- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
Sajnálom, hogy így jártál, meg érzel, de sajnos az utóbbi időben az olcsó új autók között sincs csoda.
Cseh autógyártás ékköve az Octavia meg hiába a 8 év különbség a két autó között, nem egy ligában versenyeznek. Most megnézve az árazásokat az MG ZS a Skoad Fábiával versenyzik, ami mindig is az Octavia alá volt pozícionálva.
-
BigBlackDog
veterán
Zörgés VAGban is van 10-15e km után, bár nem vészes mértékben az eddigi tapasztalatok alapján. Olajfogyasztás szintén nem ismeretlen fogalom. Fedélzeti rendszerrel szintén vannak hasonló tapasztalatok, de hozzánőttem az évek alatt.
A többi dolog már kicsit átlag alatti, de szerintem -sajnos- ez már nem kiemelkedően rossz az aktuális felhozatalban, ha az árat is nézzük. -
szőröscica
addikt
Olajfogyasztas a VW-nel is van. 10k km alatt ha lement a nivopalca 2/3-aig, az gyakorlatilag semmi. Az ablaktorlolapat a par honapos, 4 ezer km-t futott Seat Atecan is csikozott, ugralt. Belteri zorges vatta uj Skodakban, Mercedesekben is van. Infotainmentrol sokan tudnanak meselni…
A rukinel duplakuplungot nem probaltad? Sok olcsobb autonal nem veszi konnyen anelkul.
A hovedo uvegezes hianya szivas. A szar kereskedo is.
-
-
-
Próbáld ki valami fehérítős fogkrémmel.
Lámpa bevizez, fogkrém egyenletesen vékonyan felken, pár perc állni hagy, nedves kéztörlővel "políroz", leöblít. Igény esetén még 1x megismétel.
A fogfehérítő leveszi a megsárgult réteget a műanyagról. Műanyag az a lámpa egyáltalán? -
#94529552
törölt tag
Nem lehet, az inkább nem zár rendesen. Vagy még lehet a hőfok jeladó is hibás, ha amúgy minden rendben van. Állóhelyzetben ha bemelegszik a motor, akkor beindul a hűtőventilátor? Mert az nem lenne hátrány. Én a fagyálló cserével megejtettem volna a termosztát cserét, az a biztos, most hogy nem soká jön a tél.
bitpork Pedig az a lista simán elférne itt, hogy ne felejtsék el, mert abból lehetnek költséges dolgok is bőven.
-
aero.
veterán
Namármost, a vízhőmérőnek nem szabad hinni, mert mikor teljesen beáll a mutató, akkor még csak 75 fokos a víz. Ez az autók túlnyomó többségénél így van. A mutató 75 és 90 között ugyanazt mutatja. OBD-s az autód? Dugj rá valami olcsó kiolvasót és nézd meg Torque alkalmazással a hőmérsékletet, de ha menet közben a mutató is visszamegy az nem normális. Valószínűleg állandóan nyitva van, megálláskor pedig nem hűti a menetszél, így érthetően melegszik tovább. Amint elindulsz a menetszél + nyitott állapotban ragadt termosztát pedig túl jó munkát végez.
-
-
A hűtőkörön lennie kellene egy leeresztőnek, de ha nincs (sajnos a peugeot ismeretlen számomra) akkor a radiátor alján a csövet lekapod és kiereszted egy nagy bödönbe. Akár le is fotózhatnád milyen is, hogy lássuk. Ha kifolyt, feltöltöd a kézikönyve szerinti fagyálló-keverékkel (mennyiség-és milyenség). Ezt jó lenne megcsinálni legalább 2 alkalommal h minden nyoma eltűnjön a fehér rettenetnek. Utána ha nem jön vissza akkor öröm van és boldogság, mert vélelmezhetően a hengerfej tömítés és a hengerfej nem problémás.
Mondjuk akkor az a kérdés merül fel, hogy ki és miért töltötte fel tejjel az autót? -
-
Őszintén válaszolj: beindítás előtt és után levettétek az 710 alkatrészt ? Mi volt alatta látható?
-
-
nesa
veterán
Meg kicsit matt a nézése egy pár perces lámpa polirt megbírhat, bar korább azt hittem ezeken üveg bura van, csináltam egy videót hogy a puntot hogy oldom meg gyorsba.
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ez azért HDI, nem egy szívó adagolós motor. Nézesd át alaposan, CR rendszer és turbó tekintetében különösen. Ezek az 1.4-esek 200-ig biztosan kibírnak szinte mindent, de nekem csak újabbra van rálátásom. 206-ban a FHP jeladó szokott hullani még. ESP megléte nagy pozitívum, főleg így tél felé
-
Richard!
addikt
joautok.hu-n szétnéztél már?
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
Saxo/106 1.5 D - szívó, hátsó híd baja lehet. Rohad hátul (csomagtartó kárpitot fel kell emelni, onnan látszik).
Micra 1.5 D - ugyanaz a blokk, hátul spirálrugós, de drágább.
Szívó 1.9 dízeleket sem ejteném ki, azok is elmennek 4-5 literből, ha ésszel vannak hajtva, lásd spritmonitor.
Említett 206 bajuszkapcsoló széria hibás, vannak páran az országban, akik tip-top javítják valami 10k körül talán, illetve hátsó híd érintett. -
BigBlackDog
veterán
Hát, megértem. De véleményem szerint vagy most megtanulja, kínok árán hozzászokik és 1-2 hónap múlva már vígan mászkál vele, vagy esélyes, hogy később, mikor már használnia kéne (mivel addigra sok éve lesz jogsija és sok éves tapasztalatot gyűjtött), akkor kemény küzdelem lesz. Én 1.7 CDTI Astrán tanultam, majd beleültem az 1.3-as Swiftbe. Nem mondom, más volt, de az élhetőnek számított még számomra. Egyedül csak az emelkedőn való elindulásokkal szptam egy darabig, de némi "erőltetés" után csak begyakoroltam azt is.
Persze ez csak saját meglátásom. -
-
-
-
parandroid
félisten
Németeknél ebben a kategóriában (1000 EUR alatt) a legnépszerűbb a Ford Ka, a Renault Twingo, és a B Corsa. Esetleg van még pár régi Fiesta, de azok már inkább kihalóban. Mo-n gondolom a régi Swift a sláger ebben a kategóriában, a behozott autókra meg rámegy még a regadó, meg egyebek, plusz általában kell nekik egy alapos lakatolás ilyen korban már, ami simán lehet megint a vételár. Ford Ka-n mi is gondolkoztunk második autónak, itt kint találtam is volna, de haza kellett volna vele menni, hogy ott emberi áron rendberakassam, és még úgy is a vételárat még egyszer legalább, de lehet, hogy többször is rá kellett volna költeni, akkor meg már inkább vegyen az ember kétszer annyiért egy kategóriával újabbat. 2000 EUR körül van már elfogadható C Corsa, vagy azzal egykorú Fiesta errefelé. Bár valószínűleg arra is kell még valamennyit költeni, de nem annyit (a vételár arányában semmiképpen sem annyit), mint egy 1000 EUR alattira.
A másik kérdés: biztos, hogy kedvet fog kapni a vezetéshez, és szívesen vezet majd, egy olyan autón, amin már ez-az kicsit nehezen mozog, vagy ki van kopva, esetleg nincs benne szervó, néha valami elromlik, fűtés nem az igazi, klíma nincs, vagy nem működik, itt-ott beázik, kicsit rozsdásodik, az elektromos rendszer néha zárlatos, meg ilyesmik. Nem lebeszélni akarlak, csak gondoljátok át azért ezeket is, mert az alapján, hogy max mennyit költenél rá, az nekem nem tiszta, hogy ez a vételár-e, vagy fel vagy rá készülve, hogy ha használni akarod, akkor pillanatok alatt rámegy ez az összeg még egyszer, és lehet, hogy még akkor sem lesz az igazi.
p
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest