Aktív témák
-
-
Tommer
tag
Cry-Engine 3 for PC (First Time: Ati Eyefinity)
Ha jól sasolom (márpedig jól sasolom) ez 3db 30" TFT! Ha ez tényleg 7680x1600 -on megy akkor az nem rossz!
-
tzsolesz
nagyúr
Értem, végül mindegy mert mindegyik ref. hűtős.
Gondolom átfogó teszt lesz, hiszen DX11, 40nm, tuning képesség, fogyasztás, zaj, melegedés, minden előjön ilyenkor.
Meg hát csak elmagyarázzátok az új fícsörök mivoltát, és működését, és hatását.Mi?
Nem mondod komolyan, hogy erre is van beépített emberük minden országban.
Várjunk csak, te az voltál??
-
#72042496
törölt tag
"Elvileg ti is láttatok már."
Én csak az előbb is linkelt 5870-et (?) láttam, meg a zöld nyákos rémet, amit aztán cizoe törölt is. Remélem az utóbbi tényleg kamu, mert ha úgy néz majd ki, akkor rosszul is leszek. Annyit legalább lehet tudni, hogy fekete nyákos lesz-e?
De a ***** anyját, azért vettem Tracer Redet, mert az ATI kártya úgyis piros. Most majd cserélhetem le őket.
tzsolesz: Nálam ez nem ilyen egyszerű.
-
rocket
nagyúr
Igy mar egesz mas, teljesen mast sugalt az #6202-es hozzaszolasod
(hihetetlen vagy komolyan
)
Biztos lehet talalni olyan beallitast ahol a GTX285 kifogy a VRAM-bol ami rendesen megcsonkitja a teljesitmenyet, szoval ott lehet akar ~3x is gyorsabb a 2GB-os HD5870, aztan ha ez a jatszahto frame ertek kategoriaba esik az AMD oldalan akkor az feler egy nagy pofonnal az NV iranyaba, de ha 6-bol lesz 18 frame akkor szora se erdemes#6212: Sikerult kibogoznom mar a dolgot az utolag szerkesztett hozzaszolasodbol
-
#65755648
törölt tag
Neked is "úgy tűnik" pl a Crysis-os tesztből, hogy mégiscsak 32 ROP van benne és a ROP-ok száma jelentette/ti a szűk keresztmetszetet? Valahogy nem tűnik reálisnak, hogy 2x sp több mint 2x-es teljesítményt hozzon. Vagyis milyen paraméterekre lehet "következtetni" HA igazi a Crysis teszt?
-
rocket
nagyúr
Ezt nem mondtam, de akkor a 299$ HD5870-rol volt szo mint agressziv arazas, akkor ugy azt tippeltem realisan nezve kozel lesz a GTX295 teljesitmenyehez igy biztos nem lesz 299$, de te oltogattad a felmondatos pletykara irt irasoddal a nepet, aztan most lathatod az elmult napi hozzaszolasok kozott mit okoztal azzal a cikkel
Lattam a hozzaszolasokban az allitolagos Crysis erdmenyeket, csak azt nem latom hol van, hogy 2x gyorsabb a HD5850 mint a GTX285
-
dokar
addikt
ez?
HD5870 Crysis Benchmark Score
CPU:AMD Phenom II X4 955BE CPU: AMD Phenom II X4 955BE
Win 7 RTM Win 7 RTM
VGA:HD5870 1GB VGA: HD5870 1GBCrysis 1900x1200 4AA+16AF DX10 Very High Crysis 1900x1200 4AA +16 AF DX10 Very High
min:30.** min: 30 .**
avg:43.** avg: 43 .**
max:54.** max: 54 .** -
-
KillBorn
senior tag
-
Ricco_hun
senior tag
Ilyen árakkal nemigen fognak részesedést növelni, meg Nv-fanokat megtéríteni. Ilyenk árak mellett inkább megveszi a GTX285-öt, mint a HD5850-et. Meg ugye szépen beáldoznak mindent a dx11 teljesítményért, aminek majd decemberben örülhetünk az egy szem Dirt2-vel. A piac megköveteli, hogy dx9c-ben is domborítani kell. Ha ennek nem felel meg az új széria, akkor az AMD-sek nem fognak hinni a szemüknek, hogy a kutya nem veszi a termékeiket. Ez így kérem egy nagy szar, szebben nem tudok fogalmazni, kérem kaccsojja ki.
ftc: "190W peak miért sok?"
Hát végülis egy 2000W-os reflektorhoz képest nem sok, de nekem 100W-nál többet semmi ne fogyasszon a számítógépemben.
"Az árak még indulók.."
Aha, csak az AMD nem arról híres, hogy csökkenti az induló árat, inkább növelni szereti lásd HD4770. De pl. a HD4850 is a megjelenésekor volt a legolcsóbb.
"..s lehetett rá számítani hogy drága lesz."
Hát én úgy értelmeztem az agresszív árazásról szóló infókat, hogy az Nv felé lesz agresszív, nem pedig felém. -
Na ja, ettől a technokrata énem kap kiütést, viszont vásárlóként pont lesz**om. Tudom, hogy egy 55nm-es G92 chiptől mire számítsak, ha a 9800GTX+ órajelein megy, akkor felőlem buckethead zombie néven is marketelhetik, normális áron az nekem teljesen meg fog felelni.
Gonosz, #6047: siralmas, de van benne igazság
Oliverda, #6048:
Szvsz a legtöbb ATI driver probléma júzer error eredetű vagy egyszerűen urban legendEz egy univerzális magyarázat, minden probléma esetén bedobható a védekező oldalon
Bármit csináltam, az Assassin's Creed és a Mirror's Edge szarul ment ezzel a két driverrel, míg a 9.3-mal lényegében minden rendben volt - még olyan teszt is volt, hogy a 9.7-esre uninstall nélkül rátettem a 9.3-at, és úgy is ez az eredmény jött ki. Ebből kreálj nekem egy user errort!tzsolesz, #6054: Nem tudom, miért van - ha Nálad jobban megy, az esetleg lehet az 1GB VRAM-tól...
-
Fordítok: igen, beáldozzák. Amúgy nem is lep meg: azután, hogy a Catalyst 9.7 és 9.8 hasít Windows 7 alatt, miközben XP-n, ill. a 9.8 már Vistán is zűröket produkál, nekem eléggé világos, hogy az ex-kanadai kollektíva már megint a jövőben él, és a jelennel csak futólagos kapcsolatot ápol. Ezt nagyra értékelem, mint megrögzött technokrata, viszont vásárlóként kiütéseket kapok tőle - ezért lesz megint nVidia kártyám.
Amúgy az "nVidián simábban fut" azért nem csak legenda - én eddig két játékban láttam, de azoknál elég egyértelmű. Az egyik a Far Cry 2, a másik pedig a FEAR.
-
janos666
nagyúr
Nincs rá benchmark, de még mérőeszközről sem tudom mivel mérném ki.
Szerintem ugyan azzal az FPS számmal (legyen az akár fix 60 Vsync) simábban adja a képet a Geforce. Lehet köze ahhoz is, hogy legutoljára X2-m volt, és abban volt lag, vagy mikrostuttering a CF miatt, és ehhez hasonlók, de szerintem valahogy a drivereik renderelési stratégiái eleve máshogy vannak belőve, és valamiért radeonnal végül nagyobb lesz a frame latency 1 chippel is, vagy 2-vel jobban nő, mint elvileg szabadna.
És ez még alapbeállítás, az nv control panelben felül lehet bírálni a prerender limitet, nem úgy, mint CCC-ben. Ha nincs 2-3 képkocka előre bufferelve, azt csak megérezni egy jó 1000Mhz-es egérrel, pörgős FPS játékban.
Vagy simán szarok a drivereik (pl náluk a Vsync csak frame limit, és nem függőleges szinkronizáció a monitorhoz), és amiatt szopik ilyenekkel, ahogy szét kell szabdalni mindent a driverben hogy etethessék a 4+1-es statikus szuperskalár tömbjeiket.
Ha legközelebb is lesz valami radeon, és még ez a 8800GTS, ami marad Physx-nek, akkor majd kipróbálom úgy is hogy beküldök valakit, hogy véletlenszerűen tolja be nekem valamelyikre a játékot, aztán a másikra. -
zuchy
őstag
Akkor nagy valószínűséggel marad a 16 ROP, ha eleve igaz az 1600SP 80TMU és a DX11 prioritású felállás. Mondjuk én ezt tartom a legvalószínűbbnek. MCM-et már feladom, 0,5% esélye van.
Talán majd jövőre...(vagy soha nem ér el a CF olyan hatásfokot, hogy ezt meglehessen lépni, bár a Lucid nevű chippel nem menne jobban?)
Akkor viszontt DX11-ben kétség kívül jobb lesz, bár eleve is jobb lenne. -
smkb
őstag
És az eddigi perek Intel ellen mire vezettek...
Amíg emberek vannak mindenki megvehető (ez a világ erről szól) és mindig a gazdagabbnak és az erősebbnek van igaza. Ezt is tudhatjuk.
Majd a jövő megmutatja, hogy a jelenlegi fantáziásokból mi válik valóra. Core2 előtt az AMD is felvázolt magának egy jövőképet, ami aztán romba dőlt. Sok idő ám ez a 4-5 év.
Egy piacon mindig az erősebb diktál. Intelnek monopolhelyzetbe jutás elkerülése miatt érdeke az AMD létezése, de nem a terjeszkedése. Intelnek ez a 80%-a megfelel, mert így is dől be a pénz, a részvényesek boldogok, nyereség van, és nincs monopolhelyzet. Majd ha nőne az AMD akkor meg előkerül a pénz és az eszközök.
Csúnya világ ez, de igaz ami igaz, álmodozni szabad.
-
Viszont biztos érdemes azt a lehetőséget is átgondolni, hogy ha AMD gépet veszel, akkor megtarthatod az integrált GPU teljesítményét és vehetsz hozzá egy 100 dodós AMD kártyát is, így a teljesítmény összeadódik, azaz ugyanazért a pénzért a platform miatt 60-70%-kal nagyobb teljesítményt kapsz.
Na ez majd úgy 2018-ban lesz így, attól tartok
-
smkb
őstag
Egy valami mindig elsiklik itt a CPU-ba integráltságnál. Az hogy az AMD jeleneleg a x86 piac 20%-át sem birtokolja. Azaz, jó kérdés lesz az, hogy mi is a jobb, az az eset amikor kizárólag saját CPU-inkkal együtt adhatjuk a grafikus részlegünk termékeit vagy diszkréten.
Az valahogy sosem kerül szóba, hogy az AMD, lehet hogy ezzel még buktázhat is a jelenlegi piaci felállással szemben.
Úgyhogy érdekes jövő még ez a CPU-ba integrált GPU piac, mivel ezzel arra kellene kényszeríteni a korábbi AMD grafikus kártya tulajokat, ha szeretett ATI-juknál akarnak maradni de a piac 80%-ába tartozó Intel tulajok (perpill ez áll fenn nálam is, és nem váltanék AMD procira, lapra stb..), hogy ha tetszik ha nem nekik AMD platformra kell váltani.... és ez nem biztos, hogy így is fog történni. Ha meg nem integrálnak, akkor meg végük. Vagyis nem az NV megölése itt a tét jelenleg, hanem az AMD életben maradása. NV kiszáll innen, és jelen helyzetében jól is teszi. AMD meg a CPU részlege életben maradása miatt kényszerül ebbe a helyzetbe nem pedig mert ehhez van kedve. Vagyis menekülnek ... Intel belekergette őket ebbe az útba.
A CPU-ba integráltság egyben azt is jelenti, hogy sokkal kevésbé lesz platformok közti átjárhatóság, azaz ha valaki megvesz egy Intelt, annak ahhoz, hogy az esetleg éppen jobb AMD terméket válassza, alaplapostol processzorostól mindent cserélni kell...(laikusok zöme örül, ha vga kártyát cserélni tud, illetve mer)
Azaz mégjobban bebetonozódik az erősebb piaci szereplő helyzete, és az AMD ráadásul már csak 1 lábon fog állni, a CPU-n, ha az nem megy magával ránt mindent.
Nagyon rizikós ez....
-
RapUGround
tag
Van topik ami ezzel a témával foglalkozik?
Ez külön szólom:Szoftver render az nem a GPU megjelenése előtt volt?
Ez a degeneráció! Nem értem miért lesz jó ha majd 200k-s procit teszek filléres lapba mert szeretnék jó grafikai teljesítményt? Miért kell a cpu-t és a gpu-t egyesíteni? De gondolom ez még nem végleges. Olvastan egy olyan hírt valahol, hogy úgy lesz ez a cpu-gpu egybeépítése kivitelezve, hogy az alcó és közép kategóriában lesz az összepített változat és a csúcsszegmensben lesz a a külön csúcs cpu egy külön ehhez való csúcs alaplapban amibe rakhatsz egy csúcs videókártyát. Vagy valami ilyesmi. De ki tudja mit hoz a jövő. Én teljesen elvetem az ilyesfajta fejlesztés vagy mint a "számítástechnika jövője" ilyen formában. Csak azért, mert én most rászánok egy erős procira amit legalább 2 évre tervezek. Mellé beteszem a régi videókarit, amit majd jövőben cserélgetek a jobb teljesítmény miatt. De ezt a fajta fejlesztgetést teljesen kilövi, mert ahhoz, hogy jobb videó teljesítményem legyen ahhoz erősebb procit kell venni. De mindegy mit gondolok erről szeretnék többet megtudni, hogy ez miért lesz jó! Szerintem ez egy teljesen rossz ötlet. Ennyierővel majd csinálhatnának mondjuk konzol-szerű számítogépeket amikbe benne vannak a párosított hardverek, majd ha jobbat akarsz akkor új gép. Ez majd olyan konzolbőrben pc lesz ez nekem nem tetszik!
-
Cyberpunk
félisten
Akkor mi a helyzet az AMD-vel? Jó ők CPU-kat is gyártanak, de ha a piac java a gyenge belépő szériás integrált megoldásokat veszi. Akkor nekik mi a haszon abban hogy egy csomó pénzt invesztálnak a GPU fejlesztésekre? Pláne ha malyd amúgy is szoftver render lesz.
És itt gondolok én legfőképp a komolyabb különálló gyorsítókártyákra.
Mert ezek szerint ők is vigan el lehetnének az átcimkézésekkel mert már minek fejleszenek. -
rocket
nagyúr
Minek ilyen informaciora NDA?
Honapok ota tudthato az NV-tol, hogy milyen jatekok jonnek majd iden PhysX tamogatassal, akkor miert titkolja az AMD melyik jon DX11-gyel?Attol mert elaruljak hogy az DX11-es jatek lesz, nem fogja elvenni a DIRT2 utani inyseges idokre a hypeot, cserebe mar jo elore tudatosul az emberekben, hogy mar ez a jatek is DX11-re keszul, kilehetne egesziteni a sort a tobbi DX11 jatekkal is ami keszuloben van, es belathato idon belul megfognak jelenni.
Csak nehogy az legyen a vege a nagy DIRT2 oruletnek, hogy az NV is kijon (paper) addigra valami DX11 kartyaval amin jobban fut, meg ar/ertek aranyban is.
Mig az AMD nem tudja a PhysX zaszlajabol kifogni a szelet es a maga javara forditani, addig az NV kepes lehet ugyanerre a DX11-gyel.
(persze erre nem sok realis esely van, de lattunk mar meglepo dolgokat a multban.) -
En se vitazok.
Az, hogy mekkorak a magok, a kutyat nem erdekli szerintem, a technikai lepeselonyt en nem latom sehol jelenleg.
emmm: Azert hasonlitottam oket ossze, mert mindket gyartonak ez a legerosebb egy chipes megoldasa, illetve nv-nek a 285, de ez most tokmindegy. Viszont nv-nel ez a telseitmeny 1 eve elerheto.
-
tzsolesz
nagyúr
Igen, és mint az köztudott a NV fiziksznek közel sincs akkora hangzatossága, és húzóereje felhasználói körben, mint a DX11-nek. A kettő megemlítése igen csak más és más érzelmeket kelt egyes felhasználókban.
A Dx11, azért még is csak az a bizonyos vérbeli PC-és történelemhez kapcsolható DirectX 11. A fiziksz, meg olyan izé, fiziksz, az NV karik tudnak ilyen támogatást, oszt jó napot, sok értelme vásárláskor nincs, hogy még ezt is figyelembe vegye valaki. Egyelőre.
-
3 játék 1.5 év leforgása alatt - vagy mondjuk 4, a Stormrise is tud ilyet, gondolom. szerintem nagyon kevés.
nem is várom, hogy bárki bármire kényszerítve legyen - csinálnák ők ezt maguktól is, ha olyan fontosnak látnák. most jött ki az új Wolfenstein AA nélkül. miért nem raktak bele 10.1-es pathot? -
no igen, amikor ráfókuszálok arra, amit nézni kell, akkor látom a különbséget. de ez 50fps mellett (na jó, 30
) nemigen vehető észre...
teljesen jogos, amit írsz, de egyelőre még csak elméleti síkon - amikor majd sorra jönnek a játékok, amik 10.1-et támogatnak, és ott van AA, akkor lesz ez az előny valós Radeon oldalon. -
-
Hú, ezt már nagyon rég meg akarom kérdezni.
Mi a különbség a HLSL/GLSL és a CS/OpenCL között? Vagyis tudom, hogy a CS/OpenCL általánosabb, meg elolvastam pár cikket erről, de ugyanakkor meg sok 2D/3D grafikai proginál (Nuke, Fusion, Autodesk filmes cuccai, stb.) azt írják, hogy GLSL segítségével használják ki a GPU erejét. Köztük van szinte komplett, film minőségű rendermotor is.
Ha ilyen komoly dolgokat össze lehet hozni HLSL/GLSL-lel, akkor miben nyújt többet a CS/OpenCL?
-
Med1on
aktív tag
5 perc alatt grat.
Hát igen ez a "nyers erő módszere". Egy ekkora, szabad szemmel távolról is látható pénzösszeg letétetele után akár olyan "torz szülemények" is kiszabadulnak a fejlesztők kezei közül mint az Nvidia(TM) Multi Sample Anti-Aliasing.
Részben már megtaláltam a kiskapukat a Batman alatt az egyik UserEngine PhysXLevel=0-1-2 a másik a game.amd.fórumból: bioshock.exe. Talán 1-es szintű Physx-el 10-15 fps mellett szét tudok nézni a pályán (mégis mire lehetne számítani) illetve az élsimítás beizzítása az "Nvidia(TM) Multi Sample Anti-Aliasing" megkerülése miatt most jó kihívásnak tűnik.
-
Med1on
aktív tag
Előre szólok most (is
) nagyon gonosz leszek! Bocs az offért de ezt nem lehet kihagyni
.
Szóval megnéztem az Nvidia most éppen aktuális "Stormrise" játékának a demoját, és a settings menüpontban 1 igencsak szokatlan, és érdekes dolgot láttam az élsimítás menüpontnál. Rögtön eszembe jutottak a dávid és góliát cikked utolsó sorai:
"A jövőben sajnos nemegyszer elő fog fordulni az az esemény, hogy az NVIDIA termékpalettáján még a méregdrága GeForce 200 széria sem lesz képes az Anti-Aliasing támogatására."
Szóval hát a helyes megfogalmazás:
A jövőben sajnos nemegyszer elő fog fordulni az az esemény, hogy az NVIDIA termékpalettáján még a méregdrága GeForce 200 széria sem lesz képes az Anti-Aliasing támogatására, de kivételes esetben előfordulhat az is, hogy egy játékban Geforce 8-as seriától már támogatott ez a képjavító funkció ellenben az ATi kártyákon nem lesz lehetőség az élsimítás bekapcsolására.
Persze ehhez Nostradamus szintű jóstehetség kellett volna de a teljes igazság most már ez.
Kíváncsi vok ennyiből sejted-e mire gondolok de sztem igen.
-
Med1on
aktív tag
A legnagyobb hír az volt a játékkal kapcsolatban amikor a Creative Assembly durcásan bejelentette, hogy nem készít több patch-t a játékhoz a durva lehúzások miatt.
A sok csúnya tesztelő meg az újdonságot befogadni képtelen játékostársadalom így áll a dolgokhoz? akkor nesze nektek nincs több foltozás marad a játék "szintje" 30-40% körül nem tornázzuk föntebb holmi patchekkel...Balika911:
Tudomásom szerint 1 zárt körű rendezvényen ezen a napon bemutatják az új szériát, de hogy a nagyközönség is hozzájut-e majd az infokhoz "azon melegében" azt nem tudom. -
-
ITT egy lista a Havokot használó játékokról minden platformon, külön szűrhető PC-re is.
A Havok bemutatkozására én úgy emlékszem, hogy volt egy futtatható demó, ami egy szobába helyezett minket, és lehetett dobálni a berendezési tárgyakat.
Ezen kívül, ami megragadt még, az a HL2 demo videói, ahol bemutatták, hogy hogyan dolgozik a Havok a játékban.
-
Med1on
aktív tag
Jogos, az Intel a havokkal nem rövidtávra tervez, ettől függetlenül azért némi pénzmagot befektethetnének a dologba.
Kíváncsi vok az Nvidia meddig bírja pénzelni Geforce Physx-et. Egy részről tényleg viszi a zöldhasúakat mert a fejlesztőket "meg kell támogatni". Másrészről ami nehezen mérhető, hogy az vásárlók hány százaléka vesz a Physx miatt egy Geforce kártyát. Valószínűleg negatív irányba billen a mérleg de pontosan ezt a 2. számadatot nem lehet tudni. -
Med1on
aktív tag
Elég meggyőzőek ezek a tech videók a havok képességeiről. Elvi síkon mind a két rendszer hasonló végeredményt produkál. A gond csak az, hogy nagyon kevés játék van ahol mind a Havok mind a Physx "letesz valamit az asztalra." A Havoknál Strangehold meg az új Red Faction amely látványos fizikai megoldásokat produkál de nem közelíti meg a tech videókban látottakat (talán ez a 2 a leglátványosabb legalábbis hirtelen most ez jutott eszembe).
Valahogy a Havok esetében az az érzésem, hogy sokkal többre lenne képes de a dolgok megrekednek a tech demok szintjén. Rövid keresgélés után találtam néhány 2006-os (Nvidiás
) látványos havok physx videót ahol 1. 2. olyan animációk jelennek meg amelyeket most a Batman-ben teljesen egészében láthatunk.
(és nem csak amolyan "Strangehold módon" ahol inkább csak a falbontás dominált)2005-2006 fele már olyan bemutatók jelentek meg a havokkal amelyeket, a Physx játékok alatt 2007-2008 körül már alkalmazott de a havok még (ilyen részletességben mint ami a videón látszik) most sem. A Strangehold meg a Red Faction szerintem a Cryostasis Batman, Mirror Edge, alatt látottakhoz csak hatalmas jóindulattal mérhető.
-
-
-
rocket
nagyúr
Kezdem azt gondolni direkt csinalod ezt az egeszet es nem vagy kepes masok velemenyet felfogni, ha nem ertesz vele egyet az nem gond, de hogy ertelmezni se sikerul az mar gond
Egy szoval nem ezt mondtam elterjed a PhysX, hanem azt hogy messze meg amikor a PhysX-nek becsukjak a kaput, addig meg parszor lenyomhat atnevezett termekeket az NV a felhasznalok torkan.
Aktív témák
Hirdetés
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest