Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz
bitpork #151815 üzenetére
Ez így nem kerek. Te ezt írtad: ő megengedheti az új v keveset futott autót, neki ez fontos. Ne vesszetek össze.
Az illető pedig: Konkrétan az alábbi típusú és felszereltségű autót keresek (Golf V 1.6....
Ez a 2 tényező ellentmondó, csak azért szóltam.
Viszont, ha valaki konkrétan megjelöli, hogy milyen típust keres( 5 ajtós Golf), arra nem értem, hogy írhatja más, hogy ezért vagy azért nézzen inkább helyette 4 ajtós Focust?!Alma-körte effektus, de miért? Neki ez jobban tetszik, vagy mert éppen ismeri az eladót?
Ráadásul a Focusnál a nepper annyira nem képes, hogy a pontos óraállást beírja, csak blöfföl egy 100 000km-t, ez itt nagyon ellenszenves, én az ilyet messziről elkerülném. A Golfnál legalább egy szervizszámla is van a képek között, ami hitelessé teszi a jelenlegi óraállást. Érted? -
nesa
veterán
válasz
bitpork #151684 üzenetére
Nem rossz de nem rövidebb ez, amúgy jó hangja van a 7,3 dinnyének
Meg a toló ajtó azért nekem nagyon bejön, már nagyon megszoktam.
-
-
-
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #133329 üzenetére
Ez ugyan olyan, mint a km ora allas....amig nem fogja fel valaki, hogy a km ora allas csak egy dolog a sok közül, addig csinalhatsz Te amit akarsz....a Magyar nep jo resze ugy vesz autot, hogy legyen piros, suzuki es max 100k km....amig ezen a szinten van a piac, addig fejre is allhatsz, mutathatsz Te szamlakat, papirokat, elviheted akarmilyen atvizsgalasra....barmi...neki piros suzuki kell es max 100k km el....ennyi....es ha töled nem kapja meg, akkor megkapja a masiktol, aki mosolyog, visszacsavarja es mindenki boldog...
bosszanto de ez van.
Amugy az alku szerintem belefer
ha oda van irva, hogy fix ar, nincs alku, akkor ok, ha nincs akkor en is rakerdezek, hogy tudunk e az aron picit alakitani. Mivel sokan ugy hirdetnek, hogy kimaxoljak 110% ra a porteka erteket, igy bele is fer altalaban....nyilvan esszerü keretk között es nem az elsö kerdeskent
(nekem pl szar volt az elsö fek es nem ment a hatso abalktörlö....megegyzetünk 100k minuszban es mindenki örült)
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #133329 üzenetére
Én egyetértek veled, ettől függetlenül ugyanazt mondom mint eddig, senkit se érdekel sajnos igazad van-e vagy nem. Ha a vevők 99%-a ilyen, akkor ilyen. Más fordításban ez azt jelenti, magyar piacon jelenleg az az autó nem ér ennyit. Azért nem ér, mert nem lehet ennyiért eladni. Ez az okozat, az ok lehet hogy az, hogy hülyék a vevők, ebben egyet is érthetünk, de attól ugyanúgy nem fog jobban elmenni.
Szerintem venni is szopás, egy csomó minden túl van árazva. Ettől függetlenül ez ugyanúgy senkit nem érdekel, bólogathatunk erre is, hogy igen igen, túl van, ugyanúgy nem fogok annyiért olyan autót találni, amilyet én gondolok -
válasz
bitpork #133326 üzenetére
Há nem tom, en ha nem talalnek hibat egy hasznalt auton, akkor is megprobalnek alkudni. Mint ahogy uj auto vasarlasnal is meg szoktak probalni, pedig ott aztan nem sok hibalehetoseg van
Egeszen egyszeruen miert ne probalnam meg, ha 1Ft-ot is enged, annyival beljebb vagyok, ha nem akkor meg igy jartam
-
dj79
senior tag
válasz
bitpork #133322 üzenetére
Nem feltétlenül erre gondoltam
.
Konkrétan arra próbáltam rávilágítani, hogy az emberek alapvető tulajdonsága, hogy a sajátjukat túlárazzák, a másét pedig drágának találják. Ha mondjuk valami a középárnál 20 százalékkal drágább, a felárat szvsz meg lehet felezni egy jó alkuval. -
Sátán44
addikt
válasz
bitpork #133102 üzenetére
Itthon ismeretségen keresztül lekértem az adatokat, de nem látnak rá a külföldi szerviztörténetre. A német szerviznek is lett írva, ők mint írtam a gyártási évet meg a legutolsó km állást közölték. Jeleztem, hogy kicsit bővebb információra lenne szükségem, de arra már nem válaszoltak. Információim szerint a német tulaj ahol vette ott is szervizeltette egészen az eladás pillanatáig. Valaki elmagyarázhatná, hogy miért övezi ekkora titok a szerviz múltat. Annyit szerettem volna tudni, hogy milyen alkatrészek voltak cserélve benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #133008 üzenetére
Azt egy szakad szíjjból nehéz lesz megállapítani sztem... De majd a műszaki kárszakértő böffent valamit.
Egyelőre a legjobb ajánlat tőlük az, hogy felesben fizessék a generált.
mod:
Tom1939: Az autót kéne használnia, amíg meg megy a birkózás addig meg az autó nem kerül megjavításra. Szóval valószínűleg belemegy az 50-50%-os költség megosztásba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #132907 üzenetére
Nem vicc, persze lekapcsolja telitalpnál, de az újak akkor is forgatják, amikor nem megy a klíma. Szóval nem érezni különbséget, amikor bekapcsolják a klímát. Csak ennyit akartam közölni.
tresh Több bajom is van a mondeo-val, egyik, hogy nagyon nem tartja az árát, másik a motor. Inkább vennék egy passat variant-ot mint Mondejó combit.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #132807 üzenetére
Ott santit az erveles, hogy a modern dizelben sokkal sokkal tobb nanoreszecske keletkezik, mint a regiben. Ami jo lenne, a regi dizelen a dpf, mert akkor csak keves kicsi jonne ki es megfogna a sok nagyot. Az ujnal a sokkal kevesebb nagy reszecske van megfogva, cserebe sokkal tobb nano jon, ami sokkal karosabb... Plusz vannak meg mas hatranyai is, de legalabb lassan a benzineseket is sikerul addig feleszteni, hogy reszecskeszuro kelljen ra...
-
válasz
bitpork #132605 üzenetére
Ez csak puszta spekuláció. A sok évet állt 540i is vízpumpahibás volt, nem pedig romos rohadó szarkupac.
Boss: Fordból másfelet adnak helyből. Szerintem mindenhol van alkuképesség, akár 1 millióig is.
Sajnos mobile-n is kb. 20k eurótól vannak jó autók, de ott aztán annyi, hogy dunát rekesztek velük. Csak épp 6 misi nem kevés
-
footy
addikt
válasz
bitpork #132481 üzenetére
A vasarlas elott nem tudtam hogy egytomegu van benne, kuplungcsere alkalmaval derult ki. Ezek alapjan en meg mindig tartom azt hogy a kettostomegu gyakorlati haszna kb 0. Ha a kovetkezo autovasarlasig nem lesz valami drama ami elviszi a lovet, akkor a kovetkezo autom tutira automata lesz. Szerintem ez valtozatlanul nem tokosseg kerdese.
(#132482) LógaGéza
Sokkal jobb lett a hangolasa, nem olyan pattogos mint az elso szeria. En varnek egy faceliftre. -
#03969024
törölt tag
válasz
bitpork #132406 üzenetére
Nem csak a spórolásról van szó. Én azért szeretem a dízelt, mert alacsony fordulatról húz, nem kell annyit kapcsolgatni. Ez inkább kényelem... No, bár még konkrét tapasztalatom nincs, de pont ezt öli meg a DMF. A rázás meg inkább alapjáraton jelentkezik, jó motornál alig. A cégesben van, majd meglátjuk...
-
válasz
bitpork #132406 üzenetére
Hát az 1100-as fordulat fillér huncutkodás az nem én vagyok
De egy rakat benzinesben is van már ahol azért kisebb a rezgés mint a dízelben (pl. kérdésem tárgya is benzines).
Csak van egy ellenérzésem a 400-500 ezerért cserélhető alkatrészekkel szemben, ha ne érzem őket feltétlenül szükségesnek (lásd benzines és kettőstömegű rezgés ellen). Pedig a benzint és a fenntartást is tudom fedezni, ha nagyon kell akkor egy kettőstömegűt is (kiváltás helyett...). Csak akkor már nem őszinte a mosolyom
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #132410 üzenetére
Keversz valakivel, a chipelest nem én promotaltam itt.
Sőt, pont veled értettem egyet abban.
Az meg, hogy egy alap dízel motor (kevesbe komfortosan) mindenfele műszaki meghibásodás nélkül megvalósítható kettőstömegű nélkül is, szerintem nem kérdés.
A kérdés csak az lehet, hogy mennyit veszít a komfortbol azáltal, hogy több rezgés, rázkódás lesz, stb.
De ettől nem fog hamarabb tönkremenni a kuplung és a váltó, ha eleve erre a terhelésre tervezik.
Egyéb trükkökkel is lehet operálni, pl. nekem meglepő volt a civic oldalirányú motortartobakja is, az is valami hasonló célból lehet ott. -
Kornel
veterán
válasz
bitpork #132406 üzenetére
Azért,mert a kuplung szett 50k hozzá, kettőstömegűvel meg 250k.
Mit ráz szét, ha anélkül van tervezve?
Nem kettőstömegűt vált ki egytomeguvel, hanem gyárilag úgy tervezték.David78:
pedig ezek makacs tények. Mondhatom máshogy is: 1.1-el nem megy, kicsi bele a motor.
Vezettem egy ilyet párszor cégest(pont ezzel a motorral), biztos elkerülnem, főleg ezzel a motorral. -
nesa
veterán
válasz
bitpork #132217 üzenetére
Meg van neki +2 egy korabbi banyatol, ez az ujabb asszony 15-20 evel fiatalabb meg siman kinyom neki vagy 3 at
(#132218) focvis
Amikor a 7 szemelyest vettem nekem is mondtak hogy xy a corsaba rak 3 gyereket es elfernek, mindenkinek masok az igenyek, en a nyomornal jobban semmit nem utalok, es kurvara birom a luxust, ahogy oregszem egyre jobban.
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #132035 üzenetére
Szerintem ugyan arrol beszelünk....pont ezt probalom en is alatamasztani, hogy jobbara csak a Magyar fejekben van ez a berögzödött butasag, hogy 200k km az mar halalközeli, 300k km pedig mar az elettartam vege egy autonal....es ahogy annal a passatnal is latszik, a futott km nem egyenlö a lelakottsaggal. Egy varosi hasznalat soran ennel sokkal jobban le lehet lakni 100k km alatt egy autot.
Ez a 641k km azert eleg kemeny, itt azert mar jol meg kell nezni a dolgokat. Egeszen biztos vagyok benne, hogy nem fogjak tudni eladni, amig vissza nem tekerik 200 ala....
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
bitpork #132027 üzenetére
Akkor te is kapsz egyet.
[TROLL]"Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek" - Vagy nem.[/TROLL]De komolyra fordítva a szót, és ahogy már korábban is írtam, értem a helyzetet és nagyrészt egyet is értek. Amiben nem az már az én hülyeségem max.
(#132031) audi100td
Arra értettem, hogy mindig jön egy-két negatív tapasztalat vkitől, mert már látott egy(!) olyat, vagy autómosóban() dolgozik. Tehát ez ne tántorítson el feltétlenül.
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #132027 üzenetére
Szvsz nincs olyan, hogy mindent kicsereltek. Ha 10 eves es van benne 40 ezer km, akkor ugyan ugy ra kell kalkulalni, hogy mi az ami ilyen hasznalat melett gatya lehet, mint ha 10 eves es van benne 300k km. Az alkatresz ugyan ugy öregszik, mindegyiken. 10 ev az 10 ev.
Meg ha mar belterröl beszelünk, akkor ugye az megint kerdes, hogy melyik autonak lesz jobban lelakva a belseje, amelyikbe beültek es hosszu orakon keresztül haladtak vele, vagy amelyikbe millioszor ki be szalltak....
-
-
LógaGéza
veterán
válasz
bitpork #131918 üzenetére
Én magamnak tuti azt vennék, de szüleimnek traktor kell
Akkor nézegetjük tovább a B8-as A4-eseket, esetleg a faceliftes MK2 OctaviákatEzeknek van valami típushibájuk, amire figyelni kellene?
Fogorvosomnak van egy RX450h-ja, párszor már utazgattam vele, érdekes egy gép biztos. Eszik azért ahogy kell, de előzésénél ahogy nyom egy parkettát, és a két villanymotor meghúzza az akksikat az érdekes egy élmény
-
válasz
bitpork #131890 üzenetére
Jó látom a falnak beszélek, mert Te nem a másik problémájára figyelsz, hanem a saját életed példáján, ha nekem ment, másnak nem, az hülye. Pont. Lezárhatjuk, a topicot is. Ne nézessük meg a kiszemelt kocsit, ne figyeljünk semmire, tetszik, vegyük meg. Ha szívunk, szívunk ilyen az élet...
Oh God Why...
(#131889) fi:zi'k: Leírtam miért pék (Odamegy tetszik megveszi). Se átnézetés, utánajárás, stb. Mintha a boltban venne 1 liter tejet. Párom ezt el se hiszi, szerinte így az emberek nem vesznek autót, hiszen milliókról van szó, amik nem teremnek a fán... Alig hiszi el, mikor mondom, hogy márpedig de, elég sok ilyen pék van, és rendre szerencsések is. Én sose voltam az. Megvenném tuti nagyobbat szopnék vele, mint a "művésznő"
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #131659 üzenetére
Nem vagyok alszent....ha ilyen eset van, akkor indokolt...itt nem az, raadasul ha ilyen van, hogy balrol kanyarodnak, meg gyorsitosav van, különösen indokolatlan, udvariatlan es baleset veszelyes is ha valaki a belsö savban autokazik, mert azt szokta meg....ha nesa is szepen jobbratartva közlekedik, ahogy kell, akkor pl most nincs miröl beszelni
Cseh autopalyan is van olyan resz, hogy senki nem megy a külsöben ha nem muszaj mert borzaszto....ez megint mas eset.
(#131660) bbkk ertelek...szoval Te ha autopalyan mesz, akkor mindig a belsö savot hasznalod, akar Miskolcnal, akar Györnel, mert hat siofoknal Pest irányából az M7-esen rossz a külsö sav....ertem, nem szoltam bocsi
(#131663) footy oo persze, millio egy ilyen story van
...itt most en csak azert irtam, amit irtam, hogy azert ebben az esetben a belsö savban autozni nesanak total indokalatlan...mindenki hibazik, mindenki bambul el, nem ez a lenyeg, csak azert ne magyarazzuk mar meg, hogy amugy ez teljesen franko....még akkor sem ha siofoknal Pest iranyaban szar is a külsö sav az M7 en
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #131587 üzenetére
Érik már itt is a chip, csakhogy kevesebbet fogyasszon. Már unom, hogy ilyen sokat eszik. Megíratom 200 lóra, ahogy számolom, akkor csak 3,2-őt fog fogyasztani. Kidobom a DPF-et a VW csaló szoftot, az EGR-t, katalizátort, pótkereket, az emelőt meg az anyóst. Mindjárt jobban fog menni. Ja nem, a csaló szoft marad, még jól jöhet a környezetvédelmi vizsgán.
Mondjuk a vizsgabiztos végig matatta az ülést de csak nem lett meg a kar, hogy mivel kell hátra húzni. Jót röhögtem. Nem sok Laurin járhat oda.
-
w333
félisten
válasz
bitpork #131549 üzenetére
Akkor rosszul mondták ... láttam én már 500-600 ezer km szétkopott B5 Passat is és S60 / S80 -t ami ugyan ennyi idősen és km- el fele annyira sem látszik rajta az idő és km vasfoga, nagyon jól bírják ezek az idő, erős tartós autók
(#131554) zoo8800
Idősebb B5 Passat mállik-porlik a bőr, míg egy Volvo -n inkább csak viseltes
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #131527 üzenetére
A képeid alapján első széria, (12v-t a sorozat elejétől a végéig gyártották) másak a lökhárítók, lámpák, beltér stb a faceliftes esetében. Persze függ attól is, hogy mekkorák az utasok, 3 1,75 magas és 70-75 kilós fickó biztos, hogy elfér, nem szorongva, de a határozott formázású üléspad miatt kényelmetlen, a fapados bőrösön már más.
és [link]
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #131513 üzenetére
Masodik szerianal javitottak tobb dolgot is, belteri anyagokon biztosan. 3 ember elfer hatul, (Cromaban es Saab 9000-ben is elfertunk, nem szorongva) de az ules nem ugy van formazva, foleg a jobban felszerelteken, de gyerekules nem fer el, formazas miatt sem, mert dolnek.
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #131504 üzenetére
Szerintem 12v mondjuk nalam ilyen rakpartos sztori nemfog jatszani varosban is olyan utakon igyekszem haladni ahol nincs dugo meg ez nekem arra kell hogy hetvegen elugrani a pekhez, meg hetkozbe 1x klubba, viszont kell az a lehetoseg hogy ha a citrom veletlenul szervizbe kell toltson 1-2 napot akkor beferjen a 3 gyerek hatra, meg pecsen azert lehet kozlekedni, tudom hany orakor merre nem szabad menni.
A gazt a szomszedba 150-160ft er adjak, szerinted lehetseges ezzel 2000ft/100kmEgyebkent ekkora motornal meg szamit a fogyiba hogy klimaval vagy nelkule mesz, PL a dizel citromnak majdnem mind1.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #131391 üzenetére
Ez azért nem ilyen egysíkú dolog, mint gondolod. Nem is akartam hozzászólni, de pont most jött eg yilyen cikk. És ha megnézed az autó tulaját, pont egy magyar írta. Nem, én sem látom értelmét kis motornál, sőt írtam is nemrég, hogy sztem alig érezni, de egy nagyobb motornál már érezhetően hoz valamit. olvasd el. Egy gyári autót 100 országba, 40 klímára, 2 millió embernek gyártanak. Simán lehet "okosabbnak" lenni, ilyen körüólmények között, mint egy kötött kezű gyári mérnök. Aki csak úgy bemond valamit, amit a helyi kókler csinált, annak én sem hiszek, de a cikkben levő dolog pont hihető, érthető.
-
#03969024
törölt tag
válasz
bitpork #131481 üzenetére
Nos, apósom elvesztette a bal lábát. Eddig egy Ibizát hajtott, most le kéne cserélni valami automatára, ami viszonylag kevés pénzből fenntartható. Nem hiszem, hogy sokat menne majd vele. Inkább valami kisebb kombi, talán egy Ignis is megtenné, de nem ismerem az abban lévő automatát...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest