, hogy bementünk Tatabányán a régi buszvégnél, a CBA körül amik voltak annó, és vizsgálgatás nélkül. 2 játszott, egy régebbi Mazda, de az fekete volt és végig volt körkörösen karcolva a mosástól, meg ez az akkor majdnem 6 éves Focus. Na, azóta is azzal járok, de szinte biztos, hogy volt javítva, mert az első kerék feletti elemnek a csavarjai fehérek, és szinte biztos, hogy volt tekerve, mert pl. az első kuplungcsere 70.000 körül már megvolt. Ezt leszámítva azért szerencsénk volt, hogy nem nyúltunk bele a 10 perc keresgélés és átnézés nélkül.
Most eljött a csere ideje, és már egy ideje én is nézegetem. Voltam a környéken 6 kereskedésbe, hát, nem tudom. Nekem is be van állítva egy keresés a könyvjelzőbe a környékre, de nem túl bíztatók a kereskedések. A legtöbb gép külföldi, tekert, töröttből helyreállított, stb. lehet, és, ha kiterjeszted a keresést országosra, akkor láthatod, hogy sokszor még 150.000-300.000Ft-al drágább is itt, mint pl. BP-n vagy Győrbe.
Nekem ugyanaz a problémám. És az még a legkisebb gond, hogy 5-7ezer Ft és idő messzebb menni, de 15.000-20.000Ft átnézetni/db, úgy, hogy kb. az egész országos kínálat úgy sz*r, ahogy van.
Több 100.000-et el lehetne b.ni csak a nézelődéssel. Még ebbe a topicba is írt valaki, hogy pár év után megunta, és elment a legközelebbi kereskedésbe, hogy ennyi, ma megvesz egyet, aztán lesz ami lesz.Kolléga nem rég vett 2007-es Focus kombit, rengeteget megnézett, és azt tapasztalta, hogy a magánszemélyes még sz*rabb volt, mint a kereskedéses, és az árból is kb. ugyanúgy nem engedtek.
-
troll81
addikt
válasz
slett27 #193800 üzenetére
Az elmegyek meg nézni az mindig jó. De múlt héten vettem autót ami igénytelen kinézetű körbe parkolt volt.az automata váltó kellett meg a méret.lesz javítva annyi. Meg se néztük csak hoztuk haza.klimas álló fűtés egyedi kis autó.
A saját autómat tavaly 220km hoztam haza 2x mentem érte.majdnem 1000km
Ne sajnald az időt,meg a benzin költséget erre később megtérül -
vzsryl
nagyúr
válasz
slett27 #193800 üzenetére
Csináltam már ezt is, azt is. A hosszas netes keresgélés, majd viszonylag hosszabb utazás eddig úgy tűnik, hogy jobban bejött (kopp-kopp).
Ja, és kulturált magánszemélytől nagy eséllyel tudsz jó autót kifogni. Ebben az esetben a kulturált alatt azt értem, hogy korrekten viselkedik, ami az autóján is megmutatkozik.
Ha a kocsinak matt a lámpája, okádék a beltere és jól láthatóan hetek/hónapok óta lemosva sem volt, akkor viszontlátásra. Ha kívülről is jól láthatóan igénytelenül bántak vele, akkor a műszaki tartalomtól se várj sokat. -
joshua7
veterán
válasz
slett27 #193750 üzenetére
Megnézném azt az ,autószerelőt', milyen konkrétumot tudna róla. TC-n is a 10+ éves beragadt szöveget nyomják a mai napig, a TSI egy sz@r! Ennyire képesek...
A 122 lovas verziót simán bevállalnám (meg kell nézetni, mit csináltak rajta, de ez mindenhol így megy). Sosem vennék helyette egy 1.6 szívót.Nekem egy láncos CAXA 1.4 TSI van, 130e-nél cseréltettem vezérlést (már csörgött, de baja konkrétan nem volt). Relatíve jól megy, fogyasztása is rendben.
-
-
dj79
senior tag
válasz
slett27 #193750 üzenetére
Egy koxmentesítő túra nem árt neki ennél a futásnál, injektorok rendberakásával együtt. Ez 100-150e költség, kivéve ha novothtibi csinálja, mert akkor több.
Ha a linkelt példányban longlife olajcsere-periódust tartottak, akkor bizony elképzelhető, hogy keverékkel megy már.
Amennyiben a vezérléscseréről nincs számla (ami gyár feszítőt tartalmaz), akkor úgy kell tekinteni, hogy nem történt meg. Az utángyártott feszítők sajnos sok embernek nem váltak be, a gyári pedig elég drága tud lenni beszerzési forrástól függően.
Ennél a futásnál még az is lehet, hogy éppen kuplungozás előtt van pár tízezerrel a gép, és emlékeim szerint ebben már van kettőstömegű lendkerék.Amúgy a prius nem büdös, a belső szagot meg lehet szüntetni a megfelelő eljárásokkal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #193750 üzenetére
VW topikban dj79 fórumtárs rakatott rendbe majdnem ugyanilyet (Golfban), utána váltott Prius-ra, ahogy az előbb is ajánlotta
koksz tisztítás és vezérműlánc nyomja meg a költségeket. 1.2 TSI esetén amúgy nincs okoskerék, ami miatt drága az 1.4 vezérlés cseréje, de olajfogyasztásra a kisebb teljesítmény miatt talán hajlamosabb kicsit - szóval érdemes megbízható forrásból származó példányt keresni. Az Octavia 3 már szíjas vezérlést használ, de az a generáció 3-3.5 millió legalább, a különbségből pár vezérlés kijön
-
Qru
MODERÁTOR
-
ngaba
aktív tag
válasz
slett27 #193737 üzenetére
Pedig az a Megane elég jól sikerült. (De nekem sem jön be valamiért, van ez így...)
Szerintem a legjobban még mindig a nyitó hozzászólásodban említett Alfa Giuliettaval vagy J Astrával járnál. (A váltónak meg utána kell olvasni, hogy mit lehet vele csinálni / mennyibe kerül a javítás. Hibátlan autó nem sok van, de tapasztalat már talán igen.) A korai 1.4 TSI-ről én is lebeszélnélek.
Ott van még a Toyota / Honda, de lehet, hogy unalmasnak fogod találni. Szerintem neked az eddigiek alapján Mazda lenne való. (Annak is utána lehet nézni, hogy a rozsdavédelmen mennyit lehet javítani a tapasztalatok szerint. De ezen a fórumon nem szoktunk Mazdát javasolni...
)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #193581 üzenetére
Mindegyik kinézett típus és motor kombináció esetén van néhány jellemző hiba, ami persze nem feltétlenül érint téged a tulajdonlás ideje alatt, de nem árt kalkulálni velük.
közvetlen befecskendezéses motoroknál a szívó oldali koromlerakódásokat kellhet dióhéjas módszerrel eltávolítani (érintett az 1.4 TSI, 1.6T). Az M32 váltó csapágy probléma, és féltengely csukló kopás miatti remegés viszonylag gyakori dolog szerintem a Fiat/Alfa és General Motors (tehát Opel) vonalon. Továbbá drága alkatrész a vezérlésben az okoskerék, gondolok itt az 1.4 TSI motorra (maga a lánc még nem lenne vészes). Nem ismerem részletesen mindegyiket, VW dolgok pl. viszonylag jól dokumentáltak és sok helyen lehet olvasni róluk, de Opel dolgokban nem vagyok jártas, szóval nem teljes a lista. Csak amiatt dobtam be, hogy nehéz lenne kiválasztani közülük egyet úgy, hogy na az majd tökéletes lesz, inkább pénzügyi tartalékot érdemes képezni, bármelyik is legyen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #193577 üzenetére
Juliska talán, de nehéz kérdés
Bár ebben a kategóriában előfordul azért egyszerűbb (DPF nélküli) dízel is, abból már a 90 ló is előrelépés, aztán legalább az üzemanyag költség segít a karbantartást finanszírozni. Gondolok a TSI vezérléscserére és kokszra, M32 váltó és féltengely felújításra pl. -
kisza25
félisten
válasz
slett27 #178858 üzenetére
Kia rio, hyundai i20, fiat 500, kia stonic...ból is van, hogy lehessen mutogatni a 2,9M és 3,1M induló árat.
Amúgy a sógornőm nem tudja elviselni a klímát, meg tudok több olyan embert aki nagyon ellene van.
Ügyfelek között is nem egy kért meg, hogy kapcsoljam ki, mert nem bírja.
Mondjuk akkor is klímásat vennék, ha nem bírnám, mert az nélkül nehéz eladni -
Qru
MODERÁTOR
válasz
slett27 #178814 üzenetére
Hali!
Én még ott tartok, hogy G Astrával csapatod.
Astra J jó irány, csak kicsit nehéz ezért nem megy jól és picit többet eszik mint a hasonló de könnyebb autók. Cserébe nagyon kényelmes (havernak ma hoztunk el egy 1.6i J Astrát), nem szervizigényes és ha mégis kell vmi hozzá olcsó az alkatrész.
-
Kickass
őstag
válasz
slett27 #162888 üzenetére
Kb. két keresztkérdéssel megtudhatod magad is, hogy használta, sőt ha próbakörön ő vezet.
Nyilván ez kereskedésben nem játszik, de magánszemély tulajok ritkán tartják fejben, mások szerint hogy kellene vezetni, rutinból fog menni.Meg ugye azért az is megvan, hogy nem csak turbóst lehet szétgyilkolni? Mennyivel lesz jobb, ha kiderül 1000km-en egy liter olajat fogyaszt a kocsi, de kiszűrni ugyanúgy nehéz?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
slett27 #162860 üzenetére
Ugyanolyan odafigyelést igényel, mint a szívó, csak még jobban kell rá vigyázni. A legfontosabb, hogy nem szabad nyomni hidegen, de én pl. a szívó benzineset sem nyomom 2500-as fordulat fölé, amíg nem áll be a víz 90°C-ra, illetve nem engedem 3000 fölé, amíg nem megyek legalább 10 percet a 90°C-os vízzel, mivel az olaj később melegszik fel az üzemi hőmérsékletre, mint a víz. Nem muszáj ezt így betartani, de ha betartod, azzal ártani nem ártasz.
-
HKorn
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #162446 üzenetére
Amit én csinálnék;
- a fém hatású szőnyegeket cserélném gumira vagy szövetre (vagy legalábbis kiszedném), én mindig rosszra gondolok, ha ilyet látok
- elvinném egy nyugodtabb helyre, ahol körbefényképezem (a négy sarka felől négy kép + 1 kép belülről a hátsó ülésről, amin látszik a műszerfal, kormány, részben ülések + 1 kép a motortérről)
- turbó (HD) képekre előfizetnékEgyébként mióta van fent?
-
szőröscica
addikt
válasz
slett27 #123035 üzenetére
Fiatom és franciám még nem volt, de Fordot üzemeltettünk már a családban legalább 1.5 millió km-t, és nem igazán értem, hogy az FFF trióba a Ford miért került bele, és melyik modellekkel érdemelte ezt ki, ugyanis tapasztalataink szerint rendkívül megbízható és tartós autók.
-
Mr X
veterán
válasz
slett27 #123017 üzenetére
Tudom, hogy biztosan lesznek ellenvélemények, de én pár éve ennyiért vettem ilyen 1.6-os Mitsubishi Lancer-t. 180k volt kereskedésben. Külsőleg nem a legszebb volt, de a 3 év alatt, amíg nálam volt, nagyon megbízható társ volt.
Nyilván nem ajánlok konkrét típust, csak jelzem, hogy nem lehetetlen a küldetés.
-
Kornel
veterán
válasz
slett27 #122464 üzenetére
Nem serteskent, de ha szijas a vezerles, akkor vetel utan azonnal csere.
Ez 100%-ban a te hibad, ezt senki se fogja neked benyelni.
Az meg, hogy torott volt az auto, leginkabb vetelkor kellett volna ellenorizned, ha beleirta, hogy megtekintett allapotban vetted meg az autot, akkor nem gondolom, hogy ez jogalap lenne arra, hogy reklamalj, kiveve ha TK-bol es/vagy ket autobol lett osszelegozva.
Tesomnak annak idejen amikor hevesbe megvettuk az escortjat, hazagurult vele sopronba, az volt a makja, hogy a szerelojoz, mert a vezermuszijat mar csak par cafat tartotta, par szaz km, es ugrott volna a motor.
Legoozelebb vegyel lancos motort, en nyugodtan alszom, hiaba taposom ki a belet
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Linux felhasználók OFF topikja
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Titan Quest II
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest