- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #229740 üzenetére
Nálunk is volt egy 2020as 1.8 CHR+AT+AWD, na az aztán gyenge kombó
-
Kinder
senior tag
válasz
BigBlackDog #229352 üzenetére
Hja, van pár érdekes
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
BigBlackDog #229232 üzenetére
Értem, oké.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #229232 üzenetére
Igen.
-
F-ECT$
titán
válasz
BigBlackDog #228988 üzenetére
Ez a reklámozott 7 illetve 5 év gari a gyakorlatban nem olyan egyszerűen érvényesíthető?
-
Eugene Roe
őstag
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Kia Xceed kívül belül előrelépés, de megbízhatósága sose lesz olyan
(semminek se)
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Ha valamilyen akcióban egy Káskájt meg lehetne csípni az 1.33-as motorral, akkor az biztos, hogy előrelépés lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228977 üzenetére
Taigo az sztem is ok, az meg ki is nez vhogy.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
szabonagyur velemenyet osztom, egyebkent VW T-Cross vagy Taigo beleferhet 10-be, ha suv jellegu kellene.
pl: [link] -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Ujabbra minek cserelni a regit?
Uj kulso, hybridseg (nem ad hozza szerintem semmit) ami plusz, esetleg par extra felszereltseg ha abban nem volt meg.En ugy mondanam 10et nem er a 2018al szemben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Semmivel nem jobb. Uj auto aranytalanul draga, neznek egy G7/7.5 Golfot pl.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #228926 üzenetére
Sok baja abból fakad, hogy fix 30k-es periódust írtak elő (flottákba szánt modelleknél akár 50k-est is), a vezlánc át tud ugrani, ha már kissé megnyúlt, és emelkedőn kézifék nélkül, csak sebességben hagyva rögzítik az autót (olajnyomással működik a láncfeszítő), illetve dízeleknél szokásos EGR bajok itt is előfordulnak, de mindent összevetve jobb, mint amilyen híre van, észszérű karbantartással rengeteget kibír. A Bosch CP1-es pumpa olcsón felújítható porlasztókkal meg kifejezetten előny, ahogy az is, hogy - modelltől, váltótól és évjárattól függően - van olyan, amiben nincs se DMF, se DPF.
A fogyi pedig a teljes utat tekintve és a kúton számolva 5,058-ra jött ki.
-
F-ECT$
titán
válasz
BigBlackDog #228903 üzenetére
Azért nem mindegy hogy 110 vagy 140 km/h.
Volt pár modell frissítés és ezeknél vannak felszereltségi eltérések.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #228522 üzenetére
Amikor autókat kerestem azért a kínálat a hahun volt a legnagyobb, azóta passz.
Alternatíva, csak mennyire ismert. Rakhatom fel jofogásra is az autót, ha a kutya nem nézi meg.
Hirdetek cuccokat több platformon is, de kb. vinteden mennek el max, pedig régen jofogáson is mentek. Ennyit erről minek van hírneve.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228522 üzenetére
Egyelore meg nagyon halovany, bar a marketinget toljak, nehany kereskedes fent van, de atfedesben a hahuval, lehet most jon el az idejuk, de nekem (hiaba tudok roluk) eszemben nem jutna ott hirdetni, keresni is csak parszor. Tul kicsik hozza. Meg...
Ugye az eredeti koncepcio ott az volt, h csak ellwnorzott, valoban "jo autok" lesznek, de szvsz elengedtek ezt a dolgot es johet mindenki, tamadjak a piacot, reszesedest akarnak szerezni a nagy tortabol.
-
sagesz93
addikt
válasz
BigBlackDog #228155 üzenetére
Semmi műszaki jellegűt nem tudok. Valószínű ha más cég gyárában dolgozna, akkor olyan autót nem venne.
Ezek ilyen furcsa dolgok nekem, de most nekik kell segítenem autót venni, ami tényleg nem egyszerű
-
Eugene Roe
őstag
válasz
BigBlackDog #228088 üzenetére
Nyertél
10kg / Le alatt, pláne 96 Le / 1180kg-nál megmondom őszintén én nem is nézek autókat, de tény, hogy funkcionálisan egy i30 már rendes autó. Sose venném, de rendes autó.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228068 üzenetére
Az oké, de a keret a napokban el fog fogyni, kivéve, ha emelnek rajta, de erről nincs hír. [link]
-
dj79
senior tag
válasz
BigBlackDog #228056 üzenetére
Astráról már láttam pár tesztet, ár-érték aránya nem az igazi. Kia ev3, model y?
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228056 üzenetére
Par napig van meg allami tamogatas, aztan ki tudja, de ha nem nagyvallalat, akkor nem eri meg.
Kiveve, ha amugy is cash.
Ezek figyelembe vannak veve? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228056 üzenetére
MG-t engedd el, iszonyat ratyi minoseg. Opel jo irany.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #227985 üzenetére
Hatso futomu szeret szetrohadni, arra oda kell figyelni, amugy a szokasos dizel gondok, a sima 2.0 d4d nem veszes, megfelelo atnezes utan akar veheto is.
Csak sajnos rajta van a toyota felar, adott keretbol en inkabb francia dizelek fele kacsintgatnek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227985 üzenetére
Ha van hozza alkatresz nem felnek tole. Azokra keress ra ami korral cseres. Keder pl.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #227860 üzenetére
2010 körül volt a váltás, 1-2 évvel idősebb irányba érdemes bővíteni szvsz. Focus mk2 90 LE 1.6 TDCI még ilyen volt. Octavia 1.9 PD TDI (BXE - csapágy cserét kalkulálni) is. Illetve Renault esetén nekünk pl a céges Scenic III 1.9 dci volt részecskeszűrő nélküli, ott asszem az 1.5 és a 2.0 sem volt már ilyen, csak az 1.9.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #227860 üzenetére
+ egy infó; akár Kangoo-Berlingo-Partner vonal is szóba jöhet, ha van ajánlott és megbízható motorral.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227860 üzenetére
Foka 3-bol mar nincs, azok mind legalabb EU5-osok.
8 szelepes 1.6 tdci-t keruld a 16V az mar oke, akarcsak a tobbi (francia) dizeles motorja.
Amugy hobbi autonak RS kell, nem ilyen dizel csettego.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Érdekes és meglepő, bár én akkor hiszem majd el, ha látom az autó gyári kísérő adatlapján a váltó kódját.
-
válasz
BigBlackDog #227717 üzenetére
És ez vásárláskor csak használt esetén segít, nagy pechhel akár lehet az ember a tulaja az első száraz dsg-és új 2.0 tsi-nek.. Nyilván extrém példa, de átláthatóság ebben a témában (száraz e a dsg) egyik gyártónak sem erőssége. Ők legszívesebben csak azt adnák meg hogy "automata" aztán csókolom...
-
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Corsát kellene megkérdezni, a Kodiaq a tipikus kivétel, de csak volt ha jól tudom (régi modellben minden 1.5 tsi mellé járt az olajos, most már nem). Ugye a másik kivétel a 4wd lenne, de az meg már nincs 1.5 tsi mellé ha minden igaz. Szóval VW-nél semmi nem biztos, a 250 nm is "csak" irányelv (amit ha megváltoztatnak pár évig nem fogod tudni, a mai fillér szerelmes időkben szerintem előbb utóbb megoldják hogy a 2.0 tsi mellé is mehessen a száraz dsg, vagy lesz 250 nm-re lecsavart 2.0 tsi vagy kicsit fejlesztenek a szárazon).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227713 üzenetére
Hmm, meglepő. Úgy látszik a nehéz bódé mellé nem merték berakni a szárazat, nehogy gari idő előtt ledarálja magát.
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #227598 üzenetére
Focusnál én is azt láttam mikor vettük a kocsit. Egy jobb állapotú 10 éves 1.6 tdci Focus 2,5m körül megvan, az 1.6 szívóért meg nem szégyellnek elkérni 3,5-4m-t.
A vételár közti különbségből kerülhet a dízelbe egy új szett porlasztó, kuplung kettőstömegűvel, fékek, vezérlés, stb. 5L-ből meg el lehet vele lenni pályán. Ráadásul jobban is megy, főleg stage1-el. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227598 üzenetére
Meg azokban tarcsi is van. Oké van ismerős aki porlasztó felújítással foglalkozik oda tudok neked szerezni kedvességet is ha úgy van. Akkor már csak a DPF para.
Nézzél ki párat, aztán megkiritizáljuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227592 üzenetére
Igen csak azt is vedd számításba, hogy ha keveset mész akkor az alacsony fogyasztáson keveset spórolsz, viszont több a hibalehetőség egy 10-15 éves dízelben mint egy hasonló korú benzinesnél (legyen az szívó vagy turbó).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #227585 üzenetére
Lényeg, hogy mennyit megy indításonként
Kombájn is dízel, aztán pár hónap kivételével áll.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227585 üzenetére
Nem problemasabb mint a szivo. Gazolajban 7% a biokomponens de par honap allast az siman kibir a tankban.
De ha hosszab idore tamasztod le akkor van B0 gazolaj is a Mol-nal.
-
zgospel
őstag
válasz
BigBlackDog #227493 üzenetére
A 2.4-es 5 hengeres dízel szinte golyóálló.
2.0-ás 5 hengeresnél előfordulhat a hengerfal repedése. Novoth Tibivel volt egyszer egy videó róla. Most nincs kedvem fél órát megnézni újbólde akit érdekel: [link]
A kommentek között találtam:
"A persely repedés szinte mindig itt a középső henger mentén történik meg, ami azért van, mert itt melegszik fel a leghamarabb a blokk, ami a hideg klímán kifejezetten komoly hőfeszültséget okoz a blokk által hűtőtt középső hengerfal és a persely között. A legtöbb ilyen kocsi 6 vagy 8 sebességes Aisinnal automatával van szerelve (az enyém 6-os kézi szerencsére), mert ez illik a kocsi stílusához a kényelmes nagy utazóautóhoz. A probléma az, hogy ez a váltó nem rendelkezik hidegüzemi móddal, hanem eszetlen módon forgatja hidegen-melegen egyaránt a motort (tapasztalat, ezért vettem végül gyengébb, de kézi váltós V60-ast), így főleg a hideg évszakokban a hőfeszültség óriási lesz a gyorsan felmelegedő és a még hideg öntvény részek között. Megoldás a problémára a Volvo gyári külső elektromos hűtővíz-kör melegítője (csökkenti a hőkülönbséget hideg üzem esetén), és a kíméletes első pár kilométer (lassabb melegedés, kisebb és lassabban kiegyenlítődő hőkülönbségek), valamint az első egy percben csak beindítjuk és nem csinálunk semmit rutin bevezetése. Ez sem garancia semmire, de sokat javíthat az esélyeken." -
válasz
BigBlackDog #227486 üzenetére
Úgy gondolom, hogy ilyenkor viccesnek hiheti magát
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227493 üzenetére
Igen van a vagott loketu 5 hengeres meg a franciaktol atvett sor4-es.
Megvan!
1984 ccm 5 henger Svéd(acél).
1997 ccm 4 henger PSA DW10
1969 ccm meg az új "kínai" -
zeon.hu
nagyúr
válasz
BigBlackDog #227487 üzenetére
Megkötés nincs.
Melyik a nem kínai XC60 vagy 90? -
válasz
BigBlackDog #227374 üzenetére
Ezt átgondolom, meg számolok egyet. Eléggé a végét járja már a büdzsé.
-
válasz
BigBlackDog #227371 üzenetére
Hát akkor már kb a szegélyezést is érdemes lenne megcsinálni
Különben bemossa az eső a szélét. Pénz kéne, sok!
Plusz probléma, hogy a hátsó kertben még lesz mit csinálni, valszeg kell majd bemenjen oda még teherautó, addig nem lehet megcsinálni a kocsinak a beállót amíg hátulra nagygép kell tudjon bemenni, mert ha átmegy rajta abból sok jó nem fog származni.
-
válasz
BigBlackDog #227371 üzenetére
jaja, kiásni egy 40 centi mély tükröt, abba tenni 20 centi kavicsot/murvát, és használni. igen, mélyebben lesz a talajszintnél, de tökéletes alapja lesz majd a térkőnek
-
herrká
senior tag
válasz
BigBlackDog #227359 üzenetére
Igen. De azt mondja a kolléga, ha jó áron megkapná és nem betegagy ezzel a motorral, nem sajnál rá pár százezret, tomiteseket, csöveket, olajakat stb cserélni. Maszekolos ürge, csak alkatrész kerülne penzbe. Ha kell kasztnizik is. Hegesztő lakatos.
-
kcsa
veterán
válasz
BigBlackDog #227343 üzenetére
BEV-nél biztosan van ilyen, olvastam már, na de hibridnél? Ezért kérdeztem
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #227040 üzenetére
Ezek mar flexibilis periodussal futnak. Szoval leviszi, 25k-ra, sokkal jobb.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #226990 üzenetére
Az összes ilyen, nyugi.
-
Villa7
tag
válasz
BigBlackDog #226919 üzenetére
ja meg ott a komplett kuplungozás, kettős tömegűvel stb. az se 2 fillér.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #226919 üzenetére
Az is olyan mint a suzuki váltó csapágy problémája. Egyszer kicseréli az ember aztán örök idő +1 nap.
-
grizlisandor
veterán
válasz
BigBlackDog #226828 üzenetére
+1 a Mazda.
Yaris Cross-hoz volt szerencsém, azért pénzt nem adnék.
S-Cross jobb választás szerintem. -
válasz
BigBlackDog #226608 üzenetére
valószínűleg nem a helyére való harmadik soros, hanem a második sorból kivett ülések vannak benne
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
BigBlackDog #226608 üzenetére
Ezt én sem értem, nem egy bonyolult szerkezet pedig.
(Grand Scenic van otthon, amit decemberben TK-ra tört egy busz, az is 7 személyes) -
gyenesmartin
őstag
válasz
BigBlackDog #226235 üzenetére
A Hyundai 8 sebességes DCT-je is rossz?
Ezek vannak az N-ekben. -
pepucs
tag
válasz
BigBlackDog #226235 üzenetére
Nem konkrétan az automatára gondoltam hanem általánosságban, hogy mintha kikopnának az ajánlott kategóriából
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #226186 üzenetére
Az olaszok TCT-jéről sem nagyon hallani panaszt, de valszeg ennek inkább az az oka, hogy meglehetősen ritka.
-
zgospel
őstag
válasz
BigBlackDog #226182 üzenetére
Jobb mint a ZF?
-
dellfanboy
őstag
válasz
BigBlackDog #226127 üzenetére
az irányár, nem szentírás. lehet alkudni. kell is
-
zgospel
őstag
válasz
BigBlackDog #226127 üzenetére
Én azt hittem már mindenki tudja itt a fórumon, hogy kb 10-ből 9 járműajánlása trollkodás
-
szebe
addikt
válasz
BigBlackDog #226127 üzenetére
Trollkodik, már mióta
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
BigBlackDog #226127 üzenetére
Én is arra gondoltam.
Plusz a 13 literes városi fogyasztás se szimpatikus (2.0 dízel). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #226044 üzenetére
Jó neked, nekem annál kevésbé.
Pont lesz*ták, hogy az új autó eszi a vizet.
-
válasz
BigBlackDog #226044 üzenetére
Pont ezt írom, hogy semmivel sem jobbak a koreaiak, sőt...
Ebben is szépen éppúgy bealudt az eurépai autógyártás, szerintem PR bukta, hogy a saját piacon is mekkorát buktak ilyen kia-hyundai márkák miatt. Emlékszem, 2006-ban egy akkori kollégám vett egy Accentet, kb. mindenki kiröhögte vele. Most meg mára kb. szinte oda jutottunk, hogy laikusi körökben egy koreai jobb, mint bármely európai márka.
A költői kérdésem erre is: ezek itt az EU-ban maguktól ennyire hülyék? -
válasz
BigBlackDog #225531 üzenetére
Ha nem vagy területi képviselő nem hiszem hogy probléma. Na meg persze panelben lakva sem jatszik.
-
nepszter1
addikt
válasz
BigBlackDog #225474 üzenetére
4-4.5 millió között minél jobb évjáratot. Lehetséges az automata váltó is. Családi kombi autó.
Benzines főleg. -
herrká
senior tag
válasz
BigBlackDog #225407 üzenetére
Köszönöm szépen! Az csak azért volt, mert ezek a fantáziátlan bakancs formák nem igazán jöttek be, amit az említett két gyártó autoin kívül látok, a többitől. De muszáj lesz megbarátkozni más típussal.
Nem ismerem ezeket a Lexusokat, de már nézem is! Köszönöm!Néztem gyorsan, ezeknél pl a 150-200 ezres futás teljesítmény még vállalható? Várható szerviz költségek gondolom a korábbi két gyártó tipusaihoz párosítható, ugye? Abszolút kimaradt a Lexus, Infinity és társai eddig a latokorombol. Amit tudok róluk, hogy japán márkák "luxus modelljei".
-
#48584626
törölt tag
válasz
BigBlackDog #225307 üzenetére
Hát igen, ha az ember kipróbálja, akkor azonnal megérti miről van szó.
-
gyulank
addikt
válasz
BigBlackDog #225299 üzenetére
De ezek csak állítások. Nekem olyan állítások kellenének, amikből látszik, hogy miért történik az állított dolog. Pl. ez a legutolsó rész, számomra egyáltalán nem világosak az ok-okozati összefüggések, hogy a nyomaték miatt kezdenek megcsúszni a kormányzott kerekek, meg a kormány tekerése nem befolyásolja az irányt. Az első kerék húz, arra húz, amerre áll. Akkor csúszhatna előre, ha hátulról tolnám, az első kerék meg passzív lenne.
-
válasz
BigBlackDog #225286 üzenetére
Nekem erről mindig a Nissan GT-R LM Nismo jut eszembe.
Persze az pályaautó, nem közútra való.
Meg nem is a "milyen autót vegyek"-be való. -
dj79
senior tag
válasz
BigBlackDog #225286 üzenetére
Így-így, gyorsításnál a súlypont hátra mozdul, így nagyobb a tapadás.
gyulank: elsőkerekes nagyteljesítményű autóval pl sperr nélkül kifejezetten problémás kigyorsítani kitekert kormánynál.
-
30z.Samu
félisten
válasz
BigBlackDog #225168 üzenetére
Sziasztok! Köszönöm szépen itt is a választ. Javarészt városban közlekedek. Méretben alapvetően az lenne az elképzelés, hogy a Clio-nál valamivel nagyobb kocsi kéne gondolva arra az esetre, ha bővülne a család.
Jelenleg nincs napi használatban, ez beosztás függő, de általában két naponta így is be van indítva a szekér. Konkrét km-et nem tudok írni, de nem megyek vele olyan sokat. Hébe-hóba egy kis autópálya bejátszik ha megyünk vidékre.
-
#48584626
törölt tag
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Nem feltétlenül. Eleve a NOx probléma a direktbefecskendezéssel érkezett meg a benzinmotorok világába, másrészt nem kell feltétlenül külső EGR az előírások teljesítéséhez.
Az említett Opel motorok még nem közvetlen befecskendezésűek voltak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Igen, kipufogógáz utókezelés nélkül már az Euro4 sem megugorható. De még a 3 sem ha jól tudom.
-
C. István
újonc
válasz
BigBlackDog #224968 üzenetére
Azonos a két kérdőív. Köszi, ha kitöltötted!😁
-
Bondix
aktív tag
válasz
BigBlackDog #224923 üzenetére
Ügyfélkapu egyből nem néztem akkor utána a rendszam betűnek Goggle. Amikor írták már igen tehát már tudom... Tárgytalan is már.
-
válasz
BigBlackDog #224717 üzenetére
Olyat szeretnék viszont az egyik túl megy a büdzsén a másik pedig túl régi ami pedig újabb szintén több, mint 8 millió...
Az "újabb" Audi A5 (2017-18)-ból a kétezres motorok és S-Tronic váltók mennyire beváltak?
-
válasz
BigBlackDog #224717 üzenetére
Igen azt szeretnék. Ezeknek nem vészes a fogyasztás?
-
lockdown90
senior tag
válasz
BigBlackDog #224426 üzenetére
nem akarok trollkodni de megéri hitelre kocsit venni 2024-ben?
-
válasz
BigBlackDog #223723 üzenetére
Amúgy van ezekből hahun ilyen 3-400 ezret futott is
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #223747 üzenetére
191cm-el nem olyan nagy az
A fűtőszál engem is zavart pár napig, aztán megszoktam. -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #223733 üzenetére
Igen újabb Scross, ez más oldalról hülyébb
Nem azt mondom, hogy nincs különbség, mivel alapból emeltebb magasságú az Scross, csak a fenti durva torzítást szerettem volna csökkenteni.
De tudom van nekem is VW függő kollégám aki inkább ül a 10+ éves Siroccoban, mert mennyivel jobb, még akkor is ha már az autó árát 2X ráköltötte és pont akkor nem megy amikor kellene az autó.
-
Chereiose
addikt
válasz
BigBlackDog #223733 üzenetére
Én is rendszerint megyek pályán az S-Crossal, hát azért 130-nál már nem durván, de érezhető a nagy szélzaj, tehát pl. beszélgetni jóval nehezebb. Ehhez képest többször ültem 7-es golfokban, na ott a 140-150-et is alig éreztem meg, szóval szigetelésben, üvegvastagságban stb. biztos jobb a vw.
Nekünk így lassan 4 évesen az S-Crossal olyan bajaim vannak, hogy tök vékony eleve a festés, csomó helyen már le van pattogva a festék (jó ez lehet kavicsok is okozzák, de akkor is), zörög a kalaptartó, a rendszámtartó, hátsó ajtókon a műanyag keret olyan, mintha leakarna esni ha épp ott fogom meg az ajtót, elől ha az ajtóra teszem a könyököm már recseg-ropog az az elem (ez is lehet eltört vagy én nem tudom), az ablak az anyós oldalon néha recseg ha épp negyedig van lehúzva, állandóan szórakozik a kulccsal is ha járó motorral ajtót nyitok és nem ismeri fel, stb, szóval ezek azért így összességében idegesítőek. Ehhez képest 2006-os Golf Plusunk volt előtte, annak nem volt annyi idősen ennyi idegesítő hibája.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #223660 üzenetére
Mondjuk ha esetleg automata SCROSS-a van akkor meg eléggé jól ki tud most belőle szállni amíg megy a vonat, tehát ha meg váltani akar megérheti.
-
Yany
addikt
válasz
BigBlackDog #223387 üzenetére
Igen, videók alapján így van, minimál plusz design ment bele (pl. körbe led csík) meg picit az ülések is mások, de ennyi nagyjából. De most minden bántás nélkül tök őszintén: ha egy autóval a kartámasz állíthatósága az egyetlen igazi gondja valakinek, akkor megtalálta a tökéletes autót. Ezt abszolút komolyan gondolom. Annyi minden van egy autóban, hogy egy-egy dolog alapján egy teljes autót kizárni nettó önkéntes önszivatás.
-
Yany
addikt
válasz
BigBlackDog #223384 üzenetére
Nem, a J12-esben szerintem egyforma mindegyikben, de az életemet nem tenném rá. A faceliftesről nem tudom, de az még nem tűnik elérhetőnek.
-
válasz
BigBlackDog #223287 üzenetére
Alapülés után mi a következő lépés? Az már az ErgoComfort? Régebben arról jókat olvastam.
Vagy az csak a legújabb modellben érhető el - ahogy látom a Skoda oldalán ahhoz már kérhető -
_drk
addikt
válasz
BigBlackDog #223318 üzenetére
9. Gen, 2014.
-
válasz
BigBlackDog #223307 üzenetére
árát nézted?
14,5-től indulnak akciósan
ehhez képest egy HR-V laza 3 millióval olcsóbb
tetszik amúgy az LBX amikor megjelent egyből mutattam is feleségemnek, de úgy tűnik kicsit vastagabban fog a ceruza a kelleténél -
Audience
aktív tag
válasz
BigBlackDog #223020 üzenetére
Évente van kötelező szerviz, ott megkapja amit kell. Javitani még nem kellett. A karbantartás és a folyadékok, betétek cseréje nálam nem javítás kategóriája.
Egy dologtól tekintettem volna el, de már nem lehetett, ettől a mild hibrid rendszertől.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
BigBlackDog #223007 üzenetére
Igen, jobban ránéztem és kiderült amit te is írsz, hogy az "alap" klíma benne van. Viszont a konfigurációban lévő kiírás picit megtévesztő
-
válasz
BigBlackDog #222857 üzenetére
a taxiság átka
-
válasz
BigBlackDog #222792 üzenetére
jogosch
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #222792 üzenetére
De, jól mondod. A direkt befecskendezős ami kokszolódik.
-
válasz
BigBlackDog #222742 üzenetére
Na ez érdekelne engem is. Egyelőre OPiiPO fázisában vagyok én is. Semmi konkrét, egyelőre háromszögelem a lehetőségeket... Octavia az egyik ami bekerült a halmazba, most próbálom kiejteni vagy bent tartani...
Már terveztem, hogy írok ide majd egy tisztességes "mit keresek" hozzászólást, csak most rá akartam csatlakozni erre a szálra.
-
tototos
addikt
válasz
BigBlackDog #222717 üzenetére
Attól függ milyen távon milyen sebességgel jársz vele. Nagyon rövid távokon az sem tud csodát tenni. Nekem P2-vel 5,2 volt a 40 ezer km-es átlagom.
-
válasz
BigBlackDog #222714 üzenetére
elképzelhető, persze, én nem tapasztalatból, hanem józan paraszti észre hivatkozva írtam, amit. nyilván a márkaszervizek sem akarnak csődbe menni az elektromos autós átállással
mi pont Peugeot e2008-at meg Renault Captur E-Tech-eket nézegetünk a CX-5 helyett, mert jön a napelem és kihasználnánk az "ingyen" üzemanyagot, szóval jobban utána fogok járni a villanyautó szervizelés témának
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BigBlackDog #222666 üzenetére
Most vett excéges Astra nálunk is fújt, csak a motortető első harmada. Alig észrevehető csak a 160 vs 210 mikron tűnt fel.
Tipikusan az a rész lett átfújva amit televersz kavicsca. (nekem a kormi pl pont abban a vonalban kavicsos)
-
kenguru99
senior tag
válasz
BigBlackDog #222456 üzenetére
Az alapelvek szintjén már a legelső (1997-es) autó is ugyanolyan volt mint a maiak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #222452 üzenetére
Roviden: a HSD tatas.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
Amúgy ha nem lenne kolléga célja a nagy sebességgel való közlekedés vagy hasonló vennék egy Honda Cityt, faék az is és amúgy 800e körül vannak jók.
-
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi.
De vacillálok....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
+1! Nincs 1200 kg ahhoz a 107 paripa bőven elég normál közlekedésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest