- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
Integrale #106659 üzenetére
DTI és a DCI két külön dolog a rönónál első adagolós második cr rendszerű
Pözsó 1.4,1.6,2.0,2.2 hdi blokkjait a Ford tdci néven pakolja a kocsijaiba
Renault 1.5, 1.9, 2.0, 2,2 Dci nissanokba, dacia ,volvokba kerülnek (volvoba azt hiszem van amelyikbe psa diesel is)
Alfa Jtd dieselek meg az opelba találhatók
TDi mőg konszern (PD,Cr ect) -
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Integrale #106442 üzenetére
Az 1 napot nem tudom, nekem 2 vagy 3 lett mire elfaxoltam a papírokat, és ezért már fizettem a motorra...
És ugye amíg nincs érvényes biztosítás, zsebből fizetős a történet, úgyhogy nem is nagyon mászkáltam addig sehova.Viszont az fontos, ha valaki autót/motort vesz, nem köt biztosítást mielőtt elhozná, okoz egy balesetet tényleg zsebből fizeti a kárt... Dacára annak, hogy 5perccel vagy 1 órával azelőtt vette a kocsit/motort. Erre figyelni kell.
Én a kinézett SMKP-t amit utoljára vettem (nincs rá fedezetlenségi díj), inkább megnéztem, máskorra megbeszéltem azt, hogy elhozom, és úgy mentem érte, hogy előtte kötöttem biztosítást. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Integrale #106433 üzenetére
Pontosítanék... Az adásvételi napján meg kell kötni a biztosítást, különben fedezetlenségi díjat fognak felszámolni. Kb 200Ft/nap.
Eredetvizsgát eladás előtt megcsinálhatja a tulaj, vagy eladás után a vevő, az lényegtelen. Azt hiszem 30 napnál nem régebbi eredetvizsga papír kell, azzal be lehet menni az okmányirodába, ott vagyonszerzési illeték (kocsi függő), törzskönyv (6000), forgalmi (6000) kifizetése után át van írva a kocsi. Erre 15 napod van.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #105800 üzenetére
nem az 1.7D szar abbol, hanem az 1.3D, na az egy igazi fos
az 1.7D motor egy masik motorcsalad mar, az a Tipo 1.9(T)D motorja, csak rovidebb lokettel meg turbo nelkul
Tipo galvanizalt, az csak ott hervad, ahol megcsuktak
nekem 6 evig volt meg az 1.9TD, sehol nem kellett javitani rohadast rajta
eccer lebolintottam vele egy E Kadett Caravan-t, na hat annak joval nagyobb baja lett -
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #105566 üzenetére
Mondjuk ez még egy régebbi i20. Vagy ez az alapja a mostaninak is?
Egyébként ezen a szinten van akkora különbség, hogy érdemes legyen ez alapján választani? Szerintem elég biztonságos lehet mindkettő, illetve lehet úgy is ütközni, hogy egyikben sem élnéd túl. Amúgy is fenntartásokkal kezelem az ilyen teszteket. Kb. olyan, mint a gyári fogyasztás, a gyárak ezekre a tesztekre készítik fel a kocsit, csak azt lehet megtudni belőlük, hogy bizonyos laboratóriumi körülmények között hogy teljesítenek, a való életben sokszor más a helyzet.
-
Tamás008
tag
válasz
Integrale #105412 üzenetére
Akkor jó választás lehet a Fiat Stilo 1,4 vagy 1,6 benzines kombi? Vagy inkább ne? Mondjuk még a Ford Focus benzines kombik is tetszenek a szülőknek, azt is nézegetik. A Fiatot meg tágasabbnak tartják. Melyiket a kettő közül? Mindkettő típus jó választás lehet műszaki megbízhatóság szempontjából? vagy a Ford-ok jobbak? köszönöm.
-
válasz
Integrale #105412 üzenetére
Nekem is tetszett egy idoben a stilo, elegge beleastam magam a temaba, fiat topikba is irtam, tobb tulajjal beszeltem. Egyontetuen megprobaltak lebeszelni az 1.6-rol, allitolag nagyon maceras darab. Az 1.2-1.4-1.8 fasza
Az 1.2-vel szerelt extrasabb, kesobb ezeket valtotta le az 1.4-es verzio amiben a korabbi alap extrak rendelhetove valtak, igy sokan nem is vettek meg oket.
Ahogy te is irtad, az 1.4 lehet nekik jo valasztas, ha mindenkepp ez az auto kell nekik.
-
tresh
veterán
válasz
Integrale #105286 üzenetére
nálam is ez van az e60 se rossz de úgy belefolyik a nagy világba semmi extra jó talán egy M optikás már villant valamit. De én pl sose tudok elmenni egy szép e39 mellett úgy hogy ne állapítsam meg zseniális formája van pedig nem vagyok hasra esve a bmw-k ért
zolikaDB: az az alpina felni hajaj
-
Thome
veterán
válasz
Integrale #105264 üzenetére
Amit olvasok róla az elég szimpi, bár az utóbbi két tesztet én is olvastam, köszi az új tesztet!
Ha tényleg nem olcsóbb a benzines swift alkatrészára, akkor talán meg is érhetné a puntot venni, szigorúan benzinesben.
1m-ért már kapok mindkettőből szép állapotút, némelyik 'alig' futott (70-80e), a swiftnek ugyan kisebb a csomija, viszont pozitívum hogy ugyanúgy kimegy a világból mint a régebbiek (kivétel a kuplung amit én is olvastam több helyen)
Teljesen tanácstalan vagyok hogy melyik lenne hosszútávra jobb kezdőautónak (kb 10 év), mindkettő mellett sok az érv, ellenérv meg nem nagyon van egyiknél de. Döntsek külső alapján?
-
Thome
veterán
válasz
Integrale #105253 üzenetére
Köszi mindenkinek aki válaszolt nekem! Alaptvetően én is Swift és Punton gondolkodom.
De inkább a Grande Punto fele hajlok, csak azt nem tudom hogy, mennyi bajom lenne vele (2007-est is kaphatok ezen pénzért) mégiscsak fiat.
A cikket megköszönném!
Egyébként bezinest akarok mindenképp, illetve azt olvastam hogy az 1.2 nagyon lomha, szóval 1.4 jöhetne.
-
#10726912
törölt tag
válasz
Integrale #105119 üzenetére
Ha ráadod a kocsira a gyújtást, akkor nem csak a helyzet jelző világít, hanem a tompított/refi is tudtommal. Azaz nem csak akkor világít a tompított, amikor jár a motor. Ez esetben izzítás mellett világítani 130 Watt fogyasztással, és még erre ráindítózni....egy fagyott hajnallal fagyott autónál (akkunál, motor olajnál, gázolajnál) minden wattra szükség lehet. (ha valamit én reagálok félre, akkor elnézést
).
-
flymi
addikt
válasz
Integrale #105059 üzenetére
Igen, kifejezetten ezekre fókuszáltam. A frissebb mondeok-meganok nem tetszenek, így meg talán ennyiből kifoghatok egy régebbi tizenéves, de jó példányt. 700k a plafon, természetesen ha kevesebbel megúszom, több marad az átírásra, alkatrészcserére, szervizre, stb... Ez evidens.
A Mazdánál már rizikósabb 700k-ból nem behozott, jó példányt találni azt hiszem. -
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #104652 üzenetére
eccer lattam egy olyat, hogy egy S5 Cabrio 3.0TFSI kemenykedett igy gurulva brummogtetve meg fekezgetve, aztan egy 1.4 8v lecigiztette a Becsi uton, nem kicsit
a 3. teli utan elvaltva a meteres langcsova az Oditol balra elol villant mar, a kovetkezo lampahoz mar csak moge tudott beallni -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #104426 üzenetére
amugy kajakra nem ertem, hogy a gyarto mit sporol vele meg vegulis?
hogy 4 helyett kb 3.3 liter olaj van csak benne? wow
meg max annyi, hogy vmivel kevesebb anyagbol van legeneralvade ez mellett meg 1.5x csereperiodust is hazudnak ra...?
bazzeg a qrva mariskaba ~5.5 liter olaj megy
-
kenguru99
senior tag
válasz
Integrale #104294 üzenetére
Értem. És ezt kérdezte vagy vitatta valaki ? Onnan indultunk ki, hogy a lancia delta S4 1986-ban olyan köridőt ment egy versenypályán ami egy szinten volt az akkori formula 1-es autókkal. Csak sajnos ez lehetelen. Erre mutass egy videót (régit újat bármilyet). Tehát kérek 1 videót. Egyet ahol versenypályán egy bármilyen rali autó olyan köröket megy mint egy F1-es.
-
kenguru99
senior tag
válasz
Integrale #104283 üzenetére
Nem, az áttétel semmit sem számít (ez így sarkítás, de nagyon keveset). Álló helyzetből gyorsulásnál egy nagyon rövid ideig előnyben van a négykeréhajtás miatt de ennyi. A kis önsúly, az alacsony súlypont és a több mint kétszeres súly lóerő arány - mind a az f1-es autó javára - kizárja, hogy megközelítsen a versenypályán egy formula 1-es autót.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #104261 üzenetére
Facebook-n lattam tavaly, hogy csinaltak egy replikat az eredeti sablonokbol legyartva
Hyena meg vmi Zagato(?) gyartmany volt asszem, sokkal jobban hasonlit a mk2 Delta-ra, mint az mk1-re, mintha a kupe valtozata lenne annak, lejjebb van a teteje...vagy a gyar csak feljebb rakta a mk2-ét
-
8th
addikt
-
nesa
veterán
válasz
Integrale #103608 üzenetére
Itt a 155/tempra kombi. a belsejebe meg ugyhiszel dedra muszer fal van.
-
8th
addikt
válasz
Integrale #103599 üzenetére
Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Ez tökmindegy rakhattak volna a Tipo-ra akár Mercedes Benz csillagot is akkor is pont ugyanott lennének ahol most. Az, hogy mostanra eltűntek annak nem az az oka, hogy olasz hanem az, hogy silány minőségű autók voltak. Nincs mit szépíteni ezen. Ha a Tipo mint modell valóban olyan jó lenne érdemes lenne ma is foglalkozni vele hiszen ugye baromi olcsó elvileg nem is rohad vészesen jó tágas ill. komfortos és megint csak elméletben korszerűbb is mint a hasonszőrű társai. Aztán valahogy mégsem kell senkinek még a fanatik fiatosok sem nagyon foglalkoznak vele maximum csak kényszerből mert az árából nem kapnának semmi használható(bb) autót. Miért? Mert olasz? Nem. Azért mert olyan amilyen.
(#103600) footy: Ez bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel. Ez pedig ugye nem előkamrás hanem közvetlen befecskendezésű. Nyugodtan forgathatod nem hajlamos hengerfejesedésre.
(#103601) nesa: Keresztfaternak volt. Uno D (1.7) majd Tipo TD. A Tipo talán négy évesen került hozzá első tulajtól. Küzdött vele néhány évig de megunta, hogy folyamatosan szerelőhöz kellett hordani valami hibával és átült egy használt Passat B4 TDI-be amit a mai napig a legjobb autójának tart.
Nem, nekem nem volt Tipo-m de ez mit sem számít. Nem kell valamit tulajdonolnod ahhoz, hogy tudd az szar. Tripperem sem volt soha attól még tudom, hogy az is egy szar dolog. -
akphsaiid
csendes tag
válasz
Integrale #96431 üzenetére
Köszönöm a linket. Megyeget az angol, majd holnap átolvasom.
Nekem is nagyon bejön a HGT hangja.
Ha meglesz a győztes, majd kérnék olyan tanácsot is, vagy inkább tippet, hogy hogyan tudom kiszűrni a sz*r példányokat.. Gondolok itt modell jellegzetességekre, amiből észre lehet venni, hogy fossá volt törve, vagy a motor hangjából ítélve egyéb nyalánkságok és stb... -
-
-
válasz
Integrale #86707 üzenetére
Kénytelen volt mert mondtam neki , hogy ha nem képezünk egy alacsonyabb árat neki akkor le sem megyek Pécsre . Ez nekem oda vissza 700Km .Magas volt az ára így is hát még hogy eredetileg 4.2 millióra tartották és egyszer már levitték . Most azt mondta a tulaj hogy ez a végső ár . Leinformáltam tényleg annyi a Km benne és a legjobban felszerelt jelenleg . Jó lett volna olcsóbban de majd holnap kiderül .Vagy ez sok érte tényleg egy 7 éves autóért ?
-
válasz
Integrale #85286 üzenetére
VM Motori fejlesztés, olasz, de nem Fiat.
Szerk: @ kornélka: benzinessel vezettem Epicát, annak szép hangja volt (sor6), de erőtlen, maga az autó tágas, sok ilyen taxi is fut Bp-en, a kidolgozása nem valami igényes (fényes műanyagok, öntési sorjás féknyereg) többet nem tudok róla. Kérdezz meg esetleg egy taxist aki ilyent használ.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #85210 üzenetére
Te nem jartal iskolaba? ez egy sima izobar allapotvaltozas, a nyomas fixen marad a nyomasszabalyzo miatt, de a legsuruseg no a alacsonyabb homerseklettol
es minnel hidegebb a levego egy feltoltott motornal, az annal tobb oxigent tartalmaz egysegnyi terfogatban, es az annal tobb uzemanyagot kepes hasznosan elegetni -> rendszer hatasfoka no
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest