- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
Aktív témák
-
Gerisz
addikt
-
zuchy
őstag
Aranyban a S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat.
Meg ami késik, nem múlik. -
zuchy
őstag
Na végre valami valami összehasonlító. Thx Rocket!
Amúgy kíváncsi vagyok az X2 hűtésére.
De annyira nem is hosszabb, mint a 5870. De ez a fél szellőzőrács megőrjít. Mér nem elég 1 DVI oda.
Mindenkinek: Nem lehet Displayport -> DVI átlakítót venni?
Vagy majd megvárom az egyedi nyákos, és hűtős kártyákat.Janos666: Igen, az új generáció üdvöskéje nem drága, ha csak annyiba fáj, mint az előzőé, de ha semmi egetrengető javulást nem hoz, akkor azért joggal pampog az ember, hogy se nem olcsóbb, se nem lényegesen gyorsabb, és a plusz tudása sem hozza le a csillagokat, akkor minek váltson?
A fogyasztás és melegedés is fontos szempont. Ha ugyanazt tudná minden téren az új generáció, mint a régi, akkor ki sem adták volna.
Az X2-t meg szvsz előbb kellett volna eladni.
-
janos666
nagyúr
A potenciális vevők egy része korábban már egy füst alatt hozta fel a lépcsőn a szobájába a 4870x2 dobozát, és a flexet, úgyhogy nekem már bármi befér a felső PCI-E slotba, nem kell házért rohangálni, ha volt x2-d, vagy 295-öd.
G80-nál volt ugye különbség abban is, hogy a GTS-en a letiltott ROP-okkal csökkent a memóriachipek darabszáma (és ezzel a bit-sávszél is).
Az 5850-es nem hiszem, hogy 192 bites lesz, a fogyasztását sem fogja drasztikusan befolyásolni, amit nyirbálnak rajta. Ebből kifolyólag ugyan annyi tápkör kell (esetleg gyengébb minőségű alkatrészekkel, de sokat nem lehet variálni), nem látom miért lenne elég kevesebb nyák réteg. Tehát alapvetően én is azt vártam, hogy tényleg ugyan az lesz a két kártya, és csak annyiban térnek majd el, hogy egyiken le van tiltva pár SP és TMU, és más a BIOS órajel.
De így tényleg kell akkor külön nyákot, külön hűtő fedelet gyártani, ami pedig elvileg nem sokban térhetne el a 70-esétől.
Sőt, így valószínűleg maga hűtő, tehát a lamellázat-hőcsövezet ugyan az lesz kisebb fedél alatt, de így a 70-esen nem használták ki a rendelkezésre álló helyet. Vagy ebből is gyártanak 1 cm-el nagyobbat?Szóval kívülálló szemmel nekem is egyszerűbbnek tűnt volna, ha egyforma a két kártya, és csak a chipen belül nyírkálnak.
-
-
#65755648
törölt tag
-
leviske
veterán
$300-ba férjen már bele egy jobb minőségű 256bites nyák.
Meg mondjuk a jelenleg potenciális GTX285 vevők esetében nem hiszem, hogy pont az a pár centi lesz mérvadó, amivel hosszabb a 70-es...
MOD/MÁS: Amúgy képesek lesznek meglépni azt, hogy csak a 800-asok kapnak új hűtést, a 700-asokat meg kieresztik a X1950/HD3870/HD4770 hűtésével?
MODII: Amúgy itt a plusz hűtést is érdemes beleszámolni a költségekbe, miután a teljes nyákot lefedi...
-
Ricco_hun
senior tag
Meg is tudod magyarázni vagy csak ennyi, hogy nem talált? Mert nekem laikusként marhára úgy tűnik az eddig kiszivárgott infókból. Abu is megerősítette a 2 shader blokkot. Mindent dupláztak az rv770-hez képest, nekem ennyi jön le.
Sniper elite: driver optimalizáció, magasabb gpu és mem órajelek.
Szerk: ott van az igazság gbors 2. bekezdésében.
-
Ricco_hun
senior tag
Na, akkor a HD5750 lesz az én befutóm...majd valamikor. Pedig az a 150 dodó itthon kb. 40k lesz, de ez alá már nem nagyon kéne adni. Így is félő, hogy már ez a HD5750-es is nagyon le lesz butítva. A HD5850 meg a HD5870 speckóit már tudjuk. Találgatások a HD57xx, HD56xx szériára?
-
Gonosz15
aktív tag
"Late-October, early-November - ATI Dual-Cypress "Hemlock" (rumored to be ATI Radeon HD 5870 X2), $499-599."
Jól emlékszem, hogy $600 volt a 8800GTX is 2006 -ban
"mi nagyon okos marketing huzas lenne az AMD-tol"
Na ilyet is ritkán olvasok tőled egy mondatban, hogy "okos huzas.. az AMD -tol" -
OK, de azért árnyaljuk a képet:
- A DX11-ben közismert az MS és az AMD összebútorozása
- Az AMD is támogathatná a PhysX-et, és akkor mindjárt nem lenne két elkülönült szegmensŐk sem ártatlan bárányok, csak most éppen az nVidiának feketébb a segge...
Balika911: igen, konzolok tele vannak exkluzívval. mondjuk 2 éve lehetett volna jó megoldás venni mindkettőt, mert jó ideig kiszolgálnak, de mostanra már annak sem látom értelmét.
nem tudok olyan játékot, ami nem megy PhysX nélkül, de olyat már láttam, ami eléggé szarul megy Radeonon (Cryostasis). lesz ez még rosszabb -
nkmedve
őstag
GT200-ból kiindulva nagyon kiváncsi leszek arra a 450mm^2-re, lesz az 550 is szerintem. A plusz 20% GTX285SLI-hez képest igaz lehet ha duplázzák az SP-ket, de ez csak régi dolgokban fog érződni, DX11-ben nagyon ki fog kapni a Radeonoktól a tesszellátor miatt.
A lényeg, hogy lehet belőle egy használható GPGPU, és ez is a cél... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak, hogy az NV nem támogatta a DX10-et teljes mértékben. Az a Geometry Shader teljesítmény, amire képes a G80 az már olyan, mintha nem is tudná a fícsört. A GT200-ban ezt javították úgy-ahogy és rögtön 400 millió plusztranyó lett az eredménye, az RV770-hez viszonyítva.
Hát az NV biztos nem akar, de az Intel nagyon kinézte magának a HPC piacot. Ezt a Tesla rendszerek a GPGPU fronton teljesen uralják. Mindezt úgy, hogy a GT200 DP megvalósítása az iparág szégyene.
Persze megtehették, hogy külön DP egységekkel alázzák meg magukat, mert az AMD-nek hibába volt mérföldekkel jobb hardvere DP szempontból, ha az AMD nem akart beszállni a HPC piacra, a szoftveres platform hiányában. Ezt a Larrabeevel már nem nagyon lehet eljátszani, mert az Intel szándékosan ide tervezi a rendszert. Ráadásul az NV számára ez egy hosszútávú piac. Innen nem fogják kitúrni a platformosodó trendek az x86 hiányában. Ha a HPC piacot elvesztik, akkor felesleges volt kifejleszteni a CUDA-t, felesleges volt minden GPGPU irányba ölt dollármillió.
Külső szemlélőként viccesek az átnevezések, meg röhögünk az NV elmúlt években alkotott akcióin, de ezek pontosan azért születtek meg, mert az erőforrások folyamatosan átcsoportosulnak. -
janos666
nagyúr
Az sok, 24% felett már hallani a Radeonok kerekeit, főleg ha semmi más ventilátor nincs a gépedben. Bár a TDP-hez mérten javulás, valami értelmes hőcső-lamella elrendezést rejthet a fedlap.
(#7497) attiLANte - Mindegy, főleg ha asztalon mérték, mert egyébként is elengedi a szellőt valahol, max oldalt, az alaplap felé, vagy felfelé.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem az a 2% bullshit. Az NV-hez közeli forrás mondta, hogy nem a legjobb, de jobb 2%-nál.
És drivert írtak már a kártyákhoz? ... mert eddig én csak a DirectCompute rutinokat láttam még a dev. drivereken is, ami kevés. Aztán ott a Tesszellátor kérdése, amiben az AMD-nek 6 generáció tapasztalata van, a DX11-es rendszer működési elvét élesben tesztelhették a HD Radeonokon. Ne feledjük, hogy az NV hadilábon áll az új DX-ekkel. A DX9-re harmatgyenge hardvert hoztak össze, míg a DX10-nél a geometry shadert rontották el. DX11-nél a tesszellátor sokkal nagyobb kihívás.
Amúgy ha GPU-t csinálnak, hogy akarnak a Larrabee-vel versenyezni? Az a rendszer 1/2-es DP teljesítménnyel teker, az a maximum amit ki lehet hozni egy hardverből. Ezt minimum tudnia kell az NV-nek is, ha pedig így építik a rendszert, akkor az bődületes tranzisztortöbblet. Az Evergreen megmarad az 1/5-ös DP-nél, mert nem cél a HPC piac, így elég az 500 GFLOPS. Jelenleg az NV rendszerek 1/12-es DP-t használnak külön egységekkel. Az rendben, hogy átépítik a rendszert, de két piacon egy chippel csak vergődni fognak. Az egyiket fel kell adni, mert félő, hogy mindkét helyen kikapnak, ami nem a profitorientált cégek érdeke. A Larrabee 2 GHz-es órajelen 1 TFLOPS-ot tud DP-ben. Ha az NV ezt az értéket hozni akarja, akkor 15x gyorsabb feldolgozás kell a GT200-hoz viszonyítva. Ez már önmagában nem kis szám, és akkor még kell tesszellátor (hatékony felépítéssel - nyilván az Evergreen-féle felépítés a GPGPU vonalra nem kedvező, mert értékes SP-kre lehetnek költeni a Setup egység tranzisztorait), kell az új textúrázóegység (bár ezt átemelhetik a GT21x karikból, azért egy kis javítás sosem árt, a GT215-ből kiindulva láthatóan nem kicsi az egység mérete), meg kell oldani a lokal data sharet (ez azért nem akkora feladat). Szóval van itt kérdés bőven. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A pletykák szerint 2% a yield ... ezek a mendemondák kb. annyit érnek, hogy egy-két napra megnöveljék a pletyka forrásoldalának a látogatottságát.
Ráadásul a Ferminek, vagy "GT300"-nak ... kinek hogy tetszik ... a DX11 tengerbe kell megérkezni, és láthatóan minden DX11-re készülő (bejelentett és be nem jelentett) játék fejlesztői az AMD-nél tanyáznak. Persze ez biztos véletlen. Még a Crytek és az ID is az AMD-vel fejleszt együtt. -
westlake
félisten
ne a 5870-et vegyuk alapul, hanem az 5870 x2-t.. az nv-nek azzal kell megkuzdenie a leggyorsabb vga cimeert
az 5870 tenyleg csak egy szinten legyen a gtx 295-tel.. ott van az amd-nek a 100$-os elonye.. az nv nem fogja annyiert arulni a gtx 295-ot.. az 5870 utan kijon (1-2 honap) az 5870 x2 es kiporolja az nv nadragjatpersze addig meg sok viz le fog folyni a dunan es az nv is kijohet valami finomsaggal..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha szerinted sem ajánlott a GTX 295, akkor mi a vitánk lényege? ... mert én is azt mondom, hogy a HD 5870 az ajánlott. Nem értem, hogy mi értelme volt, akkor ennek a billentyűzetkoptatásnak, ha ugyanaz a véleményed, mint nekem?
Sokszor már kezdem azt hinni, hogy direkt csinálod. Bár a végén mindig kiderül, hogy ugyanazt a terméket ajánlod amit én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosítsunk:
Battleforge 4xAA-16xAF lassabb. - DX10.1 miatt van Alpha test AA, tehát minden felületre szűr. Szebb képminőség.
Company of Heroes 8xAA-16xAF lassabb. - 2560x1600-ban gyorsabb. Ezeknél a kártyáknál ennek a felbontásnak van jelentősége.
Call of Duty World at War 8xAA-16xAF lassabb. - nagyon öreg a motor, ráadásul alig használ shadert
Crysis Warhead 4xAA-8xAF lassabb. - Mehetsz feljebb is, ahol már hátrány a 896 MB RAM a GeForce-on, és hát miért nem mennénk feljebb.
Devil May Cry 8xAA-16xAF lassabb. - csak szeretnéd63,2 - 46 - mint írtam ezeknél a kártyáknál súlyozottan számít a nagy felbontás. Ide készülnek. 1920x1080-ban már most is játszható minden a jelenlegi palettával.
Far Cry 2 8xAA lassabb. - egyelőre ez a GeForce mellett szól
Left for Dead 8xAA-16xAF lassabb. már megint gyorsabb. Nézd a nagy felbontást.
Prey 8xAA-16xAF gyorsabb. (a tesztben szereplo legregebben megjelent jatek) - egyetértek .. nem túl lényeges az eredmény az ID tech 4 miatt.
STALKER Clear Sky lassabb. (szurokkel jatszhatatlan atlag ertekek vannak) - elfelejted, hogy mennyivel szebb a STALKER-ben a DX10.1 mód. Tudom ezt nem illek belekalkulálni, mert a GeForce nem tudja, de ettől még tény ... a STALKER sokkal szebb árnyékokat és AA-t alkalmaz DX10.1-ben
Stormrise 8xAA-16xAF gyorsabb.
The Chronicles of Riddick: ADA gyorsabb.
Unigine Tropics 8xAA-16xAF gyorsabb (szinetikus benchmark) - és még szebb is a kép a DX10.1 AA miatt
Unreal3 8xAA-16xAF gyorsabb.
Wolfeinstein 8xAA-16xAF gyorsabb (0.6 frame/s kulonbseg) - lényegtelen eredmény, még ha gyorsabb is.A tényekkel kiegészítve már nem a GTX 295 az ajánlott. Egyre nagyobb probléma a kevés memória is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak linkelve más tesztek is ahol fel van tüntetve a frame érték is.
Akkor rossz grafikont nézünk. Miért ne lenne verve a GTX 295? Eleve a komoly terhelés alatt elfogy a memóriája. Az NV nem tud duplázott memóriás terméket a piacra dobni, mert már a 399 dodós áron is veszteséges a GTX 295. Ha még több motyó lesz rajta még nagyobb a veszteség.
Az irreálisan nagy elvárásokról meg annyit, hogy az elvárás, hogy a GTX 295 be legyen húzva. [link] - látható, hogy egy csomó helyen megtörténik, sőt valahol sokkal gyorsabb. Persze ezeken a helyeken a G80 architektúrája a megfelelő felépítés hiányában betegeskedik, de hát lehetett volna anno valódi DX10 gyorsítót is tervezni. A Crysis eredményekből nekem az jön le, hogy a 35-40 FPS 8xAA-val és 16xAF-fel Full HD-ben simán hozható. Márpedig a kiszivárgott mérések, amiket kaptam és régebben ide beírtam, ugyanezt állítják.A GTX 295 meg nyilván elfogy ramhiányban, de hát most őszintén ez a vásárlót nem fogja meghatni, ha ráadásul olcsóbban veszi meg a HD 5870-et.
Az AMD PR slideja nem igazán sejtett egált. Eléggé komoly előnye van a HD 5870-nek. Egálnak azok akarják kihozni, akik féltik az NV seggét, de mint írtam fejleszteni kell, nem alibizni.
ashot:
... elsőre nem értettem, de a színek alapján poén.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ha kifut a RAM-ból? Mit csináljon vele az AMD. Rakjon a kártyájára 512 MB-ot, hogy kiegyenlítse az erőviszonyokat? OMG ...
Full HD-ben 8xAA-val 16x AF-ben simán verve van a GTX 295, ahogy nemrég mondtam, ez a napnál is világosabb. Csak próbálod árnyalni a tényeket.De ez nehéz ügy, mert a júzer csak az eredményekre pillant és látható, hogy a GTX 295 és a HD 5870 közül melyik a jobb vétel.
De ha te azt mondod, hogy a GTX 295, hát legyen én megértem.
-
zuchy
őstag
Na ez egy pár játék évente. Igaz elég jók, bár a túloldalon is lesznek szép számmal jó gammák. A két cég teljesen eltérő módon közelíti meg a problémát. Az Nv pénzzel, megvesznek egy-pár játékot. Az AMD hagyja az egészet a maga útján menni, mivel az új, gyors, hasznos technika (DX11) csábítja magával a fejlesztőket.
Jelenleg még ez a helyzet. De miután meg lesz Nv-nek is a DX11-s kártyája, már nincs akadálya a DX11 elterjedésének. Ezzel csak egy a baj, hogy már csak egyetlen ütőkártyája marad neki, a PhysX."Get In The Way Of Its Meant To Be Game"
-
janos666
nagyúr
GITWOIMTBG
Amúgy nekem még mindig nem világos, hogy jön ez össze, hogy a korábban már linkelt szilikonlapkán mintha a középtengelytől kifelé indulnának az SP-k, és a chip szélén végződnének TMU-kban. A szerkezeti vázlat (pl nemrég linkelt diákon) pedig épp ellentétes, logikusabb felépítést mutat, ahol a középtengelyre fut be az SP-k sora, TMU-kkal a végükön, amik a közös cachebe érnek.
Akkor melyik az igaz, és miért tűnik úgy a szilikon képén, mint ha nem úgy lenne, mint a vázlaton? -
janos666
nagyúr
Hehe!
Ez épp a tükörképe a korábbi vázlatnak. Itt a két nagytömb külső szélén vannak a TMU-k, nem befelé néznek farkasszemet, mint a diagrammon.
Így kevésbé tűnik valószinűnek, hogy közös cachebe dolgoznak, akkor inkább a RAM-ra marad az a kommunikáció.
De ha nem szimmetrikus, akkor hogy gyártják ezt részenként, hogy aztán összetokozzák? -
janos666
nagyúr
Kivették a sideportot, és nincs elkülönülő hardwares tesselator?
Mondjuk az 1600 SP és 80TM ott van (már ha a négy kis egymásba forgatott tégla a vörös téglákban egyenként 5 SP-t jelöl, mert így 20 sor, 4 oszlop, 4 tégla, téglánként 5számoló adja ki)(#6982) shteer - Mert hátul is vannak RAM- ok (lagalább is a 2Gb-oson eddig úgy mutogatták), és akkor talán jobban hűltek volna fém alatt.
-
tzsolesz
nagyúr
HOPPÁÁ!
Ujjujjujjujjúújj, miccsinának ezek?
Nem túlzás már ez egy kicsit? AMD logo-val, meg rubi-val telefestett autók! Beindult a marketing rendesen AMD-ék háza táján is, de kellett már ez. Ezek tán még rosszabbak lesznek mint az NV. Megtáltosodni készülnek, úgy látom.
Ha sikerül megtörni a jeget ebben az évben, akkor a másik oldal tényleg felkötheti a gatyeszt.
(#6711) Keldor papa nem minden esetben. Lényeg hogy azon is legyen 1Gb fedélzeti memória. Havernál a játékok kb 70%-a röccenés mentesen megy 1920x1080-ban egy Asus 4850-en. Nem Crysis étvágyú játékokra kell gondolni. RS vegas, UT3, GRID. Szűrőket is lehet pakolni. Nálam 1680x1050-ben 4XAAmellett a STALKER-en kívül még semmi sem fogta meg. Annyi hogy Crysis-nél kihagyom az AA-t, ami nem is baj, mert nálam csúnya AA-val a Crysis. -
Med1on
aktív tag
"Valamit rosszul mondott vagy irtak az tuti, meg szurok nelkul is lehetetlennek hangzik, megha az X2 lenne az "einer Grafikkarta" akkor is"
A szurok milyen mértékben befolyásolja a Crysis sebességét?.
Meztelen a király!
AMD Cypress ''Radeon HD 5870'' Stripped -
Abu85
HÁZIGAZDA
Valszeg ezt a Prof. kártyákra szánták, csak lehozták asztaliba is, hogy legyen valami extra. Végülis a GeForce-on is ott a 3D. A felhasználók többsége egyiket sem engedheti meg magának, de marketing szempontból papírsárkánynak jó mind a két technológia.
Sárpac: Nem vagyok meggyőződve arról, hogy van olyan játék ami 120 scenet számítását engedélyezi másodpercenként. A legtöbb program 25-öt alkalmaz. Vagy picit többet, 60 fölött nem nagyon tudok példát említeni. Szóval ilyet lehetetlen kivitelezni.
-
cowboy_bebop
őstag
"Jol szamolnak, csak erteni kell a marketing nyelvet, HD4870 (RV770XT) 1st, HD4890 (RV790XT)2nd, HD4770 (RV740XT) 3rd, HD5870 (Cypress XT) 4th
"
Nem hiszem h. így értették, hisz akkor 5. generációs GDDR5 lenne a mostani. Volt egy 4730 is.
Valószínűbb, hogy egy-kettő GDDR5 generáció egyszerűen nem került rá egyik AMD kártyára sem.
-
Med1on
aktív tag
Az addig tiszta. hogy nem szeretetszolgálat az AMD de a felhasználók szemszögéből nézve kijelenthető, hogy 300-400 dollárba kerülő kártyák biztos nem fognak tömegtermékké válni.
Szerintem a Juniper chipre is érdemes lenne figyelni az ugyanis könnyel elképzelhető, hogy egy igazán jó ár/teljesítményű megoldás lesz. Amit eddig lehet tudni:
800SP
128bit
DDR5
~180mm2Ígéretesnek tűnik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából arányaiban jó az összevetés. Hiszen a HD 5850-től kapjuk meg 299-dodós áron a GTX 295 teljesítményét.
A HD5870 meg ennél is gyorsabb lesz, nyilván drágábban.
Néz meg egy GTX 285-ös tesztet azonos felbontáson. 15-18 az átlag amit tud a kártya.
toflehi: nem tudok beszélni a kari paramétereiről.
De van abban valami amit írsz.
Persze nem teljesen ilyen formában.
Balika911: Elvileg ti is láttatok már.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jólvan ... tehát kétszer gyorsabb kártyát azonos árban adni nem agresszív.
Értelek.
Most már csak az agresszív fogalmát nem értem.
Crysis-ben vannak egyelőre mérések (Full HD, max, 8xAA és 16xAF).
tzsolesz: Hát ... nem gondoltam, hogy ennyire erős lesz. Én +50%-ot számoltam a paraméterekből.
jozsi: Vannak már Crysis eredmények több forrásból is. (Full HD, max, 8xAA és 16xAF) Ezekre írnak 30-32 FPS átlagot a HD 5850-nél, és 40-et a HD 5870-nél. A GTX 285 kb. 15-18-at tud átlag. Persze nem tudni, hogy mi a benchmark fájl, de a Crysis motorja elég stabil FPS-eket tart mindenhol.
Aktív témák
Hirdetés
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózati / IP kamera
- Temu
- Zalaegerszeg és környéke adok-veszek beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Kerékpársportok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO RL valódi bőr Gamer Szék
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest