- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsolt19900 #200661 üzenetére
szerintem a b opció zsákutca, senki nem akar egy lerúgott, nem modern, kényelmetlen, öreg autón tanulni vezetni.
-
dong86
csendes tag
válasz
zsolt19900 #200661 üzenetére
Honda Civic 8/9gen 1.4,1.8 benzin, mondjuk hátra nem a legjobb a kilátás dehát teher alatt nő a pálma. Auris 1.6 azt te is írtad.
-
zsolt19900
őstag
válasz
zsolt19900 #200450 üzenetére
illetve, kicsit egyszerűsítem a képletet 1.4 hdik milyen motorok? azt írják a hirdetésekben, hogy kettőstömeg nincs benne és a fogyasztási adataik is egész jók? ahogy nézegetek videókat váltója is egészen jól kapcsolgatható stb. stb.
206+ 208 C3 kasztniban is látom és 2M alatt, sőt egyes példányok 1,5M alatt is megtalálhatóak
az egyik C3 hirdetésben kihangsúlyozva (2xis), valami FAP folyadék utántöltve.... ha jól látom akkor valami részecskeszűrő már van benne? annak a folyadéka lenne? olyan mint az AdBlue? vagy tévednék?
Ezek a motorok (ill. a fent felsorolt típusok) megvehetőek nyugodt szívvel, amennyiben a racionalitás talajára helyezném a hangsúlyt?
Okés, tudom mindegyikbe bele kell csüccsenjek, hogy egyáltalán lássam milyen ülni benne stb.az a következő lépés lesz
-
szőröscica
addikt
válasz
zsolt19900 #200430 üzenetére
Ha nem varosban hasznalod, akkor nem kell annyira felni ettol a DMF tematol szerintem, 300-400 ezer km siman bennuk van.
-
MPeter87
őstag
válasz
zsolt19900 #200430 üzenetére
Kia Ceed (JD), Hyundai i30 2015-6 koruli szeria 1.6crdi-ben nincs (i40 1.7crdi-ben mar van), az ujabb szeriarol nem tudok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #200430 üzenetére
Listát nem tudok, de Citroen C4 mk2 létezett nélküle (konkrétan 92 lovas 1.6 HDI motorral néztem, hogy nincs benne, többi passz), szóval PSA vonalon megéri körülnézni.
1.5 dCi is futott egytömegűvel gyárilag, illetve sima wastegate-es turbóval is előfordulhat.
A kisebb bódékhoz illő 1.3 Multijet/CDTI szintén elérhető DMF nélkül. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsolt19900 #200257 üzenetére
K Astra, az kapható volt AGR üléssel. [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #200260 üzenetére
A rendeletet érdemes megnézni, de neten egy gyors keresés alapján van olyan iskola, ahol tolatókamerás autót használnak
Flottában vezettem pár típust, de még a napi használósak közül is kényelmesebb volt parkolás szempontjából a tolatóradaros egyterű, mint a 3 ajtós Fiesta, a 360 kamerás autókat meg totál stresszmentesen le lehetett támasztani mindig, nagyon jó extra. Legfeljebb letakarod a kijelzőt, és csak vizsga előtti pár órában parkoltok kamerával, hogy meg is tanulják nagyjából, és tutira át is menjenek
AGR ülés minősítés lista: [link]
Ha vállalkozás részét képezi az autó, akkor lehet érdemes ÁFA tartalommal keresni és elszámolni lízinggel 🤔
Volt cikk millió km-es Superbről, az is oktatott, pedig hajó méret. Szerintem kompakt kategória már ad megfelelő felszereltséget, ésszerű méretben -
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #200253 üzenetére
Mercedes V osztály (2014-), jobb egyre levegős ülés utólagosan, plusz valami ráfutófékes utánfutó és akkor mehet a B+E is, 360 kamerával meg könnyű a parkolás is.
Egy hajszálnyit komolyabb tipp - Qashqai egész jó árban van már, említett 360-as kamerával. Ha megfizeti a tanuló nép, akkor lehet értelme akár (ugyanúgy, ahogy pl egy DRL is bukó csökkentő tényező)
Ha még sokat kopik a technika, akkor olyat néznék, amit bontanak minden bokorban. Audi A3, vagy Golf 6 2.0 TDI? (Onnantól kezdve olyan ülést legózol, amilyet csak akarsz), kérdés a DPF.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsolt19900 #200253 üzenetére
5 ajtos Astra ergo comfort ulessel jo lehet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
zsolt19900 #200253 üzenetére
"Tanulóautóra vadásznék"
Leírás alapján úgy értem, hogy inkább oktatóautót keresel. Jól sejtem?
-
válasz
zsolt19900 #192098 üzenetére
Listaár -20%-kal próbálkozz több helyen (ha van "használtautó beszámítási" kampány, akkor az beleértendő a 20%-ba).
-
kisza25
félisten
válasz
zsolt19900 #192098 üzenetére
Kérj be emailbe ajánlatokat 3-4 szalontól, első körben már kedvezményt adnak, aztán írd meg mindnek, hogy a másik jobb ajánlatot adott, ekkor adnak még kedvezményt, ez után már nagyon nem szoktak, csak egy picit lejjebb menni
Volt amikor az egyik felhívott, hogy melyik ment le árban ez alá, mert akkor már az egyezményes minimum ár alatt adja a másik?
Erre én: nem mondhatom meg, nem akarok bajt -
válasz
zsolt19900 #187305 üzenetére
Igen 5-ös váltó van benne szerintem uaz ami az 1.6 TDI mellé van párosítva ami jó hosszú. Most megy a dilemma, hogy mi legyen, mert beszámíttatja ha még se érdekel.
-
Dare2Live
félisten
válasz
zsolt19900 #186721 üzenetére
A régiek kifejezetten azok. Kicsit fel kell pumpálni az ülést ha 180cm alatt vagy. csak az újabb szériáknál ütött be a lőrész szerű ablak korszak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
zsolt19900 #186709 üzenetére
A Jazz szerintem kifejezetten jó tanulóautónak, elég “megbocsátó” a vezetési hibákkal, a Suzukiknak meg rendszerint nagyon puhák a pedáljai, egy kezdőnek nehezebb ehhez hozzászoknia.
Keresd meg Graphics fórumtársat! Ha jól emlékszem, ő az, aki Jazz-zel oktat.
-
kisza25
félisten
válasz
zsolt19900 #186709 üzenetére
Nem tudom mi az elképzelés, de én amikor tanultam mindig négyen ültünk az autóban és felváltva vezettünk, szóval nem hátrány, ha hátra is befér két ember, a polo, ignisben nem tudom mekkora hely van hátul
-
grizlisandor
veterán
válasz
zsolt19900 #186709 üzenetére
Többiek kivesézték már a dolgot.
Tanulóautó, ugye az út nagy részét a városban teszi meg, így a tsi, részecskeszűrős dízelt nem ajánlanám.Itt a környéken fiatalabb tanulóvezető autókat VW Polo, Swift, Focus Mk3 látok, ami ésszerűnek tartok.
Volt, amit kevésbé értettem, miért lett befogva Hyundai, Audi SUV, A6 kombi. -
Dare2Live
félisten
válasz
zsolt19900 #186709 üzenetére
Keress oktatós forumot kérdezz meg onnan embereket.
Én 2008ig az 1.3as yarist 2sz-fe motorkodost (és talán az 1.4 D4Dt) is felírnám a listára. A 1.3as régi 2sz-fe örökélet +1nap konstrukció ha nagyjából megkapta az olacserét. (Szelepfedélnél mindegyik kicsit tolja ki olajat úgy is lehet hagyni ha olajcserét megkapta 500.000km után se eszi az olajat...)
És ezek keveset is esznek.Másik tuti tipp vmi SDI motoros gép. Ha elég a kicsi pl polo.
SX4 meg Suzuki szivók a szervízháttér meg a jó fogyasztás miatt detto jó választás. Ha nagyobb kell SX4 ha kissebb pl Celerio, Swift, Splash. Utobbiak kevesebbet esznek városban könynen tanulható parkolás... utobbival meg akkor is le lehet menni horvátba nyaralni ha nem ketten vagytok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #186709 üzenetére
Ultimate szerintem az 1.9 SDI Polo. Nem romlik el (ha nincs rozsda), rövid váltó és nyomatékos motor - kb legkönnyebben ezzel lehet elindulni. Persze akkor meghagynám talán a Passat-ot is, vagy vonóhorog és utánfutó
Talán újabbak között mondjuk A3 1.9 TDI, ismered is a technikát, kb 2010-ig volt DPF nélkül a motor.
1.25 DDIS simán fullad (1.3 Multijettel járok, ugyanaz). De közben eszembe jutott, SX4 1.6 talán.
Viszonylag új évjáratban Focus mk3 még esetleg, jó az 1.6 és 2.0 TDCI (hdi) is. Vagy Fiesta mk7, 1.4-1.5-1.6 TDCI motorral.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162933 üzenetére
A dci is common rail, de nézz körül, mennyiért mennek a felújított injektorok mindegyik típusnál, az a legegyszerűbb
Renault téren nem vagyok otthon túlzottan, csak arra tudok alapozni, hogy azokból gyanúsan sokat látok füstölni, plusz valamennyire rozsdásodnak, de talán annyira nem vészesen. Faceliftes régebbi JumperBoxerDucato 2.8 JTDHDi-vel lenne a választásom (és mellé pár spray) - nagyon gyakori, olcsó az alkatrész és sokat bontanak, de alaposan meg kell nézni. Némelyik annyira el van használva, hogy ezerszer inkább megéri drágábbat venni, ami normálisan is néz ki alul-felül. Ha volt törve az eleje, géptető illesztésén általában látszik, futómű és kormánymű miatt erre érdemes még figyelni. Utóbbi érzékenyebb pont, egy darabig lehet felújítani, lényeg, hogy ne kopogjon. Ha sokat adnád bérbe, esetleg hűtős nagy dobozos megfontolandó, többért ki lehet adni
Vonóhorog is selling point lehet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162926 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162926 üzenetére
A HDI common rail amúgy, adagolós egyszerűbb motor francia fronton az 1.9 és 2.5. Ezekből 2.0 és 2.8 HDI inkább szerintem (2.2-2.3 szvsz talán gyengébb konstrukció), és lehetőleg valami metálfényezettet nézz, ami nem volt még lakatolva, és nem is kell sokat dolgozni rajta. Zárak gyenge pont, de van hozzá szettben új, csak ne legyen lakatnak fül felszegecselve. Utólagos dobbetét, ami a teljes ívet takarja kötelező, plusz előtte alváz és üregvédő hamar megtérül, normális lakatolás fényezéssel simán 400-500k. Alul küszöbök, emelési pontok, árvédőkr, kb mindenhol érdemes megnézni
illetve az ajtók alsó pereme és kulcs valamint kilincs mellett meg tud indulni a vész.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162918 üzenetére
PSA vonalon 2.0 HDi jó, 3.0 sem rossz. Viszont általános gyengébb minőség szvsz jellemző, ajtó hamar lóg (állítani kell), és rozsda szempontjából érzékenyek.
Transporter T4 rohad, meg régi, de 2.5 TDI miatt jó lenne. T5 drágább, de van 1.9 PD.
Hiace adagolós régi, de örök, mint a nyomorúságCR motorokkal sem sok gond van, de ha mégis, akkor nem olcsó, illetve láttam már adagolósra átalakítottat belőle. Ha elég a méret, ezt venném hosszú kivitelben, 6 üléssel (ízlés kérdése, ülés nélkül ugyanúgy furgon, de a furgon ülés nélkül csak furgon marad
)
Daily jól bevált technika, alváz miatt viszont magasra kell rakodni (targoncával mindegy, kézzel megérezni, és lépcsőn kell járkálni fel hátra is), motoroknál passz, mintha itt is a nagyobb lenne jobb. Műanyag burkolatok alatt rohad az is, csak nem látszik.
Transit, Sprinter felejtős rozsda miatt.
Raktér magassága is számít, ha kézzel pakolod - nehogy koppanj, ha véletlenül felegyenesedsz
Nekünk '96-os Jumper van, full kilakatolva, 1.9TD, egyszerű motor miatt szeretjük, kaszni még csak először volt foltozva, így még elmegy sokáig. Mondjuk sok szükség nincs már rá, csak annyit költöttünk rá az elmúlt két évben, hogy nehéz beárazni -
nesa
veterán
válasz
zsolt19900 #162918 üzenetére
ilyesmire gondolok,de nem pont erre a darabra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162918 üzenetére
vmelyikben igazabol HDI motor van, akkoris ha olasz az auto, es JTD csak egy felirat rajta
a pontos ccm-bol lehet tudni melyik JTD, es melyik HDI
az 1.9-s Fiat JTD motor 1910ccm, a 2.0 JTD az 1956ccm -
nesa
veterán
válasz
zsolt19900 #162918 üzenetére
Iveco?
daily 35 és a kategória kivan maxolva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162911 üzenetére
Caddy 1.9 SDI. Egyéb kérdés?
-
válasz
zsolt19900 #147210 üzenetére
swift lenne a legjobb
figyeljetek oda mert ebben a kispénzű kategóriában jellemző hogy azért bérelik ki az autót, hogy a sajátjukban a hibás alkatrészt átcseréljék.
és a teletankkal átadást is felejtsétek el, majdnem üres tankkal kell átadni -
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #147210 üzenetére
saxo/106 1.5 dezső ,régi swift 1.0/1.3 más nem igen jutna eszembe
-
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #125298 üzenetére
Egy jo ignis sport 800-900k.
Ami alatta van, az szr.
Ha ilyenbe gondolkozol, akkor erdemes regisztralni a suzukisports.hu-ra.
Mivel a kaszni elemek is egyediek, ezert kotelezo ra cascot kotni, ha megtorod, bontott nincs, tobbe lesz, mint amit a kocsi er.
Meg ugy jarsz, mint en a ss-al.
Egyebkent tipushibaja nincs, volt 1-2 visszahivas, de azt a fent emlitett forumban reszletesen elmondjak neked.
A futomuve nemcsak hogy kemeny, hanem a merev hatso tengely miatt raz is, egy ss sokkal jobb, de az 1,6-tol indul. -
w333
félisten
válasz
zsolt19900 #125298 üzenetére
Barátomnak ugyan ilyen volt Link jó áron 500k -ért adta el !
Neki csak az a baja volt vele hogy nagyon durván kemény a futómű (jó úton is rázott) és nagyon rövidek voltak a váltó fokozatai (különben jó kis autó)
Most egy ugyan ilyen 323 GT -je van, ez azért már kicsit más kategória, de szvsz. 950k -ért elég drágán vette ... mondjuk elég ritkaság ez a 2.0i
-
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #125232 üzenetére
Nem ugyanaz.
De legalabb olyan megbizhato.
Nekem az a motor volt a splash-be, ha kivancsi vagy meselek. -
Integrale
veterán
válasz
zsolt19900 #125039 üzenetére
1.4 16v GP, T-Jet GP Bravo.
-
Integrale
veterán
válasz
zsolt19900 #125033 üzenetére
Nem lancos, de ez miert baj?
Linea nem rossz, nagyobb a tengelytavolsaga mint a GP-nek, plusz a csomagtarto amit emlitettel is, de kisse igenytelenebb auto mint a GP, foleg egy EVO-hoz kepest.
Ha nem lenyeg a szedansag, akkor GP meginkabb Bravo 1.9 JTD vagy 1.6.
Ekkora futasra 1.9-et vennem egyebkent is.
1.3-mal az a baj, amit multheten is irtam, 3 liter olaj van benne ossz-vissz, a gyari intervallum pedig 30e km.
Illetve keves szerintem ekkora autokba az 1.3-as dizel, varosba ide-oda oke, mashova dinamikus haladasra keves.
Pandaba, 500-ba, Y-ba oke.hobizoli: mas a turboja es a vezermuje az erosebbiknek, nem csak szoftveres az elteres.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #125022 üzenetére
az 1.3 multi jet konkrétan szar, nincs rajta mit szépíteni. Gyenge és szar is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsolt19900 #125033 üzenetére
a TJET az 1.4-s turbosbenzines, van belole 120 es 155lovas, meg fel lehet okositani 180-ra
-
Integrale
veterán
válasz
zsolt19900 #125022 üzenetére
En hasznaltan felnek attol a motortol, foleg ha betartottak a gyari eloirasokat. Grande Puntoba eleg, Lineaba keves, Bravoban pedig nem volt.
Ujkent, vagy ismerve az eloeletet nagyon jo motorok. Jobaratom baratnojenek van 1.3 Mjet GP-ja, 270e km korul jar jelenleg, most volt lanccsere, a csaj pedig ledobatja tizezrenkent az olajat, ami otode/harmada a gyari eloirasnak, ami a vicc kategoria.
Mindegyiket inkabb az 1.4-es benzinessel valasztanam, T-Jet vagy szivo mindegy, jo konstrukcio. Bravo es Grande letezik 1.9 JTD-vel is, ha fontos a dizelseg, akkor inkabb azt. -
hobizoli
nagyúr
válasz
zsolt19900 #125026 üzenetére
na a 90nyihas mar jobb gondolat
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsolt19900 #125022 üzenetére
hat az 1.3 JTD nem egy kifejezett erogep
olyan nagy betegsugeuk nincs ezeknek, olajcsere termeszetesen fontos
-
válasz
zsolt19900 #124967 üzenetére
Nyomassad, majd fikázunk
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #100286 üzenetére
Nem lesz nagyobb, ugyanazon generáció audiai mindig szűkebbek a VW-nél. A8 a Phaeton után is nagy csalódás volt számomra
-
válasz
zsolt19900 #100251 üzenetére
Basszus ezt szomorúan hallom
esélytelen talpra állítani?
Egyébként én is inkább a yaris/punto/jazz kiasutós vonalatt nézném a helyedben.
-
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #100251 üzenetére
Ha a Lupo eleg volt meretben, akkor miert nezel ekkora autokat? Egyebkent a ket veglet kozott is van elet.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #100251 üzenetére
Mekkora kerettel gazdálkodsz?
-
LógaGéza
veterán
válasz
zsolt19900 #100239 üzenetére
Annyi időre amíg a Lupot használtad, teljesen jó lesz
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #100239 üzenetére
Az a baj, hogy ezek borzalmasan leélt autók. Millió alatt nem lesz használható konszern dízel csak ráköltős ebben a méret kategben. Hiába az 1.9, ha van bennük 500k alsó hangon. Az S80 meg annyiért egy betegágy lehet.
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #100236 üzenetére
Iyen idős prémiumot nem megvenni nehéz, hanem fenntartani.
Nézz utána 1-2 alkatrész árának, mondjuk hasonlítsd össze a Lupo-val.
Minium 2x-es de inkább 3x-os szorzóval fogsz találkozni.
Ráadásul az S80 ugyebár a Volvo felsőkategóriája, tele voltak extrázva, ez által egy ilyen idősebb prémium sokkal nagyobb anyagi kockázatot jelent, mint mondjuk egy középkategóriás, fapadosabb A-B-be autó, mint pl. a Bora.zsoltee10
Ugyanez elmondható egy korosodó XC90-ről is. Sőt, talán az alkatrészárak, szerelők órabére igazán csak egy XC90 láttán ugrik meg.
Index-en van több XC90-es user, köztük olyan is, aki előtte Honda SUV-kat használt, megbízhatóságban sajnos nem egy kategória. -
-v-
addikt
válasz
zsolt19900 #100236 üzenetére
Futott: 492 806 km
Dicsak, egy őszinte hirdetésvan valami luxusadó féleség, vagy ezt rosszul tudom?
Aha, az már megszűnt ... teljesítmény adó van, de az nem olyan vész, pláne ilyen régebbi verdáknál ..
-
giigz
veterán
válasz
zsolt19900 #95009 üzenetére
HI!
okostolto :-)))
udv
duddukki
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94956 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsolt19900 #94956 üzenetére
Mert most döglött meg a gyárija.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94960 üzenetére
HI!
nem azert veszunk totol mert rovidet mesz, hanem azert mert a generator buta es nem tugy faltotleni az akkut telejsen /lasd akorabbi abra/, tehat alapbol megindul a foszfatospdas, ezt elekrulheto ha egy inteligecs totlto elvegiz ezt 3-4hetente, ragozzam tovabb v. elg ennyi?
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94950 üzenetére
HI!
exide b jo lesz
udv
neduddki
mod: ez azert rakerdeznek hogy az ~+1-2khuf-ert nem-e lehozza-e a A-t
ezen nagyot fog elvezkedni a ctek:- )))
-
giigz
veterán
válasz
zsolt19900 #94950 üzenetére
HI!
electric power magyar akksi, nagyon jo minosegu messze a "nagyok" aranak toredekeert
ismerosom astrajaban 5 evet birt, most is az van benne mar 2 eve
nagyjabol semmivel nem rosszabb mint a nagy markak 1,5-2x aron
ha tehetem electric power-t veszek, magyar, jo minoseg, bevalt
udv
duddukki
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94950 üzenetére
Kondit hagyd már, Exxide-ot vegyél.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94910 üzenetére
HI!
ojjan van, hogy 5.0 /v. rwegen 5000/, de eljutatnma ctek-et innen vkihez, hogy agyusztalja meg
ja: kivalo:- )udbv
neduddki
-
Rick4
félisten
válasz
zsolt19900 #94905 üzenetére
Ezt, vagy ha belemegy, eggyel nagyobbat: [link]
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #94905 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
válasz
zsolt19900 #89119 üzenetére
bocsi kimaradt a kérdés
lupo 5fokozatú kézi váltójába milyen váltó olajat ajánlotok köszi
-
tomcsi23
veterán
válasz
zsolt19900 #89103 üzenetére
?
DeFranco: tudjuk, hogy vettél ilyet.
Gondolom, az ellenkezőjét sem tudták bizonyítani. -
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #88135 üzenetére
Én minden oda nem illő szart észre veszek, megnyugodhatsz, de ne aggódj majd mi segítünk
Amit TaaT linkelt, na azt a különbséget, lehet a linkeld képeden is látni. -
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #88139 üzenetére
(#88141) TaaT: volt már, hogy erre voltak "ráizgulva" a rend éber őrei.
búra alatt könnyen kiszúrni a led-et.
egyébként nekem volt bent, de közel se ért fel az osram hcbi-vel, bár most fél év után kiégett az egyik, de valószínű azért, mert ráindítottam. -
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #88132 üzenetére
HI!
ne aszond hogy fehrt hanm aszt mond hany fokos momndom meg eccer
udv
neduddki
-
válasz
zsolt19900 #88132 üzenetére
A gépek nem hazudnak
-
válasz
zsolt19900 #88132 üzenetére
hátsó kerekek között a kék fény,
-
Kornel
veterán
válasz
zsolt19900 #88128 üzenetére
cseréld ki cbi-re ahogy neduddki is írja, azért nem b****nak meg
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #88121 üzenetére
Mi az isten ez a kékszar?
Jól néz ki egyébként a teli világított kör alakú fényszóró, de ezt a fost - mivel tudom milyen szar ilyenekkel nap mint nap szembejönni - csapasd ki.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #88128 üzenetére
HI!
ugy etudo hogyha nekiszlacc egy felkesuzlt szakainak akkor analisan leszel kekszulava?:- )
udv
neduddki
p.s. en mongyuk amugy sem ertem i jo ebben a kek sz.rban:- (((
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #88125 üzenetére
HI!
nezd meg hogy max cbi leyen /4200K/ mert ujabban harapnak ra oleg randan
udv
neduddki
-
válasz
zsolt19900 #88121 üzenetére
Pécs, Budai Vám Tesco parkoló?
Hátul mi az a kék fény?
-
hdman
őstag
válasz
zsolt19900 #88121 üzenetére
Szép!
Viszont: milyen izzód van? Vagy utólagos xenon? A rendőrbácsiknak nem tudom, mennyire fog tetszeni
-
giigz
veterán
válasz
zsolt19900 #88062 üzenetére
Azt a leírást én is furcsálltam, kemény marketinges lehet
Vagy 1-2 hete már tuti ott van a kocsi, ha tudnák az emberek, hogy ez más mint a többi...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87824 üzenetére
mondd ki sokszor hangosan egymás után hogy munka
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87762 üzenetére
VW topik?
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Grat hozza, jópofa autó, es a felnik is jól mutatnak rajta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Vmi nagyobb képet tolhattál volna róla...
Grat. Sok boldog km-t vele.
mod:
DeFranco: 4,2 a standard bele, enyémbe is annyi kell.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
HI!
tukor behajt ablaktorlo lesze felni csere 145os HidKo felszerel 5bar :- )))
udv
neduddki
-
gaborbol
őstag
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Szep!
Szerintem jo valasztas volt, sok problemamentes kilometert vele! -
válasz
zsolt19900 #87676 üzenetére
Avatarodra hasonlít
-
8th
addikt
válasz
zsolt19900 #87676 üzenetére
Miért az 1.2 3L szerinted mi??
-
Zewa
senior tag
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Nyehehe, ha visszatolod a Tescoba, kapsz érte egy százast!
Amúgy valóban csini a gép. : )
-
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
szép!!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
gratula, sok balesetmentes kilométert
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Milyen jól állnak neki azok a felnik
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Lupo 3L?
Jól mutat rajta a 15-ös felni.
-
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
Csak a két villa hiányzik
-
Tigi
őstag
válasz
zsolt19900 #87509 üzenetére
Ez itt van tőlem 1 percre.
Régebben mikor Golf 2-m volt itt vettem cuccokat. -
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87498 üzenetére
Mindent meg lehet csinálni, csak a megfelelő szakember és pénz kell hozzá. Gyári(as) megoldás tudtommal nincs, de sok féle képen meg lehet oldani a problémákat, lehet találsz valakit vagy valamit.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87474 üzenetére
"amennyiben sikerrel járok, megírom neked és max. te is végig járod ezt a történetet"
Sok sikert.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87463 üzenetére
HI!
meta-val nekm jo tapztalotm van, tegyel melle egy tatu+ ha uldozesi maniad van:- )
udv
neduddki
mod: na ma este emgtudtam tovabbr ais kjoszik a rendszamom,. ejfel eott szilasligetnel kikoborlo skodkoda villogott ram jogositvanyt es dforgalmit kert semmi mast, es en meg rutonosan kerdeztem koroznke koroznek???;- )))
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87463 üzenetére
-
EQMontoya
veterán
válasz
zsolt19900 #87463 üzenetére
Mondjuk nyóccázé lehetne benne puttyputty
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zsolt19900 #87453 üzenetére
Gratu! Képeket nyomassad majdan
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87450 üzenetére
Engedett belőle?
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
zsolt19900 #87406 üzenetére
Az ilyen eladók olyan vevőre várnak, aki nem nézi át alaposan(és találja meg a hibákat) a kocsit, csak azt látja, hogy milyen szép kívülről és belülről az autó és már fizeti is ki a vételárat.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87410 üzenetére
HI!
hoppa hoppa Ottoval mi lett???
szoval nema fogaysztas a lenyeg?
Elvtarsak balhera elkeszulni, vigazz, RAJT!!!:- ))))udv
neduddki
-
válasz
zsolt19900 #87408 üzenetére
C5 1 gen leírás: http://selejt.hu/
-
AMD Power
titán
válasz
zsolt19900 #87404 üzenetére
Nekem ez valahogy nem fér össze. Lupo után C5.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87404 üzenetére
Most már tuti nem fog engedni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Eladó KTM női bicaj!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest