- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz
grabber #156812 üzenetére
Szivesen
.Ha hibátlan autót szeretnél,még sokat kell várnod és keresned.Én úgy voltam vele,hogy motorikusan rendben legyen és azért ne legyen szétrohadva.Mondjuk év elején nagyobb volt a választék
.Akkor volt pár nagyon jó állapotú,igaz azok 1 misi körül voltak.Annyit viszont szerintem,de más szerint is, nem szabad már adni I-es Focus-ért.Te akkor kényelmesebben el fogsz férni,mint én
.Mindenesetre sok sikert,hogy találj egy jó állapotban lévőt .
-
szilchi
őstag
válasz
grabber #156809 üzenetére
Üdv.Én februárban vettem az első autóm,egy Focus MK1-et.Nekem is sokan ajánlották,nagyon megbízhatóAz enyém 1.6-os benzines,trendline felszereltséggel.Igaz jövő év elején cserélem is,mivel a 350 L-s csomagtartó nekem (ferdehátú) nagyon sokszor kevésnek bizonyult.Mind méretre,de főképp tartalomra.Hárman elmegyünk bevásárolni és már lehet is pakolni a hátsó ülésre.Bár sokszor úgy érzem egy kombi is kevés lenne
.Személyes tapasztalatom ez idő alatt nagyon pozitív.Egyszer állt meg alattam,mikor is szétment a (lehet még gyári) kuplung.Azon kívül semmi.De igyekeztem is mindent megadni neki,a szükséges rendszerességgel.Fogyasztása nálam olyan 7 liter körül van,kíméletesen hajtva inkább közúton.Kis olajfogyasztása is van,de kézikönyv és szerviz szerint ez még bőven a gyári paramétereken belül van.A rozsdamentes I-es Focus tényleg legenda
,az én 2004-s autóm is rozsdás a szokásos helyen,belül az ajtóknál alul.De mindent összevetve nagyon jó kis autó,első járgánynak tökéletes.Én is elég sűrűn használom,főleg munkába járásra.Nem mindegy hogy 45-50 perc busszal vagy kb. 17-18 perc autóval.Annyi negatívumot még említenék,hogy nekem (190 cm/110 kg) kicsit kényelmetlen,főleg a lábaimnak.Szinte mindig beverem valahol menet közben.De mentem már vele nyáron majdnem 500 km-t három részletben és nem mondanám hogy túlzottan elfáradtam volna.
Mindent összevetve nagyon ajánlom a Focust.Megbízható,ha megfelelő odafigyelést kap.Olajszintet rendszeresen ellenőrizni és minden ok.És persze rendszeresen cserélni mindent,ami szükséges
.És az általad írt árkategóriában már egész jókat találsz.Én 749-ért vettem kereskedésbe.
-
-
parandroid
félisten
válasz
grabber #106322 üzenetére
Amelyik F Astra nem rozsdás, az éppen frissen volt lakatolva. Ott viszont hozzá fog adódni az árhoz a lakatolás költsége is. De igaz ez bármelyik tizenéves korú autóra - hacsak nem volt gyárilag galvanizált, de a 90-es években azért ez még nem volt olyan mindennapos.
p
-
Zola007
veterán
válasz
grabber #96835 üzenetére
corsa C még egész kényelmes méretéhez képest.
Nagyobb elöl mint a Swift2#96836) [rvilike]: szerintem is 20e a reális magán használatban, tehát 10 éves kocsinál 200-250 nekem belefér, de nekem már meghaladják az ingerküszöböm a 6-7 éves 300-350 ezret futott városi autók (szándékosan nem pályázásra használt céges sedanokról és sportkombikról beszéltem korábban sem), állapottól függetlenül.
-
válasz
grabber #95799 üzenetére
Azért tegyük hozzá egy fejlesztő mérnök kezére igencsak gyakran rácsapkodnak , hogy na-na ezt nem kéne . Lehet nem hülyék ülnek ott sőt , de hogy az ő főnökeiknek is ki van adva mi az öt éves terv az is biztos . Igaz én autógyártásban nem vagyok benne , de nagyobb diesel motoroknál ez így működik
-
DeFranco
nagyúr
válasz
grabber #95799 üzenetére
én nem nézem őket hülyének, csak nem hiszem, hogy átgondolták évtizedes használatnál mi terhelést jelent egy ilyen használat
én sem gondoltam át, mert nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni
az akku egy dolog, egyrészt megnézném azt a jobb önindítót, hogy mitől is jobb tulajdonképpen, megnézném, hogy van-e bármilyen védelem az elektromos fogyasztók felé (világítás, sok helyen ezekkel a csecse cserélhetetlen ledsorokkal, klíma, hifi, szivargyújtó) vagy megy a ráindítózás mert azt úgy is nagyon szeretik, megnézném, hogy foglalkoztak-e azzal, hogy az olajnyomás megmaradjon, vagy szépen lecsorog annyi olaj a pirosnál amennyi, és kap a kocsi utanként 10-20 (fél)hideg indítást, mit bírnak a motortartó bakok, és mennyire lesz vicces az akkukat mondjuk 2 évente cserélni.
biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele.
szerk: de mondom, nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
grabber #95795 üzenetére
és erről megkérdezték az akkumulátort az elektromos rendszert meg az önindítót is?
@(#95798) Qru: tipikus 5 évig tuti jó aztán meg kit érdekel megoldás... én ha oda kerülök kerülni fogom a start-stopos modelleket, bár lassan úgy néz ki autót sem veszek pár év múlva mert minden húzódik ki a listáról ami nem duster
-
DeFranco
nagyúr
válasz
grabber #84153 üzenetére
annál olcsóbban viszont nem úszod meg... két kocsi szerintem jobb is amúgy, bármi van, az egyik jármű még mobilis, jobban elfértek, etc.
nem ismerem amúgy a kisbuszok fogyasztását, de élek a gyanúperrel, hogy nem is annyit fogyasztana 7 fővel, mint egy személyautó 4-5 fővel, tehát nem is kell a második kocsi teljes fogyasztását szembeállítani a bérleti díjjal
-
TaaT
nagyúr
válasz
grabber #79998 üzenetére
Sztem sem ment annyira gyorsan, talán hatvannal (km/h). Ha akart meg tudott volna állni, csak nem hitte hogy a mazdás nem a belső sávba fordul hanem a szélsőbe amiben ő jött. Így első blikkre a mazdára hárítanám a dolgot, figyelmetlen volt. Persze ezt úgy mondom hogy ezt a hibát már én is elkövettem, félig kihajtottam egy autó elé mert nem vettem észre, de persze nem lett semmi belőle.
Amúgy a lambóban keletkezett kár simán a többszöröse a mazda árának
-
Dany007
veterán
válasz
grabber #79996 üzenetére
Egy kicsit többet fog fizetni jövőévtől asszem...
Kérdés most ki volt egyértelműen a hibás? A Lamo-s aki túl gyorsan jött, vagy a Mazdás aki nem adott elsőbbséget kikanyarodásnál. Mert ha belátható az út akkor egyértelműen a Mazdás. Bár szvsz annyira nem mehetett gyorsan a Lamos...
-
szőröscica
addikt
válasz
grabber #73855 üzenetére
Azért az szerintem fontos, hogyha mész boltba, vagy megállsz a szomszéddal beszélgetni, ne nézzenek egy ruppótlan senkinek, ezért a Suzukit, Daewoot és társait rögtön elfelejteném.
Duruzsoljon szépen a nagy motor, süppedj a bőr kanapéban, a szomszédnak még otthon sincsen olyan, mint ami a te kocsidban lesz.
[link]
Ez ráadásul összkerékhajtású, nyugodtan odaadhatod az asszonynak is télen, ha le kell szaladni a sarokra tejért a hóban.[link]
Picit drágább, de fiatalabb és nagyon biztonságos. 2 tonna acél óv miközben a kenyérrel tartasz haza a pékségből.[link]
Az Opelekről tudjuk, hogy olcsón fenntarthatóak, baráti áron van hozzájuk az alkatrész. Ijesztőnek tűnhet a hátsókerékhajtás, de van benne kipörgésgátló, így ha felszereled prémium Nankang abroncsokkal, csúszós útviszonyok közepette sem lehet akadály leszaladni a körzeti orvoshoz egy kis algopyrinért. -
-
válasz
grabber #70956 üzenetére
mint írtam, csak a westend ilyen cigány hely, hogy nem ingyenes az első óra. megszokásból az ember el tudja téveszteni, mivel az összes többi bevásárlóközpontban így műkszik (corvin, allee). a blahánál is büntették már meg pl barátnőmet, mert ott ugye 8-ig kell fizetni és nem 6-ig, szintén megszokás. szóval ez simán benne van, szerintem nem kell ennyit általánosítani
-
-
-v-
addikt
válasz
grabber #70948 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem meg bárkivel megeshet
velem is volt már, hogy 4-en voltunk, dumáltunk ökörködtünk, aztán már járt a motor, elindultunk az autóval amikor eszembe jutott, hogy ó bazmeg, fizetni is kéne ...
"Az zavar,hogy ők a jövő.Kocsira futja,meg bandázásra de ész már nem mindig van "
1. honnan tudod, hogy saját autó?
2. veled még sose esett meg, hogy otthon felejtetted a telefonodat etc. ?
Plusz az is lehet, mivel fiatalok, olyan marha sokat még nem járt életében kocsival mélygarázsban, nincs meg a reflex, ökörködés közben könnyen elfelejtődik .. -
-
#27813376
törölt tag
válasz
grabber #60065 üzenetére
Nem rossz a Master, nekem most is van több is.
A Boxer-Jumper-Ducato páros is motorikusan veri az összes ma (!) gyártott kistehert, ezeknél mint írtam, toronycsapágy, lengéscsillapító, kerékcsapágy, 3-as, 5-ös, 1-es szinkrongyűrű tipushiba, egyábként jók. Masterből a 2.2-est kell kerülni, aludugók vannak benne, és egyszerűen elolvadnak tartós pályázásnál (140 felett).
Ha méretben jó, én Transitot vennék, 99-ig gyártottat, a km gyakorlatilag mindegy, itt a környéken több is van 1 millió feletti futással. És mennek. Románba meg mindenfele. A 76 lóerősek viszonylag erősek, tartós 120-at birják, viszont az ideális a 100-as tempó, de csak a belső zaj miatt, a váltó révén 100 felett már hangosak. Egyedül a kasztni rohadása ezeknél a gond, de itt ki is merült.
-
-
8th
addikt
válasz
grabber #59079 üzenetére
Attól függ milyen motorról van szó. Lada motor az bírja. Tökölön indult 2004-2005körül egy turbós kocka Lada (nem a Domokos Csaba féle, egy másik). Abban egy Lada 112-ben lévő 1.5 16v motor volt egy GT1544 turbóval. 1/8mérföldön 10 közepe-teteje időket szórt sima utcai gumikkal széria motorbelsővel széria hengerfejjel, döntőbe is jutott de azt már nem várta meg. Sofőr 120-130lóerőre és 200+ Nm-re saccolta az autó teljesítményét és csak tesztelni hozták ki mert akkor lettek készen vele.
Mit értetlenkedtek gyerekek? Meg lett mondva, hogy Magyarországon nincs cigánybűnözés. "Uzsorázás" és "öregezés" pedig főleg nincs. Teccikérteni?
-
fenergie84
addikt
válasz
grabber #59079 üzenetére
Nem csak állítólag.
Pl.: van egy audi 80 1,6 d a családban, régen én hajtottam. Megfordult a fejemben, h 1,6 Td-t csinálok belőle, szereztem turbot, turbos adagolót, valamint volt egy turbos, rossz blokkom. A probléma csak annyi volt, h a turbos blokkban hengerenként egy olajzó csonk, ami a szívó blokkban ugye nem volt kialakítva. Szóval letettem róla... -
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
-
Dicker
őstag
válasz
grabber #24099 üzenetére
Van, amikor keresni is lehet rajta. Ha okosan össze lehet rakni, akkor megéri.
Nekem is volt egy autóm régen, amit úgy vettem meg, hogy fejre álltak vele. Volt ott motorcsere, + minden ami sérült, kis igazítás kívülről, új fényezés, egy-két karosszéria elem cseréje.
550-600 között álltam meg mindennel. (Munkadíj nem volt, mert tartozásban csinálták meg. Éppen, ezért érte meg, és vállaltam be.) Az autót 950.000-ért elvitték rá fél évre. Máig nem volt vele gondjuk. -
-v-
addikt
válasz
grabber #22078 üzenetére
Ehh.. én nem tudom, kell-e 182 lóerő és 6.9-es 0-100 egy fiestába..
Az előző focus st alig volt gyorsabb. Persze most már a fiesta lassan akkora lesz, mint egy focus volt régen, olyan nehéz, meg annyiba kerül.
Nem tetszik, hogy lassan minden autónak a nyakamig ér az övvonala, és undorító felpuffadt design-ű mindegyik. Akkora bálna az új 5-ös bmw is, a mostani (nem a linkelt, de az is) mondeo is, stb. Nyomasztóak, tank-/bunkerszerűek, kívülről belülről egyaránt.. Nekem a régi, bangle előtti 7-es, vagy egy xedos 9-es egy szép felnivel, az igen, azok adják.. ma meg.. G*ci nehézi is persze minden autó, egy szaros opel astra 1450 kiló, egy X5-ösről meg ne is beszéljünk, láttuk nemrég milyen az, ha egy ilyen súlyú autó egy kisebbel találkozik. Cserébe fölöslegesen sok lóerő is van mindegyikben, nyilván a súly miatt is több kell, de azért gyorsabb is legyen persze, mint az előző modell .. -
válasz
grabber #9631 üzenetére
"Lehet ilyet?"
Lehet. A lizingnek pont ez a lenyege, hogy a futamido vegen eldontheted, hogy kifizeted az autoert a maradvanyerteket es a tied lesz vagy ugy dontesz, hogy berlesnek tekinted az egeszet (a nyiltvegu lizingben az a remek, hogy nem feltetlenul annak kell megvennie az autot, aki fizette a reszleteket (a ceg), hanem harmadik fel is (te)) es akkor nem lesz a tied, viszont nem is kell semmit se fizetned.
Ami a dolog gyakorlati reszet illeti, az egyeves futamido nekem eleg alacsonynak tunik ill. en csak olyat lattam, hogy az egesz egy 20-30%-os kezdoreszlettel indul (amit a cegnek kellene kifizetnie - kifizeti?).
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- PS Plus előfizetések
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest