- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Agostino #145907 üzenetére
egy tetőboxot. tudsz pakolni, megmarad a hátsókerékhajtás és a rendes autóban ülök érzet, nem akarsz eret vágni magadon, nem pörgetsz egy újabbat a ruletten és sokkal olcsóbb is.
és a gyereknek is biztos jobban fog tetszeni, mint az az imbolygó négykerekű szoba, amit venni tudsz helyette. -
válasz
Agostino #115458 üzenetére
DeFranco billentyűzetét nagy igazság hagyta el. Előleget adhatsz, olyan kitétellel, hogy ha átvizsgálás során x összegnél nagyobb javítási költség merül fel akkor storno. De nem hiszem h belemennek. Viszont azt megteheted hogy elviszed 2 helyre is átvizsgáltatni, és az ugye neked is biztosabb eredmény (még ha többe is kerül) meg az időt is tudja húzni. Inkább bukj 20k-t mint h rollert vegyél.
-
rbalint88
addikt
válasz
Agostino #115318 üzenetére
a kereskedő is pénzből él, szóval ha olyat látsz, ami kelően felszerelt és az ára is rendben van, akkor lehet, hogy abban sok lesz a km vagy valami csereérett. alapvetően azért el lehet mondani, hogy ha egy kocsi jó, akkor annak megkérik az árát. hosszú kereséssel ki lehet fogni olyat, ami tuti vétel, de általában azokat is csak olyan típusból, amire nincs akkora mocorgás. ha jók az emlékeim, te xsara picasso-t keresel, az kb az összes nepper figyelőjébe fel van véve, mert jól eladható, keresett típus.
szóval ha kereskedőnél van jó áron jól felszerelt autó akkor annak vagy valami baja van vagy régóta áll nála és ki akarja pörgetni vagy rosszul hirdeti és nem mozdulnak rá az emberek. ha nem a világvégén van, el kell menni megnézni, átnézetni szervizben és ha nincs vele semmi komoly baj, akkor megvenni.
ha biztosra akarsz menni, akkor meg ebből a pénzből befizetni a kezdőrészletet egy új autóba és nyögni a hitelt és akkor magadnak tartod karban/teszed tönkre, nem más teszi ezt meg előtted, hogy idd a levét. -
-
viharhozo
addikt
-
válasz
Agostino #113941 üzenetére
Szerintem nagyon kevés helyen kapsz autóra 500k alatt hitelt. A kérdés nem az h megéri-e, hanem az hogy van-e módod kikerülni. Szerintem. Nem tudom hogy mennyi van még mellette, de jellemzően a millió körüli és alatt kisautók is elég öregek ahhoz hogy ne lehessen hiteleztetni őket. Sajnos.
-
parandroid
félisten
válasz
Agostino #104768 üzenetére
Egy barátom hasonló élmények után csak semleges terepen (parkoló, benzinkút) hajlandó találkozni a leendő vevővel, és addig nem is áll szóba velük, amíg nem látja, kifélék-mifélék (lehetőleg később érkezik, és inkognitóban. Lehet rasszizmust kiáltani, de az első alkalommal kis híján halálfélelme volt, amikor csapatosan megjelentek a házánál 'autót nézni' - persze abból az üzletből szerencsére nem lett semmi.
Olcsó autóra: nem tudom, Mo-n milyen áron mennek, a németeknél az olcsó autó az 500 EUR körüli kategória, jellemzően a Corsa dominál benne, de mennek a Twingok és a régi Ford Ka-k is - persze célszerű inkább az 1000 EUR felé közelítőket nézni, és még úgy sem kizártak a csúnya meglepetések, de egy itteni ismerős beleugrott egy 500 EUR-s Corsába, és nem bánta meg. Két év alatt ráköltött még pár száz EUR-t, de inkább csak a lelkiismerete megnyugtatása miatt (futóműbeállítás, folyadék- és szűrőcserék, új gumik felnivel).
Trabant lassan olyan, mint a régi VW Bogár: inkább hobbiautó. Ha valakinek nincs affinitása otthon szerelgetni, akkor nem egy célszerű választás, mert ugyanannyiért már jobb, megbízhatóbb, komfortosabb, 'autóbb' járművek is vannak.
p
-
8th
addikt
válasz
Agostino #104751 üzenetére
Havernak Hévízen kézzel írott cetlit hagytak a szélvédőn német nyuggerek, hogy ott helyben megvennék a kocsit. Az átlagosnál jobb állapotú (de nem patika) "strandkorlátkék" kombi trabant. A hülye a végén nem adta oda pedig már ott tartottak, hogy 4kilót lerakott volna ott helyben érte az öreg. Másik ismerősömet balatonparton szólították le német fiatalok hogy nem-e akarja eladni a trabantját. Nosztalgikus amolyan kultusztárgy féle lett a trabantból mára főleg a néhai keletnémetek körében, ráadásul a 4üteműt rövid ideig gyártották kevés is készült belőlük és ezek java része már rég az enyészeté lett.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Agostino #104184 üzenetére
Sose merült fel bennem, hogy eredetvizsgán megbukhat a jármű, amit vettem.
Valahogy mindig sikerült normálisnak tűnő magánszemélytől venni, így nem is gyanakodtam, de pl. olyantól nem is vennék semmit, aki nem az idén barnult le.
Aztán, ha eredetvizsgán gond lenne, megeresztenék egy telefont az eladónak, aztán ha nem akarja visszaadni a pénzt, mennék a rendőrségre első körben.Viszont úgy már jártam 10 éve, hogy eladtam egy motort ismerősnek, két részletben tudta kifizetni. Első részletet átadáskor, másodikat 1 hónap múlvára beszéltük meg. Végül hiába vártam, hiába hívtam, mindig volt valami kifogás, meg közbejött, meg stb.
Egyszer csak egy barátom (nem egy ijedős fajta) hív, hogy látta a csókát a motorommal, eladtam?
- Eladtam, ja.
- Kifizette? - Kérdi.
- Hát még nem - mondom.
- Este viszi a pénzt....Este a csóka hozta a pénzt és nem volt jó kedve....
Szóval azóta se előleg, se foglaló, se majd hozom, se semmi. Csak kp és viheti rögtön.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Agostino #104180 üzenetére
hogyan lenne az én biztosításom rajta? Az adásvételin rajta van a pontos dátum és idő, utána már te nem felelsz, hisz átadtad az autó tulajdonjogát, papírjait. Tehát, ha eladsz egy autót és ráírjátok a szerződésre, hogy 14.00, akkor 14.15-kor már hiába csinál valami balesetet, neked már semmi közöd hozzá. Ugyanígy, ha veszel egy kocsit, ott helyben kell rá kötni online egy biztosítást. Biztos van az eladónak internete, ha meg totál nincs, hát végső esetben okostelefonon kötök rá.
Többiek talán emlékeznek, mit kínlódtam az autóvásárlással.
Meg hánytuk-vetettük a dolgot és úgy döntöttünk, hogy ótómata családi kocsi még nem sürgős, meg egy 10L-t eszegető SUV nem túl gazdaságos oviba-suliba járósnak, úgyhogy veszek egy erdőre-mezőre járós terepjárót magamnak olcsón, aztán ha megtehetjük, akkor visszatérünk a családi verda kérdésre pár év múlva, ha már égetően sürgős lesz.
Ezt néztem ki, meghirdetve még nincs Frontera klubon belül eladó.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Agostino #104167 üzenetére
Én eddig úgy vettem/adtam el kocsit, hogy az eladóval/vevővel nem rohangáltunk sehova, elhoztam a kocsit, aztán vittem eredetvizsgára. Ha gond lett volna az eredetvizsgával, visszavittem volna a kocsit és visszakértem volna a pénzt. Eladóként pedig sose mentem a vevővel eredetvizsgára.
-
parandroid
félisten
válasz
Agostino #103289 üzenetére
A fogyasztás kezd egy kicsit olyan téma lenni, mint a használt autók futásteljesítménye. Mindenki kevés km-es autót keres, és ezért teljesen irreális számokkal hirdetik az autókat, ugyanígy teljesen abszurd dolgokat kezdenek mutatni a gyári, illetve élménybeszámolós fogyasztási adatok is. Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen. Normális, hétköznapi hazsnálatnál pedig mihelyst városba érsz, vagy odalépsz neki autópályán, esetleg még hideg is van, vagy a motornak nincs ideje üzemi hőmérsékletig jutni, akkor bizony borzasztó zsomjas lesz. Személy szerint 6 literes vegyes fogyasztás alatt nemigen vagyok hajlandó semmit elhinni, és akkor már utánanézek, hogy hogyan is van az az autó használva, de itt nyilván az is fontos, hogy te milyen használatra szánod. Az meg, hogy kisköbcentis turbós benzines, vagy sima szívó, megint nemigen fog számítani, hiába írják az előbbihez a pár literrel kisebb értékeket, mihelyst hétköznapi használatba kerül az autó, és odalépsz neki, ugyanott fogsz tartani vele. Tc-n csináltak egy ilyen tesztet kicsi turbósokkal szívó benzin ellen, ott is ugyanez jött ki nekik. Szóval ha nem vészesen alulmotorizált autót használsz, akkor dízelben 5-8 között, benzinesben 7-10 között teljesen normális lesz a kombinált fogyasztás, az ennél kisebb, vagy nagyobb értékeknél már mindenképpen meg kell nézni, hogy mi van mögötte.
Szerk.: Az meg, hogy melyik motor, vagy mekkora teljesítmény kevés, az meg megint olyan dolog, ami rendszeresen visszatér a topikban. Ez olyan, mint a dízel-benzin vita, de ebbe nem vagyok hajlandó belefolyni, mert elfogult vagyok a papás vezetés mellett, én a 105 lovas, 1250 kg-os 1,6-ost cseréltem le 115 lovas, 1500kg-os 1,8-asra, és egyiket sem éreztem kevésnek. Mielőtt előjönne az összehasonlítás hiánya, használtam rendszeresen erősebb autókat is, azon kívül, hogy az autópályás utazósebességet előbb, illetve rugalmasabban éri el, személy szerint nemigen foglalkoztatott a különbség. El tudom fogadni, ha valaki mást mond, legfeljebb nem értek vele egyet. Neked kell eldöntened, hogy neked mi elég, a LE/kg arány kb jó iránymutató.
p
-
footy
addikt
válasz
Agostino #103243 üzenetére
Az Altea nem rossz gep. A formaja nekem bejon, a miniegyteruek kozott kifejezetten tetszetos. A belter elegge muanyag, de szerintem ezert az arert rendben van. Nagy kinjuk nem szokott lenni. Az ulespoizcio kellemes, hely van eleg. Ilyen aron szerintem kellemes ajanlat.
-
Declare
őstag
válasz
Agostino #103262 üzenetére
Hat mert nincsenek is egyseges autok
Minden tipusbol vannak gyartasi hibak, gondatlan tulaj miatti hibak, elözö gondatlan tulajbol eredö hibak stb....valaki belefut valami ilyesmibe, az telehuhogja az összes forumot, hogy ez a marka/tipus/motor egy utolso hulladek....a masiknak meg szerencseje van, az meg az egekbe magasztalja....ez mindig igy volt/van lesz minden markaval/minden tipussal
-
werszomjas
addikt
válasz
Agostino #96594 üzenetére
Szerintem nem adhatod el meghatalmazással, az adás-vételit ugye a tulajdonosnak kell aláírni, te nem írhatod alá helyette.
A meghatalmazás max műszakiztatáshoz lenne jó.
Én kb 1 éve adtam el az autónkat, ami édesapám nevén volt, direkt bementem az okmányirodába megkérdezni, és ott mondták, hogy csak a tulaj adhatja el az autót.
De azért kérdezz utána te is, de ne fórumon, hanem hivatalos szervnél, nehogy még a végén rosszul gyere ki dologból.
-
válasz
Agostino #56834 üzenetére
Telefonálsz h füstöl a tárcsázó a kezed alatt...netes foglalásra sincs időpont előbb? Sajnos nem a legjobb időben próbálod intézni, mert ilyenkor a közigazgatás nagyobb része is szünetet tart a nyaralások miatt.
Érdemes lenne rákérdezni h pl -Szegeden csütörtök- nem lehetne-é a kiadási napon soron kívül elintézni. Nekem annyi volt h a rendszámmal felbattyogtam és 10 perc alatt ráragasztották meg kiadták a forgalmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi belépő szinten
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest